Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
2008. -
doktor znanosti
Sveučilište u Klagenfurtu, Austrija
2003. -
magistar znanosti, područje humanističke znanosti, polje jezikoslovlje, grana anglistika
MA in TESOL
SIT Graduate Institute (School for International Training), Vermont, SAD
1988. -
profesor engleskoga i francuskoga jezika i književnosti
Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet
Radno iskustvo
2022. -
Redovita profesorica
Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za anglistiku
2017. - 2022.
Izvanredna profesorica
Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za anglistiku
2015. - 2021.
Prodekanica za nastavu i studente
Filozofski fakultet u Rijeci
2012. - 2017.
Docentica
1.) Držanje sljedećih kolegija na Odsjeku za anglistiku: • Uvod u učenje i poučavanje engleskoga jezika • Metodika nastave engleskoga jezika • Praktikum - nastava engleskoga jezika • Kulturološka gledišta • Metode poučavanje engleskoga jezika 2.) Mentoriranje diplomskih radova 3.) Uvođenje novih kolegija 4.) Predstojnik Katedre za engleski jezik i primijenjenu lingvistiku (2011.-2013.) 5.) Pročelnik Odsjeka za anglistiku (2013.- danas) 6.) Suvoditelj projekta
Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za anglistiku
1998. - 2012.
Lektorica - Viša lektorica
1.) Držanje sljedećih kolegija na Odsjeku za anglistiku: • Prezentacijske vještine • Akademska pismenost • Jezične vježbe 1 • Jezične vježbe 3 • Jezične vježbe 4 • Metodika engleskoga jezika • Kulturološka gledišta • Metode poučavanje engleskoga jezika 2.) Mentoriranje završnih i diplomskih radova 3.) Uvođenje novih kolegija 4.) Aktivno sudjelovanje u uvođenju bolonjskoga procesa 5.) ECTS koordinator (2003.-2007.) 6.) Predstojnik Katedre za engleski jezik i primijenjenu lingvistiku (2011.-2013.) 7.) Suradnik na projektima
Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za anglistiju
1991. - 1998.
Nastavnica engleskoga jezika
1.) Predavanje engleskog jezika 2.) Voditelj stručnoga aktiva 3.) Član komisije za natjecanjima iz stranih jezika 4.) Rad s nadarenim učenicima
Prva riječka hrvatska gimnazija
1988. - 1991.
Prevoditeljica
Prevođenje znastvenih i stručnih teksova te dokumenata
Stalni sudski tumač za engleski i francuski jezik
Članstva
2023. -
American Association of Applied Linguistics (AAAL)
2023. -
TESOL - Teaching English to Speakers of Other Langauges
2017. - 2020.
IARSLCE - International Association for Research on Service Learning
2014. - 2017.
Centar za jezična istraživanja (CJI)
2014. - 2015.
Centar za informiranje o dvojezičnosti Bilingualism Matters@Rijeka (BMR)
2014. -
South East Applied Linguistics Research Group (SEAL)
2010. - 2014.
Centar za obrazovanje nastavnika (CON)
2000. -
HDPL - Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (član Predsjedništva 2008.-2012.)
1997. -
HUPE - Hrvatsko udruženje profesora engleskoga jezika
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2025. -
Academic English
YUFE Joint Bachelor in Urban Sustainability Studies
Sveučilište u Rijeci i YUFE Alliance
Voditeljica
2021. -
Academic English
Diplomski studij Kognitivne znanosti: kognicija i um na engleskom jeziku Cognitive Sciences: Cognition and the Mind
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Voditeljica
2021. -
Integrirano poučavanje jezika i sadržaja- CLIL
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Voditeljica
2015. - 2020.
Provjera i procjena znanja stranoga jezika
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Voditeljica
2015. -
Praktikum – nastava engleskoga jezika
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Voditeljica
2010. - 31.12.2017.
Uvod u učenje i poučavanje engleskoga jezika
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2010. - 21.12.2015.
Kulturološka gledišta u učenju i poučavanju engleskoga jezika
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2010. - 2012.
Akademska pismenost
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2010. - 2012.
Metode poučavanje engleskoga jezika
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2010. -
Metodika nastave engleskoga jezika
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Voditeljica
2010. -
Nastavna praksa
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
Voditeljica
2009. - 2012.
Prezentacijske vještine
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2005. - 2010.
Jezične vježbe 1-4
Engleskoga jezika i književnosti -nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Voditeljica
Mentor u završnim radovima
24.09.2024.
Incorporating Global Skills ELT: An Analysis of Two EFL Coursebooks
Maja Spasojević
Engleski jezik i književnost (43, sveučilišni diplomski, redovni)
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
12.07.2023.
Students' Attitudes Towards Vocabulary Teaching Techniques at the Helen Doron School of English
Kristina Gajsk
Engleski jezik i književnost (43, sveučilišni diplomski, redovni)
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
12.07.2023.
Students' Perceptions of English Language Anxiety: Insights from the CLIL Classroom
Kristina Bašić
Engleski jezik i književnost (43, sveučilišni diplomski, redovni)
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
07.06.2022.
Teaching Informatics through CLIL: Taking Stock and Looking Ahead
Doria Grbić
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
31.01.2022.
Cardiac Patients' Knowledge of Foreign Languages: Implications for Seeking Information on Covid-19 and General Health
Dorotea Jerčinović Dvopredmetni
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
29.09.2021.
Teachers' Perspectives on Emergency Remote English Language Teaching during the COVID-19 Pandemic
Mirela Babić
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
28.09.2020.
Alternative Assessment: EFL Teacher's Perspectives
Danica Krnčević Purić
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
25.09.2019.
Insights into TEFL Teachers' and Novice Teachers' Perceptions on English Language Competencies for Effective Teaching
Katarina Paušić
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
28.03.2019.
Student's Perspectives on Their Professional Preparation and School- Based Pre-Service Training
Lucija Peremin
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
29.11.2018.
Examining the Effectiveness of TEFLProgrammes: Perspectives of Students from Two Universities
Monika Telebar
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
28.09.2017.
Teachers' Attitudes Toward Grammar Teaching in the EFL Clasroom
Nika Marijanović
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
28.09.2017.
Use of English in and out of the Classroom: Insights from Erasmus Students
Meri Drašković
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
26.09.2017.
Helen Doron as a Language Teaching Method: Insights from Parents
Kate Jurmane
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
12.07.2017.
Cultural Insights into Two Efl Coursebooks: Local vs. Global
Izabela Weber
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
26.06.2017.
Students' Perspectives on Oral Error Correction
Ena Stevović
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
28.09.2016.
