PORTFELJ / Prof. dr. sc. Ivana First Komen

Portfelj

Prof. dr. sc.

Ivana First Komen

Ekonomski fakultet

Katedra za marketing

Kontakt

UNIRI e-mail

e-mail 1

PROSTORIJA 58/3

Vidljivost

Obrazovanje

2006. - 2009.

Doktor ekonomskih znanosti

Doctoral Programme in Multicultural management

University of St. Gallen

2003. - 2005.

Master in International Management

CEMS Master of International Management

University of St. Gallen; Stockholm School of Economics, Silca-Unican-Elzett; Universita di Luigi Bocconi

2002. - 2004.

Master of Science in Interational Management

Master of Science in International Management

University of St. Gallen (exchange semester Stockholm School of Economics)

1996. - 2001.

Diplomirani ekonomist

Dodiplomski studij: Međunarodna razmjena

Ekonomski fakultet u Rijeci

Radno iskustvo

01.01.2022.

Redovita profesorica

Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci

01.10.2016. - 31.12.2021.

Izvanredna profesorica

Ekonomski fakultet u Rijeci

15.06.2011. - 30.09.2016.

Docentica

Ekonomski fakultet u Rijeci

2009-2011

Viša asistentica

Ekonomski fakultet u Rijeci

01.08.2001. - 01.12.2001.

Voditelj Silca-Unican-Elzett programa

Beling

2001-2009

Znanstvena novakinja, asistentica

Ekonomski fakultet u Rijeci

Nagrade i priznanja

12.10.2023.

Priznanje CROMAR-Hrvatske udruge za marketing za najbolju suradnju sveučilišta i gospodarstva iz marketinga

18.05.2018.

Rektorova nagradu za nastavnu izvrsnost

15.10.2015.

. Za osobiti doprinos razvoju CROMAR-a je 2015. godine dobila priznanje udruge CROMAR

2011

Nagrada Zaklade Sveučilišta u Rijeci u kategoriji asistenta na Riječkom sveučilištu za područje društvenih i humanističkih znanosti za 2009-2010.

2006

AIESEC in Croatia Alumni Hall of Fame za doprinos razvoju AIESEC-a u Hrvatskoj

2001

Dobitnica nagrade izdavačke kuće MATE za osvojeno drugo mjesto na upisnoj listi za dodiplomski studij Ekonomskog fakulteta u Rijeci.

Članstva

2010. -

CROMAR-Hrvatska udruga za marketing

2005. -

CEMS Alumni

2004. -

Universitas

2001. -

AIESEC Alumni

1998. -

Društvo za marketing Rijeka

Nastavna djelatnost

Kolegiji

2022. -

Marketinški projekt

Diplomski studij poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

Nositelj

2021. -

Digitalni marketing

Diplomski studij poslovne ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

nositelj

2021. -

Marketing na tržištu EU

Poslijediplomski specijalistički studij Poslovanje s EU

Ekonomski fakultet u Rijeci

nositelj

2019. - 2022.

Integrirana marketinška komunikacija

Diplomski studij poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

Nositelj

2018. -

Simulacija marketinga

Poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment

Ekonomski fakultet u Rijeci

nositelj

2017-...

Upravljanje markama

Diplomski studij Vizualne komunikacije i grafički dizajn

Akademija primjenjenih umjetnosti Rijeka

nositelj

2016-...

International marketing

Diplomski studij International Business

Ekonomski fakultet u Rijeci

nositelj

2015-...

Marketing menadžment u lokalnoj samoupravi

Poslijediplomski specijalistički studij Menadžment u javnom sektoru

Ekonomski fakultet u Rijeci

nositelj

2014-...

Strateški marketing menadžment

Poslijediplomski specijalistički studij Upravljanje poslovnim uspjehom

Ekonomski fakultet u Rijeci

nositelj

2014-...

Marketinško odlučivanje

Poslijdiplomski specijalistički studij Uprvljanje poslovnim uspjehom

Ekonomski fakultet u Rijeci

nositelj

2012-...

Strateško upravljanje markama

Poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment

Ekonomski fakultet u Rijeci

nositelj

2012-...

