Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
2011.
Doktor znanosti iz znanstvenog područja društvenih znanosti, polje psihologija
Poslijediplomski znanstveni studij psihologije
Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet
2004.
Magistar znanosti iz znanstvenog područja društvenih znanosti, polje psihologija
Poslijediplomski znanstveni studij psihologije
Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet
1998.
Diplomirani psiholog - profesor
Studij Psihologija
Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet
Radno iskustvo
2022.
izvanredna profesorica
Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet
2016. - 2022.
docent
Filozofski fakultet u Rijeci
2015. - 2016.
viši stručni savjetnik
Filozofski fakultet u Rijeci
2011. - 2015.
znanstveni novak - viši asistent
Filozofski fakultet u Rijeci
2005. - 2011.
znanstveni novak - asistent
Filozofski fakultet u Rijeci
2003. - 2005.
vanjski suradnik
Filozofski fakultet u Rijeci
Nagrade i priznanja
2013.
Državna nagrada za popularizaciju i promidžbu znanosti u području društvenih znanosti
Članstva
2020. -
The European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)
2014. -
Hrvatsko psihološko društvo
2006. -
Hrvatska psihološka komora
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2017. -
Nastavna praksa
Diplomski studij psihologije - Nastavnički modul
Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet
voditelj
2013. -
Poticanje kreativnosti u nastavi
Nastavnički modul
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2011. -
Metodički praktikum poučavanja psihologije
Diplomski studij psihologije - Nastavnički modul
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2011. -
Metodika poučavanja psihologije
Diplomski studij psihologije - Nastavnički modul
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2010. - 2011.
Edukacijska psihologija 2
Nastavnički modul
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2009. -
Edukacijska psihologija 1
Nastavnički modul
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2008. - 2009.
Edukacijska psihologija
Nastavnički modul
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2008. -
Psihologija kreativnosti
Preddiplomski studij psihologije
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2007. - 2008.
Praktikum iz eksperimentalne psihologije 2
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
suradnik
2007. - 2008.
Praktikum iz eksperimentalne psihologije 1
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
suradnik
2007. - 2008.
Metodika nastave psihologije
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2005. - 2008.
Psihologija odgoja i obrazovanja
Svi studijski programi na Filozofskom fakultetu osim pedagogije i psihologije
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2003. - 2005.
Psihologija odgoja i obrazovanja
Svi studijski programi na Filozofskom fakultetu osim pedagogije i psihologije
Filozofski fakultet u Rijeci
suradnik
2003. - 2004.
Razvojna psihologija
Pedagogija
Filozofski fakultet u Rijeci
suradnik
2003. - 2004.
Razvojna psihologija II.
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
suradnik
2003. - 2004.
Razvojna psihologija I.
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
suradnik
Mentor u završnim radovima
2021.
Mehanizmi djelovanja IKT-a na emocije postignuća učenika na nastavi prirodoslovno-matematičkih predmeta
Dora Stilin
Diplomski studij psihologije
Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet
2019.
Samoregulacija motivacije i uvjerenja o motivaciji u učenju kod budućih nastavnika
Helena Panijan
Diplomski studij psihologije
Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet
2015.
Didaktička igračka namijenjena djeci u ranom djetinjstvu
Ivana Šepac
Likovna pedagogija
Sveučilište u Rijeci, Akademija primijenjenih umjetnosti
2013.
Učinci roditeljskih ponašanja i ciljnih orijentacija učenika na emocije postignuća i školski uspjeh
Tihana Hrkač
Diplomski studij psihologije
Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet
Cjeloživotno obrazovanje
2017. -
Edukacijska psihologija
Dopunsko pedagoško-psihološko obrazovanje nastavnika
Centar za obrazovanje nastavnika, Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2012. -
Školsko-nastavna praksa
Dopunsko pedagoško-psihološko obrazovanje nastavnika
Centar za obrazovanje nastavnika, Filozofski fakultet u Rijeci
suradnik
2012. -
Metodika predmeta
Dopunsko pedagoško-psihološko obrazovanje nastavnika
Centar za obrazovanje nastavnika, Filozofski fakultet u Rijeci
suradnik
2012. -
Psihologija kreativnosti
Dopunsko pedagoško-psihološko obrazovanje nastavnika
Centar za obrazovanje nastavnika, Filozofski fakultet u Rijeci
suradnik
Gostujući nastavnik
2007. - 2016.