Student Teacher's of English Viewpoints Towards Computer Assisted Language Learning
Marija Gojević- Zrnić
Dvopredmetni diplomski studij engleskoga jezika i književnosti - nastavnički smjer
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
26.09.2016. -
Teachers’ perspectives on CLIL
Dorina Badurina
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
15.07.2016. -
Student Teachers’ of English Viewpoints toward Computer Assisted Language Learning
Marija Gojević-Zrnić
Diplomski studij engleskog jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
13.12.2015. -
Differentiated Instruction in Mixed-Ability EFL Classrooms in Croatia
Nikolina Pajalić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
10.12.2015. -
Perspectives on the EPOSTL of EFL Student Teachers of English
Jelena Dropulja
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
25.09.2015. -
Intercultural Communication and Language Learning: Insights of Pupils in Secondary Schools
Valerija Smrekar
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
27.10.2014. -
Croatian High School Student's Use of Vocabulary Learning Strategies: A Comparative Analysis
Romi Belanić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
20.11.2013. -
A Contrastive Analysis of the Representation and Development of Female Roles in Four Editions of an EFL Textbook
Janja Giacconi
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
25.09.2013. -
Developing an English Language Policy in a Higher Education Institution: Analyzing Strategic Goals and Enabling Conditions
Valentina Janjetić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
25.09.2013. -
Developing an English Language Policy in a Higher Education Institution: Analyzing Strategic Goals and Enabling Conditions
Valentina Janjetić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
18.12.2012. -
The Use of Motivational Strategies in the Classroom: A Survey of English Language Teachers
Maja Spasić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
18.12.2012. -
Students' Attitudes Toward Speaking Anxiety: A Case Study of Three High Schools in Primorsko-Goranska County
Maja Jakovac
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
10.12.2012. -
Teacher's Attitudes Toward Accents in the English as a Foreign Language Classroom
Mladen Marinac
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
10.12.2012. -
English Language Anxiety: A Case Four Freshmen Classes in PSHG
Tamara Kolić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
11.11.2012. -
Students' Attitudes toward Speaking Anxiety: A Case Study of Three High Schools in Primorsko-Goranska County
Maja Spasić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
28.09.2012. -
Values in the Global Coursebook: Critical Perspectives on Class, Gender, Racial Prejudice and Stereotypes in Headway's Visuals
Zorana Jančić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
28.09.2012. -
A Contrastive Analysis of the Vocabulary Component in Two EFL Coursebooks: Putting Theory Into Practice
Ana Bratulić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
27.09.2012. -
English Language Anxiety: A Case Four Freshmen Classes in PSHG
Tamara Kolić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
25.09.2012. -
Teachers' Attitudes toward Accents in the English as a Foreign Language Classroom
Mladen Marinac
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
23.07.2012. -
Values in the Global Course book: Critical Perspectives on Class, Gender, Racial Prejudice and Stereotypes in Headway's Visuals
Zorana Janjetić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
13.07.2012. -
Exploring Learners' Use of Vocabulary Learning Strategies
Ines Hrastić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
18.06.2012. -
Teaching Grammar to Young and Adult Learners - An Analysis of Textbooks Look and Total English
Marina Mrazovac
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
23.02.2012. -
A Contrastive Analysis of the Vocabulary Component in Two EFL Course books: Putting Theory into Practice
Ana Bratulić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
26.01.2012. -
Student Perspectives on the Use and Role of Tehnology in Learning English as a Foreign Language
Tamara Vojnović
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
28.04.2011. -
Speaking: Oral Assessment In A Secondary School In Rijeka
Ines Begić
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
23.12.2010. -
Croatian Efl Learners' Attitudes Toward CLT
Iva Alilović
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
14.10.2010. -
Students' Perceptions of the Bologna Process In Croatia
Iva Alilović
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
24.09.2010. -
The British Education System: Elitism and the Socio-Economoic Gap
Valentina Janjetić
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
23.09.2010. -
The EFL/ESLTeacher: Roles and Challenges
Ana Belin
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
15.10.2009. -
A Comparative Analysis of the Croatian and British Educational Systems
Snježana Lukežić
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
15.10.2009. -
Intercultural Communication in Learning English as a Foreign Language
Ana Lukežić
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
15.10.2009. -
(Gender) Stereotypes and Prejudice in the Global Coursebook: A Perspective on Headway
Zorana Jančić
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
15.10.2009. -
Strengths And Weaknesses of the American School System
Marta Červar
Diplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
14.10.2008. -
A Comparison Of Education Systems In Croatia, England And Wales
Tanja Vujnović
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
07.10.2008. -
Teaching English As A Foreign Language To Children With Dyslexia And Dysgraphia
Ines Begić
Prediplomski studij engleskoga jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
Cjeloživotno obrazovanje
2024.
Engleski kao jezik visokoškolske nastave (EJVINMed/EJVINPharma)
-
Farmaceutsko-biokemijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Voditeljica
2022. -
Engleski kao jezik visokoškolske nastave u medicini (EJVINMed)
Moderna i praktična medicinska edukacija
Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Voditeljica
2015. -
Govorna kompetencija u EJVIN-u / Pisana kompetencija u EJVIN-u
Jezično usavršavanje nastavnika za EJVIN
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
voditelj
Gostujući nastavnik
2021. - 2022.
Service Learning and Community Engagement Through English
Diplomski studij engleskoga jezika
Sveučilište u Klagenfurtu, Odsjek za anglistiku i amerikanistiku
Voditeljica
2020. - 2021.
English Language Teaching Today: Trends and Challenges
Diplomski studij engleskoga jezika
Sveučilište u Klagenfurtu, Odsjek za anglistiku i amerikanistiku
Voditeljica
2014. - 2014.
English Language Learning: Current Issues and Emerging Trends
Diplomski studij engleskoga jezika
Sveučilište u Klagenfurtu, Odsjek za anglistiku i amerikanistiku
voditelj
Osobni razvoj
13.2.2025.
Chat GPT u modrenom akademskom okruženju
23.4.2024. - 26.4.2023.
YUFE 2030 Seminar: Sharing Practicalities and Widening Participation
18.9.2023. - 22.9.2023.
Internacionalizacija visokoga i studentska mobilnost - Erasmus+ program
29.8.2023.
Višejezični učenik i njegov nastavnik: predstavljanje i primjena rezultata projekta TEAM
12.6.2023. - 16.6.2023.
YUFE Seminar - Student Journey, Lifelong Learning and Quality
22.3.2023.
Gender Equality in Student Mobiliy
9.5.2022. - 11.5.2022.
YUFE Seminar - Student Journey
7.11.2021.
Internacionalizacija visokog obrazovanja u jeku i nakon pandemije COVID-19
17.2.2021.
Predstavljanje okvira za razvoj i procjenu e-kolegija Sveučilišta u Rijeci
17.11.2020.
Sustav procjene kvalitete stručnog usavršavanja u nadležnosti Agencije za odgoj i obrazovanje
15.11.2019. - 17.1.2020.
Nastavničke kompetencije u visokom školstvu: Osiguranje kvalitete u visokom obrazovanju
Financiranje: 5
2.5.2019. - 6.5.2019.
Internacionalizacije visokog obrazovanja i međunarodna studentska mobilnost - Erasmus+ program
24.1.2019.
Ishodi učenja i konstruktivno poravnavanje
30.11.2018.
Radionica za mentore doktorskih dizertacija iz lingvistike
7.6.2018. - 8.6.2018.
