Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
1999 - 2003
1999 - 2003: Doktor ekonomskih znanosti, Grana - Kvantitativna ekonomija
Doktorski studij
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija
1993 - 1998
1993 - 1998: Magistar ekonomskih znanosti
Poslijediplomski znanstveni studij
Sveučilište u Rijeci, Hotelijerski fakultet, Opatija
1988 - 1993
1988 - 1993: Diplomirani ekonomist, dipl. oec.
Ekonomika turizma i ugostiteljstva
Sveučilište u Rijeci, Hotelijerski fakultet, Opatija
1984 - 1988
1984 - 1988: Ekonomski smjer - Inokoresponedent
-
Centar usmjerenog obrazovanja Opatija
Radno iskustvo
ASISTENT (1998-2003)
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
REDOVITI PROFESOR (2015-2020)
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
ZNANSTVENI SAVJETNIK U TRAJNOM ZVANJU (2020-)
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
MLAĐI ASISTENT (1994-1998)
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
VIŠI ASISTENT (2003-2004)
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
DOCENT (2004-2010)
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
IZVANREDNI PROFESOR (2010-2015)
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
Članstva
2016 -
Hrvatsko statističko društvo
2015 -
članica CROMAR-a
2010 -
članica ALUMNI-a FMTU
2004 -
članica Udruge za razvoj visokog školstva UNIVERSITAS
2004 -
članica AKADEUS-a (Hrvatska akademska i istraživačka mreža CARnet)
2004 -
članica ENBIS-a (European Network for Business and Industrial Statistics)
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2014 -
MJERENJE KVALITETE USLUGA (obvezni predmet)
Diplomski studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
2012 -
MJERENJE ZADOVOLJSTVA GOSTIJU U ZDRAVSTVENOM TURIZMU (izborni predmet)
Poslijediplomski interdisciplinarni specijalistički studij "Zdravstveni turizam"
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
2012 -
METODE I TEHNIKE ISTRAŽIVANJA (temeljni predmet)
Doktorski studij "Menadžment održivog razvoja"
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
2011 -
STATISTIČKE METODE ISTRAŽIVANJA U TURIZMU (temeljni predmet)
Poslijediplomski specijalistički studij "Menadžment u turizmu i ugostiteljstvu"
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
2008 - 2015
MJERENJE KVALITETE USLUGA (izborni predmet)
Preddiplomski sveučilišni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
2008 - 2011
PODUZETNIČKA RADIONICA 1 - POSLOVNA STATISTIKA
Preddiplomski stručni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
2007 - 2014
MJERENJE ZADOVOLJSTVA KLIJENTA (obvezni predmet)
Preddiplomski stručni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
2006 -
ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KLIJENTA (izborni predmet)
Preddiplomski sveučilišni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
2005 - 2010
POSLOVNA STATISTIKA (temeljni predmet)
Preddiplomski stručni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
2005 -
STATISTIKA (temeljni predmet)
Preddiplomski sveučilišni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
2004 - 2008
ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KLIJENTA (izborni predmet)
Poslijediplomski znanstveni studij "Menadžment u suvremenom hotelijerstvu"
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
1995 - 2005
OSNOVE STATISTIKE, POSLOVNA STATISTIKA (temeljni predmet)
Preddiplomski stručni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
suradnik
1995 - 2005
STATISTIKA (temeljni predmet)
Preddiplomski sveučilišni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
suradnik
Mentor u završnim radovima
02/07/2015
Analiza web stranica hotela primjenom WEBQUAL modela
Beštak Katarina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
02/07/2015
Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva hotelskih gostiju
Rigljan Katarina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
02/07/2015
Mjerenje zadovoljstva i percepcije posjetitelja gastronomskih festivala
Pudić Maria
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
02/07/2015
Mjerenje zadovoljstva posjetitelja u muzeju
Petković Matea
Diplomski studij
FMTU
02/07/2015
Mjerenje kvalitete usluga obrazovanja primjenom modificiranog SERVQUAL modela
Miljević Aleksandra
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
02/07/2015
Primjena SERVPERF modela u mjerenju kvalitete bankarskih usluga
Podnar Anja
Diplomski studij
FMTU
02/07/2015
Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti gostiju u hostelu primjenom ESCI modela
Radovčić Mijo
Diplomski studij
FMTU
02/07/2015
Mjerenje kvalitete usluga u knjižnici primjenom LIBQUAL modela
Lach Irena
Diplomski studij
FMTU
10/09/2014
Mjerenje stavova studenata o kvaliteti web stranice fakulteta
Šuliček Karolina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
07/07/2014
Mjerenje zadovoljstva posjetitelja glazbenih festivala u RH
Stankić Monika
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
07/07/2014
Mjerenje kvalitete bankarskih usluga
Petras Jelena
Diplomski studij
FMTU
07/07/2014
Mjerenje zadovoljstva posjetitelja gastronomskih festivala
Krnetić Monika
Diplomski studij
FMTU
07/07/2014
Mjerenje kvalitete usluga glazbenih festivala
Kraševac Martina
Diplomski studij
FMTU
07/07/2014
Mjerenje kvalitete usluga wellnessa u Termama Tuhelj
Mikulec Monika
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
16/06/2014
Analiza sadržaja anketnih upitnika u hotelima Istarske i Primorsko-goranske županije
Vuković Tamara
Diplomski studij
FMTU
12/09/2013
Mjerenje kvalitete usluga glazbenih festivala
Kraševac Martina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
12/09/2013
Mjerenje kvalitete usluga u hotelu primjenom SERVQUAL modela
Bukovec Anita
Diplomski studij
FMTU
12/09/2013
Primjena LIBQUAL modela u mjerenju kvalitete usluga u knjižnici
Božić Sabina
Diplomski studij
FMTU
12/09/2013
Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti posjetitelja festivala
Pletenik Sindi
Diplomski studij
FMTU
12/09/2013
Statistička analiza stavova studenata o kvaliteti web stranice fakulteta primjenom WEBQUAL modela
Štifanić Mihaela
Diplomski studij
FMTU
13/07/2013
Primjena SERVQUAL modela u mjerenju kvalitete bankarskih usluga
Petras Jelena
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13/07/2013
Mjerenje kvalitete usluga wellnessa
Mučnjak Kristijan
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13/07/2013
Mjerenje kvalitete usluga u Reiffesen stambenoj štedionici d.d. Zagreb
Šestak Marijana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13/07/2013
Analiza sadržaja anketnih upitnika u hotelima Istarske županije
Vuković Tamara
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
05/07/2013
Ispitivanje zadovoljstva gostiju u restoranima grada Zagreba
Zoričić Sandro
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
05/07/2013
Statistička analiza zadovoljstva klijenta u drogeriji DM
Kralj Ivana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
05/07/2013
Istraživanje zadovoljstva korisnika usluga Gradske knjižnice Slavonski Brod
Ivanković Ana
Diplomski studij
FMTU
05/07/2013
Istraživanje zadovoljstva posjetitelja festivala
Pokorny Andrea
Diplomski studij
FMTU
05/07/2013
Mjerenje kvalitete usluga u casinu primjenom CASERV modela
Krnetić Monika
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
05/07/2013
Statistička analiza bankarskih usluga primjenom SERVQUAL modela
Linić Tea
Preddiplomski stručni studij
FMTU
16/06/2013
Analiza sadržaja hotelskih upitnika u Istarskoj županiji
Vuković Tamara
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13/07/2012
Statistička analiza kvalitete usluga primjenom SERVQUAL modela
Bukovec Anita
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13/07/2012
Statistička analiza stavova studenata o kvaliteti visokog obrazovanja
Štifanić Mihaela
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13/07/2012
Statistička analiza kvalitete hotelskih usluga
Zoranović Slađana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13/07/2012
Ispitivanje zadovoljstva klijenta kvalitetom usluga wellnessa
Radojević Suzana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13/07/2012
Istraživanje zadovoljstva klijenta i kvalitete usluga u visokom obrazovanju
Jovičević Jasminka
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13/07/2012
Mjerenje zadovoljstva klijenata u hotelskoj industriji
Ivanković Ana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13/07/2012
Istraživanje zadovoljstva klijenta u termama "Topusko"
Baćani Petra
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13/07/2012
Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje
Šimeg MIrjana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13/07/2012
Mjerenje kvalitete usluga u muzeju
Benjak Marina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13/07/2012
Mjerenje kvalitete usluga u knjižnici: Primjena LIBQUAL modela
Božić Sabina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
28/06/2011
Istraživanje zadovoljstva klijenta u trgovačkom društvu
Jutt Mršić Romina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
28/06/2011
Istraživanje zadovoljstva gostiju u restoranu primjenom DINESERV modela
