PORTFELJ / dr. sc. Jelena Dorčić

Portfelj

dr. sc.

Jelena Dorčić

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Zavod za financije

Kontakt

T +385 51 294 239

UNIRI e-mail

e-mail 1

Vidljivost

Obrazovanje

2014. - 2020.

Doktor ekonomskih znanosti (dr. sc.)

Poslijediplomski sveučilišni doktorski studij "Menadžment održivog razvoja"

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

2010. - 2011.

Magistar ekonomije / mag. oec.

Diplomski studij; Smjer - Menadžment događaja i slobodnog vremena

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

2006. - 2010.

Sveučilišni prvostupnik ekonomije (univ. bacc. oec.)

Preddiplomski studij; smjer - Menadžment događaja i slobodnog vremena

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

2002. - 2006.

Gimnazija, smjer: Prirodoslovno-matematički

Prva hrvatska sušačka gimnazija, Rijeka

1994. - 2002.

Osnovna škola

Osnovna škola "Centar", Rijeka

Radno iskustvo

01.07.2021. -

Poslijedoktorandica

Znanstveno područje: Društvene znanosti Znanstveno polje: Ekonomija Znanstvena grana: Kvantitativna ekonomija

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

01.02.2014. - 30.06.2021.

Asistentica

Znanstveno područje: Društvene znanosti Znanstveno polje: Ekonomija Znanstvena grana: Kvantitativna ekonomija

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

01.02.2013. - 30.11.2013.

Referent u prodaji - online prodaja

Dnevno praćenje konkurencije i stanja tržišta, istraživanje potencijalnih novih online agencija i kanala prodaja, sudjelovanje u izradi paketa i specijalnih ponuda, mijenjanje cijena na online kanalima prodaje, obrada online rezervacija, izrada izvještaja prodaje.

Milenij hoteli d.o.o. , Opatija

01.02.2012. - 31.10.2012.

Pripravnik u prodaji

Rad u rezervacijskom centru - zaprimanje telefonskih poziva i upita primljenih mailom, izrada rezervacija, pružanje informacija o smještajnim kapacitetima i ponudi čitave destinacije, rješavanje žalbi i pritužbi gostiju.

Milenij hoteli d.o.o. , Opatija

01.06.2011. - 31.08.2011.

Recepcioner

Check in/out, izrada rezervacija, mjenjačnica, prodaja izleta

Hoteli Baška d.d., Baška, Otok Krk

01.06.2010. - 31.08.2010.

Pomoćni recepcioner

Check in/out, mjenjačnica

Hoteli Baška d.d., Baška, Otok Krk

01.06.2009. - 09.09.2009.

Asistent u organizaciji seminara

Pomoć pri realizaciji nekoliko seminara u sklopu EU projekta PHARE 2005 "Prilagodba inspekcije zaštite okoliša za provedbu novog nacionalnog zakonodavstva u području zaštite okoliša"

Ministarstvo zaštite, okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva RH

31.12.2007. - 28.02.2010.

Voditelj marketinga

Vođenje i organiziranje poslova marketinga, praćenje zbivanja na domaćem i međunarodnom tržištu, sudjelovanje u formiranju cijena i ostalih usluga, osmišljavanje i distribucija promidžbenih materijala

Boduldip family drijd d.o.o., Rijeka

Nagrade i priznanja

04.03.2021.

Priznanje za znastvenu izvrsnost u 2021. godini - treće ostvareno mjesto prema kriterijima znanstvene izvrsnosti u kategoriji djelatnika u nastavnom i suradničkom zvanju Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

07.02.2020.

TOURISM REVIEW Outstanding Paper TOURISM REVIEW 2020 Literati Awards for Excellence winners Dorcic, J., Komsic, J. and Markovic, S. (2019), "Mobile technologies and applications towards smart tourism – state of the art", Tourism Review, Vol. 74 No. 1, pp. 82-103. https://doi.org/10.1108/TR-07-2017-0121

01.06.2008.

