Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
15.04.2019. - 2023.
izvanredni profesor
Integrirani preddiplomski i diplomski učiteljski studij; Rani i predškolski odgoj i obrazovanje (redovni i izvanredni studiji)
Učiteljski fakultet u Rijeci
2013. -
docent
Učiteljski fakultet u Rijeci
2011. -
doktor znanosti
Filozofski fakultet u Rijeci
2006. -
magistar znanosti
Filozofski fakultet u Rijeci
1993. - 1997.
učitelj razredne nastave
Pedagoški fakultet
Radno iskustvo
1.7.2024.
redoviti profesor
Učiteljski fakultet u Rijeci
1.3.2024.
Šefica katedre za društvene znanosti
Učiteljski fakultet u Rijeci
2019. - 2023.
izvanredni profesor
nositelj kolegija na studijskim programima
Učiteljski fakultet u Rijeci
03.10.2016. - 3.10.2019.
Šefica katedre
Šefica katedre za metodike nastavnih predmeta prirodnih i društvenih znanosti
Učiteljski fakultet u Rijeci
03.10.2013. -
docent
nositelj kolegija, ECTS koordinator (do 2016.)
Učiteljski fakultet u Rijeci
2011. - 03.10.2013.
viši asistent
nositelj kolegija, Voditelj Razlikovnog programa za upis na diplomsku razinu RPOO Članstva u povjerenstvima za studijske programe ECTS koordinator
Učiteljski fakultet u Rijeci
2007. -
asistent/viši asistent
predavanja, seminari i vježbe iz kolegija: Pedagoška ekologija, Metodika nastave prirode i društva, Pedagogija održivog razvoja, Odgoj i obrazovanje za okoliš na otvorenim prostorima, Održivi razvoj u kontekstu cjeloživotnog učenja
Učiteljski fakultet u Rijeci
2001. - 2007.
znanstveni novak/asistent
znanstveno-istraživački projekti: predavanja, seminari i vježbe.
Filozofski fakultet u Rijeci/Visoka učiteljska škola
1998. - 2001.
učitelj razredne nastave
učitelj razredne i učitelj predmetne nastave (povijest, zemljopis, njemački jezik)
osnovne škole Grada Rijeka i prstena
Nagrade i priznanja
2023.
Nagrada za nastavnu izvrsnost 2022/2023.
Članstva
2015.
Alumni klub Ufri
---
Udruga za razvoj visokog školstva Universitas
Hrvatsko pedagogijsko društvo
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2022. - 2023.
Pedagogija održivog razvoja
Izvanredni preddiplomski rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
nositelj kolegija
2022. - 2023.
Pedagogija održivog razvoja
Preddiplomski studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
nositelj kolegija
2022. - 2023.
Pedagogija održivog razvoja
Integrirani preddiplomski i diplomski učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
nositelj kolegija
2022. - 2023.
Metodika prirode i društva 3
Integrirani preddiplomski i diplomski učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
nositelj kolegija
2022. - 2023.
Metodika prirode i društva 2
Integrirani preddiplomski i diplomski učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
nositelj kolegija
2022. - 2023.
Metodika prirode i društva 1
Integrirani preddiplomski i diplomski učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
nositelj kolegija
30.08.2021.
METODIKA NASTAVE PRIRODE I DRUŠTVA 3
INTEGRIRANI PREDDIPLOMSKI I DIPLOMSKI SVEUČILIŠNI UČITELJSKI STUDIJ
UČITELJSKI FAKULTET U RIJECI
nositelj
30.08.2021.
METODIKA NASTAVE PRIRODE I DRUŠTVA 1
INTEGRIRANI PREDDIPLOMSKI I DIPLOMSKI SVEUČILIŠNI UČITELJSKI STUDIJ
UČITELJSKI FAKULTET U RIJECI
nositelj
30.08.2021.
METODIKA NASTAVE PRIRODE I DRUŠTVA 2
INTEGRIRANI PREDDIPLOMSKI I DIPLOMSKI SVEUČILIŠNI UČITELJSKI STUDIJ
UČITELJSKI FAKULTET U RIJECI
nositelj
30.08.2021.
Pedagogija održivog razvoja
učiteljski studij/rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
nositelj
30.08.2020. -
Istraživačka nastava prirode i društva
INTEGRIRANI PREDDIPLOMSKI I DIPLOMSKI SVEUČILIŠNI UČITELJSKI STUDIJ
Učiteljski fakultet
nositelj
30.08.2020. -
Djeca-okoliš i održivi razvoj
rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
nositelj
2020. - 2021.
Pedagogija održivog razvoja
preddiplomski izvanredni sveučilišni studij rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
nositelj kolegija
2012. - 2013.
Metodika nastave prirode i društva
učiteljski studij
Učiteljski fakultet
nositelj
2012. -
Odgoj i obrazovanje za održivi razvoj na otvorenim prostorima
rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
nositelj
2011. - 2015.
Održivi razvoj u kontekstu cjeloživotnog učenja
razlikovni program za upisa na diplomsku razinu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Učiteljski fakultet
voditelj
2010. - 2016.
Održivi razvoj u kontekstu cjeloživotnog učenja
razlikovni program za upisa na diplomsku razinu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Učiteljski fakultet
suradnik
2001. - 2013.
Metodika nastave prirode i društva
razredna nastava/učiteljski studij
Visoka učiteljska škola/Filozofski fakultet/učiteljski fakultet
suradnik
2001. - 2011.
Osnove ekologije/Pedagoška ekologija/Pedagogija održivog razvoja
razredna nastava/predškolski odgoj/učiteljski studij/ rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Visoka učiteljska škola/Filozofski fakultet/Učiteljski fakultet
suradnik
Mentor u završnim radovima
23.2.2023.
Istraživanje prirode u nastavi prirode i društva
Petra Orbanić
Integrirani preddiplomski i diplomski učiteljski studij; Rani i predškolski odgoj i obrazovanje (redovni i izvanredni studiji)
Učiteljski fakultet u Rijeci
14.9.2022.
Povezanost s prirodom učitelja razredne nastave
Elizabeta Rajković
sus
Učiteljski fakultet u Rijeci
14.9.2022.
Ljubav i briga za prirodu studenata i odgojitelja
Emilija Maurović
rpoo
Učiteljski fakultet u Rijeci
20.7.2022.
PRAKTIČNI RADOVI U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA
Karin Terzić
rpoo
Učiteljski fakultet u Rijeci
18.7.2022.
EKOLOŠKI IDENTITET STUDENATA
Ivana Neralić
rpoo
Učiteljski fakultet u Rijeci
24.2.2022.
Nastava Prirode i društva i povezanost s prirodom učenika nižih razreda osnovne škole
Sandra Mažar
Integrirani preddiplomski i diplomski učiteljski studij; Rani i predškolski odgoj i obrazovanje (redovni i izvanredni studiji)
Učiteljski fakultet u Rijeci
2021.
Biofilija i biofobija djece predškolske dobi
Andrea Makaus (Blagovčanin)
rpoo
Učiteljski fakultet u Rijeci
2021.
Kako istražuju učenici? Istraživački pristup u nastavi prirode i društva u nižim razredima osnovne škole
Jelena Ginc
sus
Učiteljski fakultet u Rijeci
2021.
Stavovi budućih odgajatelja o održivom razvoju
Matea Salopek
rpoo
Učiteljski fakultet u Rijeci
2021.
Šumski vrtići i odgoj i obrazovanje za održivi razvoj
Deni Đafić
preddiplomski sveučilišni studij rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
19.7.2020.
Povezanost s prirodom studenata Integriranog preddiplomskog i diplomskog Učiteljskog studija u Rijeci
Lorena Šuperina
Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
19.7.2020.
Stavovi učitelja o poučavanju nastave prirode i društva u nižim razredima osnovne škole
Kristina Žic
Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
19.7.2020.
Istraživački pristup u nastavi prirode i društva
Karmen Vidas
Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
27.02.2020. - 27.02.2020.
Ekološka pismenost budućih odgajatelja
Nikol Katičić
sveučilišni preddiplomski Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
17.07.2019. - 17.07.2019.
