Portfelj
Nagrade i priznanja
2009
Psihologijska nagrada "Zoran Bujas" Hrvatskog psihološkog društva za osobito vrijednu psihologijsku knjigu
2009
Priznanje Hrvatskog psihološkog društva “Marulić: Fiat Psychologia” za osobiti doprinos razvoju hrvatske primijenjene psihologije
2000.
Best poster presentation prize awarded on 7th Workshop on Achievement and Task Motivation, Leuven, Belgium
Članstva
2016.-2017.
The International Society for Quality-of-Life Studies(ISQOLS)
2011.-2019.
American Psychological Association
2009.-2014.
International Positive Psychology Association
2007.-2018.
European Network of Positive Psychology (član Izvršnog odbora od 2008 - 2017)
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2014.
Pozitivna psihologija
Doktorski studij
Filozofski fakultet
voditelj
2009.
Odabrana poglavlja iz statistike i metodologije
Specijalistički studij Psihološko savjetovanje
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2008.
Komunikacijske vještine
Specijalistički studij
Medicinski fakultet
suradnik
Od 2017.
Pozitivna psihologija
Diplomski studij Psihologije (i Communis)
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Od 2015.
Multivarijatna statistika
Diplomski studij
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Od 2010.
Komunikacijske vještine
Specijalistički studij
Ekonomski fakultet
voditelj
Od 2013.
Specifična metodologija doktorskoga istraživanja
Doktorski studij
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Od 2005.
Psihologijska statistika
Preddiplomski studij Psihologije
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Od 2005.
Psihologija komunikacije
Preddiplomski studij
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Od 2013.
Kvantitativne metode
Doktorski studij
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Od 2013.
Područje istraživanja: teorije i metode
Doktorski studij
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Od 2005.
Uvod u psihologijsku statitsiku
Preddiplomski studij Psihologije
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Mentor u završnim radovima
2018
Kako izvori smisla i životni ciljevi pridonose subjektivnoj i psihološkoj dobrobiti?
Ivana Zrilić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2012.
Životni ciljevi i dobrobit kod adolescenata: koji je pravi put do sreće?
Damir Turkalj
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2011.
Koliko su samoregulacija i vremenska perspektiva važni za subjektivna dobrobit, izbor životnih ciljeva i orijentacije prema sreći?
Nataša Širol
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2010.
Izvori smisla u životu, osnovne psihološke potrebe, životni ciljevi i sreća
Amna Kadić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2006.
Obrasci percepcije razredne klime, suočavanje sa školskim neuspjehom i ciljna orijentacija učenja
Maja Stepančić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2005.
Suočavanje s neuspjehom u školi i emocionalna kompetentnost
Sanja Bakarčić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2005.
Životni ciljevi, bazične psihološke potrebe i zadovoljstvo životom
Jelena Tomac
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2004.
Slobodno vrijeme, motivacija za organizirane slobodne aktivnosti i suočavanje s akademskim stresom kod srednjoškolaca
Orlić Petra
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2003.
Izvori stresa i suočavanje kod učenika u višim razredima osnovne škole
Koraljka Žic
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2002
Odnos između socijalne kompetentnosti, usamljenosti, sramežljivosti, asertivnosti i nekih varijabli self-koncepta
Ristić barbara
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2000.
Stavovi prema hranjenju i suočavanje sa stresom kod djece
Maša Širola
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1999.
Strategije suočavanja sa stresom kod adolescenata i njihovih roditelja i percipirani roditeljski stil
Kristina Matešić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1998.
Suočavanje sa stresom kod nastavnika u osnovnoj školi
Jasmina Janić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1998.
Strategije suočavanja s neuspjehom u školi
Biljana Bedžovska
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1997.
Odnos između socijalnih vještina, nekih dimenzija osjećaja za humor i socijalnog statusa
Valentina Drljača
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1997.
Strategije suočavanja sa stresom kod djece i roditelja i roditeljski stil
Irena Mosić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1991
Socijalni status i znanje o socijalnim odnosima
Crnković Gordana
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1990
Točnost samoprocjena inteligencije i socijalnog statusa u funkciji dobi
Arbanas Vesna
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1989
Odnos između reda rođenja u obitelji, nekih osobina ličnosti, socijalnog statusa i socijalnog samopoimanja
Džakula Svetlana
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1989
Odnos socijalnog statusa i školskog uspjeha, inteligencije, socio-ekonomskog statusa i fizičke privlačnosti
Ogrizović Borka
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1988
Odnos između nekih osobina ličnosti i neverbalne izražajnosti
Lovrin Maja
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1988
Proksemička udaljenost u odnosu na socijalni status i spol intervjuera te mjesto kontrole potkrepljenja i samoprezentaciju
Baštovanović Biljana
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1987
Neki aspekti interpersonalne distance kao neverbalnog znaka
Bezjak Linda
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
Cjeloživotno obrazovanje
Od 2011.
Psihologija komuniciranja
Dopunsko pedagoško-psihološko obrazovanje
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Osobni razvoj
2013. -
Research Methods Workshop: Hierarchical Linear Modeling
Financiranje: 5
2003. -
An Introduction to Structural Equation Modeling
Financiranje: 20
2002. -
Strukturalno modeliranje
Financiranje: 20
2001. -
Multivarijatne statističke metode
Financiranje: 20
1998. -
Conflict Resolution and Democratic Institution-Building: Designing Curriculum for Advanced University Training
Financiranje: 20
1995. -
Tečaj uporabe interneta, Motovun
Financiranje: 15
1987. - 1989.
