PORTFELJ / Dr. sc. Irena Vodopija-Krstanović red. prof.

Portfelj

Dr. sc.

Irena Vodopija-Krstanović

red. prof.

Filozofski fakultet

Odsjek za anglistiku

Kontakt

T +385 51 265630

UNIRI e-mail

e-mail 1

PROSTORIJA F-906 Odsjek za Anglistiku

Vidljivost

Obrazovanje

2008. -

doktor znanosti

Sveučilište u Klagenfurtu, Austrija

2003. -

magistar znanosti, područje humanističke znanosti, polje jezikoslovlje, grana anglistika

MA in TESOL

SIT Graduate Institute (School for International Training), Vermont, SAD

1988. -

profesor engleskoga i francuskoga jezika i književnosti

Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet

Radno iskustvo

2022. -

Redovita profesorica

Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za anglistiku

2017. - 2022.

Izvanredna profesorica

Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za anglistiku

2015. - 2021.

Prodekanica za nastavu i studente

Filozofski fakultet u Rijeci

2012. - 2017.

Docentica

1.) Držanje sljedećih kolegija na Odsjeku za anglistiku: • Uvod u učenje i poučavanje engleskoga jezika • Metodika nastave engleskoga jezika • Praktikum - nastava engleskoga jezika • Kulturološka gledišta • Metode poučavanje engleskoga jezika 2.) Mentoriranje diplomskih radova 3.) Uvođenje novih kolegija 4.) Predstojnik Katedre za engleski jezik i primijenjenu lingvistiku (2011.-2013.) 5.) Pročelnik Odsjeka za anglistiku (2013.- danas) 6.) Suvoditelj projekta

Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za anglistiku

1998. - 2012.

Lektorica - Viša lektorica

1.) Držanje sljedećih kolegija na Odsjeku za anglistiku: • Prezentacijske vještine • Akademska pismenost • Jezične vježbe 1 • Jezične vježbe 3 • Jezične vježbe 4 • Metodika engleskoga jezika • Kulturološka gledišta • Metode poučavanje engleskoga jezika 2.) Mentoriranje završnih i diplomskih radova 3.) Uvođenje novih kolegija 4.) Aktivno sudjelovanje u uvođenju bolonjskoga procesa 5.) ECTS koordinator (2003.-2007.) 6.) Predstojnik Katedre za engleski jezik i primijenjenu lingvistiku (2011.-2013.) 7.) Suradnik na projektima

Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za anglistiju

1991. - 1998.

Nastavnica engleskoga jezika

1.) Predavanje engleskog jezika 2.) Voditelj stručnoga aktiva 3.) Član komisije za natjecanjima iz stranih jezika 4.) Rad s nadarenim učenicima

Prva riječka hrvatska gimnazija

1988. - 1991.

Prevoditeljica

Prevođenje znastvenih i stručnih teksova te dokumenata

Stalni sudski tumač za engleski i francuski jezik

Članstva

2023. -

American Association of Applied Linguistics (AAAL)

2023. -

TESOL - Teaching English to Speakers of Other Langauges

2017. - 2020.

IARSLCE - International Association for Research on Service Learning

2014. - 2017.

Centar za jezična istraživanja (CJI)

2014. - 2015.

Centar za informiranje o dvojezičnosti Bilingualism Matters@Rijeka (BMR)

2014. -

South East Applied Linguistics Research Group (SEAL)

2010. - 2014.

Centar za obrazovanje nastavnika (CON)

2000. -

HDPL - Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (član Predsjedništva 2008.-2012.)

1997. -

HUPE - Hrvatsko udruženje profesora engleskoga jezika

Nastavna djelatnost

Kolegiji

2025. -

Academic English

YUFE Joint Bachelor in Urban Sustainability Studies

Sveučilište u Rijeci i YUFE Alliance

Voditeljica

2021. -

Academic English

Diplomski studij Kognitivne znanosti: kognicija i um na engleskom jeziku Cognitive Sciences: Cognition and the Mind

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Voditeljica

2021. -

Integrirano poučavanje jezika i sadržaja- CLIL

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Voditeljica

2015. - 2020.

Provjera i procjena znanja stranoga jezika

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Voditeljica

2015. -

Praktikum – nastava engleskoga jezika

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Voditeljica

2010. - 31.12.2017.

Uvod u učenje i poučavanje engleskoga jezika

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

2010. - 21.12.2015.

Kulturološka gledišta u učenju i poučavanju engleskoga jezika

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

2010. - 2012.

Akademska pismenost

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

2010. - 2012.

Metode poučavanje engleskoga jezika

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

2010. -

Metodika nastave engleskoga jezika

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Voditeljica

2010. -

Nastavna praksa

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

Voditeljica

2009. - 2012.

Prezentacijske vještine

Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

2005. - 2010.

Jezične vježbe 1-4

Engleskoga jezika i književnosti -nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Voditeljica

Mentor u završnim radovima

24.09.2024.

Incorporating Global Skills ELT: An Analysis of Two EFL Coursebooks

Maja Spasojević

Engleski jezik i književnost (43, sveučilišni diplomski, redovni)

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

12.07.2023.

Students' Attitudes Towards Vocabulary Teaching Techniques at the Helen Doron School of English

Kristina Gajsk

Engleski jezik i književnost (43, sveučilišni diplomski, redovni)

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

12.07.2023.

Students' Perceptions of English Language Anxiety: Insights from the CLIL Classroom

Kristina Bašić

Engleski jezik i književnost (43, sveučilišni diplomski, redovni)

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

07.06.2022.

Teaching Informatics through CLIL: Taking Stock and Looking Ahead

Doria Grbić

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

31.01.2022.

Cardiac Patients' Knowledge of Foreign Languages: Implications for Seeking Information on Covid-19 and General Health

Dorotea Jerčinović Dvopredmetni

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

29.09.2021.

Teachers' Perspectives on Emergency Remote English Language Teaching during the COVID-19 Pandemic

Mirela Babić

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

28.09.2020.

Alternative Assessment: EFL Teacher's Perspectives

Danica Krnčević Purić

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

25.09.2019.

Insights into TEFL Teachers' and Novice Teachers' Perceptions on English Language Competencies for Effective Teaching

Katarina Paušić

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

28.03.2019.

Student's Perspectives on Their Professional Preparation and School- Based Pre-Service Training

Lucija Peremin

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

29.11.2018.

Examining the Effectiveness of TEFLProgrammes: Perspectives of Students from Two Universities

Monika Telebar

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

28.09.2017.

Teachers' Attitudes Toward Grammar Teaching in the EFL Clasroom

Nika Marijanović

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

28.09.2017.

Use of English in and out of the Classroom: Insights from Erasmus Students

Meri Drašković

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

26.09.2017.

Helen Doron as a Language Teaching Method: Insights from Parents

Kate Jurmane

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

12.07.2017.

Cultural Insights into Two Efl Coursebooks: Local vs. Global

Izabela Weber

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

26.06.2017.

Students' Perspectives on Oral Error Correction

Ena Stevović

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

28.09.2016.

