Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
2018
program cjeloživotnog obrazovanja - Nastavničke kompetencije u visokom školstvu: Učenje i poučavanje (bodovna vrijednost 10 ECTS)
Filozofski fakultet u Rijeci
2017
doktor znanosti
Interdisciplinarni doktorski studij Humanistika in družboslovje – Didaktika tujih jezikov
Filozofski fakultet u Ljubljani
2012
Program cjeloživotnog obrazovanja UniSTAT2: Osnove analize varijance i regresijske analize (bodovna vrijednost 2 ECTS)
Tehnički fakultet u Rijeci, IT Akademija
2012
Program cjeloživotnog obrazovanja - UniSTAT1:Priprema podataka uz osnove deskriptivne i inferencijalne analize (bodovna vrijednost 2 ECTS)
Tehnički fakultet u Rijeci-IT Akademija, Udruga Universitas
2009-2017
Interdisciplinarni doktorski studij Humanistika in družboslovje – Didaktika tujih jezikov
Filozofski fakultet u Ljubljani
1998-2005
profesor hrvatskog jezika i književnosti i engleskog jezika i književnosti
Studij hrvatskog jezika i književnosti i engleskog jezika i književnosti
Filozofski fakultet u Rijeci
1994-1998
Prva sušačka hrvatska gimnazija
Radno iskustvo
2021. -
docent
izvođenje nastave (predavanje i vježbe) na sveučilišnom preddiplomskom i sveučilišnom integriranom preddiplomskom i diplomskom studiju. Kolegiji: Engleski jezik I, Engleski jezik II, Engleski jezik u predškolskom odgoju, Individualne razlike u učenju stranog jezika
Učiteljski fakultet
2006-2009
profesor engleskog jezika
izvođenje nastave engleskog jezika u nižim i višim razredima osnovne škole
rujan 2010 - studeni 2017
asistent
izvođenje nastave vježbi na kolegijima Integriranog prediplomskog i diplomskog sveučilišnog studija – Učiteljski studij te Preddiplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
lsitopad 2009 - ožujak 2010
vanjski suradnik
• izvođenje nastave predavanja i vježbi na kolegijima Integriranog prediplomskog i diplomskog sveučilišnog studija – Učiteljski studij te Preddiplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
studeni 2017
postdoktorand
izvođenje nastave vježbi na kolegijima Integriranog prediplomskog i diplomskog sveučilišnog studija – Učiteljski studij te Preddiplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
Članstva
2006 -
HUPE - Croatian Association of Teachers of English
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2016 -
Individualne razlike u učenju stranog jezika
Integrirani prediplomski i diplomski sveučilišni učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
postdoktorand
2015 - 2016
Integrirane jezične vještine
Prediplomski sveučilišni studij rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
asistent
2014 -
Engleski jezik u predškolskom odgoju
Prediplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
2010 -
Engleski jezik
Prediplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
asistent
2010 -
Engleski jezik 2
Integrirani prediplomski i diplomski sveučilišni učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
asistent
2010 -
Engleski jezik 1
Integrirani prediplomski i diplomski sveučilišni učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
asistent
Mentor u završnim radovima
2022.
Uloga jezičnih centara u učenju stranoga jezika u vrtiću
Valentina Kraš
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2022.
Čimbenici usvajanja stranog jezika u ranoj i predškolskoj dobi
Ivančica Brdar
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2022.
Preduvjeti kvalitetne implementacije stranog jezika u ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Arnea Zuanić
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2022.
Uloga dramskih postupaka u učenju i poučavanju stranog jezika u ranoj i predškolskoj dobi
Gabrijela Žuljević
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2022.
Zašto, kada i kako započeti s učenjem stranog jezika?
Eli Pravdica
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2022.
Uloga roditelja u usvajanju stranoga jezika u ranoj i predškolskoj dobi
Gita Keller
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2021.
Dvojezičnost u ranoj i predškolskoj dobi
Anica Bagić
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2021.
Strani jezici u RPOO
Anja Conjar
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2021.
Strani jezici u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
Anja Conjar
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2020.
Motivacija za učenje stranoga jezika u razrednoj nastavi
Loreta Librić
Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni Učiteljski studij
Učiteljski fakultet
2020.
Metode poučavanja stranog jezika u ranoj i predškolskoj dobi
Tea Remenarić
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2020.
Uloga igre u usvajanju stranoga jezika u ranoj i predškolskoj dobi
Lucija Šverko
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2020.
Kompetencije odgajatelja za rad u programu ranog učenja stranog jezika
Lea Škoda
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2019.
Uvjerenja studenata-budućih odgajatelja - o učenju i poučavanju stranoga jezika u ranoj dobi
Matea Radoš
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2019.
Metoda poučavanja pokretom u učenju stranoga jezika u ranoj i predškolskoj dobi
Natalija Lovrić
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2019.
Uloga stavova u učenju i poučavanju stranoga jezika u ranoj i predškolskoj dobi
Iva Kleščić
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2019.
Interkulturalnost kao cilj učenja stranoga jezika u ranoj i predškolskoj dobi
Larisa Ivanac
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2018.
Situacijski pristup učenju stranog jezika u ranoj i predškolskoj dobi
Kristina Frković
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2018.
Kompetencije odgajatelja za rad u programu ranog učenja stranog jezika
Lea Škoda
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
2018.