Edukacija iz Geštalt terapije
Izdavaštvo
2008. -
Pozitivna psihologija: znanstveno istraživanje ljudskih snaga i sreće
Financiranje: IEP-D2, Zagreb
1998. -
Što učiniti kad dijete dobije lošu ocjenu?
Financiranje: IEP, Zagreb
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2023.
Beyond polarization towards dynamic balance: Harmony as the core of mental health
Delle Fave, A., Wissing, M.P., & Brdar, I.
Frontiers in Psychology - 14 11
https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2023.1177657/full
Q1 WOS
2023.
Measurement invariance of the Meaning in Life Questionnaire across 17 countries
Schutte, L., Brdar, I., Wissing, M. P., Tončić, M., Araujo, U., Carlquist, E., Castro Solano, A., Freire, T., Hernández-Pozo, M. R., Jose, P. E., Martos, T., Nakamura, J., Nuñez del Prado Chaves, P., Russo-Netzer, P., Singh, K., Slezackova, A., Soosai-Nathan, L., Unanue, W., Vella-Brodrick, D. A., & Delle Fave, A.
Applied Research in Quality of Life
https://link.springer.com/article/10.1007/s11482-023-10150-7
Q1 WOS
2022.
Positive and Negative Affect Schedule (PANAS)
Brdar, Ingrid
In Maggino, F. (ed.), Encyclopedia of Quality of Life and Well-Being Research. Springer, Cham.
2022.
Factors affecting physical and mental well-being of cobot workers in the workplace: A scoping review using the Software-Hardware-Environment-Liveware-Liveware-Organization model
Storm, F. A., Chiappini, M., Dei, C., Piazza, C., André, E., Reißner, N., Brdar, I., Delle Fave, A., Gebhard, P. Malosio, M., Fernández, A. P., Štefok, S., & Reni, G.
Human Factors and Ergonomics in Manufacturing & Service Industries - 32 419 - 435
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/hfm.20952
Q2 WOS Q2
2022.
The investigation of harmony in psychological research
Delle Fave, A., Wissing M. P., & Brdar, I.
In: C. Li and D. Düring (Eds.), Harmony as a Virtue. Oxford University Press. - 253-277
https://global.oup.com/academic/product/the-virtue-of-harmony-9780197598498
2022.
Positive psychology in Eastern Europe
Brdar, I. i Rijavec, M.
In: E. C. Chang, C. A. Downey, H. Yang, I. Zettler, & M. Muyan (ur.), The international handbook of positive psychology: A global perspective on the science of positive human existence. Springer, Cham. - 3 241-275
2020.
Benevolent and corrective humor, life satisfaction, and broad humor dimensions: Extending the nomological network of the BenCor across 25 countries
Heintz, S., Ruch, W., Aykan, S., Brdar, I., ... , & Wong, P. S. O.
Journal of Happiness Studies - 21 2473–2492.
https://link.springer.com/article/10.1007/s10902-019-00185-9
Q1 WOS
2019.
Learning-related activities: The immediate and delayed effects on subjective well-being
Petra Anić, Marko Tončić, & Ingrid Brdar
The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences (EpSBS) - 72 28-39
https://www.europeanproceedings.com/proceedings/EpSBS/volumes/volume-lxxii
WOS
2018.
Goals
Brdar, I., Rijavec, M.
The SAGE Encyclopedia of Lifespan Human Development - 3 981-983
https://sk.sagepub.com/reference/the-sage-encyclopedia-of-lifespan-human-development/i12360.xml
2018.
The cross-national measurement invariance of the Satisfaction with Life Scale in a sample of undergraduate students
Jovanović Veljko, Brdar Ingrid
Personality and Individual Differences - 128 7 - 9
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S019188691830076X
Q1 WOS
2018.
Psychometric comparisons of benevolent and corrective humor across 22 countries: The virtue gap in humor goes international
Heintz, S., Ruch, W., Platt, T., Pang, D., Carretero-Dios, H., Dionigi, A., Argüello-Gutiérrez, C., Brdar, I. … , Torres-Marín, J.
Frontiers in Psychology - 9
https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2018.00092/full
Q1 WOS
2016.
Lay definitions of happiness across nations: The primacy of inner harmony and relational connectedness
Delle Fave, A., Brdar, I., Wissing, M.P., Araujo, U., Solano, A.C, Freire, T., Hernández-Pozo, M.R., Jose, P. Martos, T., Nafstad, H.E., Nakamura, J., Singh, K., Soosai-Nathan, L.
Frontiers in Psychology - doi: 10.3389/ fpsyg. 2016.00030
http://journal.frontiersin.org/article/10.3389/fpsyg.2016.00030/abstract
Q1 WOS
2015.
Sources and motives for personal meaning in adulthood
Delle Fave, A., Brdar, I., Wissing, M., Vella-Brodrick., D.
Dmitry A. Leontiev (ur.), Positive Psychology in Search for Meaning. Routledge
2014.
Positive and Negative Affect Schedule (PANAS). In: Michalos A.C. (Ed.)
Brdar, Ingrid
Encyclopedia of Quality of Life and Well-Being Research. Dordrecht, Netherlands: Springer. - 4918-4920
http://link.springer.com/referenceworkentry/10.1007/978-94-007-0753-5_2212
2013.