Excellence through diversity: Doctoral education in a globalized world
11.5.2017. - 12.5.2017.
Vrednovanje ishoda učenja i edukacija edukatora - razvijanje i unapređivanje kompetencija za poučavanje na visokim učilištima
11.2.2015. - 14.2.2015.
Towards a Workable Pedagogy for Secondary Bilingual/CLIL teachers and Learners
15.4.2005.
Teaching, Learning and Assessment in Higher Education
Izdavaštvo
2011. -
The Global and Local Dimensions of English: Exploring Issues of Language and Culture (ur. Maja Brala Vukanović i Irena Vodopija-Krstanović) http://www.amazon.com/Global-Local-Dimensions-English-Sprachvermittlung/dp/3643900732
Financiranje: Zurich/Munster/Berlin LIT Verlag
(U tisku)
Research Papers on Teaching English as an Additional Language (ur. Ismail Hakki Mirici, Ismail Hakki Erten, Hüseyin Öz, Irena Vodopija-Krstanović)
Financiranje: Filozofski fakultet u Rijeci
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2024.
Real examples of ICC practices in the EMI classroom
McAllister-Wylie, D., Vodopija-Krstanović, I.
U: S. Dimova, J. Kling i B. Drljača Margić (ur.), EMI Classroom Communication: A Corpus-Based Approach, 145–171. Routledge.
https://doi.org/10.4324/9781003349150
A1
2024.
EMI vs L1MI: Teachers' perceptions and practices.
Drljača Margić, B., Vodopija-Krstanović, I.
U S. Dimova, J. Kling i B. Drljača Margić (ur.), EMI Classroom Communication: A Corpus-Based Approach, 172–194. Routledge
https://doi.org/10.4324/9781003349150
A1
2023.
Improving English in English-medium instruction: The crux of the matter
Drljača Margić, B., Vodopija-Krstanović, I.
U Nigoević, M.; Matešić, M. (ur.).Linguistic and extralinguistic in interaction 123-138. Peter Lang.
A1
2023.
Understanding EMI teacher empowerment: What does it mean and how can it be enhanced?
Vodopija-Krstanović, I.
U M. Degani, W. Delanoy (ur.), Power in Language, Culture, Literature and Education: The Perspectives of English Studies. 371–390. Gunter Narr Verlag.
A1
2022.
Psychological, Medical and Laboratory Predictors of Cardiac Anxiety in Patients with Heart Failure During the COVID-19 Pandemic
Pokrajac-Bulian, Alessandra; Zaninović Jurjević, Teodora; Dvornik, Štefica; Vodopija-Krstanović, Irena; Ružić, Alen
Mediterranean journal of clinical psychology, 10; 3; 1-30 doi:10.13129/2282-1619/mjcp-3415
Q3
2020.
Integrirano usvajanje stranoga jezika i sadržaja (CLIL): Prednosti izazovi i mjere
Vodopija-Krstanović I., Badurina, D.
Metodički vidici, 11(11), 69 – 90.
https://metodickividici.ff.uns.ac.rs/index.php/MV/article/view/1932
A1
2020.
The benefits, challenges and prospects of EMI in Croatia: An integrated perspective
Drljača Margić, B., Vodopija-Krstanović I.
U S. Dimova, J. Kling (ur.), Integrating Content and Language in Multilingual Universities, 75–96. Cham: Springer.
https://doi.org/10.1007/978-3-030-46947-4
A1
2020.
English as an international language and English language teaching: A critical analysis of cultural content in two coursebooks.
Vodopija-Krstanović I., Weber, I.
U M. Matešić i A. Memišević (ur.), Language and Mind. Proceedings from the 32nd International Conference of the Croatian Applied Linguistics Society, 141–155. Berlin, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Warszawa, Wien: Peter Lang.
A1
2019.
English as an International language and English language teaching: The theory vs. practice divide
Vodopija-Krstanović I., Marinac, M.
Iranian Journal of Language Teaching Research, 7(2), 19 – 38.
https://ijltr.urmia.ac.ir/article_120696_c9af3b742b12f0ccdb24dcb968c913e2.pdf
Q1
2018.
Language development for English-medium instruction: Teachers' perceptions, reflections and learning
Drljača Margić, B., Vodopija-Krstanović, I.
Journal of English for Academic Purposes 35, 31 – 41.
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1475158518302200?via%3Dihub
A1 WOS Q1 A1 WOS
2018.
English language education in Croatia: Elitist purism or paradigmatic shift?
Drljača Margić, B., Vodopija-Krstanović, I.
U Z. Tatsioka, B. Seidlhofer, N. Sifakis, G. Ferguson (ur.), Using English as a Lingua Franca in Education in Europe: English in Europe, 7, 51–72. Berlin Boston: De Gruyter.
https://doi.org/10.1515/9781501503115-004
A1
2018.
Microteaching through the medium of English: University content teachers' practice and learning
Drljača Margić, B., Vodopija-Krstanović I.
U M. Brala Vukanović, A. Memišević (ur.), Language and Its Effects. Proceedings from the CALS Conference 2017, 29–41. Frankfurt am Main: Peter Lang.
A1
2018.
Intercultural communication and the English language classroom: Global needs vs. local realities
Vodopija-Krstanović, I., Smrekar, V.
U M. Brala Vukanović, A. Memišević (ur.), Language in Research and Teaching. Proceedings from the CALS Conference 2016, 41–55. Berlin, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Warszawa, Wien: Peter Lang.
A1
2016.
'I use English, but if need be I'm fluent in German as well': Croatian business professionals' use of English and other languages. U N. Dobrić, E. Graf, A. Onysko (ur.) Corpora in Applied Linguistics: Current Approaches, 165-186. Cambridge: Cambridge Scholars Press.
Drljača Margić B., Vodopija-Krstanović I.
A1
2016.
Using ELF: Insights into Erasmus students' intercultural experiences at a Croatian university.
Vodopija-Krstanović I.
U L. Lopriore, E. Grazzi (ur.) Intercultural Communcation: New Perspectives from ELF, 345-359. Rim: Roma Tre University Press.
http://romatrepress.uniroma3.it/ojs/index.php/elf/article/view/600/597
A1
2015.
Differentiated instruction in the EFL classroom: Insights 3 from the Croatian context, 1-16. U ur.Ismail Hakki Mirici, Ismail Hakki Erten, Hüseyin Öz, Irena Vodopija-Krstanović
Vodopija-Krstanović, I; Pajalić Nikolina
A2
2015.
Implicit (English) language policy in higher education: Insights from three universities. U K. Cergol Kovačević, S. L. Udier (ur.) Multidisciplinary Approaches to Multilingualism: Proceedings from the CALS ConferenceFrankfurt am Main (etc.): Peter Lang, 168-183. ISBN 987-3-631-66377-5
Vodopija-Krstanović, I., Janjetić, V.
A1
2015.
Developing Intercultural Competence at an English Department in Croatia: Identifying Current Status, Challenges, and Opportunities. In (eds.) E.J. Nash, N.C. Brown, L. Bracci. Intercultural Horizons Vol III: Intercultural Competence: Key to the New Multicultural Societies of the Globalized World. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, , 135-154.
