PORTFELJ / dr.sc. Morana Drakulić docent

Portfelj

dr.sc.

Morana Drakulić

docent

Učiteljski fakultet

Katedra za metodike nastavnih predmeta humanističkih znanosti i umjetnosti

Kontakt

Vidljivost

Obrazovanje

2018

program cjeloživotnog obrazovanja - Nastavničke kompetencije u visokom školstvu: Učenje i poučavanje (bodovna vrijednost 10 ECTS)

Filozofski fakultet u Rijeci

2017

doktor znanosti

Interdisciplinarni doktorski studij Humanistika in družboslovje – Didaktika tujih jezikov

Filozofski fakultet u Ljubljani

2012

Program cjeloživotnog obrazovanja UniSTAT2: Osnove analize varijance i regresijske analize (bodovna vrijednost 2 ECTS)

Tehnički fakultet u Rijeci, IT Akademija

2012

Program cjeloživotnog obrazovanja - UniSTAT1:Priprema podataka uz osnove deskriptivne i inferencijalne analize (bodovna vrijednost 2 ECTS)

Tehnički fakultet u Rijeci-IT Akademija, Udruga Universitas

2009-2017

Interdisciplinarni doktorski studij Humanistika in družboslovje – Didaktika tujih jezikov

Filozofski fakultet u Ljubljani

1998-2005

profesor hrvatskog jezika i književnosti i engleskog jezika i književnosti

Studij hrvatskog jezika i književnosti i engleskog jezika i književnosti

Filozofski fakultet u Rijeci

1994-1998

Prva sušačka hrvatska gimnazija

Radno iskustvo

2021. -

docent

izvođenje nastave (predavanje i vježbe) na sveučilišnom preddiplomskom i sveučilišnom integriranom preddiplomskom i diplomskom studiju. Kolegiji: Engleski jezik I, Engleski jezik II, Engleski jezik u predškolskom odgoju, Individualne razlike u učenju stranog jezika

Učiteljski fakultet

2006-2009

profesor engleskog jezika

izvođenje nastave engleskog jezika u nižim i višim razredima osnovne škole

rujan 2010 - studeni 2017

asistent

izvođenje nastave vježbi na kolegijima Integriranog prediplomskog i diplomskog sveučilišnog studija – Učiteljski studij te Preddiplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet u Rijeci

lsitopad 2009 - ožujak 2010

vanjski suradnik

• izvođenje nastave predavanja i vježbi na kolegijima Integriranog prediplomskog i diplomskog sveučilišnog studija – Učiteljski studij te Preddiplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet u Rijeci

studeni 2017

postdoktorand

izvođenje nastave vježbi na kolegijima Integriranog prediplomskog i diplomskog sveučilišnog studija – Učiteljski studij te  Preddiplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet u Rijeci

Članstva

2006 -

HUPE - Croatian Association of Teachers of English

Nastavna djelatnost

Kolegiji

2016 -

Individualne razlike u učenju stranog jezika

Integrirani prediplomski i diplomski sveučilišni učiteljski studij

Učiteljski fakultet u Rijeci

postdoktorand

2015 - 2016

Integrirane jezične vještine

Prediplomski sveučilišni studij rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet u Rijeci

asistent

2014 -

Engleski jezik u predškolskom odgoju

Prediplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet u Rijeci

2010 -

Engleski jezik

Prediplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet u Rijeci

asistent

2010 -

Engleski jezik 2

Integrirani prediplomski i diplomski sveučilišni učiteljski studij

Učiteljski fakultet u Rijeci

asistent

2010 -

Engleski jezik 1

Integrirani prediplomski i diplomski sveučilišni učiteljski studij

Učiteljski fakultet u Rijeci

asistent

Mentor u završnim radovima

2022.

Uloga jezičnih centara u učenju stranoga jezika u vrtiću

Valentina Kraš

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2022.