Cross-cultural perceptions of meaning and goals in adulthood: Their roots and relations with happiness.
Delle Fave, A., Wissing, M., Brdar, I., Vella-Brodrick, D., Freire, F.
A. Waterman (Ed.), The Best Within Us: Positive Psychology Perspectives on Eudaimonia; Washington, DC: American Psychological Association - 227-247.
2013.
Religion, spirituality, and well-being across nations: The Eudaemonic and Hedonic Happiness Investigation.
Delle Fave, A., Brdar, I., Vella-Brodrick, D., Wissing, M. P.
In: Knoop, H. H.; Delle Fave, A. (Eds.), Well-Being and Cultures; Dordrecht, NL: Springer. - 117-134.
http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-94-007-4611-4_8
2013.
Sources and motives for personal meaning in adulthood
Delle Fave, A., Brdar, I., Wissing, M., Vella-Brodrick., D.
The Journal of Positive Psychology - 8
http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/17439760.2013.830761#.Uqtc5jiA0lI
Q1 WOS
2011.
The eudaimonic and hedonic components of happiness: Qualitative and quantitative findings
Delle Fave, Antonella; Brdar, Ingrid; Freire, Teresa; Vella-Brodrick, Dianne; Wissing, Marié
Social Indicators Research - 100 185-207
http://link.springer.com/article/10.1007%2Fs11205-010-9632-5
Q1 WOS
2011.
Character Strengths and Well-Being: Are there Gender Differences?
Brdar, Ingrid; Anić, Petra; Rijavec, Majda
The Human Pursuit of Well-Being: A Cultural Approach. Dordrecht, NL: Springer - 145-156
http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-94-007-1375-8_13
2011.
Aspirations and well-being: Extrinsic vs. intrinsic life goals
Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Miljković, Dubravka
Društvena istraživanja - 20 693-710
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=107791
Q3 WOS
2010.
Character strengths and well-being in Croatia: An empirical investigation of structure and correlates
Brdar, Ingrid; Kashdan, Todd B.
Journal of Research in Personality - 44 151-154
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S009265660900227X
Q1 WOS
2010.
Životni ciljevi, orijentacije prema sreći i psihološke potrebe adolescenata: koji je najbolji put do sreće?
Brdar, Ingrid, Anić, Petra
Psihologijske teme - 19 169-187
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=86230
Q4
2009.
Breaking ground in cross-cultural research on the fear of being laughed at (gelotophobia) : A multi-national study involving 73 countries
Proyer, R. T.; Ruch, W.; ...Brdar, Ingrid; et al.
Humor - 22 253-279
http://www.degruyter.com/view/j/humr.2009.22.issue-1-2/humr.2009.012/humr.2009.012.xml
Q2 WOS
2009.
Life goals and well-being: Are extrinsic aspirations always detrimental to well-being?
Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Miljković, Dubravka
Psihologijske teme/ Psychological Topics - 18 303-316
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=74340
Q4
2009.
Approaches to happiness, life goals and well-being
Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Miljković, Dubravka
Freire, T. (Ed.), Understanding Positive Life. Research and Practice on Positive Psychology. Lisbon: Climepsi Editores - 45-64
http://www.amazon.co.uk/Understanding-Positive-Research-Practice-Psychology/dp/9727963102
2008.
Pozitivna psihologija: znanstveno istraživanje ljudskih snaga i sreće
Rijavec, Majda; Miljković, Dubravka; Brdar, Ingrid
Sveučilišni udžbenik, Zagreb, IEP-D2
2007.
Obrasci suočavanja s neuspjehom u školi, konzumacija lakih droga i aktivnosti u slobodnom vremenu
Orlić, Petra; Brdar, Ingrid
Psihologijske teme - 16 99-120
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=32287
A1
2006.
Suočavanje s neuspjehom u školi: koliko su važni emocionalna kompetentnost, osobine ličnosti i ciljna orijentaciju u učenju?
Brdar, I., Bakarčić, S.
Psihologijske teme - 15 129-149
http://hrcak.srce.hr/index.php?id_clanak_jezik=18193&show=clanak
A1
2006.
Goal orientations, coping with school failure and school achievement
Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Lončarić, Darko
European Journal of Psychology of Education - 21 53-70
http://link.springer.com/article/10.1007%2FBF03173569
Q3 WOS
2006.
Životni ciljevi i dobrobit: Je li za sreću važno što želimo?
Brdar, Ingrid
Društvena istraživanja - 15 671-691
Q3 WOS
2006.
Extrinsic vs. Intrinsic Life Goals, Psychological Needs and Life Satisfaction
Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Miljković, Dubravka
Delle Fave, A. (ur.), Dimensions of Well-Being. Research and Intervention, Milano: Franco Angeli - 91-104
https://www.google.hr/search?tbo=p&tbm=bks&q=isbn:8846473620
2004.
Suočavanje s akademskim stresom i aktivnosti u slobodnom vremenu učenika
Brdar, Ingrid; Lončarić, Darko
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja - 13 967-988
http://hrcak.srce.hr/index.php?id_clanak_jezik=24598&show=clanak
Q2 WOS
2002.
Coping With School Failure And Self-Regulated Learning
Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid
European Journal of Psychology of Education - 17 177-194
http://link.springer.com/article/10.1007%2FBF03173257
Q2 WOS
2001.