Vodopija-Krstanović I., Brala-Vukanović, M
A1
2015.
Introducing EMI at a Croatian University Can We Bridge the Gap Between Global Emerging Trends and Local Challenges. In (eds..) C. Jensen, S. Dimova, A.K.Hultgren. English as a Scientific and Research Language. English in Europe Vol. 3. Language and Social Processes (LSP) Series 43-63. The Hague: De Gruyter Mouton. SBN 987-1-61541-725-2 ISSN 2364-4303
Drljača Margić B., Vodopija-Krstanović I.
A1
2015.
Students of Today Changing English Language Studies of YesterdayEnglish Language Overseas Perspectives and Enquiries, Vol.12(2), 175 – 189. Ljubljana University Press, Faculty of Arts. Online ISSN: 2386-0316 Print ISSN: 1581-8918
Vodopija-Krstanović I., Brala-Vukanović, M
- 12
http://dx.doi.org/10.4312/elope.12.2
A1
2012.
English Language Studies: Realities and Challenges of the Bologna Reform in a Croatian University“. In (eds.) A. Bedkowska-Kopczyk,; Lj. Šarić; L. Pavera. The Challenges for Modern Philologies (Part 1) The Bologna Process and New Curricula. Bielsko-Biala, Poland: ATH Promix, 114-126.
Vodopija-Krstanović, I; Brala-Vukanović, M
A1
2012.
The Challenges of Teaching English as an International Language. In (eds.) L. Pons, V. Karabalić, S. Cimer. Applied Linguistics Today: Research and Perspectives. Frankfurt:: Peter Lang, 83-93.
Vodopija-Krstanović I.
A2
2012.
EFL students' perspectives on English: The widening gap between ideals and practices. Brazilian Journal of Applied Linguistics (RBLA Belo Horizonte). Vol.2 No.2. Special Issue on Language Policy, 285-309.
Vodopija-Krstanović, I., Brala-Vukanović, M.
A2
2012.
Revisiting intercultural competence: Understanding students' conceptualizations and needs. In (eds.) E.J. Nash, N.C. Brown, L. Bracci. Intercultural Horizons: Best Practices in Intercultural Competence Development. Cambridge: Cambridge Scholars Publishing, 15-34.
Vodopija-Krstanović, I., Brala-Vukanović, M.
A2
2011.
NEST/NNEST identity. In (eds.) J. Huettner, B. Mehlmauer-Larcher, S. Reichl & B. Schiftner. Bridging the Gap: Theory and Practice in EFL Teacher Education. Clevedon, UK: Multilingual Matters. 207-227.
Vodopija-Krstanović, I.
A1
2011.
NEST/NNEST identity a hornet's nest? In (Eds.) M. Bortoluzzi, A. Riem, N. Vasta & D. Saidero. Identities in Transition in the English-Speaking World. Udine: Forum Editrice, 153-169.
Vodopija-Krstanović, I.
A1
2011.
Perceptions of English accents by EFL students: subjective ideals and objective realities. In (eds.) M. Brala Vukanović & I. Vodopija-Krstanović. The Global and Local Dimensions of English. Exploring Issues of Language and Culture. Vienna-Munster-Zurich: Lit Verlag, 17-31.
Vodopija-Krstanović, I., Maja Brala Vukanović
A1
2008.
Teaching Culture and Culture Learning in the EFL-Classroom: From Static to Dynamic. In (eds.). W. Delanoy & L. Volkman. Future Perspectives for English Language Teaching. Heidelberg: Universitätsverlag Winter, 189-200.
Vodopija-Krstanović, I
A1
2007.
Crossing the gap between language and culture: New EFL dimensions in the Croatian context. In (eds.). E. Graf & A. James New peaks, new shores, new crossings: English studies in the flux, book series "Buchreihe zu Arbeiten aus Amerikanistik und Anglistik", Gunter Narr Verlag, Tübingen, Germany, 161-174.
Vodopija-Krstanović, I., Brala-Vukanović, M.
A1
2007.
Obrada i shvaćanje kulture u nastavi stranoga jezika. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS. Zagreb-Rijeka, Zagreb-Split, 689-698.
Vodopija-Krstanović, I.
A2
2006.
Okvir on-line učenja. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS, Zagreb-Split, 779-787.
Vodopija-Krstanović, I
A2
2005.
Kultura i nastavnik stranoga jezika. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS, Zagreb-Rijeka, 525-534.
Vodopija-Krstanović, I.
A2
2005.
EFL activities and the theory of multiple Intelligences. Views & Voices. Inquiries into the English Language and Literature, Zagar publ., 1(3), 55-68.
Vodopija-Krstanović, I.
A2
2004.
Važnost stilova i strategija za učenje stranoga jezika. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS, Zagreb-Rijeka, 461-469.
Vodopija-Krstanović, I.
A2
2003.
Usavršavanje nastavnika tehnikom aktivnog slušanja. Proceedings of the Croatian Applied Linguistics Society CALS, Zagreb-Rijeka, 765-772.
Vodopija-Krstanović, I
A2
Znanstvene knjige
2022.
Engleski kao jezik visokoškolske nastave: kritički pristup jezičnoj politici i praksi
autor
Drljača Margić, B., Vodopija-Krstanović, I.
Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Rijeka
2019.
TAEC EMI Handbook
autor
Bendazzoli, C., Crielesi, S., Dimova, S., Drljača Margić, B., Irun, M., Kling, J., Larsen, S., McAllister Wylie, D., Meštrović Štajduhar, I., Molino, A., Pulcini, V., Rubio, X. M., Solly, M., Vodopija-Krstanović, I.
TAEC Erasmus+ Project
https://cip.ku.dk/english/projects-and-collaborations/taec/TAEC_Handbook_FEB_2020_NoEdit.pdf
2017.
Uncovering English-Medium Instruction: Glocal Issues in Higher Education.
autor
Drljača Margić B., Vodopija-Krstanović I.
Peter Lang Oxford/Bern/Berlin/Bruxelles/Frankfurt am Main/New York/Wein
2015.
Research Papers on Teaching English as an Additional Language.
Urednik
Hakki Mirici, I., Hakki Erten, H., Oz, I., Vodopija-Krstanovic, I.
Hakki Mirici, I., Hakki Erten, H., Oz, I., Vodopija-Krstanovic, I.
Filozofski fakultet u Rijeci Rijeka
2011.
The Global and Local Dimensions of English. Exploring Issues of Language and Culture.
urednik
Brala-Vukanović, M.; Vodopija-Krstanović, I.
Brala-Vukanović, M.; Vodopija-Krstanović, I.
Lit Verlag Munster- Zurich- Vienna
Pozvana predavanja
27.2.2025. - 28.2.2025.
Poučavanje engleskoga jezika u globaliziranom svijetu: izazovi i prilagodbe u obrazovnom sustavu
Vodopija-Krstanović, I.
Agencija za odgoj i obrazovanje - Državni skup za učitelje i nastavnike engleskoga jezika, Zagreb
2.12.2024.