Filan Jasmina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
28/06/2011
Mjerenje zadovoljstva klijenta u restoranu "Skenderica"
Martinić Jana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
28/06/2011
Statistička analiza turističkog prometa u RH
Sokić Ana
Preddiplomski stručni studij
FMTU
28/06/2011
Zadovoljstvo klijenta: koncept i mjerenje
Hajrić Nevena
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
28/06/2011
Analiza sadržaja web stranica u hotelskoj industriji
Ostović Morana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Vrste statističkih podataka i načini njihova prikupljanja
Novosel Maja
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Statistička analiza turističkog prometa na području PGŽ u razdoblju od 2000-2009
Ćutić Tamara
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Istraživanje zadovoljstva klijenta u T-com poduzeću
Karas Jelena
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Analiza sadržaja hotelskih upitnika
Korade Ivana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Istraživanje i mjerenje zadovoljstva klijenta u hotelskoj industriji
MIšak Irena
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Statistička analiza zadovoljstva klijenta s poštanskom uslugom
Pečarić Ivan
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Statistička analiza kretanja broja nezaposlenih u RH u periodu od 2004-2009
Pintač Klaudija
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Mjerenje zadovoljstva klijenata u foto&audio studiju "Geci"
Šoštar Ivana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Mjerenje očekivanja i percepcije klijenata u biblioteci: SERVQUAL versus LIBQUAL
Tušar Darija
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Primjena DINESERV modela u mjerenju kvalitete usluga u restoranu
Dorčić Jelena
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Primjena SERVQUAL modela u mjerenju percepcije hotelskih gostiju
Kučić Jelena
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Utjecaj zadovoljstva klijenta na poduzeće
Jović Martina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Zadovoljstvo klijenta i kvaliteta usluga: koncept i mjerenje
Žamarija Marko
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji
Radišić Danka
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Primjena SERVQUAL modela u mjerenju očekivanja i percepcije hotelskih gostiju
Fabric Sanja
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Teorijske osnove koncepta kvalitete usluga i zadovoljstva klijenta
Matić Draženka
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Mjerenje očekivanja i percepcije hotelskih gostiju
Novak Petra
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08.06.2010. -
Mjerenje kvalitete usluga u hotelu "The Regent Esplanade" Zagreb
Pavlović Ivana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08/06/2010
Primjena SERVQUAL modela u mjerenju kvalitete usluga u restoranu
Sesar Valentina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08/06/2010
Analiza sadržaja anketnih upitnika u turističkim agencijama
Alilović Sanja
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
08/06/2010
Primjena "analize sadržaja" u mjerenju zadovoljstva gostiju u hotelima Zagrebačke županije
Karlović Davor
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
16.09.2009. -
Statistička analiza bruto domaćeg proizvoda i ekonomskog razvoja
Marinka Zubčić
Stručni studij poduzetništva
Veleučilište u Rijeci
01.06.2009. -
Statistička analiza stanovništva RH
Višić Irina
Stručni studij
Veleučilište u Rijeci
01.06.2009. -
Mjerenje kvalitete usluga u restoranu primjenom SERVQUAL modela
Pešut Milan
Preddiplomski stručni studij
FMTU
01.06.2009. -
Analiza sadržaja anketnih upitnika u hotelskoj industriji
Fabijanić Brankica
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
01.06.2009. -
Mjerenje kvalitete usluga u restoranu primjenom SERVQUAL modela (Case study: restorani - Nono Frane, Van Gogh, Cant u Rijeci)
Varga Ivana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
01.06.2009. -
Mjerenje kvalitete usluga u restoranu "Johnson" Mošćenička Draga
Vojvodić Aleksandra
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
01.06.2009. -
Mjerenje kvalitete usluga u putničkoj agenciji "Collegium"
Kožarić Katarina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
01.06.2009. -
Ispitivanje stavova stanovništva o elementima ponude turističke destinacije
Jurekić Nikolina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
01.06.2009. -
Mjerenje kvalitete usluga u restoranu
Đerić Nikolina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
01.06.2009. -
Mjerenje kvalitete usluga u visokom obrazovanju
Ćoza Šime
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
01.06.2009. -
Mjerenje kvalitete usluga wellnessa primjenom SERVQUAL modela (Case study: Five Elements - Hotel Ambasador Opatija)
Komšić Jelena
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
01.06.2009. -
Mjerenje kvalitete usluga wellnessa u Istarskim toplicama
Ferzan Džana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
01.06.2009. -
Mjerenje kvalitete usluga u termama "Jezerčica"
Mikluš Petra
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
01.06.2009. -
Mjerenje kvalitete usluga wellnessa (Case study terme Sv. Martin)
Levačić Dolores
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
17.09.2007. -
Statistička analiza prisutnosti mobinga na primjeru državne uprave i privatnog poduzeća
Rašić Marijana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
18.06.2007. -
Statistička analiza zadovoljstva osoblja u hotelu
Tomašek Ana
Diplomski studij
FMTU
18.06.2007. -
Statistička analiza zadovoljstva gostiju turističkom ponudom grada Novigrada
Ferenc Vlasta
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
01.06.2007. -
Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa (wellness centar "Coner" hotel Sheraton Zagreb)
Vidaković Nikola
Preddiplomski stručni studij
FMTU
19.01.2007. -
Statistička analiza broja vozila na autocesti Zagreb-Split (zona tunel Sv. Rok)
Rukavina Karlo
Stručni studij
Veleučilište u Rijeci
2007. -
Statistička analiza kvalitete usluga u restoranima Opatijske rivijere - primjena DINESERV ljestvice
Šegarić Klaudijo
Diplomski studij
FMTU
28.09.2005. -
Statistička analiza kvalitete usluga u aparthotelu "Pluton" Rabac
Galović Marijan
Preddiplomski stručni studij
FMTU
26.09.2005. -
Statistička analiza kvalitete u restoranima Opatijske rivijere
Miholić Laura
Stručni studij
Veleučilište u Rijeci, Hotelijerski odjel Opatija
Gostujući nastavnik
04.11.2008. - 04.11.2013.
RAZISKOVANJE ZADOVOLJSTVA KLIENTOV
Magistarski program "Turizem"
Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje, Slovenija
voditelj
2006. -
ISTRAŽIVANJE JAVNOG MIJENJA
Poslijediplomski specijalistički studij "Upravljanje ekonomskim razvojem"
Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku
suradnik
2005. - 01.09.2009.
VJEROJATNOST I STATISTIKA, STATISTIKA ZA PODUZETNIKE, STATISTIKA U PROMETU
Stručni studij informatike, Stručni studij poduzetništva; Stručni studij cestovnog, željezničkog i poštanskog prometa
Veleučilište u Rijeci, Poslovni odjel, Prometni odjel, Odsjek: Rijeka, Gospić, Ogulin, Pazin
voditelj
Osobni razvoj
02.10.2016. - 02.11.1997.
Faculty Development Program
Broj sati/ECTS: 1 mjesec
01.03.2016. - 30.06.1998.
OAD stipendija, Program - Analysemethoden und Erklarungsmodelle des Reiseverhaltens" (Mentor: Prof. dr. sc. Josef Mazanec)
Broj sati/ECTS: semestralna stipendija
01.07.2011. -
Radionica za visokoškolske nastavnike - Procjenjivanje i ocjenjivanje eseja
30.06.2011. -
Radionica za visokoškolske nastavnike - Uvod u govorništvo
03.05.2011. -
Program Vlade RH i program Ujedinjenih naroda za razvoj; Radionica - Zeleni ured
15.10.2001. -
Getting Using Student Feedback (predavač: David Baum, UK)
01.04.1997. -
Dissertation Workshop - Innovative Methods in Tourism Research, Tema: Two sides of the model?
1997. -
Radionica - Uporaba SPSS/PC+ u istraživanju društvenih znanosti (Predavač: Mr. sc. Jasna Horvat, Ekonomski fakultet u Osijeku)
01.04.1996. -
Radonica - Szenariotechnik
01.02.1996. -
Tečaj SPSS
01.07.1995. -
Specijalizirani program za sveučilišne nastavnike srednje i istočne Europe "Tourismus und Hospitality Management"
Broj sati/ECTS: 2 tjedna
01.05.1995. -
Tečaj Internet
01.02.1995. -
Tečaj SAS
21-22/02/2014
Seminar - Znanstvena metodologija za istraživanje u marketingu i eko turizam
04-06/07/2011
Seminar - Certificirani menadžer projekata EU
01-31/08/1996
Međunarodna ljetna škola, Program "Marketing Management & Internet"
Broj sati/ECTS: 4 tjedna
siječanj - lipanj 2002
SGS - ICS seminar: Quality Management Development Programme ISO 9001:2000 Quality System Auditing
Izdavaštvo
2014
MJERENJE KVALITETE USLUGA - Nastavni materijal za studente
financiranje: FMTU, Opatija
2014
STATISTIKA - Nastavni materijal za studente
financiranje: FMTU, Opatija
2008
STATISTIKA - Priručnik
financiranje: Veleučilište u RIjeci
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2019
ISTRAŽIVANJE RAZLIKA IZMEĐU PERCEPCIJE I OČEKIVANJA KORISNIKA ZDRAVSTVENIH USLUGA PRIMJENOM MODELA SERVQUAL
Marković, S., Regent Turkalj, I., Racz, A.
