PORTFELJ / Dr.sc. Suzana Marković redoviti profesor

Portfelj

Dr.sc.

Suzana Marković

redoviti profesor

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Zavod za financije

Kontakt

T 051 294 681

UNIRI e-mail

e-mail 1

PROSTORIJA 302

Vidljivost

Obrazovanje

1999 - 2003

1999 - 2003: Doktor ekonomskih znanosti, Grana - Kvantitativna ekonomija

Doktorski studij

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija

1993 - 1998

1993 - 1998: Magistar ekonomskih znanosti

Poslijediplomski znanstveni studij

Sveučilište u Rijeci, Hotelijerski fakultet, Opatija

1988 - 1993

1988 - 1993: Diplomirani ekonomist, dipl. oec.

Ekonomika turizma i ugostiteljstva

Sveučilište u Rijeci, Hotelijerski fakultet, Opatija

1984 - 1988

1984 - 1988: Ekonomski smjer - Inokoresponedent

-

Centar usmjerenog obrazovanja Opatija

Radno iskustvo

ASISTENT (1998-2003)

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

REDOVITI PROFESOR (2015-2020)

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

ZNANSTVENI SAVJETNIK U TRAJNOM ZVANJU (2020-)

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

MLAĐI ASISTENT (1994-1998)

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

VIŠI ASISTENT (2003-2004)

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

DOCENT (2004-2010)

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

IZVANREDNI PROFESOR (2010-2015)

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

Članstva

2016 -

Hrvatsko statističko društvo

2015 -

članica CROMAR-a

2010 -

članica ALUMNI-a FMTU

2004 -

članica Udruge za razvoj visokog školstva UNIVERSITAS

2004 -

članica AKADEUS-a (Hrvatska akademska i istraživačka mreža CARnet)

2004 -

članica ENBIS-a (European Network for Business and Industrial Statistics)

Nastavna djelatnost

Kolegiji

2014 -

MJERENJE KVALITETE USLUGA (obvezni predmet)

Diplomski studij

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

voditelj

2012 -

MJERENJE ZADOVOLJSTVA GOSTIJU U ZDRAVSTVENOM TURIZMU (izborni predmet)

Poslijediplomski interdisciplinarni specijalistički studij "Zdravstveni turizam"

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

voditelj

2012 -

METODE I TEHNIKE ISTRAŽIVANJA (temeljni predmet)

Doktorski studij "Menadžment održivog razvoja"

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

voditelj

2011 -

STATISTIČKE METODE ISTRAŽIVANJA U TURIZMU (temeljni predmet)

Poslijediplomski specijalistički studij "Menadžment u turizmu i ugostiteljstvu"

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

voditelj

2008 - 2015

MJERENJE KVALITETE USLUGA (izborni predmet)

Preddiplomski sveučilišni studij

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

voditelj

2008 - 2011

PODUZETNIČKA RADIONICA 1 - POSLOVNA STATISTIKA

Preddiplomski stručni studij

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

voditelj

2007 - 2014

MJERENJE ZADOVOLJSTVA KLIJENTA (obvezni predmet)

Preddiplomski stručni studij

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

voditelj

2006 -

ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KLIJENTA (izborni predmet)

Preddiplomski sveučilišni studij

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

voditelj

2005 - 2010

POSLOVNA STATISTIKA (temeljni predmet)

Preddiplomski stručni studij

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

voditelj

2005 -

STATISTIKA (temeljni predmet)

Preddiplomski sveučilišni studij

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

voditelj

2004 - 2008

ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KLIJENTA (izborni predmet)

Poslijediplomski znanstveni studij "Menadžment u suvremenom hotelijerstvu"

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

voditelj

1995 - 2005

OSNOVE STATISTIKE, POSLOVNA STATISTIKA (temeljni predmet)

Preddiplomski stručni studij

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

suradnik

1995 - 2005

STATISTIKA (temeljni predmet)

Preddiplomski sveučilišni studij

Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija

suradnik

Mentor u završnim radovima

02/07/2015

Analiza web stranica hotela primjenom WEBQUAL modela

Beštak Katarina

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

02/07/2015

Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva hotelskih gostiju

Rigljan Katarina

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

02/07/2015

Mjerenje zadovoljstva i percepcije posjetitelja gastronomskih festivala

Pudić Maria

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

02/07/2015

Mjerenje zadovoljstva posjetitelja u muzeju

Petković Matea

Diplomski studij

FMTU

02/07/2015

Mjerenje kvalitete usluga obrazovanja primjenom modificiranog SERVQUAL modela

Miljević Aleksandra

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

02/07/2015

Primjena SERVPERF modela u mjerenju kvalitete bankarskih usluga

Podnar Anja

Diplomski studij

FMTU

02/07/2015

Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti gostiju u hostelu primjenom ESCI modela

Radovčić Mijo

Diplomski studij

FMTU

02/07/2015

Mjerenje kvalitete usluga u knjižnici primjenom LIBQUAL modela

Lach Irena

Diplomski studij

FMTU

10/09/2014

Mjerenje stavova studenata o kvaliteti web stranice fakulteta

Šuliček Karolina

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

07/07/2014

Mjerenje zadovoljstva posjetitelja glazbenih festivala u RH

Stankić Monika

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

07/07/2014

Mjerenje kvalitete bankarskih usluga

Petras Jelena

Diplomski studij

FMTU

07/07/2014

Mjerenje zadovoljstva posjetitelja gastronomskih festivala

Krnetić Monika

Diplomski studij

FMTU

07/07/2014

Mjerenje kvalitete usluga glazbenih festivala

Kraševac Martina

Diplomski studij

FMTU

07/07/2014

Mjerenje kvalitete usluga wellnessa u Termama Tuhelj

Mikulec Monika

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

16/06/2014

Analiza sadržaja anketnih upitnika u hotelima Istarske i Primorsko-goranske županije

Vuković Tamara

Diplomski studij

FMTU

12/09/2013

Mjerenje kvalitete usluga glazbenih festivala

Kraševac Martina

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

12/09/2013

Mjerenje kvalitete usluga u hotelu primjenom SERVQUAL modela

Bukovec Anita

Diplomski studij

FMTU

12/09/2013

Primjena LIBQUAL modela u mjerenju kvalitete usluga u knjižnici

Božić Sabina

Diplomski studij

FMTU

12/09/2013

Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti posjetitelja festivala

Pletenik Sindi

Diplomski studij

FMTU

12/09/2013

Statistička analiza stavova studenata o kvaliteti web stranice fakulteta primjenom WEBQUAL modela

Štifanić Mihaela

Diplomski studij

FMTU

13/07/2013

Primjena SERVQUAL modela u mjerenju kvalitete bankarskih usluga

Petras Jelena

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

13/07/2013

Mjerenje kvalitete usluga wellnessa

Mučnjak Kristijan

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

13/07/2013

Mjerenje kvalitete usluga u Reiffesen stambenoj štedionici d.d. Zagreb

Šestak Marijana

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

13/07/2013

Analiza sadržaja anketnih upitnika u hotelima Istarske županije

Vuković Tamara

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

05/07/2013

Ispitivanje zadovoljstva gostiju u restoranima grada Zagreba

Zoričić Sandro

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

05/07/2013

Statistička analiza zadovoljstva klijenta u drogeriji DM

Kralj Ivana

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

05/07/2013

Istraživanje zadovoljstva korisnika usluga Gradske knjižnice Slavonski Brod

Ivanković Ana

Diplomski studij

FMTU

05/07/2013

Istraživanje zadovoljstva posjetitelja festivala

Pokorny Andrea

Diplomski studij

FMTU

05/07/2013

Mjerenje kvalitete usluga u casinu primjenom CASERV modela

Krnetić Monika

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

05/07/2013

Statistička analiza bankarskih usluga primjenom SERVQUAL modela

Linić Tea

Preddiplomski stručni studij

FMTU

16/06/2013

Analiza sadržaja hotelskih upitnika u Istarskoj županiji

Vuković Tamara

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

13/07/2012

Statistička analiza kvalitete usluga primjenom SERVQUAL modela

Bukovec Anita

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

13/07/2012

Statistička analiza stavova studenata o kvaliteti visokog obrazovanja

Štifanić Mihaela

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

13/07/2012

Statistička analiza kvalitete hotelskih usluga

Zoranović Slađana

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

13/07/2012

Ispitivanje zadovoljstva klijenta kvalitetom usluga wellnessa

Radojević Suzana

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

13/07/2012

Istraživanje zadovoljstva klijenta i kvalitete usluga u visokom obrazovanju

Jovičević Jasminka

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

13/07/2012

Mjerenje zadovoljstva klijenata u hotelskoj industriji

Ivanković Ana

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

13/07/2012

Istraživanje zadovoljstva klijenta u termama "Topusko"