Višesvrhovitost komunikacije u visokoškolskoj nastavi na engleskome jeziku - 2. simpozij o medicinskoj edukaciji
Drljača, Margić, B.; Vodopija-Krstanović, I
Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka
14.5.2024.
Intercultural Communication in the International EMI Classroom: Taken for Granted or Taken into Account?
Vodopija-Krstanović, I.
YUFE Academy - online
12.11.2021. - 14.11.2021.
To CLIL or not to CLIL: What's at stake?
Vodopija-Krstanović, I.
29th Annual International HUPE Conference, Opatija, Hrvatska
6.6.2021.
English-medium instruction: Taking stock and moving forward
Vodopija-Krstanović, I.
Sveučilište u Klagenfurtu, Klagenfurt, Austrija
21.10.2020. - 31.10.2020.
English-medium instruction: Global trends and local realities -
Vodopija-Krstanović, I.
6th International Conference on Teaching English as an Additional Language - GlobELT 2020, Budva, Crna Gora
11.04.2016.
What makes a good EFL teacher? Insights from the Croatian context
Vodopija-Krstanović, I. i Žagar Šoštarić, P.
International Conference on the Use of the European Portfolio for Student Teachers of Languages (EPOSTL), Antalija, Turska
19.06.2015.
The role of culture in teaching English as an international language: Critical reflections and emerging trends
Međunarodna konferencija u sklopu Grundtvig obrazovnog partnerstva.
05.06.2015.
English-medium instruction: Challenges and Opportunities
Vodopija-Krstanovć, I.
Sveučilište u Klagenfurtu, Austrija. Pozvano predavanje u sklopu programa za gostujuće nastavnike
04.02.2015.
CLIL Benefits and Challenges
Drljača Margić, B. Vodopija-Krstanović, I.
Višejezično obrazovanje unaprjeđenja učenja jezika i interkulturalnih vještina, Rijeka
18.04.2013.
EIL and ELT: Can we bridge the gap between theory and practice …. or not?
Vodopija-Krstanović, I.
Plenarno izlaganje 21. HUPE Konferencija, Opatija
25.09.2006.
Teaching Culture in the EFL Classroom.
Vodopija-Krstanović, I
University of Klagenfurt: Future Perspectives for ELT.
Kongresna priopćenja
11.9.2024. - 16.8.2024.
Intercultural communicative competence in the English-medium instruction classroom: Insights from multilingual universities
Vodopija-Krstanović, I.
Predavanje
AILA2024 - 21st World Congress Kuala Lumpur, Malezija
25.6.2024. - 28.6.2024.
Teaching English in English-medium instruction: Perhaps or perhaps not?
Vodopija-Krstanović, I.
Predavanje
ARDAA 2024 - International Conference - Sorbonne Nouvelle Pariz, Francuska
17.5.2024. - 19.5.2024.
Integrating language learning into the CLIL classroom: Unrealistic or attainable expectations?
Vodopija-Krstanović, I.
Predavanje
Advances in Second/Foreign Language Acquisition (ASeFoLA) Conference 2024 - University of Nicosia Nikosia, Cipar
1.12.2023. - 2.12.2023.
Getting to the heart of ELT
Vodopija-Krstanović, I.
Predavanje
TESOL Italy's 48th Convention Online
21.3.2023. - 24.3.2023.
Content vs. English teachers in CLIL: The dual role challenge
Vodopija-Krstanović, I.
Predavanje
TESOL 2023 International Convention Portland, OR, Sjedinjene Američke Države
18.3.2023. - 23.3.2023.
English-Medium Instruction and Intercultural Communication at Multilingual Universities: Missed Opportunities and Lessons To Be Learned
Vodopija-Krstanović, I.
Predavanje
American Association of Applied Linguistics - AAAL 2023 Conference Portland, OR, Sjedinjene Američke Države
15.9.2022. - 17.9.2022.
CLIL/CEIL teacher education: Much needed and long overdue
Vodopija-Krstanović, I.
Predavanje
Second Language Teacher Education: Challenges and New Horizons (SLTED 2022) - Sveučilište u Beču Beč, Austrija
1.4.2022. - 2.4.2022.
Real examples of ICC best practice in the EMI classroom
McAllister-Wylie, D.; Vodopija-Krstanović, I.
Predavanje
7th Annual Spring Research Seminar, Universitat Internacional de Catalunya Barcelona, Španjolska
12.11.2021. - 14.11.2021.
To CLIL or not to CLIL: What's at stake?”
Vodopija-Krstanović, I.
Plenarno izlaganje
29. skup Hrvatskoga udruženja profesora engleskoga jezika (HUPE 2021) Opatija, Hrvatska
28.10.2020. - 31.10.2020.
English-medium instruction: Global trends and local realities
Vodopija-Krstanović, I.
Plenarno izlaganje
GlobELT 2020 Conference Budva, Crna Gora
23.6.2020. - 26.6.2020.
Rethinking culture teaching and testing in EFL: Changing times and shifting tides?
Vodopija-Krstanović, I.; Patekar, J.
Predavanje
Centre for Language Research Conference (CLARC2021) Rijeka, Hrvatska
16.5.2020. - 18.5.2020.
Improving English in English-medium instruction: The crux of the matter
Drljača Margić, B.; Vodopija-Krstanović, I.
Predavanje
34. skupu Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku (HDPL 2020) Split, Hrvatska.
8.5.2018. - 10.5.2018.
Language in EMI as a motivating factor, perceived barrier and essential prerequisite
Drljača Margić, B.; Vodopija-Krstanović, I.
Predavanje
Centre for Language Research Conference (CLARC 2018) Rijeka, Hrvatska.
3.5.2018. - 5.5.2018.
EIL and EFL coursebooks: A critical analysis
Vodopija-Krstanović, I.; Weber, I
Predavanje
31. skupu Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku (HDPL 2018) Rijeka, Hrvatska.
4.4.2018. - 5.4.2018.
English in an EMI doctoral programme in physics: From a no brainer to an overkill .
Drljača Margić, B.; Meštrović Štajduhar, I.; Vodopija-Krstanović, I.
Predavanje
EMI practices in Europe, Sveučilište u Kopenhagenu, Centre for Internationalisation and Parallel Language Use Kopenhagen, Danska
16.3.2018. - 18.3.2018.
Investigating content and language integrated learning: Insights into teachers' thinking and practice
Vodopija-Krstanović, I.; Badurina, D.
Predavanje
32. skup Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku (HDPL 2018) Rijeka, Hrvatska.
18.05.2017.
Intercultural competence in practice: Insights of Erasmus students
Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović
Predavanje
Intercultural Horizons Rijeka
05.05.2017.
(Micro)teaching through the medium of English: University content teachers' practice and learning
Branka Drljača Margić Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
HDPL: Jezik i um Rijeka
14.05.2016.
Intercultural communication and the English language classroom: Global needs vs. Local realities
Irena Vodopija-Krstanović i Valerija Smrekar
Predavanje
HDPL: Jezik kao predmet proučavanja i poučavanja Rijeka
26.09.2015.