Parents' perceptions of their children's coping with school failure
Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda
Studia Psychologica - 43 101-112
Q3 WOS
1997.
Suočavanje sa stresom zbog loše ocjene: konstrukcija upitnika
Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda
Društvena istraživanja - 6 599-617
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=50265
Q2 WOS
1997.
Coping with school failure: Development of the school failure coping scale
Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid
European Journal of Psychology of Education - 12 37-49
http://link.springer.com/article/10.1007/BF03172868
Q3 WOS
1997.
Factor-analytic study of sense of humor in Croatia and the USA
Thorson, James A.; Brdar, Ingrid; Powell, F. C.
Psychological Reports - 81 971-977
Q2 WOS
1996.
Womens' cosmetic use and self-concept
Brdar, Ingrid; Tkalčić, Mladenka; Bezinović, Petar
Studia Psychologica - 38 45-54
http://psychologia.sav.sk/sp/index.php?id=abstract&numid=5
Q3 WOS
1994.
Socijalna kompetencija i neki aspekti ličnosti
Brdar, I.
Godišnjak Odsjeka za psihologiju - 3 13-19
1994.
Različiti teorijski pristupi socijalnoj kompetenciji
Brdar, Ingrid
Godišnjak Odsjeka za psihologiju - 21-28
1993.
Social competence and empathy
Brdar I., Pokrajac, A.
Proceedings of III. Alps-Adria Symposium of Psychology, Ljubljana, - 43-48
1993.
Predstavlja li empatija dio socijalne kompetencije?
Brdar, I., Pokrajac-Bulian, A.
Godišnjak Zavoda za psihologiju - 2 23-29
1993.
Što je socijalna kompetencija?
Brdar, I.
Godišnjak Zavoda za psihologiju - 2 13-21
1992.
Govori li upotreba dekorativne kozmetike o ličnosti žene?
Brdar, I., Tkalčić, M.
Godišnjak Zavoda za psihologiju - 1 25-30
1992.
Socijalna kompetencija i socijalni status
Brdar, I., Smojver-Ažić, S.
Godišnjak Zavoda za psihologiju - 1 31-36
1991.
(1991). Autogeni trening i "svijest o sebi".
Rijavec, M., Donevski I., Brdar, I.,
Psihologija, - 187-191
1991.
Sadržaj stereotipa nastavnika obzirom na dob i spol
Brdar, I., Hudek-Knežević, J., Despot-Lučanin J.
Napredak - 132 37-43
1989.
Stabilnost socijalnog statusa djece s teškoćama u razvoju u redovnim školama
Kolić, S., Brdar, I.
Pedagoški rad - 44 66-72
1989.
(1989). Jesu li stariji ljudi osamljeni? Socijalna interakcija u starijoj dobi
Brdar, I., Despot-Lučanin, J.
Primijenjena psihologija - 10 239-243
1988.
Socijalni status djece s teškoćama u razvoju u redovnim školama: Da li se promijenio nakon pet godina?
Brdar, I., Kolić, S.
Primijenjena psihologija - 9 99-104
1987.
Kategorijalna pripadnost heterodoksnih i ortodoksnih manjina i njihov socijalni utjecaj
Brdar, I., Rijavec, M.
Primijenjena psihologija, - 1 191-195
1987.
Paralingvistička komunikacija i socijalna inovacija
Brdar I., Rijavec, M.
Psihologija - 20 20-26
1986.
Usporedba kvantitativnog značenja nekih riječi u izoliranom obliku i u kontekstu rečenice
Sremec ,B., Brdar, I., Vehovec, J., Vukmirović, Ž.
Primijenjena psihologija - 7 181-188
1986.
Neverbalna vokalna komunikacija i socijalni utjecaj
Brdar, I.
Primijenjena psihologija - 7 291-295
1985.
Da li je kvantitativno značenje jednako kod optimista i pesimista?
Brdar, I., Sremec, B., Vehovec, J., Vukmirović, Ž.
Zbornik V. Dana psihologije - 3 331-334
1985.
Stereotipi i socijalna percepcija problema starih
Turčinović, P., Vehovec, J., Brdar, I., Milić, I.
Zbornik Pedagoškog fakulteta u Rijeci - 7 31-42
1985.
Neke psihološke komponente obrazovanja nastavnika za rad s djecom koja imaju teškoće u razvoju
Brdar, I.
Zbornik radova Pedagoškog fakulteta u Rijeci
1984.
Kvantitativna obilježja riječi - djelovanje konteksta.
Sremec, B., Brdar, I., Vehovec, J., Turčinović, P.
Zbornik radova "Dani Ramira Bujasa" - 287-299
1984.
Socijalna integracija učenika s teškoćama u razvoju u redovne škole
Brdar, I.
Zbornik radova "Dani Ramira Bujasa" - 253-257
1982.
Kako su učenici u redovnim školama prihvatili djecu s teškoćama u razvoju
Brdar, I.
Pedagoški rad - 3-4 141-145
1980.
Kvantitativna obilježja nekih riječi
Brdar, I., Spitek, V., Sremec, B., Turčinović, P.
Zbornik radova "Dani Ramira Bujasa" - 227-290
Znanstvene knjige
2011.