Školski vrtovi u nastavi prirode i društva
Marta Pavlović
INTEGRIRANI PREDDIPLOMSKI I DIPLOMSKI SVEUČILIŠNI UČITELJSKI STUDIJ
Učiteljski fakultet u Rijeci
16.07.2019. - 16.07.2019.
Pro-ekološki stavovi i osobine ličnosti budućih učitelja
Dajana Vargek
INTEGRIRANI PREDDIPLOMSKI I DIPLOMSKI SVEUČILIŠNI UČITELJSKI STUDIJ
Učiteljski fakultet u Rijeci
25.05.2018. - 25.05.2018.
Neposredna stvarnost kao izvor ekoloških iskustva i spoznaja djece o okolišu
Kristina Mirović
sveučilišni preddiplomski Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
17.07.2017. - 17.07.2017.
Istraživačka nastava prirode i društva
Kristina Makarun
INTEGRIRANI PREDDIPLOMSKI I DIPLOMSKI SVEUČILIŠNI UČITELJSKI STUDIJ
Učiteljski fakultet u Rijeci
20.01.2017. - 20.01.2017.
Posljednje dijete u šumi-Novi pristup odgoju djece za rast, razvoj i okoliš
Martina Petrinčić
sveučilišni preddiplomski Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
18.11.2016. - 18.11.2016.
KOMPETENCIJE UČITELJA ZA CJELOŽIVOTNI ODGOJ I OBRAZOVANJE ZA ODRŽIVI RAZVOJ
Tena Papić
Integrirrani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
22.09.2016. - 22.09.2016.
IKT U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA
Petra Čavlović
Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
16.09.2016. - 16.09.2016.
ODRŽIVI VRTIĆI - MJESTA PROMICANJA ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ
Antonija Perić
Sveučilišni preddiplomski studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
16.09.2016. - 16.09.2016.
KOMPETENCIJE ODGAJATELJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU ZA ODRŽIVI RAZVOJ
KLARA KONDIĆ
Sveučilišni preddiplomski studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
16.09.2016. - 16.09.2016.
PREHRAMBENE NAVIKE PREDŠKOLSKE DJECE
ENYA ASHLY ČIRJAK
Sveučilišni preddiplomski studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
13.11.2015. - 13.11.2015.
VRTIĆKI OKOLIŠ U FUNKCIJI RAZVOJA ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ U PREDŠKOLSKIM USTANOVAMA
IDA IMBRIŠAK
Sveučilišni preddiplomski studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
13.11.2015. - 13.11.2015.
EKOLOŠKI STAVOVI I PONAŠANJE STUDENATA
TONKA BABIĆ
INTEGRIRANI PREDDIPLOMSKI I DIPLOMSKI SVEUČILIŠNI UČITELJSKI STUDIJ
Učiteljski fakultet u Rijeci
29.09.2015. -
IZVANUČIONIČKA NASTAVA PRIRODE I DRUŠTVA
IVANA BRUKETA
Integrirani prediplomski i diplomski sveučilišni učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
16.07.2015. -
PROJEKTI ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ U VRTIĆIMA
Samantha Habazin
Prediplomski sveučilišni studij ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Učiteljski fakultet u Rijeci
16.07.2015. -
Suvremene strategije poučavanja u nastavi Prirode i društva
Iva Kaurloto
Integrirani prediplomski i diplomski sveučilišni učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
26.09.2014. -
Stavovi studenata i učitelja o vrijednostima odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u obrazovanju i školama
Leo Pavlačić
INTERGIRANI PREDDIPLOMSKI I DIPLOMSKI SVEUČILIŠNI UČITELJSKI STUDIJ
UČITELJSKI FAKULTET U RIJECI
16.07.2014. -
PROJEKTNA NASTAVA- USPJEŠNO I DJELOTVORNO UČENJE O ZAŠTITI OKOLIŠA I ODRŽIVOM RAZVOJU
PETRA GRABAR
US-INTEGRIRANI PREDIPLOMSKI I DIPLOMSKI SVEUČILIŠNI UČITELJSKI STUDIJ
UČITELJSKI FAKULTET U RIJECI
16.07.2014. -
ŠKOLSKI OKOLIŠ I ODGOJ I OBRAZOVANJE ZA ODRŽIVI RAZVOJ
MARINA RADOŠEVIĆ
US-INTEGRIRANI PREDIPLOMSKI I DIPLOMSKI SVEUČILIŠNI UČITELJSKI STUDIJ
UČITELJSKI FAKULTET U RIJECI
16.07.2014. -
POKUSI U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA
MAJA KNEŽEVIĆ
US-INTEGRIRANI PREDIPLOMSKI I DIPLOMSKI SVEUČILIŠNI UČITELJSKI STUDIJ
UČITELJSKI FAKULTET U RIJECI
Cjeloživotno obrazovanje
ODRŽIVI RAZVOJ U KONTEKSTU CJELOŽIVOTNOG UČENJA
RAZLIKOVNI PROGRAM ZA UPIS NA DIPLOMSKU RAZINU RPOO
UČITELJSKI FAKULTET U RIJECI
suradnik
ODRŽIVI RAZVOJ U KONTEKSTU CJELOŽIVOTNOG UČENJA
RAZLIKOVNI PROGRAM ZA UPIS NA DIPLOMSKU RAZINU RPOO
UČITELJSKI FAKULTET U RIJECI
voditelj
Osobni razvoj
2030.
Exploratory Data Analysis
Financiranje: 15 tjedana
10.06.2021. - 11.06.2021.
KAKO SE POSTAJE VRTIĆANIN - PODRŠKA ODNOSIMA I RAZVOJU VEZANOSTI KOD TRANZICIJE U VRTIĆ
Financiranje: 8 sati
21.09.2016. - 27.09.2015.
Eunos OY BENCHMARKING COURSES U SKLOPU PROJEKTA HR.3.1.15-0021 Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja
Financiranje: 28 sati
15.10.2015. -
Radionice o izradi standarda zanimanja i standarda kvalifikacija/Edukacija nositelja projekata u okviru poziva za Unapređivanje kvalitete u visokom obrazovanju uz primjenu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira
Financiranje: 6 sati
31.01.2015. -
Kvalitativni pristup društvenim znanostima (seminar)/stručni seminar projekta Razine rizika za probleme u ponašanju djece rane razvojne dobi i stručne intervencije
Financiranje: 8 sati
10.12.2014. -
Radionica u sklopu IPA projekta Razvoj nacionalnog standarda kvalifikacije za učitelje kao podloge za uvođenje sustava licenciranja
Financiranje: 6 sati
2010. -
Program cjeloživotnog obrazovanja UniSTAT3: Složeniji statistički modeli s interakcijama i uvod u multivarijantne analize.
Financiranje: 2 ects
2010. -
Program cjeloživotnog obrazovanja UniSTAT1: Priprema podataka uzosnovne deskriptivne i inferencijalne analize/statistika.
Financiranje: 2 ects
2010. -
E-učenje u nastavnom procesu 2010.- E-learning tečaj
Financiranje: 3 ects
2010. -
Program cjeloživotnog obrazovanja UniSTAT2: Osnove analize varijance i regresijske analize.
Financiranje: 2 ects
2005./2006.
Program inicijalnog osposobljavanja visokoškolskih nastavnika za rad u nastavi (INIOS).
Financiranje: 30 sati
2005./2006
Primjena statističkih postupaka u stručnom i znanstvenom radu visokoškolskih nastavnika.
Financiranje: 20 sati
Izdavaštvo
25.11.2022.
IGRA, PRIRODA I ODRŽIVI RAZVOJ: KAKO POTAKNUTI POVEZANOST S PRIRODOM DJECE RANE I (PRED)ŠKOLSKE DOBI?
Financiranje: Učiteljski fakultet u Rijeci
2.5.2022.
Istraživačke aktivnosti u nastavi prirode i društva
Financiranje: Učiteljski fakultet u Rijeci
2018.
Djeca, okoliš i održivi razvoj
Financiranje: Učiteljski fakultet u Rijeci
2013./2014.
Djeca – odgoj i obrazovanje – održivi razvoj. U potrazi za novim perspektivama razvoja odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj.
Financiranje: Zagreb : Golden Marketing. Tehnička knjiga.
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2023.
