Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
2007. - 2008.
Doktor društvenih znanosti - polje psihologija, grana opća psihologija
Filozofski fakultet u Zagrebu
1998. - 2005.
Magistar društvenih znanosti - polje psihologija
Filozofski fakultet u Zagrebu
1992. - 1998.
Profesor psihologije
Filozofski fakultet u Rijeci
Radno iskustvo
01.06.2010. - 31.12.2016.
Docent
Filozofski fakultet u Rijeci
01.06.2010. -
Izvanredni profesor
Filozofski fakultet u Rijeci
2009. - 31.05.2010.
Viši asistent
Filozofski fakultet u Rijeci
01.05.2001. - 31.12.2008.
Znanstveni novak
Filozofski fakultet u Rijeci
Članstva
2015. -
APS
2015. -
EARLI
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2013. -
Psihologija svijesti
Preddiplomski studij psihologije
voditelj
2008. -
Primijenjena kognitivna psihologija
Diplomski studij psihologije
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2007. -
Psihologija učenja
Preddiplomski studij psihologije
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2005. -
Kognitivna psihologija
Preddiplomski studij psihologije
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Mentor u završnim radovima
27.09.2016. -
Kriptomnezija i percipirana sličnost izvora u načinu kreativnog mišljenja
Frančula Matija
Diplomski studij psihologije
Filozofski fakultet
15.07.2015. -
Efekt težine pitanja i konsenzualnosti odgovora na procjene osjećaja znanja i sigurnosti u točnost odgovora
Maksimović Mateja
Diplomski studij psihologije
Filozofski fakultet
31.03.2015. -
Maksimizacija, žaljenje i donošenje odluka
Turkan Danijel
Diplomski studij psihologije
Filozofski fakultet
30.09.2014. -
Potreba za kognicijom, spoznajna znatiželja, kognitivna refleksija i izvedba na zadacima heurističkog mišljenja
Glavaš Ana
Diplomski studij psihologije
Filozofski fakultet
30.09.2014. -
Efekti valencije riječi na pamćenje u zadacima slobodnog i označenog dosjećanja
Marčelja Iva
Diplomski studij psihologije
Filozofski fakultet
30.09.2013. -
Broj opcija i zadovoljstvo opcijama prije i nakon donošenja odluke
Ritoša Andrea
Diplomski studij psihologije
Filozofski fakultet
21.01.2013. -
Procesiranje indirektnog govora
Vukelić Nena
Diplomski studij psihologije
Filozofski fakultet
21.01.2013. -
Utjecaj tipa zadataka i podučavanja na Bayesijansko rezoniranje
Linić Sanjin
Diplomski studij psihologije
Filozofski fakultet
28.09.2012. -
Metakognitivno nadgledanje i efekt oblikovanja
Jug Marina
Diplomski studij psihologije
Filozofski fakultet
Gostujući nastavnik
2010. -
Učenje i pamćenje
Studij psihologije
Filozofski fakultet u Mostaru
voditelj
Osobni razvoj
2003. -
Mind and brain 2
2002. - 2003.
Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi
2000. -
7th International Summer School in Cognitive Science
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2018.
The influence of rule availability and item similarity on metacognitive monitoring during categorisation
Žauhar, Valnea; Bajšanski, Igor; Domijan, Dražen
Journal of Cognitive Psychology. - 30 138-162
Q2
2016.
Concurrent Dynamics of Category Learning and Metacognitive Judgments
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Frontiers in Psychology - 7 1-11
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=836277
WOS
2015.
Učinak broja opcija na promjenu preferencija uslijed odluke
Ritoša, Andrea ; Bajšanski, Igor
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja - 24 281-300
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=836580
WOS
2014.
The effect of consensuality on metacognitive judgments in syllogistic reasoning
Bajšanski, Igor ; Močibob, Maja ; Valerjev, Pavle
- 88-90
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=734848
2014.
Metacognitive Monitoring of Rule-Based Category Learning Tasks
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
- 162-165
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=752789
2014.
Focus and the interpretation of quantifiers in face-threatening contexts
Gulan, Tanja ; Valerjev, Pavle ; Bajšanski, Igor
Review of psychology - 21 23-29
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=721885
2014.
Fokus kvantifikatora u hrvatskom jeziku na zadatku nadopunjavanja rečenica
Bajšanski, Igor ; Valerjev, Pavle
Psihologijske teme - 23 289-303
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=706053
2014.
