PORTFELJ / Doc.dr.sc. Maja Kelić prof. logoped

Portfelj

Doc.dr.sc.

Maja Kelić

prof. logoped

Rektorat

Studij Logopedija

Kontakt

Vidljivost

Obrazovanje

2009-2017

Sveučilišni interdisciplinarni poslijediplomski doktorski studij Jezik i kognitivna neuroznanost

Sveučilište u Zagrebu

2003-2008

Sveučilišni studij logopedije

Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Radno iskustvo

2021. -

Docent

Studij Logopedija, Sveučilište u Rijeci

2020. - 2021.

Znanstveni suradnik poslijedoktorand

Studij Logopedija, Sveučilište u Rijeci

2019.

Znanstveni suradnik poslijedoktorand

Stipendija u okviru programa Joint Excellence in Science and Humanities (JESH) Austrijske akademije znanosti

Institut za lingvistiku Sveučilišta u Beču, Istraživačka skupina za komparativnu psiholingvistiku, Beč (Austrija)

2017. - 2019.

Poliklinika SUVAG, Logoped u Službi za medicinsku rehabilitaciju djece školske dobi

Logopedska procjena i terapija djece sa specifičnim poremećajem čitanja, učenja te jezičnim teškoćama

Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Zagreb

2015. - 2016.

Znanstveni suradnik, Odsjek za logopediju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Interdisciplinarni pristup razvoju jezično-kognitivnog modela disleksije (MIS kod HR.3.2.01-0247)

Laboratorij za psiholingvistička istraživanja Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

2008. - 2015.

Poliklinika SUVAG, Logoped u Službi za medicinsku rehabilitaciju djece školske dobi

Logopedska procjena i terapija djece sa specifičnim poremećajem čitanja, učenja te jezičnim teškoćama

Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Zagreb

Članstva

2010. -

Hrvatko filološko društvo

2009. -

Hrvatsko logopedsko društvo

2008. -

Hrvatska udruga za disleksiju

Znanstvena djelatnost

Znanstveni radovi

2023.

Intervencija teškoća čitanja i pisanja krojena prema ‘Odgovoru na intervenciju’

Kelić, Maja

Logopedija - 13 59-66

2022.

Croatian (mor)phonotactic word-medial consonant clusters in the early lexicon

Kelić, Maja; Matić Škorić, Ana; Palmović, Marijan

Poznan Studies in Contemporary Linguistics

https://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/psicl-2022-2005/html

Q2 WOS

2021.

Reading Predictors in Croatian: Contribution of (Meta) Phonological Variables

Kelić, Maja; Zelenika Zeba, Mirta; Kuvač Kraljević, Jelena

Psihologijske teme

Q3

2021.

“So, I told him to look for friends!” Barriers and protecting factors that may facilitate inclusion for children with Language Disorder in everyday social settings: Cross-cultural qualitative interviews with parents.

Kristine M. Jensen de López, Julie Feilberg, Sofia Baena, Rena Lyons, Sam Harding, Maja Kelić, Inge S. Klatte, Tina C. Mantel, Rama Novogrodsky, Thora S. Ulfsdottir, Krisztina Zajdó, Isabel R. Rodriguez-Ortiz

Research in Developmental Disabilities - 115

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0891422221001128

Q1

2021.

Exploring Parental Perspectives of Childhood Speech and Language Disorders Across 10 Countries: A Pilot Qualitative Study

Kristine M. Jensen de López Rena Lyons, Rama Novogrodsky, Sofia Baena, Julie Feilberg, Sam Harding, Maja Kelić, Inge S. Klatte, Tina C. Mantel, Marina O. Tomazin, Thora S. Ulfsdottir, Krisztina Zajdó and Isabel R. Rodriguez-Ortiz

Journal of Speech, Language, and Hearing Research

https://pubs.asha.org/doi/full/10.1044/2020_JSLHR-20-00415

Q1

2019.

Od fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome

Kelić, M.

Govor

https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=336682

Q4

2019.

The development of morphonotactic and phonotactic word-initial consonant clusters in Croatian first-language acquisition

Kelić, M., Dressler, W.U.

Suvremena lingvistika

https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=336227

Q4 WOS

2016.

