Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
01.10.2010. - 17.07.2012.
doktorica znanosti
Doktorski program iz ekonomije i poslovne ekonomije, smjer marketing
Ekonomski fakultet Ljubljana, Sveučilište u Ljubljani
2001. - 2005.
magistrica znanosti
znanstveni poslijediplomski program, smjer Menadžment i organizacija
Ekonomski fakultet Ljubljana, Sveučilište u Ljubljani
1995. - 2001.
diplomirani ekonomist
dodiplomski studij, smjer međunarodna razmjena
Ekonomski fakultet Rijeka, Sveučilište u Rijeci
Radno iskustvo
01.08.2019. -
izvanredna profesorica
Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
15.06.2015. - 31.07.2019.
docent
Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
2012. - 14.06.2015.
viši asistent
Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
2006. - 2012.
asistent
Ekonomski fakultet, Sveučilište u Rijeci
2001. - 2005.
znanstveni novak
Ekonomski fakultet, Sveučilište u Rijeci
Nagrade i priznanja
2021.
Nagrada Zaklade Sveučilišta u Rijeci za istaknutog znanstvenika iz područja društvenih i humanističkih znanosti na Sveučilištu u Rijeci za 2019 godinu
2017
Priznanje Slovenski dom KPD Bazovica Rijeka, Rijeka
2017
Priznanje za osobiti doprinos razvoju CROMAR-a – Hrvatska udruga za marketing
2017
Priznanje za znanstveni doprinos CROMAR – Hrvatska udruga za marketing
2016
Nagrada Zaklade Sveučilišta u Rijeci za najboljeg asistenta iz područja društvenih i humanističkih znanosti (ak.god. 2013/2014)
2015
Priznanje za znanstveni doprinos CROMAR – Hrvatska udruga za marketing
2012
Priznanje Slovenski dom KPD Bazovica Rijeka, Rijeka
2007
Nagrada i brončana plaketa Slovenski dom KPD Bazovica Rijeka, Rijeka
1999
Nagrada Društva za marketing Rijeka
Članstva
2012. -
Zaslužni član Beta Gama Sigma society
2005. -
Alumni Ekonomski fakultet Ljubljana
Slovenski dom KPD Bazovica
CROMAR-Hrvatska udruga za marketing, Društvo za marketing Rijeka
Alumni Ekonomski fakultet Rijeka
Udruga za razvoj visokog školstva «Universitas», Rijeka
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2023. -
Ponašanje potrošača
prijediplomski studij Poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2023. -
Marketing neprofitnih organizacija
Prijediplomski studij Poslovne ekonomije
Ekonomski fakutlet u Rijeci
nositeljica
2022. -
Stvaranje tržišne vrijednosti
Diplomski studij Poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2022. -
B2B marketing i prodaja
Diplomski studij Poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2018. -
Politika marketing miksa
poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2018. -
Primjena kvantitativnih i kvalitativnih metoda istraživanja u poslovnoj ekonomiji
poslijediplomski (doktorski) program Ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
su-nositelj, koordinator
2016. - 2021.
Poslovni marketing
diplomski
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2016. -
Metrika marketinga
poslijediplomski (doktorski) program Ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
su-nositelj
2015. - 2017.
Simulacija marketinga
poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2015. -
Izabrane teme iz Poslovne ekonomije
poslijediplomski (doktorski) program Ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
su-nositelj, docent
2015. -
Proces marketinga
poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment
Ekonomski fakultet u Rijeci
docent
2015. -
International marketing
graduate, diplomski
Ekonomski fakultet u Rijeci
docent
2015. -
Marketing (in english)
undergraduate, preddiplomski
Ekonomski fakultet u Rijeci
docent
2015. -
Strateški marketing menadžment
diplomski
Ekonomski fakultet u Rijeci
docent
2015. -
Ponašanje potrošača
diplomski
Ekonomski fakultet u Rijeci
docent
2015. -
Međunarodni marketing
diplomski
Ekonomski fakultet u Rijeci
docent
2015. -
Marketing
preddiplomski
Ekonomski fakultet u Rijeci
docent
2011. - 2015.
Marketing (in english)
Preddiplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
2011. - 2015.
Poslovni marketing
Diplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
2009. - 2015.
Strateški marketing menadžment
Diplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
2008. - 2015.
Međunarodni marketing
Diplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
2008. - 2015.
Ponašanje potrošača
Diplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
2005. - 2015.
Marketing
Preddiplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
2001. - 2007.
Međunarodni marketing
dodiplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
2001. - 2005.
Marekting
dodiplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
Mentor u završnim radovima
28.06.2016. -
Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj maloprodajnog lanca trgovina
Sentić, Ivana
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
28.06.2016. -
Usporedba karakteristika komunikacije licem u lice i komunikacije putem društvenih mreža
Rašeta, Borjan
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
11.03.2016. -
Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj
Nakić, Marino
postdiplomski specijalistički studij Marketing menadžment
Ekonomski fakultet Rijeka
11.03.2016. -
Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije
Lozančić, Matea
postdiplomski specijalistički studij Marketing menadžment
Ekonomski fakultet Rijeka
29.09.2015. -
Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima
Ribić, Andrea
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
29.09.2015. -
Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge
Dragičević, Marija
diplomski/integralni studij
Ekonomski faklutet Rijeka
29.09.2015. -
Imidž hotelskog poduzeća
Čović, Jelena
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
28.09.2015. -
Pozicioniranje marki osobnih automobila
Pupić-Bakrač, Marta
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
28.09.2015. -
Marketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu
Pavletić, Ivona
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
23.09.2015. -
Motivacija pojedinca za poduzetnički pothvat
Drobnjak, Ljiljana
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
23.09.2015. -
Emocionalna inteligencija i održivi turizam
Blažina, Dea
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
21.09.2015. -
Emocionalna inteligencija u specifičnim oblicima turizma
Radoš, Krešimir
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
22.09.2014. -
Komunikacija s potrošačima putem mobilnih telefona - budućnost interaktivnog marketinga
Topić, David
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
22.09.2014. -
Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije
Škrgulja, Renato
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
22.09.2014. -
Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka
Pajić, Karlo
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
22.09.2014. -
Motivi pojedinaca za uključivanje u humanitarne aktivnosti
Hodžić, Rafaela
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
22.09.2014. -
Korištenje elektroničke usmene predaje pri donošenju kupovne odluke
Flegar, Sanja
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
22.09.2014. -
Neprofitne organizacije i socijalna osvještenost mladih
Barić, Marko
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
09.09.2014. -
Izgradnja ekološke osvještenosti mladih potrošača
Krbavac, Rahela
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet
09.09.2014. -
Utjecaj animiranih likova na dječje prehrambene navike
Klobučar, Barbara
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
21.07.2014. -
Elementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača
Žakić, Lorena
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
21.07.2014. -
Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače
Varga, Anja
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
21.07.2014. -
Utjecaji i posljedice impulzivne kupovine
Trošić, Ivana
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
23.06.2014. -
Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga
Palmić, Loreta
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet
24.09.2013. -
Izlazak inovacija na međunarodno tržište
Kresić, Matea
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
24.09.2013. -
Marketinške komunikacije putem društvenih medija
Franović, Martina
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
24.09.2013. -
Marketinška komunikacija na turističkom tržištu
Dadić, Magdalena
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
24.09.2013. -
Organizacija turnira
Berić, Martina
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
18.09.2013. -
Istraživanje impulzivne kupovine kod mladih potrošača
Zec, Marina
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
18.09.2013. -
Marketing miks i interni marketing u uslužnom poslovnom subjektu
Vukelić, Sandro
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
18.09.2013. -
Ekološka osvještenost generacije Z: Mogu li postati zeleni potrošači?