Considering Teachers' Identity, Well-being, and Professional Development in Croatian Cultural Context
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Anđić, Dunja ; Čepić, Renata ; Skočić Mihić, Sanja ; Smolić Batelić, Aleksandra
Education and New Developments 2023 – Volume I, Lisboa, Portugal: inScience Press. International Conference on Education and New Developments 2023 (END 2023). - 1 480-484.
Q4
2023.
Teachers Connectedness to Nature, Education for Sustainable Development and the Contemporary Teaching of the Subject Nature and Society in Croatian Schools
Anđić, Dunja ; Mažar, Sandra
Journal of Teacher Education for Sustainability - 25 86-97
https://www.croris.hr/crosbi/publikacija/prilog-casopis/327555
Q2 A1
2023.
Procjene povezanosti s prirodom učenika, učitelja i roditelja u Hrvatskoj i Sloveniji
Dunja Anđić
Metodički ogledi - 30 169-198
https://www.croris.hr/crosbi/publikacija/prilog-casopis/804979
Q4 WOS
2023.
Kako mjeriti „povezanost s prirodom“? Odnos stupnja povezanosti s prirodom učenika, učitelja i roditelja, stavova učenika o okolišu i njihovih sociodemografskih varijabli.
Dunja Anđić
Socijalna ekologija - 32 227-259
https://www.croris.hr/crosbi/publikacija/prilog-casopis/822890
Q4 A1
2023.
Outdoor Play and Time Spent by School-aged Children using Digital Technology
Anđić, Dunja; Ivić Sonja
Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja (Beograd) - 55 319-350
https://www.croris.hr/crosbi/publikacija/prilog-casopis/822889
Q4 A1 WOS Q4 A1
2023.
Understanding Transition through the Children’s Voices: The Application of Puppet Interview as the Research Method.
Tatalović Vorkapić, S., & Anđić, D.
Contemporary Challenges in Education: Paradoxes and Illuminations. Munster, Germany, New York, USA: Waxmann - 80-93.
https://www.croris.hr/crosbi/publikacija/prilog-knjiga/795255
A1
2023.
WHAT DO PARENTS THINK ABOUT THEIR COOPERATION WITH KINDERGARTEN AND THE LOCAL COMMUNITY DURING THEIR CHILDREN’S TRANSITIONS? – EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA
Sanja Tatalović Vorkapić, Duška Napijalo, Dunja Anđić
INTED2023 Proceedings, 7th International Technology, Education and Development Conference Dates: 6-8 March, 2023 Location: Valencia, Spain - 7518-7526
https://library.iated.org/view/TATALOVICVORKAPIC2023WHA
WOS
2021.
ISTRAŽIVAČKI PRISTUP KAO SUVREMENA NASTAVA ILI TEK ODMAK OD TRADICIONALNE NASTAVE? MIŠLJENJA UČITELJA O ISTRAŽIVAČKOM PRISTUPU U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA.
Anđić, D.; Vidas, K.
Školski vjesnik https://doi.org/10.38003/sv.70.1.6 - 70 145-173
A2
2021.
ADULTS' CONNECTEDNESS TO NATURE AND ENVIRONMENTAL IDENTITY IN THE REPUBLIC OF CROATIA – ADAPTATION AND VALIDATION OF TWO SCALES /
Anđić, D.; Hadela, J.
EDULEARN21 Proceedings, 13th International Conference on Education and New Learning Technologies. / Gómez Chova, L ; A. López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.). Valencia, Spain: IATED Academy, 2021. - 10198-10208
https://library.iated.org/view/ANDIC2021ADU
Q4
2021.
NECESSARY COMPETENCES OF EARLY CHILDHOOD EDUCATORS FOR IMPLEMENTING EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT: A REVIEW OF THE RESEARCH LITERATURE
Hadela, J.; Anđić, D.
EDULEARN21 Proceedings, 13th International Conference on Education and New Learning Technologies / Gómez Chova, L ; A. López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.). Valencia, Spain: IATED Academy, 2021. - 10209-20219
https://library.iated.org/view/HADELA2021NEC
Q4
2021.
SOME OF THE SCIENTIFIC CONTRIBUTION FOR ENHANCING EDUCATION IN CROATIA
Tatalović Vorkapić, S.; Anđić, D.; Čepić, R.; Lončarić, D.; Verdonik, M.
EDULEARN21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies / L. Gómez Chova, A. López Martínez i I. Candel Torres (ur.). Valencia: IATED Academy, 2021. - 1753-1763.
https://library.iated.org/view/TATALOVICVORKAPIC2021SOM
Q4
2021.
SOCIAL COMPETENCES OF FUTURE TEACHERS IN CROATIA - VALIDATION AND ADJUSTMENT OF THE SCALE OF SOCIAL COMPETENCES.
Ćurić, A.; Anđić, D.
INTED2021 Proceedings, 15th International Technology, Education and Development Conference / Gómez Chova, L ; A. López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.). Spain.: IATED Academy, - 3210
https://library.iated.org/view/CURIC2021SOC
WOS
2021
HOW DO TEACHERS TEACH NATURE IN SCHOOL? TEACHERS'ATTITUDES TOWARDS FORMS OF TEACHING AND THE USE OF ICT TECHNOLOGY IN NATURAL SCIENCE SCHOOL SUBJECT IN THE REPUBLIC OF CROATIA
Anđić, Dunja; Žic, Kristina; Marot, Lea;
Proceedings of INTED2021, 15th International Technology, Education and Development Conference, Iated Academy - 3111-3121
https://www.bib.irb.hr/1120356
WOS
2021.
HOW IMPORTANT IS FUTURE TEACHERS’ “CONNECTEDNESS TO NATURE”? ADAPTATION AND VALIDATION OF THE CONNECTEDNESS TO NATURE SCALE.
Anđić, D. , Šuperina, L
Education Sciences - 11 15
https://www.mdpi.com/2227-7102/11/5/250
Q2 Q2 Q3
12.2020.
POVEZANOST S PRIRODOM KAO PRETPOSTAVKA RAZVOJA OSJETLJIVOSTI ZA OKOLIŠ I ODRŽIVI RAZVOJ UČENIKA MLAĐE ŠKOLSKE DOBI
Anđić, Dunja
Putokazi - 8 259–272
https://putokazi.eu/web/wp-content/uploads/2021/06/Putokazi-br.-2.pdf
09.03.2020.
EDUCATION OF TEACHERS IN THE REPUBLIC OF CROATIA: CHALLENGES AND EXPECTATIONS IN THE EUROPEAN SURROUNDINGS
Anđić, Dunja; Piršl, Elvi; Ćurić, Antonija
International Handbook on Teacher Education Worldwide, Revised and Augmented Edition - 369-384
A1
2020
"SCHOOL GARDENS ARE THE BEST PLACES WHERE PUPILS CAN CONNECT WITH NATURE AND REAL LIFE, WHICH IS ONE OF THE KEY ROLES OF EDUCATION" - TEACHERS' ATTITUDES ABOUT THE USE OF SCHOOL GARDENS IN LEARNING AND TEACHING AT SCHOOL
Anđić, Dunja; Alagić, Almina; Pavlović, Marta;
ICERI2020 Proceedings. 13th annual International Conference of Education, Research and Innovation Dates: 9-11 November, 2020
https://library.iated.org/view/ANDIC2020SCH
Q4
2020.
WHAT ARE THE ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS ABOUT SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN CROATIA? VALIDATION AND ADAPTATION OF THE ATTITUDES TOWARD SUSTAINABLE DEVELOPMENT SCALE
Anđić, D., Ćurić, A.;
ICERI2020 Proceedings, 13th annual International Conference of Education, Research and Innovation
https://library.iated.org/view/ANDIC2020WHA
Q4
2020
HOW TO FOSTER A SIGNIFICANT CONNECTEDNESS WITH NATURE IN CHILDREN THROUGH THE QUALITY ORGANIZATION OF CHILDREN’S LEISURE TIME AND THE USE OF ICT IN SCHOOL?
Anđić, D., Pejić Papak, P., Mezak, J.