Dekanova godišnja nagrada, 2. godina preddiplomskog studija - akademska godina 2007./2008.

01.02.2008.

Dekanova semestralna nagrada - 2. godina preddiplomskog studija - akademska godina 2007./2008.

18.5.2022.

Nagrada za nastavnu izvrsnost za suradnička zvanja u akademskoj godini 2021./2022.

Članstva

25.05.2016. -

Internation Federation for IT and Travel & Tourism

2015. - 2018.

CROMAR - Hrvatska udruga za marketing

Nastavna djelatnost

Kolegiji

2021. -

Istraživanje zadovoljstva klijenta

Preddiplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

poslijedoktorand

2021. -

Mjerenje kvalitete usluga

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

poslijedoktorand

2021. -

Statistika

Preddiplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

poslijedoktorand

2014. - 2020.

Mjerenje kvalitete usluga

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

asistent

2014. - 2020.

Istraživanje zadovoljstva klijenta

Preddiplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

asistent

2014. - 2020.

Statistika

Preddiplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

asistent

2014. - 2016.

Mjerenje kvalitete usluga

Preddiplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

asistent

2014. - 2015.

Mjerenje zadovoljstva klijenta

Stručni preddiplomski studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

asistent

2022. -

Mjerenje kvalitete doživljaja

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

Suradnica

Osobni razvoj

10.03.2022.

Praćenje i vrednovanje usklađeno s ishodima učenja

Financiranje: -

31.01.2022.

Usavršavanje nastavničkih kompetencija za visokoškolske nastavnike

Financiranje: -

04.09.2021.

Akademsko pisanje i istraživanje (radionica za mentore)

Financiranje: -

03.09.2021.

Izbor iz multivarijatne statističke analize: Klaster analiza

Financiranje: -

03.09.2021.

Akademsko pisanje i istraživanje (doktorski kandidati)

Financiranje: -

19.06.2021.

Izbor iz multivarijatne statističke analize: Regresijska analiza

Financiranje: -

18.06.2021.

Izbor iz multivarijatne statističke analize: Eksploratorna faktorska analiza

Financiranje: -

18.06.2021.

Izazovi u prikupljanju primarnih podataka - metode, pristupi i tehnike prikupljanja podataka

Financiranje: -

18.06.2021.

Konceptualizacija istraživačkog procesa - problem, hipoteza i ciljevi istraživanja

Financiranje: -

17.06.2021.

Radionica za mentore doktoranada

Financiranje: -

29.05.2021.

Multivarijatna statistička analiza

Financiranje: -

28.05.2021.

Dizajn upitnika

Financiranje: -

24.04.2021.

Kvalitativne metode istraživanja

Financiranje: -

12.04.2021. - 15.04.2021.

Program cjeloživotnog učenja "Informacijski alati za istraživače" - "Alati za pretraživanje znanstvenih izvora", "Alati za upravljanje znanstvenim informacijama", "Alati za objavljivanje znanstvenih radova", "Alati za vrednovanje i postizanje vidljivosti znanstvenog rada"

Financiranje: -

02.12.2020. - 09.02.2021.

Poslovno komuniciranje u turizmu na engleskom jeziku

Financiranje: -

18.09.2020. - 19.09.2020.

Designing and doing your research: Primary research design and delivery in the field

Financiranje: -

16.09.2020.

Oblikovanje e-predmeta za provedbu hibridne nastave

Financiranje: -

16.07.2020.

Ispiti i kolokviji online

Financiranje: -

01.07.2019. - 05.07.2019.

Applied Econometrics Course - 11th generation: Partial Least Square - Structural Equation Modelling

Financiranje: -

18.05.2019.

PhD workshop - Key paradigm schools in tourism studies and how to reach diverse public with our research work

Financiranje: -

05.04.2017.

Phd workshop - Challenges to scientific publishing

Financiranje: -

10.02.2017. - 25.02.2017.