Strateški marketing

Doktorski studij Ekonomije i Poslovne Ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

nositelj

2012-...

Upravljanje markama

Preddiplomski studij Ekonomije i Poslovne ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

nositelj

2011-2013

Marketing usluga

Diplomski studij Poslovne ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

nositelj

2011-...

Strateški marketing menadžment

Diplomski studij Poslovne ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

nositelj

2011-...

Marketing

Preddiplomski studij Ekonomija i Poslovna Ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

nositelj

2011-...

Međunarodni marketing

Diplomski studij Poslovne Ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

nositelj

2009-2011

Marketing usluga

Diplomski studij Poslovne ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

suradnik

2008-2011

Ponašanje potrošača

diplomski studij Poslovne ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

suradnik

2008-2011

Strateški marketing menadžment

Diplomski studij Poslovna ekonomija

ekonomski fakultet u Rijeci

suradnik

2001-2011

Međunarodni marketing

Dodiplomski, preddiplomski i diplomski studiji Ekonomije i Poslovne Ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

suradnik

2001-2011

Marketing

Dodiplomski studij i preddiplomski studij Ekonomija i Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

suradnik

Mentor u završnim radovima

25.09.2023.

Marketing malih poduzeća iz sektora turizma na društvenim mrežama Instagram i Facebook

Nino Šimatović

Preddiplomski studij poslovne ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

21.09.2023.

Utjecaj elemenata dizajna na emocionalna stanja potrošača i namjeru kupnje u web trgovini s proizvodima široke potrošnje

Barbara Sertić

Diplomski studij poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

21.09.2023.

Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje

Magdalena Markuš

Diplomski studij poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

21.09.2023.

Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda

Sara Ivančić

Diplomski studij poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

21.9.2023.

Čimbenici koji utječu na privlačnost poslodavca i namjeru zapošljavanja kod budućih zaposlenika

Petra Jajčević

Diplomski studij poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

19.9.2023.

Karakteristike potrošača povezane s odabirom potpuno održive trgovine

Lorana Borak

Preddiplomski studij poslovne ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

12.09.2023.

Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki

Vilma Matković

Preddiplomski studij poslovne ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

11.9.2023.

Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje

Mateja Bartolović

Preddiplomski studij poslovne ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

11.9.2023.

Istraživanje imidža turističke destinacije - otok Lošinj

Hannah Glavan Valisavljević

Preddiplomski studij poslovne ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

30.09.2017.

Vrste čimbenika od utjecaja na kupnju nekretnine

Sara Maria Dilenardo-Zamlić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

26.09.2017.

Utjecaj karakteristika turističke destinacije i profila potrošača na korištenje prijevoznih električnih sharing sustava

Karlo Pernuš

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

18.09.2017.

Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji

Lea Delić-Ibukić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

18.09.2017.

Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji

Dora Perčić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

17.07.2017.

Istraživanje potreba inozemnih gostiju analizom Booking.com recenzija

Simona Gojtanić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

22.09.2014.

Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu : Analiza višestruke izloženosti oglasnim porukama

Mateja Marincel

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

22.09.2014.

Sunčica Roknić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

22.09.2014.

Utjecaj smještaja na percepciju kvalitete studentske prakse

Dean Ivančević

Poslovna ekonomija

Ekonomsi fakultet u Rijeci

22.09.2014.

Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije

Irena Mihanić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

21.07.2014.

Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na odanost potrošača u kozmetičkoj industriji

Nina Grgurić Čop

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

30.09.2013.

Uloga analize konkurencije u uspjehu poduzeća

Goran Keserović

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

26.09.2013.

Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa

Emina Kubura

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

26.09.2013.

Utjecaj imidža na izbor turističke destinacije

Dalija Duždagić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

24.09.2013.

Utjecaj SEO optimizacije na stvaranje online marke i poboljšanje uspješnosti poslovanja

Martina Petrović

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

24.09.2013.

Društveno odgovorno poslovanje kao element privlačnosti poslodavca

Nika Pavičić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

24.09.2013.

Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu

Ivana Irsak

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

24.09.2013.

Analiza strategija ulaska na međunarodno tržište

Maja Gračan

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

20.09.2013.

Program vjernosti - Tower center Rijeka d.o.o.