EDULEARN2020, EDULEARN20 Proceedings of 12th International Conference on Education and New Learning Technologies, Valencia, Spain. - 621-629
https://library.iated.org/view/ANDIC2020HOW
Q4
2020
HOW TO ENCOURAGE CHILDREN’S CONNECTEDNESS TO NATURE BY OUTDOOR LEARNING OF CHILDREN IN CROATIAN AND SLOVENIAN SCHOOLS?
Pečar, M., Anđić, D., Hergan, I., Skribe Dimec, D., Pavlin, J.;
Edulearn 2020, EDULEARN20 Proceedings of 12th International Conference on Education and New Learning Technologies, Iated Academy, Valencia, Spain. - 2340-1117
https://library.iated.org/view/PECAR2020HOW
Q4
2020
WHAT IS THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TRAITS AND PRO-ENVIRONMENTAL ATTITUDES AMONG FUTURE EARLY CHILDHOOD EDUCATORS?
Anđić, D.; Vorkapić Tatalović, S.
INTED2020 Proceedings, 14th International Technology, Education and Development Conference / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.). Valencia, Spain: IATED, - 7694-7702
https://library.iated.org/view/ANDJIC2020WHA
Q4
2020.
Continuing professional development of teachers in Education for Sustainable Development – case study of the Republic of Croatia
Anđić, Dunja
Teacher development - 24 1-22
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/13664530.2020.1719877
Q2
2019.
Relating the Education for Sustainable Development to Contemporary Transition models: Could Biophilia be perceived as positive factor of Transition to Kindergarten or School?
Anđić, Dunja; Tatalović Vorkapić, Sanja
INTED2019 Proceedings, 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2019) - - 0946-0954.
https://www.croris.hr/crosbi/publikacija/prilog-skup/675318
Q4 WOS
09.09.2018.
Održivi vrtići-Stavovi i procjene odagajatelja o implementaciji odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u vrtićima
Anđić, Dunja
Treći kongres pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem 13.-14. rujna 2018. Pedagogija u vremenu promjene. Knjiga sažetaka.
2018
Ecological Knowledge And Values as part of Competencies Development of Future Preschool and Elementary School Teachers.
Anđić, Dunja;
Transfer of Studies Regarding Enviromental problems to the Field of Economy through Education. - 7-26
2018
Sustainable kindergartens-Attitudes and Assessments of Education For Sustainable Development implamantion in Kindergartens
Anđić, Dunja;
Treći kongres pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem 13.-14. rujna 2018. Pedagogija u vremenu promjene. - 0 1
2018
Appreciative Inquiry as a positive approach to school's leadership development and organizational change: Croatian Case Study
Magzan, Maša; Anđić, Dunja; Pejić Papak, Petra;
Predictive Models for School Leadership and Practices - 404. (poglavlje 7. 120-143 str.)
2017
Contribution to the Development of Kindergarten/Preschool Teachers’ Competences for Education for Sustainable Development in Preschool Institution
Anđić, Dunja;
Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje - 19 213-232
WOS
2017
LTD METHOD AS A TOOL FOR LEARNING IN THE FIELD OF EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN HIGHER EDUCATION
Anđić, Dunja; Ćurić, Antonija;
Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske, znanstveno-stručna konferencija
2017
Competences of Teachers and Students, and Information and Communication Technology in Teaching Nature and Science
Anđić, Dunja;
Contributions to the Development of the Contemporary Paradigm of Institutional Childhood: An Educational Perspective
2017.
Teacher education for sustainability: The awareness and responsibility for sustainability problems
Anđić, Dunja; Vorkapić, Sanja Tatalović;
Journal of Teacher Education for Sustainability - 19 121-137
https://content.sciendo.com/view/journals/jtes/19/2/article-p121.xml?language=en
Q3
2015.
Univerzalne vrijednosti i vrijednosti odgoja i obrazovanja za održivi razvoj studenata i učitelja.
Anđić, Dunja ; Ćurić, Antonia ; Pavlačić, Leo
Istraživanja Paradigmi Djetinjstva, Odgoja I Obrazovanja-IV. Simpozij: Nastava I Škola za Net-generacije: Unutarnje Reforma Nastave u Osnovnoj I Srednoj Školi - 279-292
2015.
Poskusi pri pouku narave in družbe na Hrvaškem - pregled učbenikov in učnih načrtov.
Anđić, Dunja ; Knežević, Maja ; Dušan Krnel (prevoditelj)
Naravoslovna solnica - 19 14-17
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=801374
2015.
Kako mjeriti održivo ponašanje? Adaptacija i validacija Upitnika o održivom ponašanju
Anđić, Dunja ; Tatalović Vorkapić, Sanja
Revija za sociologiju - 45 69-97
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=801334
2015.
DOPRINOSI RAZVOJU KOMPETENCIJA UČITELJA OSNOVNIH ŠKOLA U ODGOJU I OBRAZOVANJU ZA ODRŽIVI RAZVOJ Doprinosi razvoju kompetencija učitelja osnovnih škola u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj
Anđić, Dunja
Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu - 156 367-383
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=801341
2015.
SCHOOL ENVIRONMENT IN THE FUNCTION OF EDUCATIONAL PRACTICES OF WORK OF TEACHERS IN EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT
Anđić, Dunja; Tomljenović, Zlata; Radošević, Marina;
10. DANI OSNOVNE ŠKOLE SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE PREMA KVALITETNOJ ŠKOLI. Znanstveni skup s međunarodnom suradnjom
2014.
Vrijednosti održivog ponašanja
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Anđić, Dunja ; Unković, Sanja
Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima - 74 10-12
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=783344
2014.
Interdisciplinary Approaches to Sustainable Development in Higher Education: A Case Study from Croatia
Anđić, Dunja; Tatalović Vorkapić, Sanja
Handbook of Research on Pedagogical Innovations for Sustainable Development / Thomas, Ken D. ; Muga, E. Helen (ur.). USA ; Hershey PA 17033 : IGI Global book series Practice, Progress, and Proficiency in Sustainability, - 67-115
2013.
Osposobljavanje učitelja za podučavanje prirodnih znanosti u Hrvatskoj i Danskoj: usporedna analiza
Ćurić, Antonia ; Piršl, Elvi ; Anđić, Dunja
Acta iadertina - 10 11-23
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=754434
2013.
DOPRINOS PROCESA VREDNOVANJA I SAMOVREDNOVANJA RADU ŠKOLSKOG MENADŽMENTA U IMPLEMENTACIJI KONCEPTA ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ U ŠKOLAMA( Contribution Of The Processes Of Evaluation And Self-Evaluation To The Work Of School Management In The Implementation Of The Concept Of Education For Sustainable Development In Schools. )
Anđić, Dunja
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. (1848-5189) 15 (2013), 2; 399-438
Q3
2011.
Promotion of Nursery School Teacher and Junior Grade Teacher Education for Environment and Sustainable Development in the Republic of Croatia According to the Concept of Lifelong Learning
Uzelac, Vinka; Andic, Dunja;
Survival and Sustainability: Environmental concerns in 21st century. (Eds.) Gökçekus, Hüseyin; Türker, Umut; LaMoreaux, James W. Environmental Earth Sciences - - 679-690
http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-540-95991-5_62#page-1
2010.
The Education of Lower Primary And Pre-School Teachers in The Republic of Croatia.
Uzelac, Vinka; Piršl, Elvi; Anđić, Dunja;
International Handbook on Teacher Education World-wide. Issues & challenges for teacher profession. (Eds.) Karras, K.G., Wolhuter, C.C. - 1 123-155
2010.
The Education of Lower Primary And Pre-School Teachers in The Republic of Croatia.
Uzelac, Vinka; Piršl, Elvi; Anđić, Dunja;
International Handbook on Teacher Education World-wide. Issues & challenges for teacher profession. (Eds.) Karras, K.G., Wolhuter, C.C.Gaston Milaret. Athens -Atrapos editions - 1 123-156
http://www.unsam.edu.ar/escuelas/humanidades/centros/c_ceiecs/mail/contents_Handbook.pdf
2008.
Teacher Education for Sustainable Development in the Republic of Croatia
Uzelac, Vinka; Anđić, Dunja;
Teacher Education for Sustainable Development in the Republic of Croatia
2008.
Teacher Education for Sustainable Development in the Republic of Croatia. PAPER 80.