Večerinović, Helga
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
18.09.2013. -
Povezanost imidža poslovnog subjekta i lojalnosti potrošača
Šoštarić, Ana
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
18.09.2013. -
Utjecaj marke na odabir proizvoda
Prendivoj, Antonela
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
18.09.2013. -
Upravljanje markom turističke destinacije
Oštrić, Tea
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
18.09.2013. -
Analiza marketing miksa na primjeru ugostiteljskog objekta
Krišković, Tina
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
10.09.2013. -
Neverbalna komunikacija u oglašavanju
Pleše, Marija
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
10.09.2013. -
Uloga emocija u marketinškoj komunikaciji
Lekavski, Mateja
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
22.07.2013. -
Utjecaj prikrivenog oglašavanja na potrošače
Marinović, Sandra
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
19.07.2013. -
Važnost percepcije u kreiranju promocijskih poruka
Ferenčić, Matea
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
19.07.2013. -
Povezanost osobina ličnosti i uređenja životnog prostora
Borić, Tina
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
19.07.2013. -
Utjecaj naziva marke na percipiranu vrijednost marke
Babić, Anamarija
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
10.07.2013. -
Planiranje marketinga u "Vrtovima lunjskih maslina"
Vidas, Ivana
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
10.07.2013. -
Marketinške manifestacije
Radović Pevec, Alenka
dodiplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
10.07.2013. -
Marketing miks poduzeća za proizvodnju kave
Peričić, Marijana
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
10.07.2013. -
Utjecaj čimbenika na ponašanje potrošača u procesu kupnje životnog osiguranja
Cecić, Irena
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
Gostujući nastavnik
2018. -
Consumer behaviour
International Full Time Master Programme in Business and Organization (IMB)
Ekonomski fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
su-nositelj
01.05.2015. -
Diplomski studij
Fakultet organizacionih nauka, Sveučilište u Beogradu
nastavnik
01.11.2013. -
MIS and market research
Diplomski studij
Ekonomski fakultet, Sveučilište Matej Bel, Banska bystrica, Slovačka
01.11.2013. -
Marketing
Diplomski studij
Ekonomski fakultet, Sveučilište Matej Bel, Banska bystrica, Slovačka
lipanj - srpanj 2018
International Full Time Master Programme in Business and Organization (IMB)
Ekonomski fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
su-nositelj kolegija
travanj - svibanj 2018
Fakultet organizacijskih znanosti, Sveučilište u Beogradu, Beograd, Srbija
gost predavač
ožujak - travanj 2017
Fakultet organizacijskih znanosti, Sveučilište u Beogradu, Beograd, Srbija
gostujući nastavnik
studeni - prosinac 2016
Developing customer loyalty; Research seminar: Transition process in SEE countries and challenges on B2B markets
Ekonomski fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
gostujući nastavnik
svibanj 2017
Ekonomsko-poslovni fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
gost predavač na stipendiji Involvement of visiting foreign experts and university teachers in the pedagogical process as a pillar of quality development process of internationalization of the University of Maribor
Osobni razvoj
2024.
Vrednovanje ishoda ucenja u online okruzenju
2023.
Assessment in Higher Education: Professional Development for Teachers
2022.
EFMD Internationalisation and Digitalisation
2022.
EFMD Programme Accreditation - ILOs webinar
2021.
Assurance of Learning I
2021.
Assurance of Learning II
2021.
Kvaliteta e-kolegija
2020.
Accredatiation Eligibility Workshop
2020.
Oblikovanje e-kolegija
2020.
Održavanje nastave u e-okruženju
01.10.2016. - 29.12.2013.
Program stručnog usavršavanja visokoškolskih nastavnika ak.god.2013/2014: Modul kvalitetno obrazovanje
2014. -
Program pedagoško-psihološkog didaktičko-metodičkog obrazovanja
Financiranje: 60
23.05.2013. -
Third Annual conference of US Alumni Community of Croatia: Preventing Croatia's next brain drain
01.08.2012. - 2013.