Čimbenici usvajanja stranog jezika u ranoj i predškolskoj dobi

Ivančica Brdar

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2022.

Preduvjeti kvalitetne implementacije stranog jezika u ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Arnea Zuanić

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2022.

Uloga dramskih postupaka u učenju i poučavanju stranog jezika u ranoj i predškolskoj dobi

Gabrijela Žuljević

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2022.

Zašto, kada i kako započeti s učenjem stranog jezika?

Eli Pravdica

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2022.

Uloga roditelja u usvajanju stranoga jezika u ranoj i predškolskoj dobi

Gita Keller

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2021.

Dvojezičnost u ranoj i predškolskoj dobi

Anica Bagić

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2021.

Strani jezici u RPOO

Anja Conjar

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2021.

Strani jezici u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju

Anja Conjar

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2020.

Motivacija za učenje stranoga jezika u razrednoj nastavi

Loreta Librić

Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni Učiteljski studij

Učiteljski fakultet

2020.

Metode poučavanja stranog jezika u ranoj i predškolskoj dobi

Tea Remenarić

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2020.

Uloga igre u usvajanju stranoga jezika u ranoj i predškolskoj dobi

Lucija Šverko

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2020.

Kompetencije odgajatelja za rad u programu ranog učenja stranog jezika

Lea Škoda

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2019.

Uvjerenja studenata-budućih odgajatelja - o učenju i poučavanju stranoga jezika u ranoj dobi

Matea Radoš

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2019.

Metoda poučavanja pokretom u učenju stranoga jezika u ranoj i predškolskoj dobi

Natalija Lovrić

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2019.

Uloga stavova u učenju i poučavanju stranoga jezika u ranoj i predškolskoj dobi

Iva Kleščić

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2019.

Interkulturalnost kao cilj učenja stranoga jezika u ranoj i predškolskoj dobi

Larisa Ivanac

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2018.

Situacijski pristup učenju stranog jezika u ranoj i predškolskoj dobi

Kristina Frković

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2018.

Kompetencije odgajatelja za rad u programu ranog učenja stranog jezika

Lea Škoda

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

2018.

Optimalna dob za početak usvajanja stranog jezika

Tea Miculinić

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Učiteljski fakultet

Gostujući nastavnik

2023. -

Metodika engleskog jezika I.

Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni Učiteljski studij

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula

nositelj kolegija

Osobni razvoj

2022.

Učiti se može naučiti 2

Financiranje: 3

2022.

Učiti se može naučiti 1

Financiranje: 4

2022.

Metodika engleskog jezika za odgajatelje - May

Financiranje: 4

2021.

Example of Good Practice: Education of Primary School Teachers in Finland (predavanje)

2020.

GDPR - Opća uredba EU o zaštiti osobnih podataka i ISO 9001:2015 Sustav upravljanja kvalitetom

2012.

UniSTAT 3: Složeniji statistički modeli s interakcijama i uvod u multivarijatne analize

Financiranje: 2

2012.

UniSTAT 2: Osnove analize varijance i regresijske analize

Financiranje: 2

2012.

UniSTAT 1: Priprema podataka uz osnove deskriptivne i inferencijalne analize

Financiranje: 2

Znanstvena djelatnost

Znanstveni radovi

2022.

Mind the Gap: Age-Related Differences in Students' Perceptions of English Foreign Language Teacher and Motivation

Morana Drakulić

Center for Educational Policy Studies Journal - 12 267-291

A1

2019

Did Cinderella Arrive at the Ball? Implications of Contemporary European Education Policies on the Prospects of Early Childhood Education and Care

Krstović Jasna, Drakulić Morana

International Journal of Humanities Social Sciences and Education - 6 40-49

A1

2019

Wishes and Realities: The Comparison of Students' Perspectives on Good and Actual English Language Teacher Competences and Characteristics

Drakulić Morana

International Journal of English Language Teaching - 7(1) 87-99

A1

2019

Exploring the Relationship between Students’ Perceptions of the Language Teacher and the Development of Foreign Language Learning Motivation

