Portfelj
Kontakt
T +385 51 265630
PROSTORIJA F-217 Dekanat Filozofskoga fakulteta
PROSTORIJA F-906 Odsjek za Anglistiku
Obrazovanje
2008. -
doktor znanosti
Sveučilište u Klagenfurtu, Austrija
2003. -
magistar znanosti, područje humanističke znanosti, polje jezikoslovlje, grana anglistika
SIT Graduate Institute, Vermont, SAD
1988. -
profesor engleskoga i francuskoga jezika i književnosti
Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet
Radno iskustvo
2012. -
Docent
1.) Držanje sljedećih kolegija na Odsjeku za anglistiku: • Uvod u učenje i poučavanje engleskoga jezika • Metodika nastave engleskoga jezika • Praktikum - nastava engleskoga jezika • Kulturološka gledišta • Metode poučavanje engleskoga jezika 2.) Mentoriranje diplomskih radova 3.) Uvođenje novih kolegija 4.) Predstojnik Katedre za engleski jezik i primijenjenu lingvistiku (2011.-2013.) 5.) Pročelnik Odsjeka za anglistiku (2013.- danas) 6.) Suvoditelj projekta
Filozofski fakultet u Rijeci
1998. - 2012.
Viši lektor
1.) Držanje sljedećih kolegija na Odsjeku za anglistiku: • Prezentacijske vještine • Akademska pismenost • Jezične vježbe 1 • Jezične vježbe 3 • Jezične vježbe 4 • Metodika engleskoga jezika • Kulturološka gledišta • Metode poučavanje engleskoga jezika 2.) Mentoriranje završnih i diplomskih radova 3.) Uvođenje novih kolegija 4.) Aktivno sudjelovanje u uvođenju bolonjskoga procesa 5.) ECTS koordinator (2003.-2007.) 6.) Predstojnik Katedre za engleski jezik i primijenjenu lingvistiku (2011.-2013.) 7.) Suradnik na projektima
Filozofski fakultet u Rijeci
1991. - 1998.
Nastavnik engleskoga jezika
1.) Predavanje engleskog jezika 2.) Voditelj stručnoga aktiva 3.) Član komisije za natjecanjima iz stranih jezika 4.) Rad s nadarenim učenicima
Prva riječka hrvatska gimnazija
1988. - 1991.
Prevoditelj
Prevođenje znastvenih i stručnih teksova te dokumenata
Stalni sudski tumač za engleski i francuski jezik
Članstva
2017.- danas
IARSLCE - International Association for Research on Service Learning
2014. - 2015.
Centar za informiranje o dvojezičnosti Bilingualism Matters@Rijeka (BMR)
2014. -
South East Applied Linguistics Research Group (SEAL)
2014. -
Centar za jezična istraživanja (CJI)
2013. -
Odbor za kvalitetu Filozofskoga fakulteta u Rijeci
2010. - 2014.
Centar za obrazovanje nastavnika (CON)
2005. -
TESOL - Teaching English to Speakers of Other Langauges
2000. -
HDPL - Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (član Predsjedništva 2008.-2012.)
1997. -
HUPE - Hrvatsko udruženje profesora engleskoga jezika
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2015. - 31.12.2017.
Praktikum - nastava engleskoga jezika
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2010. - 31.12.2017.
Nastavna praksa
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2010. - 31.12.2017.
Uvod u učenje i poučavanje engleskoga jezika
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2010. - 31.12.2017.
Metodika engleskoga jezika
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2010. - 21.12.2015.
Kulturološka gledišta u učenju i poučavanju engleskoga jezika
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2010. - 2012.
Akademska pismenost
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2010. - 2012.
Metode poučavanje engleskoga jezika
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2009. - 2012.