Can We Teach EIL in the EFL Classroom - Challenges or Opportunities for ELT?
Vodopija-Krstanović, Irena, i Marinac Mladen
Predavanje
Alpe-Adria-Anglistics Klagenfurt, Austrija
2015.
University teachers' attitudes towards English-medium instruction: Insights from Rijeka University
Branka Drljača Margić i Irena Vodopija-Krstanović
predavanje
1st Conference of the Center for Language Research Rijeka
18.09.2014.
‘You can have intercultural competence with English’:International students, English (as a lingua franca) and intercultural communication
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
English Studies as Archive and as Prospecting - 80 Years of English Studies in Zagreb Zagreb, Hrvatska
26.04.2014.
Implicit (English) language policy in higher education: Insights from three universities
Irena Vodopija-Krstanović i Valentina Janjetić
Poster prezentacija
HDPL Multidisciplinary Approaches to Multilingualism Zagreb, Hrvatska
2014.
The can’s and cant’s of ELF in ELT: Insights from teachers in the Croatian context; predavanje; The 7th International Conference of English as a Lingua Franca: Pedagogical and Interdisciplinary Perspectives
Branka Drljača Margić i Irena Vodopija-Krstanović
predavanje
The 7th International Conference of English as a Lingua Franca (ELF 7) Atena, Grčka
2014.
“I use English, but if need be I’m fluent in German as well”: Croatian business professionals’ use of English and other languages
Branka Drljača Margić i Irena Vodopija-Krstanović
Klagenfurt Conference on Corpus-Based Applied Linguistics; Klagenfurt, Austrija Klagenfurt, Austrija
07.10.2013.
Developing Intercultural Competences at an English Department in Croatia: Identifying Current Status, Challenges, and Opportunities
Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović
Predavanja
Intercultural Horizons Siena, Italija
04.09.2013.
English in the Erasmus program: Insights into students’ intercultural experiences at a Croatian university
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
English Lingua Franca 7- Intercultural communication: new perspectives from ELF Rim, Italija
10.05.2013.
Students of today changing English language studies of yesterday
Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović
Predavanje
ŠDAŠ 2012: The Changes in Epochal Paradigms and the Opportunities they Offer for English Studies Ljubljana, Slovenija
2013.
Introducing English-medium instruction at a Croatian university: Can we bridge the gap between global emerging trends and local challenges?
Branka Drljača Margić i Irena Vodopija-Krstanović
predavanje
English in Europe: Opportunity or threat? The English language in teaching in European higher education Kopenhagen, Danska
29.03.2012.
Exploring teacher excellence through the eyes of NNESTs in Croatia
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
45th TESOL Convention: A Declaration of Excellence Philadelphia, SAD
22.08.2011.
English as an International Language and English Language Teaching: The (Dis)harmony of Theory and Practice in the Croatian Context?
Irena Vodopija-Krstanović
Poster prezentacija
16th World Congress of Applied Linguistics(AILA2011): Harmony in diversity: language, culture, society Peking, Kina
12.05.2011.
The challenges of teaching English as an International Language
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
HDPL znanstveni skup: Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici Osijek
07.05.2011.
Revisiting Intercultural Competence. Understanding Students' Conceptualizations and Needs
Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović
Predavanje
Intercultural Horizons 2011 Siena, Italija
2011.
International or native speaker English: NNESTs’ dilemmas about “E”LT in Croatia
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
44th Annual TESOL Convention: “Examining the ‘E’ in TESOL New Oreans, SAD
23.04.2010.
NEST/Non-NEST Identity: A Hornet's NEST?
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
Alpe-Adriatic-Anglistics 2010: Identites in Transition in the English-Speaking World Udine, Italija
25.03.2010.
Revisiting the NEST/non-NEST Debate in the Croatian Context
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
The 44th Annual TESOL Convention: Reimagining TESOL Boston, SAD
2010.
Investigating the role of Input in L2 acquisition
Tihana Kras i Irena Vodopija-Krstanović
Poster prezentacija
EUROSLA 20 Reggio, Italija
18.06.2009.
Students' and teachers' perspectives on English
Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović
Predavanje
Irish Association for Applied Linguistics IRAAL 2009: Language Policy and Language Learning: New Paradigms New Challenges Limmerick, Irska
27.02.2009.
NESTs vs. Non-NESTs: Rethinking English Language Teachers' Identities
Irena Vodopija-Krstanović
predavanje
University of Vienna CELT Conference: Bridging the Gap Between Theory and Practice Beč, Austrija
23.05.2008.
Jezik blogosfere kad privatno i javno postanu jedno
Maja Brala Vukanović i Irena Vodopija-Krstanović
preadvanje
HDPL 2008: Lingvistika javne komunikacije Osijek, Hrvatska
19.05.2008.
Perception of English Accents by EFL Students: Subjective Ideals and Objective Realities
Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović
Predavanje
Alpine-Adriatic-Anglistics 2008 - The Local and Global dimension of English Rijeka
26.09.2006.
Teaching culture in the EFL classroom
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
UNIKLU: Future Perspectives for ELT Klagenfurt, Austrija
19.05.2005.
Okvir on-line učenja
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
HDPL: Jezik i mediji - jedan jezik: više svijetova Split
17.05.2005.
Važnost stilova i strategija učenja
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
HDPL: Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika Opatija
2005.
Language and Culture in the EFL Classroom: A Perspective in the Croatian Context
Irena Vodopija-Krstanović i Maja Brala Vukanović
Predavanje
Alpine-Adriatic-Anglistics: The Future(s) of English Studies? Klagenfurt Austrija
14.05.2004.
Obrada i shvaćanje 'kulture'
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike Split
16.05.2003.
'kultura' i nastava stranoga jezika
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
HDPL: Jezik u društvenoj interakciji, Split
2001.
Usavršavanje nastavnika metodom aktivnog slušanja
Irena Vodopija-Krstanović
Predavanje
HDPL: Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici Opatija
Znanstveni skupovi
25.10.2024. - 29.10.2024.
10th GlobELT 2024 Conference
Konya, Turska Članica programskoga odbora
16.2.2024. - 17.2.2024.
UZRT 2024 - Early Language Learning in Formal Contexts
Zagreb, Hrvatska Članica programskoga odbora
1.9.2023. - 11.9.2023.
9th GlobELT 2023 Conference
Online Članica programskoga odbora
3.4.2022. - 6.4.2022.
8th GlobELT 2022 Conference
Kirenija. S. Cipar Članica programskoga/organizacijskoga odbora
9.9.2021. - 11.9.2021.
HDPL XXXV. međunarodni znanstveni skup / CALS 35th International Conference 2021
Osijek, Hrvatska Članica programskoga odbora
24.6.2020. - 26.6.2020.
HDPL XXXIV. međunarodni znanstveni skup / CALS 34th International Conference 2020
Split, Hrvatska. Članica programskoga odbora
16.5.2019. - 18.5.2019.