Računalna radionica – Uvod u primijenjenu ekonometriju

Financiranje: -

08.11.2016. - 10.12.2016.

Izrada e-kolegija u Moodle-u (online tečaj)

09.06.2016. - 08.07.2016.

Statističke metode u istraživačkom radu

22.10.2015. - 24.10.2015.

Doctoral Colloquium at the 24th Cromar Congress: Marketing theory and practice – Building bridges and fostering collaboration

15.05.2015. - 16.05.2015.

1st PhD Workshop EFFICIENT THESIS WRITING & PRESENTING

18.08.2014. - 22.08.2014.

Survey Research: Statistical Analysis and Estimation

Financiranje: 1,5 ECTS

11.08.2014. - 15.08.2014.

Survey Research: Design, Implementation, and Data Processing

Financiranje: 1,5 ECTS

05.05.2014. - 14.05.2014.

Postavljanje e-kolegija u okruženju MudRi i osnove multimedije

Financiranje: 3 ECTS

21.02.2014. - 22.02.2014.

Znanstvena metodologija za istraživanje u marketingu održivog i eko turizma

2012. - 2013.

Tečaj njemačkog jezika A1

01.04.2011. - 01.11.2011.

Poslovna škola za studente 2011.

01.03.2011. - 01.10.2011.

Program usavršavanja za samostalnog poduzetnika

17.02.2011. - 19.02.2011.

Financijska akademija 2011.

2009. - 2012.

Tečaj talijanskog jezika A2-B2

2007. - 2009.

Tečaj talijanskog jezika

2003. - 2006.

Tečaj engleskog jezika

Znanstvena djelatnost

Znanstveni radovi

2021.

The importance of aesthetic experience in fine fining restaurants

Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Rašan, Dora; Bucić, Bruna; Blažić, Marko

7th International Scientific Conference – ERAZ 2021 – Selected Papers

https://doi.org/10.31410/ERAZ.S.P.2021

2021.

Content analysis of Michelin restaurants online reviews in Croatia

Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Rašan, Dora; Bucić, Bruna; Blažić, Marko

Conference Proceedings 5th International Scientific Conference EMAN – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times - 381-392

2021.

Aesthetic guest experience in restaurant: A state-of-the-art review

Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Rašan, Dora; Bucić, Bruna; Blažić, Marko

EMAN 2021 Selected papers - The 5th Conference on Economics and Management - 135-148

2021.

Sentiment analysis of social media content in Croatian hotel industry

Mušanović, Jelena ; Dorčić, Jelena ; Baldigara, Tea

Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka - 9 37-57

https://doi.org/10.31784/zvr.9.1.3

A1 WOS

2020.

DOCTORAL DISSERTATION SUMMARY: Modelling intentions for online reservations in hotel industry

Dorčić, Jelena

Tourism and hospitality management - 26 473-478

https://hrcak.srce.hr/248132

2020.

Zadovoljstvo klijenata pruženom uslugom ljekarnika u vrijeme epidemije bolesti COVID-19

Rašan, D., Marković, S, Dorčić, J., Rašan, L.

JAHS - Journal of Applied Health Sciences - 6 219-228

2019.

Mobile technologies and applications towards smart tourism–state of the art

Dorčić, J., Komšić, J., Marković, S.

Tourism Review - 74 82-103

Q1 A1

2017.

Online Reputation and Tourism Destination Competitiveness—Conceptual Model Development and Pilot Testing

Komšić, J, Dorčić, J.

Information and Communication Technologies in Tourism 2017

A1

2016.

Tourism destination competitiveness and online reputation: conceptualization and literature framework analysis

Komšić, J., Dorčić, J.

23th International Congress Tourism and Hospitality Industry-Trends and Challenges - 144-157

A1

2015.

Visitor satisfaction and loyalty measurement of a local food festival: Application of FESTPERF scale

Marković, S, Dorčić, J., Krnetić, J.

Zbornik radova - 3rd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe (ToSEE 2015): Sustainable tourism, economic development and quality of life - 183-196

A1

2015.