Prezentacijske vještine
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Mentor u završnim radovima
26.09.2016. -
Teachers’ perspectives on CLIL
Dorina Badurina
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
15.07.2016. -
Student Teachers’ of English Viewpoints toward Computer Assisted Language Learning
Marija Gojević-Zrnić
Diplomski studij engleskog jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
13.12.2015. -
Differentiated Instruction in Mixed-Ability EFL Classrooms in Croatia
Nikolina Pajalić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
10.12.2015. -
Perspectives on the EPOSTL of EFL Student Teachers of English
Jelena Dropulja
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
25.09.2015. -
Intercultural Communication and Language Learning: Insights of Pupils in Secondary Schools
Valerija Smrekar
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
27.10.2014. -
Croatian High School Student's Use of Vocabulary Learning Strategies: A Comparative Analysis
Romi Belanić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
20.11.2013. -
A Contrastive Analysis of the Representation and Development of Female Roles in Four Editions of an EFL Textbook
Janja Giacconi
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
25.09.2013. -
Developing an English Language Policy in a Higher Education Institution: Analyzing Strategic Goals and Enabling Conditions
Valentina Janjetić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
25.09.2013. -
Developing an English Language Policy in a Higher Education Institution: Analyzing Strategic Goals and Enabling Conditions
Valentina Janjetić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
18.12.2012. -
The Use of Motivational Strategies in the Classroom: A Survey of English Language Teachers
Maja Spasić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
18.12.2012. -
Students' Attitudes Toward Speaking Anxiety: A Case Study of Three High Schools in Primorsko-Goranska County
Maja Jakovac
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
10.12.2012. -
Teacher's Attitudes Toward Accents in the English as a Foreign Language Classroom
Mladen Marinac
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
10.12.2012. -
English Language Anxiety: A Case Four Freshmen Classes in PSHG
Tamara Kolić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
11.11.2012. -
Students' Attitudes toward Speaking Anxiety: A Case Study of Three High Schools in Primorsko-Goranska County
Maja Spasić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
28.09.2012. -
Values in the Global Coursebook: Critical Perspectives on Class, Gender, Racial Prejudice and Stereotypes in Headway's Visuals
Zorana Jančić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
28.09.2012. -
A Contrastive Analysis of the Vocabulary Component in Two EFL Coursebooks: Putting Theory Into Practice
Ana Bratulić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
27.09.2012. -
English Language Anxiety: A Case Four Freshmen Classes in PSHG
Tamara Kolić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
25.09.2012. -
Teachers' Attitudes toward Accents in the English as a Foreign Language Classroom
Mladen Marinac
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
23.07.2012. -
Values in the Global Course book: Critical Perspectives on Class, Gender, Racial Prejudice and Stereotypes in Headway's Visuals
Zorana Janjetić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
13.07.2012. -
Exploring Learners' Use of Vocabulary Learning Strategies
Ines Hrastić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
18.06.2012. -
Teaching Grammar to Young and Adult Learners - An Analysis of Textbooks Look and Total English
Marina Mrazovac
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
23.02.2012. -
A Contrastive Analysis of the Vocabulary Component in Two EFL Course books: Putting Theory into Practice
Ana Bratulić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
26.01.2012. -
Student Perspectives on the Use and Role of Tehnology in Learning English as a Foreign Language
Tamara Vojnović
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
28.04.2011. -
Speaking: Oral Assessment In A Secondary School In Rijeka
Ines Begić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
23.12.2010. -
Croatian Efl Learners' Attitudes Toward CLT
Iva Alilović
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
14.10.2010. -
Students' Perceptions of the Bologna Process In Croatia
Iva Alilović
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
24.09.2010. -
The British Education System: Elitism and the Socio-Economoic Gap
Valentina Janjetić
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
23.09.2010. -
The EFL/ESLTeacher: Roles and Challenges
Ana Belin
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
15.10.2009. -
A Comparative Analysis of the Croatian and British Educational Systems
Snježana Lukežić
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
15.10.2009. -
Intercultural Communication in Learning English as a Foreign Language
Ana Lukežić
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
15.10.2009. -
(Gender) Stereotypes and Prejudice in the Global Coursebook: A Perspective on Headway
Zorana Jančić
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
15.10.2009. -
Strengths And Weaknesses of the American School System
Marta Červar
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
14.10.2008. -
A Comparison Of Education Systems In Croatia, England And Wales
Tanja Vujnović
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
07.10.2008. -
Teaching English As A Foreign Language To Children With Dyslexia And Dysgraphia
Ines Begić
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
Cjeloživotno obrazovanje
2015. -
Govorna kompetencija u EJVIN-u / Pisana kompetencija u EJVIN-u
Jezično usavršavanje nastavnika za EJVIN
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
voditelj
Gostujući nastavnik
2014. - 2014.