Tea Višo

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

20.09.2013.

Promocija nisko popularnih sportova

Tanja Zorman

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

20.09.2013.

Stvaranje marke prodajnog prostora

Ivana Validžić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

20.09.2013.

Utjecaj glazbe i emocija na percepciju kvalitete usluge

Marija Šepac

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

20.09.2013.

Korištenje oglasnih apela u Google oglasima

Marinela Sučevac

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

20.09.2013.

Internacionalizacija hrvatskih poduzeća

Patricia Pavletić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

20.09.2013.

Boja kao bitan element identiteta marke

Marina Ivandić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

20.09.2013.

Postkupovna komunikacija u osiguravajućim društvima

Bruno Fabo

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

20.09.2013.

Oblikovanje zdravstvene usluge na temelju utjecaja fizičkog i nefizičkog okruženja

Mirela Đedović

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

15.09.2013.

Sklonost hrvatskih potrošača potrošnji privatnih maraka

Ivana Sablić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

12.09.2013.

Međuovisnost cijene i lojalnosti

Magdalena Šimunić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

12.09.2013.

Utjecaj pojedinih demografskih varijabli na kupovno ponašanje "zelenih" potrošača

Aleksandar Kovačević

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

12.09.2013.

Marketing mototurizam

Ante Mikulić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

12.09.2013.

Utjecaj sportskog marketinga na ponašanje sportskih potrošača

Dejan Jakovljević

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

19.07.2013.

Odnos marketinga i potreba potrošača

Dubravka Mirić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

19.07.2013.

Vizualni identitet marke neprofitnih organizacija

Nikolina Kirinčić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

19.07.2013.

Stvaranje marke turističkog proizvoda

Marko Berić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

11.07.2013.

Stvaranje marke kroz primjer igračke "Meeedo"

Sara Đeverlija

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

07.05.2013.

Barijere u internoj komunikaciji tržišno orijentiranih poslovnih subjekata

Neva Rukonić

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

20.03.2013.

Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kod potrošača

Matej Gržeta

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u Rijeci

06.03.2013.

Upravljanje markom hotela za obiteljski odmor

Ingrid Valković

Poslovna ekonomija

Ekonomski fakultet u RIjeci

Cjeloživotno obrazovanje

2022. -

Marketing malih proizvođača: od tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti

Marketing malih proizvođača: od tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti

Ekonomski fakultet u Rijeci

Voditelj i izvođač djela programa

2017. - 2021.

Upravljanje markama

Osnovni moduli: Marketing za poduzetnike 1

Ekonomski fakultet u Rijeci

Nositelj kolegija

2014

International marketing in (single?) EU market

Međunarodno okruženje i europske integracije

Ekonomski fakultet u Rijeci

suradnik

2011-2012

Cross-cultural branding in International marketing

Erasmus IP Cross cultural management

TEI of Crete

suradnik

2013, 2014, 2016, 2017, 2018

Online marketing

Online marketing

Ekonomski fakultet u Rijeci

voditelj i predavač

Gostujući nastavnik

1.10.2023. - 30.05.2024.

International marketing

-

Wraclaw University of Economics

2.5.2022. - 8.5.2022.

Gostujuće predavanje

Doktorski studij

Ekonomski fakultet u Sarajevu

Profesor

29.09.2014. - 17.10.2014.

International Marketing

International Business and Communication

ISM University, Vilnius, Lithuania

voditelj

Znanstvena djelatnost

Znanstveni radovi

2024.

Exploring social media influencers’ moral dilemmas through role theory

Nina Grgurić Čop, Barbara Culiberg, Ivana First Komen

Journal of Marketing Management - 40 1-22

Q1

2023.

Percipirana sigurnost prirodnih prehrambenih proizvoda: Utjecaj različitih signala na pakiranju

Milinović, N., First Komen, I.

Ekonomska misao i praksa - 32 375.-390.

WOS

2022.

All that glitters is not gold: Beyond online hotel reviews

First Komen, I., Vujičić, Maja

Tourism and hospitality management - 28 575-595

Q2

2022.

Naturally traditional or traditionally natural–exploring the concepts natural and traditional in marketing research

Ivana First Komen, Nina Grgurić Čop

Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci - 40 225-246

Q3

2021.