Service quality measurement in Croatian banking sector: Application of SERVQUAL model

Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Katušić, Goran

MIC 2015: Managing Sustainable Growth Abstracts of the Joint International Conference Organised by University of Primorska, Faculty of Management, Slovenia Eastern European Economics, USA, and Society for the Study of Emerging Markets, USA / Žižmond, Egon ; Gomezelj Omerzel, Doris ; Laporšek, Suzana (ur.). - Koper, Slovenija : University of Primorska Faculty of Management , 2015. 149-149.

http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/978-961-266-180-9.pdf

A2

2015.

Analysis of the effect of festival quality on visitors’ satisfaction and behavioral intentions of the local food festiva

Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Pudić, Maria

Proceedings of 6th Global Business Conference / Hair, Joe ; Krupka, Zoran, Vlašić, Goran (ur.). - Zagreb : Institut za inovacije , 2015. 136-146.

A2

2015.

The influence of perceived quality on emotions and behavioral intentions in restaurants: Application of PLS-SEM

Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Krnetić, Monika

Proceedings of 24th CROMAR Congress : Marketing theory and practice - building bridges and fostering collaboration / Mihić, Mirela (ur.). - Split : University of Split, Faculty of Economics , 2015. 55-69 (ISBN: 978-953-281-066-0).

A2

2014.

Customers’ expectations and perceptions of casino service quality in Croatia

Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Krnetić, Monika

SGEM2014 Conference Proceedings of International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social sciences and Arts (SGEM), Book 2, Volume 4Sofia, Bulgaria :

A2

2011.

What are the key dimensions of restaurant service quality? An empirical study in the city restaurant settings

Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Dorčić, Jelena

1 st International Scientific Conference Tourism in South East Europe 2011 / Perć, Jože ; Čičić, Muris ; Janković, Sandra ; Sibla Lebe, Sonja ; Smolčić Jurdana, Dora ; Zins, Andreas (ur.). - Opatija : Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija , 2011. 235-249.

A1

Znanstvene knjige

2015.

Measuring service quality in Croatian restaurants: application of DINESERV scale

Autor poglavlja u knjizi

Marković, Suzana ; Komšić, Jelena ; Dorčić, Jelena

Marketing insights from a changing environment

Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grunhagen, Marko

Pearson London

Kongresna priopćenja

18.03.2021.

Content analysis of Michelin restaurants online reviews in Croatia

Marković, Suzana ; Dorčić, Jelena ; Rašan, Dora ; Bucić, Bruna ; Blažić, Marko

Predavanje

International Scientific Conference EMAN – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times Beograd, Srbija

18.03.2021.

Aesthetic guest experience in restaurant: a state- of-the-art review

Marković, Suzana ; Dorčić, Jelena ; Rašan, Dora ; Brucić, Bruna ; Blažić, Marko

Predavanje

International Scientific Conference EMAN – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times Beograd, Srbija

24.01.2017. - 26.01.2017.

Online reputation and tourism destination competitiveness – conceptual model development and pilot testing

Dorčić, Jelena ; Komšić, Jelena

Predavanje

ENTER2017 eTourism Conference Rim, Italija

28.04.2016. - 29.04.2016.

Tourism destination competitiveness and online reputation: Conceptualization and literature framework analysis

Komšić, Jelena ; Dorčić, Jelena

Predavanje

23th International Congress Tourism and Hospitality Industry - Trends and Challenges Opatija, Hrvatska

22.10.2015. - 24.10.2015.

The influence of perceived quality on emotions and behavioral intentions in restaurants: Application of PLS-SEM

Marković, Suzana ; Dorčić, Jelena ; Krnetić, Monika

Predavanje

CROMAR Congress : Marketing theory and practice - building bridges and fostering collaboration (24 ; 2015) Split, Hrvatska

30.09.2015. - 03.10.2015.