JAHS - Journal of Applied Health Sciences - 5 41-59
2019
THE EFFECTS OF EVENT ATMPSPHERICS ATTRIBUTES ON VISITOR SATISFACTION: A MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS
Marković, S., Raspor Janković, S., Racz, A.
Zbornik radova - 8th International Scientific Symposium: Economy of Eastern Croatia - Vision and Growth - 775-795
A1
2019
HOW VISITORS EXPERIENCE TOURIST DESTINATION? A CASE STUDY OF CROATIA AND MACEDONIA
Marković, S., Raspor Janković, S., Tuntev, Z., Mitrović, S., Mijoč, J.
Zbornik radova - 8th International Scientific Symposium: Economy of Eastern Croatia - Vision and Growth - 786-796
A1
2019
HOW FESTIVAL EXPERIENCE QUALITY INFLUENCE VISITOR SATISFACTION? A QUANTITATIVE APPROACH
Marković, S.
Naše gospodarstvo - 65 47-56
A1
2019
WHO ARE THE WINE AND FOOD FESTIVAL VISITORS? AN EXPLORATORY STUDY
Marković, S., Mitrović, S., Racz, A.
Ekonomski pregled - 70 205-239
Q3
2019
MOBILE TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS TOWARDS SMART TOURISM - STATE OF THE ART
Dorčić, J., Komšić, J., Marković, S.
Tourism review - 74 82-103
Q2
2018
KONCEPT I MJERENJE KVALITETE ZDRAVSTVENIH USLUGA
Marković, S., Regent Turkalj, I., Racz, A.
JAHS - Journal of Applied Health Sciences - 4 49-62
2018
MEASURING VISITORS' PERCEPTION OF EXPERIENCE QUALITY IN CROATIAN WINE CELLARS
Marković, S., Mitrović, S., Racz, A.
HORIZONS - International Scientific Journal - 23 409-419
2018
WHO ARE THE WINE AND FOOD FESTIVAL VISITORS? A CASE STUDY OF CROATIA
Marković, S., Mitrović, S., Barač Miftarević, S.
HORIZONS - International Scientific Journal - 23 399-408
2018
EMPIRICAL VALIDATION OF DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS'ROLE IN VISITOR EXPERIENCE: THE CASE OF ZAGREB CHRISTMAS MARKET
Marković, S., Raspor Janković, S., Racz, A., Mitrović, S.
Zbornik radova - 24th Biennial International Congress Tourism and Hospitality Industry: Trends and Challenges (THI 2018) - 30-45
A2
2018
THE IMPACT OF INTERNAL MARKETING ON INTERNAL SERVICE QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY
Gjurašić, M., Marković, S.
Zbornik radova - International Scientific Conference Regional Economic Development - Contemporary trends in tourism and hospitality industry in the Balkan region - 54-67
A2
2018
ENHANCING THE VISIBILITY AND ACCESSIBILITY OF ACADEMIC WORK IN THE DIGITAL ERA
Racz, A., Marković, S.
Zbornik radova - International Scientific Conference Health Online 2018 - Patient Engagement in the digital era - 154-170
A2
2018
MEASURING WINE AND FOOD FESTIVAL VISITOR'S PERSONALITY TRAITS AND EXPERIENCES
Marković, S., Horvat, J., Mitrović, S.
Zbornik radova - 7th International Scientific Symposium: Economy of Eastern Croatia - Vision and Growth - 831-838
A1
2018
LOCAL FOOD FESTIVAL: TOWARDS A SUSTAINABLE TOURISM EXPERIENCE
Marković, S., Racz, A., Mijoč, J.
Zbornik radova - 7th International Scientific Symposium: Economy of Eastern Croatia - Vision and Growth - 839-844
A1
2018
WORTH(LESS) PAPERS - ARE JOURNAL IMPACT FACTOR AND NUMBER OF CITATIONS SUITABLE INDICATORS TO EVALUATE QUALITY OF SCIENTISTS?
Racz, A., Marković, S.
Nova prisutnost - 16 369-389
Q3
2018
MEASURING HEALTHCARE QUALITY - PARADIGM OF MEDQUAL
Musa-Juroš, K., Mijoč, J., Horvat, J., Marković, S., Racz, A.
Acta Clinica Croatica - 74 235-242
Q3
2017
EXPLORING THE DIMENSIONS OF CUSTOMER SATISFACTION: THE CASE OF CROATIAN HOTEL INDUSTRY
Raspor Janković, S., Marković, S.
Zbornik radova - International Scientific Conference on Recent Advantages in Information Technology, Tourism, Economcs, Management and Agriculture (ITEMA 2017), Budimpešta - 116-123
A2
2017
THE ROLE OF AUTHENTICITY IN FORMING TOURISTS' INTENTIONS
Mjoč, J., Marković, S., Horvat, J.
Zbornik radova - 4th International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe (ToSEE 2017): Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges - 377-392
A1
2017
DOES INTERNAL MARKETING FOSTER EMPLOYEE CREATIVITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY? A CONCEPTUAL APPROACH
Gjurašić, M., Marković, S.
Zbiornik radova - 4th International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe (ToSEE 2017): Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges - 183-198
A1
2015
ANALYSIS OF EFFECT OF FESTIVAL QUALITY ON VISITORS' SATISFACTION AND BEHAVIORAL INTENTIONS IN THE LOCAL FOOD FESTIVAL
Marković, S., Dorčić, J., Pudić, M.
Zbornik radova - 6th Global Business Conference (GBC 2015), Zagreb - 136-146
A2
2015
THE INFLUENCE OF PERCEIVED QUALITY ON EMOTIONS AND BEHAVIORAL INTENTIONS IN RESTAURANTS: APPLICATION OF PLS-SEM
Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.
Zbornik radova - 24th CROMAR Congress: Marketing theory and practice - building bridges and fostering collaboration, Split - 50-69
A2
2015
SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN CROATIAN BANKING SECTOR: APPLICATION OF BANKSERV MODEL
Marković, S., Dorčić, J., Katušić, G.
Zbornik radova - Management International Conference (MIC 2015), Portorož - 209-218
A2
2015
VISITOR SATISFACTION AND LOYALTY MEASUREMENT OF A LOCAL FOOD FESTIVAL: APPLICATION OF FESTPERF SCALE
Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.
Zbornik radova - 3rd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe (ToSEE 2015): Sustainable tourism, economic development and quality of life - 183-196
A1
2015
HEALTH TOURISM, CUSTOMER SATISFACTION AND QUALITY OF LIFE: THE ROLE OF SPECIALTY HOSPITALS
Lončarić, Di., Lončarić, Da., Marković, S.
Zbornik radova - 3rd International scientific conference Tourism in Southern and Eastern Europe (ToSEE 1015): Sustainable tourism, economic development and quality of life - 159-173
A1
2014.
EXPLORING PERCEIVED SERVICE QUALITY, PERCEIVED VALUE AND REPURCHASE INTENTION IN HIGHER EDUCATION USING STRUCTURAL EQUATION MODELLING
Dlačić, J., Kadić-Maglajić, S., Marković, S., Raspor, S.
Total Quality Management & Business Excellence - 25 141-157
A1 WOS
2014.
SERVICE QUALITY AND CUSTOMER SATISFACTION IN THE HEALTH CARE INDUSTRY - TOWARDS HEALTH TOURISM MARKET
Marković, S., Lončarić, Di., Lončarić, Da.
Tourism and Hospitality Management - 20 155-170
A1
2013.
A STUDY OF EXPECTED AND PERCEIVED SERVICE QUALITY IN CROATIAN AND SLOVENIAN HOTEL INDUSTRY
Marković, S., Raspor, S., Ivankovič, G., Planinc, T.
European Journal of Tourism Research - 6
A1
2013.
EXPLORING THE RELATIONSHIP BETWEEN SERVICE QUALITY AND CUSTOMER SATISFACTION IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY
Marković, S., Raspor Janković, S.
Tourism and Hospitality Management - 19 149-165
A1
2012.
SERVICE QUALITY IN HOTELS: THE CASE OF COASTAL SPA HOTELS IN SLOVENIA
Ivankovič, G., Planinc, T., Marković, S., Raspor, S.
