Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
2009. - 2012.
Doktor znanosti (dr.sc.)
Izvandoktorski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
2001. - 2005.
Magistar znanosti (mr.sc.)
Poslijediplomski znanstveni studij: Upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu i turizmu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
1995. - 2000.
Diplomirani ekonomist (VSS)
Menadžment u hotelijerstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
Radno iskustvo
2024. -
Redoviti profesor
FMTU
2019. - 2024.
Izvanredni profesor
Znanstveno - nastavne aktivnosti
FMTU
2018. -
Voditeljica Katedre za Marketing
Organizacija aktivnosti na Katedri za marketing
FMTU
2015. - 2016.
Tajnik Hrvatskog sabora
Nalogodavac za financijsko i materijalno poslovanje Sabora, vođenje Stručne službe, zaključivanje ugovora, objava akata i ostale dokumentacije
Hrvatski sabor
2014. - 2019.
Docent na Katedri za marketing
Znanstvene i nastavne aktivnosti
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
2011. - 2014.
Saborska zastupnica
Zakonodavna aktivnosti i zastupanje interesa građana
Hrvatski sabor
2010. - 2011.
Centar za EU projekte, stručni suradnik-istraživač
Priprema projektne dokumentacije za IPA-u i Strukturne fondove
Sveučilište u Rijeci
2008. - 2010.
Centar za održivi razvoj, stručni suradnik-istraživač
Rad na razvojnim planovima i strategijama
Sveučilište u Rijeci
2006. - 2008.
Manager hotela
Voditelj razvoja projekta
Hoteli Royal Opatija doo
2004. - 2006.
Voditelj prodaje i izvoza
Prodaja i promocija
LCK doo, Kutjevo
2001. - 2004.
Voditelj razvoja proizvoda u odjelu marketinga
Razvoj novih proizvoda i promocija
Istravinoexport dd, Rijeka
Članstva
2021. - 2024.
Uredništvo časopisa THM
2020. -
CROMAR marketinško udruženje
2015. - 2018.
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč, predsjednica upravnog vijeća
2013. - 2017.
Thalassotherapia Opatija, članica upravnog vijeća
2013. - 2017.
Gradsko vijeće Grada Opatije, vijećnica i predsjednica Odbora za proračun i financije i Komisije za imenovanja
2011. - 2015.
Mjesni odbor Centar II Grada Opatije, članica
2012 .- 2015.
Institut za turizam, članica upravnog vijeća
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2023.
Održivi marketing
Prijediplomski
Faculty of Tourism and Hospitality Management
Mositelj
2023.
Ponašanje potrošača
Diplomski studij
Faculty of Tourism and Hospitality Management
Nositelj
2020. -
Brendiranje u turizmu
Diplomski studij Marketing u turizmu
FMTU
Nositelj
2020.
Marketinško upravljanje uslugama
Specijalistički poslijediplomski
Ekonomski fakultet Rijeka
Nositelj
2019. -
Strateško upravljanje brendom
Poslijediplomski doktorski studij Menadžment održivog razvoja
FMTU
Nositelj
2017. - 2019.
Marketing usluga
Poslijediplomski doktorski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Sunositelj
2014. - 2019.
Upravljanje markama i promocija u turizmu
Sveučilišni diplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Nositelj
2014. - 2018.
Marketing hotela
Sveučilišni preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Nositelj
2014. - 2017.
Principi hotelskog marketinga
Stručni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Nositelj
2014. -
Marketing u hotelijerstvu
Sveučilišni preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Nositelj
Mentor u završnim radovima
2021.
Održivi marketing u visokom obrazovanju
Dunja Meštrović
Menadžment održivog razvoja
Faculty of Tourism and Hospitality Management
2017.
Percipirana vrijednost održive turističke destinacije s aspekta kvalitete
Dijana Vuković
Menadžment održivog razvoja
Faculty of Tourism and Hospitality Management
2015. -
pregled svih radova na poveznici: https://repository.fthm.uniri.hr/islandora/search/Bagari%C4%87?type=dismax&islandora_solr_search_navigation=0&sort=dabar_sort_author_s_hr%20asc
A-Ž
Prijediplomski i diplomski
FMTU
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2025.