Student Teacher's of English Viewpoints Towards Computer Assisted Language Learning

Marija Gojević- Zrnić

Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

26.09.2016. -

Teachers’ perspectives on CLIL

Dorina Badurina

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

15.07.2016. -

Student Teachers’ of English Viewpoints toward Computer Assisted Language Learning

Marija Gojević-Zrnić

Diplomski studij engleskog jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

13.12.2015. -

Differentiated Instruction in Mixed-Ability EFL Classrooms in Croatia

Nikolina Pajalić

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

10.12.2015. -

Perspectives on the EPOSTL of EFL Student Teachers of English

Jelena Dropulja

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

25.09.2015. -

Intercultural Communication and Language Learning: Insights of Pupils in Secondary Schools

Valerija Smrekar

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

27.10.2014. -

Croatian High School Student's Use of Vocabulary Learning Strategies: A Comparative Analysis

Romi Belanić

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

20.11.2013. -

A Contrastive Analysis of the Representation and Development of Female Roles in Four Editions of an EFL Textbook

Janja Giacconi

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

25.09.2013. -

Developing an English Language Policy in a Higher Education Institution: Analyzing Strategic Goals and Enabling Conditions

Valentina Janjetić

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

25.09.2013. -

Developing an English Language Policy in a Higher Education Institution: Analyzing Strategic Goals and Enabling Conditions

Valentina Janjetić

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

18.12.2012. -

The Use of Motivational Strategies in the Classroom: A Survey of English Language Teachers

Maja Spasić

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

18.12.2012. -

Students' Attitudes Toward Speaking Anxiety: A Case Study of Three High Schools in Primorsko-Goranska County

Maja Jakovac

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

10.12.2012. -

Teacher's Attitudes Toward Accents in the English as a Foreign Language Classroom

Mladen Marinac

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

10.12.2012. -

English Language Anxiety: A Case Four Freshmen Classes in PSHG

Tamara Kolić

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

11.11.2012. -

Students' Attitudes toward Speaking Anxiety: A Case Study of Three High Schools in Primorsko-Goranska County

Maja Spasić

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

28.09.2012. -

Values in the Global Coursebook: Critical Perspectives on Class, Gender, Racial Prejudice and Stereotypes in Headway's Visuals

Zorana Jančić

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

28.09.2012. -

A Contrastive Analysis of the Vocabulary Component in Two EFL Coursebooks: Putting Theory Into Practice

Ana Bratulić

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

27.09.2012. -

English Language Anxiety: A Case Four Freshmen Classes in PSHG

Tamara Kolić

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

25.09.2012. -

Teachers' Attitudes toward Accents in the English as a Foreign Language Classroom

Mladen Marinac

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

23.07.2012. -

Values in the Global Course book: Critical Perspectives on Class, Gender, Racial Prejudice and Stereotypes in Headway's Visuals

Zorana Janjetić

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

13.07.2012. -

Exploring Learners' Use of Vocabulary Learning Strategies

Ines Hrastić

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

18.06.2012. -

Teaching Grammar to Young and Adult Learners - An Analysis of Textbooks Look and Total English

Marina Mrazovac

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

23.02.2012. -

A Contrastive Analysis of the Vocabulary Component in Two EFL Course books: Putting Theory into Practice

Ana Bratulić

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

26.01.2012. -

Student Perspectives on the Use and Role of Tehnology in Learning English as a Foreign Language

Tamara Vojnović

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

28.04.2011. -

Speaking: Oral Assessment In A Secondary School In Rijeka

Ines Begić

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

23.12.2010. -

Croatian Efl Learners' Attitudes Toward CLT

Iva Alilović

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

14.10.2010. -

Students' Perceptions of the Bologna Process In Croatia

Iva Alilović

Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

24.09.2010. -

The British Education System: Elitism and the Socio-Economoic Gap

Valentina Janjetić

Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

23.09.2010. -

The EFL/ESLTeacher: Roles and Challenges

Ana Belin

Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

15.10.2009. -

A Comparative Analysis of the Croatian and British Educational Systems

Snježana Lukežić

Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

15.10.2009. -

Intercultural Communication in Learning English as a Foreign Language

Ana Lukežić

Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

15.10.2009. -

(Gender) Stereotypes and Prejudice in the Global Coursebook: A Perspective on Headway

Zorana Jančić

Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

15.10.2009. -

Strengths And Weaknesses of the American School System

Marta Červar

Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

14.10.2008. -

A Comparison Of Education Systems In Croatia, England And Wales

Tanja Vujnović

Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

07.10.2008. -

Teaching English As A Foreign Language To Children With Dyslexia And Dysgraphia

Ines Begić

Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

Cjeloživotno obrazovanje

2024.

Engleski kao jezik visokoškolske nastave (EJVINMed/EJVINPharma)

-

Farmaceutsko-biokemijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Voditeljica

2022. -

Engleski kao jezik visokoškolske nastave u medicini (EJVINMed)

Moderna i praktična medicinska edukacija

Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Voditeljica

2015. -

Govorna kompetencija u EJVIN-u / Pisana kompetencija u EJVIN-u

Jezično usavršavanje nastavnika za EJVIN

Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

voditelj

Gostujući nastavnik

2021. - 2022.

Service Learning and Community Engagement Through English

Diplomski studij engleskoga jezika

Sveučilište u Klagenfurtu, Odsjek za anglistiku i amerikanistiku

Voditeljica

2020. - 2021.

English Language Teaching Today: Trends and Challenges

Diplomski studij engleskoga jezika

Sveučilište u Klagenfurtu, Odsjek za anglistiku i amerikanistiku

Voditeljica

2014. - 2014.

English Language Learning: Current Issues and Emerging Trends

Diplomski studij engleskoga jezika

Sveučilište u Klagenfurtu, Odsjek za anglistiku i amerikanistiku

voditelj

Osobni razvoj

13.2.2025.

Chat GPT u modrenom akademskom okruženju

23.4.2024. - 26.4.2023.

YUFE 2030 Seminar: Sharing Practicalities and Widening Participation

18.9.2023. - 22.9.2023.

Internacionalizacija visokoga i studentska mobilnost - Erasmus+ program

29.8.2023.

Višejezični učenik i njegov nastavnik: predstavljanje i primjena rezultata projekta TEAM

12.6.2023. - 16.6.2023.

YUFE Seminar - Student Journey, Lifelong Learning and Quality

22.3.2023.

Gender Equality in Student Mobiliy

9.5.2022. - 11.5.2022.

YUFE Seminar - Student Journey

7.11.2021.

Internacionalizacija visokog obrazovanja u jeku i nakon pandemije COVID-19

17.2.2021.

Predstavljanje okvira za razvoj i procjenu e-kolegija Sveučilišta u Rijeci

17.11.2020.

Sustav procjene kvalitete stručnog usavršavanja u nadležnosti Agencije za odgoj i obrazovanje

15.11.2019. - 17.1.2020.

Nastavničke kompetencije u visokom školstvu: Osiguranje kvalitete u visokom obrazovanju

Financiranje: 5

2.5.2019. - 6.5.2019.

Internacionalizacije visokog obrazovanja i međunarodna studentska mobilnost - Erasmus+ program

24.1.2019.

Ishodi učenja i konstruktivno poravnavanje

30.11.2018.

Radionica za mentore doktorskih dizertacija iz lingvistike

7.6.2018. - 8.6.2018.

