Jelena Komšić mag.oec.

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Zavod za financije

prostorija : 302
e-pošta : jelenak@fthm.hr
telefon : 051/294-313

MEĐUNARODNA VIDLJIVOST:
CITATIH-INDEXI10-INDEX
Google Znalac 32 4 0

Obrazovanje

1.1.2012. - Poslijediplomski sveučilišni doktorski studij Menadžment održivog razvoja Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
1.1.2009. - 1.1.2010. mag. oec., magistar ekonomije Sveučilišni diplomski studij Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
1.1.2005. - 1.1.2009. univ. bacc. oec., baccalareus economics Sveučilišni preddiplomski studij Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Radno iskustvo

15.2.2018. - Asistnetnica Primijenjana ekonometrija FMTU, Opatija
1.1.2010. - 30.9.2016. Asistent Asistent na kolegijima: - Statistika - Poslovna statistika - Istraživanje zadovoljstva klijenta - Mjerenje kvalitete usluga - Mjerenje zadovoljstva klijenta FMTU, Opatija

Članstva

1.1.2012. - 1.1.2014. predstavnica suradnika – član Odbora za kvalitetu na FMTU
1.1.2012. - 1.1.2013. članica ALUMNI-a FMTU

Nastavna djelatnost

Kolegiji

1.12.2010. - 30.9.2016. Statistika
Preddiplomski sveučilišni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
suradnik
Norma sati:
1.12.2010. - 30.9.2016. Istraživanje zadovoljstva klijenta
Preddiplomski sveučilišni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
suradnik
Norma sati:
1.12.2010. - 1.9.2014. Mjerenje kvalitete usluga
Diplomski sveučilišni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
suradnik
Norma sati:
1.12.2010. - 30.9.2013. Mjerenje zadovoljstva klijenta
Preddiplomski stručni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
suradnik
Norma sati:

Osobni razvoj

8.2.2016. - 12.2.2016. Academic Teaching Excellence – English as the Medium of Instruction


Norma sati:
26.5.2015. - 29.5.2015. 2nd Training School "Research design: A focus on Delphi method and Social network analysis"


Norma sati:
2.9.2013. - 7.9.2013. Introduction to Multivariate Analysis


Norma sati: 20 sati
1.7.2013. - 12.7.2013. Međunarodna ljetna škola Istanbul Quantitative Lectures (ISTQL) - Structural Equation Modeling


Norma sati: 15 ECTS
16.11.2011. - Teaching with Case Studies: Tips and Techniques for Instructors


Norma sati:
4.7.2011. - 22.8.2011. Međunarodna ljetna škola Alpen-Adria 2011: Marketing Intelligence and Strategic Planning in Tourism (MISP) & Tourism Behavior and Hospitality and Destination Marketing (TBHDM)


Norma sati: 8
10.5.2011. - 11.7.2011. IT-Akademija: UniSTAT 3: Napredne statističke analize


Norma sati:
5.4.2011. - 3.5.2011. IT-Akademija: UniSTAT 2: Osnove analize varijance i regresijske analize


Norma sati: 2 ECTS
2.3.2011. - 30.6.2013. Tečaj engleskog jezika (B1/B2)


Norma sati:
1.3.2011. - 29.3.2011. IT-Akademija: UniSTAT 1: Priprema podataka uz osnove deskriptivne i inferencijalne analize


Norma sati: 2 ECTS
1.2.2010. - 1.7.2010. ERASMUS program mobilnosti


Norma sati:
1.6.2009. - 1.7.2009. Program bilateralne mobilnosti u visokom obrazovanju


Norma sati:
27.7.2008. - 15.8.2008. 19th International Summer University WU2008 in Vienna; Strategische Unternehmensführung & Controlling + Internationales Finanzmanagement


Norma sati: 7,5 ECTS
- Statističke metode u istraživačkom radu,radionica za doktorande Profesorica Jasna Horvat i docentica Josipa Mijoč


Norma sati:

Znanstvena i umjetnička djelatnost

Znanstveni radovi

1. Komšić, J., Valčić, I.
SERVICE QUALITY MEASUREMENT OF CROATIAN TELEVISION NEWS: AN APPLICATION OF THE MODIFIED SERVQUAL MODEL
International Journal of Marketing and Technology 5 38-50 - 2015.