The Human Pursuit of Well-Being: A Cultural Approach
Urednik knjige
Brdar, I.
knjiga
Springer Dordrecht, Nizozemska
http://books.google.hr/books?id=9BFs04DjSH8C&printsec=frontcover&hl=hr#v=onepage&q&f=false
Pozvana predavanja
10.06.2016.
The social contextualization of life goals and its implications for well-being (Giornate Nazionali di Psicologia Positiva: Culture della positivita. Attualita e prospettive)
Ingrid Brdar
Cesena, Italija
25-29. 08. 2007
Gender differences in coping with school failure: A longitudinal perspective (Konferencija: Bridging the Gaps: Integrating Perspectives in Child and Adolescent Mental Health, European Society for Child and Adolescent Psychiatry)
Brdar, Ingrid; Lončarić, Darko
Firenca, Italija
Kongresna priopćenja
18.06.2021. - 23.06.2021.
Defining happiness as inner harmony: The role of demographic characteristics and well-being
Brdar, I.; Delle Fave, A.; Wissing, M.P.: Araujo, U.; Unanue, W. and Soosai-Nathan, L.
Predavanje
International Congress of Psychology Prag, Češka Republika
10.10.2019.
Learning-related activities: The immediate and delayed effects on subjective well-being
Anić, P., Tončić, M., & Brdar, I.
Predavanje
10th ICEEPSY - The International Conference on Education and Educational Psychology Barcelona, Španjolska
09.11.2018.
Poimanje sreće kod djece i kod osoba zrele dobi
Brdar, I., Špodnjak, M., Anić, P., Tončić, M.
Izlaganje
26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Sv. Martin na Muri
08.11.2018.
Poimanje sreće i dobrobit u odrasloj dobi
Brdar, I., Anić, P., Tončić, M.
Izlaganje
26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Sv. Martin na Muri
30.06.2018.
The congruence between meaning and goals and its relationship to well-being in different life domains: A cross-country exploration
Brdar, I., Wissing, M-P., Delle Fave, A., & Schutte, L.
Usmeno izlaganje
9th European Conference on Positive Psychology Budapest, Hungary
29.09.2017.
What brings meaning to life: Sources of meaning and meaning in life in adulthood
Brdar, I., Jose, P, Nakamura, J. & Araujo, U.
Predavanje
Quality of Life: Towards a Better Society Innsbruck, Austria
07.07.2017.
Examining the factor structure and age invariance of the Positive and Negative Affect Schedule
Tončić, M., Brdar, I.,, & Anić, P.
usmeno izlaganje
14th European Conference on Psychological Assessment Lisbon, Portugal
29.09.2016.
Lay definitions of happiness in Croatia
Ingrid Brdar, Petra Anić, Marko Tončić
Izlaganje
12th Alps-Adria Psychology Conference Rijeka
30.06.2016.
The relationship between affect arousal, satisfaction and happiness in life domains: A cross-national study
Brdar, I., Delle Fave, A., Wissing, M.P., Carlquist, E., Freire, T., Nakamura, J.
izlaganje
8th European Conference on Positive Psychology Angers, France
24.07.2015.
The incremental validity of low-arousal affect in predicting well-being
Brdar, I., Delle Fave, A., Wissing, M.
Izlaganje
13th European Conference on Psychological Assessment, Zurich, Switzerland
17.04.2015.
Efekti dispozicijskog afekta na vremensku zavisnost raspoloženja i procjena zadovoljstva
Tončić, M., Anić, P., Brdar, I.
izlaganje
23. Dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb
17.04.2015.
Kros-kulturna usporedba hedonisticke i eudamonisticke dobrobiti studenata
Jovanović, V., Brdar, I.
izlaganje
23. Dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb
03.04.2014.
A cross-country study of personal goals and meanings.
Brdar, I., Vella-Brodrick, J., Nakamura, J., Castro Solano, A.
Izlaganje
7th European Conference on Positive Psychology Amsterdam, The Netherlands
28.07.2013.
Experiencing meaning in life: Sources of meaning and meaningfulness across life domains in adulthood
Brdar, I., Nakamura, J., Soosai-Nathan, L.
Izlaganje
3rd World Congress on Positive Psychology Los Angeles, CA, USA
25.05.2012.
Vremenska međuzavisnost raspoloženja i zadovoljstva životom: istraživanje metodom uzorkovanja iskustva
Tončić, M.; Anić, P.; Brdar, I.
Izlaganje
18. dani psihologije u Zadru Zadar
25.07.2011.
The conceptions of happiness and well-being across life domains
Brdar, I.
Izlaganje
2nd World Congress on Positive Psychology Philadelphia, PA, USA
25.06.2010.
Personality, psychological needs satisfaction and subjective well-being
Brdar, I., Anic, P., Toncic, M.
izlaganje
5th European Conference on Positive Psychology Copenhagen, Denmark
24.06.2010.
Happiness across life domains: A cross-country study
Brdar, I.
izlaganje
5th European Conference on Positive Psychology Copenhagen, Denmark
28.05.2010.
Ličnost i zadovoljstvo životom: kakva je uloga pozitivnih i negativnih emocija?
Tončić, M., Brdar, I., Anić, P.
izlaganje
17. dani psihologije Zadar
17.09.2009.
The measurement of the fear of being laughed at around the world
Proyer, R. T., Ruch, W., Ali, N. S.,… Brdar, I. (international gelotophobia research group)
izlaganje
10th European Conference on Psychological Assessment Ghent, Belgium
20.07.2009.