Uzelac, Vinka; Anđić, Dunja;
E-Book - Global Sustainable Development: A Challenge for Consumer Citizens. Urednik/ci: MIRIAM O’ DONOGHUE Izdavač: CDVEC, Curriculum Development Unit (CDU), Dublin, Ireland and International Federation for Home Economics (IFHE), Bonn, Germany - - 11.
2008.
Paradigmatski aspekti problematike okoliša i odgoj za okoliš i održivi razvoj
Anđić, Dunja;
Metodički ogledi - 14 9-23
2007.
Učenje i poučavanje prirode i društva na otvorenim prostorima
Anđić, Dunja;
Metodički obzori - 2 7-23
2003.
Ekološka iskustva predškolske djece na otvorenom
Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra; Anđić, Dunja;
Učitelji, škola, obitelj i lokalna zajednica u kontekstu odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj( Teachers, School, Family and Local Community within the Context of Education for Environment and Sustainable Development )
Anđić, Dunja
Deontologija Učitelja. Osmi Dani Mate Demarina / gl. ur. Jurić, V. ur.: Desinan, C., Janos, M. ; Mužić, V. ; Pehofer, A., J. ; Resman, M. ; Rosić, V. ; Sclaunich, M. ; Jurić Scotti, R. ; Olujić, E. ; Vrgoč, H. (ur.). - Medulin-Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli , 2007. 75-86 (ISBN: 978-853-7191-05-4).
Obrazovanje učitelja i suvremena obrazovna tehnologija u području odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj( Teacher Education and Contemporary Educational Technology in the Field of Environmental Education/Education for Sustainable Development )
Anđić, Dunja
Informatologia. Separat speciale (1332-1463) 10 (2006); 88-88
Stavovi studenata i učitelja o razrednom ozračju kao prediktoru kvalitete nastave u osnovnoj školi( Students' and teachers' views on classroom atmosphere as an indicator of elementary school teaching quality )
Anđić, Dunja; Pejić Papak, Petra, Vidulin-Orbanić Sabina
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 7 (2010); 67-83
Znanstvene knjige
2022.
IGRA, PRIRODA I ODRŽIVI RAZVOJ: KAKO POTAKNUTI POVEZANOST S PRIRODOM DJECE RANE I (PRED)ŠKOLSKE DOBI?.
Autor
Anđić, D.
znanstvena monografija
Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci
2017.
Profesionalni razvoj i kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj.
Anđić, D.
Čepić, R. Kalin, J.
Učiteljski fakultet: Sveučilište u Rijeci
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=881946
2015.
Professional and in-service teacher training in the Republic of Croatia
Pejić Papak, Petra ; Anđić, Dunja
K.G. Karras ; C.C. Wolhuter(eds)
HM Studies & publishing
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=881763
2011.
Škole u promicanju odgoja i obrazovanja za održivi razvoj
Anđić, Dunja;
doktorska disertacija- neobjavljena
Pozvana predavanja
2.11.2023. - 4.11.2023.
„Igra u prirodi i povezanost s prirodom u ranomdjetinjstvu kao prediktor razvoja osjetljivosti premaokolišu i održivom razvoju. Kako igrom u okolišu do održivog razvoja?"
Dunja Anđić
OMEP Djetinjstvo –perspektiva djeteta za održivu budućnost“, Opatija,
9.2021.
Igrajmo se vani! Uloga odgajatelja u poticanju povezanosti s prirodom i odgoju i obrazovanju za održivi razvoj djece rane i predškolske dobi“
Anđić, D.
Jaškovo, Ozalj. DND Ozalj, AKADEMIJA ZDRAV KAO ZMAJ - IGRA I UČENJE U PRIRODI (2021.). - Stručna konferencija
26.9.2020.
POVEZANOST S PRIRODOM KAO PRETPOSTAVKA RAZVOJA OSJETLJIVOSTI ZA OKOLIŠ I ODRŽIVI RAZVOJ UČENIKA MLAĐE ŠKOLSKE DOBI
Anđić, Dunja
Sveučilište Hercegovina, Bijakovići – Međugorje (Bosna i Hercegovina),
01.10.2003.
Interdisciplinarni pristup obrazovanju odgajatelja (s posebnim osvrtom na ekološko obrazovanje)
Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra ; Anđić, Dunja
Osijek, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=123462
10.2003.
Interdisciplinarni pristup obrazovanju odgajatelja (s posebnim osvrtom na ekološko obrazovanje). Dijete i djetinjstvo: Teorija i praksa predškolskoga odgoja / Babić, Nada ; Irović, Stanislava (ur.). 361-370.
Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra; Anđić, Dunja;
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Visoka učiteljska škola u Osijeku , 2003
01.05.2003.
Ekološka iskustva predškolske djece na otvorenom
Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra ; Anđić, Dunja
Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=123437
05.2003.
Ekološka iskustva predškolske djece na otvorenom/postignuća u praksi i teoriji predškolskog odgoja / Paragvaj, Smiljana ; Ujčić, Tanja (ur.). - Opatija : Naklada Preluk, Opatija , 2003. 52-58.
Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra; Anđić, Dunja;
Opatija.
2020
POVEZANOST S PRIRODOM I ODGOJ I OBRAZOVANJE ZA ODRŽIVI RAZVOJ
Anđić, Dunja;
Znanstveno-stručni skup: POVEZANOST S PRIRODOM,ORGANIZACIJA SLOBODNOG VREMENA DJECE ŠKOLSKE DOBI I DIGITALNE TEHNOLOGIJE
Kongresna priopćenja
4.3.2024. - 6.3.2024.
IMPLEMENTATION OF EXTRACURRICULAR OUTDOOR ACTIVITIES IN CROATIAN SCHOOLS
Pejić, Papak Petra; Anđić, Dunja; Bobanović, Luana
predavanje, virtualno
INTED2024 Proceedings: 18th International Technology, Education and Development Conference : Conference Proceedings Valencia, Španjolska
4.3.2024. - 6.3.2024.
Love and Care for Nature – Validation of the scale and Attitudes of Students and Kindergarten Teachers in Croatia
Anđić, Dunja ; Maurović, Emilija
predavanje, virtualno
INTED2024 - 18th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Španjolska
24.06.2023. - 26.06.2023.
Considering Teachers' Identity, Well-being, and Professional Development in Croatian Cultural Context
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Anđić, Dunja ; Čepić, Renata ; Skočić Mihić, Sanja ; Smolić Batelić, Aleksandra
predavanje, virtualno
Education and New Developments 2023 Lisboa, Portugal
26.05.2023. - 26.05.2023.
TEACHER COMPETENCIES FOR CLASSROOM MANAGEMENT AND PROFESSIONAL DEVELOPMENT: IMPLICATIONS FOR THE PEDAGOGY OF TEACHER EDUCATION
Čepić, Renata; Anđić, Dunja; Pejić Papak, Petra
predavanje
Međunarodna naučna konferencija “Pedagogija - juče, danas, sutra” Novi Sad: Filozofski fakultet u Novom Sadu
06.03.2023. - 08.03.2023.
WHAT DO PARENTS THINK ABOUT THEIR COOPERATION WITH KINDERGARTEN AND THE LOCAL COMMUNITY DURING THEIR CHILDREN’S TRANSITIONS? – EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA
Tatalović Vorkapić, Sanja; Napijalo Duška; Anđić, Dunja
predavanje, virtualno
NTED2023, 17th International Technology, Education and Development Conference. Valencia, Španjolska
9.12.2022.
HOW MUCH DO CHILDREN LOVE NATURE? VALIDATION OF THE BIOPHILIA INTERVIEW AND A REVISED CONNECTEDNESS TO NATURE INDEX AMONG PRESCHOOL CHILDREN?
Dunja Anđić, Sanja Tatalović Vorkapić
predavanje
The 28th International Scientific Conference “Educational Research and School Practice” Belgrade, 2022. The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community / Stevanović, J. ; Gundogan, D. ; Ranđelović, B (ur.). Beograd: Institut za pedagoška istraživanja, 2022.
9.12.2022.
Teachers’ views on the method of practical work in teaching the subject of nature and society – the state and challenges of the practice
Anđić, D.; Terzić, K.
predavanje
The 28th International Scientific Conference “Educational Research and School Practice” Belgrade, 2022. Editors STEVANOVIć, J.; GUNDOGAN, D.; RANĐELOVIĆ, B. The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community Beograd, Srbija
8.3.2021. - 9.3.2021.