Edukacijska psihologija
Preddiplomski studij Likovna pedagogija
Akademija primijenjenih umjetnosti u Rijeci
voditelj
Osobni razvoj
12.7.2021. - 16.7.2021.
Advanced Course on using Mplus
2021.
AERA-OECD Forum - The Global Teaching InSights Video Study: Methodology, Data, and Research Opportunities
2020.
Teaching in (Higher) Education in the COVID-19 era
2020.
Provjere znanja online
2019.
Primjena socijalno-interpersonalne i istraživačke domene EPoC testa potencijalne kreativnosti
2019.
Radionica za osposobljavanje mentora za doktorski rad
2019.
Informacijsko-komunikacijska tehnologija kao podrška suvremenoj nastavi
29.6.2018.
"LGCM with Mplus" course: Latent Growth Curve Modelling
3.7.2017. - 7.7.2017.
Introduction to Structural Equation Modelling using MPlus
2009.
Study Skills and Task Menagement Course
2005. - 2007.
Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi
2005.
Upravljanje razvojem osoblja na sveučilištima: učenje, poučavanje i supervizija
2000. - 2002.
Bihevioralno-kognitivna terapija
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2022.
Profili ciljnih orijentacija i strategije samoregulacije motivacije
Pahljina-Reinić, Rosanda
Psihologijske Teme - 31 721-742
Q4 A1
2022.
Remote teaching during the COVID-19 pandemic in Croatia: a comparison of teachers’ experiences depending on prior school participation in digital technologies implementation project
Bažon, Martina ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Rončević Zubković, Barbara
INTED2022: 16th International Technology, Education and Development Conference - conference proceedings, IATED Academy - 7053-7062
A2
2022.
Effects of collaboration and informing students about overconfidence on metacognitive judgment in conceptual learning
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Rončević Zubković, Barbara
Metacognition and Learning - 17 87-116
Q1 A1 WOS
2022.
The role of experience during playing bullying prevention serious game: effects on knowledge and compassion
Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Smojver-Ažić, Sanja ; Martinac Dorčić, Tamara ; Pahljina-Reinić, Rosanda
Behaviour & Information Technology - 41 401-415
Q1 A1 WOS
2021.
Teaching in the context of enriched gifted education program – evaluation research of pilot project
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Bažon, Martina ; Pejić Papak, Petra
VI. International Scientific Conference ''Talent Education 2021'' - Book of papers, MIB d.o.o. - 51-56
A2
2021.
Age and gender differences in mathematics learning during school transition
Rončević Zubković, Barbara ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
International Journal of School & Educational Psychology - Advanced online publication 1-14
Q2 A1
2017.
Average personal goal pursuit profile and contextual achievement goals: Effects on students' motivation, achievement emotions, and achievement
Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, Svjetlana
Learning and Individual Differences - 56 167-174
http://dx.doi.org/10.1016/j.lindif.2017.01.020
Q2 A1 WOS
2017.
Predictors of ICT Use in Teaching in Different Educational Domains
Rončević Zubković, Barbara ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
European Journal of Social Sciences Education and Research - 11 154-154
A2
2016.
Uloga ciljnih orijentacija u odnosu roditeljskoga ponašanja i emocija postignuća kod adolescenata
Hrkač, Tihana ; Pahljina-Reinić, Rosanda
Društvena istraživanja: časopis za opća društvena pitanja - 25 85-105
Q3 A1 WOS
2016.
Attitudes of students and parents towards ICT with regard to the experience of using the iPad in classroom
Rončević Zubković, Barbara, Kolić-Vehovec, Svjetlana, Kalebić Maglica, Barbara, Smojver-Ažić, Sanja; Pahljina-Reinić, Rosanda
Suvremena psihologija - 19 37-47
Q4 A1
2015.
Ciljne orijentacije studenata i prilagodba na studij
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kukić, Miljana
Psihologijske teme - 24 543-556
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=824389
Q3 A1
2015.
Information and communication technologies (ICT) in education: A case study of two elementary schools
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Kalebić Maglica, Barbara; Martinac Dorčić, Tamara; Miletić, Irena; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Smojver-Ažić, Sanja; Sušanj, Zoran; Takšić, Vladimir
EDULEARN15 Proceedings: 7th International Conference on Education and New Learning Technologies, July 6th-8th, 2015 - Barcelona, Spain - 4949-4957
A1 WOS
2014.
Interes, učenje i postignuće
Pahljina-Reinić, Rosanda
Psihologijske teme - 23 461-480
Q4 A1
2014.