European Enterprenurship Educators Programme, 3EP fellow
01.04.2012. -
Structural equation modeling usin PLS, doktorski seminar
2012. -
Consumer behaviour, doktorski seminar
01.05.2010. -
Radionica “Korištenje statističkih metoda u stručnom i znanstvenom radu visokoškolskih nastavnika – UniversiStat – Modul 1 i 2”
01.11.2009. -
Radionica “Primjena statističkih metoda u stručnom i znanstvenom radu visokoškolskih nastavnika – UniversiStat – Modul 3”
01.03.2008. -
Radionica "Društveno korisno učenje kao nova nastavna metoda"
01.06.2007. -
Second Doctoral Summer School on Research Methods
01.09.2006. -
Radionica "Primjena statističkih metoda u stručnom i znanstvenom radu visokoškolskih nastavnika"
01.05.2006. -
Seminar "Utilizing Business Cases for Effective Teaching"
01.12.2004. -
On-line tečaj - Izrada on-line tečaja pomoću WebCT-a
01.12.2004. -
On-line tečaj - Pretraživanje on-line baza podataka
01.11.2004. -
Microsoft Approved Course: 1846 Microsoft Solution Framework Essentials
01.07.2004. -
The Case Method for Management Education Seminar
2004. -
INIOS - Program inicijalnog osposobljavanja visokoškolskih nastavnika za rad u nastavi
01.04.2003. -
Bez alata nema zanata: Izrada on-line tečaja pomoću alata WebCT, Radionica u okviru Carnetovih tečajeva
01.03.2003. -
Diskusija kao nastavna metoda u visokom obrazovanju, radionica u sklopu programa Unapređenje kvalitete visokoškolske nastave; Korištenje informacijskih tehnologija u obrazovanju, radionica u sklopu programa Unapređenje kvalitete visokoškolske nastave
01.11.2002. -
Okrenite novu stranicu: Izrada i publiciranje web stranica pomoću FrontPagea, radionica u okviru CARNet-ovih tečajeva
01.04.2001. -
Procesi i tehnike u poučavanju, radionica u sklopu dio programa Training the Trainers Carnetovog programa za edukaciju predavača; Tečaj "Training The Trainers" za Ovlaštenog CARNet-ovog predavača
veljača-ožujak 2008
Tečaj "Kako koristiti e-learning u nastavnoj praksi?" (Modul 1. Zašto e-learning i kako ga primjeniti? Modul 2. Multimedijalni alati, Modul 3. Korištenje LMS-a (Moodle) i dizajniranje online nastavnog okruženja)
listopad - prosinac 2012
On-line tečaj - E-tečaj za e-mentore (Moodle platforma)
studeni 2003. i veljača 2004
Principi prezentacijske komunikacije i korištenje suvremenih prezentacijskih tehnologija, radionica u sklopu programa Training the Trainers Carnetovog programa za edukaciju predavača
siječanj – lipanj 2006
Edukacijski program "Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi"
Izdavaštvo
2008. -
Trendovi marketinga
Financiranje: Ekonomski fakultet u Rijeci, Solutio
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2024.
Trying to buy more sustainable products: Intentions of young consumers
Gidaković, Petar; Zabkar, Vesna; Zečević, Mila; Sagan, Adam; Wojnarowska, Magdalena; Sołtysik, Mariusz; Arslanagic-Kalajdzic, Maja; Dlacic, Jasmina; Askegaard, Søren; Cleff, Thomas
Journal of cleaner production - 434 140200
2023.
Service recovery satisfaction and commitment in the context of spectator sport industry: Study on Croatian football league consumers
Kuzmanić, Antonio; Dlačić, Jasmina; Milfelner, Borut
Central European Business Review - 12 1-23
2023.
Potrošačke navike domaćih turista u Hrvatskoj: motivacija, namjere ponašanja i sukreiranje turističkog iskustva
Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, Marina
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista - 74 173-207
2023.
Exploring the Importance of Consumer Engagement for Successful Sports Club Projects.
Marčinko Trkulja, Ž., Dlačić, J., & Primorac, D.
European Project Management Journal - 13 37-49
2023.
The Development of E-Banking Services Quality Measurement Instrument: MPQe-BS
Malc, Domen; Dlačić, Jasmina; Pisnik, Aleksandra; Milfelner, Borut
Sustainability - 15 12659
2022.
Social Identity Dimensions as Drivers of Consumer Engagement in Social Media Sports Club
Marčinko Trkulja, Željka; Dlačić, Jasmina; Primorac, Dinko
Journal of risk and financial management - 15 15100458
2022.
“We Go Together”: Understanding social cause-related purchase intentions of young adults
Arslanagic-Kalajdzic, Maja; Kadic-Maglajlic, Selma; Dlacic, Jasmina; Zabkar, Vesna
Journal of business research
2021.
Održivi modni proizvodi kao budućnost mode: percepcija održivih modnih proizvoda kod generacija Y i Z
Dlačić, Jasmina; Franulović, Ana Maria; Sredl, Katherine C.
Sarajevo business and economics review
2021.
Memorable tourism experiences inspired by the beauty of nature
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina
Tourism and hospitality management
2020.
Exploring the emotional side of price fairness perceptions and its consequences
Malc, Domen; Selinšek, Aleksandra; Dlačić, Jasmina; Milfelner, Borut
Ekonomska istraživanja
2020.
Analysing the relationship between hotel's internal marketing and employee engagement dimensions
Črnjar, Kristina; Dlačić, Jasmina; Milfelner, Borut
Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu
2020.
Loyalty trends and issues in tourism research
Laškarin Ažić, Marina; Dlačić, Jasmina; Suštar, Natali
Tourism and hospitality management
2020.
Testing Different Loyalty Types in a Destination
Laškarin Ažić, Marina; Dlačić, Jasmina; Galičić, Vlado
Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu
2020.
Digital marketing strategy of Accor Hotels; shaping the future of hospitality
Damnjanović, Vesna; Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina
Tourism and hospitality management
2020.
Differences in Work Expectations of Generation Y and Generation Z: An Empirical Investigation in Croatia
Chareewan, Sukanya; Grunhagen, Marko; Pološki Vokić, Nina; Dlačić, Jasmina
Journal of business, industry, and economics
2020.
Franchising in the Balkans: History, Status and Challenges
Grunhagen, Marko; Mumdžiev, Nada; Harča, Barbara; Milenković-Kerković, Tamara; Dlačić, Jasmina
Journal of marketing channels
2019.
Importance of Innovation Resources for Market Orientation – Financial Performance Link: Mediating Role of Proactive Market Orientation
Milfelner, Borut; Dlačić, Jasmina; Snoj, Boris; Selinšek, Aleksandra
Naše gospodarstvo
2019.
Being engaged is a good thing: Understanding sustainable consumption behavior among young adults
Kadic-Maglajlic, Selma; Arslanagic-Kalajdzic, Maja; Micevski, Milena; Dlacic, Jasmina; Zabkar, Vesna
Journal of business research
2019.