Metacognitive judgements and syllogistic reasoning
Bajšanski, Igor ; Močibob, Maja ; Valerjev, Pavle
Psychological Topics - 23 143-165
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=697661
2013.
Usmjerenost kondicionala i uspješnost zaključivanja
Valerjev, Pavle ; Bajšanski, Igor ; Gulan, Tanja
Suvremena psihologija - 16 49-62
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=652078
WOS
2013.
Directionality of conditionals in the context of visual priming
Bajšanski, Igor ; Valerjev, Pavle ; Gulan, Tanja
Review of psychology - 20 61-68
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=673374
2012.
Uloga formalne strukture i izvedbene zahtjevnosti glazbenog djela kod upamćivanja notnog teksta: studija slučaja
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor
Psihologijske teme - 21 225-246
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=612652
2011.
The role of reading strategies in scientific text comprehension and academic achievement of university students
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Bajšanski, Igor ; Rončević Zubković, Barbara
Review of psychology - 18 81-89
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=466176
2011.
Nadgledanje razumijevanja narativnog i ekspozitornog teksta: odnos između apsolutne i relativne točnosti metakognitivnih procjena
Bajšanski, Igor
Psihologijske teme - 20 153-171
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=535381
2010.
Nadgledanje razumijevanja ekspozitornog teksta: uloga percipiranog interesa i poznatosti teme
Bajšanski, Igor
Suvremena psihologija - 13 83-96
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=535370
WOS
2008.
Motivational components of self-regulated learning and reading strategy use in university students: The role of goal orientation patterns
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Bajšanski, Igor ; Rončević, Barbara
Learning and Individual Differences - 18 108-113
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=221732
WOS
2007.
Relations among motivational components of strategic reading in university students
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Rončević, Barbara ; Bajšanski, Igor
Review of Psychology - 14 35-42
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=296374
2007.
Comprehension monitoring and reading comprehension in bilingual students
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Bajšanski, Igor
Journal of Research in Reading - 30 198-211
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=221688
WOS
2006.
Dobne i spolne razlike u nekim vidovima metakognicije i razumijevanja pri čitanju
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Bajšanski, Igor
Društvena istraživanja - 15 1005-1027
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=221640
WOS
2006.
Metacognitive strategies and reading comprehension in elementary school students
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Bajšanski, Igor
European Journal of Psychology of Education - 21 439-451
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=221667
WOS
2003.
Children&#8217 ; s metacognition as predictor of reading comprehension at different developmental levels
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Bajšanski, Igor
- 216-222
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=134217
2002.
Razumijevanje teksta: reprezentacije i procesi
Bajšanski, Igor
Psihologijske teme - 11 3-20
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=137494
2002.
Children's metacognition as predictor of reading comprehension at different developmental levels
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Bajšanski, Igor
ERIC database - ED456 422 1-19
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=105117
2001.
Konstrukcija upitnika strategijskog čitanja
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Bajšanski, Igor
Psihologijske teme - 10 51-62
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=106260
Kongresna priopćenja
24.08.2016.
Conclusion consensuality and confidence judgments in syllogistic reasoning
Bajšanski, Igor ; Žauhar, Valnea
Poster
EARLI SIG-16 METACOGNITION Nijmegen, Nizozemska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=836291
24.08.2016.
The effect of minimal prior knowledge on category learning and metacognitive monitoring
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Poster
EARLI SIG-16 METACOGNITION Nijmegen, Nizozemska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=836288
2016.
Perceived task difficulty in mental set problems
Grgić, Snježana ; Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor
Predavanje
12th Alps Adria Psychology Conference Rijeka, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=836285
2016.
Determinants of confidence judgments in syllogistic reasoning
Bajšanski, Igor ; Žauhar, Valnea
Predavanje
12th Alps Adria Psychology Conference Rijeka, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=836283
2016.
The influence of prior knowledge on category learning and metacognitive monitoring
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Predavanje
12th Alps Adria Psychology Conference Rijeka, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=836281
13.11.2015.
The Role of Explicit Awareness of the Existence of Logical Rules in Category Learning and Metacognitive Monitoring
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Poster
Trieste Symposium on Perception and Cognition Trst, Italija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=791210
22.05.2015.
The effect of explicit and implicit category learning on classification accuracy and confidence
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Poster
VII. Dubrovnik conference on cognitive science: Metacognition and reasoning Dubrovnik, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=776922
12.03.2015.