Development of Metacognitive Knowledge of Reading Strategies and Attitudes Toward Reading in Early Adolescence: The Effect on Reading Cimprehension
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda
Psihologijske teme/Psychological Topics - 23 77-98
Q4 A1
2004.
Psihosocijalna prilagodba na rak dojke
Pahljina-Reinić, Rosanda
Psihologijske teme (1332-0742) 13 (2004); 69-90 - 13 69-90
A2
2002.
Relations among social support, coping, and negative affect in hospitalized and nonhospitalized cancer patients
Hudek-Knežević, Jasna; Kardum, Igor; Pahljina, Rosanda;
Journal of Psychosocial Oncology - 20 45-63
Q2 A1 WOS
Znanstvene knjige
2022.
Suočavanje s (post)pandemijskim izazovima - Što možemo naučiti iz iskustava nastavnika osnovnih i srednjih škola tijekom provođenja nastave na daljinu? (poglavlje)
Rončević Zubković, Barbara; Bažon, Martina; Pahljina-Reinić, Rosanda
Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja?
A. Zovko, N. Vukelić, I. Miočić
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci Rijeka
2020.
IKT u nastavi i učenju: Odnos s motivacijskim i emocionalnim čimbenicima (poglavlje)
Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole
S. Kolić-Vehovec
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci Rijeka
2020.
Učinak primjene scenarija poučavanja na afektivne i specifične kognitivne ishode učenja učenika (poglavlje)
Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole
S. Kolić-Vehovec
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci Rijeka
2020.
Digitalne kompetencije nastavnika i učenika (poglavlje)
Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole
S. Kolić-Vehovec
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci Rijeka
2012.
Procjena i ocjenjivanje ishoda učenja (Assessment and grading learning outcomes)
Pahljina Reinić, Rosanda; Kranželić, Valentina; Haničar, Elizabeta
Izvođenje nastave i ishodi učenja
A. Vulić-Prtorić, V. Kranželić, A. Fajdetić
Sveučilište u Zagrebu Zagreb
Kongresna priopćenja
22.08.2023. - 26.08.2023.
Long-term relations between teachers’ attitudes towards technology and its use in the classroom
Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Bažon, Martina; Kolić-Vehovec, Svjetlana
poster
EARLI2023 The 20th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction Solun, Grčka
6.03.2023. - 8.03.2023.
A path analysis of social-environment factors, appraisals, anxiety, and perceived success among teachers during the pandemic
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Bažon, Martina ; Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno priopćenje
17th International Technology, Education and Development Conference INTED 2023 Valencia, Španjolska
3.03.2023. - 4.03.2023.
Motivacijsko-afektivni ishodi obogaćenog programa za darovite učenike
Bažon, Martina ; Pahljina-Reinić, Rosanda
usmeno priopćenje
Horizonti snage, 1. konferencija školskih psihologa Zagreb, Hrvatska
19.10.2022. - 20.10.2022.
Što možemo naučiti iz iskustava nastavnika osnovnih i srednjih škola tijekom provođenja nastave na daljinu?
Rončević Zubković, Barbara ; Bažon, Martina ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno priopćenje
5. Dani obrazovnih znanosti Zagreb, Hrvatska
7.09.2022. - 9.09.2022.
Remote teaching during the COVID-19 pandemic in Croatia: a comparison of teachers’ experiences depending on prior school participation in digital technologies implementation project
Bažon, Martina ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Rončević Zubković, Barbara
usmeno priopćenje
16th International Technology, Education and Development Conference INTED 2022 Valencia, Španjolska
26.05.2022. - 28.05.2022.
Primjena digitalne tehnologije kod nastavnika različitih profila pristupa poučavanju i digitalnih kompetencija
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Bažon, Martina ; Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno priopćenje
23. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
26.05.2022. - 28.05.2022.
Korištenje digitalne tehnologije i emocije postignuća učenika na nastavi prirodoslovno- matematičkih predmeta
Stilin, Dora ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno priopćenje
23. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
24.11.2021. - 26.11.2021.
Effects of using teaching scenarios on students' motivation, emotion and performance
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno priopćenje
The 15th annual EAPRIL Conference for Practitioner Research on Improving Learning: Learning in the age of industry 4.0 online
24.11.2021. - 26.11.2021.