Baćani Petra

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

13/07/2012

Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje

Šimeg MIrjana

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

13/07/2012

Mjerenje kvalitete usluga u muzeju

Benjak Marina

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

13/07/2012

Mjerenje kvalitete usluga u knjižnici: Primjena LIBQUAL modela

Božić Sabina

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

28/06/2011

Istraživanje zadovoljstva klijenta u trgovačkom društvu

Jutt Mršić Romina

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

28/06/2011

Istraživanje zadovoljstva gostiju u restoranu primjenom DINESERV modela

Filan Jasmina

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

28/06/2011

Mjerenje zadovoljstva klijenta u restoranu "Skenderica"

Martinić Jana

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

28/06/2011

Statistička analiza turističkog prometa u RH

Sokić Ana

Preddiplomski stručni studij

FMTU

28/06/2011

Zadovoljstvo klijenta: koncept i mjerenje

Hajrić Nevena

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

28/06/2011

Analiza sadržaja web stranica u hotelskoj industriji

Ostović Morana

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Vrste statističkih podataka i načini njihova prikupljanja

Novosel Maja

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Statistička analiza turističkog prometa na području PGŽ u razdoblju od 2000-2009

Ćutić Tamara

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Istraživanje zadovoljstva klijenta u T-com poduzeću

Karas Jelena

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Analiza sadržaja hotelskih upitnika

Korade Ivana

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Istraživanje i mjerenje zadovoljstva klijenta u hotelskoj industriji

MIšak Irena

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Statistička analiza zadovoljstva klijenta s poštanskom uslugom

Pečarić Ivan

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Statistička analiza kretanja broja nezaposlenih u RH u periodu od 2004-2009

Pintač Klaudija

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Mjerenje zadovoljstva klijenata u foto&audio studiju "Geci"

Šoštar Ivana

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Mjerenje očekivanja i percepcije klijenata u biblioteci: SERVQUAL versus LIBQUAL

Tušar Darija

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Primjena DINESERV modela u mjerenju kvalitete usluga u restoranu

Dorčić Jelena

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Primjena SERVQUAL modela u mjerenju percepcije hotelskih gostiju

Kučić Jelena

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Utjecaj zadovoljstva klijenta na poduzeće

Jović Martina

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Zadovoljstvo klijenta i kvaliteta usluga: koncept i mjerenje

Žamarija Marko

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji

Radišić Danka

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Primjena SERVQUAL modela u mjerenju očekivanja i percepcije hotelskih gostiju

Fabric Sanja

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Teorijske osnove koncepta kvalitete usluga i zadovoljstva klijenta

Matić Draženka

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Mjerenje očekivanja i percepcije hotelskih gostiju

Novak Petra

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08.06.2010. -

Mjerenje kvalitete usluga u hotelu "The Regent Esplanade" Zagreb

Pavlović Ivana

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08/06/2010

Primjena SERVQUAL modela u mjerenju kvalitete usluga u restoranu

Sesar Valentina

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08/06/2010

Analiza sadržaja anketnih upitnika u turističkim agencijama

Alilović Sanja

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

08/06/2010

Primjena "analize sadržaja" u mjerenju zadovoljstva gostiju u hotelima Zagrebačke županije

Karlović Davor

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

16.09.2009. -

Statistička analiza bruto domaćeg proizvoda i ekonomskog razvoja

Marinka Zubčić

Stručni studij poduzetništva

Veleučilište u Rijeci

01.06.2009. -

Statistička analiza stanovništva RH

Višić Irina

Stručni studij

Veleučilište u Rijeci

01.06.2009. -

Mjerenje kvalitete usluga u restoranu primjenom SERVQUAL modela

Pešut Milan

Preddiplomski stručni studij

FMTU

01.06.2009. -

Analiza sadržaja anketnih upitnika u hotelskoj industriji

Fabijanić Brankica

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

01.06.2009. -

Mjerenje kvalitete usluga u restoranu primjenom SERVQUAL modela (Case study: restorani - Nono Frane, Van Gogh, Cant u Rijeci)

Varga Ivana

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

01.06.2009. -

Mjerenje kvalitete usluga u restoranu "Johnson" Mošćenička Draga

Vojvodić Aleksandra

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

01.06.2009. -

Mjerenje kvalitete usluga u putničkoj agenciji "Collegium"

Kožarić Katarina

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

01.06.2009. -

Ispitivanje stavova stanovništva o elementima ponude turističke destinacije

Jurekić Nikolina

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

01.06.2009. -

Mjerenje kvalitete usluga u restoranu

Đerić Nikolina

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

01.06.2009. -

Mjerenje kvalitete usluga u visokom obrazovanju

Ćoza Šime

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

01.06.2009. -

Mjerenje kvalitete usluga wellnessa primjenom SERVQUAL modela (Case study: Five Elements - Hotel Ambasador Opatija)

Komšić Jelena

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

01.06.2009. -

Mjerenje kvalitete usluga wellnessa u Istarskim toplicama

Ferzan Džana

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

01.06.2009. -

Mjerenje kvalitete usluga u termama "Jezerčica"

Mikluš Petra

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

01.06.2009. -

Mjerenje kvalitete usluga wellnessa (Case study terme Sv. Martin)

Levačić Dolores

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

17.09.2007. -

Statistička analiza prisutnosti mobinga na primjeru državne uprave i privatnog poduzeća

Rašić Marijana

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

18.06.2007. -

Statistička analiza zadovoljstva osoblja u hotelu

Tomašek Ana

Diplomski studij

FMTU

18.06.2007. -

Statistička analiza zadovoljstva gostiju turističkom ponudom grada Novigrada

Ferenc Vlasta

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

01.06.2007. -

Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa (wellness centar "Coner" hotel Sheraton Zagreb)

Vidaković Nikola

Preddiplomski stručni studij

FMTU

19.01.2007. -

Statistička analiza broja vozila na autocesti Zagreb-Split (zona tunel Sv. Rok)

Rukavina Karlo

Stručni studij

Veleučilište u Rijeci

2007. -

Statistička analiza kvalitete usluga u restoranima Opatijske rivijere - primjena DINESERV ljestvice

Šegarić Klaudijo

Diplomski studij

FMTU

28.09.2005. -

Statistička analiza kvalitete usluga u aparthotelu "Pluton" Rabac

Galović Marijan

Preddiplomski stručni studij

FMTU

26.09.2005. -

Statistička analiza kvalitete u restoranima Opatijske rivijere

Miholić Laura

Stručni studij

Veleučilište u Rijeci, Hotelijerski odjel Opatija

Gostujući nastavnik

04.11.2008. - 04.11.2013.

RAZISKOVANJE ZADOVOLJSTVA KLIENTOV

Magistarski program "Turizem"

Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje, Slovenija

voditelj

2006. -

ISTRAŽIVANJE JAVNOG MIJENJA

Poslijediplomski specijalistički studij "Upravljanje ekonomskim razvojem"

Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku

suradnik

2005. - 01.09.2009.

VJEROJATNOST I STATISTIKA, STATISTIKA ZA PODUZETNIKE, STATISTIKA U PROMETU

Stručni studij informatike, Stručni studij poduzetništva; Stručni studij cestovnog, željezničkog i poštanskog prometa

Veleučilište u Rijeci, Poslovni odjel, Prometni odjel, Odsjek: Rijeka, Gospić, Ogulin, Pazin

voditelj

Osobni razvoj

02.10.2016. - 02.11.1997.

Faculty Development Program

Broj sati/ECTS: 1 mjesec

01.03.2016. - 30.06.1998.

OAD stipendija, Program - Analysemethoden und Erklarungsmodelle des Reiseverhaltens" (Mentor: Prof. dr. sc. Josef Mazanec)

Broj sati/ECTS: semestralna stipendija

01.07.2011. -

Radionica za visokoškolske nastavnike - Procjenjivanje i ocjenjivanje eseja

30.06.2011. -

Radionica za visokoškolske nastavnike - Uvod u govorništvo

03.05.2011. -

Program Vlade RH i program Ujedinjenih naroda za razvoj; Radionica - Zeleni ured

15.10.2001. -

Getting Using Student Feedback (predavač: David Baum, UK)

01.04.1997. -

Dissertation Workshop - Innovative Methods in Tourism Research, Tema: Two sides of the model?