Drakulić Morana

Theory and Practice in Language Studies - 9 (4) 364-370

Q3

2018

Young Learners’ Perceptions on Effective Foreign Language Teacher Characteristics – A Qualitative Study from Croatia

Drakulić Morana

M. Orel & S. Jurjevič (Eds.). International Conference EDUvision 2018: 'Modern Approaches toTeaching the Coming Generations' - 1 284-300

A2

2017

Age Differences in Students' Perceptions of Their Primary School English Language Teacher (abstract)

Drakulić Morana

Zbornik radova sa znanstvene konferencije '10th International Conference in Rijeka, Croatia: Current Trends in Higher Education in Europe: Institutional Childhood: Contemporary Educational Challenges’, Učiteljski fakultet u Rijeci

2015

The 'Unforgettable' Experience of Foreign Language Anxiety

Drakulić Morana

Journal of Education, Culture and Society - 1 125-128

http://nowadays.home.pl/JECS/data/documents/JECS=202015=20=281=29=20120-128.pdf

A1

2013

Foreign Language Teacher Competences as Perceived by English Languaage and Literature Students

Drakulić Morana

Journal of education, Culture and Society - 1 158-166

http://nowadays.home.pl/JECS/data/documents/JECS=201=282013=29=20158-165.pdf

A1

2011

Poučavanje koncepta jednine I monožine imenica u nastavi engleskoga jezika u ranoj dobi

Vidović Ester, Drakulić Morana

Međunarodni znanstveni skup "Suvremene strategije učenja i poučavanja'' - 2 943-957

A2

2010

Reflections of Current Educational EU Policies on Primary Teachers´ Educational System – Some Experiences from Croatia

Čepić Renata, Vujičić Lidija, Drakulić Morana

Proceedings of ICERI 2010 Conference - 164-172

A1

2009

Kratke narativne vrste u udžbenicima engleskoga jezika za osnovnu školu

Vidović Ester, Krstović Morana

3. specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika 3 - 1 401-409

A2

2008

Učitelj školi po mjeri učenika

Krstović Morana

Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - 2 251-256

A2

2007

Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika

Drakulić Morana

Znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Dijete i jezik danas – dijete i tekst - 1

A2

Pozvana predavanja

28.11.2018.

Young Learners’ Perceptions on Effective Foreign Language Teacher Characteristics – A Qualitative Study from Croatia

Drakulić Morana

Ljubljana

Stručna djelatnost

Stručna aktivnost

2022.

Online edukacija UČITI SE MOŽE NAUČITI II edukacija o poticanju razvoja kompetencija učenja unutar nastave

KoHo pedagogija

sudionik

2022.

Online edukacija UČITI SE MOŽE NAUČITI I edukacija o poticanju razvoja kompetencija učenja unutar nastave

KoHo pedagogija

sudionik

2022.

Radionica METODIKA ENGLESKOG JEZIKA ZA ODGAJATELJE

jEZIK I VRTIĆ

sudionik

2021.

Predavanje EXAMPLES OF GOOD PRACTICE:EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN FINLAND

Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

sudionik

2020.

Obrazovno istraživanje u sklopu projekta 'Kompetencijski standardi nastavnika, pedagoga i mentora'

Sveučilište u Zadru

ispitanik fokus skupine

2020.

Edukacija GDPR - Opća uredba EU o zaštiti osobnih podataka i ISO 9001:2015 Sustav upravljanja kvalitetom

Burerau Veritas Training

sudionik

2018.

Nastavničke kompetencije u visokom školstvu: Učenje i poučavanje - program cjeloživotnog obrazovanja

Filozofski fakultet u Rijeci

sudionik

Administrativna djelatnost

Rukovođenje u lokalnoj upravi

2016 -

Erasmus koordinator

Učiteljski fakultet

Projekti