Teachers’ digital competencies and training workshops as predictors of the ICT use in teaching
Rončević Zubković, Barbara ; Bažon, Martina ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Pahljina-Reinić, Rosanda
usmeno priopćenje
15th annual EAPRIL Conference for Practitioner Research on Improving Learning : Learning in the age of industry 4.0 online
14.10.2021. - 15.10.2021.
Teaching in the context of enriched gifted education program – evaluation research of pilot project
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Bažon, Martina ; Pejić Papak Petra
usmeno priopćenje
VI. International Scientific Conference ''Talent Education 2021'' online
1.01.2021. - 1.01.2021.
Beliefs about motivation and the use of motivational regulation strategies in student teachers
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Rončević Zubković, Barbara ; Panijan, Helena
usmeno priopćenje
Earli SIG 16 - Metacognition 2021 online meeting online
1.10.2020. - 3.10.2020.
Profili ciljnih orijentacija i strategije samoregulacije motivacije kod studenata nastavničkih studija
Pahljina - Reinić, Rosanda ; Rončević Zubković, Barbara ; Kolić - Vehovec, Svjetlana ; Bažon, Martina
usmeno priopćenje
22. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
1.10.2020. - 3.10.2020.
Razlike između učenika različitih profila ciljnih orijentacija u uvjerenjima o djelovanju i dobrobiti
Rončević Zubković, Barbara ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kolić-Vehovec Svjetlana ; Bažon Martina
usmeno priopćenje
22. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
16.10.2019. - 18.10.2019.
Creativity-related digital competencies in gifted and average students
Rončević Zubković, Barbara ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno priopćenje
1st Thematic ECHA Conference - Creativity Research and Innovation in Gifted Education: Social, Individual, and Educational Perspective Dubrovnik, Hrvatska
12.08.2019. - 16.08.2019.
A cross-cultural comparison of the pattering of achievement goal orientations
Niemivirta, Markku ; Brandmo, Christian ; Kolić - Vehovec, Svjetlana ; Pahljina - Reinić, Rosanda ; Rončević Zubković, Barbara
usmeno priopćenje
18th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction Aachen, Njemačka
10.11.2018.
Emocije postignuća i zadovoljstvo učenika s obzirom na njihove kompetencije i stavove prema IKT-u
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Mohorić, Tamara ; Smojver-Ažić, Sanja
usmeno priopćenje
26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Sv. Martin na Muri, Hrvatska
10.11.2018.
Odrednice uspješnosti čitanja tijekom osnovne škole: Kako prevenirati neuspjeh?
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Rončević Zubković, Barbara ; Pahljina-Reinić, Rosanda
usmeno priopćenje
26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kvaliteta života kroz životni vijek: Izazovi i preporuke Sv. Martin na Muri, Hrvatska
7.11.2018. - 10.11.2018.
Odnos ciljnih orijentacija i emocija postignuća učenika srednjih škola
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno priopćenje
26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke Sveti Martin na Muri, Hrvatska
7.11.2018. - 10.11.2018.
Odnos ciljnih orijentacija i korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije kod učenika gimnazija
Rončević Zubković, Barbara ; Pahljina- Reinić Rosanda ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno priopćenje
26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke Sveti Martin na Muri, Hrvatska
26.10.2018.
Učinci scenarija poučavanja na motivaciju, emocije i znanje učenika
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Vuković, Anja
usmeno priopćenje
4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment Zagreb, Hrvatska
30.08.2018.
Effects of informing students in individual and cooperative learning conditions about overconfidence
Rončević Zubković, Barbara ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno priopćenje
8th International Biennial Conference of EARLI SIG 16 Metacognition Zurich, Švicarska
16.08.2018.
Students’ math performance: The role of motivation, learning strategies and metacognitive judgments
Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana
poster
16th International Conference on Motivation 2018 Design for Motivation and Emotion Aarhus, Danska
04.07.2018.
Mediating role of perceived benefits and risks of ICT use in relation between approaches to teaching and ICT teaching activities
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
poster
10th International Conference on Education and New Learning Technologies Palma de Malorca
25.05.2018.
Dobne i spolne razlike u motivaciji i strategijama učenja matematike u periodu tranzicije iz osnovne u srednju školu
Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno priopćenje
XXI. Dani psihologije u Zadru / 21st Psychology Days in Zadar Zadar, Hrvatska
10.11.2016.