International Journal of Hospitality and Tourism - 58 69-79
A1
2012.
WHO ARE WELLNESS CUSTOMERS? AN EMPIRICAL STUDY IN THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY
Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
Naše gospodarstvo/Our Economy - 58 24-34
A1
2012
Service quality measurement in Croatian wellness tourism: An application of the SERVQUAL scale
Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, Jelena;
Academica Turistica - 5 47-58
A1
2012
Content analysis of hotel websites: Case study of Croatia
Markovic, Suzana; Raspor, Sanja; Car, Tomislav; Komšić, Jelena;
NEGOTIA - 57 27-37
A1
2010.
ZADOVOLJSTVO KLIJENTA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI: KONCEPT I MJERENJE
Marković, S., Raspor, S., Kulašin, Dž.
časopis "Univerzitetska kronika" - 2 141-149
A2
2010.
INVESTIGATING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN CROATIAN RESTAURANT INDUSTRY USING DINESERV MODEL
Marković, S., Raspor, S.
Negotia - 56 65-74
A1
2010.
CONTENT ANALYSIS OF HOTEL GUEST COMMENT CARDS: A CASE STUDY OF CROATIAN HOTEL INDUSTRY
Marković, S., Raspor, S.
Naše gospodarstvo/Our Economy - 56 65-74
A1
2010.
MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY USING SERVQUAL: A CASE STUDY OF THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY
Marković, S., Raspor, S.
Management - 5 195-209
A1
2010.
DOES RESTAURANT PERFORMANCE MEET CUSTOMERS' EXPECTATIONS? AN ASSESSMENT OF RESTAURANT SERVICE QUALITY USING A MODIFIED DINESERV APPROACH
Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.
Tourism and Hospitality Management - 16 181-195
A1
2006.
STUDENT'S EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS IN CROATIAN TOURISM AND HOSPITALITY HIGHER EDUCATION: SERVQUAL VERSUS UNIQUAL
Marković, S.
South East Journal of Business and Economics - february 78-96
A1
2006.
EXPECTED SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN TOURISM HIGHER EDUCATION
Marković, S.
Naše gospodarstvo/Our Economy - 52 56-65
A1
2005.
PREDICTING CUSTOMER SATISFACTION IN HOTEL INDUSTRY USING NEURAL NETWORKS
Horvat, J., Hristovska, Lj., Zekić-Sušac, M., Marković, S.
Economic Development - 93-106
A2
2005.
KVALITETA USLUGA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI: KONCEPT I MJERENJE
Marković, S.
Tourism and Hospitality Management - 11 47-67
A1
2005.
KVANTITATIVNA PRIMJENA SERVQUAL MODELA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI
Marković, S.
Tourism and Hospitality Management - 11 179-191
A1
2005.
KVALITATIVNA PRIMJENA SERVQUAL MODELA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI
Marković, S.
Tourism and Hospitality Management - 11 301-312
A1
2004.
SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HEALTH TOURISM SECTOR: AN EXPLORATORY STUDY
Marković, S., Horvat, J., Raspor, S.
Ekonomski vjesnik - 17 67-76
A2
2004.
MEASURING SERVICE QUALITY IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY: A MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS
Marković, S.
Naše gospodarstvo/Our Economy - 1/2 27-33
A1
2004.
REZULTATI EMPIRIJSKOG ISTRAŽIVANJA STAVOVA TURISTA O TURISTIČKOJ PONUDI KVARNERA I NJEGOVIH DESTINACIJA
Avelini Holjevac, I., Marković, S., Jelušić, A., Smolčić Jurdana, D.
Tourism and Hospitality Management - 10 9-52
A1
2004.
PERCEIVED SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN TOURISM HIGHER EDUCATION
Marković, S.
Tourism and Hospitality Management - 10 91-109
A1
2003.
AN APPLICATION OF THE MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS IN SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HIGHER EDUCATION
Marković, S.
Tourism and Hospitality Management - 9 93-112
A1
2002.
TEHNIKE PRIKUPLJANJA PODATAKA
Horvat, J., Marković, S., Kuleš, M.
Ekonomski vjesnik - 13 97-106
A2
2001.
ASSESSION TO THE EU AND CAPITAL INFLOW - EXPERIENCE FROM CROATIA
Perić, J., Marković, S.
Ekonomski pregled - 3-4 459-473
A1
USING THE WORLD WIDE WEB IN HOSPITALITY INDUSTRY
Horvat, J., Marković, S., Katavić, S.
Zbornik radova - 3rd CARnet Users Conference CUC 2001 "Joining Efforts from Communication to Colaboration over the Internet", Zagreb, 24-26/09/2001 - 30-36
A2
CUSTOMER SATISFACTION AND SERVICE QUALITY IN THE HEALTH TOURISM: MEANING AND MEASUREMENT
Marković, S.
Zbornik radova - 3rd International "health Tourism for 21st century", Opatija, 19-21/06/2000 - 274-289
A2
STATISTIČKO MJERENJE KVALITETE USLUGA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI
Marković, S.
Zbornik radova - 6. Hrvatska konferencija o kvaliteti "Kvaliteta i organizacijska kultura", Opatija, 18-20/05/2005 - 36-47
A2
CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT
Marković, S.
Zbornik radova - 2nd International Scientific Conference "Economics and Ecology of Tourism Development", Opatija, 19/11/1999 - 59-69
A2
MEASURING SERVICE QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY: AN APPLICATION OF THE SERVQUAL INSTRUMENT
Marković, S.
ZBornik radova - 15th Biennial International Congress "HOTEL 2000 - Tourism and Hospitality Management: Trends and Challenges for the Future", Opatija, 25-28/10/2000 - 513-529
A2
CONJOINT ANALYSIS IN MARKETING: IMPLICATION FOR TOURISM RESEARCH AND PRACTICE
Marković, S., Horvat, J.
Zbornik radova - International Conference "Tourism and Transition", Dubrovnik, 22-24/11/2000 - 219-237
A2
MESSUNG VON DIENSTLEISTUNGSQUALITAT IM TOURISM MIT ANWENDUNG VON SERVQUAL MODELL
Marković, S., Perić, J.
Zbornik radova - 3rd International Scientific Conference "International tourism in the 21st century", Bratislava, Slovačka, 30/05/2000 - 257-276
A2
HIGHER EDUCATION QUALITY MEASUREMENT: A CASE STUDY IN THE APPLICATION OF SERVQUAL
Marković, S.
Zbornik radova - 16th Biennial International Congress "Hotel & Tourism 2002 - Kuman Capital, Culture and Quality in Tourism and Hospitality Industry", Opatija, 23-26/09/2002 - 141-161
A2
MEASUREMENT METHODS IN ACHIEVING SUSTAINABLE TOURISM DEVELOPMENT
Smolčić Jurdana, D., Marković, S.
Zbornik radova - International Conference "Evaluation of Business Environment for Tourist Services", Bratislava, Slovačka, 24/04/2003 - 188-190
A2
MEASURING SERVICE QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY: A MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS
Marković, S.
Zbornik radova - 17th Biennial International Congress Tourism and Hospitality Industry 2004 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, Opatija, 14-16/04/2004 - 833-848
A2
SERVQUAL VERSUS UNIQUAL: STUDENT'S EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS IN CROATIAN HIGHER EDUCATION
Marković, S.
Zbornik radova - 3rd Global Conference on Business and Econimics, Amsterdam, Nizozemska, 09-11/06/2004 - 461-471
A2
E-SERVICE QUALITY IN E-TOURISM GLOBALIZATION: A CONCEPTUAL FRAMEWORK
Marković, S., Szentivanyiova, M.
Zbornik radova - 9th International Conference on Tourism "Tourism in the process of the European integration and globalization", Bratislava, Slovačka, 19-21/10/2004 - 116-120
A2
MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN TOURISM HIGHER EDUCATION
Marković, S.
Zbornik radova - International Conference "Contemporary trends in tourism industry", Ohrid, Makedonija, 26-27/05/2005 - 593-609
A2
MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN HIGH SCHOOL: CASE STUDY OF BOSNIA AND HERZEGOVINA
Kulašin, Dž., Marković, S.
Zbornik radova - 9th International research/experts conference TMT 2005 "Trends in the development of machinery and associated technology", Antalya, Grčka, 26-27/05/2005 - 199-207
A2
ASSESSING THE SERVICE QUALITY IN HIGHER EDUCATION: THE USE OF IMPORTANCE-PERFORMANCE ANALYSIS
Marković, S., Maškarin, H.
Zbornik radova - 2nd biennial international congress HOTELPLAN, Beograd, SiCG, 18-19/11/2005 - 211-221
A2
QUALITY IMPROVEMENT IN THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY
Avelini Holjevac, I., Marković, S., Vrtodušić Hrgović, A. M.