Analysis of the effect of festival quality on visitors’ satisfaction and behavioral intentions of the local food festiva

Marković, Suzana ; Dorčić, Jelena ; Pudić, Maria

Predavanje

6th Global Business Conference Šibenik, Hrvatska

29.05.2015.

Service quality measurement in Croatian banking sector: Application of SERVQUAL model

Marković, S., Dorčić, J., Katušić, G.

javna prezentacija

Management International Conference (MIC) 2015 - Managing Sustainable Growth Portorož, Slovenija

14.05.2015.

VISITOR SATISFACTION AND LOYALTY MEASUREMENT OF A LOCAL FOOD FESTIVAL: APPLICATION OF THE FESTPERF SCALE

Marković, S, Dorčić, J., Krnetić, M.

javna prezentacija

3rd International Scientific Conference SUSTAINABLE TOURISM, ECONOMIC DEVELOPMENT AND QUALITY OF LIFE Opatija, Hrvatska

28-30.05.2015.

Service Quality Measurement in Croatian Banking Sector: Application of SERVQUAL Model

Marković, Suzana ; Dorčić Jelena ; Katušić, Goran

Predavanje

MIC 2015: Managing Sustainable Growth Portorož, Slovenija

13.-16.05.2015.

Visitor satisfaction and loyalty measurement of a local food festival: Application of FESTPERF scale

Marković, Suzana ; Dorčić, Jelena ; Krnetić, Monika

Predavanje

International Scientific Conference "Tourism in Southern and Eastern Europe : Sustainable Tourism, Economic Development and Quality Life (3 ; 2015) Opatija, Hrvatska

02-09.09.2014.

Customers’ expectations and perceptions of casino service quality in Croatia

Marković, Suzana ; Dorčić, Jelena ; Krnetić, Monika

Predavanje

International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM2014 Albena, Bugarska

4. - 7. 5. 2011.

What are the key dimensions of restaurant service quality? An empirical study in the city restaurant settings

Marković, Suzana ; Raspor, Sanja ; Dorčić, Jelena

Predavanje

International Scientific Conference "Tourism in Southern and Eastern Europe (ToSEE) - Sustainable Tourism: Socio-Cultural, Environmental and Economic Impact" Opatija, Hrvatska

Uredništva časopisa

Administrativna djelatnost

Rukovođenje na sveučilištu

10.10.2016. -

Tajnica 4. međunarodne znanstvene konferencije ToSEE

Fakultet za menadžemnt u turizmu i ugostiteljstvu

Projekti

Znanstveni projekti

10.2021. - 10.2023.

Mjerenje turističkog doživljaja u fizičkom i virtualnom prostoru (ZIP-UNIRI-116-1-21)

Član istraživačkog tima

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci 30.000,00 kn

https://www.fthm.uniri.hr/images/web/Projekti/ZIP-UNIRI/ZIP-UNIRI_116-1-21.pdf

01.10.2019. - 1.10.2021.

Analiza ljudskog i korporativnog glasa na društvenim medijima u hotelskoj industriji (ZIP-UNIRI-116-5-19)

Član istraživačkog tima

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci 1 8.000 HRK

https://www.fthm.uniri.hr/znanost/znanstveni-projekti/zip-uniri-projekti/zip-uniri-116-5-19

01.12.2015. - 01.12.2017.

Mjerenje utjecaja online reputacije na konkurentnost turističke destinacije

Član istraživačkog tima

Sveučilište u Rijeci 20.000 kn

http://www.fthm.uniri.hr/index.php/zpuniri-2-15

Stručni projekti

01.04.2021. - 01.04.2023.

InCompEdu - Innovative Competence in Online Higher Education

-

Član istraživačkog tima

08.03.2016. - 30.09.2016.

Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa Strateškim i operativnim marketing planom 2016.-2020. godine

Primorsko goranska županija

istraživač - član tima

Projekti u znanosti - Voditelj projekta

UNIRI PROJEKTI MLADIH ZNANSTVENIKA 2022