Točnost metakognitivne procjene znanja matematike, strategije učenja i postignuće
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara
usmeno priopćenje
24.GKHP: Psihologija u prevenciji poremećaja i očuvanju zdravlja Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=849450
20.10.2016.
Epistemološka uvjerenja i konstruktivno poravnanje u visokoškolskom obrazovanju (Epistemic beliefs and constructive alignment in higher education)
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara
usmeno priopćenje
3. Dani obrazovnih znanosti. Obrazovne promjene: izazovi i očekivanja Zagreb, Hrvatska
30.09.2016.
Facilitating conceptual change in students’ understanding of operant conditioning principles: The role of individual and cooperative learning
Kolić-Vehovec, Svjetlana, Pahljina-Reinić, Rosanda, Rončević Zubković, Barbara
usmeno priopćenje
12th Alps Adria Psychology Conference Rijeka, Hrvatska
26.08.2016.
Individual differences in patterns of achievement goals and affect: Effect on motivation, cognition and achievement
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara
usmeno priopćenje
15th International Conference on Motivation 2016 The Odyssey to the Ithaca: Motivated persons, challenging contexts Solun, Grčka
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=849480
25.08.2016.
The role of parenting behavior, parent goal orientations and student goal orientations in experiencing learning-related emotions and academic achievement
Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Hrkač, Tihana
poster
15th International Conference on Motivation 2016 The Odyssey to the Ithaca: Motivated persons, challenging contexts. Solun, Grčka
Preuzeto sa:http://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=849539
24.08.2016.
The effect of individual and cooperative learning on conceptual change and metacognitive confidence judgments
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara
usmeno priopćenje
Metacognition 2016. 7th Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 16 Metacognition Nijmegen, Nizozemska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=849471
19.05.2016.
Perceived digital competence and teachers’ attitudes and usage of ICT in teaching
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Smojver-Ažić, Sanja ; Martinac Dorčić, Tamara ; Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena
usmeno priopćenje
13th ICIE Conference, Excellence, Creativity & Innovation in Basic-Higher Education & Psychology Rijeka, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=825421
18.11.2015.
Preliminarni rezultati istraživanja učinaka pilot projekta „e-Škole“: stavovi učenika i nastavnika u 20 škola
Kolić-Vehovec, Svjelana ; Kalebić Maglica, Barbara ; Martinac Dorčić, Tamara ; Miletić, Irena ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Rončević Zubković, Barbara ; Smojver-Ažić, Sanja ; Sušanj, Zoran ; Takšić, Vladimir
ostalo
17. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2015 Dubrovnik, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=824397
07.07.2015.
The effects of using tablet computers on fifth grade students’ motivation, engagement and academic achievement
Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda
poster
14th European Congress of Psychology, Linking technology and psychology: feeding the mind, energy for life Milano, Italija
06.07.2015.
Information and communication technologies (ICT) in education: A case study of two elementary schools
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Kalebić Maglica, Barbara; Martinac Dorčić, Tamara; Miletić, Irena; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Smojver-Ažić, Sanja; Sušanj, Zoran; Takšić, Vladimir
poster
7th International Conference on Education and New Learning Technologies Barcelona, Španjolska
16.04.2015.
Stavovi učenika i roditelja prema IKT-u s obzirom na iskustvo korištenja iPad-a u nastavi (Attitudes of students and parents towards ICT with regart to the experience of using iPad in the classroom)
Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Smojver-Ažić, Sanja; Kalebić Maglica, Barbara; Pahljina- Reinić, Rosanda
usmeno priopćenje
22. Dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb, Hrvatska
01.04.2015.
The determinants of business students' achievement and perceived learning-outcomes
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara
usmeno priopćenje
2015 International Symposium on Education and Psychology Kuala Lumpur, Malezija
07.11.2014.
Razvoj metakognitivnog znanja o strategijama čitanja i stavova prema čitanju u ranoj adolescenciji: učinak na razumijevanje teksta (Development of Metacognitive Knowledge of Reading Strategies and Attitudes Toward Reading in Early Adolescence: The Effect on Reading Comprehension)
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda
usmeno priopćenje
22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe Rovinj, Hrvatska
06.11.2014.
Učinci osobnih i kontekstualnih ciljeva postignuća na emocije i postignuće u akademskom okruženju (Effects of personal and contextual achievement goals on emotions and achievement in academic settings)
Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno priopćenje
22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe Rovinj, Hrvatska
16.10.2014.