Zbornik radova - 2nd International SCientific Congress "Progress in Tourism and Hospitality: Present and future challenges", Thessaloniki, Grčka, 01-04/06/2006 - 36-49
A2
TOURISM AND QUALITY OF ENVIRONMENT: TOWARDS THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT
Marković, S., Smolčić Jurdana, D.
Zbornik radova - 8th International Conference STIQUE 2006 "Linking systems thinking, innovation, quality, enterpreneurship and environment", Maribor, Slovenija, 28-30/06/2006 - 133-141
A2
MEASURING SERVICE QUALITY IN NATIONAL PARKS IN CROATIA BY USING A MODIFIED SERVQUAL APPROACH
Marković, S., Smolčić Jurdana, D.
Zbornik radova - 9th International Conference "Strategic Development of Tourism Industry in the 21st century", Ohrid, Makedonija, 25-26/05/2007 - 69-78
A2
CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT IN HOTEL INDUSTRY: CONTENT ANALYSIS STUDY
Avelini Holjevac, I., Marković, S., Raspor, S.
Zbornik radova - 4th International Scientific Conference, University of the Aegean, Rhodes Island, Grčka, 03-05/04/2009 - 235-245
A2
FACTOR ANALYSIS OF HOTEL GUESTS' PERCEPTIONS: A CONCEPTUAL AND EMPIRICAL RESEARCH
Marković, S., Raspor, S., Bašan, L.
Zbornik radova - International Conference on Tourism Development and Management (ICTDM 2009) - Tourism in a Changing World: Prospects and Challenges, Kos Island, Grčka, 11-14/09/2009 - 231-240
A2
CUSTOMER EXPECTATIONS MEASUREMENT IN THE RESTAURANT INDUSTRY: APPLICATION OF DINESERV SCALE
Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.
Zbornik radova - International Scientific Conference "Knowledge and business challenge of globalization", Celje, Slovenija, 12-13/11/2009 - 595-602
A2
CUSTOMER SATISFACTION AND CUSTOMER LOYALTY MEASUREMEN IN HOTEL SETTINGS: AN EMPIRICAL ANALYSIS
Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.
Zbornik radova - 20th Biennial International Congress "Tourism and Hospitality Industry 2010" - New Trends in Tourism and Hospitality Management, Opatija, 06-08/05/2010 - 125-137
A2
CADAC METHODS IN MARKET RESEARCH
Horvat, J., Marković, S., Perenčević, M.
Zbornik radova - 23rd International Conference "Information Technology Interfaces ITI 2001 - Section: Data Analysis and Statistics", Pula, 19-22/06/2001 - 223-231
A1
SUSTAINABLE TOURISM AND WELLNESS SERVICE QUALITY: AN EMPIRICAL STUDY OF CUSTOMERS' EXPECTATIONS
Marković, S., Raspor, S.
Zbornik radova - 2nd International Scientific Conference "Knowledge and business challenges of globalization in 2010", Celje, Slovenija, 18-19/11/2010 - 798-805
A2
GUESTS EXPECTATIONS IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY: FACTOR AND RELIABILITY ANALYSIS
Marković, S., Raspor, S.
Zbornik radova - 11th International Conference "Service sector in terms of changing environment", Ohrid, Makedonija, 27-29/10/2011 - 224-229
A2
MJERENJE KVALITETE USLUGA WELLNESSA: CASE STUDY
Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
Zbornik radova - 13. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost", Solin, 15-16/03/2012 - 571-584
A2
JOB SATISFACTION IN OPATIJA'S RESTAURANTS: A THEORETICAL AND EMPIRICAL ANALYSIS
Maškarin, H., Marković, S., Avelini Holjevac, I.
Zbornik radova - 6th International Conference "Enterprise in Transition", Split, 26-28/05/2005 - 147-157
A1
MEASURING CUSTOMERS' EXPECTATIONS: GAINING COMPETITIVE ADVANTAGES IN RESTAURANT INDUSTRY
Marković, S., Raspor, S.
Zbornik radova - 5th INternational Scientific Conference "Enterpreneurship and Macroeconimic Management: Reflection on the World in Turmoil", Pula, 24-26/03/2011 - 1891-1917
A1
WHAT ARE THE KEY DIMENSIONS OF RESTAURANT SERVICE QUALITY? AN EMPIRICAL STUDY IN THE CITY RESTAURANT SETTINGS
Marković, S., Raspor, S., Dorčić, J.
Zbornik radova - 1st International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe - "Sustainable Tourism: Socio-Cultural, Environmental and Economic Impact", Opatija, 04-07/05/2011 - 235-251
A1
2013
Measuring service quality in city restaurant settings using DINESERV scale
Markovic, Suzana; Komsic, Jelena; Stifanic, Mihaela;
Recent Advances in Business Management and Marketing - 181 176-181
A2
CASINO SERVICE QUALITY: CONCEPT AND MEASUREMENT
Marković, S., Krnetić, M.
Zbornik radova - 22th Biennial International Congress "Tourism and Hospitality Industry 2014" - Trends in Tourism and Hospitality Management, OPatija, 08-09/05/2014 - 364-379
A2
CUSTOMER'S EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS OF THE CASINO SERVICE QUALITY IN crOATIA
Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.
Zbornik radova - SGEM 2014 Conference on Political SCiences, Law, Finance, Economics and Tourism, Albena, Bugarska, 01-09/09/2014 - 159-166
A2
MEASURING VISITORS' SATISFACTION OF GASTRO FESTIVALS - AN APPLICATION OF IMPORTANCE PERFORMANCE ANALYSIS
Marković, S., Radić, I., Kljajić Šebrek, J.
Zbornik radova - 2014 Global Business Conference - Questioning the Widely-held Dogmas, Dubrovnik, 01-04/10/2014 - 246-255
A2
2013
Museum service quality measurement using the Histoqual Model
Markovic, Suzana; Raspor Jankovic, Sanja; Komšić, Jelena;
2nd International Scientific Conference Tourism in South East Europe - 201-216
A1
Znanstvene knjige
2015
MEASURING SERVICE QUALITY IN CROATIAN RESTAURANTS: APPLICATION OF DINESERV SCALE
Autor poglavlja u knjizi
Marković, S., Komšić, J., Dorčić, J.
Marketing insights from a changing environment
Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J., Žabkar, V., Grunhagen, M.
PEARSON London
2012
Obilježja provedenog istraživanja
Autor poglavlja u knjizi
Marković, S., Jelušić, A., Komšić, J.
ISTRAŽIVANJE TURIZMA DESTINACIJE
Blažević, B., Peršić, M.
FMTU Opatija
2012
Rezultati empirijskog istraživanja stavova turista o turističkoj ponudi Kvarnera i njegovih destinacija
Autor poglavlja u knjizi
Marković, S. Smolčić Jurdana, D., Soldić Frleta, D.
ISTRAŽIVANJE TURIZMA DESTINACIJE
Blažević, B., Peršić, M.
FMTU Opatija
2009
Kvaliteta u ponudi turističke destinacije
Autor poglavlja u knjizi
Marković, S.
Turistička regionalizacija u globalnim procesima
Blažević, B., Peršić, M.
FMTU Opatija
2004
Poglavlje u monografiji - Fakultet za turistički i hotelski menadžment
Autor poglavlja u knjizi
Marković, S.
Monografija Sveučilišta u Rijeci
Rektorat Sveučilišta u Rijeci
Sveučilište u Rijeci Rijeka
2002
Oblici turističkog korištenja Parka prirode Učka
Autor poglavlja u knjizi
Avelini Holjevac, I., Marković, S., Karamarko, N.,
Osnove dugoročnog razvoja Parka prirode Učka
FMTU Opatija
1998
Touristische Angebot der Riviera von Opatija aus der Perspektives des Gastes
Autor poglavlja u knjizi
Ilić, S., Marković, S., Prohić, M.
Osterreich und der Tourismus von Opatija (Abbazia) von dem Ersten Weltkrieg und zur Mitte der 1990er Jahre
Peter Lang Wien, Austria
Kongresna priopćenja
2015.
VISITOR SATISFACTION AND LOYALTY MEASUREMENT OF A LOCAL FOOD FESTIVAL: APPLICATION OF FESTPERF SCALE
Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.
3rd International Scientific Conferemce ToSEE 2015 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Development, Economic Development and Quality of LIfe, FMTU FMTU, Opatija, Croatia
2015.
HEALTH TOURISM, CUSTOMER SATISFACTION AND QUALITY OF LIFE: THE ROLE OF SPECIALTY HOSPITALS,
Lončarić, Di., Lončarić, Da., Marković, S.