1997. -

Radionica - Uporaba SPSS/PC+ u istraživanju društvenih znanosti (Predavač: Mr. sc. Jasna Horvat, Ekonomski fakultet u Osijeku)

01.04.1996. -

Radonica - Szenariotechnik

01.02.1996. -

Tečaj SPSS

01.07.1995. -

Specijalizirani program za sveučilišne nastavnike srednje i istočne Europe "Tourismus und Hospitality Management"

Broj sati/ECTS: 2 tjedna

01.05.1995. -

Tečaj Internet

01.02.1995. -

Tečaj SAS

21-22/02/2014

Seminar - Znanstvena metodologija za istraživanje u marketingu i eko turizam

04-06/07/2011

Seminar - Certificirani menadžer projekata EU

01-31/08/1996

Međunarodna ljetna škola, Program "Marketing Management & Internet"

Broj sati/ECTS: 4 tjedna

siječanj - lipanj 2002

SGS - ICS seminar: Quality Management Development Programme ISO 9001:2000 Quality System Auditing

Izdavaštvo

2014

MJERENJE KVALITETE USLUGA - Nastavni materijal za studente

financiranje: FMTU, Opatija

2014

STATISTIKA - Nastavni materijal za studente

financiranje: FMTU, Opatija

2008

STATISTIKA - Priručnik

financiranje: Veleučilište u RIjeci

Znanstvena djelatnost

Znanstveni radovi

2019

ISTRAŽIVANJE RAZLIKA IZMEĐU PERCEPCIJE I OČEKIVANJA KORISNIKA ZDRAVSTVENIH USLUGA PRIMJENOM MODELA SERVQUAL

Marković, S., Regent Turkalj, I., Racz, A.

JAHS - Journal of Applied Health Sciences - 5 41-59

2019

THE EFFECTS OF EVENT ATMPSPHERICS ATTRIBUTES ON VISITOR SATISFACTION: A MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS

Marković, S., Raspor Janković, S., Racz, A.

Zbornik radova - 8th International Scientific Symposium: Economy of Eastern Croatia - Vision and Growth - 775-795

A1

2019

HOW VISITORS EXPERIENCE TOURIST DESTINATION? A CASE STUDY OF CROATIA AND MACEDONIA

Marković, S., Raspor Janković, S., Tuntev, Z., Mitrović, S., Mijoč, J.

Zbornik radova - 8th International Scientific Symposium: Economy of Eastern Croatia - Vision and Growth - 786-796

A1

2019

HOW FESTIVAL EXPERIENCE QUALITY INFLUENCE VISITOR SATISFACTION? A QUANTITATIVE APPROACH

Marković, S.

Naše gospodarstvo - 65 47-56

A1

2019

WHO ARE THE WINE AND FOOD FESTIVAL VISITORS? AN EXPLORATORY STUDY

Marković, S., Mitrović, S., Racz, A.

Ekonomski pregled - 70 205-239

Q3

2019

MOBILE TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS TOWARDS SMART TOURISM - STATE OF THE ART

Dorčić, J., Komšić, J., Marković, S.

Tourism review - 74 82-103

Q2

2018

KONCEPT I MJERENJE KVALITETE ZDRAVSTVENIH USLUGA

Marković, S., Regent Turkalj, I., Racz, A.

JAHS - Journal of Applied Health Sciences - 4 49-62

2018

MEASURING VISITORS' PERCEPTION OF EXPERIENCE QUALITY IN CROATIAN WINE CELLARS

Marković, S., Mitrović, S., Racz, A.

HORIZONS - International Scientific Journal - 23 409-419

2018

WHO ARE THE WINE AND FOOD FESTIVAL VISITORS? A CASE STUDY OF CROATIA

Marković, S., Mitrović, S., Barač Miftarević, S.

HORIZONS - International Scientific Journal - 23 399-408

2018

EMPIRICAL VALIDATION OF DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS'ROLE IN VISITOR EXPERIENCE: THE CASE OF ZAGREB CHRISTMAS MARKET

Marković, S., Raspor Janković, S., Racz, A., Mitrović, S.

Zbornik radova - 24th Biennial International Congress Tourism and Hospitality Industry: Trends and Challenges (THI 2018) - 30-45

A2

2018

THE IMPACT OF INTERNAL MARKETING ON INTERNAL SERVICE QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY

Gjurašić, M., Marković, S.

Zbornik radova - International Scientific Conference Regional Economic Development - Contemporary trends in tourism and hospitality industry in the Balkan region - 54-67

A2

2018

ENHANCING THE VISIBILITY AND ACCESSIBILITY OF ACADEMIC WORK IN THE DIGITAL ERA

Racz, A., Marković, S.

Zbornik radova - International Scientific Conference Health Online 2018 - Patient Engagement in the digital era - 154-170

A2

2018

MEASURING WINE AND FOOD FESTIVAL VISITOR'S PERSONALITY TRAITS AND EXPERIENCES

Marković, S., Horvat, J., Mitrović, S.

Zbornik radova - 7th International Scientific Symposium: Economy of Eastern Croatia - Vision and Growth - 831-838

A1

2018

LOCAL FOOD FESTIVAL: TOWARDS A SUSTAINABLE TOURISM EXPERIENCE

Marković, S., Racz, A., Mijoč, J.

Zbornik radova - 7th International Scientific Symposium: Economy of Eastern Croatia - Vision and Growth - 839-844

A1

2018

WORTH(LESS) PAPERS - ARE JOURNAL IMPACT FACTOR AND NUMBER OF CITATIONS SUITABLE INDICATORS TO EVALUATE QUALITY OF SCIENTISTS?

Racz, A., Marković, S.

Nova prisutnost - 16 369-389

Q3

2018

MEASURING HEALTHCARE QUALITY - PARADIGM OF MEDQUAL

Musa-Juroš, K., Mijoč, J., Horvat, J., Marković, S., Racz, A.

Acta Clinica Croatica - 74 235-242

Q3

2017

EXPLORING THE DIMENSIONS OF CUSTOMER SATISFACTION: THE CASE OF CROATIAN HOTEL INDUSTRY

Raspor Janković, S., Marković, S.

Zbornik radova - International Scientific Conference on Recent Advantages in Information Technology, Tourism, Economcs, Management and Agriculture (ITEMA 2017), Budimpešta - 116-123

A2

2017

THE ROLE OF AUTHENTICITY IN FORMING TOURISTS' INTENTIONS

Mjoč, J., Marković, S., Horvat, J.

Zbornik radova - 4th International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe (ToSEE 2017): Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges - 377-392

A1

2017

DOES INTERNAL MARKETING FOSTER EMPLOYEE CREATIVITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY? A CONCEPTUAL APPROACH

Gjurašić, M., Marković, S.

Zbiornik radova - 4th International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe (ToSEE 2017): Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges - 183-198

A1

2015

ANALYSIS OF EFFECT OF FESTIVAL QUALITY ON VISITORS' SATISFACTION AND BEHAVIORAL INTENTIONS IN THE LOCAL FOOD FESTIVAL

Marković, S., Dorčić, J., Pudić, M.

Zbornik radova - 6th Global Business Conference (GBC 2015), Zagreb - 136-146

A2

2015

THE INFLUENCE OF PERCEIVED QUALITY ON EMOTIONS AND BEHAVIORAL INTENTIONS IN RESTAURANTS: APPLICATION OF PLS-SEM

Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.

Zbornik radova - 24th CROMAR Congress: Marketing theory and practice - building bridges and fostering collaboration, Split - 50-69

A2

2015

SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN CROATIAN BANKING SECTOR: APPLICATION OF BANKSERV MODEL

Marković, S., Dorčić, J., Katušić, G.

Zbornik radova - Management International Conference (MIC 2015), Portorož - 209-218

A2

2015

VISITOR SATISFACTION AND LOYALTY MEASUREMENT OF A LOCAL FOOD FESTIVAL: APPLICATION OF FESTPERF SCALE

Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.

Zbornik radova - 3rd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe (ToSEE 2015): Sustainable tourism, economic development and quality of life - 183-196

A1

2015

HEALTH TOURISM, CUSTOMER SATISFACTION AND QUALITY OF LIFE: THE ROLE OF SPECIALTY HOSPITALS

Lončarić, Di., Lončarić, Da., Marković, S.

Zbornik radova - 3rd International scientific conference Tourism in Southern and Eastern Europe (ToSEE 1015): Sustainable tourism, economic development and quality of life - 159-173

A1

2014.

EXPLORING PERCEIVED SERVICE QUALITY, PERCEIVED VALUE AND REPURCHASE INTENTION IN HIGHER EDUCATION USING STRUCTURAL EQUATION MODELLING

Dlačić, J., Kadić-Maglajić, S., Marković, S., Raspor, S.

Total Quality Management & Business Excellence - 25 141-157

A1 WOS

2014.

SERVICE QUALITY AND CUSTOMER SATISFACTION IN THE HEALTH CARE INDUSTRY - TOWARDS HEALTH TOURISM MARKET

Marković, S., Lončarić, Di., Lončarić, Da.

Tourism and Hospitality Management - 20 155-170

A1

2013.

A STUDY OF EXPECTED AND PERCEIVED SERVICE QUALITY IN CROATIAN AND SLOVENIAN HOTEL INDUSTRY

Marković, S., Raspor, S., Ivankovič, G., Planinc, T.