The role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina
Ekonomska istraživanja
2019.
Consumption in fast-food restaurants in Croatia and Serbia
Sapic, Srdjan; Filipovic, Jovana; Dlacic, Jasmina
British food journal
2019.
Odrednice odanosti lokalnog stanovništva prema marki turističke destinacije
Jurišić, Marijana; Dlačić, Jasmina; Grbac, Bruno
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka
2018.
Forming Affect, Behavior, and Cognition with Gamification: The Case of an Austrian Tourism Advergame
Madlberger, Maria; Stipetić, Maja; Dlačić, Jasmina
Data driven X — Turning Data into Value – Proceedings of Multikonferenz Wirtschaftsinformatik (MKWI)
2018.
Digitalization and society’s sustainable development – Measures and implications
Jovanović, Milica; Dlačić, Jasmina; Okanović, Milan
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu
2018.
Exploring relationship quality in the hospitality industry
Dlačić, Jasmina ; Grbac, Bruno ; Lazarić, Marin
Tourism and hospitality management
2018.
Linking internal marketing and employee engagement in the hospitality industry
Dlačić, Jasmina ; Črnjar, Kristina ; Lazarić, Marin
- 785-794
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=959466
2018.
EXPLORING MILLENNIALS’ MEMORIES: SETTING THE COURSE FOR DESTINATIONS’ ATTRACTIVENESS
Lončarić, Dina ; Perišić Prodan, Marina ; Dlačić, Jasmina
- 202-213
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=952099
2018.
Improving quality of life through co-creating tourist experience – What does experience marketing have to do with it?
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Kos Kavran, Andrijana
Ekonomska misao i praksa - 13 103-121
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=945102
2018.
WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Perišić Prodan, Marina
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka - 6 67-80
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=941997
2017.
What makes the theatre audience return? The role of engagement in predicting future behavior.
Pap, Ana ; Dlačić, Jasmina ; Ham, Marija
- 423-435
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=905475
2017.
Co-creating tourist experiences to enhance customer loyalty and travel satisfaction
Lončarić, Dina ; Perišić Prodan, Marina ; Dlačić, Jasmina
- 321-334
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=904666
2017.
Book review: The Routledge Handbook of Consumer Behaviour in Hospitality and Tourism (Edited by Saurabh Kumar Dixit)
Dlačić, Jasmina
Tourism and hospitality management - 23 297-299
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=936701
2017.
Improving learning through case study competitions: Challenges for teachers and students
Dlačić, Jasmina ; Damnjanović, Vesna ; Ribarić, Iva
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku - 30 99-113
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=884188
2016.
Augmented reality experiential marketing in tourism
Kos Kavran, Andrijana ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina
- 224-233
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=824712
2016.
Pametni telefoni: novi mejnik v naprednih programih zvestobe?
Pisnik, Aleksandra ; Dlačić, Jasmina ; Gaube, Tomaž
Akademija MM - 13 39-56
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=852095
2016.
The Importance of Perceived Service Value in Retail Banking Services
Pisnik, Aleksandra ; Dlačić, Jasmina ; Milfelner, Borut
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu - 28 191-212
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=852087
2016.
Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda
Dlačić, Jasmina ; Ribarić, Iva ; Barna, Mateja
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku - XXV 47-72
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=824301
2016.
Odrednice kompulzivne kupnje: slučaj trgovačkog centra u Hrvatskoj
Anić, Ivan-Damir; Dlačić, Jasmina; Jelenc, Lara
Privredna kretanja i ekonomska politika - 25 7-36
Exc
2016.
Augmented reality experiential marketing in tourism
Kos Kavran, Andrijana; Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina
5th International Scientific Symposium "Economy of Eastern Croatia - vision and growth" - 224-233
2016.
Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda
Dlačić, Jasmina; Ribarić, Iva; Barna, Mateja
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku - 25 47-72
2015.
Perceived Students' Benefits of Case Study Learning in Marketing: Comparative Analysis of Croatia and Serbia
Damnjanović, Vesna ; Dlačić, Jasmina
- 252-268
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=783491
2015.
Fashion blogs – redefining fashion marketing
Palmić, Loreta ; Dlačić, Jasmina
- 85-103
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=783478
2015.
Transition Process in SEE Countries and Challenges on B2B Markets - Is Relationship Quality the Answer?
Grbac, Bruno ; Dlačić, Jasmina ; Lončarić, Dina
- 809-829
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=768010
2015.
Generation Y Perceiving Ethics - Implications for Marketing and Management Education
Dlačić, Jasmina ; Hlača, Daria ; Jelenc, Lara
- 1-15
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=753743
2015.
Grbac, B.: B2B Marketing
Dlačić, Jasmina
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu - 27 137-138
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=768006
2015.
Creating a promotional message: Exploring the role of nonverbal communication in advertising
Pleše, Marija ; Dlačić, Jasmina
Zbornik Veleučilišta u Rijeci - 3 41-54
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=765467
2015.
Developing green attitudes among young consumers – Ensuring environmentally friendly behaviour
Dlačić, J., Micevski, M. & Kadić-Maglajlić, S.
In Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J., Žabkar, V., Grünhagen, M. (Eds.), Marketing Insights from a Changing Environment, Pearson, Harlow, str. 85-109. ISBN 978-1-78448-762-1. - 85-109
2015.
Perceived Students' Benefits of Case Study Learning in Marketing: Comparative Analysis of Croatia and Serbia
Damnjanović, V. & Dlačić, J.
In Mihić, M. (ed.), 24th CROMAR congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration (pp. 252-268). Faculty of Economics Split, CROMAR, Split. ISBN: 978-953-281-067-7. - 252-268
2015.
Fashion blogs – redefining fashion marketing
Palmić, L. & Dlačić, J.
In Mihić, M. (ed.), 24th CROMAR congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration (pp. 85-103). Faculty of Economics Split, CROMAR, Split. ISBN: 978-953-281-067-7. - 85-103
2015.
Transition Process in SEE Countries and Challenges on B2B Markets - Is Relationship Quality the Answer?
Grbac, B., Dlačić, J. & Lončarić, D.