3rd International Scientific Conference ToSEE 2015 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Development, Economic Development and Quality of LIfe, FMTU FMTU, Opatija, Croatia
2015.
ANALYSIS OF THE EFFECT OF FESTIVAL QUALITY ON VISITORS' SATISFACTION AND BEHAVIORAL INTENTIONS OF THE LOCAL FOOD FESTIVAL
Marković, S., Dorčić, J., Pudić, M.
GBC 2015 - GLOBAL BUSINESS CONFERENCE "The Possible Positive Aspects of Economic Crises", Institut za inovacije Zagreb, Šibenik, Croatia
2015.
THE INFLUENCE OF PERCEIVED QUALITY ON EMOTIONS AND BEHAVIORAL INTENSIONS IN RESTAURANTS: APPLICATION OF PLS-SEM
Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.
24th CROMAR Congress "MARKETING THEORY AND PRACTICE - BUILDING BRIDGES AND FOSTERING COLLABORATION" Faculty od Economics, Split, CRoatia
2015.
HEALTH TOURISM, CUSTOMER SATISFACTION AND QUALITY OF LIFE: THE ROLE OF SPECIALTY HOSPITALS
Lončarić, Di., Lončarić, Da., Marković, S.
Zbornik radova - 3rd International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2015 "Sustainable Tourism, Ecenomic Development and Quality of Life" Opatija, Croatia
2015.
SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN CROATIAN BANKING SECTOR: APPLICATION OF SERVQUAL MODEL
Marković, S., Dorčić, J., Katušić, G.
MIC 2015, Management INternational Conference Portorož, Slovenija
2015.
VISITOR SATISFACTION AND LOYALTY MEASUREMENT OF A LOCAL FOOD FESTIVAL: APPLICATION OF FESTPERF SCALE
Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.
3rd International Scientific Conferemce ToSEE 2015 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Development, Economic Development and Quality of LIfe, FMTU Opatija
2014.
CASINO SERVICE QUALITY: CONCEPT AND MEASUREMENT
Marković, S., Krnetić, M.
22. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2014 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU Opatija
2014.
CUSTOMER'S EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS OF THE CASINO SERVICE QUALITY IN CROATIA
Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.
SGEM 2014 Conference on Political Sciences, Law, Finance, EConomics and Tourism Albena, Bugarska
2014.
MEASURING VISITORS' SATISFACTION OF GASTRO FESTIVAL - AN APPLICATION OF IMPORTANCE-PERFORMANCE ANALYSIS
Marković, S., Radić, I., Kljajić Šebrek, J.
2014 Global Business Conference - Questioning the Widely-held Dogmas Dubrovnik, Croatia
2013.
MEASURING SERVICE QUALITY IN CITY RESTAURANT SETTINGS USING DINESERV SCALE
Marković, S., Komšić, J., Štifanić, M.
MATREFC'13 - 1st International Conference on Management, Marketing, Tourism, Retail, Finance and Computer Applications, REcent Advances in Business Management and Marketing Dubrovnik, Croatia
2013.
MUSEUM SERVICE QUALITY MEASUREMENT USING THE HISTOQUAL MODEL
Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
2nd International Scientific Conference ToSEE 2013 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Crisis - a challenge of sustainable tourism development?, FMTU Opatija
2012.
CONTENT ANALYSIS OF HOTEL WEBSITES: CASE STUDY OF CROATIA
Marković, S., Raspor, S., Car, T., Komšić, J.
EHI'12 - Enterpreneurship in the Hospitality Industry Cluj-Napoca, Rumunjska
2012.
APPLICATION OF MODIFIED DINESERV METHODOLOGY IN BOSNIA AND HERZEGOVINA
Kadić-Maglajlić, S., Husić-Mehmedović, M., Arslanagić, M., Marković, S., Raspor, S.
41th EMAC 2012 Conference, ISCTE Business School Lisabon, Portugal
2012.
MJERENJE KVALITETE USLUGA WELLNESSA: CASE STUDY
Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
13. međunarodni simpozij o kvaliteti - Kvaliteta i društvena odgovornost, Hrvatsko društvo menadžera kvalitete Solin, Hrvatska
2011.
SERVICE QUALITY IN HOTELS: THE CASE OF COASTAL SPA HOTELS IN SLOVENIA
Ivankovič, G., Planinc, T., Marković, S., Raspor, S., Orel, T.
ATMC 2011, Advances in Tourism Marketing Conference - Transforming experiences: tourism marketing from both sides of the counter, Multidisciplinary Research Institute
2011.
WHO ARE WELLNESS CUSTOMERS? AN EMPIRICAL STUDY IN THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY
Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
ATMC 2011, Advances in Tourism Marketing Conference - Transforming experiences: tourism marketing from both sides of the counter, Multidisciplinary Research Institute Maribor, Slovenija
2011.
MEASURING CUSTOMERS' EXPECTATIONS: GAINING COMPETITIVE ADVANTAGES IN RESTAURANT INDUSTRY
Marković, S., Raspor, S.
5th International Scientific Conference - Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil, Department of Economic and Tourism, Pula Pula
2011.
WHAT ARE THE KEY DIMENSIONS OF RESTAURANT SERVICE QUALITY? AN EMPIRICAL STUDY IN THE CITY RESTAURANT SETTINGS
Marković, S., Raspor, S., Dorčić, J.
1st International Scientific Conference ToSEE 2011 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Tourism: Socio-Cultural, Environmental and Economic Impact, FMTU Opatija
2010.
CUSTOMER SATISFACTION AND CUSTOMER LOYALTY MEASUREMENT IN HOTEL SETTINGS: AN eMPIRICAL ANALYSIS
Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.
20. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY MENAGEMENT 2010 - New Trend in Tourism and Hospitality Management, FMTU Opatija
2010.
SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN WELLNESS TOURISM: AN APPLICATION OF SERVQUAL SCALE
Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
ENCUENTROS 2010 - Tourism and Quality of LIfe, Turistica, Faculty of Tourism Studies Portorož, Slovenija
2010.
SUSTAINABLE TOURISM AND WELLNESS SERVICE QUALITY: AN EMPIRICAL STUDY OF CUSTOMERS' EXPECTATIONS
Marković, S., Raspor, S.
2nd International SCientific Conference - Knowledge and business challenges of globalization, Faculty of Commercial and Business Sciences Celje, Slovenija
2010.
GUEST'S EXPECTATIONS IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY: FACTOR AND RELIABILITY ANALYSES
Marković, S., Raspor, S.
11th INternational Conference - Service sector in terms of changing environment, University St. Kliment Ohridski, Bitola, Faculty of Tourism and Hospitality Ohrid Ohrid, Makedonija
2009.
CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT IN HOTEL INDUSTRY: CONTENT ANALYSIS STUDY
Avelini Holjevac, I., Marković, S., Raspor, S.
4th International Scientific Conference, University of the Aegean Rhodes Island, Grčka
2009.
FACTOR ANALYSIS OF HOTEL GUESTS' PERCEPTIONS: A CONCEPTUAL AND EMPIRICAL RESEARCH
Marković, S., Raspor, S., Bašan, L.
ICTDM 2009 - International Conference on Tourism Development and Management, Tourism in a Changing World: Prospects and Challenges Kos Island, Greece
2009.
CUSTOMER EXPECTATIONS MEASUREMENT IN THE RESTAURANT INDUSTRY: APPLICATION OF DINESERV SCALE
Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.
International scientific conference - Knowledge and business challenge of globalization, Faculty of commercial and business sciences Celje, Slovenija
2007.
MEASURING SERVICE QUALITY IN NATIONAL PARKS IN CROATIA BY A USING A MODIFIED SERVQUAL APPROACH
Marković, S., Smolčić Jurdana, D.
IX. International Conference "Strategic Development of Tourism Industry in the 21st Century", University of Bitola, Faculty of Tourism and Hospitality Ohrid Ohrid, Makedonija
2006.
QUALITY IMPROVEMENT IN THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY
Avelini Hokjevac, I., Marković, S., Vrtodušić Hrgović, A. M.
2nd International Scientific Congress - Progress in Tourism and Hospitality: Present and Future Challenges Thessaloniki, Grčka
2006.
TOURISM AND QUALITY OF ENVIRONMENT: TOWARDS THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT
Marković, S., Smolčić Jurdana, D.
STIQUE 2006 - Linking systems thinking, innovation, quality, enterpreneurship and environment Maribor, Slovenija
2005.
STATISTIČKO MJERENJE KVALITETE USLUGA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI
Marković, S.
6. Hrvatska konferencija o kvaliteti - Kvaliteta i organizacijska kultura Opatija
2005.
MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN TOURISM HIGHER EDUCATION
Marković, S.