European Journal of Tourism Research - 6

A1

2013.

EXPLORING THE RELATIONSHIP BETWEEN SERVICE QUALITY AND CUSTOMER SATISFACTION IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY

Marković, S., Raspor Janković, S.

Tourism and Hospitality Management - 19 149-165

A1

2012.

SERVICE QUALITY IN HOTELS: THE CASE OF COASTAL SPA HOTELS IN SLOVENIA

Ivankovič, G., Planinc, T., Marković, S., Raspor, S.

International Journal of Hospitality and Tourism - 58 69-79

A1

2012.

WHO ARE WELLNESS CUSTOMERS? AN EMPIRICAL STUDY IN THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY

Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.

Naše gospodarstvo/Our Economy - 58 24-34

A1

2012

Service quality measurement in Croatian wellness tourism: An application of the SERVQUAL scale

Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, Jelena;

Academica Turistica - 5 47-58

A1

2012

Content analysis of hotel websites: Case study of Croatia

Markovic, Suzana; Raspor, Sanja; Car, Tomislav; Komšić, Jelena;

NEGOTIA - 57 27-37

A1

2010.

ZADOVOLJSTVO KLIJENTA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI: KONCEPT I MJERENJE

Marković, S., Raspor, S., Kulašin, Dž.

časopis "Univerzitetska kronika" - 2 141-149

A2

2010.

INVESTIGATING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN CROATIAN RESTAURANT INDUSTRY USING DINESERV MODEL

Marković, S., Raspor, S.

Negotia - 56 65-74

A1

2010.

CONTENT ANALYSIS OF HOTEL GUEST COMMENT CARDS: A CASE STUDY OF CROATIAN HOTEL INDUSTRY

Marković, S., Raspor, S.

Naše gospodarstvo/Our Economy - 56 65-74

A1

2010.

MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY USING SERVQUAL: A CASE STUDY OF THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY

Marković, S., Raspor, S.

Management - 5 195-209

A1

2010.

DOES RESTAURANT PERFORMANCE MEET CUSTOMERS' EXPECTATIONS? AN ASSESSMENT OF RESTAURANT SERVICE QUALITY USING A MODIFIED DINESERV APPROACH

Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.

Tourism and Hospitality Management - 16 181-195

A1

2006.

STUDENT'S EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS IN CROATIAN TOURISM AND HOSPITALITY HIGHER EDUCATION: SERVQUAL VERSUS UNIQUAL

Marković, S.

South East Journal of Business and Economics - february 78-96

A1

2006.

EXPECTED SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN TOURISM HIGHER EDUCATION

Marković, S.

Naše gospodarstvo/Our Economy - 52 56-65

A1

2005.

PREDICTING CUSTOMER SATISFACTION IN HOTEL INDUSTRY USING NEURAL NETWORKS

Horvat, J., Hristovska, Lj., Zekić-Sušac, M., Marković, S.

Economic Development - 93-106

A2

2005.

KVALITETA USLUGA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI: KONCEPT I MJERENJE

Marković, S.

Tourism and Hospitality Management - 11 47-67

A1

2005.

KVANTITATIVNA PRIMJENA SERVQUAL MODELA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI

Marković, S.

Tourism and Hospitality Management - 11 179-191

A1

2005.

KVALITATIVNA PRIMJENA SERVQUAL MODELA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI

Marković, S.

Tourism and Hospitality Management - 11 301-312

A1

2004.

SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HEALTH TOURISM SECTOR: AN EXPLORATORY STUDY

Marković, S., Horvat, J., Raspor, S.

Ekonomski vjesnik - 17 67-76

A2

2004.

MEASURING SERVICE QUALITY IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY: A MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS

Marković, S.

Naše gospodarstvo/Our Economy - 1/2 27-33

A1

2004.

REZULTATI EMPIRIJSKOG ISTRAŽIVANJA STAVOVA TURISTA O TURISTIČKOJ PONUDI KVARNERA I NJEGOVIH DESTINACIJA

Avelini Holjevac, I., Marković, S., Jelušić, A., Smolčić Jurdana, D.

Tourism and Hospitality Management - 10 9-52

A1

2004.

PERCEIVED SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN TOURISM HIGHER EDUCATION

Marković, S.

Tourism and Hospitality Management - 10 91-109

A1

2003.

AN APPLICATION OF THE MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS IN SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HIGHER EDUCATION

Marković, S.

Tourism and Hospitality Management - 9 93-112

A1

2002.

TEHNIKE PRIKUPLJANJA PODATAKA

Horvat, J., Marković, S., Kuleš, M.

Ekonomski vjesnik - 13 97-106

A2

2001.

ASSESSION TO THE EU AND CAPITAL INFLOW - EXPERIENCE FROM CROATIA

Perić, J., Marković, S.

Ekonomski pregled - 3-4 459-473

A1

USING THE WORLD WIDE WEB IN HOSPITALITY INDUSTRY

Horvat, J., Marković, S., Katavić, S.

Zbornik radova - 3rd CARnet Users Conference CUC 2001 "Joining Efforts from Communication to Colaboration over the Internet", Zagreb, 24-26/09/2001 - 30-36

A2

CUSTOMER SATISFACTION AND SERVICE QUALITY IN THE HEALTH TOURISM: MEANING AND MEASUREMENT

Marković, S.

Zbornik radova - 3rd International "health Tourism for 21st century", Opatija, 19-21/06/2000 - 274-289

A2

STATISTIČKO MJERENJE KVALITETE USLUGA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI

Marković, S.

Zbornik radova - 6. Hrvatska konferencija o kvaliteti "Kvaliteta i organizacijska kultura", Opatija, 18-20/05/2005 - 36-47

A2

CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT

Marković, S.

Zbornik radova - 2nd International Scientific Conference "Economics and Ecology of Tourism Development", Opatija, 19/11/1999 - 59-69

A2

MEASURING SERVICE QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY: AN APPLICATION OF THE SERVQUAL INSTRUMENT

Marković, S.

ZBornik radova - 15th Biennial International Congress "HOTEL 2000 - Tourism and Hospitality Management: Trends and Challenges for the Future", Opatija, 25-28/10/2000 - 513-529

A2

CONJOINT ANALYSIS IN MARKETING: IMPLICATION FOR TOURISM RESEARCH AND PRACTICE

Marković, S., Horvat, J.

Zbornik radova - International Conference "Tourism and Transition", Dubrovnik, 22-24/11/2000 - 219-237

A2

MESSUNG VON DIENSTLEISTUNGSQUALITAT IM TOURISM MIT ANWENDUNG VON SERVQUAL MODELL

Marković, S., Perić, J.

Zbornik radova - 3rd International Scientific Conference "International tourism in the 21st century", Bratislava, Slovačka, 30/05/2000 - 257-276

A2

HIGHER EDUCATION QUALITY MEASUREMENT: A CASE STUDY IN THE APPLICATION OF SERVQUAL

Marković, S.

Zbornik radova - 16th Biennial International Congress "Hotel & Tourism 2002 - Kuman Capital, Culture and Quality in Tourism and Hospitality Industry", Opatija, 23-26/09/2002 - 141-161

A2

MEASUREMENT METHODS IN ACHIEVING SUSTAINABLE TOURISM DEVELOPMENT

Smolčić Jurdana, D., Marković, S.

Zbornik radova - International Conference "Evaluation of Business Environment for Tourist Services", Bratislava, Slovačka, 24/04/2003 - 188-190

A2

MEASURING SERVICE QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY: A MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS

Marković, S.

Zbornik radova - 17th Biennial International Congress Tourism and Hospitality Industry 2004 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, Opatija, 14-16/04/2004 - 833-848

A2

SERVQUAL VERSUS UNIQUAL: STUDENT'S EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS IN CROATIAN HIGHER EDUCATION

Marković, S.

Zbornik radova - 3rd Global Conference on Business and Econimics, Amsterdam, Nizozemska, 09-11/06/2004 - 461-471

A2

E-SERVICE QUALITY IN E-TOURISM GLOBALIZATION: A CONCEPTUAL FRAMEWORK

Marković, S., Szentivanyiova, M.

Zbornik radova - 9th International Conference on Tourism "Tourism in the process of the European integration and globalization", Bratislava, Slovačka, 19-21/10/2004 - 116-120

A2

MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN TOURISM HIGHER EDUCATION

Marković, S.

Zbornik radova - International Conference "Contemporary trends in tourism industry", Ohrid, Makedonija, 26-27/05/2005 - 593-609

A2

MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN HIGH SCHOOL: CASE STUDY OF BOSNIA AND HERZEGOVINA

Kulašin, Dž., Marković, S.