English Language Learning: Current Issues and Emerging Trends
Diplomski studij engleskoga jezika
Sveučilište u Klagenfurtu, Odsjek za anglistiku i amerikanistiku
voditelj
Izdavaštvo
2011. -
The Global and Local Dimensions of English: Exploring Issues of Language and Culture (ur. Maja Brala Vukanović i Irena Vodopija-Krstanović) http://www.amazon.com/Global-Local-Dimensions-English-Sprachvermittlung/dp/3643900732
Financiranje: Zurich/Munster/Berlin LIT Verlag
(U tisku)
Research Papers on Teaching English as an Additional Language (ur. Ismail Hakki Mirici, Ismail Hakki Erten, Hüseyin Öz, Irena Vodopija-Krstanović)
Financiranje: Filozofski fakultet u Rijeci
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2016.
'I use English, but if need be I'm fluent in German as well': Croatian business professionals' use of English and other languages. U N. Dobrić, E. Graf, A. Onysko (ur.) Corpora in Applied Linguistics: Current Approaches, 165-186. Cambridge: Cambridge Scholars Press.
Drljača Margić B., Vodopija-Krstanović I.
A1
2016.
Using ELF: Insights into Erasmus students' intercultural experiences at a Croatian university. U L. Lopriore, E. Grazzi (ur.) Intercultural Communcation: New Perspectives from ELF, 345-359. Rim: Roma Tre University Press. ISBN 978-88-97524-61-8
Vodopija-Krstanović I.
http://romatrepress.uniroma3.it/ojs/index.php/elf/article/view/600/597
A1
2015.
Differentiated instruction in the EFL classroom: Insights 3 from the Croatian context, 1-16. U ur.Ismail Hakki Mirici, Ismail Hakki Erten, Hüseyin Öz, Irena Vodopija-Krstanović
Vodopija-Krstanović, I; Pajalić Nikolina
A2
2015.
Implicit (English) language policy in higher education: Insights from three universities. U K. Cergol Kovačević, S. L. Udier (ur.) Multidisciplinary Approaches to Multilingualism: Proceedings from the CALS ConferenceFrankfurt am Main (etc.): Peter Lang, 168-183. ISBN 987-3-631-66377-5
Vodopija-Krstanović, I., Janjetić, V.
A1
2015.
Developing Intercultural Competence at an English Department in Croatia: Identifying Current Status, Challenges, and Opportunities. In (eds.) E.J. Nash, N.C. Brown, L. Bracci. Intercultural Horizons Vol III: Intercultural Competence: Key to the New Multicultural Societies of the Globalized World. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, , 135-154.
Vodopija-Krstanović I., Brala-Vukanović, M
A1
2015.
Introducing EMI at a Croatian University Can We Bridge the Gap Between Global Emerging Trends and Local Challenges. In (eds..) C. Jensen, S. Dimova, A.K.Hultgren. English as a Scientific and Research Language. English in Europe Vol. 3. Language and Social Processes (LSP) Series 43-63. The Hague: De Gruyter Mouton. SBN 987-1-61541-725-2 ISSN 2364-4303
Drljača Margić B., Vodopija-Krstanović I.
A1
2015.
Students of Today Changing English Language Studies of YesterdayEnglish Language Overseas Perspectives and Enquiries, Vol.12(2), 175 – 189. Ljubljana University Press, Faculty of Arts. Online ISSN: 2386-0316 Print ISSN: 1581-8918
Vodopija-Krstanović I., Brala-Vukanović, M
- 12
http://dx.doi.org/10.4312/elope.12.2
A1
2012.