Segmentation by recreation experiences of demand in coastal and marine destinations: A study in Galapagos, Ecuador
Carvache-Franco, Mauricio; Bagarić, Lidija; Carvache-Franco, Orly; Carvache-Franco, Wilmer
PLoS One, 20 (2025), 1; 1-19. doi: 10.1371/journal.pone.0316614
https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0316614
Q1
2025.
Motivations and their influence on loyalty in food festivals
Carvache-Franco, Mauricio; Hassan, Tahani; Carvache-Franco, Orly; Bagarić, Lidija; Carvache-Franco, Wilmer
Cogent Arts & Humanities, 12 (2025), 1; 1-15. doi: 10.1080/23311983.2025.2483581
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/23311983.2025.2483581?src=exp-la
Q2
2024.
Specijalizirani turistički proizvod u funkciji klasterizacije i poticanja cjelogodišnje turističke posjete: Maraton lađa na Neretvi
Šerić, Neven; Bagarić, Lidija; Jakšić Stojanović, Anđela; Trifković, Jovana; Melović, Marica
Zbornik radova 12. međunarodni simpozij cirkularna ekonomija i održivi razvoj / Prof.dr.sc Ismet Kalić (ur.). Tuzla: Edukativno-konsultantska kuća FINconsult d.o.o. Tuzla, 2024. str. 495-505
https://jahorinabusinessforum.info/wp-content/uploads/2024/11/Zbornik-radova-JPF-2024.pdf
A2
2024.
Education for sustainable development and availability of study programs at Croatian universities
Bagarić, Lidija
107th International Scientific Conference on Economic and Social Development – Economic and Social Survival in Global Changes, Book of Proceeding / Recher, Nicholas; Pavičić Vukicević, Jelena; Perkov, Davor (ur.). Zagreb: Libertas International University and esd conference (VADEA d.o.o., Varaždin), 2024. str. 345-355
A2
2024
Exploring the relationship between sustainable marketing and the performance of a higher education institution
Meštrović, Dunja; Bagarić, Lidija; Brlečić Valčič, Sonja;
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci: časopis za ekonomsku teoriju i praksu - 42
Q3
2024
Embracing sustainable marketing in higher education viewed through service quality: Students’ perspective
Meštrović, Dunja; Bagarić, Lidija; Ham, Marija;
Ekonomski vjesnik: Review of Contemporary Entrepreneurship, Business, and Economic Issues - 37
https://hrcak.srce.hr/ojs/index.php/ekonomski-vjesnik/article/view/32920
Q4 WOS
2023.
Repositioning of the lighthouse tourism by expanding the content of the offer
Šerić, Neven; Bagarić, Lidija; Jakšić Stojanović, Anđela; Keković, Nevena
Transactions on maritime science, 12 (2023), 2; 20, 13. doi: 10.7225/toms.v12.n02.020
https://www.toms.com.hr/index.php/toms/article/view/702
Q2
2023.
Brand communication of mediterranean tourist destinations through promotional videos: YouTube channel overview
Bagarić, Lidija
Economic and Social Development (Book of Proceedings), 99th International Scientific Conference on Economic and Social Development / Omazić, Mislav Ante ; Pihir, Igor; Machrafi Mustapha (ur.). Varaždin: University North; Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2023. str. 44-52
A2
2023.
Agro tourism as a leverage for the economic and social renewal: comparative analysis austria-Montenegro-Croatia
Šerić, Neven; Melović, Marica; Bagarić, Lidija; Uglešić, Danko
XII Međunarodna konferencija - Jahorinski poslovni forum 2023 Zbornik radova: Turizam u funkciji razvoja domaćeg poljoprivredno-prehrambenog sektora / - (ur.). Pale: Ekonomski fakultet Pale, 2023. str. 314-327
https://jahorinabusinessforum.com/wp-content/uploads/2023/07/JBF23-Proceedings.pdf
A2
2022.
Model kreiranja specijaliziranog turističkog proizvoda za post covid vrijeme
Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Bagarić, Lidija
Zbornik radova: Jugoistočna Evropa u vrtlogu krize 2020, disruptivnih inovacija, politika i mjera za održivi privredni rast / - (ur.). Pale: Ekonomski fakultet Pale, 2021. str. 85-97
http://jbf.ekofis.ues.rs.ba/images/2021/Zbornik%20radova%20JPF%202021.pdf
A2
2022.