Eudaimonic Happiness Inventory Measures of Happiness and Meaning.
Brdar, I.
izlaganje
1st World Congress on Positive Psychology Philadelphia, PA, USA
03.04.2009.
Life aspirations and well-being: Is extrinsic goal pursuit detrimental to well-being in Eastern European countries?
Brdar, I.
izlaganje
2nd Applied Positive Psychology Conference: Creating Flourishing Communities Coventry, UK
03.10.2008.
Subjektivna dobrobit, životni ciljevi i psihološke potrebe adolescenata s različitim stupnjem usmjerenosti na tri puta prema sreći
Brdar, I., Anić, P.
izlaganje
16. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Poreč
03.07.2008.
Probability of attaining important life goals and well-being
Rijavec M., Brdar I., Miljković D.
izlaganje
4th Europena Conference on Positive Psychology Opatija
03.07.2008.
Approaches to happiness and strengths of character in relation to gender
Brdar I., Anić P., Turčinović T.
izlaganje
4th European Conference on Positive Psychology Opatija
02.07.2008.
Happiness and The Eudaimonic Happiness Inventory: A cross-cultural investigation
Delle Fave A., Brdar I., Freire T., Engeser, S., Vella-Brodrick D., Wissing M., Luis Zaccagnini J.
izlaganje
4th Europena Conference on Positive Psychology Opatija
02.07.2008.
Life goals and well-being: 'American dream' in other cultures
Brdar I., Rijavec M., Miljković D.
izlaganje
4th Europena Conference on Positive Psychology Opatija
30.05.2008.
Ugodan, smislen i angažiran život: koji put vodi ka sreći?
Brdar, I., Anić, P.
izlaganje
Dani psihologije Zadar
14.12.2007.
Teaching positive psychology in secondary schools
Rijavec, M., Miljković, D., Brdar, I.
izlaganje
1st Applied Positive Psychology Conference: People at their Best: Work, Education and Health University of Warwick, Coventry, UK
14.12.2007.
Longitudinalna analiza suočavanja učenika s akademskim stresom u odnosu na spol i zdravlje
Brdar I., Lončarić D.
izlaganje
18. Dani Zorana i Ramira Bujasa Zagreb
16.11.2007.
Obrasci konzumiranja psihoaktivnih tvari i aktivnosti u slobodnom vremenu učenika osnovne škole
Anić, P., Brdar, I.
izlaganje
15. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Cavtat
27.08.2007.
Gender differences in coping with school failure: A longitudinal perspective
Brdar, I., Lončarić, D.
izlaganje
13th ESCAP International Congress - Bridging the Gaps. Integrating Perspectives In Child & Adoloscent Mental Health Florence, Italy
05.06.2007.
Pathways to Happiness, Life Aspirations and Hedonic/Eudemonic Well-Being
Rijavec, M., Brdar, I., Miljkovic, D.
izlaganje
10th European Congress of Psychology Prague
10.11.2006.
Happiness, life goals, well-being, and positive psychology. , 2006
Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D.
izlaganje
V. kongres psihologov Slovenije Ljubljana
05.06.2006.
Approaches to happiness, life goals and well-Being
Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D.
izlaganje
3rd European Conference on Positive Psychology University of Minho, Braga, Portugal
26.05.2006.
Usporedba suočavanja s akademskim stresom kod učenika s različitim obrascem anksioznosti i samopoštovanja
Brdar, I., Orlić, P.
izlaganje
Dani psihologije Zadar
2006.
Teaching children to cope with school failure: School based primary prevention program
Brdar, I.
izlaganje
Culture of Pedagogy and Quality: The Keyes of Successful School Kőszeg, Hungary
2005.
Tko su sretni studenti: životni ciljevi i psihološka dobrobit studenata različitih fakulteta
Brdar, I., Rijavec, M., Miljković, D.
izlaganje
13. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Osijek
2005.
Perfectionism, coping with school failure and learning strategies in high-school students
Rijavec, M., Brdar, I., Kolić Vehovec, S.
izlaganje
11th European Conference For Research On Learning And Instruction (EARLI) Nicosia, Cyprus
2005.
What makes us happy? Intrinsic/extrinsic life goals and well-being
Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D.
izlaganje
7th Alps-Adria Conference in Psychology Zadar
2004.
Goal orientation, coping with school failure and school achievement
Brdar, I., Rijavec, M., Lončarić, D.
izlaganje
. IX Conference of the European Association for Research on Adolescence Porto, Portugal
2004.
Suočavanje s akademskim stresom i slobodni vrijeme učenika srednjih škola
Orlić, P., Brdar, I.
izlaganje
12. god.konferencija hrvatskih psihologa Opatija
2004.
Učenici s različitim obrascima upotrebe psihoaktivnih tvari: osobine ličnosti i strategije suočavanja sa stresom
Lončarić, D., Brdar, I.
izlaganje
12. godišnje konferencije hrvatskih psihologa Opatija
2004.
Extrinsic vs. intrinsic life goals, psychological needs, and well-being,
Rijavec, M., Brdar, I.., Miljković, D.
poster
2nd European Conference on Positive Psychology Verbania Pallanza, Italy
2003.
Tko su sretna djeca? Osobine ličnosti i doživljaj sreće kod djece
Rijavec M., Brdar I., Miljković D.
poster
11. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Petrčane
2002.