Osobine studenata i kvaliteta nastave kao odrednice uspješnosti na početku studija (Characteristics of students and the quality of teaching as determinants of success at the start of the study)
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara
usmeno priopćenje
2. Dani obrazovnih znanosti: Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama Zagreb, Hrvatska
03.09.2014.
Students’ confidence in their misconceptions about operant conditioning concepts: Do they change following instruction?
Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno priopćenje
6th Biennial Meeting of the EARLI SIG Metacognition Istanbul, Turska
30.05.2014.
Konceptualne promjene u shvaćanju principa operantnog uvjetovanja kod studenata (Conceptual change in understanding concepts of operant conditioning in students)
Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno priopćenje
19. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
25.10.2012.
Interes, učenje i postignuće u akademskom okruženju: uloga vrijednosti zadatka, ciljeva postignuća i strategija učenja (Interest, learning and achievement in academic settings: The role of task values, achievement goals and learning strategies)
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda
usmeno priopćenje
1. Dani obrazovnih znanosti: Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive Zagreb, Hrvatska
29.08.2012.
Effects of personal and contextual achievement goals on academic emotions and achievement
Pahljina-Reinić, Rosanda
poster
International Conference on Motivation 2012, Motivation in all Spheres of Life Frankfurt am Main, Njemačka
05.08.2012.
Metacognitive knowledge, summarization skill and text comprehension in early adolescence: A longitudinal study
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda
usmeno priopćenje
5th Biennial Meeting of EARLI Special Interest Group 16 - Metacognition Milano, Italija
24.05.2012.
Longitudinalno praćenje promjena u metakogniciji i razumijevanju teksta u ranoj adolescenciji (Longitudinal study of metacognition and text comprehension in early adolescence)
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda
usmeno priopćenje
Međunarodni znanstveno-stručni skup, XVIII. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
27.05.2010.
Učinci osobnih i kontekstualnih ciljeva postignuća na emocije, interes i postignuće u učenju (The effects of personal and contextual achievement goals on emotions, interest and academic achievement)
Pahljina-Reinić, Rosanda
usmeno priopćenje
XVII. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
26.08.2009.
Interest, learning and achievement in academic settings: The role of task values, achievement goals and learning strategies
Pahljina Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara
poster
13th Biannial Conference for Research on Learning and Instruction Amsterdam, Nizozemska
22.04.2009.
Osobni i kontekstualni ciljevi postignuća: učinci na upotrebu strategija učenja, interes i postignuće u učenju ekspozitornog teksta (Personal and contextual achievement goals: The effects on learning strategies employment, interest and achievement in learning from expository text)
Pahljina-Reinić, Rosanda
usmeno priopćenje
19. Dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb, Hrvatska
Znanstveni skupovi
29.09.2016. - 01.10.2016.
12th Alps-Adria Psychology Conference
Rijeka, Hrvatska Članica programskog odbora
08.09.2011. - 10.09.2011.
III. međunarodni kongres emocionalne inteligencije
Opatija Članica organizacijskog odbora
Recenzije
2017. -
recenzent za časopis Društvena istraživanja
2012.
recenzent za časopis Psihologijske teme
Stručna djelatnost
Stručna aktivnost
25.9.2023.
Metodički pristupi oblikovanju nastave
Agencija za odgoj i obrazovanje
Predavanje na međužupanijskom skupu Stručno metodička priprema za polaganje stručnog ispita stručnih suradnika psihologa i nastavnika psihologije
6.4.2022.
Praktični dio stručnog ispita - strukturiranje stručnog rada i nastavnog sata
Agencija za odgoj i obrazovanje
Predavanje na međužupanijskom skupu Stručno metodička priprema za polaganje stručnog ispita stručnih suradnika psihologa i nastavnika psihologije
2022. -
Provođenje psihologijskog testiranja pristupnika Natječaju za dodjelu stipendija darovitim učenicima 3. i 4. razreda srednjih škola i studentima Odjela gradske uprave za odgoj i školstvo Grada Rijeke
Grad Rijeka, Odjel gradske uprave za odgoj i školstvo
10.12.2021.
Poticanje kreativnosti u muzejskom okruženju
Odsjek za povijest umjetnosti, Filozofski fakultet u Rijeci
Predavanje u okviru online seminara Sekcije za muzejsku pedagogiju i kulturnu akciju Hrvatskog muzejskog društva
1.9.2021.