Zbornik radova - 9th International research/experts conference TMT 2005 "Trends in the development of machinery and associated technology", Antalya, Grčka, 26-27/05/2005 - 199-207

A2

ASSESSING THE SERVICE QUALITY IN HIGHER EDUCATION: THE USE OF IMPORTANCE-PERFORMANCE ANALYSIS

Marković, S., Maškarin, H.

Zbornik radova - 2nd biennial international congress HOTELPLAN, Beograd, SiCG, 18-19/11/2005 - 211-221

A2

QUALITY IMPROVEMENT IN THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY

Avelini Holjevac, I., Marković, S., Vrtodušić Hrgović, A. M.

Zbornik radova - 2nd International SCientific Congress "Progress in Tourism and Hospitality: Present and future challenges", Thessaloniki, Grčka, 01-04/06/2006 - 36-49

A2

TOURISM AND QUALITY OF ENVIRONMENT: TOWARDS THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT

Marković, S., Smolčić Jurdana, D.

Zbornik radova - 8th International Conference STIQUE 2006 "Linking systems thinking, innovation, quality, enterpreneurship and environment", Maribor, Slovenija, 28-30/06/2006 - 133-141

A2

MEASURING SERVICE QUALITY IN NATIONAL PARKS IN CROATIA BY USING A MODIFIED SERVQUAL APPROACH

Marković, S., Smolčić Jurdana, D.

Zbornik radova - 9th International Conference "Strategic Development of Tourism Industry in the 21st century", Ohrid, Makedonija, 25-26/05/2007 - 69-78

A2

CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT IN HOTEL INDUSTRY: CONTENT ANALYSIS STUDY

Avelini Holjevac, I., Marković, S., Raspor, S.

Zbornik radova - 4th International Scientific Conference, University of the Aegean, Rhodes Island, Grčka, 03-05/04/2009 - 235-245

A2

FACTOR ANALYSIS OF HOTEL GUESTS' PERCEPTIONS: A CONCEPTUAL AND EMPIRICAL RESEARCH

Marković, S., Raspor, S., Bašan, L.

Zbornik radova - International Conference on Tourism Development and Management (ICTDM 2009) - Tourism in a Changing World: Prospects and Challenges, Kos Island, Grčka, 11-14/09/2009 - 231-240

A2

CUSTOMER EXPECTATIONS MEASUREMENT IN THE RESTAURANT INDUSTRY: APPLICATION OF DINESERV SCALE

Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.

Zbornik radova - International Scientific Conference "Knowledge and business challenge of globalization", Celje, Slovenija, 12-13/11/2009 - 595-602

A2

CUSTOMER SATISFACTION AND CUSTOMER LOYALTY MEASUREMEN IN HOTEL SETTINGS: AN EMPIRICAL ANALYSIS

Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.

Zbornik radova - 20th Biennial International Congress "Tourism and Hospitality Industry 2010" - New Trends in Tourism and Hospitality Management, Opatija, 06-08/05/2010 - 125-137

A2

CADAC METHODS IN MARKET RESEARCH

Horvat, J., Marković, S., Perenčević, M.

Zbornik radova - 23rd International Conference "Information Technology Interfaces ITI 2001 - Section: Data Analysis and Statistics", Pula, 19-22/06/2001 - 223-231

A1

SUSTAINABLE TOURISM AND WELLNESS SERVICE QUALITY: AN EMPIRICAL STUDY OF CUSTOMERS' EXPECTATIONS

Marković, S., Raspor, S.

Zbornik radova - 2nd International Scientific Conference "Knowledge and business challenges of globalization in 2010", Celje, Slovenija, 18-19/11/2010 - 798-805

A2

GUESTS EXPECTATIONS IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY: FACTOR AND RELIABILITY ANALYSIS

Marković, S., Raspor, S.

Zbornik radova - 11th International Conference "Service sector in terms of changing environment", Ohrid, Makedonija, 27-29/10/2011 - 224-229

A2

MJERENJE KVALITETE USLUGA WELLNESSA: CASE STUDY

Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.

Zbornik radova - 13. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost", Solin, 15-16/03/2012 - 571-584

A2

JOB SATISFACTION IN OPATIJA'S RESTAURANTS: A THEORETICAL AND EMPIRICAL ANALYSIS

Maškarin, H., Marković, S., Avelini Holjevac, I.

Zbornik radova - 6th International Conference "Enterprise in Transition", Split, 26-28/05/2005 - 147-157

A1

MEASURING CUSTOMERS' EXPECTATIONS: GAINING COMPETITIVE ADVANTAGES IN RESTAURANT INDUSTRY

Marković, S., Raspor, S.

Zbornik radova - 5th INternational Scientific Conference "Enterpreneurship and Macroeconimic Management: Reflection on the World in Turmoil", Pula, 24-26/03/2011 - 1891-1917

A1

WHAT ARE THE KEY DIMENSIONS OF RESTAURANT SERVICE QUALITY? AN EMPIRICAL STUDY IN THE CITY RESTAURANT SETTINGS

Marković, S., Raspor, S., Dorčić, J.

Zbornik radova - 1st International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe - "Sustainable Tourism: Socio-Cultural, Environmental and Economic Impact", Opatija, 04-07/05/2011 - 235-251

A1

2013

Measuring service quality in city restaurant settings using DINESERV scale

Markovic, Suzana; Komsic, Jelena; Stifanic, Mihaela;

Recent Advances in Business Management and Marketing - 181 176-181

A2

CASINO SERVICE QUALITY: CONCEPT AND MEASUREMENT

Marković, S., Krnetić, M.

Zbornik radova - 22th Biennial International Congress "Tourism and Hospitality Industry 2014" - Trends in Tourism and Hospitality Management, OPatija, 08-09/05/2014 - 364-379

A2

CUSTOMER'S EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS OF THE CASINO SERVICE QUALITY IN crOATIA

Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.

Zbornik radova - SGEM 2014 Conference on Political SCiences, Law, Finance, Economics and Tourism, Albena, Bugarska, 01-09/09/2014 - 159-166

A2

MEASURING VISITORS' SATISFACTION OF GASTRO FESTIVALS - AN APPLICATION OF IMPORTANCE PERFORMANCE ANALYSIS

Marković, S., Radić, I., Kljajić Šebrek, J.

Zbornik radova - 2014 Global Business Conference - Questioning the Widely-held Dogmas, Dubrovnik, 01-04/10/2014 - 246-255

A2

2013

Museum service quality measurement using the Histoqual Model

Markovic, Suzana; Raspor Jankovic, Sanja; Komšić, Jelena;

2nd International Scientific Conference Tourism in South East Europe - 201-216

A1

Znanstvene knjige

2015

MEASURING SERVICE QUALITY IN CROATIAN RESTAURANTS: APPLICATION OF DINESERV SCALE

Autor poglavlja u knjizi

Marković, S., Komšić, J., Dorčić, J.

Marketing insights from a changing environment

Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J., Žabkar, V., Grunhagen, M.

PEARSON London

2012

Obilježja provedenog istraživanja

Autor poglavlja u knjizi

Marković, S., Jelušić, A., Komšić, J.

ISTRAŽIVANJE TURIZMA DESTINACIJE

Blažević, B., Peršić, M.

FMTU Opatija

2012

Rezultati empirijskog istraživanja stavova turista o turističkoj ponudi Kvarnera i njegovih destinacija

Autor poglavlja u knjizi

Marković, S. Smolčić Jurdana, D., Soldić Frleta, D.

ISTRAŽIVANJE TURIZMA DESTINACIJE

Blažević, B., Peršić, M.

FMTU Opatija

2009

Kvaliteta u ponudi turističke destinacije

Autor poglavlja u knjizi

Marković, S.

Turistička regionalizacija u globalnim procesima

Blažević, B., Peršić, M.

FMTU Opatija

2004

Poglavlje u monografiji - Fakultet za turistički i hotelski menadžment

Autor poglavlja u knjizi

Marković, S.

Monografija Sveučilišta u Rijeci

Rektorat Sveučilišta u Rijeci

Sveučilište u Rijeci Rijeka

2002

Oblici turističkog korištenja Parka prirode Učka

Autor poglavlja u knjizi

Avelini Holjevac, I., Marković, S., Karamarko, N.,

Osnove dugoročnog razvoja Parka prirode Učka

FMTU Opatija

1998

Touristische Angebot der Riviera von Opatija aus der Perspektives des Gastes

Autor poglavlja u knjizi

Ilić, S., Marković, S., Prohić, M.

Osterreich und der Tourismus von Opatija (Abbazia) von dem Ersten Weltkrieg und zur Mitte der 1990er Jahre

Peter Lang Wien, Austria

Kongresna priopćenja

2015.

VISITOR SATISFACTION AND LOYALTY MEASUREMENT OF A LOCAL FOOD FESTIVAL: APPLICATION OF FESTPERF SCALE

Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.

3rd International Scientific Conferemce ToSEE 2015 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Development, Economic Development and Quality of LIfe, FMTU FMTU, Opatija, Croatia

2015.