Conscious food choices – differences between perceived beneifts and willingness to pay for different product types

First Komen, I., Grgurić Čop, N., Puškarić, A.

Econviews - 34 371-384

A1

2021.

Travel insurance online intermediary platforms: factors of influence on behavioral intention and the role of innovation adoption type

Baldigara, V., First Komen, I.

Proceedings of FEB Zagreb 12th International Odyssey - Conference on Economics and Business, Faculty of Economics & Business - 3 1041-1055

WOS

2019.

Branding traditional and natural products by providing tourist experience: What are the effects

First Komen, Ivana ; Stamenić Oštrić, Sanja

Proceedings from 5th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2019: Creating innovative Tourism Experiences: The way to Extend the Tourist Season - 291-306

https://tosee.fthm.hr/conference-proceedings/send/10-tourism-in-southern-and-eastern-europe-2019-conference-proceedings/302-branding-traditional-and-natural-products-by-providing-tourist-experience-what-are-the-effects

2015.

TV advertising to children: Single, multiple repeated and multiple diverse ad exposure

Marincel, Mateja; First Komen, Ivana.

Marketing Insights from A changing Environment London - 255-273

2015.

Brand loyalty in Consumer Durable Goods

First Komen, Ivana.

7th EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business - CONFERENCE READINGS BOOK PROCEEDINGS - 604-616

2015.

Primjena internog marketinga i njeni učinci na korporativnu kulturu u djelatnosti trgovine u Republici Hrvatskoj

Roknić, Sunčica; First Komen, Ivana

Zbornik Veleučilišta u Rijeci - 3 55-68

2015.

Music, emotions and first impression perceptions of a healthcare institutions' quality: An experimental investigation

First Komen, Ivana; Šepac, Marija; Vujičić, Maja

Ekonomski vjesnik - 28 71-90

2009.

Cultural influences on motives for organic food consumption

First, Ivana; Brozina, Staša

EuroMed Journal of Business (1450-2194) - 4 185-199

2008.

Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu( Brand Positioning in the Business Market )

Bašić, Maša; First, Ivana

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju

2002.

Informacijska osnova marketinških odluka: Slučaj Silca-Unican-Elzett

First, Ivana

Međunarodni marketing forum 2002 - 125-144

Barriers of Internal Communication

Rukonić, Neva; First Komen, Ivana

23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, congress proceedings / Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J. (ur.). - Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, CROMAR , 2013. 149-159 (ISBN: 978-953-7842-18-5).

What a Brand Means to a Consumer?

First, Ivana

5th Though Leaders International Conference on Brand Management / Veloutsou, Cleopatra ; DeChernatony, Leslie (ur.). - Atena : The University of Glasgow Business School ; The Centre for Research in Brand Marketing at University of Birmingham ; The Athens Institute of Education and Research (ATINER) , 2009. (ISBN: 978-960-6672-47-7).

Relationship between consumer needs and brand benefits as predictor of ad preference

First, Ivana; Gržinčić, Filip

3rd EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business: Business developments across Countries and Cultures / Demetris, V ; Weber, Y ; Kaufmann, R ; Tarba, S (ur.). - Nicosia : EuroMed Press , 2010. 373-386 (ISBN: 978-9963-634-83-5).

Cultural Influence on Brand Meaning

First, Ivana

2010 Thought Leaders in Brand Management / de Chernatony, Leslie (ur.). - Lugano : Universita della Svizzera italijana Lugano , 2010. 463-473 (ISBN: 978-88-6101-006-2).

Employee Impact on Customer Loyalty

Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana

Transition in Central and Eastern Europe : Challenges of 21st Century (ICES 2002) : proceedings / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.). - Sarajevo : Faculty of Economics , 2002. 241-248.