In Shultz II, C., Benton, R., Kravets, O. (eds.). Proceedings of the 40th Annual Macromarketing Conference - Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice (pp. 809-829). The Macromarketing Society, Quinlan School of Business - Loyola University Chicago, Chicago, USA, 25-28.06.2015. - 809-829
2015.
Generation Y Perceiving Ethics - Implications for Marketing and Management Education.
Dlačić, J., Hlača, D. & Jelenc, L.
. In Mala, D., Minarova, M. (eds.) Proceedings of International Scientific Conference "Ethics in Management" - Results of the International project "V4 Lead - A Comparative study of leadership excellence and ethics in Central Eastern Europe" (pp. 1-15). Banská Bystrica, Slovakia : Ekonomicka Fakulta, Univerzita Mateja Bela v Banski Bystrici. (27.10.2013., Banská Bystrica, Slovačka). ISBN 978-80-557-0797-6. - 1-15
2014.
Critical success factors for knowledge management implementation in hotel enterprises
Črnjar, Kristina ; Dlačić, Jasmina
- 977-984
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=703504
2014.
Grbac, B.: Marketing dynamics – How to create value for customers
Dlačić, Jasmina
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu - 32 431-433
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=744689
WOS
2014.
Repurchase intentions in a retail store – exploring the impact of colours
Varga, Anja ; Dlačić, Jasmina ; Vujičić, Maja
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku - 14 229-244
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=741378
2014.
Exploring relationship between brand equity and customer loyalty on pharmaceutical market
Dlačić, Jasmina ; Kežman, Elvedina
Economic and business review - 16 121-131
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=656397
2014.
Repurchase intentions in a retail store – exploring the impact of colours
Varga, A., Dlačić, J. & Vujičić, M.
Ekonomski vjesnik/Econviews - 14 229-244
2014.
Critical success factors for knowledge management implementation in hotel enterprises
Črnjar, K. & Dlačić, J.
Dermol, V., Smrkolj, M., Đaković, G. (Eds.) MakeLearn 2014: Human Capital without Borders: Knowledge and Learning for Quality of Life. Bangkok, Celje, Lublin: ToKnowPress (June, 25-27, Portorož, Slovenia). ISBN: 978-961-6914-09-3. - 977-984
2014.
Exploring relationship between brand equity and customer loyalty on pharmaceutical market
Dlačić, Jasmina; Kežman, Elvedina
Economic and business review - 16 121-133
2014.
Exploring perceived service quality, perceived value, and repurchase intention in higher education using structural equation modelling
Dlačić, Jasmina; Arslanagić, Maja; Kadić- Maglajlić, Selma; Marković, Suzana; Raspor, Sanja
Total quality management & business excellence - 25 141-157
2013.
Generation Z: Generation of Green Consumer Values
Kadić-Maglajlić, Selma ; Dlačić, Jasmina ; Micevski, Milena
- 188-202
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=656409
2013.
Do subliminal messages have any influence on customer perception?
Ferenčić, Matea ; Dlačić, Jasmina
- 568-579
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=656407
2013.
The pulse of the impulsive buying behaviour: New strategic perspective
Jelenc, Lara ; Dlačić, Jasmina ; Ančić, Ana
- 595-610
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=656405
2013.
The role of gender and situational factors in wine consumption of generation Y
Dlačić, Jasmina ; Kadić-Maglajlić, Selma
South East European Journal of Economics and Business - 8 48-56
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=717172
2013.
Communication with market segments – travel agencies’ perspective
Bašan, Lorena ; Dlačić, Jasmina ; Trezner, Željko
Tourism and hospitality management - 19 49-64
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=636269
2013.
Exploring perceived service quality, perceived value, and repurchase intention in higher education using structural equation modelling
Dlačić, Jasmina ; Arslanagić, Maja ; Kadić- Maglajlić, Selma ; Marković, Suzana ; Raspor, Sanja
Total quality management & business excellence - 25 141-157
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=653018
WOS
2013.
The role of gender and situational factors in wine consumption of generation Y
Dlačić, J. & Kadić-Maglajlić, S.
South East European Journal of Economics and Business (SEEJ) - 8 48-56
2012.
Generation Y wine consumption motivators – do they differ across situations and gender?
Kadić-Maglajlić, Selma ; Dlačić, Jasmina
- 806-821
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=612369
2012.
Personal values influence on the environmentally friendly behaviour of consumers
Lončarić, Dina ; Tonković Pražić, Ivana ; Dlačić, Jasmina
- 600-609
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=582900
2012.
Macinnis, D.J., Folkes, V.S.: The disciplinary status of consumer behaviour: A sociology of science perspective on key controversies
Kadić-Maglajlić, Selma ; Dlačić, Jasmina
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu - 24 301-304
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=616356
2012.
Relationship commitment, relational equity and company image in customer loyalty development
Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna
Ekonomska Istrazivanja-Economic Research - 25 503-524
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=598408
WOS
2011.
Attitudes towards wine consumption: a comparative study of two countires
Dlačić, Jasmina ; Kadić-Maglajlić, Selma ; Vranić, Franko
- 229-249
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=536629
2011.
New relationships on the business-to-business market
Grbac, Bruno ; Dlačić, Jasmina
- 1-11
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=536558
2011.
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje: osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja (autori: Bruno Grbac, Dina Lončarić)
Dlačić, Jasmina
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku - 24 231-233
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=544673
2010.
Conflicts in user perceptions of value of websites in the shipping industry
Golik Klanac, Nataša ; Ćuković, Ksenija ; Dlačić, Jasmina
- 1-9
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=536601
2010.
Marketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji( Marketing possibilities for approaching Net generation )
Dlačić, Jasmina; Vranić, Franko
Marketing i održivi razvitak / Marketing and sustainable development - 343-353
2009.
Importance of Knowledge Management and Employees in Achieving a Customer-Oriented Organization
Črnjar, Kristina ; Dlačić, Jasmina ; Fatur Krmpotić, Irena
- 59-68
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=434217
2009.
Importance of Knowledge Management and Employees in Achieving a Customer-Oriented Organization
Črnjar, Kristina ; Dlačić, Jasmina ; Fatur Krmpotić, Irena
- 59-68
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=434217
2009.