SOCIAL COMPETENCES OF FUTURE TEACHERS IN CROATIA - VALIDATION AND ADJUSTMENT OF THE SCALE OF SOCIAL COMPETENCES-sažetak prihvaćen!
Ćurić, A., Anđić, D.
virtualno
Intend 2021. Valencia, Spain
8.3.2021. - 9.3.2021.
HOW TEACHERS IN SCHOOL TEACH THE NATURE? TEACHERS 'ATTITUDES TOWARDS FORMS OF TEACHING AND THE USE OF ICT TECHNOLOGY IN NATURAL SCIENCE SCHOOL SUBJECT IN THE REPUBLIC OF CROATIA- sažetak prihvaćen
Anđić, D. Žic, K. i Marot, L.
virtualno
Intend 2021. Valencia, Spain
29.11.2019.
Proekološki stavovi i osobine ličnosti budućih učitelja
Anđić, Dunja; Vorkapić Tatalović, Sanja; Vargek, Dajana
predavanje
International Conference EDUvision 2019 »Modern Approaches to Teaching the Future Generations« / Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav (ur.). Ljubljana, Slovenija
11.03.2019.
RELATING THE EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT TO CONTEMPORARY TRANSITION MODELS: COULD BIOPHILIA BE PERCEIVED AS POSITIVE FACTOR OF TRANSITION TO KINDERGARTEN OR SCHOOL?
Anđić, Dunja; Tatalović Vorkapić, Sanja
virtualno
INTED2019 Proceedings, 13th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain: IATED
2015.
UNIVERZALNE LJUDSKE VRIJEDNOSTI BUDUĆIH UČITELJA I ODGAJATELJA- KROSKULTURALNA USPOREDBA U MODELU ODRŽIVOG PONAŠANJA
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Anđić, Dunja
Predavanje
PRAVO DJETETA NA ODGOJ I OBRAZOVANJE: TEORIJE, POLITIKE I PRAKSE Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=801350
2015.
Prostori za igru - značaj školskog okoliša u razvoju osjetljivosti djece/učenika za odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj.
Anđić, Dunja ; Ćurić Antonia ; Radošević Marina.
Predavanje
Dijete, igra, stvaralaštvo - Znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom. Split, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=801363
2015.
„Igra je sastavni dio djetetova života, ono sve što radi, upravo radi kroz igru. Spoznaje svijet oko sebe, te svoju ulogu u njemu. “ - Kako budući odgajatelji vide igru, vrtić i vlastitu praksu rada u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj?
Anđić, Dunja ; Ćurić, Antonia
Predavanje
PRAVO DJETETA NA ODGOJ I OBRAZOVANJE: TEORIJE, POLITIKE I PRAKSE Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=801352
08.11.2014.
Considering transversal competences, personality and reputation in the context of teachers' professional development
Čepić, Renata ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Lončarić, Darko ; Anđić, Dunja ; Skočić Mihić, Sanja
Poster
Godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem Kako obrazovanju dodati boju? : uloga i izazovi za psihologe 8232 ; 2014) Rovinj, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=734530
05.11.2014.
Considering transversal competences, personality and reputation in the context of teachers' professional development
Čepić, Renata ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Lončarić, Darko ; Anđić, Dunja ; Skočić Mihić, Sanja
Poster
22. Godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem: Kako obrazovanju dodati boju? – uloga i izazovi za psihologe Rovinj, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=734530
25.09.2012.
Futurološke dimenzije rada škola u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj.( Futurological Dimensions of School Work in Implementing the Concept of Education for Sustainable Development )
Anđić, Dunja
Predavanje
Pedagogija i kultura:2. kongres pedagoga Hrvatske. PEDAGOGIJA I KULTURA Zbornik radova Interkulturalna pedagogija: prema novim razvojima znanosti o odgoju / Koraljka Posavec, Marija Sablić (ur.). - Zagreb, 2012 : Hrvatsko pedagogijsko društvo. Opatija
28.06.2008.
Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole
Anđić, Dunja ; Lalić, Ana
Predavanje
Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija (15 ; 2008) Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=415917
27.06.2008.
Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole( Media as sources of knowledge in educational processes of contemporary elementary school )
Anđić, Dunja; Lalić, Ana
Predavanje
XV. International Scientific Conference Society and technology 2008. Zadar, Hrvatska
22.05.2008.
Učitelji i otvorena pitanja obrazovanja i profesionalnog usavršavanja u području odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj( Teachers and open questions of education and professional training in lifelong environmental education and education for sustainable development )
Anđić, Dunja
Predavanje
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj- znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem 2008. Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci Rijeka: Plitvice.
2008.
Metode poučavanja i izvori znanja u nastavi prirode i društva u suvremenoj hrvatskoj školi( Teaching methods and sources of knowledge in nature and society teaching in contemporary croatian school )
Anđić, Dunja; Lalić, Ana
Predavanje
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgajatelja / Bacalja, Robert (ur.). - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgajatelja Zadar, Hrvatska
13.09.2007.
Teacher education and professional improvement for environment and sustainable development in the aura of the Croatian national education standard
Anđić, Dunja ; Vujičić, Lidija
Plenarno
Going for Growth? School, Community, Economy, Nation Oxford, Engleska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=329702
29.06.2007.
Razvoj informacijsko-komunikacijskih vještina i sposobnosti u budućem obrazovanju učitelja kao dio vizije razvoja koncepcije cjeloživotnog učenja za okoliš i održivi razvoj
Anđić, Dunja; Šamanić, Sanja;
Predavanje
Društvo i tehnologija 2007. Položaj i uloga elektroničkih medija-konvergencija medija. / Planković, Mario (ur.). - Zagreb Split, Hrvatska
20.04.2007.
Učitelji, škola, obitelj i lokalna zajednica u kontekstu odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj
Anđić, Dunja;
Predavanje
Deontologija Učitelja. Osmi Dani Mate Demarina Pula, Hrvatska
2007.
Informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju i profesionalnom usavršavanju učitelja razredne nastave za okoliš i održivi razvoj( Information and communication technology in education and professional development of classroom teachers for the environment and sustainable development )
Anđić, Dunja
Predavanje
Međunarodni znanstveni kolokvij: Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, N. (ur.). - Osijek : Osijek : Sveučilište J.J. Strosmmayera, Učiteljski fakultet u Osijeku Osijek
2007.
Teacher education and professional improvement for environment and sustainable development in the aura of the Croatian national education standard
Anđić, Dunja; Vujičić, Lidija;
Predavanje
Going for Growth? School, Community, Economy, Nation / Leach, Fiona ; Theobald, David (ur.). - Oxford : University of Oxford , 2007. Oxford, Engleska.
2007.
Sadržajni aspekti odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj - dio koncepcije cjeloživotnog učenja( Substantive aspects of education for environment and sustainable development - the concept of lifelong learning )
Anđić, Dunja
Predavanje
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja- Prvi kongres pedagoga Hrvatske. / Previšić, V., Šoljan, N.N., Hrvatić, N. (ur.). - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo. Zagreb, Hrvatska
05.05.2006.
Stanje u praksi obrazovanja i potrebe učitelja razredne nastave u budućem obrazovanju i usavršavanju za okoliš/održivi razvoj
Anđić, Dunja
Predavanje
3. Dani Ante Starčevića - Zavičajnost, Globalizacija i Škola Gospić, Republika Hrvatska
2005.
THE MODERN CHILDHOOD WITHIN THE CONTEXT OF EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT
Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra; Sam-Palmić, Renata; Anđić, Dunja;
Predavanje
Children and Youth in Emerging and Transforming Societies, Childhoods 2005 Oslo / Stafseng, O., Backe-Hansen, E. i dr. (ur.). - Oslo, Norveška : University of Oslo University of Oslo, Norway, 2005.
2004.
Mediji u promoviranju koncepta odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj
Anđić, Dunja;
Predavanje
Media in Education/Mediji v izobraževanju / dr. Marjan Blažič (ur.). - Novo Mesto : Visokošolsko središče Novo mesto, Republika Slovenija
24.05.2002.