Excellence through diversity: Doctoral education in a globalized world

11.5.2017. - 12.5.2017.

Vrednovanje ishoda učenja i edukacija edukatora - razvijanje i unapređivanje kompetencija za poučavanje na visokim učilištima

11.2.2015. - 14.2.2015.

Towards a Workable Pedagogy for Secondary Bilingual/CLIL teachers and Learners

15.4.2005.

Teaching, Learning and Assessment in Higher Education

Izdavaštvo

2011. -

The Global and Local Dimensions of English: Exploring Issues of Language and Culture (ur. Maja Brala Vukanović i Irena Vodopija-Krstanović) http://www.amazon.com/Global-Local-Dimensions-English-Sprachvermittlung/dp/3643900732

Financiranje: Zurich/Munster/Berlin LIT Verlag

(U tisku)

Research Papers on Teaching English as an Additional Language (ur. Ismail Hakki Mirici, Ismail Hakki Erten, Hüseyin Öz, Irena Vodopija-Krstanović)

Financiranje: Filozofski fakultet u Rijeci

Znanstvena djelatnost

Znanstveni radovi

2024.

Real examples of ICC practices in the EMI classroom

McAllister-Wylie, D., Vodopija-Krstanović, I.

U: S. Dimova, J. Kling i B. Drljača Margić (ur.), EMI Classroom Communication: A Corpus-Based Approach, 145–171. Routledge.

https://doi.org/10.4324/9781003349150

A1

2024.

EMI vs L1MI: Teachers' perceptions and practices.

Drljača Margić, B., Vodopija-Krstanović, I.

U S. Dimova, J. Kling i B. Drljača Margić (ur.), EMI Classroom Communication: A Corpus-Based Approach, 172–194. Routledge

https://doi.org/10.4324/9781003349150

A1

2023.

Improving English in English-medium instruction: The crux of the matter

Drljača Margić, B., Vodopija-Krstanović, I.

U Nigoević, M.; Matešić, M. (ur.).Linguistic and extralinguistic in interaction 123-138. Peter Lang.

A1

2023.

Understanding EMI teacher empowerment: What does it mean and how can it be enhanced?

Vodopija-Krstanović, I.

U M. Degani, W. Delanoy (ur.), Power in Language, Culture, Literature and Education: The Perspectives of English Studies. 371–390. Gunter Narr Verlag.

A1

2022.

Psychological, Medical and Laboratory Predictors of Cardiac Anxiety in Patients with Heart Failure During the COVID-19 Pandemic

Pokrajac-Bulian, Alessandra; Zaninović Jurjević, Teodora; Dvornik, Štefica; Vodopija-Krstanović, Irena; Ružić, Alen

Mediterranean journal of clinical psychology, 10; 3; 1-30 doi:10.13129/2282-1619/mjcp-3415

Q3

2020.

Integrirano usvajanje stranoga jezika i sadržaja (CLIL): Prednosti izazovi i mjere

Vodopija-Krstanović I., Badurina, D.

Metodički vidici, 11(11), 69 – 90.

https://metodickividici.ff.uns.ac.rs/index.php/MV/article/view/1932

A1

2020.

The benefits, challenges and prospects of EMI in Croatia: An integrated perspective

Drljača Margić, B., Vodopija-Krstanović I.

U S. Dimova, J. Kling (ur.), Integrating Content and Language in Multilingual Universities, 75–96. Cham: Springer.

https://doi.org/10.1007/978-3-030-46947-4

A1

2020.

English as an international language and English language teaching: A critical analysis of cultural content in two coursebooks.

Vodopija-Krstanović I., Weber, I.

U M. Matešić i A. Memišević (ur.), Language and Mind. Proceedings from the 32nd International Conference of the Croatian Applied Linguistics Society, 141–155. Berlin, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Warszawa, Wien: Peter Lang.

A1

2019.

English as an International language and English language teaching: The theory vs. practice divide

Vodopija-Krstanović I., Marinac, M.

Iranian Journal of Language Teaching Research, 7(2), 19 – 38.

https://ijltr.urmia.ac.ir/article_120696_c9af3b742b12f0ccdb24dcb968c913e2.pdf

Q1

2018.

Language development for English-medium instruction: Teachers' perceptions, reflections and learning

Drljača Margić, B., Vodopija-Krstanović, I.

Journal of English for Academic Purposes 35, 31 – 41.

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1475158518302200?via%3Dihub

A1 WOS Q1 A1 WOS

2018.

English language education in Croatia: Elitist purism or paradigmatic shift?

Drljača Margić, B., Vodopija-Krstanović, I.

U Z. Tatsioka, B. Seidlhofer, N. Sifakis, G. Ferguson (ur.), Using English as a Lingua Franca in Education in Europe: English in Europe, 7, 51–72. Berlin Boston: De Gruyter.

https://doi.org/10.1515/9781501503115-004

A1

2018.

Microteaching through the medium of English: University content teachers' practice and learning

Drljača Margić, B., Vodopija-Krstanović I.

U M. Brala Vukanović, A. Memišević (ur.), Language and Its Effects. Proceedings from the CALS Conference 2017, 29–41. Frankfurt am Main: Peter Lang.

A1

2018.

Intercultural communication and the English language classroom: Global needs vs. local realities

Vodopija-Krstanović, I., Smrekar, V.

U M. Brala Vukanović, A. Memišević (ur.), Language in Research and Teaching. Proceedings from the CALS Conference 2016, 41–55. Berlin, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Warszawa, Wien: Peter Lang.

A1

2016.

'I use English, but if need be I'm fluent in German as well': Croatian business professionals' use of English and other languages. U N. Dobrić, E. Graf, A. Onysko (ur.) Corpora in Applied Linguistics: Current Approaches, 165-186. Cambridge: Cambridge Scholars Press.

Drljača Margić B., Vodopija-Krstanović I.

A1

2016.

Using ELF: Insights into Erasmus students' intercultural experiences at a Croatian university.

Vodopija-Krstanović I.

U L. Lopriore, E. Grazzi (ur.) Intercultural Communcation: New Perspectives from ELF, 345-359. Rim: Roma Tre University Press.

http://romatrepress.uniroma3.it/ojs/index.php/elf/article/view/600/597

A1

2015.

Differentiated instruction in the EFL classroom: Insights 3 from the Croatian context, 1-16. U ur.Ismail Hakki Mirici, Ismail Hakki Erten, Hüseyin Öz, Irena Vodopija-Krstanović

Vodopija-Krstanović, I; Pajalić Nikolina

A2

2015.

Implicit (English) language policy in higher education: Insights from three universities. U K. Cergol Kovačević, S. L. Udier (ur.) Multidisciplinary Approaches to Multilingualism: Proceedings from the CALS ConferenceFrankfurt am Main (etc.): Peter Lang, 168-183. ISBN 987-3-631-66377-5

Vodopija-Krstanović, I., Janjetić, V.

A1

2015.

Developing Intercultural Competence at an English Department in Croatia: Identifying Current Status, Challenges, and Opportunities. In (eds.) E.J. Nash, N.C. Brown, L. Bracci. Intercultural Horizons Vol III: Intercultural Competence: Key to the New Multicultural Societies of the Globalized World. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, , 135-154.