HDPL XXXIII. međunarodni znanstveni skup / CALS 33rd International Conference 2019
Rijeka, Hrvatska Članica Programskoga odbora
4.4.2019. - 6.4.2019.
EMI practices in Europe - TAEC projekt
Sveučilište u Kopenhagenu, Centre for Internationalisation and Parallel Language Use, Kopenhagen, Danska Članica programskoga/organizacijskoga odbora
3.5.2018. - 5.5.2018.
HDPL XXXII. međunarodni znanstveni skup / CALS 32 nd International Conference 2018
Rijeka, Hrvatska Članica Programskoga odbora
18.-19. svibnja 2017.
Intercultural Horizons 2017 - Innovative Approaches to Education for Democratic Culture and Inclusive Societies
Rijeka Članica programskoga/organizacijskoga odbora
18. - 21. svibnja 2017.
3rd GlobELT 2017 Conference
Efes/Izmir, Turska Članica programskoga/organizacijskoga odbora
14. - 17. travnja 2016.
2nd GlobELT 2016 Conference
Antalija, Turska Članica programskoga/organizacijskoga odbora
25. -27. rujna 2015.
6th Alpine-Adriatic-Anglistics znanstvenoga skupa - Crossing borders and Challenging boundaries
Klagenfurt, Austrija Članica programskoga/organizacijskoga odbora
12.-14. svibnja 2015.
Language in Research and Teaching
Rijeka Članica Programskoga odbora
4.-6. svibnja 2017,
Language in Research and Teaching: 30th Croatian Applied Linguistics Society Conference Filozofski fakultet, Rijeka
Rijeka Članica Programskoga odbora
25.-26. travnja 2008.
Alpe-Adriatic-Anglistics 2008: The Global and Local Dimension of English
Rijeka Članica Organizacijskoga odbora
25.-27. rujna 2015.
6th Alpen Adria Anglistics Conference: Crossing Borders and Challenging Boundaries – Anglistics Studies in the Alps-Adriatic.
Klagenfurt, Austria Članica Organizacijskoga odbora
Uredništva časopisa
2017. -
Član uredništva Metodički vidici“ – znanstveni časopisa za metodiku filoloških i drugih društveno-humanističkih predmeta, Filozofski fakultet, Sveučilište u Novom Sadu.
Recenzije
2024.
Memišević, A. Kako pisati na hrvatskome, a objavljivati na engleskome. Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet
Znanstvena knjiga
2022. -
Recenzije znanstvenih radova
- Journal of Education sciences (Scopus Q1) - Social Sciences and Humanities Open (Scopus Q1) - Strani jezici (A1) - Govor (Scopus Q4) - Uredničke knjige /zbornici radova Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku (A1)
2019.
Memišević, A. „On Words and How to Use Them“. Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet
Znanstvena knjiga
2017. - 2022.
Recenzije znanstvenih radova
- Časopis 'Fluminensia' (Scopus Q3) - Časopis 'Jezikoslovlje' (Scopus Q3) - Journal of English for Academic Purposes (Scopus Q1) - Journal of Multilingual and Multicultural Development (Scopus Q1) - Sage Open (Scopus Q2) - Uredničke knjige /zbornici radova Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku (2019.; 2020.)
Recenzija rukopisa knjige „Čitanje: poučavanje i učenje“, autorice prof. dr. sc. Karol Visinko, (Zagreb: Školska knjiga, 2014
Recenzija rukopisa knjige „Jezično izražavanje u školi: Pisanje“, autorice prof. dr. sc. Karol Visinko (Zagreb: Školska knjiga, 2010)
Zovko Dinković, I.; Mihaljević-Djigunović, J. (ur.) (2016.) English Studies from Archives to Prospects. Volume 2: Linguistics and Applied Linguistics. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing.
Metodički vidici , časopis za metodiku filoloških i drugih društveno-humanističkih predmeta, Filozofski fakultet, Novi Sad
'Strani jezici' - časopis Odjela za strane jezike Hrvatskoga filološkog društva, Zagreb.
'Jezikoslovlje' - znastveni časopis Filozofskoga fakulteta Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
Uredničke knjige/zbornici radova Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku
Tatsioka, Z., Seidlehofer, B. Sifakis, N.; Gibson, F. (ur.) U tisku. Using English as a Lingua Franca in Education in Europe. Berlin/Boston MA: Walter de Gruyter.
Stručna djelatnost
Stručna aktivnost
2021. - 2024.
Povjerenstvo Sveučilišta u Rijeci za evaluaciju statusa znanstvene, znanstveno-nastavne, nastavne i stručne baze
Sveučilište u Rijeci
Članica
2021. -
Odbor metodičara društvenih i humanističkih znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
Filozofski fakultet
Članica
2020. -
YUFE Language Centres
Sveučilište u Rijeci
Članica radnog tijela Sveučilišta u Rijeci u mreži Mladih sveučilišta za budućnost Europe (YUFE)
2020.
Povjerenstvo Sveučilišta u Rijeci za evaluaciju projekata razvoja online kolegija na engleskome jeziku
Sveučilište u Rijeci
Članica
2019. - 2021.
Vijeća Prevoditeljskog studija
Filozofski fakultet
Članica Vijeća
2019. - 2021.
Povjerenstvo za priznavanje i vrednovanje prethodnog učenja
Sveučilište u Rijeci
Povjerenica Filozofskog fakulteta
2019.
Radna skupina Sveučilišta u Rijeci za izradu Pravilnika o priznavanju i vrednovanju prethodnog učenja
Sveučilište u Rijeci
Članica Radne skupine
2016.
Izrada predmetnog kurikuluma za Engleski jezik
Ministarstvo znanosti i obrazovanja (MZO)
Konzultant
2016.
Evaluacijski odboa za dodjelu sveučilišnih stipendija namijenjenih za promicanje socijalne dimenzije visokog obrazovanja
Sveučilište u Rijeci
Članica
2016.
Povjerenstvo Sveučilišta u Rijeci za izradu kriterija za Nagradu za nastavnu izvrsnost
Sveučilište u Rijeci
Članica
2015. - 2021.
Koordinatorica Filozofskog fakulteta u Rijeci za studente s invaliditetom
Filozofski fakultet
Koordinatorica
2015. - 2021.
Povjerenstva Filozofskog fakulteta za dodjelu Rektorovih nagrada za izvrsnost, aktivizam, volonterski rad i sport
Filozofski fakultet
Predsjednica
2015. - 2021.
Povjerenstvo Filozofskog fakulteta za dodjelu Rektorovih nagrada za izvrsnost, aktivizam, volonterski rad i sport
Filozofski fakultet
Predsjednica
2015. - 2021.
Stručno vijeće Centra za studije Sveučilišta u Rijeci
Sveučilište u Rijeci
Članica
2015.
Evaluacijski odbor za dodjelu sveučilišnih stipendija iz Programskog ugovora za podzastupljene
Sveučilište u Rijeci
Članica
2010. - 2021.
Odbora za osiguravanje i unapređivanje kvalitete Filozofskog fakulteta u Rijeci
Filozofski fakultet
Članica / predstavnica uprave
2010. - 2021.