HEALTH TOURISM, CUSTOMER SATISFACTION AND QUALITY OF LIFE: THE ROLE OF SPECIALTY HOSPITALS,

Lončarić, Di., Lončarić, Da., Marković, S.

3rd International Scientific Conference ToSEE 2015 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Development, Economic Development and Quality of LIfe, FMTU FMTU, Opatija, Croatia

2015.

ANALYSIS OF THE EFFECT OF FESTIVAL QUALITY ON VISITORS' SATISFACTION AND BEHAVIORAL INTENTIONS OF THE LOCAL FOOD FESTIVAL

Marković, S., Dorčić, J., Pudić, M.

GBC 2015 - GLOBAL BUSINESS CONFERENCE "The Possible Positive Aspects of Economic Crises", Institut za inovacije Zagreb, Šibenik, Croatia

2015.

THE INFLUENCE OF PERCEIVED QUALITY ON EMOTIONS AND BEHAVIORAL INTENSIONS IN RESTAURANTS: APPLICATION OF PLS-SEM

Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.

24th CROMAR Congress "MARKETING THEORY AND PRACTICE - BUILDING BRIDGES AND FOSTERING COLLABORATION" Faculty od Economics, Split, CRoatia

2015.

HEALTH TOURISM, CUSTOMER SATISFACTION AND QUALITY OF LIFE: THE ROLE OF SPECIALTY HOSPITALS

Lončarić, Di., Lončarić, Da., Marković, S.

Zbornik radova - 3rd International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2015 "Sustainable Tourism, Ecenomic Development and Quality of Life" Opatija, Croatia

2015.

SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN CROATIAN BANKING SECTOR: APPLICATION OF SERVQUAL MODEL

Marković, S., Dorčić, J., Katušić, G.

MIC 2015, Management INternational Conference Portorož, Slovenija

2015.

VISITOR SATISFACTION AND LOYALTY MEASUREMENT OF A LOCAL FOOD FESTIVAL: APPLICATION OF FESTPERF SCALE

Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.

3rd International Scientific Conferemce ToSEE 2015 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Development, Economic Development and Quality of LIfe, FMTU Opatija

2014.

CASINO SERVICE QUALITY: CONCEPT AND MEASUREMENT

Marković, S., Krnetić, M.

22. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2014 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU Opatija

2014.

CUSTOMER'S EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS OF THE CASINO SERVICE QUALITY IN CROATIA

Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.

SGEM 2014 Conference on Political Sciences, Law, Finance, EConomics and Tourism Albena, Bugarska

2014.

MEASURING VISITORS' SATISFACTION OF GASTRO FESTIVAL - AN APPLICATION OF IMPORTANCE-PERFORMANCE ANALYSIS

Marković, S., Radić, I., Kljajić Šebrek, J.

2014 Global Business Conference - Questioning the Widely-held Dogmas Dubrovnik, Croatia

2013.

MEASURING SERVICE QUALITY IN CITY RESTAURANT SETTINGS USING DINESERV SCALE

Marković, S., Komšić, J., Štifanić, M.

MATREFC'13 - 1st International Conference on Management, Marketing, Tourism, Retail, Finance and Computer Applications, REcent Advances in Business Management and Marketing Dubrovnik, Croatia

2013.

MUSEUM SERVICE QUALITY MEASUREMENT USING THE HISTOQUAL MODEL

Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.

2nd International Scientific Conference ToSEE 2013 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Crisis - a challenge of sustainable tourism development?, FMTU Opatija

2012.

CONTENT ANALYSIS OF HOTEL WEBSITES: CASE STUDY OF CROATIA

Marković, S., Raspor, S., Car, T., Komšić, J.

EHI'12 - Enterpreneurship in the Hospitality Industry Cluj-Napoca, Rumunjska

2012.

APPLICATION OF MODIFIED DINESERV METHODOLOGY IN BOSNIA AND HERZEGOVINA

Kadić-Maglajlić, S., Husić-Mehmedović, M., Arslanagić, M., Marković, S., Raspor, S.

41th EMAC 2012 Conference, ISCTE Business School Lisabon, Portugal

2012.

MJERENJE KVALITETE USLUGA WELLNESSA: CASE STUDY

Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.

13. međunarodni simpozij o kvaliteti - Kvaliteta i društvena odgovornost, Hrvatsko društvo menadžera kvalitete Solin, Hrvatska

2011.

SERVICE QUALITY IN HOTELS: THE CASE OF COASTAL SPA HOTELS IN SLOVENIA

Ivankovič, G., Planinc, T., Marković, S., Raspor, S., Orel, T.

ATMC 2011, Advances in Tourism Marketing Conference - Transforming experiences: tourism marketing from both sides of the counter, Multidisciplinary Research Institute

2011.

WHO ARE WELLNESS CUSTOMERS? AN EMPIRICAL STUDY IN THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY

Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.

ATMC 2011, Advances in Tourism Marketing Conference - Transforming experiences: tourism marketing from both sides of the counter, Multidisciplinary Research Institute Maribor, Slovenija

2011.

MEASURING CUSTOMERS' EXPECTATIONS: GAINING COMPETITIVE ADVANTAGES IN RESTAURANT INDUSTRY

Marković, S., Raspor, S.

5th International Scientific Conference - Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil, Department of Economic and Tourism, Pula Pula

2011.

WHAT ARE THE KEY DIMENSIONS OF RESTAURANT SERVICE QUALITY? AN EMPIRICAL STUDY IN THE CITY RESTAURANT SETTINGS

Marković, S., Raspor, S., Dorčić, J.

1st International Scientific Conference ToSEE 2011 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Tourism: Socio-Cultural, Environmental and Economic Impact, FMTU Opatija

2010.

CUSTOMER SATISFACTION AND CUSTOMER LOYALTY MEASUREMENT IN HOTEL SETTINGS: AN eMPIRICAL ANALYSIS

Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.

20. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY MENAGEMENT 2010 - New Trend in Tourism and Hospitality Management, FMTU Opatija

2010.

SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN WELLNESS TOURISM: AN APPLICATION OF SERVQUAL SCALE

Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.

ENCUENTROS 2010 - Tourism and Quality of LIfe, Turistica, Faculty of Tourism Studies Portorož, Slovenija

2010.

SUSTAINABLE TOURISM AND WELLNESS SERVICE QUALITY: AN EMPIRICAL STUDY OF CUSTOMERS' EXPECTATIONS

Marković, S., Raspor, S.

2nd International SCientific Conference - Knowledge and business challenges of globalization, Faculty of Commercial and Business Sciences Celje, Slovenija

2010.

GUEST'S EXPECTATIONS IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY: FACTOR AND RELIABILITY ANALYSES

Marković, S., Raspor, S.

11th INternational Conference - Service sector in terms of changing environment, University St. Kliment Ohridski, Bitola, Faculty of Tourism and Hospitality Ohrid Ohrid, Makedonija

2009.

CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT IN HOTEL INDUSTRY: CONTENT ANALYSIS STUDY

Avelini Holjevac, I., Marković, S., Raspor, S.

4th International Scientific Conference, University of the Aegean Rhodes Island, Grčka

2009.

FACTOR ANALYSIS OF HOTEL GUESTS' PERCEPTIONS: A CONCEPTUAL AND EMPIRICAL RESEARCH

Marković, S., Raspor, S., Bašan, L.

ICTDM 2009 - International Conference on Tourism Development and Management, Tourism in a Changing World: Prospects and Challenges Kos Island, Greece

2009.

CUSTOMER EXPECTATIONS MEASUREMENT IN THE RESTAURANT INDUSTRY: APPLICATION OF DINESERV SCALE

Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.

International scientific conference - Knowledge and business challenge of globalization, Faculty of commercial and business sciences Celje, Slovenija

2007.

MEASURING SERVICE QUALITY IN NATIONAL PARKS IN CROATIA BY A USING A MODIFIED SERVQUAL APPROACH

Marković, S., Smolčić Jurdana, D.

IX. International Conference "Strategic Development of Tourism Industry in the 21st Century", University of Bitola, Faculty of Tourism and Hospitality Ohrid Ohrid, Makedonija

2006.

QUALITY IMPROVEMENT IN THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY

Avelini Hokjevac, I., Marković, S., Vrtodušić Hrgović, A. M.

2nd International Scientific Congress - Progress in Tourism and Hospitality: Present and Future Challenges Thessaloniki, Grčka

2006.

TOURISM AND QUALITY OF ENVIRONMENT: TOWARDS THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT

Marković, S., Smolčić Jurdana, D.

STIQUE 2006 - Linking systems thinking, innovation, quality, enterpreneurship and environment Maribor, Slovenija

2005.

STATISTIČKO MJERENJE KVALITETE USLUGA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI

Marković, S.