Vodopija-Krstanović I., Brala-Vukanović, M

A1

2015.

Introducing EMI at a Croatian University Can We Bridge the Gap Between Global Emerging Trends and Local Challenges. In (eds..) C. Jensen, S. Dimova, A.K.Hultgren. English as a Scientific and Research Language. English in Europe Vol. 3. Language and Social Processes (LSP) Series 43-63. The Hague: De Gruyter Mouton. SBN 987-1-61541-725-2 ISSN 2364-4303

Drljača Margić B., Vodopija-Krstanović I.

A1

2015.

Students of Today Changing English Language Studies of YesterdayEnglish Language Overseas Perspectives and Enquiries, Vol.12(2), 175 – 189. Ljubljana University Press, Faculty of Arts. Online ISSN: 2386-0316 Print ISSN: 1581-8918

Vodopija-Krstanović I., Brala-Vukanović, M

- 12

http://dx.doi.org/10.4312/elope.12.2

A1

2012.

English Language Studies: Realities and Challenges of the Bologna Reform in a Croatian University“. In (eds.) A. Bedkowska-Kopczyk,; Lj. Šarić; L. Pavera. The Challenges for Modern Philologies (Part 1) The Bologna Process and New Curricula. Bielsko-Biala, Poland: ATH Promix, 114-126.

Vodopija-Krstanović, I; Brala-Vukanović, M

A1

2012.

The Challenges of Teaching English as an International Language. In (eds.) L. Pons, V. Karabalić, S. Cimer. Applied Linguistics Today: Research and Perspectives. Frankfurt:: Peter Lang, 83-93.

Vodopija-Krstanović I.

A2

2012.

EFL students' perspectives on English: The widening gap between ideals and practices. Brazilian Journal of Applied Linguistics (RBLA Belo Horizonte). Vol.2 No.2. Special Issue on Language Policy, 285-309.

Vodopija-Krstanović, I., Brala-Vukanović, M.

A2

2012.

Revisiting intercultural competence: Understanding students' conceptualizations and needs. In (eds.) E.J. Nash, N.C. Brown, L. Bracci. Intercultural Horizons: Best Practices in Intercultural Competence Development. Cambridge: Cambridge Scholars Publishing, 15-34.

Vodopija-Krstanović, I., Brala-Vukanović, M.

A2

2011.

NEST/NNEST identity. In (eds.) J. Huettner, B. Mehlmauer-Larcher, S. Reichl & B. Schiftner. Bridging the Gap: Theory and Practice in EFL Teacher Education. Clevedon, UK: Multilingual Matters. 207-227.

Vodopija-Krstanović, I.

A1

2011.

NEST/NNEST identity a hornet's nest? In (Eds.) M. Bortoluzzi, A. Riem, N. Vasta & D. Saidero. Identities in Transition in the English-Speaking World. Udine: Forum Editrice, 153-169.

Vodopija-Krstanović, I.

A1

2011.

Perceptions of English accents by EFL students: subjective ideals and objective realities. In (eds.) M. Brala Vukanović & I. Vodopija-Krstanović. The Global and Local Dimensions of English. Exploring Issues of Language and Culture. Vienna-Munster-Zurich: Lit Verlag, 17-31.

Vodopija-Krstanović, I., Maja Brala Vukanović

A1

2008.

Teaching Culture and Culture Learning in the EFL-Classroom: From Static to Dynamic. In (eds.). W. Delanoy & L. Volkman. Future Perspectives for English Language Teaching. Heidelberg: Universitätsverlag Winter, 189-200.

Vodopija-Krstanović, I

A1

2007.

Crossing the gap between language and culture: New EFL dimensions in the Croatian context. In (eds.). E. Graf & A. James New peaks, new shores, new crossings: English studies in the flux, book series "Buchreihe zu Arbeiten aus Amerikanistik und Anglistik", Gunter Narr Verlag, Tübingen, Germany, 161-174.

Vodopija-Krstanović, I., Brala-Vukanović, M.

A1

2007.

Obrada i shvaćanje kulture u nastavi stranoga jezika. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS. Zagreb-Rijeka, Zagreb-Split, 689-698.

Vodopija-Krstanović, I.

A2

2006.

Okvir on-line učenja. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS, Zagreb-Split, 779-787.

Vodopija-Krstanović, I

A2

2005.

Kultura i nastavnik stranoga jezika. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS, Zagreb-Rijeka, 525-534.

Vodopija-Krstanović, I.

A2

2005.

EFL activities and the theory of multiple Intelligences. Views & Voices. Inquiries into the English Language and Literature, Zagar publ., 1(3), 55-68.

Vodopija-Krstanović, I.

A2

2004.

Važnost stilova i strategija za učenje stranoga jezika. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS, Zagreb-Rijeka, 461-469.

Vodopija-Krstanović, I.

A2

2003.

Usavršavanje nastavnika tehnikom aktivnog slušanja. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS, Zagreb-Rijeka, 765-772.

Vodopija-Krstanović, I

A2

Znanstvene knjige

2022.

Engleski kao jezik visokoškolske nastave: kritički pristup jezičnoj politici i praksi

autor

Drljača Margić, B., Vodopija-Krstanović, I.

Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Rijeka

http://izdavastvo.ffri.hr/branka-drljaca-margic-irena-vodopija-krstanovicengleski-jezik-visokoskolske-nastave-kriticki-pristup-jezicnoj-politici-praksi/

2019.

TAEC EMI Handbook

autor

Bendazzoli, C., Crielesi, S., Dimova, S., Drljača Margić, B., Irun, M., Kling, J., Larsen, S., McAllister Wylie, D., Meštrović Štajduhar, I., Molino, A., Pulcini, V., Rubio, X. M., Solly, M., Vodopija-Krstanović, I.

TAEC Erasmus+ Project

https://cip.ku.dk/english/projects-and-collaborations/taec/TAEC_Handbook_FEB_2020_NoEdit.pdf

2017.

Uncovering English-Medium Instruction: Glocal Issues in Higher Education.

autor

Drljača Margić B., Vodopija-Krstanović I.

Peter Lang Oxford/Bern/Berlin/Bruxelles/Frankfurt am Main/New York/Wein

https://www.peterlang.com/view/product/77677

2015.

Research Papers on Teaching English as an Additional Language.

Urednik

Hakki Mirici, I., Hakki Erten, H., Oz, I., Vodopija-Krstanovic, I.

Hakki Mirici, I., Hakki Erten, H., Oz, I., Vodopija-Krstanovic, I.

Filozofski fakultet u Rijeci Rijeka

2011.

The Global and Local Dimensions of English. Exploring Issues of Language and Culture.

urednik

Brala-Vukanović, M.; Vodopija-Krstanović, I.

Brala-Vukanović, M.; Vodopija-Krstanović, I.

Lit Verlag Munster- Zurich- Vienna

Pozvana predavanja

27.2.2025. - 28.2.2025.

Poučavanje engleskoga jezika u globaliziranom svijetu: izazovi i prilagodbe u obrazovnom sustavu

Vodopija-Krstanović, I.