International conference Contemporary trends in tourism industry Ohrid, Makedonija
2005.
MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN HIGH SCHOOL: CASE STUDY OF BOSNIA AND HERZEGOVINA
Kulašin, Dž., Marković, S.
International research/experts conference TMT 2005 - Trends in the development of Machinery and Associated Technology Antalya, Turska
2005.
ASSESSING THE SERVICE QUALITY IN HIGHER EDUCATION: THE USE OF IMPORTANCE-PERFORMANCE ANALYSIS
Marković, S., Maškarin, H.
2nd Biennial International Congress HOTELPLAN 2005 Beograd, SiCG
2005.
JOB SATISFACTION IN OPATIJA'S RESTAURANTS: A THEORETICAL AND EMPIRICAL ANALYSIS
Maškarin, H., Marković, S., Avelini Holjevac, I.
6th International Conference "Enterprise in Transition" Split, Croatia
2004.
MEASURING SERVICE QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY: A MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS
Marković, S.
17th Biennial International Congress TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004 - New Trends in Tourism and Hospitality Management Opatija
2004.
SERVQUAL VERSUS UNIQUAL: STUDENTS' EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS IN CROATIAN HIGHER EDUCATION
Marković, S.
3rd Global Conference on Business and Economics Amsterdam, Netherlands
2004.
E-SERVICE QUALITY IN E-TOURISM GLOBALISATION: A CONCEPTUAL FRAMEWORK
Marković, S., Szentivanyiova, M.
9th International Conferemce on Tourism - Tourism in the Process of the European Integration and Globalization Bratislava, Slovačka
24.04.2003.
MEASUREMENT METHODS IN ACHIEVING SUSTAINABLE TOURISM DEVELOPMENT
Smolčić Jurdana, D., Marković, S.
International Conference - Evaluation of BUsiness Environment for Tourist Services Bratislava, Slovačka
2002.
HIGHER EDUCATION QUALITY MEASUREMENT: A CASE STUDY IN THE APPLICATION OF SERVQUAL
Marković, S.
16th Biennial International Congress HOTEL & TOURISM 2002 - Human Capital and Quality in Tourism and Hospitality Industry Opatija
2001.
USING THE WORLD WIDE WEB IN HOSPITALITY INDUSTRY
Horvat, J., Marković, S., Katavić, S.
3rd CARnets Users Conference CUC 2001 - Joining Efforts from Communication to Collaboration over the Internet Zagreb
2001.
CADAC METHODS IN MARKET RESEARCH
Horvat, J., Marković, S., Perenčević, M.
23th International Conference "Information Technology Interfaces ITI 2001", Section: Data Analysis & Statistics Pula
30.05.2000.
MESSUNG VON DIENSTLEISTUNGSQUALITAT IM TOURISMUS MIT ANWENDUNG VON SERVQUAL MODELL
Marković, S., Perić, J.
3rd International Scientific Conference - International tourism in the 21st century Bratislava, Slovačka
2000.
MEASURING SERVICE QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY: AN APPLICATION OF THE SERVQUAL INSTRUMENT
Marković, S.
15th Biennial International Congress HOTEL 2000 - Tourism and Hospitality Management: Trends and Challenges for the future Opatija
2000.
CONJOINT ANALYSIS IN MARKETING: IMPLICATION FOR TOURISM RESEARCH AND PRACTICE
Marković, S., Horvat, J.
International Conference - Tourism and Transition Dubrovnik,
2000.
CUSTOMER SATISFACTION AND SERVICE QUALITY IN THE HEALTH TOURISM: MEANING AND MEASUREMENT
Marković, S.
3rd Conference with international participation - Health Tourism for 21st century Opatija
19.11.1999.
CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT
Marković, S., Horvat, J.
2nd International Scientific Conference - Economics and Ecology of Tourism Development Opatija
Znanstveni projekti
2017 - 2018
NOVI PRISTUPI U MJERENJU DOŽIVLJAJA POSJETITELJA U TURISTIČKOJ DESTINACIJI (ZP UNIRI 3/17)
voditelj projekta
Sveučilište u Rijeci 20.000,00
2015 - 2017
MJERENJE UTJECAJA ONLINE REPUTACIJE NA KONKURENTNOST TURISTIČKE DESTINACIJE (ZP UNIRI 2/15)
voditelj projekta
Sveučilište u Rijeci 20.000,00
2007 - 2010
MODELI I STANDARDI KVALITETE I POSLOVNE IZVRSNOSTI
suradnik - istraživač
Ministarstvo znanosti, tehnologije i športa RH
2006 - 2010
STATISTIČKI MJERNI INSTRUMENTI: KONSTRUKCIJA I PRILAGODBA U PODUZETNIČKOJ EKONOMIJI
suradnik - istraživač
Ministarstvo znanosti i tehnologije RH
2006 - 2009
Bilateralni znanstveno-istraživački projekt: RAZVOJ MJERNIH INSTRUMENATA KAO PODRŠKA ISTRAŽIVANJU MARKETINŠKIH PROCESA PODUZEĆA I NJIHOVIH ODRŽIVIH KONKURENTSKIH PREDNOSTI
suradnik - istraživač
Ministarstvo znanosti, tehnologije i športa RH i Ekonomski fakultet u Ljubljani
2005 - 2007
TURISTIČKA REGIONALIZACIJA U GLOBALNIM PROCESIMA (druga faza)
suradnik - istraživač
Ministarstvo znanosti i tehnologije RH
2003 - 2006
RAZVOJ MJERNIH INSTRUMENATA ZA KVANTITATIVNA MJERENJA U EKONOMIJI
suradnik - istraživač
Ministarstvo znanosti i tehnologije RH
2002 - 2006
TURISTIČKA REGIONALIZACIJA U GLOBALNIM PROCESIMA
suradnik - istraživač
Ministarstvo znanosti i tehnologije RH
2002 - 2005
UPRAVLJANJE POSLOVNIM REZULTATOM HOTELSKE INDUSTRIJE HRVATSKE
suradnik - istraživač
Ministarstvo znanosti i tehnologije RH
2001 - 2002
KONTINENTALNI GOSPODARSKI RESURSI U FUNKCIJI RAZVITKA REPUBLIKE HRVATSKE
suradnik - istraživač
Ministarstvo znanosti i tehnologije RH
1996 - 2001
Međunarodni znanstveno-istraživački projekt: HOTELIJERSTVO OPATIJSKE RIVIJERE 2010.