Suočavanje s akademskim stresom i slobodno vrijeme učenika
Brdar, I., Lončarić, D.
izlaganje
XIII. Dani psihologije u Zadru Zadar
Mentorstvo doktorandima
2013. -
Poimanje sreće kod adolescenata
Marinka Špodnjak Doktorat
Poslijediplomski sveučilišni (doktorski) studij iz psihologije
Filozofski fakultet u Rijeci
2013. -
Poimanje sreće i ciljevi u ranoj odrasloj dobi
Ivana Duvnjak Doktorat
Poslijediplomski sveučilišni (doktorski) studij iz psihologije
Filozofski fakultet u Rijeci
2010. - 2012.
Informirana suglasnost djece u teoriji i praksi s posebnim osvrtom na Hrvatsku
Gordana Pelčić Doktorat
Doktorski studij Biomedicina
Medicinski fakultet u Rijeci
Datum obrane: 2012.
Znanstveni skupovi
2020. - 2022.
10th European Conference on Positive Psychology
Reykjavik, Island Član Programskog odbora
2020. - 2021.
International Congress of Psychology
Prag, Češka Republika Član Radne grupe za pozitivnu psihologiju
2020. - 2021.
International Congress of Psychology
Prag, Češka Republika Član Radne grupe za pozitivnu psihologiju
2018. -
26. godišnja konferencija Hrvatskog društva psihologa
Član programskog odbora
2017. - 30.06.2018.
9th European Conference on Positive Psychology
Budapest, Hungary Član Programskog odbora
2016. -
Giornate Nazionali di Psicologia Positiva IX
Cesena, Italia Programski odbor (član)
2015. - 30.09.2016.
12th Alps-Adria Psychology Conference
Rijeka Član Programskog odbora
2015. - 30.06.2016.
8th European Conference on Positive Psychology
Angers, France Član Programskog odbora
2013. - 30.06.2014.
7th European Conference on Positive Psychology
Amstedam, 2014 Član Programskog odbora
2011. - 30.06.2013.
3rd World Congress on Positive Psychology
Los Angeles, 2013 Član Programskog odbora
2010. - 30.06.2012.
6th European Conference on Positive Psychology
Moscow, 2012 Član Programskog odbora
2008. - 30.06.2010.
5th European Conference on Positive Psychology
Copenhagen, 2010 Član Programskog odbora
2006. - 30.07.2008.
4th European Conference on Positive Psychology
Opatija, 2008 Predsjednik Programskog odbora
Uredništva časopisa
2021.
Journal of Happiness Studies - pomoćni urednik (co-editor)
2016. - 2020.
Journal of Well-Being Assessment (Springer) - glavni urednik
2011. - 2013.
Psihologijske teme - član uredništva
2010. - 2011.
Psihologijske teme - pomoćnik glavnog urednika
2009.
Psihologijske teme/ Psychological Topics - urednik tematskog broja 'Positive psychology'
2006. - 2010.
Psihologijske teme - glavni urednik
Recenzije
2017.
Journal of Personality and Social Psychology
2013.
European Journal of Personality
2013.
Recenzija knjige za Springer
2012-2015
The Journal of Positive Psychology
2010-2016
Journal of Happiness Studies
2009.
Recenzije projekata za Ministarstvo znansoti, obrazovanja i sporta
2008.
Kineziologija
2007.
The Spanish Journal of Psychology
2006.
Recenzije projekata za Ministarstvo znansoti, obrazovanja i sporta
2003.
European Review of Applied Psychology
2002-2013
Društvena istraživanja
1997-2016
Psihologijske teme
Stručna djelatnost
Stručna aktivnost
2012. -
Fostering engagement and wellbeing at schools: New indicators for better policies, Brussels
Gallup Europe
Sudionik
1996. -
Psihologija u službi čovjeka: Pozitivno mišljenje
Filozofski fakultet
Voditelj
Javno djelovanje
Javna predavanja
2019.
Kako postati i ostati sretan?
Rijeka psihologije - pozvano predavanje
Rijeka
2004.
Suočavanje učenika sa stresom zbog loše ocjene
Predavanje za nastavnike i roditelje osnovnoj u školi Dolac
Rijeka
2003.
Suočavanje sa stresom u školi
Predavanje za roditelje i nastavnike osnovne škole Nikola Tesla
Rijeka
1999.
Suočavanje učenika sa stresom u školi
Predavanje za roditelje i nastavnike u osnovnoj školi Nikola Tesla
Rijeka
Popularizacija znanosti
18.02.2019.
Kako postati i ostati sretan (pozvano predavanje)
Rijeka psihologije
Rijeka
2015.
Kako postati i ostati sretan (predavanje)
Sveučilište za treću dob; Sveučilište u Rijeci
Rijeka
2004.
Pozitivna psihologijaji
Predavanje na okruglom stolu, 12. godišnje konferencije hrvatskih psihologa
Opatija
2003.
Suočavanje učenika sa stresom u školi
Seminar za nastavnike medicinskih škola u organizaciji Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa
Opatija
1996.
Pozitivno mišljenje
seminar, Filozofski fakultet
Rijeka
1994.
Psihologija u službi čovjeka
seminar, Odsjeka za psihologiju, Filozofski fakultet
Rijeka
1986.
Dani starijih ljudi
Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet
Rijeka
Intervjui
2014.