6. Hrvatska konferencija o kvaliteti - Kvaliteta i organizacijska kultura Opatija

2005.

MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN TOURISM HIGHER EDUCATION

Marković, S.

International conference Contemporary trends in tourism industry Ohrid, Makedonija

2005.

MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN HIGH SCHOOL: CASE STUDY OF BOSNIA AND HERZEGOVINA

Kulašin, Dž., Marković, S.

International research/experts conference TMT 2005 - Trends in the development of Machinery and Associated Technology Antalya, Turska

2005.

ASSESSING THE SERVICE QUALITY IN HIGHER EDUCATION: THE USE OF IMPORTANCE-PERFORMANCE ANALYSIS

Marković, S., Maškarin, H.

2nd Biennial International Congress HOTELPLAN 2005 Beograd, SiCG

2005.

JOB SATISFACTION IN OPATIJA'S RESTAURANTS: A THEORETICAL AND EMPIRICAL ANALYSIS

Maškarin, H., Marković, S., Avelini Holjevac, I.

6th International Conference "Enterprise in Transition" Split, Croatia

2004.

MEASURING SERVICE QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY: A MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS

Marković, S.

17th Biennial International Congress TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004 - New Trends in Tourism and Hospitality Management Opatija

2004.

SERVQUAL VERSUS UNIQUAL: STUDENTS' EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS IN CROATIAN HIGHER EDUCATION

Marković, S.

3rd Global Conference on Business and Economics Amsterdam, Netherlands

2004.

E-SERVICE QUALITY IN E-TOURISM GLOBALISATION: A CONCEPTUAL FRAMEWORK

Marković, S., Szentivanyiova, M.

9th International Conferemce on Tourism - Tourism in the Process of the European Integration and Globalization Bratislava, Slovačka

24.04.2003.

MEASUREMENT METHODS IN ACHIEVING SUSTAINABLE TOURISM DEVELOPMENT

Smolčić Jurdana, D., Marković, S.

International Conference - Evaluation of BUsiness Environment for Tourist Services Bratislava, Slovačka

2002.

HIGHER EDUCATION QUALITY MEASUREMENT: A CASE STUDY IN THE APPLICATION OF SERVQUAL

Marković, S.

16th Biennial International Congress HOTEL & TOURISM 2002 - Human Capital and Quality in Tourism and Hospitality Industry Opatija

2001.

USING THE WORLD WIDE WEB IN HOSPITALITY INDUSTRY

Horvat, J., Marković, S., Katavić, S.

3rd CARnets Users Conference CUC 2001 - Joining Efforts from Communication to Collaboration over the Internet Zagreb

2001.

CADAC METHODS IN MARKET RESEARCH

Horvat, J., Marković, S., Perenčević, M.

23th International Conference "Information Technology Interfaces ITI 2001", Section: Data Analysis & Statistics Pula

30.05.2000.

MESSUNG VON DIENSTLEISTUNGSQUALITAT IM TOURISMUS MIT ANWENDUNG VON SERVQUAL MODELL

Marković, S., Perić, J.

3rd International Scientific Conference - International tourism in the 21st century Bratislava, Slovačka

2000.

MEASURING SERVICE QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY: AN APPLICATION OF THE SERVQUAL INSTRUMENT

Marković, S.

15th Biennial International Congress HOTEL 2000 - Tourism and Hospitality Management: Trends and Challenges for the future Opatija

2000.

CONJOINT ANALYSIS IN MARKETING: IMPLICATION FOR TOURISM RESEARCH AND PRACTICE

Marković, S., Horvat, J.

International Conference - Tourism and Transition Dubrovnik,

2000.

CUSTOMER SATISFACTION AND SERVICE QUALITY IN THE HEALTH TOURISM: MEANING AND MEASUREMENT

Marković, S.

3rd Conference with international participation - Health Tourism for 21st century Opatija

19.11.1999.

CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT

Marković, S., Horvat, J.

2nd International Scientific Conference - Economics and Ecology of Tourism Development Opatija

Znanstveni projekti

2017 - 2018

NOVI PRISTUPI U MJERENJU DOŽIVLJAJA POSJETITELJA U TURISTIČKOJ DESTINACIJI (ZP UNIRI 3/17)

voditelj projekta

Sveučilište u Rijeci 20.000,00

2015 - 2017

MJERENJE UTJECAJA ONLINE REPUTACIJE NA KONKURENTNOST TURISTIČKE DESTINACIJE (ZP UNIRI 2/15)

voditelj projekta

Sveučilište u Rijeci 20.000,00

2007 - 2010

MODELI I STANDARDI KVALITETE I POSLOVNE IZVRSNOSTI

suradnik - istraživač

Ministarstvo znanosti, tehnologije i športa RH

2006 - 2010

STATISTIČKI MJERNI INSTRUMENTI: KONSTRUKCIJA I PRILAGODBA U PODUZETNIČKOJ EKONOMIJI

suradnik - istraživač

Ministarstvo znanosti i tehnologije RH

2006 - 2009

Bilateralni znanstveno-istraživački projekt: RAZVOJ MJERNIH INSTRUMENATA KAO PODRŠKA ISTRAŽIVANJU MARKETINŠKIH PROCESA PODUZEĆA I NJIHOVIH ODRŽIVIH KONKURENTSKIH PREDNOSTI

suradnik - istraživač

Ministarstvo znanosti, tehnologije i športa RH i Ekonomski fakultet u Ljubljani

2005 - 2007

TURISTIČKA REGIONALIZACIJA U GLOBALNIM PROCESIMA (druga faza)

suradnik - istraživač

Ministarstvo znanosti i tehnologije RH

2003 - 2006

RAZVOJ MJERNIH INSTRUMENATA ZA KVANTITATIVNA MJERENJA U EKONOMIJI

suradnik - istraživač

Ministarstvo znanosti i tehnologije RH

2002 - 2006

TURISTIČKA REGIONALIZACIJA U GLOBALNIM PROCESIMA

suradnik - istraživač

Ministarstvo znanosti i tehnologije RH

2002 - 2005

UPRAVLJANJE POSLOVNIM REZULTATOM HOTELSKE INDUSTRIJE HRVATSKE

suradnik - istraživač

Ministarstvo znanosti i tehnologije RH

2001 - 2002

KONTINENTALNI GOSPODARSKI RESURSI U FUNKCIJI RAZVITKA REPUBLIKE HRVATSKE

suradnik - istraživač

Ministarstvo znanosti i tehnologije RH

1996 - 2001

Međunarodni znanstveno-istraživački projekt: HOTELIJERSTVO OPATIJSKE RIVIJERE 2010.

suradnik - istraživač

Ministarstvo znanosti i tehnologije RH i Ministarstvo znanosti i prometa Republike Austrije

Mentorstvo doktorandima

2016 -

MODELIRANJE NAMJERA ZA ONLINE REZERVACIJE U HOTELIJERSTVU

Jelena Dočić Doktorat

Menadžment održivog razvoja, FMTU, Opatija

2018

MJERENJE KVALITETE USLUGA U THALLASSO WELLNESS CENTRU OPATIJA PRIMJENOM SERVQUAL MODELA

Luka Škifić Magisterij

Poslijediplomski interdisciplinarni specijalistički studij "Zdravstveni turizam", Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija, Medicinski fakultet u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci

2016

KVALITETA ZDRAVSTVENIH USLUGA: KONCEPT I MJERENJE

Irena Regent Turkalj Magisterij

Poslijediplomski interdisciplinarni specijalistički studij "Zdravstveni turizam", Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija, Medicinski fakultet u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci

2020

MJERENJE KVALITETE USLUGA U RURALNOM TURIZMU: PRIMJENA MODIFICIRANOG RURALQUAL MODELA

Jelena Kljajić Šebreg Doktorat

Menadžment održivog razvoja, FMTU, Opatija

2009

STATISTIČKA ANALIZA KVALITETE USLUGA I ZADOVOLJSTVA KLIJENTA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI

Sanja Raspor Magisterij

Poslijediplomski znanstveni studij "Upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu i turizmu", FMTU, Opatija

2019

MJERENJE KVALITETE USLUGA U NACIONALNIM PARKOVIMA REPUBLIKE HRVATSKE PRIMJENOM MODIFICIRANOG ECOSERV MODELA

Iva Valčić Doktorat

Menadžment održivog razvoja, FMTU, Opatija

2018

MJERENJE REPUTACIJE TURISTIČKE DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA I ZADOVOLJSTVA TURISTA

Jelena Komšić Doktorat

Menadžment održivog razvoja, FMTU, Opatija

2012

MULTIVARIJATNA STATISTIČKA ANALIZA ZADOVOLJSTVA KLIJENTA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI

Sanja Raspor Doktorat

Izvandoktorski studij, FMTU, Opatija

2012

STATISTIČKA ANALIZA KVALITETE BANKARSKIH USLUGA PRIMJENOM SERVQUAL MODELA

Goran Katušić Magisterij

Poslijediplomski specijalistički studij "Menadžment u turizmu i ugostiteljstvu", FMTU, Opatija