Agencija za odgoj i obrazovanje - Državni skup za učitelje i nastavnike engleskoga jezika, Zagreb

2.12.2024.

Višesvrhovitost komunikacije u visokoškolskoj nastavi na engleskome jeziku - 2. simpozij o medicinskoj edukaciji

Drljača, Margić, B.; Vodopija-Krstanović, I

Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka

14.5.2024.

Intercultural Communication in the International EMI Classroom: Taken for Granted or Taken into Account?

Vodopija-Krstanović, I.

YUFE Academy - online

12.11.2021. - 14.11.2021.

To CLIL or not to CLIL: What's at stake?

Vodopija-Krstanović, I.

29th Annual International HUPE Conference, Opatija, Hrvatska

6.6.2021.

English-medium instruction: Taking stock and moving forward

Vodopija-Krstanović, I.

Sveučilište u Klagenfurtu, Klagenfurt, Austrija

21.10.2020. - 31.10.2020.

English-medium instruction: Global trends and local realities -

Vodopija-Krstanović, I.

6th International Conference on Teaching English as an Additional Language - GlobELT 2020, Budva, Crna Gora

11.04.2016.

What makes a good EFL teacher? Insights from the Croatian context

Vodopija-Krstanović, I. i Žagar Šoštarić, P.

International Conference on the Use of the European Portfolio for Student Teachers of Languages (EPOSTL), Antalija, Turska

19.06.2015.

The role of culture in teaching English as an international language: Critical reflections and emerging trends

Međunarodna konferencija u sklopu Grundtvig obrazovnog partnerstva.

05.06.2015.

English-medium instruction: Challenges and Opportunities

Vodopija-Krstanovć, I.

Sveučilište u Klagenfurtu, Austrija. Pozvano predavanje u sklopu programa za gostujuće nastavnike

04.02.2015.

CLIL Benefits and Challenges

Drljača Margić, B. Vodopija-Krstanović, I.

Višejezično obrazovanje unaprjeđenja učenja jezika i interkulturalnih vještina, Rijeka

18.04.2013.

EIL and ELT: Can we bridge the gap between theory and practice …. or not?

Vodopija-Krstanović, I.

Plenarno izlaganje 21. HUPE Konferencija, Opatija

25.09.2006.

Teaching Culture in the EFL Classroom.

Vodopija-Krstanović, I

University of Klagenfurt: Future Perspectives for ELT.

Kongresna priopćenja

11.9.2024. - 16.8.2024.

Intercultural communicative competence in the English-medium instruction classroom: Insights from multilingual universities

Vodopija-Krstanović, I.

Predavanje

AILA2024 - 21st World Congress Kuala Lumpur, Malezija

25.6.2024. - 28.6.2024.

Teaching English in English-medium instruction: Perhaps or perhaps not?

Vodopija-Krstanović, I.

Predavanje

ARDAA 2024 - International Conference - Sorbonne Nouvelle Pariz, Francuska

17.5.2024. - 19.5.2024.

Integrating language learning into the CLIL classroom: Unrealistic or attainable expectations?

Vodopija-Krstanović, I.

Predavanje

Advances in Second/Foreign Language Acquisition (ASeFoLA) Conference 2024 - University of Nicosia Nikosia, Cipar

1.12.2023. - 2.12.2023.

Getting to the heart of ELT

Vodopija-Krstanović, I.

Predavanje

TESOL Italy's 48th Convention Online

21.3.2023. - 24.3.2023.

Content vs. English teachers in CLIL: The dual role challenge

Vodopija-Krstanović, I.

Predavanje

TESOL 2023 International Convention Portland, OR, Sjedinjene Američke Države

18.3.2023. - 23.3.2023.

English-Medium Instruction and Intercultural Communication at Multilingual Universities: Missed Opportunities and Lessons To Be Learned

Vodopija-Krstanović, I.

Predavanje

American Association of Applied Linguistics - AAAL 2023 Conference Portland, OR, Sjedinjene Američke Države

15.9.2022. - 17.9.2022.

CLIL/CEIL teacher education: Much needed and long overdue

Vodopija-Krstanović, I.

Predavanje

Second Language Teacher Education: Challenges and New Horizons (SLTED 2022) - Sveučilište u Beču Beč, Austrija

1.4.2022. - 2.4.2022.

Real examples of ICC best practice in the EMI classroom

McAllister-Wylie, D.; Vodopija-Krstanović, I.

Predavanje

7th Annual Spring Research Seminar, Universitat Internacional de Catalunya Barcelona, Španjolska

12.11.2021. - 14.11.2021.

To CLIL or not to CLIL: What's at stake?”

Vodopija-Krstanović, I.

Plenarno izlaganje

29. skup Hrvatskoga udruženja profesora engleskoga jezika (HUPE 2021) Opatija, Hrvatska

28.10.2020. - 31.10.2020.

English-medium instruction: Global trends and local realities

Vodopija-Krstanović, I.

Plenarno izlaganje

GlobELT 2020 Conference Budva, Crna Gora

23.6.2020. - 26.6.2020.

Rethinking culture teaching and testing in EFL: Changing times and shifting tides?

Vodopija-Krstanović, I.; Patekar, J.

Predavanje

Centre for Language Research Conference (CLARC2021) Rijeka, Hrvatska

16.5.2020. - 18.5.2020.

Improving English in English-medium instruction: The crux of the matter

Drljača Margić, B.; Vodopija-Krstanović, I.

Predavanje

34. skupu Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku (HDPL 2020) Split, Hrvatska.

8.5.2018. - 10.5.2018.

Language in EMI as a motivating factor, perceived barrier and essential prerequisite

Drljača Margić, B.; Vodopija-Krstanović, I.

Predavanje

Centre for Language Research Conference (CLARC 2018) Rijeka, Hrvatska.

3.5.2018. - 5.5.2018.

EIL and EFL coursebooks: A critical analysis

Vodopija-Krstanović, I.; Weber, I

Predavanje

31. skupu Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku (HDPL 2018) Rijeka, Hrvatska.

4.4.2018. - 5.4.2018.

English in an EMI doctoral programme in physics: From a no brainer to an overkill .

Drljača Margić, B.; Meštrović Štajduhar, I.; Vodopija-Krstanović, I.

Predavanje

EMI practices in Europe, Sveučilište u Kopenhagenu, Centre for Internationalisation and Parallel Language Use Kopenhagen, Danska

16.3.2018. - 18.3.2018.

Investigating content and language integrated learning: Insights into teachers' thinking and practice

Vodopija-Krstanović, I.; Badurina, D.

Predavanje

32. skup Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku (HDPL 2018) Rijeka, Hrvatska.

18.05.2017.

Intercultural competence in practice: Insights of Erasmus students

Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović

Predavanje

Intercultural Horizons Rijeka

05.05.2017.

(Micro)teaching through the medium of English: University content teachers' practice and learning

Branka Drljača Margić Irena Vodopija-Krstanović

Predavanje

HDPL: Jezik i um Rijeka

14.05.2016.

Intercultural communication and the English language classroom: Global needs vs. Local realities

Irena Vodopija-Krstanović i Valerija Smrekar

Predavanje

HDPL: Jezik kao predmet proučavanja i poučavanja Rijeka

26.09.2015.