Importance of Knowledge Management and Employees in Achieving a Customer-Oriented Organization
Črnjar, Kristina ; Dlačić, Jasmina ; Fatur Krmpotić, Irena
- 59-68
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=434217
2009.
Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj
Dlačić, Jasmina ; Vranić, Franko
- 1-9
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=432606
2009.
The Impact of Personality Traits on Environmentalism: Evidence From Croatia
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Tonković, Ivana
- 353-366
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=394602
2009.
Impact of business environment factors on tourist enterprises
Bašan, Lorena ; Dlačić, Jasmina
- 100-108
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=394594
2009.
Impact of business environment factors on tourist enterprises
Bašan, Lorena ; Dlačić, Jasmina
- 100-108
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=394594
2008.
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke ( Consistency of Building Croatia as a Brand )
Vranić, Franko; Dlačić, Jasmina
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment - 241-260
2007.
Customer orientation, customer satisfaction and performance : The case of Croatia
Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna
- 1-18
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=298632
2005.
Consumer Loyalty in the Concept of Intellectual Capital
Dlačić, Jasmina ; Fatur Krmpotić, Irena
- 832-838
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=190369
2005.
Consumer Loyalty in the Concept of Intellectual Capital
Dlačić, Jasmina ; Fatur Krmpotić, Irena
- 832-838
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=190369
2004.
Employee Loyalty as a Factor of Improving Human Capital
Dlačić, Jasmina ; Fatur, Irena
- 64-68
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=148437
2004.
Employee Loyalty as a Factor of Improving Human Capital
Dlačić, Jasmina ; Fatur, Irena
- 64-68
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=148437
2002.
Employee Impact on Customer Loyalty
Grbac, Bruno ; Dlačić, Jasmina ; First, Ivana
- 241-248
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=120553
2002.
Croatian Cases in Enterprenurship and Implications for Development
Grbac, Bruno ; Jardas, Darko ; Renko, Nataša ; First, Ivana ; Dlačić, Jasmina
- -
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=90412
What makes the theatre audience return? The role of engagement in predicting future behavior.
Pap, Ana; Dlačić, Jasmina; Ham, Marija.
Proceedings of 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017: "Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges" / Marković, Suzana ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). Opatija : University of Rijeka, Faculty of tourism and hospitality management, 2017. 423-435
Co-creating tourist experiences to enhance customer loyalty and travel satisfaction
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina.
Proceedings of 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017: "Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges" / Marković, Suzana ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). Opatija : University of Rijeka, Faculty of tourism and hospitality management, 2017. 321-334
EXPLORING MILLENNIALS’ MEMORIES: SETTING THE COURSE FOR DESTINATIONS’ ATTRACTIVENESS
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina
Congress Proceedings of the 24th Biennial International Congress "Tourism & Hospitality Industry 2018: Trends and Challenges" / Milohnić, Ines ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). - Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management , 2018. 202-213.
Linking internal marketing and employee engagement in the hospitality industry
Dlačić, Jasmina; Črnjar, Kristina; Lazarić, Marin.
Proceedings of 7th International Scientific Symposium „Economy of eastern Croatia – vision and growth” / Mašek Tonković, Anka ; Crnković, Boris (ur.). Osijek : University of J.J. Strossmayer in Osijek, Faculty of Economics, 2018. 785-794
Improving learning through case study competitions: Challenges for teachers and students.
Dlačić, Jasmina; Damnjanović, Vesna; Ribarić, Iva.
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. 30 (2017) , 1; 99-113
WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA
Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, Marina
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka (1848-1299) 6 (2018), 1; 67-80
Improving quality of life through co-creating tourist experience – What does experience marketing have to do with it?
Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Kos Kavran, Andrijana
Ekonomska misao i praksa (1330-1039) 13 (2018), 1; 103-121
Creating a promotional message: Exploring the role of nonverbal communication in advertising
Pleše, M. & Dlačić, J.
Zbornik Veleučilišta u Rijeci [Journal of the Polytechnic of Rijeka] - 3 41-54
Critical success factors for knowledge management implementation in hotel enterprises
Črnjar, Kristina; Dlačić, Jasmina
MakeLearn 2014: Human Capital without Borders: Knowledge and Learning for Quality of Life / Dermol, Valerij ; Smrkolj, Marko ; ?aković, Goran (ur.). - Bangkok, Celje, Lublin : ToKnowPress , 2014. 977-984 (ISBN: 978-961-6914-09-3).
Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci( Satisfaction and Loyalty Concept : Survey of Two Products in City of Rijeka )
Dlačić, Jasmina
Međunarodni marketing forum 2002 : zbornik radova / Grbac, Bruno (ur.). - Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka ; Društvo za marketing Rijeka , 2002. 41-64 (ISBN: 953-97741-4-4).
Communication with market segments – travel agencies’ perspective
Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina; Trezner, Željko
Tourism and hospitality management (1330-7533) 19 (2013), 1; 49-64
The pulse of the impulsive buying behaviour: New strategic perspective
Jelenc, Lara; Dlačić, Jasmina; Ančić, Ana
23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). - Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR , 2013. 1-16 (ISBN: 978-953-7842-18-5).
Generation Y wine consumption motivators – do they differ across situations and gender?
Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, Jasmina
Proceedings of the 6th International Conference of the School of Economics and Business "Beyond the Economic Crisis: Lessons Learned and Challenges Ahead" / Mehić, Eldin (ur.). - Sarajevo : University of Sarajevo, School of Economics and Business , 2012. 806-821 (ISBN: 978-9958-25-077-4).
Attitudes towards wine consumption: a comparative study of two countires
Dlačić, Jasmina; Kadić-Maglajlić, Selma; Vranić, Franko
Proceedings - 22nd CROMAR Congress: Marketing challenges in New Economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.). - Pula : Sveučilište Jurja Dobrila u Puli, Odijel za ekonomiju i turizam ; CROMAR , 2011. 229-249 (ISBN: 978-953-7498-45-0).
New relationships on the business-to-business market
Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina
Advances in Business-Related Scientific Research Conference (ABSRC) 2011 Conference Proceedings / Antončič, Boštjan (ur.). - Koper : Edukator , 2011. 1-11 (ISBN: 978-961-92917-2-6).