Dynamics of market orientation in Croatian economy

Grbac, Bruno; First, Ivana

Zbornik radova EF u Rijeci: časopis za ekonomsku teoriju i praksu/The Proceedings of Rijeka Faculty of Economics - Journal of Economics and Business (1331-8004) 29 (2011), 2; 373-394

Formal and informal communication channels in creating corporate brand image and preference

First, Ivana; Tomić Marija

Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 23 (2011), 1; 45-61

Kruške i jabuke prikrivenog oglašavanja: Razlučenje i terminološko određenje korištenja marki u programskim sadržajima( Apples and Oranges in Disguised Advertising: Differentiation and Terminological Determination of Brand Usage in Program Contents )

Muškinja, Andrea; First Komen, Ivana

Tržište (0353-4790) 25 (2013), 1; 51-62

Exploring the Relationship Between Environmental Orientation and Brand Value : Is There Fire or Only Smoke?

First, Ivana; Sinha Khetriwal, Deepali

Business Strategy and the Environment (0964-4733) 19 (2010), 2; 90-103

Brand Preference: Effects of Country of Origin and Brand's Personality Traits

First, Ivana; Grbac, Bruno

Papers from Thought Leaders International Conference on Brand ManagamentBirmingham : Birmingham Business School, University of Birmingham , 2007. 1-14 (ISBN: 9780704426146).

Interrelationship between a brand's environmental embeddedness, brand awareness and company performance

First, Ivana

Tržište (0353-4790) 19 (2007), 1; 73-84

Enabling Closed Resource Loops in Electronics: Understanding Consumer Disposal Behaviour Using Insights from Diffusion Models

Sinha Khetriwal, Deepali; First, Ivana

Economic Research (1331-6818x) special edition (2012), 2; 47-68

The Creation of Brand Meaning

First, Ivana

4th International Conference An Enterprise Odyssey : Tourism - Governance and Entrepreneurship : Proceedings / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.). - Zagreb : Faculty of Economics and Business , 2008. 1439-1447 (ISBN: 978-953-6025-23-7).

Motivation for Healthy Food Consumption and the Role of Brands in the Organic Food Market

First, Ivana; Brozina, Staša

XXI. Kongres CROMAR-a: Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Leko-Šimić, Mirna (ur.). - Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku i CROMAR , 2009. 1-9 (ISBN: 978-953-253-065-0).

Marketing i grad( Marketing and City )

Grbac, Bruno; First, Ivana; Dlačić, Jasmina

Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik / Rocco, Fedor ; Borš, Vanja (ur.). - Zagreb : Hrvatska zajednica udruga za marketing , 2002. 91-104 (ISBN: 953-98717-1-9).

Znanstvene knjige

2008.

Trendovi marketinga( Marketing trends )

Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana

Ekonomski fakultet u Rijeci, Solutio

Kongresna priopćenja

5.10.2023. - 6.10.2023.

The Importance of Claims and Labels on Croatian Wines

First Komen, I, Katunar, J.

prezentacija

Cultural Heritage and Legal Regulation: From Global Aspirations to Local Challenges Rijeka

12.04.2023. - 14.04.2023.

Marketing of small producers devoted to protection of natural and traditional resources

First Komen, I

prezentacija

43rd EBES conference Madrid

25.11.2022.

Perceived safety of natural food products: The influence of various packaging cues

First Komen, I., Milinović, N.

prezentacija

4. međunarodni znanstveno-stručni skup Inovacije i agrobiznis Zagreb

8.4.2022.

Tvrdnje i oznake na prirodnim i tradicionalnim proizvodima

First Komen, I

prezentacija

Budućnost hrvatske vinske industrije Rijeka

26.11.2021.

Učinak zemljopisnog podrijetla i regionalne oznake kvalitete na percepciju kvalitete i namjeru plaćanja

First Komen, I., Stilinović, K..

prezentacija

3. međunarodnom znanstveno-stručnom skupu Inovacije i agrobiznis Zagreb

12.2019.

Understanding natural and traditional products

First Komen, Ivana; Grgurić Čop Nina

prezentacija

26th CROMAR Congress, "Looking forward! Marketing from past to future. Zagreb

5.2019.

Branding traditional and natural products by providing tourist experience: What are the effects

First Komen, Ivana; Stamenić Oštrić, Sanja

prezentacija

ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2019 Creating innovative Tourism Experiences: The way to Extend the Tourist Season Opatija

25.09.2018.