KOMUNIKACIJSKA POZICIJA STUDENATA UČITELJSKIH ŠKOLA U OBRAZOVANJU ZA OKOLIŠ U SVJETLU JEDNOG ISTRAŽIVANJA
Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra; Anđić, Dunja;
Predavanje
"The Teacher of the 21.st.c."Bitola-Ohrid : Pedagoški fakultet Bitola, Univerzitet "Sv. Kliment Ohridski" Ohrid , 2002. Ohrid-Bitola, Republika Makedonija
16.-18. studenog 2006.
Kvaliteta u obrazovanju i profesionalnom usavršavanju učitelja osnovnih škola s naglaskom na obrazovanje za okoliš i održivi razvoj
Anđić, Dunja
Predavanje
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem «Peti Dani osnovne škole županije Splitsko-dalmatinske – Prema kvalitetnoj školi». Split, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=570048
28.-30. lipnja 2007.
Razvoj informacijsko-komunikacijskih vještina i sposobnosti u budućem obrazovanju učitelja kao dio vizije razvoja koncepcije cjeloživotnog učenja za okoliš i održivi razvoj
Anđić, Dunja ; Šamanić, Sanja
Predavanje
Društvo i tehnologija 2007. Split, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=570023
30. i 31. svibnja 2008.
Metode poučavanja i izvori znanja u nastavi prirode i društva u suvremenoj hrvatskoj školi
Anđić, Dunja ; Lalić, Ana
Predavanje
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgajatelja Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=502397
5.svibnja 2006.
Stanje u praksi obrazovanja i potrebe učitelja razredne nastave u budućem obrazovanju i usavršavanju za okoliš/održivi razvoj
Anđić, Dunja
Predavanje
3. Dani Ante Starčevića - Zavičajnost, Globalizacija i Škola Gospić, Republika Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=268171
7. i 8. svibnja, 2004.
Izvanučioničko učenje i poučavanje za okoliš/održivi razvoj u školskom kurikulumu
Anđić, Dunja
Predavanje
Ekologija u odgoju i obrazovanju Gospić, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=157747
Mentorstvo doktorandima
2020.
u izradi /obranjen prednacrt; radni naslov: Kompetencije odgajatelja za implementaciju održivog razvoja u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Jasmina Hadela Doktorat
poslijediplomski doktorski sveučilišni studij pedagogija pri Filozofskom fakultetu u Rijeci
Filozofski fakultet u Rijeci
Datum obrane: n/a
2019. - 2021.
OBRAZOVNO-VASPITNI EFEKTI ISTRAŽIVAČKOG RADA UČENIKA U NASTAVI MOJE OKOLINE
Almina Alagić Doktorat
Filozofski fakultet, Univerzitet u Banja Luci
Datum obrane: 15.1.2021.
Znanstveni skupovi
22.10.2020. - 26.10.2020.
POVEZANOST S PRIRODOM,ORGANIZACIJA SLOBODNOG VREMENA DJECE ŠKOLSKE DOBI I DIGITALNE TEHNOLOGIJE
Učiteljski fakultet u Rijeci organizator, voditelj
Uredništva časopisa
2023.
Odgojno-obrazovne teme
2023.
Sustainability (Topic: Educating at the Nexus of the Physical and Environmental)
2021.
Education Sciences and Sustainability Special Issue "Education for Sustainable Development and Teaching: Challenges, Practice and Research"
2018.
Časopis Odgojno-obrazovne teme
2010. -
Razvoj Visoke učiteljske škole i Učiteljskog fakulteta od 1998. do 2010. godine
2017
10. Međunarodna konferencija u Rijeci, Hrvatska: Suvremeni trendovi u visokom obrazovanju u Evropi - Institucijsko djetinjstvo: Izazovi suvremenog odgoja i obrazovanja ( 10th International Conference in Rijeka, Croatia: Current trends in higher educa
Recenzije
2024.
STAVOVI RODITELJA I ODGOJITELJA O SLIKOVNICAMA S EKOLOŠKIM SADRŽAJIMA I ODGOJU DJECE PREDŠKOLSKE DOBI
„Socijalna ekologija: časopis za ekološku misao i sociologijska istraživanja okoline“
2023.
"PRIMJENA STRATEGIJA AKTIVNOG UČENJA SA FOKUSOM NA ISTRAŽIVAČKI USMJERENU NASTAVU – SAMOPROCJENA UČITELJA".
DHS - Časopis Filozofskog fakulteta u Tuzli
2022.
Metodičko oblikovanje online nastave Prirode i društva tijekom pandemije COVID-19.
2022.
The Assessment of the Key Competences for Lifelong Learning—The Fuzzy Model Approach for Sustainable Education
5.6.2021.
Effects of Emotions and Ethics on Pro-Environmental Behavior of University Employees: A Model Based on the Theory of Planned Behavior for Sustainability
16.5.2021.
Perceptions of future teachers about sustainable Development Goals, Sustainable Development and the 2030 Agenda from the University Social Responsibility" for Sustainability
11.3.2021.
The Use of Media in the Field of Individual Responsibility for Sustainable Development in Schools: A Proposal for an Approach to Learning about Sustainable Development for Sustainability
15.2.2021.
Local and Global Aspects: Teaching Social Sustainability in Swedish Preschools for Sustainability
24.1.2021.
Kako bez suza u dječji vrtić i osnovnu školu?- Podrška socijalno-emocionalnoj dobrobiti djece tijekom prijelaza i prilagodbe (ZNANSTVENA MONOGRAFIJA)
2021.
„Interesi učenika za teme iz područja ljudskog zdravlja i okolišne teme
„Socijalna ekologija: časopis za ekološku misao i sociologijska istraživanja okoline“
2021.
INTERESI UČENIKA ZA TEME IZ PODRUČJA LJUDSKOG ZDRAVLJA I OKOLIŠNE TEME, SOCIJALNA EKOLOGIJA
2021.
THE FREQUENCY AND SOURCES OF HOMEWORK IN SCIENCE AND SOCIAL STUDIES IN CROATIA AND SLOVENIA; Metodički obzori.
22.11.2020.
POIMANJE ODRŽIVOG RAZVOJA I PROEKOLOŠKO PONAŠANJE BUDUĆIH ODGOJITELJA, Metodički obzori
8.11.2020.
"Environmental Education in Teacher Training: a State of the Art on the Brazilian context" for Environmental Education Research
5.10.2020.
"Exploring How Teachers Diagnose Students’ Conceptions about the Cycle of Matter" for Sustainability
21.4.2020.
Exploring How Teachers Diagnose Students’ Conceptions about the Cycle of Matter" for Sustainability
20.3.2020.
The Impact of Student-Curated Exhibitions about Socio-Scientific Issues on Students’ Perceptions regarding their Competences and the Science Classes
22.5.2019.
"Acoustic Comfort in Learning Spaces. Moving Towards Sustainable Development Goals" for Sustainability
24.4.2019.
Perceived Barriers to Implementing Education for Sustainable Development among Korean Secondary Teachers" for Sustainability
2019. - 2023.
17 radova u raznim časopisima
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Social Sciences, Sustainability, International Journal of Environmental Research and Public Health, Education Sciences
28.10.2018.
Examination of Teacher Candidates' Lifelong Learning Competence and Basic Motivation Resources as Parts of Sustainability
24.9.2018.
Customized education as a framework for strengthening collaboration between higher education institutions and regional actors in sustainable development – lessons from Albania and Kosovo" for Sustainability
18.9.2018.
‘Is it that we do not want them to have washing machines?’: Exploring ethical global issues pedagogy with Swedish Upper Secondary Teachers for Sustainablity
2014.
recenzent Journal Of Sustainability
2014.
recenzent Školski Vjesnik
2014.
Član programskog odbora i recenzent IADIS International Conference on Sustainability, Technology and Education, 2014., New Taipei City, Taiwan.
2013.
Recenzent poglavlja u knjizi „Cases on pedagogical Inovations for Sustainable Development“ Editors K.D.Thomas, H., Mugha (by IGI, USA)
2013.
Recenzent programa cjeloživotnog učenja na Sveučilištu u Rijeci.
2013.