Što mjerimo pseudoriječima i kako mjerimo pseudoriječi

Kelić, M., Zelenika Z., Kuvač Kraljević, J.

Logopedija

2012.

Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?

Buljubašić-Kuzmanović, V., Kelić, M.

Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja

A2

2012.

Učestalost i funkcije majčinih verbalnih iskaza i gesta u ranom jezičnom razvoju

Maričić, A., Kelić, M., Cepanec, M.

Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja

https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=117400

Q3

2012.

Mjere jezičnog razvoja kao pokazatelji posebnih jezičnih teškoća

Kelić, M., Hržica, G., & Kuvač Kraljević, J.

Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja

https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=130613

Q3

2011.

Utjecaj poučavanja na ovladanost povratnim glagolima u hrvatskome kao inome jeziku

Pavlinušić, E., Kelić, M.

Lahor - 1 5-22

https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=253834

2011.

Slušno kratkoročno pamćenje i jezično razumijevanje kod djece s posebnim jezičnim teškoćama

Kelić, M., Bilonić Milošević, S., Konjevod, M.

Znanstveno stručna –monografija „Čovjek i govor“, VII. međunarodnog simpozija verbotonalnog sistema

A2

Recenzije

2017. - 2020.

DOMAĆI ČASOPISI: Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja Logopedija

2017. - 2020.

MEĐUNARODNI ČASOPISI: Written Language and Literacy; Speech, Language and Hearing; International Journal of Speech-Language Pathology; International Journal of Language & Communication Disorders

Stručna djelatnost

Stručna aktivnost

2016.

poglavlje u piručniku: Jurić, D., Kelić, M., Novak, M., Palčić Strčić, I., Pavičić Dokoza, K., Turčin, M., & Vlahoviček, M. Čitanje, pisanje i računanje može biti lako–slijedi upute i vidjet ćeš da je tako!. Vrtuljak igara–verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno-jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine, 82-82.

Školska knjiga, Zagreb

2015.

objavljen stručni piručnik: Ovladavanje čitanjem.

Zagreb: Naklada Slap. https://www.nakladaslap.com/knjige/pregled/a53d2791074c94ac4a0203551ddd83aca

2014.

poglavlje u priručniku: Kelić, M. (2014). Uloga roditelja u integraciji djece s teškoćama sluha, slušanja i govora u redoviti sustav obrazovanja. U: Bakota, K., Bošnjak, K., Burušić, L. Č., Dulčić, A., Hižak, N., Kelić, M., ... & Praznik, V. (2014). Čujete li razliku? : priručnik za edukaciju odgojno-obrazovnih djelatnika za rad s djecom oštećana sluha i/ili govora

Zagreb: Osnovna škola Davorin Trstenjak, 2014 http://www.suvag.hr/nova/wp-content/uploads/cujetelirazliku.pdf

Projekti

Znanstveni projekti

2019. - 2023.

MSCA ETN Neo-PRISM-C (Puni naziv: NEurodevelopmental Optimal-Predictors, Risk factors, and Intervention from a Systems approach to Maladjustment in Children)

Sumentorica za izradu doktorske disertacije

Europska Unija, Obzor 2020, Programi za istraživanje i razvoj, Akcija Marie Skłodowska-Curie (Research and Innovation Program under the Marie Skłodowska-Curie Actions—Grant Agreement No. 813546)

http://www.neoprismc.org

2015. - 2016.

Interdisciplinarni pristup razvoju jezično-kognitivnog modela disleksije (MIS kod HR.3.2.01-0247)

Stručni suradnik dokorand

Europski socijalni fond, "Razvoj ljudskih potencijala"

2014. - 2019.

COST ACTION IS1406 'Enhancing children's oral language skills across Europe and beyond – a collaboration focusing on interventions for children with difficulties learning their first language'

članica radne skupine

COST ACTION IS1406 'Enhancing children's oral language skills across Europe and beyond – a collaboration focusing on interventions for children with difficulties learning their first language' (2014-2019). Europska Unija, The European Cooperation in Science and Technology (COST)

https://research.ncl.ac.uk/echo/

Stručni projekti

2014. - 2015.

Infinitus, Erasmus+

Tietgen, Odense, Danska

Predstavnica Hrvatske udruge za disleksiju