English Language Studies: Realities and Challenges of the Bologna Reform in a Croatian University“. In (eds.) A. Bedkowska-Kopczyk,; Lj. Šarić; L. Pavera. The Challenges for Modern Philologies (Part 1) The Bologna Process and New Curricula. Bielsko-Biala, Poland: ATH Promix, 114-126.
Vodopija-Krstanović, I; Brala-Vukanović, M
A1
2012.
The Challenges of Teaching English as an International Language. In (eds.) L. Pons, V. Karabalić, S. Cimer. Applied Linguistics Today: Research and Perspectives. Frankfurt:: Peter Lang, 83-93.
Vodopija-Krstanović I.
A2
2012.
EFL students' perspectives on English: The widening gap between ideals and practices. Brazilian Journal of Applied Linguistics (RBLA Belo Horizonte). Vol.2 No.2. Special Issue on Language Policy, 285-309.
Vodopija-Krstanović, I., Brala-Vukanović, M.
A2
2012.
Revisiting intercultural competence: Understanding students' conceptualizations and needs. In (eds.) E.J. Nash, N.C. Brown, L. Bracci. Intercultural Horizons: Best Practices in Intercultural Competence Development. Cambridge: Cambridge Scholars Publishing, 15-34.
Vodopija-Krstanović, I., Brala-Vukanović, M.
A2
2011.
NEST/NNEST identity. In (eds.) J. Huettner, B. Mehlmauer-Larcher, S. Reichl & B. Schiftner. Bridging the Gap: Theory and Practice in EFL Teacher Education. Clevedon, UK: Multilingual Matters. 207-227.
Vodopija-Krstanović, I.
A1
2011.
NEST/NNEST identity a hornet's nest? In (Eds.) M. Bortoluzzi, A. Riem, N. Vasta & D. Saidero. Identities in Transition in the English-Speaking World. Udine: Forum Editrice, 153-169.
Vodopija-Krstanović, I.
A1
2011.
Perceptions of English accents by EFL students: subjective ideals and objective realities. In (eds.) M. Brala Vukanović & I. Vodopija-Krstanović. The Global and Local Dimensions of English. Exploring Issues of Language and Culture. Vienna-Munster-Zurich: Lit Verlag, 17-31.
Vodopija-Krstanović, I., Maja Brala Vukanović
A1
2008.
Teaching Culture and Culture Learning in the EFL-Classroom: From Static to Dynamic. In (eds.). W. Delanoy & L. Volkman. Future Perspectives for English Language Teaching. Heidelberg: Universitätsverlag Winter, 189-200.
Vodopija-Krstanović, I
A1
2007.
Crossing the gap between language and culture: New EFL dimensions in the Croatian context. In (eds.). E. Graf & A. James New peaks, new shores, new crossings: English studies in the flux, book series "Buchreihe zu Arbeiten aus Amerikanistik und Anglistik", Gunter Narr Verlag, Tübingen, Germany, 161-174.
Vodopija-Krstanović, I., Brala-Vukanović, M.
A1
2007.
Obrada i shvaćanje kulture u nastavi stranoga jezika. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS. Zagreb-Rijeka, Zagreb-Split, 689-698.
Vodopija-Krstanović, I.
A2
2006.
Okvir on-line učenja. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS, Zagreb-Split, 779-787.
Vodopija-Krstanović, I
A2
2005.
Kultura i nastavnik stranoga jezika. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS, Zagreb-Rijeka, 525-534.
Vodopija-Krstanović, I.
A2
2005.
EFL activities and the theory of multiple Intelligences. Views & Voices. Inquiries into the English Language and Literature, Zagar publ., 1(3), 55-68.
Vodopija-Krstanović, I.
A2
2004.
Važnost stilova i strategija za učenje stranoga jezika. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS, Zagreb-Rijeka, 461-469.
Vodopija-Krstanović, I.
A2
2003.
Usavršavanje nastavnika tehnikom aktivnog slušanja. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS, Zagreb-Rijeka, 765-772.
Vodopija-Krstanović, I
A2
Znanstvene knjige
2017.
Uncovering English-Medium Instruction: Glocal Issues in Higher Education.
autor
Drljača Margić B., Vodopija-Krstanović I.