Conflicts in user perceptions of value of websites in the shipping industry
Golik Klanac, Nataša; Ćuković, Ksenija; Dlačić, Jasmina
26th IMP Conference: Business networks - Globality, Regionality, LocalityBudapest : Corvinus University of Budapest, Hungary ; IMP Group , 2010. 1-9.
Importance of Knowledge Management and Employees in Achieving a Customer-Oriented Organization
Črnjar, Kristina; Dlačić, Jasmina; Fatur Krmpotić, Irena
Knowledge and business challenge of globalization: proceedings of the 1st international scientific conference / Merkač Skok, Marjana ; Cingula, Marijan (ur.). - Celje, Slovenija : Fakulteta za komercijalne in poslovne vede , 2009. 59-68 (ISBN: 978-961-6603-94-2).
Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj( Interdependence Between Net Generation Behavior and the Development of Internet Advertising in Croatia )
Dlačić, Jasmina; Vranić, Franko
Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.). - Osijek : Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek ; CROMAR , 2009. 1-9 (ISBN: 978-953-253-065-0).
The Impact of Personality Traits on Environmentalism: Evidence From Croatia
Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Tonković, Ivana
8th International conference: Challenges of Europe: financial crisis and climate change / Reić, Zlatan ; Šimić, Vladimir (ur.). - Split : Faculty of Economics Split , 2009. 353-366.
Customer orientation, customer satisfaction and performance : The case of Croatia
Dlačić, Jasmina; Žabkar, Vesna
7th International Conference Enterprise in Transition : Conference Proceedings / Buble, Marin (ur.). - Split ; Wien : Faculty of Economics ; DAAAM International , 2007. 1-18.
Employee Loyalty as a Factor of Improving Human Capital
Dlačić, Jasmina; Fatur, Irena
Proceedings of the 23rd International Scientific Conference on Organizational Science Development : Management, knowledge and EU / Florjančič, Jože ; Jesenko, J. ; Drakulić, M. ; Paape, B. ; Kaluža, J. ; Ljubič, T. ; Leskovar, R. (ur.). - Kranj : Moderna organizacija , 2004. 64-68 (ISBN: 961-232-166-3).
Employee Impact on Customer Loyalty
Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana
Transition in Central and Eastern Europe : Challenges of 21st Century (ICES 2002) : proceedings / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.). - Sarajevo : Faculty of Economics , 2002. 241-248.
Marketing i grad( Marketing and City )
Grbac, Bruno; First, Ivana; Dlačić, Jasmina
Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik / Rocco, Fedor ; Borš, Vanja (ur.). - Zagreb : Hrvatska zajednica udruga za marketing , 2002. 91-104 (ISBN: 953-98717-1-9).
Relationship commitment, relational equity and company image in customer loyalty development
Dlačić, Jasmina; Žabkar, Vesna
Ekonomska Istrazivanja-Economic Research (1331-677X) 25 (2012), 2; 503-524
Do subliminal messages have any influence on customer perception?
Ferenčić, Matea; Dlačić, Jasmina
23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). - Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR , 2013. 1-16 (ISBN: 978-953-7842-18-5).
Generation Z: Generation of Green Consumer Values
Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, Jasmina; Micevski, Milena
23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). - Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR , 2013. 1-16 (ISBN: 978-953-7842-18-5).
Personal values influence on the environmentally friendly behaviour of consumers
Lončarić, Dina; Tonković Pražić, Ivana; Dlačić, Jasmina
Proceedings of the 31st International Conference on Organizational Science Development - Quality. Innovation. Future. / Ferjan, Marko ; Kljajić Borštnar, Mirjana ; Marič, Miha ; Pucihar, Andreja (ur.). - Portorož : Moderna organizacija - University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences , 2012. 600-609 (ISBN: 978-961-232-254-0).
Impact of business environment factors on tourist enterprises
Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina
Conference proceedings of the 28th international conference on organizational science development, New technologies, new challenges = Nove tehnolgije, novi izzivi / Rajkovič, V. ; Ferjan. M. ; Kern, T. ; Paape, B. (ur.). - Kranj : Modrena organizacija - University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences , 2009. 100-108 (ISBN: 978-961-232-230-4).
Consumer Loyalty in the Concept of Intellectual Capital
Dlačić, Jasmina; Fatur Krmpotić, Irena
Zbornik 24. mednarodne konference o razvoju organizacijskih znanosti Sinergija metodologij = proceedings of the 24th International Conference on Organizational Science Development Synergy of methodologies / Kaluža, Jindřich ; Kljajić, M. ; Rajkovič, V. ; Paape, B. ; Šikula, M. (ur.). - Kranj : Moderna organizacija , 2005. 832-838 (ISBN: 961-232-175-2).
Znanstvene knjige
2017.
Planiranje i kupovina putovanja - proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina
Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa
Sveučilište Jurja Dobrile, Fakultet ekonomije i turizma
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=904662
2016.
Developing green attitudes among young consumers – Ensuring environmentally friendly behaviour
Dlačić, Jasmina ; Micevski, Milena ; Kadić- Maglajlić, Selma
Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grünhagen, Marko
Pearson Education Limited
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=804558
2016.
Marketing insights from a changing environment
Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grünhagen, Marko
Pearson Education Limited
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=817295
2013.
23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings
Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu ; CROMAR
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=664178
2010.
Marketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji
Dlačić, Jasmina ; Vranić, Franko
Leko Šimić, Mirna
Ekonomski fakultet u Osijeku
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=468636
2008.
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke
Vranić, Franko ; Dlačić, Jasmina
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Ekonomski fakultet ; CROMAR
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=310368
2008.
Trendovi marketinga
Grbac, Bruno ; Dlačić, Jasmina ; First, Ivana
Ekonomski fakultet u Rijeci, Solutio
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=328103
2008.
Trendovi marketinga( Marketing trends )
Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana
Ekonomski fakultet u Rijeci, Solutio
Kongresna priopćenja
28.11.2014.