2. Marković, S., Raspor, S., Car, T., Komšić, J.
CONTENT ANALYSIS OF HOTEL WEBSITES: CASE STUDY OF CROATIA
Journal Studia Universitatis Babes Bolyar - NEGOTIA 57 27-37 - 2012.

3. Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN CROATIAN WELLNESS TOURISM: ANAPPLICATION OF THE SERVQUAL SCALE
Academica Touristica - Tourism & Innovation Journal 5 47-58 - 2012.

4. Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
WHO ARE WELLNESS CUSTOMERS? AN EMPIRICAL STUDY IN THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY
Naše gospodarstvo 58 24-34 - 2012.

Znanstvene knjige

1. Autor poglavlja u knjizi
Marković, S., Komšić, J., Dorčić, J.
Marketing Insights from a Changing Environment - MEASURING SERVICE QUALITY IN CROATIAN RESTAURANTS: APPLICATION OF DINESERV SCALE
Marketing insights from a changing environment Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J., Žabkar, V., Grunhagen, M. PEARSON London - 2015.
2. Autor poglavlja u knjizi
Marković, S., Jelušić, A., Komšić, J.
Obilježja provedenog istraživanja
ISTRAŽIVANJE TURIZMA DESTINACIJE Blažević, B., Peršić, M. Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija, Sveučilište u Rijeci Opatija - 2012.

Kongresna priopćenja

1.
Dorcic J., Komsic J. (2017)
Online Reputation and Tourism Destination Competitiveness—Conceptual Model Development and Pilot Testing Enter 2017 Conference "eTourism: Sustaining Culture and Creativity" Rim, Italija - 24.1.2017. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-51168-9_39#citeas
2.
Komsic, J., Dorcic, J.
Tourism Destinaton Competitiveness and Online Reputation: Conceptualization and Literature Framework Analysis 23rd International Congess Tourism and Hospitality Industry 2016 - Trends and Challanges Opatija - 28.4.2016.
3.
Ivanović, Slobodan; Perman, Luka; Komšić, Jelena
Evaluating successful strategies in creation of innovative services in hospitality 23th International Congress Tourism and Hospitality Industry - Trends and Challenges Opatija - 28.4.2016.
4.
Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
GUESTS' EXPECTATIONS MEASUREMENT IN THE CROATIAN REASTAURANT INDUSTRY 23rd CROMAR Congress,Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practiacl Insights, Lovran, Croatia, October 24-26 2013
5.
Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
MJERENJE KVALITETE USLUGA WELLNESSA: CASE STUDY 13. međunarodni simpozij o kvaliteti “Kvaliteta i društvena odgovornost”, Hrvatsko društvo menadžera kvalitete,Solin, Hrvatska, 15. – 16. 3. 2012.
6.
Marković, S., Komšić, J., Štifanić, M.
MEASURING SERVICE QUALITY IN CITY RESTAURANT SETTINGS USING DINESERV SCALE 1st International Conference on Management, Marketing, Tourism, Retail, Finance and Computer Applications (MATREFC'13) – Recent Advances in Business Management and Marketing, Dubrovnik, Croatia, 25-27 June 2013
7.
Valčić I., Komšić, J., Simpson, C. N.
INVESTIGATING THEME PARK SERVICE QUALITY BY USING MODIFIED THEMEQUAL MODEL 3rd International Scientific Conference ToSEE 2015 - Tourism in Southern and Eastern Europe, Sustainable Development, Economic Development and Quality of Life, FMTU; Opatija; 13-16. 05. 2015;

Znanstveni projekti

1. 1.12.2015. - 1.12.2017.
ZP UNIRI 2/15 Mjerenje utjecaja online reputacije na konkurentnost turističke destinacije; Član tima; UNIRI; 20.000,00; https://www.fthm.uniri.hr/index.php/projekti-uniri-2015/zpuniri-2-15