Peter Lang Oxford/Bern/Berlin/Bruxelles/Frankfurt am Main/New York/Wein
2015.
Research Papers on Teaching English as an Additional Language.
urednik
I. Hakki Mirici, I. Hakki Erten, H. Oz, I. Vodopija-Krstanovic
Filozofski fakultet u Rijeci Rijeka
2011.
The Global and Local Dimensions of English. Exploring Issues of Language and Culture.
urednik
M. Brala-Vukanović; I. Vodopija-Krstanović
Lit Verlag Munster- Zurich- Vienna
Pozvana predavanja
11.04.2016.
What makes a good EFL teacher? Insights from the Croatian context
Vodopija-Krstanović, I. i Žagar Šoštarić, P.
International Conference on the Use of the European Portfolio for Student Teachers of Languages (EPOSTL), Antalija, Turska
19.06.2015.
The role of culture in teaching English as an international language: Critical reflections and emerging trends
Međunarodna konferencija u sklopu Grundtvig obrazovnog partnerstva.
05.06.2015.
English-medium instruction: Challenges and Opportunities
Vodopija-Krstanovć, I.
Sveučilište u Klagenfurtu, Austrija. Pozvano predavanje u sklopu programa za gostujuće nastavnike
04.02.2015.
CLIL Benefits and Challenges
Drljača Margić, B. Vodopija-Krstanović, I.
Višejezično obrazovanje unaprjeđenja učenja jezika i interkulturalnih vještina, Rijeka
18.04.2013.
EIL and ELT: Can we bridge the gap between theory and practice …. or not?
Vodopija-Krstanović, I.
Plenarno izlaganje 21. HUPE Konferencija, Opatija
25.09.2006.
Teaching Culture in the EFL Classroom.
Vodopija-Krstanović, I
University of Klagenfurt: Future Perspectives for ELT.
Kongresna priopćenja
18.05.2017.
Intercultural competence in practice: Insights of Erasmus students
Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović
Predavanje
Intercultural Horizons Rijeka
05.05.2017.
(Micro)teaching through the medium of English: University content teachers' practice and learning
Branka Drljača Margić Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
HDPL: Jezik i um Rijeka
14.05.2016.
Intercultural communication and the English language classroom: Global needs vs. Local realities
Irena Vodopija-Krstanović i Valerija Smrekar
Predavanje
HDPL: Jezik kao predmet proučavanja i poučavanja Rijeka
26.09.2015.
Can We Teach EIL in the EFL Classroom - Challenges or Opportunities for ELT?
Vodopija-Krstanović, Irena, i Marinac Mladen
Predavanje
Alpe-Adria-Anglistics Klagenfurt, Austrija
2015.
University teachers' attitudes towards English-medium instruction: Insights from Rijeka University
Branka Drljača Margić i Irena Vodopija-Krstanović
predavanje
1st Conference of the Center for Language Research Rijeka
18.09.2014.
‘You can have intercultural competence with English’:International students, English (as a lingua franca) and intercultural communication
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
English Studies as Archive and as Prospecting - 80 Years of English Studies in Zagreb Zagreb, Hrvatska
26.04.2014.
Implicit (English) language policy in higher education: Insights from three universities
Irena Vodopija-Krstanović i Valentina Janjetić
Poster prezentacija
HDPL Multidisciplinary Approaches to Multilingualism Zagreb, Hrvatska
2014.
The can’s and cant’s of ELF in ELT: Insights from teachers in the Croatian context; predavanje; The 7th International Conference of English as a Lingua Franca: Pedagogical and Interdisciplinary Perspectives
Branka Drljača Margić i Irena Vodopija-Krstanović
predavanje
The 7th International Conference of English as a Lingua Franca (ELF 7) Atena, Grčka
2014.
“I use English, but if need be I’m fluent in German as well”: Croatian business professionals’ use of English and other languages
Branka Drljača Margić i Irena Vodopija-Krstanović
Klagenfurt Conference on Corpus-Based Applied Linguistics; Klagenfurt, Austrija Klagenfurt, Austrija
07.10.2013.