Član programskog odbora i recenzent IADIS International Conference on Sustainability, Technology and Education, 2013., Kuala Lumpur, Malezija.
2012.
Član programskog odbora i recenzent IADIS International Conference on Sustainability, Technology and Education, 2012., Perth, Australia.
2010.
Recenzent CD izdanja glazbene slikovnice Vidov san. Autori glazbene slikovnice su Marija Vičević, Celestina Vičević, prof., akademski kipar Zvonimir Kamenar, Jelka Ban, prof. i dr.sc. Anita Rončević. (2010.). Odobreno od Agencije za odgoj i obrazovanje i Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa za didaktičko-metodičku uporabu u vrtićima, osnovnim školama i učiteljskom fakultetu).
2008.
Član programskog odbora i recenzent na znanstveno-stručnom skupu s međunarodnim sudjelovanjem «Cjeloživotno učenje za održivi razvoj». Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, V., Vujičić. L. (ur.). svezak 3. Rijeka : Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, 2008.
Stručna djelatnost
Stručna aktivnost
6.6.2022.
Pozvano predavanje: Odgoj i obrazovanje za održiv razvoj -Kako razviti osjetljivost za prirodu i održivi razvoj kod djece rane i predškolske dobi?
Program stručno – razvojnog centra za poticanje cjelovitog razvoja djeteta kroz područje matematičke kompetencije i osnovnih kompetencija u prirodoslovlju (DV DUGO SELO)
predavač
27.4.2022.
Pozvano predavanje: Kako razviti osjetljivost za okoliš i održivi razvoj djece rane i predškolske dobi? Koncept, kurikulum i povezanost s prirodom kao pretpostavka zdravog i optimalnog rasta i razvoja djece - Skup „Stvaranje poticajnog okruženja na području odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj“ Agencija za odgoj i obrazovanje (Grad Zagreb)
Agencija za odgoj i obrazovanje (Grad Zagreb)
predavač
2019.
Županijski skup voditelja RN PGŽ
Agencija za odgoj i obrazovanje
predavač
2018. - 2021.
Povjerenstvo za stručne ispite učitelja razredne nastave- metodičar prirode i društva za PGŽ i Istarsku župnaiju
Agencija za odgoj i obrazovanje
član povjerenstva
01.11.2015. -
Ispitno povjerenstvo za polaganje stručnih ispita učitelja u razrednoj nastavi u Ličko-senjskoj i Istarskoj županiji -za metodiku nastave prirode i društva
Agencija za odgoj i obrazovanje
članica
listopad 2019. županijski stručni skup
održano predavanje županijskim voditeljima
Agencija za odgoj i obrazovanje
Javno djelovanje
Javna predavanja
16.2.2022.
Interaktivno predavanje - studenti i odgojitelji i učitelji: Sanja Tatalović Vorkapić, Dunja Anđić, Renata Čepić i Sanja Skočić Mihić: “Potrebe suvremenog djeteta i kompetencije odgojitelja i učitelja: je li vaga u balansu?”
Rijeka Psihologije 2022
Rijeka
Popularizacija znanosti
2.2022.
Rijeka psihologije 2022.
interaktivno predavanje na kojem su prezentirane projektne aktivnosti Interaktivno predavanje - studenti i odgojitelji i učitelji: Sanja Tatalović Vorkapić, Dunja Anđić, Renata Čepić i Sanja Skočić Mihić: Potrebe suvremenog djeteta i kompetencije odgojitelja i učitelja: je li vaga u balansu?
Rijeka
22.2.2021.
Rijeka psihologije 2021.
Rijeka psihologije 2021.-Znanost u službi odgoja i obrazovanja
online
22.10.2020. - 26.10.2020.
POVEZANOST S PRIRODOM,ORGANIZACIJA SLOBODNOG VREMENA DJECE ŠKOLSKE DOBI I DIGITALNE TEHNOLOGIJE
znanstveno-stručni skup (online) providit.uniri.hr
Učiteljski fakultet u Rijeci
Intervjui
13.3.2020.
Grad znanja: Kava, kolač i održivi razvoj Dunje Anđić
https://stilueta.net/grad-znanja-kava-kolac-i-odrzivi-razvoj-dunje-andic/
Rijeka
Uredništvo
2020. - 2021.
Education Sciences /Journal of Sustainability, guest editor of special issue: "Education for Sustainable Development and Teaching: Challenges, Practice and Research"
online
Administrativna djelatnost
Povjerenstva na sveučilištu
2023. - 2025.
članica
Povjerenstvo za akademsko priznavanje inozemnih visokoškolskih kvalifikacija i razdoblja studija Sveučilišta u Rijeci
22.07.2020. - 22.07.2023.
član
Povjerenstvo za akademsko priznavanje inozemnih visokoškolskih kvalifikacija i razdoblja studija Sveučilišta u Rijeci
2020.
članica
Povjerenstvo za priznavanje prethodnog učenja UFRI
22.07.2017. - 22.07.2020.
članica
Povjerenstvo za akademsko priznavanje i priznavanje razdoblja studija Sveučilišta u Rijeci
Projekti
Znanstveni projekti
18.4.2023.
Ekološki identitet i dobrobit studenata
voditeljica
Sveučilište u Rijeci, uniri-iskusni-drustv-23-196 3183 5.988,56 EUR
16.12.2019. - 2023.
Povezanost s prirodom, organizacija slobodnog vremena učenika rane školske dobi i digitalne tehnologije https://providit.uniri.hr/
voditelj
Sveučilište u Rijeci
2018. - 2023.
DOBROBIT DJECE U PRIJELAZNIM ŽIVOTNIM PERIODIMA: EMPIRIJSKA PROVJERA EKOLOŠKO-DINAMIČKOG MODELA
istraživač-suradnik
Sveučilište u Rijeci
2014. - 2019.
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
istraživač suradnik
Sveučilište u Rijeci
2008. -
Ostvarivanje organizacije koja uči u obrazovanju učitelja i odgajatelja (prof. dr.sc. Jasna Krstović, 009-2271694-1326)
suradnik
MZOS -
2002. - 2006.
Daljnje obrazovanje odgajatelja i učitelja za okoliš (dr. sc. Vinka Uzelac, red.prof. 0009019)
znanstveni novak-asistent
MZOS -
2001. - 2002.
Obrazovanje studenata učiteljskih škola/nastavničkih fakulteta za okoliš (dr. sc. Vinka Uzelac, red.prof. 009017)
znanstveni novak
MZOS -
Obrazovni projekti
2023.
Igra djece u okolišu i IKT
Financiranje: ništa
Stručni projekti
07.09.2016. - 31.01.2019.
Modernization, Education and Human Rights –MEHR
Eu grant-KA2 - Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices Strategic Partnerships for higher education- Erasmus +
istraživač-suradnik
2015. - 2016.
Standardi kvalifikacija i unaprjeđivanje studijskih programa odgajatelja i učitelja (Učiteljski fakultet u Rijeci) -Unapređivanje kvalitete u visokom obrazovanju uz primjenu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira, u okviru Operativnog programa Razvoj ljudskih potencijala 2007.- 2013., Prioriteta 3.
Ministarstvo zanosti, obrazovanja i sporta
član radne skupine / istraživač-suradnik
2013. - 2014.
Projekt povezivanja srednjeg i visokog obrazovanja s naglaskom na STEM područje/Izrada i provedba strategije informiranja učenika u srednjim školama (i gimnazijama) vezane uz pogodnosti pri upisu pristupnicima s invaliditetom i nižeg socijalno-ekonomskog statusa
Sveučilište U Rijeci
istraživač suradnik; zamjena za voditelja
Projekti u znanosti - Voditelj projekta
prof.dr.sc.Dunja Anđićredoviti profesor
Povezanost s prirodom, organizacija slobodnog vremena učenika rane školske dobi i digitalne tehnologije
Društvene znanosti
Projekti u znanosti - Suradnik na projektu
prof. dr. sc.Sanja Tatalović Vorkapićprof. psihologije
DOBROBIT DJECE U PRIJELAZNIM ŽIVOTNIM PERIODIMA: EMPIRIJSKA PROVJERA EKOLOŠKO-DINAMIČKOG MODELA
Društvene znanosti
prof. dr. sc.Renata Čepić
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
Društvene znanosti