Boljom samoregulacijom do većeg uspjeha u školi
Internetski portal Mamatataja
http://www.mamatataja.hr/
2014.
Zadatak roditelja je naučiti dijete da samostalno uči
Internetski portal Mamatataja
http://www.mamatataja.hr/
2014.
Škola, roditelji i prijatelji najčešći su izvori stresa kod djece
Internetski portal Mamatataja
http://www.mamatataja.hr/
2014.
Što kad dijete dobije jedinicu? Kontrolirajte emocije i pomognite mu razgovorom!
Internetski portal Mamatataja
http://www.mamatataja.hr
Novinski članci
09.2023.
Europski ‘kolega robot’ imat će i potpis hrvatskih znanstvenika
Poslovni dnevnik
Zagreb i internet
09.2023.
Europski ‘kolega robot’ imat će i potpis hrvatskih znanstvenika
Poslovni dnevnik
Zagreb i internet
Medijski nastupi
9.2023.
Film o projektu MindBot (MindBot Project Film)
Internet
www.mindbot.eu/, www.youtube.com/watch?v=jANGI_LPUCU
19.02.2014.
Emocije - sluge i gospodari: Formula za sreću, emisija Društvena mreža, HTV 1
Hrvatska televizija (HTV 1)
Zagreb
2010.
Predstavljanje Psihologijskih tema
Radio Rijeka
Rijeka
1999.
Suočavanje sa stresom u školi
Hrvatski radio
Zagreb
1998.
Suočavanje učenika sa stresom u školi
Hrvatski radio
Zagreb
1998.
Suočavanje sa stresom u školi
Radio Svid
Rijeka
Administrativna djelatnost
Rukovođenje na sveučilištu
2018-2020
Voditelj Katedre za metodologiju i opću psihologiju
Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Rijeci
2014-2016
Voditelj Katedre za metodologiju i opću psihologiju
Odsjek za psihologiu, Filozofski fakultet u Rijeci
2011-2014
Predsjednik
Etičko povjerenstvo za znanstveno-istraživačku djelatnost na Filozofskom fakultetu u Rijeci
2011-2014
Predsjednik
Povjerenstvao za znanstveno-istraživačku djelatnost i poslijediplomske studije na Filozofskom fakultetu u Rijeci
2011-2014
Prodekan za znanost i međunarodnu suradnju
Filozofski fakultet u Rijeci
2008-2011
Voditelj Katedre za metodologiju i opću psihologiju
Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Rijeci
2000-2004
Voditelj Katedre za metodologiju i opću psihologiju
Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Rijeci
1998-1999
Pročelnik odsjeka
Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Rijeci
Povjerenstva na sveučilištu
2012. - 2013.
Član
Stručno povjerenstvo Sveučilišne zaklade za znanost
2011. - 2014.
Član
Savjet za znanost Sveučilišta u Rijeci
Povjerenstva izvan sveučilišta
2013. -
Član
Područno vijeće za društvene znanosti
2009. - 2013.
Član
Matični odbor za polje psihologije
2006. - 2011.
Član
Stručno povjerenstvo za podjelu državnih nagrada za znanost
Projekti
Znanstveni projekti
01.01.2020. - 30.09.2023.
Mental Health promotion of cobot Workers in Industry 4.0
Glavni istraživač (voditelj radnog paketa)
Europska komisija (Horizon 2020) 3.920.000 Eur (cijeli projekt)
2018. - 2023.
Psihološka dobrobit: odrednice, modeli i kros-kulturni aspekti sreće
Voditelj
Sveučilište u Rijeci
2014. - 2018.
Modeli psihološke dobrobiti: odrednice i kroskulturalni aspekti
Voditelj
Sveučilište u Rijeci
2007. - 2013.
Odrednice optimalnog razvoja i psihološke dobrobiti adolescenata
Voditelj projekta
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta
2002. - 2006.
Suočavanje djece sa stresom u školi
Voditelj projekta
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta
2000. - 2002.
Suočavanje djece sa stresom u školi
Voditelj projekta
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta
Projekti u znanosti - Voditelj projekta
Red. prof. dr. sc.Ingrid Brdarumirovljeni profesor
Mindbot: Mental Health Promotion of Cobot Workers in Industry 4.0
Društvene znanosti
Red. prof. dr. sc.Ingrid Brdarumirovljeni profesor
Mindbot: Mental Health Promotion of Cobot Workers in Industry 4.0
Društvene znanosti
Red. prof. dr. sc.Ingrid Brdarumirovljeni profesor
Mindbot: Mental Health Promotion of Cobot Workers in Industry 4.0
Društvene znanosti
Red. prof. dr. sc.Ingrid Brdarumirovljeni profesor
Mindbot: Mental Health Promotion of Cobot Workers in Industry 4.0
Društvene znanosti
Red. prof. dr. sc.Ingrid Brdarumirovljeni profesor
Psihološka dobrobit: odrednice, modeli i kros-kulturni aspekti sreće
Društvene znanosti
Red. prof. dr. sc.Ingrid Brdarumirovljeni profesor
Modeli psihološke dobrobiti: odrednice i kroskulturalni aspekti konstrukta sreće
Društvene znanosti
Projekti u znanosti - Suradnik na projektu
Red. prof. dr. sc.Ingrid Brdarumirovljeni profesor
Modeli psihološke dobrobiti: odrednice i kroskulturalni aspekti konstrukta sreće
Društvene znanosti