Developing Intercultural Competences at an English Department in Croatia: Identifying Current Status, Challenges, and Opportunities
Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović
Predavanja
Intercultural Horizons Siena, Italija
04.09.2013.
English in the Erasmus program: Insights into students’ intercultural experiences at a Croatian university
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
English Lingua Franca 7- Intercultural communication: new perspectives from ELF Rim, Italija
10.05.2013.
Students of today changing English language studies of yesterday
Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović
Predavanje
ŠDAŠ 2012: The Changes in Epochal Paradigms and the Opportunities they Offer for English Studies Ljubljana, Slovenija
2013.
Introducing English-medium instruction at a Croatian university: Can we bridge the gap between global emerging trends and local challenges?
Branka Drljača Margić i Irena Vodopija-Krstanović
predavanje
English in Europe: Opportunity or threat? The English language in teaching in European higher education Kopenhagen, Danska
29.03.2012.
Exploring teacher excellence through the eyes of NNESTs in Croatia
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
45th TESOL Convention: A Declaration of Excellence Philadelphia, SAD
22.08.2011.
English as an International Language and English Language Teaching: The (Dis)harmony of Theory and Practice in the Croatian Context?
Irena Vodopija-Krstanović
Poster prezentacija
16th World Congress of Applied Linguistics(AILA2011): Harmony in diversity: language, culture, society Peking, Kina
12.05.2011.
The challenges of teaching English as an International Language
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
HDPL znanstveni skup: Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici Osijek
07.05.2011.
Revisiting Intercultural Competence. Understanding Students' Conceptualizations and Needs
Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović
Predavanje
Intercultural Horizons 2011 Siena, Italija
2011.
International or native speaker English: NNESTs’ dilemmas about “E”LT in Croatia
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
44th Annual TESOL Convention: “Examining the ‘E’ in TESOL New Oreans, SAD
23.04.2010.
NEST/Non-NEST Identity: A Hornet's NEST?
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
Alpe-Adriatic-Anglistics 2010: Identites in Transition in the English-Speaking World Udine, Italija
25.03.2010.
Revisiting the NEST/non-NEST Debate in the Croatian Context
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
The 44th Annual TESOL Convention: Reimagining TESOL Boston, SAD
2010.
Investigating the role of Input in L2 acquisition
Tihana Kras i Irena Vodopija-Krstanović
Poster prezentacija
EUROSLA 20 Reggio, Italija
18.06.2009.
Students' and teachers' perspectives on English
Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović
Predavanje
Irish Association for Applied Linguistics IRAAL 2009: Language Policy and Language Learning: New Paradigms New Challenges Limmerick, Irska
27.02.2009.
NESTs vs. Non-NESTs: Rethinking English Language Teachers' Identities
Irena Vodopija-Krstanović
predavanje
University of Vienna CELT Conference: Bridging the Gap Between Theory and Practice Beč, Austrija
23.05.2008.
Jezik blogosfere kad privatno i javno postanu jedno
Maja Brala Vukanović i Irena Vodopija-Krstanović
preadvanje
HDPL 2008: Lingvistika javne komunikacije Osijek, Hrvatska
19.05.2008.
Perception of English Accents by EFL Students: Subjective Ideals and Objective Realities
Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović
Predavanje
Alpine-Adriatic-Anglistics 2008 - The Local and Global dimension of English Rijeka
26.09.2006.
Teaching culture in the EFL classroom
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
UNIKLU: Future Perspectives for ELT Klagenfurt, Austrija
19.05.2005.
Okvir on-line učenja
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
HDPL: Jezik i mediji - jedan jezik: više svijetova Split
17.05.2005.
Važnost stilova i strategija učenja
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
HDPL: Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika Opatija
2005.
Language and Culture in the EFL Classroom: A Perspective in the Croatian Context
Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović
Predavanje
Alpine-Adriatic-Anglistics: The Future(s) of English Studies? Klagenfurt Austrija
14.05.2004.
Obrada i shvaćanje 'kulture'
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike Split
16.05.2003.
'kultura' i nastava stranoga jezika
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
HDPL: Jezik u društvenoj interakciji, Split
2001.