suradnik - istraživač
Ministarstvo znanosti i tehnologije RH i Ministarstvo znanosti i prometa Republike Austrije
Mentorstvo doktorandima
2016 -
MODELIRANJE NAMJERA ZA ONLINE REZERVACIJE U HOTELIJERSTVU
Jelena Dočić Doktorat
Menadžment održivog razvoja, FMTU, Opatija
2018
MJERENJE KVALITETE USLUGA U THALLASSO WELLNESS CENTRU OPATIJA PRIMJENOM SERVQUAL MODELA
Luka Škifić Magisterij
Poslijediplomski interdisciplinarni specijalistički studij "Zdravstveni turizam", Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija, Medicinski fakultet u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci
2016
KVALITETA ZDRAVSTVENIH USLUGA: KONCEPT I MJERENJE
Irena Regent Turkalj Magisterij
Poslijediplomski interdisciplinarni specijalistički studij "Zdravstveni turizam", Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija, Medicinski fakultet u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci
2020
MJERENJE KVALITETE USLUGA U RURALNOM TURIZMU: PRIMJENA MODIFICIRANOG RURALQUAL MODELA
Jelena Kljajić Šebreg Doktorat
Menadžment održivog razvoja, FMTU, Opatija
2009
STATISTIČKA ANALIZA KVALITETE USLUGA I ZADOVOLJSTVA KLIJENTA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI
Sanja Raspor Magisterij
Poslijediplomski znanstveni studij "Upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu i turizmu", FMTU, Opatija
2019
MJERENJE KVALITETE USLUGA U NACIONALNIM PARKOVIMA REPUBLIKE HRVATSKE PRIMJENOM MODIFICIRANOG ECOSERV MODELA
Iva Valčić Doktorat
Menadžment održivog razvoja, FMTU, Opatija
2018
MJERENJE REPUTACIJE TURISTIČKE DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA I ZADOVOLJSTVA TURISTA
Jelena Komšić Doktorat
Menadžment održivog razvoja, FMTU, Opatija
2012
MULTIVARIJATNA STATISTIČKA ANALIZA ZADOVOLJSTVA KLIJENTA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI
Sanja Raspor Doktorat
Izvandoktorski studij, FMTU, Opatija
2012
STATISTIČKA ANALIZA KVALITETE BANKARSKIH USLUGA PRIMJENOM SERVQUAL MODELA
Goran Katušić Magisterij
Poslijediplomski specijalistički studij "Menadžment u turizmu i ugostiteljstvu", FMTU, Opatija
2009
STATISTIČKA ANALIZA KVALITETE USLUGA I ZADOVOLJSTVA KLIJENTA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI
Sanja Raspor Magisterij
Poslijediplomski znanstveni studij "Upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu i turizmu", FMTU, Opatija
2010
STATISTIČKA ANALIZA KVALITETE USLUGA WELLNESSA
Tomislav Car Magisterij
Poslijediplomski znanstveni studij "Upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu i turizmu", FMTU, Opatija
2015
MJERENJE KVALITETE USLUGA U SPECIJALNIM BOLNICAMA ZA MEDICINSKU REHABILITACIJU PRIMJENOM SERVQUAL MODELA
Damir Lončarić Magisterij
Poslijediplomski interdisciplinarni specijalistički studij "Zdravstveni turizam", Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija, Medicinski fakultet u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci
Znanstveni skupovi
2017
4st International Scientific Conference ToSEE 2017 - TOURISM IN SOUTHERN AND EASTERN EUROPE,
Opatija predsjednica programskog dbora
2015
3st International Scientific Conference ToSEE 2015 - TOURISM IN SOUTHERN AND EASTERN EUROPE,
Opatija član programskog odbora
2013
2st International Scientific Conference ToSEE 2013 - TOURISM IN SOUTHERN AND EASTERN EUROPE,
Opatija član programskog odbora
10-11/05/2018
ISCCRO'18 - International Statistical Conference in Croatia, Croatian Statistical Association (CSA)
Opatija član međunarodnog programskog odbora
13-16/05/2015
3rd International Scientific Conference ToSEE 2015 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Development, Economic DEvelopment and Quality of Life, FMTU
Opatija član međunarodnog programskog odbora
08-09/05/2014
20. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2014 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU
Opatija član međunarodnog programskog odbora
15-18/05/2013
2nd International Scientific Conference ToSEE 2013 - TOURISM IN SOUTHERN AND EASTERN EUROPE, Crisis - A challenge of sustainable tourism development, FMTU
Opatija član međunarodnog programskog odbora
03-05/05/2012
21. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2012 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU, Opatija
Opatija član međunarodnog programskog odbora
04-07/05/2011
1st International Scientific Conference ToSEE 2011 - TOURISM IN SOUTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Tourism: Socio-Cultural, Environmental and Sconomic Impact, FMTU
Opatija član organizacijskog odbora
03-05/05/2006
18. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2006 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU
Opatija član organizacijskog odbora
14-16/04/2004
17. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU
Opatija glavni tajnik i član organizacijskog odbora
Uredništva časopisa
2018 -
Časopis Balkans JETS - Balkans Journal of Emerging Trends in Social Sciences
2017 -
Časopis SEE Journal of Economics and Business, School of Economics and Business in Sarajevo
2014 -
Časopis EKONOMSKI VJESNIK, Ekonomski fakultet u Osijeku
2012-2017
Časopis TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Recenzije
2018 -
Časopis JAHS - JOURNAL OF APPLIED HEALTH SCIENCES, Zdravstveno veleučilište, Zagreb
2017 -
Časopis INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY & TOURISM ADMINISTRATION
2017 -
Časopis JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM INSIGHT (Emerald)
2017 -
Časopis EKONOMSKA MISAO I PRAKSA, Sveučilište u Dubrovniku
2015 -
Časopis EKONOMSKI VJESNIK, Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku
2015 -
Časopis CORNELL HOSPITALITY QUAERTERLY, Cornell University, USA (IF 1,746)
2015 -
Časopis INTERNATIONAL JOURNAL OF WINE BUSINESS RESEARCH (Emerald)
2014 -
Časopis REVIJA ORGANIZACIJA, Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vode, Maribor, Slovenija
2014 -
Časopis TURIZAM, Institut za turizam, Zagreb
2014 -
Časopis ACADEMICA TURISTICA - TOURISM AND INNOVATION JOURNAL, Univerza na Primorskem, Fakulteta za turističke študije, Portorož, Slovenija
2014 -
Časopis TRŽIŠTE, Ekonomski fakultet, Zagreb
2013 -
Časopis AHTR - ADVANCES IN HOSPITALITY AND TOURISM, Akdeniz University, Tourism faculty, Antalya, Turkey
2013 -
Zbornik radova međunarodnog kongresa CROMAR, Hrvatska udruga za marketing
2012 -
Časopis IJHM - INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT (Elsevier), IF 1.771
2012 -
Časopis IJCHM - INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT (Emerald), IF 1.623
2012 -
Zbornik radova Veleučilišta u Rijeci
2011 -
Zbornik radova međunarodne konferencije "ToSEE - TOURISM IN SOUTH EAST EUROPE", FMTU, Opatija
2010 -
Časopis TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT, FMTU Opatija
2000 -
Zbornik radova međunarodnog kongresa "TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRY", FMTU, Opatija
Stručna djelatnost
Stručni projekti
2005
NOVI KANALI DISTRIBUCIJE I PROMOCIJE OBITELJSKIH MALIH HOTELA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU
Udruga malih hotela (OMH)
član tima
2005
GLAVNI PLAN RAZVOJA PRIMORSKO-GORANSKE ŽUPANIJE
Primorsko-goranska županija i Turistička zajednica PGŽ
suradnik - istraživač
2002 - 2004
UVOĐENJE SUSTAVA KVALITETE PREMA NORMI ISO 9001:2000 NA FMTU
Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija
član tima internih auditora
1996
ORGANIZACIJA I MENADŽMENT BRODSKOG UGOSTITELJSTVA JADROLINIJE RIJEKA
"Jadrolinija" Rijeka
suradnik - istraživač; autor dionice studije
Stručna aktivnost
2004
Autor poglavlja u MONOGRAFIJI SVEUČILIŠTA U RIJECI, Rektorat Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, 2004.. str. 111-121
2001
Stručni rad: Horvat, J., Marković, S., Perenčević, M., E-BUSINESS AND CAWI MARKET SURVEY METHOD IN TOURISM, Tourism - An International Interdisciplinary Journal, 49 (2), 2001., str. 143-155 (članak referiran u SCOPUS-u)
Administrativna djelatnost
Rukovođenje na sveučilištu
2013 - 2017
FMTU - Voditeljica Centra za kvalitetu
2012 - 2017
FMTU - Voditeljica Odbora za kvalitetu
2012 -
FMTU - članica Povjerenstva za ocjenu i obranu doktorskih radova
2012 -
FMTU - članica Vijeća za doktorske studije
2009 - 2017
FMTU - Pomoćnica Dekana za kvalitetu
2009 - 2015
FMTU - Članica Etičkog povjerenstva
2009 - 2012
FMTU - Članica Odbora za unapređenje kvalitete nastave
2008 - 2015
FMTU - Voditeljica Katedre za kvantitativnu ekonomiju
2005 - 2009
FMTU - Voditeljica Odbora za unapređenje kvalitete nastave
2002 -
FMTU - članica tima internih auditora
2000 -
FMTU - Članica Povjerenstava za ocjenu i obranu završnih i diplomskih radova
1998 - 2008
FMTU - Koordinatorica CEEPUS mreže
1996 -
FMTU - članica Fakultetskog vijeća
1995 - 1997
FMTU - Voditeljica izvanrednog studija
Povjerenstva na sveučilištu
2010 -
član
Povjerenstva za unutarnju prosudbu sustava za osiguranje kvalitete
2006 - 2017
član
Odbor za kvalitetu
2005 - 2007
član
Odbor za razvojno-stručnu suradnju
Povjerenstva izvan sveučilišta
2016
član Povjerenstva za ocjenu i obranu doktorskog rada "Poslovno odlučivanje temeljeno na poznavanju informacija iz mrežnog sučelja" (Mario Šercer)
Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski doktorski studij "Management", Grana - kvantitativna ekonomija
2014
član Povjerenstva za ocjenu podobnosti teme doktorske disertacije "Konkurentski položaj uslužnog poduzeća vezanog franšizom" (Kavić Zlatica)
Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski doktorski studij "Management", Grana - kvantitativna ekonomija
2014
Non-visiting external examiner, Pasi Toroi - "The Impact of Guest satisfaction on expenditure: A Case Study of a 5 Star Hotel in Malta"
University of Malta, The Institute for Tourism, Travel and Culture, Degree of Arts in Tourism
2013
član Povjerenstva za ocjenu i obranu doktorskog rada "Modeliranje namjera za samozapošljavanjem studentske populacije" (Josipa Mijoč)
Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski doktorski studij "Management", Grana - kvantitativna ekonomija