2009

STATISTIČKA ANALIZA KVALITETE USLUGA I ZADOVOLJSTVA KLIJENTA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI

Sanja Raspor Magisterij

Poslijediplomski znanstveni studij "Upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu i turizmu", FMTU, Opatija

2010

STATISTIČKA ANALIZA KVALITETE USLUGA WELLNESSA

Tomislav Car Magisterij

Poslijediplomski znanstveni studij "Upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu i turizmu", FMTU, Opatija

2015

MJERENJE KVALITETE USLUGA U SPECIJALNIM BOLNICAMA ZA MEDICINSKU REHABILITACIJU PRIMJENOM SERVQUAL MODELA

Damir Lončarić Magisterij

Poslijediplomski interdisciplinarni specijalistički studij "Zdravstveni turizam", Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija, Medicinski fakultet u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci

Znanstveni skupovi

2017

4st International Scientific Conference ToSEE 2017 - TOURISM IN SOUTHERN AND EASTERN EUROPE,

Opatija predsjednica programskog dbora

2015

3st International Scientific Conference ToSEE 2015 - TOURISM IN SOUTHERN AND EASTERN EUROPE,

Opatija član programskog odbora

2013

2st International Scientific Conference ToSEE 2013 - TOURISM IN SOUTHERN AND EASTERN EUROPE,

Opatija član programskog odbora

10-11/05/2018

ISCCRO'18 - International Statistical Conference in Croatia, Croatian Statistical Association (CSA)

Opatija član međunarodnog programskog odbora

13-16/05/2015

3rd International Scientific Conference ToSEE 2015 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Development, Economic DEvelopment and Quality of Life, FMTU

Opatija član međunarodnog programskog odbora

08-09/05/2014

20. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2014 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU

Opatija član međunarodnog programskog odbora

15-18/05/2013

2nd International Scientific Conference ToSEE 2013 - TOURISM IN SOUTHERN AND EASTERN EUROPE, Crisis - A challenge of sustainable tourism development, FMTU

Opatija član međunarodnog programskog odbora

03-05/05/2012

21. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2012 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU, Opatija

Opatija član međunarodnog programskog odbora

04-07/05/2011

1st International Scientific Conference ToSEE 2011 - TOURISM IN SOUTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Tourism: Socio-Cultural, Environmental and Sconomic Impact, FMTU

Opatija član organizacijskog odbora

03-05/05/2006

18. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2006 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU

Opatija član organizacijskog odbora

14-16/04/2004

17. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU

Opatija glavni tajnik i član organizacijskog odbora

Uredništva časopisa

2018 -

Časopis Balkans JETS - Balkans Journal of Emerging Trends in Social Sciences

2017 -

Časopis SEE Journal of Economics and Business, School of Economics and Business in Sarajevo

2014 -

Časopis EKONOMSKI VJESNIK, Ekonomski fakultet u Osijeku

2012-2017

Časopis TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Recenzije

2018 -

Časopis JAHS - JOURNAL OF APPLIED HEALTH SCIENCES, Zdravstveno veleučilište, Zagreb

2017 -

Časopis INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY & TOURISM ADMINISTRATION

2017 -

Časopis JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM INSIGHT (Emerald)

2017 -

Časopis EKONOMSKA MISAO I PRAKSA, Sveučilište u Dubrovniku

2015 -

Časopis EKONOMSKI VJESNIK, Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku

2015 -

Časopis CORNELL HOSPITALITY QUAERTERLY, Cornell University, USA (IF 1,746)

2015 -

Časopis INTERNATIONAL JOURNAL OF WINE BUSINESS RESEARCH (Emerald)

2014 -

Časopis REVIJA ORGANIZACIJA, Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vode, Maribor, Slovenija

2014 -

Časopis TURIZAM, Institut za turizam, Zagreb

2014 -

Časopis ACADEMICA TURISTICA - TOURISM AND INNOVATION JOURNAL, Univerza na Primorskem, Fakulteta za turističke študije, Portorož, Slovenija

2014 -

Časopis TRŽIŠTE, Ekonomski fakultet, Zagreb

2013 -

Časopis AHTR - ADVANCES IN HOSPITALITY AND TOURISM, Akdeniz University, Tourism faculty, Antalya, Turkey

2013 -

Zbornik radova međunarodnog kongresa CROMAR, Hrvatska udruga za marketing

2012 -

Časopis IJHM - INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT (Elsevier), IF 1.771

2012 -

Časopis IJCHM - INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT (Emerald), IF 1.623

2012 -

Zbornik radova Veleučilišta u Rijeci

2011 -

Zbornik radova međunarodne konferencije "ToSEE - TOURISM IN SOUTH EAST EUROPE", FMTU, Opatija

2010 -

Časopis TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT, FMTU Opatija

2000 -

Zbornik radova međunarodnog kongresa "TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRY", FMTU, Opatija

Stručna djelatnost

Stručni projekti

2005

NOVI KANALI DISTRIBUCIJE I PROMOCIJE OBITELJSKIH MALIH HOTELA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU

Udruga malih hotela (OMH)

član tima

2005

GLAVNI PLAN RAZVOJA PRIMORSKO-GORANSKE ŽUPANIJE

Primorsko-goranska županija i Turistička zajednica PGŽ

suradnik - istraživač

2002 - 2004

UVOĐENJE SUSTAVA KVALITETE PREMA NORMI ISO 9001:2000 NA FMTU

Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija

član tima internih auditora

1996

ORGANIZACIJA I MENADŽMENT BRODSKOG UGOSTITELJSTVA JADROLINIJE RIJEKA

"Jadrolinija" Rijeka

suradnik - istraživač; autor dionice studije

Stručna aktivnost

2004

Autor poglavlja u MONOGRAFIJI SVEUČILIŠTA U RIJECI, Rektorat Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, 2004.. str. 111-121

2001

Stručni rad: Horvat, J., Marković, S., Perenčević, M., E-BUSINESS AND CAWI MARKET SURVEY METHOD IN TOURISM, Tourism - An International Interdisciplinary Journal, 49 (2), 2001., str. 143-155 (članak referiran u SCOPUS-u)

Administrativna djelatnost

Rukovođenje na sveučilištu

2013 - 2017

FMTU - Voditeljica Centra za kvalitetu

2012 - 2017

FMTU - Voditeljica Odbora za kvalitetu

2012 -

FMTU - članica Povjerenstva za ocjenu i obranu doktorskih radova

2012 -

FMTU - članica Vijeća za doktorske studije

2009 - 2017

FMTU - Pomoćnica Dekana za kvalitetu

2009 - 2015

FMTU - Članica Etičkog povjerenstva

2009 - 2012

FMTU - Članica Odbora za unapređenje kvalitete nastave

2008 - 2015

FMTU - Voditeljica Katedre za kvantitativnu ekonomiju

2005 - 2009

FMTU - Voditeljica Odbora za unapređenje kvalitete nastave

2002 -

FMTU - članica tima internih auditora

2000 -

FMTU - Članica Povjerenstava za ocjenu i obranu završnih i diplomskih radova

1998 - 2008

FMTU - Koordinatorica CEEPUS mreže

1996 -

FMTU - članica Fakultetskog vijeća

1995 - 1997

FMTU - Voditeljica izvanrednog studija

Povjerenstva na sveučilištu

2010 -

član

Povjerenstva za unutarnju prosudbu sustava za osiguranje kvalitete

2006 - 2017

član

Odbor za kvalitetu

2005 - 2007

član

Odbor za razvojno-stručnu suradnju

Povjerenstva izvan sveučilišta

2016

član Povjerenstva za ocjenu i obranu doktorskog rada "Poslovno odlučivanje temeljeno na poznavanju informacija iz mrežnog sučelja" (Mario Šercer)

Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski doktorski studij "Management", Grana - kvantitativna ekonomija

2014

član Povjerenstva za ocjenu podobnosti teme doktorske disertacije "Konkurentski položaj uslužnog poduzeća vezanog franšizom" (Kavić Zlatica)

Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski doktorski studij "Management", Grana - kvantitativna ekonomija

2014

Non-visiting external examiner, Pasi Toroi - "The Impact of Guest satisfaction on expenditure: A Case Study of a 5 Star Hotel in Malta"

University of Malta, The Institute for Tourism, Travel and Culture, Degree of Arts in Tourism

2013

član Povjerenstva za ocjenu i obranu doktorskog rada "Modeliranje namjera za samozapošljavanjem studentske populacije" (Josipa Mijoč)

Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski doktorski studij "Management", Grana - kvantitativna ekonomija