The influence of the security perception of a tourist destination on its competitiveness and attractiveness
Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Bagarić, Lidija
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu, 11 (2022), 24; 33-44. doi: 10.7251/ZREFIS22240363S
https://zrefis.ekofis.ues.rs.ba/images/zrefis2022-24/33-44_Seric_Jaksic%20Stojanovic_Bagaric.pdf
A2
2021.
Testing of the model of creating a specialized tourist product for post-COVID time
Šerić, Neven ; Bagarić, Lidija ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Keković, Nevena
Transactions on maritime science, 10 (2021), 2; 526-538. doi: 10.7225/toms.v10.n02.021
https://www.toms.com.hr/index.php/toms/article/view/430
Q2
2021.
Attitudes and perceptions of sustainable marketing in higher education ‒ designing a measurement instrument
Meštrović, Dunja ; Bagarić, Lidija ; Lončarić, Dina
Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 401-413. doi: 10.51680/ev.34.2.12
https://hrcak.srce.hr/ojs/index.php/ekonomski-vjesnik/article/view/18864/11048
Q4
2020.
Potencijal mračnog turizma kao turističkog proizvoda destinacije
Njegovan, Ana ; Bagarić, Lidija
Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), 26 (2020), 9-28. doi: 10.46458/27121097.2020.26.9
A2
2020.
Gender roles in the field of successful leadership
Martić Kuran, Linda ; Bagarić, Lidija ; Baković, Ana Marija
Journal of business paradigms, 2 (2020), 1; 21-39
A2
2019
Information Sources and Factors Influencing Enrolment in ICT and STEM University Study Programmes
Mestrovic, Dunja; Bagaric, Lidija; Jakominic Marot, Natasa;
EBR Economic and Business Review - 21
https://www.ebrjournal.net/home/vol21/iss1/2/
A2
2019.
Značaj percepcije osobne sigurnosti u turističkoj destinaciji s aspekta mladih turista
Bagarić, Lidija ; Barišić, Mateja ; Martić Kuran, Linda
Journal of the Polytechnic of Rijeka, 7 (2019), 1; 209-221. doi: 10.31784/zvr.7.1.25
Q3
2019.
Exploring the relationship between satisfaction with tourism services, revisit intention and life satisfaction
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Bagarić, Lidija
Economic and Social Development, 41st International Scientific Conference on Economic and Social Development, Book of Proceedings. Beograd: VADEA ; Megatrend univerzitet ; Sveučilište Sjever ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale Mohammed V University in Rabat, 2019. str. 122-132
https://www.esd-conference.com/past-conferences
A2
2018
Filmska industrija kao promotor turističke destinacije za mlađu populaciju
Bagarić, Lidija; Jelić, Antonia; Meštrović, Dunja;
Zbornik Veleučilišta u Rijeci - 6
https://hrcak.srce.hr/zbornik-veleri
Q3
2018.
Acceptance of e-book reading applications – scale development and validation
Meštrović, Dunja ; Bagarić, Lidija ; Jakominić Marot, Nataša
24th Biennial International Congress: Tourism & Hospitality Industry 2018, Congress Proceedings. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 246-259
https://thi.fthm.hr/congress-proceedings/category/5-2018
WOS
2018.
The relationship between tourism experience co-creation, life satisfaction and behavioural intentions
Lončarić, Dina ; Perišić Prodan, Marina ; Bagarić, Lidija
Central European Business Review, 7 (2018), 4; 1-14
Q3
2017.
Return on strategic effectiveness - the need for synchronizing growth and development strategies in the hotel industry using revenue management
Brlečić Valčić, Sonja ; Bagarić, Lidija
Ekonomska istraživanja, 30 (2017), 1; 1631-1654. doi: 10.1080/1331677X.2017.1383173
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/1331677X.2017.1383173
Q2
2015.
Value creation and value capture in the hotel industry
Brlečić Valčić, Sonja ; Bagarić, Lidija
3rd International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2015. Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 35-48
WOS
2013.