Erasmus koordinatorica Filozofskoga fakuleta u Rijeci
Filozofski fakultet u Rijeci
Koordinatorica
2010. - 2014.
Programsko vijeće Centra za obrazovanje nastavnika Filozofskog fakulteta u Rijeci
Filozofski fakultet
Članica
2010. -
Državni stručni ispiti za učitelje i nastavnike engleskoga jezika
Agencija za Odgoj i obrazovanje (AZOO)
Članica Povjerenstva
2008.
Povjerenstvo Rektorskog zbora za mobilnost studenata
Sveučilište u Rijeci
Predstavnica Sveučilišta u Rijeci
2003. - 2007.
ECTS koordinator Odsjeka za anglistiku
Filozofski fakultet u Rijeci
Koordinator
Javno djelovanje
Popularizacija znanosti
28.2.2025.
Poučavanje engleskoga jezika danas - okrugli stol
Državni skup za učitelje i nastavnike engleskoga jezika
Zagreb
17.5.2022.
Stručne baze i praktične kompetencije CLIL nastavnika
Radionica
Srednja škola Ljudevita Adamića Rijeka
18.9.2019.
TAEC Language Workshop
Radionica
Rijeka
04.02.2015.
Integrirano poučavanje sadržaja i jezika (engl. CLIL) Okrugli stol Hotel "Jadran", Rijeka
07.05.2014.
Engleski kao jezik visokoškolske nastave (EJVIN): Izazovi, preduvjeti, potpora - Radionica/predavanje Ekonomski fakultet u Rijeci
17.04.2014.
Engleski kao jezik visokoškolske nastave (EJVIN): Kako premostiti jaz između globalnoga trenda i lokalnih mogućnosti? - Radionica/predavanje Filozofski fakultet u Rije
17.03.2014.
Razvoj studijskih programa na engleskome jeziku - Radionica/predavanje Filozofski fakultet u RijeciRadionica/predavanje Filozofski fakultet u Rijeci
2014.
EJVIN na EFRI-ju: Prezentacija rezultata istraživanja Radionica/predavanje Ekonomski fakultet u Rijeci
Volonterstvo
2014.
Volontiranje u okviru Bilingualism Matters@Rijeka Bilingualism Matters@Rijeka
Rijeka
2012.
Organiziracija programa volontiranja za poučavanje engleskoga jezika u Matici umirovljenika u Rijeci
Rijeka
Intervjui
28.08.2011.
Detalji
Kineski radio internacional http://croatian.cri.cn/341/2011/08/30/102s47971.htm
Peking, Kina
Administrativna djelatnost
Rukovođenje na sveučilištu
2024. -
Voditeljica Centra za obrazovanje nastavnika (CON)
Filozofski fakultet
2015. - 2021.
Prodekanica za nastavu i studente
Filozofski fakultet
2013. - 2015.
Pročelnica Odsjeka za anglistiku
Filozofski fakultet
2011. - 2013.
Predstojnica katedre za engleski jezik i primijenjenu lingvistiku
Filozofski fakultet
Povjerenstva na sveučilištu
2024. -
Predsjednica
Povjerenstvo za evaluaciju statusa baza Sveučilišta u Rijeci
2017. -
Članica
Povjerenstva Sveučilišta u Rijeci za evaluaciju statusa znanstvene, znanstveno-nastavne, nastavne i stručne baze
2016. -
Članica
Odbor metodičara društvenih i humanističkih znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijec
2016. -
Članica
Evaluacijski odbor za dodjelu sveučilišnih stipendija namijenjenih za promicanje socijalne dimenzije visokog obrazovanja
2016. -
Članica
Povjerenstvo Sveučilišta u Rijeci za izradu kriterija za Nagradu za nastavnu izvrsnos
2015. -
Predjednica
Povjerenstvo za dodjelu Dekanove nagrade za izvrsnost
2015. -
Predsjednica
Povjerenstvo Filozofskoga fakulteta za dodjelu Rektorovih nagrada za izvrsnost, aktivizam, volonterski rad i sport
2015. -
Članica
Evaluacijskog odbora za stipendije iz programskih ugovora sveučilišnih stipendija iz Programskog ugovora za podzastupljene
2010. -
Članica
Povjerenstvo Sveučilišta u Rijeci za Erasmus programa
Povjerenstva izvan sveučilišta
2021.
Članica Povjerenstva - imenovana od AZVO-a
Stručno povjerenstvo za provođenje postupka reakreditacije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
30.05.2017. -
Članica Povjerenstva za pripremu Prijedloga Pravilnika o vježbaonicama
Odluka Rektorskog zbora Republike Hrvatske
2015. -
Konzultatnt ERS-a i Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta.
Konzultant za predmetni kurikulum Engleski jezik
2003. -
Članica Povjerenstva za državne stručne ispite za nastavnike i učitelje Engleskoga jezika
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)
Projekti
Znanstveni projekti
2021. - 2025.
EU - European Cooperation in Science and Technology - COST Action (CA20115) „European Network on International Student Mobility: Connecting Research and Practice (ENIS)“
Članica Upravnog odbora
Europska suradnja u znanosti i tehnologiji
2020. - 2021.
Multidisciplinarni COVID-19 znanstveni projekt - Psihološke promjene bolesnika s akutizacijom kroničnog zatajivanja srca tijekom COVID-19 epidemije
Suradnica
Sveučilište u Rijeci
18.09.2017. -
Transnational Alignment of English Competences for University Lecturers (TAEC);
Suradnik - istrživač
EU ERASMUS+ program
2017. -
Istraživanje preduvjeta za implementaciju engleskoga kao jezika visokoškolske nastave;
Suradnik - istrživač
Sveučilište u Rijeci i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta
2014. - 2016.
Effective use of the EPOSTL by student teachers of English
Sunositelj-istraživač-
EU ERASMUS+ program
2013. - 2015.
Višejezično obrazovanje – unapređenje učenja jezika i interkulturalnih vještina; ; Europska unija, u okviru IV. komponentne IPA programa, sheme za dodjelu bespovratnih sredstava „Daljnji razvoj i provedba Hrvatskog kvalifikacijskog okv
Suradnik - evaluator
IPA programa
Obrazovni projekti
2018. - 2021.
ESF Projekt - Strategic Internationalisation of Graduate Studies in Mathematics and Biotechnology – OPTILIFE
Financiranje: ESF
Stručni projekti
2014. - 2016.
Projekt internacionalizacije studijskih programa
Sveučilište u Rijeci i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa
Voditelj
2014. -
Jezična potpora nastavnicima za EJVIN
Sveučilište u Rijeci i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa
Voditelj
2013. - 2014.
Razvoj studijskih programa na engleskome jeziku
Sveučilište u Rijeci i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa
Voditelj
Projekti u znanosti - Suradnik na projektu
dr. sc.Branka Drljača Margićredoviti profesor
Istraživanje preduvjeta za implementaciju engleskoga kao jezika visokoškolske nastave
Humanističke znanosti