Evaluacija napredovanja učenika - konstrukcija zadataka objektivnog tipa
Prometna škola, Rijeka
Predavanje u okviru stručnog usavršavanja nastavnika
18.2.2021.
Praktični dio stručnog ispita - metodički pristupi u oblikovanju nastave
Agencija za odgoj i obrazovanje
Predavanje na međužupanijskom skupu Stručno metodička priprema za polaganje stručnog ispita stručnih suradnika psihologa i nastavnika psihologije
17.2.2020.
Metodički pristupi u oblikovanju nastave - ciljevi, aktivnosti, ishodi
Agencija za odgoj i obrazovanje, Rijeka
Predavanje na međužupanijskom skupu Stručno metodička priprema za polaganje stručnog ispita stručnih suradnika psihologa i nastavnika psihologije
20.5.2019.
Učenje i poučavanje
Medicinski fakultet u Rijeci
Predavanje u okviru tečaja Stjecanje i unaprjeđivanje kompetencija za poučavanje u medicinskoj nastavi
18.4.2019.
IKT u učenju i poučavanju: rezultati istraživanja učinaka provedbe projekta e-Škole
Gimnazija Eugena Kumičića, Opatija
Predavanje u okviru stručnog usavršavanja nastavnika
15.2.2019.
Metodički pristupi u oblikovanju nastave - ciljevi, aktivnosti, ishodi
Agencija za odgoj i obrazovanje, Rijeka
Predavanje na međužupanijskom skupu Stručno metodička priprema za polaganje stručnog ispita stručnih suradnika psihologa i nastavnika psihologije
13.05.2016. -
Kreativna radionica studentske inicijative bioLeonardo
Zaklada Sveučilišta u Rijeci
10.01.2014. -
Kako poticati i razvijati kreativnost u obrazovnom okruženju?
Agencija za odgoj i obrazovanje
Državni stručni skup za nastavnike likovne umjetnosti srednjih strukovnih škola koje eksperimentalno provode novi kurikulum u društveno-humanističkom i umjetničkom području/2. modul
07.11.2011. -
Ostvarivanje discipline u razredu: modifikacija ponašanja
OŠ Ivanke Trohar Fužine
Radionica za nastavnike
2011. - 2016.
Provođenje psihologijskog testiranja pristupnika Natječaju za dodjelu stipendija darovitim učenicima 3. i 4. razreda srednjih škola i studentima Odjela gradske uprave za odgoj i školstvo Grada Rijeke
Grad Rijeka
Član stručne službe
Javno djelovanje
Javna predavanja
5.5.2023.
Kreativnost i poučavanje: što, zašto i kako?
6. Regionalni susret studenata psihologije Rijeka (SPiRi) - Pogled iza kulisa: psihologija umjetnosti i kreativnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
Popularizacija znanosti
17.2.2021.
Mentoriranje studenata u provedbi radionice za učenike srednjih škola: Strah od javnog nastupa
Rijeka psihologije 2021
Rijeka
17.2.2021.
Dan otvorenih vrata Odsjeka za psihologiju Filozofskoga fakulteta u Rijeci
Rijeka psihologije 2021
Filozofski fakultet u Rijeci
19.2.2020.
Dan otvorenih vrata Odsjeka za psihologiju Filozofskoga fakulteta u Rijeci
Rijeka psihologije 2020
Filozofski fakultet u Rijeci
20.2.2019.
Dan otvorenih vrata Odsjeka za psihologiju Filozofskoga fakulteta u Rijeci
Rijeka psihologije 2019
Filozofski fakultet u Rijeci
21.2.2018.
Dan otvorenih vrata Odsjeka za psihologiju Filozofskoga fakulteta u Rijeci
Rijeka psihologije 2018
Filozofski fakultet u Rijeci
19.2.2018. - 25.2.2018.
Koordiniranje studenata Odsjeka za psihologiju u provedbi humanitarne akcije: Promotivni i prodajni štand u humanitarne svrhe
Rijeka psihologije 2018
Rijeka
23.02.2017.
Kako razvijati kreativnost? - radionica za nastavnike predmetne nastave osnovnih i srednjih škola
Rijeka psihologije 2017
Filozofski fakultet u Rijeci
22.02.2017.
Dan otvorenih vrata Odsjeka za psihologiju Filozofskoga fakulteta u Rijeci
Rijeka psihologije 2017
Filozofski fakultet u Rijeci
25.03.2015.
Obilježavanje Dana darovitih učenika
Osnovna škola Vežica
16. - 22. veljače 2015.