The Effects of Rule Exposure, Type of Transfer and Item Consistency on Classification Accuracy and Confidence
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Poster
International Convention of Psychological Science (ICPS) 2015 Amsterdam, Nizozemska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=755631
05.11.2014.
Povezanost točnosti metakognitivnih procjena sa znanjem i ciljnim orijentacijama studenata
Rončević Zubković, Barbara ; Bajšanski, Igor ; Trošelj, Marin ; Tkalčić, Mladenka
Predavanje
22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe Rovinj, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=770862
26.09.2014.
Metakognitivno nadgledanje učenja klasifikacijskih zadataka temeljenih na pravilu
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Predavanje
3. Riječki dani eksperimentalne psihologije: Rijeka, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=752783
25.08.2014.
Feeling-of-warmth judgments in category learning with pictorial stimuli
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Poster
37th European Conference on Visual Perception Beograd, Srbija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=752779
30.05.2014.
Utjecaj predznanja i vrste obilježja pripadnika kategorije na metakognitivne procjene i točnost klasifikacije
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Predavanje
XIX. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=752749
29.03.2014.
Utjecaj predznanja na sigurnost u točnost klasifikacije
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Predavanje
XX naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji Beograd, Srbija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=752746
2014.
Metakognitivne procjene, vrijeme i točnost rješavanja silogističkih zadataka
Močibob, Maja ; Bajšanski, Igor ; Valerjev, Pavle
Predavanje
XIX. Dani psihologije u Zadrun / 19th Psychology Days in Zadar Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=699456
2014.
Accuracy of metacognitive judgments in syllogistic reasoning
Močibob, Maja ; Bajšanski, Igor ; Valerjev, Pavle
Predavanje
XX Naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji Beograd, Srbija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=694005
11.10.2013.
Metakognitivne procjene blizine usvajanja pravila u procesu kategorijalnog učenja
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Predavanje
Savremeni trendovi u psihologiji Novi Sad, Srbija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=662513
23.03.2013.
Metakognitivne procjene kod zadataka kategorizacije različite težine
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Predavanje
19. naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji Beograd, Srbija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=662524
2013.
Metacognitive Judgments in Category Learning
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Poster
35th Annual Cognitive Science Conference Berlin, Njemačka
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=662521
2013.
Conditional reasoning with vertical spatial relations
Bajšanski, Igor ; Valerjev, Pavle ; Gulan, Tanja
Poster
35th Annual Conference of the Cognitive Science Society Berlin, Njemačka
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=652087
2013.
Utjecaj kvantifikatora na mentalnu reprezentaciju logičkog suda
Valerjev, Pavle ; Bajšanski, Igor ; Gulan, Tanja
Predavanje
XIX naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji Beograd, Srbija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=727031
20.09.2012.
Povezanost formalne strukture i izvedbene zahtjevnosti glazbenog djela s različitim aspektima uvježbavanja tijekom procesa usvajanja notnog teksta
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor
Predavanje
2. Riječki dani eksperimentalne psihologije Rijeka, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=662537
2012.
Usmjerenost i kvantitativna obilježja vjerojatnosnih izraza
Bajšanski, Igor ; Valerjev, Pavle
Predavanje
2. Riječki dani eksperimentalne psihologije - REPSI 2 Rijeka, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=594409
2012.
Utjecaj vjerojatnosnih izraza na procjenu mogućih stanja slučajeva kod kondicionala različite uvjerljivosti
Valerjev, Pavle ; Bajšanski, Igor ; Gulan, Tanja
Predavanje
XVIII. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=581814
2012.
Pragmatički kontekst, fokus i interpretacija kvantifikatora
Bajšanski, Igor ; Valerjev, Pavle ; Gulan, Tanja
Predavanje
18.Naučni skup Empiriska istraživanja u psihologiji Beograd, Sbija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=571265
2011.
Logičko i sadržajno zaključivanje: efekti upute i sadržajne konfliktnosti
Valerjev, Pavle ; Bajšanski, Igor ; Gulan Tanja
Predavanje
Savremeni trendovi u psihologiji Novi Sad, Srbija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=564313
2011.
Vertikalne prostorne relacije i verifikacija kondicionalnih zaključaka o prostornim odnosima
Bajšanski, Igor ; Valerjev, Pavle ; Gulan, Tanja
Predavanje
17. naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji Beograd, Srbija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=565062
2011.
Fokus kvantifikatora i vjerojatnosnih izraza u hrvatskom jeziku
Bajšanski, Igor ; Valerjev, Pavle
Predavanje
Riječki dani eksperimentalne psihologije - REPSI Rijeka, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=564367
2010.