Usavršavanje nastavnika metodom aktivnog slušanja
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
HDPL: Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici Opatija
Znanstveni skupovi
18.-19. svibnja 2017.
Intercultural Horizons 2017 - Innovative Approaches to Education for Democratic Culture and Inclusive Societies
Rijeka Član programskoga/organizacijskoga odbora
18. - 21. svibnja 2017.
GlobELT 2017 International Conference
Efes/Izmir, Turska Član programskoga/organizacijskoga odbora
14. - 17. travnja 2016.
GlobELT 2016 International Conference
Antalija, Turska Član programskoga/organizacijskoga odbora
25. -27. rujna 2015.
6th Alpine-Adriatic-Anglistics znanstvenoga skupa „Crossing borders and Challenging boundaries
i. Član programskoga/organizacijskoga odbora
12.-14. svibnja 2015.
Language in Research and Teaching
Rijeka Član Programskoga odbora
4.-6. svibnja 2017,
Language in Research and Teaching: 30th Croatian Applied Linguistics Society Conference Filozofski fakultet, Rijeka
Rijeka Član Programskoga odbora
25.-26. travnja 2008.
Alpe-Adriatic-Anglistics 2008: The Global and Local Dimension of English
Rijeka Član Organizacijskoga odbora
25.-27. rujna 2015.
6th Alpen Adria Anglistics Conference: Crossing Borders and Challenging Boundaries – Anglistics Studies in the Alps-Adriatic.
Klagenfurt, Austria Član Organizacijskoga odbora
Uredništva časopisa
2017. -
Član uredništva Metodički vidici“ – znanstveni časopisa za metodiku filoloških i drugih društveno-humanističkih predmeta, Filozofski fakultet, Sveučilište u Novom Sadu.
Recenzije
Recenzija rukopisa knjige „Čitanje: poučavanje i učenje“, autorice prof. dr. sc. Karol Visinko, (Zagreb: Školska knjiga, 2014
Recenzija rukopisa knjige „Jezično izražavanje u školi: Pisanje“, autorice prof. dr. sc. Karol Visinko (Zagreb: Školska knjiga, 2010)
Zovko Dinković, I.; Mihaljević-Djigunović, J. (ur.) (2016.) English Studies from Archives to Prospects. Volume 2: Linguistics and Applied Linguistics. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing.
Metodički vidici , časopis za metodiku filoloških i drugih društveno-humanističkih predmeta, Filozofski fakultet, Novi Sad
'Strani jezici' - časopis Odjela za strane jezike Hrvatskoga filološkog društva, Zagreb.
'Jezikoslovlje' - znastveni časopis Filozofskoga fakulteta Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
Uredničke knjige/zbornici radova Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku
Tatsioka, Z., Seidlehofer, B. Sifakis, N.; Gibson, F. (ur.) U tisku. Using English as a Lingua Franca in Education in Europe. Berlin/Boston MA: Walter de Gruyter.
Stručna djelatnost
Stručna aktivnost
2010. -
Erasmus koordinator Filozofskoga fakuleta u Rijeci
Filozofski fakultet u Rijeci
Koordinator
2003. - 2007.
ECTS koordinator Odsjeka za anglistiku
Filozofski fakultet u Rijeci
Koordinator
Javno djelovanje
Popularizacija znanosti
04.02.2015.
Integrirano poučavanje sadržaja i jezika (engl. CLIL) Okrugli stol Hotel "Jadran", Rijeka
07.05.2014.
Engleski kao jezik visokoškolske nastave (EJVIN): Izazovi, preduvjeti, potpora - Radionica/predavanje Ekonomski fakultet u Rijeci
17.04.2014.
Engleski kao jezik visokoškolske nastave (EJVIN): Kako premostiti jaz između globalnoga trenda i lokalnih mogućnosti? - Radionica/predavanje Filozofski fakultet u Rije
17.03.2014.
Razvoj studijskih programa na engleskome jeziku - Radionica/predavanje Filozofski fakultet u RijeciRadionica/predavanje Filozofski fakultet u Rijeci
2014.