Intrinsic vs. Extrinsic Motivations in Collaborative Consumption: Goal Alignment of Consumers and Service Providers

Marko Grünhagen, Richard Flight, Ivana First Komen, and Jasmina Dlačić

prezentacija

9th International Research Symposium in Service Management Ljubljana, Slovenia

16.09.2014.

Brand loyalty in Consumer Durable Goods

First Komen, Ivana

prezentacija

7th EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business Kristiansand, Norveška

2013.

Barriers of Internal Communication

Rukonić, Neva; First Komen, Ivana

prezentacija

XXIII CROMAR Congress: Marketing in a Dynamic Environment: Academic and Practical Insights Lovran

16.12.2011.

Dinamika tržišne orjentacije hrvatskog gospodarstva

Grbac, Bruno; First, Ivana

prezentacija

Znanstveni okrugli stol: Gospodarsko-socijalni razvitak hrvatskog društva tijekom proteklih 20 godina samostalnosti: Uspjesi zablude i pogreške Rijeka

06.10.2011.

Enabling Closed Resource Loops in Electronics: Understanding Consumer Disposal Behaviour Using Insights from Diffusion Models

Sinha Khetriwal, Deepali; First, Ivana

prezentacija

XXII. Kongres CROMAR-a: Marketing challenges in new economy Pula

18.04.2010.

Cultural Influence on Brand Meaning

First, Ivana

prezentacija rada

6th Thought Leaders International Conference in Brand Management Lugano, Švicarska

2010.

Relationship between consumer needs and brand benefits as predictor of ad preference

First, Ivana; Gržinčić, Filip

3rd Annual EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business: Business Developments across Countries and Cultures Nicosia, Cipar

2009.

What a Brand Means to a Consumer?

First, Ivana

prezentacija

5th Though Leaders International Conference on Brand Managemen Atena, Grčka

2009.

Motivation for Healthy Food Consumption and the Role of Brands in the Organic Food Market

First, Ivana; Brozina, Staša

prezentacija

XXI. Kongres CROMAR-a: Marketing kao čimbenik održivog razvitka Osijek

17.11.2008.

Cultural Influences on Motives for Consumption of Organic Food

First, Ivana: Brozina, Staša

prezentacija

1st EuroMed Academy of Business 2008 Annual Conference Marseilles, Francuska

11.06.2008.

The Creation of Brand Meaning

First, Ivana

prezentacija

4th International Conference An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship Cavtat

26.10.2007.

Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu

Bašić, Maša; First, Ivana

prezentacija

8. XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti Rijeka

25.04.2007.

Brand Preference: Effects of Country of Origin and Brand's Personality Traits,

First, Ivana: Grbac, Bruno

prezentacija

3rd Thought Leaders International Conference on Brand Management Birmingham, UK

03.01.2007.

The Influence of Environmental Orientation on Brand Value: a Case of the Electronic & Electrical Equipment Industry

First, Ivana; Sinha Khetriwal, Deepali

prezentacija

2nd IIMA Conference on Research in Marketing Ahmedabad, India

14.05.2002.

Informacijska osnova marketinških odluka: Slučaj Silca-Unican-Elzett, Budimpešta

First, Ivana

prezentacija

Međunarodni marketing forum 2002 Rijeka

13.02.2002.

Croatian Cases in Entrepreneurship and Implications for Development

Grbac, Bruno; Jardas, Darko; Renko, Nataša; First, Ivana; Dlačić, Jasmina

prezentacija

Agribusiness and Economic Development Symposium Phoenix, USA

2002.

Marketing i grad

Grbac, Bruno; First, Ivana; Dlačić, Jasmina

prezentacija

Znanstveni simpozij na temu “Razvojna strategija i marketing grada i županije” Sisak

Mentorstvo doktorandima

2018. -

The impact of green brand on customer-based brand equity: mediating role of customer perceived value

Marcela Mišura Doktorat

Doktorski studij ekonomije i poslovne ekonomije

Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet

Znanstveni skupovi

12.10.2023. - 13.10.2023.

28th Cromar congress: Marketing in multiverse: from real to virtual

Pula Član programskog odbora

22.9.2021. - 25.9.2021.