Visual priming and directionality of conditionals
Valerjev, Pavle ; Bajšanski, Igor ; Gulan, Tanja
Poster
9th Alps Adria Psychology Conference Klagenfurt, Austria
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=564376
2010.
Utjecaj usmjerenosti kondicionala na uspješnost zaključivanja
Valerjev, Pavle ; Bajšanski, Igor ; Gulan, Tanja
Predavanje
17th Psychology Days in Zadar Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=593682
2009.
Nadgledanje razumijevanja narativnog i ekspozitornog teksta: uloga percipiranog interesa i poznatosti teme
Bajšanski, Igor
Pozvano
19. Dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=403661
2008.
Readers differing in reading comprehension level: metacognitive knowledge, summarization skill and academic achievement
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Rončević, Barbara ; Bajšanski, Igor
Predavanje
3rd Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group Metacognition Ioannina, Grčka
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=370953
2008.
Apsolutna i relativna točnost metakognitivnih procjena o razumijevanju narativnog i ekspozitornog teksta
Bajšanski, Igor
Predavanje
XVI. Dani psihologije u Zadrz Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=403519
13.12.2007.
Čimbenici razumijevanja kod čitanja učenika osnovne škole u Hrvatskoj i Sloveniji
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Pečjak, Sonja ; Rončević, Barbara ; Bajšanski, Igor
Predavanje
18. Dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=314824
2007.
Goal Orientation Patterns, Self-Regulated Learning, and Academic Achievement in High-School Students: The Role of Perceived Parent Goal Orientation
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Rončević, Barbara ; Bajšanski, Igor
Predavanje
12th Biennial Conference for Research on Learning and Instruction Budimpešta, Mađarska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=314817
2005.
Povezanost ciljnih orijentacija srednjoškolaca i percipirane školske i roditeljske ciljne orijentacije sa strategijama učenja i školskim postignućem
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Rončević, Barbara ; Bajšanski, Igor
Predavanje
17. dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=236854
2004.
Reading strategies and comprehension of scientific text
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Bajšanski, Igor ; Rončević, Barbara
Poster
The first meeting of the EARLI-SIG on metacognition Amsterdam, Nizozemska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=176188
2004.
Samoregulacija čitanja u studenata
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Bajšanski, Igor ; Rončević, Barbara
Predavanje
XIV. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=175027
2004.
Motivation and reading strategy use in university students
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Bajšanski, Igor ; Rončević, Barbara
Poster
9th International conference on motivation Lisabon, Portugal
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=176270
26.06.2003.
Metacognitive strategies and reading comprehension in elementary-school students
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Bajšanski, Igor
Poster
13th Annual Meeting of Society for the Text and Discourse Madrid, Španjolska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=134196
2003.
Self-monitoring as predictor of reading comprehension of bilingual children
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Bajšanski, Igor
Predavanje
10. Biennale Conference of European association for research of learning and instruction Padova, Italija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=137554
18. – 20. ožujka.
Utjecaj predznanja na točnost klasifikacije i metakognitivno nadgledanje
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Predavanje
XXII Empirijska istraživanja u psihologiji Beograd, Srbija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=821964
19. – 21. svibnja.
Metakognitivno nadgledanje eksplicitnog i implicitnog sustava kategorijalnog učenja
Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen
Predavanje
XX. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=821994
18. – 20. ožujka.
Sigurnost u točnost odgovora kod silogističkog zaključivanja: provjera modela samo-konzistentnosti
Bajšanski, Igor ; Žauhar, Valnea ; Močibob, Maja
Predavanje
XXII Empirijska istraživanja u psihologiji Beograd, Srbija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=821960
Mentorstvo doktorandima
2013. -
Nena Vukelić Doktorat
Poslijediplomski sveučilišni doktorski studij iz psihologije
2013. -
Maja Močibob Doktorat
Poslijediplomski sveučilišni doktorski studij iz psihologije
Administrativna djelatnost
Rukovođenje na sveučilištu
01.10.2016. -
Voditelj Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju
Filozofski fakultet
Projekti
Projekti u znanosti - Voditelj projekta
Dr.sc.Igor Bajšanskired.prof.
Metakognitivni procesi u učenju i zaključivanju
Društvene znanosti
Projekti u znanosti - Suradnik na projektu
Prof. dr. sc.Dražen Domijan
Kognitivni i neurodinamički aspekti percepcije, učenja i mišljenja
Društvene znanosti