Rijeka psihologije 2015.
član organizacijskog odbora
17. - 23. veljače 2014.
Rijeka psihologije 2014.
član organizacijskog odbora
18. - 24. veljače 2013.
Rijeka psihologije 2013.
član organizacijskog odbora
Administrativna djelatnost
Povjerenstva na sveučilištu
2022.
Članica Izbornog povjerenstva za provedbu izbora za Studentski zbor Filozofskoga fakulteta u Rijeci
Filozofski fakultet u Rijeci
2020.
Članica Izbornog povjerenstva za provedbu izbora za Studentski zbor Filozofskoga fakulteta u Rijeci
Filozofski fakultet u Rijeci
2018. - 2022.
Članica Programskog vijeća Centra za obrazovanje nastavnika
Filozofski fakultet u Rijeci
2017. - 2021.
Članica Povjerenstva za priznavanje aktivnosti izvan studijskog programa
Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za psihologiju
2016. -
Članica Odbora metodičara društveno-humanističkih znanosti
Filozofski fakultet u Rijeci
2015. - 2021.
MOZVAG koordinator - preddiplomski studij psihologije
Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za psihologiju
2015. - 2020.
ECTS koordinator - preddiplomski studij psihologije
Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za psihologiju
Povjerenstva izvan sveučilišta
2022. -
Članica Povjerenstva za stipendiranje darovitih učenika i studenata
Grad Rijeka, Odjel gradske uprave za odgoj i školstvo
2020. -
Članica Povjerenstva za usporedbu stručnih kvalifikacija i provjeru kompetentnosti
Hrvatska psihološka komora
2018. -
Članica Ispitnog povjerenstva za polaganje stručnih ispita za pripravnike stručne suradnike i nastavnike psihologije
Agencija za odgoj i obrazovanje
Projekti
Znanstveni projekti
2021. - 2023.
e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)
članica istraživačkog tima, stručnjak za provođenje istraživanja
CARNET
2019. - 2023.
Osobne i kontekstualne odrednice učenja i poučavanja različitih uzrasnih skupina
suradnica na projektu
Sveučilište u Rijeci
2019. - 2023.
Učiteljska uvjerenja kao odrednice samoregulacije i kreativnosti učenika u STEM području obrazovanja
suradnica na projektu
Sveučilište u Rijeci
2016. - 2018.
e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)
članica istraživačkog tima
CARNET
2014. - 2017.
(Meta)kognitivne, motivacijske i afektivne odrednice uspješnosti u učenju u različitim okruženjima
suradnica na projektu
Sveučilište u Rijeci
2007. - 2013.
Kognitivni, metakognitivni i motivacijski čimbenici čitanja i učenja
suradnik
Ministarstvo znanosti obrazovanja i špota RH
2005. - 2007.
Kognitivne strategije, metakognicija i razumijevanje pri čitanju
suradnik
Ministarstvo znanosti RH
2001. - 2003.
Informatika od 1. do 4. razreda osnovne škole
suradnica na projektu
Ministarstvo prosvjete i športa RH
Stručni projekti
2015. - 2016.
Prva faza istraživanja učinaka pilot projekta e-Škole u 20 odabranih škola - Ishodi učenja, kompetencije, stavovi i iskustva učenika i nastavnika
CARNet
Suradnik
2014. - 2015.
Psihologijski aspekti korištenja informacijsko-komunikacijskih tehnologija u osnovnoškolskom obrazovanju
Sveučilište u Rijeci
Suradnik
2013. - 2015.
Analiza i evaluacija studijskih programa (117.500)
Sveučilište u Rijeci
Suradnik
2010. - 2012.
Tempus projekt "Education for Equal opportunities at Croatian Universities - EduQuality"
Član radne skupine za izradu edukativnih materijala
Projekti u znanosti - Suradnik na projektu
Dr.sc.Svjetlana Kolić Vehovecred.prof.
Osobne i kontekstualne odrednice učenja i poučavanja različitih uzrasnih skupina
Društvene znanosti
izv.prof.dr.sc.Darko Lončarić
Učiteljska uvjerenja kao odrednice samoregulacije i kreativnosti učenika u STEM području obrazovanja
Društvene znanosti
Dr.sc.Svjetlana Kolić Vehovecred.prof.
(Meta)kognitivne, afektivne i motivacijske odrednice uspješnosti u učenju u različitim okruženjima
Društvene znanosti