Can We Teach EIL in the EFL Classroom - Challenges or Opportunities for ELT?

Vodopija-Krstanović, Irena, i Marinac Mladen

Predavanje

Alpe-Adria-Anglistics Klagenfurt, Austrija

2015.

University teachers' attitudes towards English-medium instruction: Insights from Rijeka University

Branka Drljača Margić i Irena Vodopija-Krstanović

predavanje

1st Conference of the Center for Language Research Rijeka

18.09.2014.

‘You can have intercultural competence with English’: International students, English (as a lingua franca) and intercultural communication

Irena Vodopija-Krstanović

Predavanje

English Studies as Archive and as Prospecting - 80 Years of English Studies in Zagreb Zagreb, Hrvatska

26.04.2014.

Implicit (English) language policy in higher education: Insights from three universities

Irena Vodopija-Krstanović i Valentina Janjetić

Poster prezentacija

HDPL Multidisciplinary Approaches to Multilingualism Zagreb, Hrvatska

2014.

The can’s and cant’s of ELF in ELT: Insights from teachers in the Croatian context; predavanje; The 7th International Conference of English as a Lingua Franca: Pedagogical and Interdisciplinary Perspectives

Branka Drljača Margić i Irena Vodopija-Krstanović

predavanje

The 7th International Conference of English as a Lingua Franca (ELF 7) Atena, Grčka

2014.

“I use English, but if need be I’m fluent in German as well”: Croatian business professionals’ use of English and other languages

Branka Drljača Margić i Irena Vodopija-Krstanović

Klagenfurt Conference on Corpus-Based Applied Linguistics; Klagenfurt, Austrija Klagenfurt, Austrija

07.10.2013.

Developing Intercultural Competences at an English Department in Croatia: Identifying Current Status, Challenges, and Opportunities

Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović

Predavanja

Intercultural Horizons Siena, Italija

04.09.2013.

English in the Erasmus program: Insights into students’ intercultural experiences at a Croatian university

Irena Vodopija-Krstanović

Predavanje

English Lingua Franca 7- Intercultural communication: new perspectives from ELF Rim, Italija

10.05.2013.

Students of today changing English language studies of yesterday

Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović

Predavanje

ŠDAŠ 2012: The Changes in Epochal Paradigms and the Opportunities they Offer for English Studies Ljubljana, Slovenija

2013.

Introducing English-medium instruction at a Croatian university: Can we bridge the gap between global emerging trends and local challenges?

Branka Drljača Margić i Irena Vodopija-Krstanović

predavanje

English in Europe: Opportunity or threat? The English language in teaching in European higher education Kopenhagen, Danska

29.03.2012.

Exploring teacher excellence through the eyes of NNESTs in Croatia

Irena Vodopija-Krstanović

Predavanje

45th TESOL Convention: A Declaration of Excellence Philadelphia, SAD

22.08.2011.

English as an International Language and English Language Teaching: The (Dis)harmony of Theory and Practice in the Croatian Context?

Irena Vodopija-Krstanović

Poster prezentacija

16th World Congress of Applied Linguistics(AILA2011): Harmony in diversity: language, culture, society Peking, Kina

12.05.2011.

The challenges of teaching English as an International Language

Irena Vodopija-Krstanović

Predavanje

HDPL znanstveni skup: Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici Osijek

07.05.2011.

Revisiting Intercultural Competence. Understanding Students' Conceptualizations and Needs

Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović

Predavanje

Intercultural Horizons 2011 Siena, Italija

2011.

International or native speaker English: NNESTs’ dilemmas about “E”LT in Croatia

Irena Vodopija-Krstanović

Predavanje

44th Annual TESOL Convention: “Examining the ‘E’ in TESOL New Oreans, SAD

23.04.2010.

NEST/Non-NEST Identity: A Hornet's NEST?

Irena Vodopija-Krstanović

Predavanje

Alpe-Adriatic-Anglistics 2010: Identites in Transition in the English-Speaking World Udine, Italija

25.03.2010.

Revisiting the NEST/non-NEST Debate in the Croatian Context

Irena Vodopija-Krstanović

Predavanje

The 44th Annual TESOL Convention: Reimagining TESOL Boston, SAD

2010.

Investigating the role of Input in L2 acquisition

Tihana Kras i Irena Vodopija-Krstanović

Poster prezentacija

EUROSLA 20 Reggio, Italija

18.06.2009.

Students' and teachers' perspectives on English

Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović

Predavanje

Irish Association for Applied Linguistics IRAAL 2009: Language Policy and Language Learning: New Paradigms New Challenges Limmerick, Irska

27.02.2009.

NESTs vs. Non-NESTs: Rethinking English Language Teachers' Identities

Irena Vodopija-Krstanović

predavanje

University of Vienna CELT Conference: Bridging the Gap Between Theory and Practice Beč, Austrija

23.05.2008.

Jezik blogosfere kad privatno i javno postanu jedno

Maja Brala Vukanović i Irena Vodopija-Krstanović

preadvanje

HDPL 2008: Lingvistika javne komunikacije Osijek, Hrvatska

19.05.2008.

Perception of English Accents by EFL Students: Subjective Ideals and Objective Realities

Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović

Predavanje

Alpine-Adriatic-Anglistics 2008 - The Local and Global dimension of English Rijeka

26.09.2006.

Teaching culture in the EFL classroom

Irena Vodopija-Krstanović

Predavanje

UNIKLU: Future Perspectives for ELT Klagenfurt, Austrija

19.05.2005.

Okvir on-line učenja

Irena Vodopija-Krstanović

Predavanje

HDPL: Jezik i mediji - jedan jezik: više svijetova Split

17.05.2005.

Važnost stilova i strategija učenja

Irena Vodopija-Krstanović

Predavanje

HDPL: Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika Opatija

2005.

Language and Culture in the EFL Classroom: A Perspective in the Croatian Context

Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović

Predavanje

Alpine-Adriatic-Anglistics: The Future(s) of English Studies? Klagenfurt Austrija

14.05.2004.

Obrada i shvaćanje 'kulture'

Irena Vodopija-Krstanović

Predavanje

Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike Split

16.05.2003.

'kultura' i nastava stranoga jezika

Irena Vodopija-Krstanović

Predavanje

HDPL: Jezik u društvenoj interakciji, Split

2001.

Usavršavanje nastavnika metodom aktivnog slušanja

Irena Vodopija-Krstanović

Predavanje

HDPL: Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici Opatija

Znanstveni skupovi

25.10.2024. - 29.10.2024.

10th GlobELT 2024 Conference

Konya, Turska Članica programskoga odbora

16.2.2024. - 17.2.2024.

UZRT 2024 - Early Language Learning in Formal Contexts

Zagreb, Hrvatska Članica programskoga odbora

1.9.2023. - 11.9.2023.

9th GlobELT 2023 Conference

Online Članica programskoga odbora

3.4.2022. - 6.4.2022.

8th GlobELT 2022 Conference

Kirenija. S. Cipar Članica programskoga/organizacijskoga odbora

9.9.2021. - 11.9.2021.