Nonverbal Communication in Advertising
Pleše, M. & Dlačić, J.
predavanje
3rd Economic and business review conference. Ljubljana: University of Ljubljana, Facutly of economics (Ljubljana, November 28, 2014). Ljubljana, Slovenija
Measuring customer orientation: applying customers' approach
Dlačić, Jasmina; Žabkar, Vesna
Croatian Cases in Enterprenurship and Implications for Development
Grbac, Bruno; Jardas, Darko; Renko, Nataša; First, Ivana; Dlačić, Jasmina
Mentorstvo doktorandima
2021. - 2023.
Suočavanje s neuspješnom uslugom i uloga kvalitete odnosa na sportskom tržištu
Antonio Kuzmanić Doktorat
Doktorski studij ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
Datum obrane: 06.07.2023.
2017. - 2021.
Izvorišta i reakcije na percipiranu kvalitetu visokog učilišta
Ivana Jadrić Doktorat
Poslijediplomski doktorski studij Ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
Datum obrane: 21.07.2021.
2017. - 2019.
Održivost–strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća
Silvije Jerčinović Doktorat
Poslijediplomski doktorski studij Ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
Datum obrane: 01.02.2019.
2016. - 2021.
Pokretači i ishodi potrošačeva angažmana sa sportskim klubovima na društvenim mrežama
Željka Marčinko-Trkulja Doktorat
Poslijediplomski doktorski studij Ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
Datum obrane: 27.09.2021.
2016. - 2020.
Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji
Andrijana Kos Kavran Doktorat
Poslijediplomski doktorski studij Ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
Datum obrane: 28.01.2020.
2016. -
Martina Ferenčić Doktorat
Poslijediplomski doktorski studij Ekonomije i poslovne ekonomije
Znanstveni skupovi
2012. - 2013.
23rd CROMAR congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights
Lovran Tajnica kongresa
2007. - 2008.
Organizacija XX. Kongresa CROMAR-a „Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti“
Rijeka tajnica ogranizacijskog odbora
2002. -
Međunarodni marketing forum 2002
Rijeka član organizacijskog odbora
2000. -
Marketing i razvoj
Rijeka član organizacijskog odbora
1999. -
Marketing forum 99
Rijeka član organizacijskog odbora
1998. -
Marketing forum 98
Rijeka član organizacijskog odbora
Uredništva časopisa
2023. -
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci: časopis za ekonomsku teoriju i praksu / Proceedings of Rijeka Faculty of Economics: Journal of Economics and Business
Recenzije
2015.
Recenzija 5 radova za 40th Annual Macromarketing Conference - Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice, The Macromarketing Society, Quinlan School of Business - Loyola University Chicago, Chicago, USA
2015.
Recenzija 5 radova za 40th Annual Macromarketing Conference - Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice, The Macromarketing Society, Quinlan School of Business - Loyola University Chicago, Chicago, USA
2015.
Recenzija 1 rada za Journal of Services marketing
2015.
Recenzija 1 rada za Zbornik radova Veleučilišta u Rijeci [Proceedings of Polytechnic of Rijeka], volume 3, number 1, 2015
2015.
Recenzija 1 rada za international scientific conference ToSEE: Sustainable Tourism, Economic Development and Quality of Life
2015.
Recenzija 1 rada za Economic research
2015.
Recenzija 1 rada za for International Journal of Management Science and Engineering Management
2015.
Recenzija 1 rada za Tržište: časopis za tržišnu teoriju i praksu [Market: Review for Marketing Theory and Practice
2015.
Recenzija 1 rada za Total quality management & business excellence
2014.
Recenzija 1 rada za South-East European Journal
2014.
Recenzija 2 rada za Zbornik radova Veleučilišta u Rijeci [Proceedings of Polytechnic of Rijeka], volume 2, number 1, 2014
2014.
Recenzija1 rada za Ekonomski vjesnik / Econviews - Review of contemporary business, entrepreneurship and economic issues
2013.
Recenzija 8 znanstvenih članaka na međunarodnoj znanstvenoj konferenciji 23rd CROMAR CONGRESS: MARKETING IN A DYNAMIC ENVIRONMENT - ACADEMIC AND PRACTICAL INSIGHTS (Lovran, Croatia, October, 24-26, 2013).
2013.
Recenziran 1 znanstveni rad za Zbornik radova Veleučilišta u Rijeci, volumen 1, broj 1.
Projekti
Znanstveni projekti
2023. -
Sustainability and value co-creation leading changes
Voditelj projekta
Sveučilište u Rijeci
2020. - 2023.
Metodologija mjerenja percipirane kvalitete i zadovoljstva uslugama e-bankarstva
Voditelj hrvatskog tima istraživača
MZO i ARRS
2020. - 2022.
Exploring co-creation in services
Voditelj projekta
Sveučilište u Rijeci
2019. - 2023.
Unaprjeđenje marketinškog pristupa poslovanju kroz sukreiranje vrijednosti
Voditelj projekta
Sveučilište u Rijeci
2017. - 2019.
Sukreiranje vrijednosti kao nova paradigma poslovnih orijentacija
Voditelj projekta
Sveučilište u Rijeci
2017-
sukreiranje vrijednosti kao nova paradigma poslovnih orijentacija
voditelj projekta
UNIRI
https://www.efri.uniri.hr/hr/novi_znanstveni_projekti_uniri_2017/760/200
01.10.2016. - 30.09.2018.
Utjecaj sukreiranja turističkoga doživljaja na zadovoljstvo i percipiranu kvalitetu života turista
Istraživač
Sveučilište u Rijeci
https://www.fthm.uniri.hr/index.php/projekti-uniri-2016/zp-uniri-2-16
2014. - 2014.
Decision Making in Value Co-Creation: Marketing Approach (DECOVAL) (broj IP-2013-11-5231)
istraživač
Hrvatska zaklada za znanost
2013. - 2014.
Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva
istraživač
Sveučilište u Rijeci
2007. - 2013.
Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (081-1151212-1454)
istraživač
MZOS
2002. - 2006.
Transformacija marketing menadžmentom (0081008)
znanstveni novak, istraživač
MZOS
2001. - 2002.
Tržišna orijentacija MSP – odgovor dinamičnom okružju (081003)
znanstveni novak
MZOS
Projekti u znanosti - Voditelj projekta
izv.prof.dr.sc.Jasmina Dlačić
Unaprjeđenje marketinškog pristupa poslovanju kroz sukreiranje vrijednosti
Društvene znanosti