27th Cromar congress: Let the masks fall – New consumer in business and research

Osijek Član programskog odbora

24.-26. 10. 2013

23 Kongres CROMARa: Marketing in a Dynamic Environment - Academic and Practical Insights

Lovran Članica programskog odbora

25.-27.10. 2007.

8. XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti

Rijeka Tajnica organizacijskog odbora

Recenzije

2023.

RED conference

2023.

Ekonomski vjesnik

2023.

Market

2023.

28th CROMAR Cogress

2022.

Market (3 papers)

2021.

International Journal of Emerging Markets

2021.

Zbornik radova Ekonomskog fakulteta

2021.

Econviews

2021.

27th CROMAR Congress

2021.

Journal of the Polytechnic of Rijeka

2020.

International Journal of Management and Economics

2020.

Ekonomski pregled

2020.

Market

2019.

Tourism and Hospitality management

2018.

Journal of Marketing Management

2018.

International Journal of Hospitality Management

2018.

Ekonomska misao i praksa

2018.

Tourism and Hospitality management

2017.

Entrepreneurial Business and Economics Review

2017.

Baltic Journal of Management

2017.

Tourism and Hospitality management

2016.

Market

2016.

Entrepreneurial Business and Economics Review

2016.

Tourism and Hospitality management

2015.

Ekonomska misao i praksa

2014.

Management

2014.

Ekonomska misao i praksa

2014.

Baltic Journal of Management

2013.

Tourism and Hospitality management

2013.

Market

2013.

Journal of Small Business Management

2013.

ToSEE conference

2013.

CROMAR Congress

2011.

Economic Research

2010.

Business Strategy and the Environment

2006, 2010, 2011, 2012

Managing Global Transitions

2011, 2013

Market

2010., 2011

EuroMed Annual Conference

2007, 2009, 2010, 2011

Thought Leaders Conference in Brand Management

2012, 2013

Tourism and hospitality management

Stručna djelatnost

Stručna aktivnost

2018. -

Orgnizacija stručnog skupa Future ft. Marketing

Ekonomski fakultet u Rijeci

Voditeljica projekta

2013. -

Prijava projekta Decisions na ERAChair Pilot natječaj

Ekonomski fakultet u Rijeci

Koordinator i suautor prijave projekta

2013. -

Prijava projekta flexGEP na Progres Pares natječaj

Ekonomski fakultet u Rijeci

Suautor prijave projekta

2013. -

Prijava projekta flexGEP na Progres Pares natječaj

Ekonomski fakultet u Rijeci

Suautor prijave projekta

2013. -

Prijava projekta Decisions na ERAChair Pilot natječaj

Ekonomski fakultet u Rijeci

Koordinator i suautor prijave projekta

2012. -

Predavanje u sklopu IPA projekta Olive gardens of Lun

Turistička zajednica Novalje

Predavanje na temu Marketing i Prodaja

2009. -

Predavanje na Danima otvorenih vrata Udruge obrtnika

Udruga obrtnika

Predavanje: Stvaranje marke - odrednica uspjeha

2008. - 2009.

Popularizacija ženske odbojke i stvaranje marke ŽOK Kvarner VIG Rijeka

Kvarner VIG Rijeka

Voditeljica projekta

2003. -

Analiza proizvodnog asortimana i vlasničkog modela Mercato dućana

Apenzeller Bahnen, Herisau

Članica tima

2003. -

Analiza glavnih klijenata banke i prijedlog unaprijeđenja KAM poslovanja

UBS bank for banks., Zurich

Članica tima

2003. -

Analiza konkurentnosti i održivosti partnerske strukture tvrtke

Abegglen consulting, Zurich

članica internacionalnog tima

2003. -

Izrada poslovnog plana za promociju Francuske u inozemstvu

Les Conseillers du Commerce Extérieur de la France, Zurich

Suautor plana (fokus na marketinški dio plana)

Javno djelovanje

Javna predavanja

11.1.2024.

Ključne marketinške aktivnosti malih proizvođača

Marketing mingle malih proizvođača

Rijeka

2007.

Detalji

Šalji dalje u organizaciji AIESEC Rijeke

Rijeka

2004.

Detalji

Big Brand u organizaciji Društva za marketing Rijeka

Rijeka

Popularizacija znanosti

29.02.2024.