Competitiveness of Kvarner region: challenges for destination management and branding
Bagarić, Lidija ; Žitinić, Danko
Tourism and hospitality management, 19 (2013), 2; 217-231
Q3
2013.
Impact of Brand Recognition on Reinforcing the Destination's Image
Bašan, Lorena ; Bagarić, Lidija ; Lončarić, Dina
Crisis – a Challenge of Sustainable Tourism Development?. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2013. str. 87-100
WOS A2 WOS
2013.
Factors of destination management and their influence on the brand of Kvarner destination
Bagarić, Lidija ; Dvorski, Katarina
2nd International Scientific Conference on Economic and Social Development. Pariz: VADEA, 2013. str. 882-893
A2
2010.
Tourist destination management and Public-Private Partnership
Bagarić, Lidija
20th Biennial International Congress TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2010. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2010
A2
Mentorstvo doktorandima
2018. - 2022.
Održivi marketing u visokom obrazovanju
Dunja Meštrović Doktorat
Menadžment održivog razvoja
FMTU
Datum obrane: 18. srpnja 2022.
Znanstveni skupovi
5.12.2024.
10th International Scientific-Business Conference LIMEN 2024
Beč Autor prezentiranog rada
17.10.2024. - 18.10.2024.
Znanstveni Sabor Slavonije i Baranje 2024.
Osijek Autor prezentiranog rada
Uredništva časopisa
Javno djelovanje
Popularizacija znanosti
11.10.2021.
Panelistica na konferenciji Turizam 2022
konferencija
Opatija, hotel Ambasador
11.02.2019.
Izazovi brendiranja u turizmu
Edukativna radionica
Bol, TZ
Administrativna djelatnost
Rukovođenje na sveučilištu
2018. - 2024.
Voditeljica Katedre za marketing
FMTU
Projekti
Znanstveni projekti
2024. - 2026.
Međuutjecaji ključnih izazova suvremenog društva i ponašanja potrošača
Suradnik
Ekonomski fakultet u Osijeku EUR 10.617,00
2023. - 2025.
Smart Blue Tourism-pametna marina budućnosti
Voditelj na ustanovi
Europska unija – NextGenerationEU, Nacionalni plan oporavka i otpornosti (NPOO – 2021.-2026.) EUR 4.276.491,65 (budžet FMTU: EUR 68.679,17)
2023. - 2024.
Učinkovitost storytellinga u komunikaciji brenda i jačanju interesa za turističkom destinacijom
Voditelj
ZIP-FMTU 2.200,00
2023. - 2024.
Izazovi primjene održivog marketinga u visokom obrazovanju
Voditelj
ZIP-FMTU 2.100,00
2019. - 2023.
Unaprjeđenje marketinškog pristupa poslovanju kroz sukreiranje vrijednosti
Vanjski suradnik
UNIRI HRK 67.715,18
2015. - 2017.
Kreiranje tourism product cluba u funkciji repozicioniranja turističke destinacije
Suradnik
ZIP UNIRI HRK 20.000,00
2013. - 2016.
Upravljanje opskrbnim lancem u ugostiteljstvu
Suradnik
UNIRI HRK 120.000,00
Stručni projekti
2020.
Strateški plan razvoja turizma na području Grada Buzeta za razdoblje 2020.-2026. godine
Grad Buzet
Suradnik
2016.
Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa strateškim i operativnim marketing planom 2016.-2020.
TZ Kvarnera
Suradnik
2014.
Regionalni program uređenja i upravljanja morskim plažama na području Šibensko-kninske županije
Šibensko-kninska županija
Suradnik
2010.
Strategija gospodarskog razvitka Grada Novalje 2010-2020;
Grad Novalja
Suradnik
2009.
Strategija razvoja Grada Pule
Grad Pula
Suradnik
Projekti u znanosti - Suradnik na projektu
izv.prof.dr.sc.Jasmina Dlačić
Unaprjeđenje marketinškog pristupa poslovanju kroz sukreiranje vrijednosti
Društvene znanosti
Dr.sc.Edna Mrnjavacumirovljeni profesor
Upravljanje opskrbnim lancem u ugostiteljstvu
Društvene znanosti