HDPL XXXV. međunarodni znanstveni skup / CALS 35th International Conference 2021

Osijek, Hrvatska Članica programskoga odbora

24.6.2020. - 26.6.2020.

HDPL XXXIV. međunarodni znanstveni skup / CALS 34th International Conference 2020

Split, Hrvatska. Članica programskoga odbora

16.5.2019. - 18.5.2019.

HDPL XXXIII. međunarodni znanstveni skup / CALS 33rd International Conference 2019

Rijeka, Hrvatska Članica Programskoga odbora

4.4.2019. - 6.4.2019.

EMI practices in Europe - TAEC projekt

Sveučilište u Kopenhagenu, Centre for Internationalisation and Parallel Language Use, Kopenhagen, Danska Članica programskoga/organizacijskoga odbora

3.5.2018. - 5.5.2018.

HDPL XXXII. međunarodni znanstveni skup / CALS 32 nd International Conference 2018

Rijeka, Hrvatska Članica Programskoga odbora

18.-19. svibnja 2017.

Intercultural Horizons 2017 - Innovative Approaches to Education for Democratic Culture and Inclusive Societies

Rijeka Članica programskoga/organizacijskoga odbora

18. - 21. svibnja 2017.

3rd GlobELT 2017 Conference

Efes/Izmir, Turska Članica programskoga/organizacijskoga odbora

14. - 17. travnja 2016.

2nd GlobELT 2016 Conference

Antalija, Turska Članica programskoga/organizacijskoga odbora

25. -27. rujna 2015.

6th Alpine-Adriatic-Anglistics znanstvenoga skupa - Crossing borders and Challenging boundaries

Klagenfurt, Austrija Članica programskoga/organizacijskoga odbora

12.-14. svibnja 2015.

Language in Research and Teaching

Rijeka Članica Programskoga odbora

4.-6. svibnja 2017,

Language in Research and Teaching: 30th Croatian Applied Linguistics Society Conference Filozofski fakultet, Rijeka

Rijeka Članica Programskoga odbora

25.-26. travnja 2008.

Alpe-Adriatic-Anglistics 2008: The Global and Local Dimension of English

Rijeka Članica Organizacijskoga odbora

25.-27. rujna 2015.

6th Alpen Adria Anglistics Conference: Crossing Borders and Challenging Boundaries – Anglistics Studies in the Alps-Adriatic.

Klagenfurt, Austria Članica Organizacijskoga odbora

Uredništva časopisa

2017. -

Član uredništva Metodički vidici“ –  znanstveni časopisa za metodiku filoloških i drugih društveno-humanističkih predmeta, Filozofski fakultet, Sveučilište u Novom Sadu.

Recenzije

2024.

Memišević, A. Kako pisati na hrvatskome, a objavljivati na engleskome. Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet

Znanstvena knjiga

2022. -

Recenzije znanstvenih radova

- Journal of Education sciences (Scopus Q1) - Social Sciences and Humanities Open (Scopus Q1) - Strani jezici (A1) - Govor (Scopus Q4) - Uredničke knjige /zbornici radova Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku (A1)

2019.

Memišević, A. „On Words and How to Use Them“. Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet

Znanstvena knjiga

2017. - 2022.

Recenzije znanstvenih radova

- Časopis 'Fluminensia' (Scopus Q3) - Časopis 'Jezikoslovlje' (Scopus Q3) - Journal of English for Academic Purposes (Scopus Q1) - Journal of Multilingual and Multicultural Development (Scopus Q1) - Sage Open (Scopus Q2) - Uredničke knjige /zbornici radova Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku (2019.; 2020.)

Recenzija rukopisa knjige „Čitanje: poučavanje i učenje“, autorice prof. dr. sc. Karol Visinko, (Zagreb: Školska knjiga, 2014

Recenzija rukopisa knjige „Jezično izražavanje u školi: Pisanje“, autorice prof. dr. sc. Karol Visinko (Zagreb: Školska knjiga, 2010)

Zovko Dinković, I.; Mihaljević-Djigunović, J. (ur.) (2016.) English Studies from Archives to Prospects. Volume 2: Linguistics and Applied Linguistics. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing.

Metodički vidici , časopis za metodiku filoloških i drugih društveno-humanističkih predmeta, Filozofski fakultet, Novi Sad

'Strani jezici' - časopis Odjela za strane jezike Hrvatskoga filološkog društva, Zagreb.

'Jezikoslovlje' - znastveni časopis Filozofskoga fakulteta Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.

Uredničke knjige/zbornici radova Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku

Tatsioka, Z., Seidlehofer, B. Sifakis, N.; Gibson, F. (ur.) U tisku. Using English as a Lingua Franca in Education in Europe. Berlin/Boston MA: Walter de Gruyter.

Stručna djelatnost

Stručna aktivnost

2021. - 2024.

Povjerenstvo Sveučilišta u Rijeci za evaluaciju statusa znanstvene, znanstveno-nastavne, nastavne i stručne baze

Sveučilište u Rijeci

Članica

2021. -

Odbor metodičara društvenih i humanističkih znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

Filozofski fakultet

Članica

2020. -

YUFE Language Centres

Sveučilište u Rijeci

Članica radnog tijela Sveučilišta u Rijeci u mreži Mladih sveučilišta za budućnost Europe (YUFE)

2020.

Povjerenstvo Sveučilišta u Rijeci za evaluaciju projekata razvoja online kolegija na engleskome jeziku

Sveučilište u Rijeci

Članica

2019. - 2021.

Vijeća Prevoditeljskog studija

Filozofski fakultet

Članica Vijeća

2019. - 2021.

Povjerenstvo za priznavanje i vrednovanje prethodnog učenja

Sveučilište u Rijeci

Povjerenica Filozofskog fakulteta

2019.

Radna skupina Sveučilišta u Rijeci za izradu Pravilnika o priznavanju i vrednovanju prethodnog učenja

Sveučilište u Rijeci

Članica Radne skupine

2016.

Izrada predmetnog kurikuluma za Engleski jezik

Ministarstvo znanosti i obrazovanja (MZO)

Konzultant

2016.

Evaluacijski odboa za dodjelu sveučilišnih stipendija namijenjenih za promicanje socijalne dimenzije visokog obrazovanja

Sveučilište u Rijeci

Članica

2016.

Povjerenstvo Sveučilišta u Rijeci za izradu kriterija za Nagradu za nastavnu izvrsnost

Sveučilište u Rijeci

Članica

2015. - 2021.

Koordinatorica Filozofskog fakulteta u Rijeci za studente s invaliditetom

Filozofski fakultet

Koordinatorica

2015. - 2021.

Povjerenstva Filozofskog fakulteta za dodjelu Rektorovih nagrada za izvrsnost, aktivizam, volonterski rad i sport

Filozofski fakultet

Predsjednica

2015. - 2021.

Povjerenstvo Filozofskog fakulteta za dodjelu Rektorovih nagrada za izvrsnost, aktivizam, volonterski rad i sport

Filozofski fakultet

Predsjednica

2015. - 2021.

Stručno vijeće Centra za studije Sveučilišta u Rijeci

Sveučilište u Rijeci

Članica

2015.

Evaluacijski odbor za dodjelu sveučilišnih stipendija iz Programskog ugovora za podzastupljene

Sveučilište u Rijeci

Članica

2010. - 2021.