Dani E-učenja

Dani E-učenja

Rijeka

1.6.2023.

Dani E-učenja

Dani E-učenja

Rijeka

28.4.2023.

Festival znanosti

Festival znanosti

Rijeka

Intervjui

4.2023.

Kvalitetna digitalna marketinška komunikacija nije jednostavna ni jeftina, a marketing je puno više od promocije proizvoda

Svjetionik

Rijeka

Medijski nastupi

5.2020.

Učionica

Kanal Ri

Rijeka

Administrativna djelatnost

Rukovođenje na sveučilištu

2016-...

Pročelnica Katedre za marketing

Ekonomski fakultet u Rijeci

Povjerenstva na sveučilištu

2023. - 2025.

članica

Sveučilište u Rijeci/ Radna skupina za izradu trogodišnjeg akcijskog plana društvenog angažmana Sveučilišta u Rijeci – Dimenzija I. Nastavni proces

2022. - 2024.

članica

Ekonomski fakultet u Rijeci / Odbor za projekte

2022. -

članica

Ekonomski fakultet u Rijeci / Odbor za suradnju sa gospodarstvom i razvoj karijera

2022. -

članica

Ekonomski fakulteu u Rijeci / Odbor za međunarodnu suradnju

2022. -

članica

Ekonomski fakultet u Rijeci / Odbor za razvoj programa cjeloživotnog učenja

2019. -

članica

Ekonomski fakultet u Rijeci / Povjerenstvo za dodjelu nagrade Ivo Sever

2016. - 2022.

članica

Ekonomski fakultet u Rijeci, Centar za karijere

2013. - 2014.

Predsjednica

Ekonomski fakultet u Rijeci, Povjerenstvo za međunarodnu suradnju

2010. - 2022.

Članica

Ekonomski fakultet u Rijeci, Povjerenstvo za međunarodnu suradnju

2006.

Članica

Sveučilište u Rijeci, Povjerenstvo za izradu marketinške strategije Sveučilišta u Rijeci

Projekti

Znanstveni projekti

2.2023. - 2.2025.

Institucionalni okvir razvoja vinarske industrije u RH

istraživač

UNIRI/EFRI

06.2019. - 12.2021.

Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača

voditelj

UNIRI

http://www.efri.uniri.hr/hr/primjena_digitalnog_marketinga_i_reakcije_potrosaca/1496/260

03.2019. - 04.2024.

Važnost kreiranja marke proizvoda baziranih na prirodnim i tradicionalnim resursima

voditelj

UNIRI/EFRI

http://www.efri.uniri.hr/hr/vaznost_kreiranja_marke_proizvoda_baziranih_na_prirodnim_i_tradicionalnim_resursima/1307/259

10.11.2017. - 10.11.2019.

Sukreiranje vrijednosti kao nova paradigma poslovnih orijentacija

istraživač

EFRI

2014. - 31.12.2014.

Decision-making in value co-creation – marketing approach (DECOVAL)

istraživač

HRZZ

2013. - 31.12.2014.

Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva

istraživač

UNIRI

2007. - 2013.

Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (081-1151212- 1454)

znanstveni novak, istraživač

MZOS

2002. - 2006.

Transformacija marketing upravljanjem (0081008)

znanstveni novak

MZOS

2001. - 2002.

Tržišna orijentacija malih i srednjih poduzeća - odgovor dinamičnom okružju (081003)

znanstveni novak

MZT

Obrazovni projekti

2013. -

Istraživačka radionica za studente poslijediplomskih studija iz marketinga

Financiranje:

2010. -

Ciklus radionica za doktorande: Iskustva u znanstveno istraživačkom radu i pisanju doktorske disertacije u području društvenih znanosti

Financiranje:

Stručni projekti

2011. - 2013.

Repozicioniranje Ekonomskog fakulteta u Rijeci

Ekonomski fakultet u Rijeci

Voditelj projekta

2010. -

Izrada marketinškog i PR plana te strategije razvoja Klastera Zlatna Posavina

IBCC

Autor a) Marketinškog i PR plana te b) Strategije razvoja Klasterea

Projekti u znanosti - Voditelj projekta

UNIRI PROJEKTI 2018