EJVIN na EFRI-ju: Prezentacija rezultata istraživanja Radionica/predavanje Ekonomski fakultet u Rijeci
Volonterstvo
2014.
Volontiranje u okviru Bilingualism Matters@Rijeka Bilingualism Matters@Rijeka
Rijeka
2012.
Organiziracija programa volontiranja za poučavanje engleskoga jezika u Matici umirovljenika u Rijeci
Rijeka
Intervjui
28.08.2011.
Detalji
Kineski radio internacional http://croatian.cri.cn/341/2011/08/30/102s47971.htm
Peking, Kina
Administrativna djelatnost
Rukovođenje na sveučilištu
2015. -
Prodekanica za nastavu i studente
Filozofski fakultet
2013. - 2015.
Pročelnica Odsjeka za anglistiku
Filozofski fakultet
2011. - 2013.
Predstojnica katedre za engleski jezik i primijenjenu lingvistiku
Filozofski fakultet
Povjerenstva na sveučilištu
2017. -
Član
Povjerenstva Sveučilišta u Rijeci za evaluaciju statusa znanstvene, znanstveno-nastavne, nastavne i stručne baze
2016. -
Član
Odbora metodičara društvenih i humanističkih znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijec
2016. -
Član
Evaluacijski odbor za dodjelu sveučilišnih stipendija namijenjenih za promicanje socijalne dimenzije visokog obrazovanja
2016. -
Član
Povjerenstvo Sveučilišta u Rijeci za izradu kriterija za Nagradu za nastavnu izvrsnos
2015. -
Predjednica
Povjerenstvo za dodjelu Dekanove nagrade za izvrsnost
2015. -
Predsjednica
Povjerenstvo Filozofskoga fakulteta za dodjelu Rektorovih nagrada za izvrsnost, aktivizam, volonterski rad i sport
2015. -
Član
Evaluacijskog odbora za stipendije iz programskih ugovora sveučilišnih stipendija iz Programskog ugovora za podzastupljene
2010. -
Član je Povjerenstva Sveučilišta u Rijeci za odabir kandidata u okviru Erasmus programa
Filozofski fakultet u Rijeci
Povjerenstva izvan sveučilišta
30.05.2017. -
Član Povjerenstva za pripremu Prijedloga Pravilnika o vježbaonicama
Odluka Rektorskog zbora Republike Hrvatske
2015. -
Konzultatnt ERS-a i Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta.
Konzultant za predmetni kurikulum Engleski jezik
2003. -
Član Povjerenstva za stručne ispite za nastavnike Engleskoga jezika u osnovnim i srednjim školama
Agencija za odgoj i obrazovanje
Projekti
Znanstveni projekti
18.09.2017. -
Transnational Alignment of English Competences for University Lecturers (TAEC);
Suradnik - istrživač
EU ERASMUS+ program
2017. -
Istraživanje preduvjeta za implementaciju engleskoga kao jezika visokoškolske nastave;
Suradnik - istrživač
Sveučilište u Rijeci i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta
2014. - 2016.
Effective use of the EPOSTL by student teachers of English
Sunositelj-istraživač-
EU ERASMUS+ program
2013. - 2015.
Višejezično obrazovanje – unapređenje učenja jezika i interkulturalnih vještina; ; Europska unija, u okviru IV. komponentne IPA programa, sheme za dodjelu bespovratnih sredstava „Daljnji razvoj i provedba Hrvatskog kvalifikacijskog okv
Suradnik - evaluator
IPA programa
Stručni projekti
2014. - 2016.
Projekt internacionalizacije studijskih programa
Sveučilište u Rijeci i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa
Voditelj
2014. -
Jezična potpora nastavnicima za EJVIN
Sveučilište u Rijeci i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa
Voditelj
2013. - 2014.
Razvoj studijskih programa na engleskome jeziku
Sveučilište u Rijeci i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa
Voditelj
Projekti u znanosti - Suradnik na projektu
dr. sc.Branka Drljača Margićredoviti profesor
Istraživanje preduvjeta za implementaciju engleskoga kao jezika visokoškolske nastave
Humanističke znanosti