Odbora za osiguravanje i unapređivanje kvalitete Filozofskog fakulteta u Rijeci

Filozofski fakultet

Članica / predstavnica uprave

2010. - 2021.

Erasmus koordinatorica Filozofskoga fakuleta u Rijeci

Filozofski fakultet u Rijeci

Koordinatorica

2010. - 2014.

Programsko vijeće Centra za obrazovanje nastavnika Filozofskog fakulteta u Rijeci

Filozofski fakultet

Članica

2010. -

Državni stručni ispiti za učitelje i nastavnike engleskoga jezika

Agencija za Odgoj i obrazovanje (AZOO)

Članica Povjerenstva

2008.

Povjerenstvo Rektorskog zbora za mobilnost studenata

Sveučilište u Rijeci

Predstavnica Sveučilišta u Rijeci

2003. - 2007.

ECTS koordinator Odsjeka za anglistiku

Filozofski fakultet u Rijeci

Koordinator

Javno djelovanje

Popularizacija znanosti

28.2.2025.

Poučavanje engleskoga jezika danas - okrugli stol

Državni skup za učitelje i nastavnike engleskoga jezika

Zagreb

17.5.2022.

Stručne baze i praktične kompetencije CLIL nastavnika

Radionica

Srednja škola Ljudevita Adamića Rijeka

18.9.2019.

TAEC Language Workshop

Radionica

Rijeka

04.02.2015.

Integrirano poučavanje sadržaja i jezika (engl. CLIL) Okrugli stol Hotel "Jadran", Rijeka

07.05.2014.

Engleski kao jezik visokoškolske nastave (EJVIN): Izazovi, preduvjeti, potpora - Radionica/predavanje Ekonomski fakultet u Rijeci

17.04.2014.

Engleski kao jezik visokoškolske nastave (EJVIN): Kako premostiti jaz između globalnoga trenda i lokalnih mogućnosti? - Radionica/predavanje Filozofski fakultet u Rije

17.03.2014.

Razvoj studijskih programa na engleskome jeziku - Radionica/predavanje Filozofski fakultet u RijeciRadionica/predavanje Filozofski fakultet u Rijeci

2014.

EJVIN na EFRI-ju: Prezentacija rezultata istraživanja Radionica/predavanje Ekonomski fakultet u Rijeci

Volonterstvo

2014.

Volontiranje u okviru Bilingualism Matters@Rijeka Bilingualism Matters@Rijeka

Rijeka

2012.

Organiziracija programa volontiranja za poučavanje engleskoga jezika u Matici umirovljenika u Rijeci

Rijeka

Intervjui

28.08.2011.

Detalji

Kineski radio internacional http://croatian.cri.cn/341/2011/08/30/102s47971.htm

Peking, Kina

Administrativna djelatnost

Rukovođenje na sveučilištu

2024. -

Voditeljica Centra za obrazovanje nastavnika (CON)

Filozofski fakultet

2015. - 2021.

Prodekanica za nastavu i studente

Filozofski fakultet

2013. - 2015.

Pročelnica Odsjeka za anglistiku

Filozofski fakultet

2011. - 2013.

Predstojnica katedre za engleski jezik i primijenjenu lingvistiku

Filozofski fakultet

Povjerenstva na sveučilištu

2024. -

Predsjednica

Povjerenstvo za evaluaciju statusa baza Sveučilišta u Rijeci

2017. -

Članica

Povjerenstva Sveučilišta u Rijeci za evaluaciju statusa znanstvene, znanstveno-nastavne, nastavne i stručne baze

2016. -

Članica

Odbor metodičara društvenih i humanističkih znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijec

2016. -

Članica

Evaluacijski odbor za dodjelu sveučilišnih stipendija namijenjenih za promicanje socijalne dimenzije visokog obrazovanja

2016. -

Članica

Povjerenstvo Sveučilišta u Rijeci za izradu kriterija za Nagradu za nastavnu izvrsnos

2015. -

Predjednica

Povjerenstvo za dodjelu Dekanove nagrade za izvrsnost

2015. -

Predsjednica

Povjerenstvo Filozofskoga fakulteta za dodjelu Rektorovih nagrada za izvrsnost, aktivizam, volonterski rad i sport

2015. -

Članica

Evaluacijskog odbora za stipendije iz programskih ugovora sveučilišnih stipendija iz Programskog ugovora za podzastupljene

2010. -

Članica

Povjerenstvo Sveučilišta u Rijeci za Erasmus programa

Povjerenstva izvan sveučilišta

2021.

Članica Povjerenstva - imenovana od AZVO-a

Stručno povjerenstvo za provođenje postupka reakreditacije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

30.05.2017. -

Članica Povjerenstva za pripremu Prijedloga Pravilnika o vježbaonicama

Odluka Rektorskog zbora Republike Hrvatske

2015. -

Konzultatnt ERS-a i Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta.

Konzultant za predmetni kurikulum Engleski jezik

2003. -

Članica Povjerenstva za državne stručne ispite za nastavnike i učitelje Engleskoga jezika

Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)

Projekti

Znanstveni projekti

2021. - 2025.

EU - European Cooperation in Science and Technology - COST Action (CA20115) „European Network on International Student Mobility: Connecting Research and Practice (ENIS)“

Članica Upravnog odbora

Europska suradnja u znanosti i tehnologiji

https://www.cost.eu/actions/CA20115/

2020. - 2021.

Multidisciplinarni COVID-19 znanstveni projekt - Psihološke promjene bolesnika s akutizacijom kroničnog zatajivanja srca tijekom COVID-19 epidemije

Suradnica

Sveučilište u Rijeci

18.09.2017. -

Transnational Alignment of English Competences for University Lecturers (TAEC);

Suradnik - istrživač

EU ERASMUS+ program

2017. -

Istraživanje preduvjeta za implementaciju engleskoga kao jezika visokoškolske nastave; 

Suradnik - istrživač

Sveučilište u Rijeci i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta

2014. - 2016.

Effective use of the EPOSTL by student teachers of English

Sunositelj-istraživač-

EU ERASMUS+ program

http://www.efueste.eu/

2013. - 2015.

Višejezično obrazovanje – unapređenje učenja jezika i interkulturalnih vještina; ; Europska unija, u okviru IV. komponentne IPA programa, sheme za dodjelu bespovratnih sredstava „Daljnji razvoj i provedba Hrvatskog kvalifikacijskog okv

Suradnik - evaluator

IPA programa

Obrazovni projekti

2018. - 2021.

ESF Projekt - Strategic Internationalisation of Graduate Studies in Mathematics and Biotechnology – OPTILIFE

Financiranje: ESF

Stručni projekti

2014. - 2016.

Projekt internacionalizacije studijskih programa

Sveučilište u Rijeci i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa

Voditelj

2014. -

Jezična potpora nastavnicima za EJVIN

Sveučilište u Rijeci i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa

Voditelj

2013. - 2014.

Razvoj studijskih programa na engleskome jeziku

Sveučilište u Rijeci i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa

Voditelj

Projekti u znanosti - Suradnik na projektu

Potpore 2016 - Mladi istraživači