Optimalna dob za početak usvajanja stranog jezika
Tea Miculinić
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet
Gostujući nastavnik
2023. -
Metodika engleskog jezika I.
Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni Učiteljski studij
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
nositelj kolegija
Osobni razvoj
2022.
Učiti se može naučiti 2
Financiranje: 3
2022.
Učiti se može naučiti 1
Financiranje: 4
2022.
Metodika engleskog jezika za odgajatelje - May
Financiranje: 4
2021.
Example of Good Practice: Education of Primary School Teachers in Finland (predavanje)
2020.
GDPR - Opća uredba EU o zaštiti osobnih podataka i ISO 9001:2015 Sustav upravljanja kvalitetom
2012.
UniSTAT 3: Složeniji statistički modeli s interakcijama i uvod u multivarijatne analize
Financiranje: 2
2012.
UniSTAT 2: Osnove analize varijance i regresijske analize
Financiranje: 2
2012.
UniSTAT 1: Priprema podataka uz osnove deskriptivne i inferencijalne analize
Financiranje: 2
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2024.
Vjerovanja studenata nefilološkog studija o učenju stranog jezika
Morana Drakulić
Strani jezici - 53 89-180
A2
2022.
Mind the Gap: Age-Related Differences in Students' Perceptions of English Foreign Language Teacher and Motivation
Morana Drakulić
Center for Educational Policy Studies Journal - 12 267-291
A1
2019
Did Cinderella Arrive at the Ball? Implications of Contemporary European Education Policies on the Prospects of Early Childhood Education and Care
Krstović Jasna, Drakulić Morana
International Journal of Humanities Social Sciences and Education - 6 40-49
A1
2019
Wishes and Realities: The Comparison of Students' Perspectives on Good and Actual English Language Teacher Competences and Characteristics
Drakulić Morana
International Journal of English Language Teaching - 7(1) 87-99
A1
2019
Exploring the Relationship between Students’ Perceptions of the Language Teacher and the Development of Foreign Language Learning Motivation
Drakulić Morana
Theory and Practice in Language Studies - 9 (4) 364-370
Q3
2018
Young Learners’ Perceptions on Effective Foreign Language Teacher Characteristics – A Qualitative Study from Croatia
Drakulić Morana
M. Orel & S. Jurjevič (Eds.). International Conference EDUvision 2018: 'Modern Approaches toTeaching the Coming Generations' - 1 284-300
A2
2017
Age Differences in Students' Perceptions of Their Primary School English Language Teacher (abstract)
Drakulić Morana
Zbornik radova sa znanstvene konferencije '10th International Conference in Rijeka, Croatia: Current Trends in Higher Education in Europe: Institutional Childhood: Contemporary Educational Challenges’, Učiteljski fakultet u Rijeci
2015
The 'Unforgettable' Experience of Foreign Language Anxiety
Drakulić Morana
Journal of Education, Culture and Society - 1 125-128
http://nowadays.home.pl/JECS/data/documents/JECS=202015=20=281=29=20120-128.pdf
A1
2013
Foreign Language Teacher Competences as Perceived by English Languaage and Literature Students
Drakulić Morana
Journal of education, Culture and Society - 1 158-166
http://nowadays.home.pl/JECS/data/documents/JECS=201=282013=29=20158-165.pdf
A1
2011
Poučavanje koncepta jednine I monožine imenica u nastavi engleskoga jezika u ranoj dobi
Vidović Ester, Drakulić Morana
Međunarodni znanstveni skup "Suvremene strategije učenja i poučavanja'' - 2 943-957
A2
2010
Reflections of Current Educational EU Policies on Primary Teachers´ Educational System – Some Experiences from Croatia
Čepić Renata, Vujičić Lidija, Drakulić Morana
Proceedings of ICERI 2010 Conference - 164-172
A1
2009
Kratke narativne vrste u udžbenicima engleskoga jezika za osnovnu školu
Vidović Ester, Krstović Morana
3. specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika 3 - 1 401-409
A2
2008
Učitelj školi po mjeri učenika
Krstović Morana
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - 2 251-256
A2
2007
Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika
Drakulić Morana
Znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Dijete i jezik danas – dijete i tekst - 1
A2
Pozvana predavanja
28.11.2018.
Young Learners’ Perceptions on Effective Foreign Language Teacher Characteristics – A Qualitative Study from Croatia
Drakulić Morana
Ljubljana
Stručna djelatnost
Stručna aktivnost
2022.
Online edukacija UČITI SE MOŽE NAUČITI II edukacija o poticanju razvoja kompetencija učenja unutar nastave
KoHo pedagogija
sudionik
2022.
Online edukacija UČITI SE MOŽE NAUČITI I edukacija o poticanju razvoja kompetencija učenja unutar nastave
KoHo pedagogija
sudionik
2022.
Radionica METODIKA ENGLESKOG JEZIKA ZA ODGAJATELJE
jEZIK I VRTIĆ
sudionik
2021.
Predavanje EXAMPLES OF GOOD PRACTICE:EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN FINLAND
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
sudionik
2020.
Obrazovno istraživanje u sklopu projekta 'Kompetencijski standardi nastavnika, pedagoga i mentora'
Sveučilište u Zadru
ispitanik fokus skupine
2020.
Edukacija GDPR - Opća uredba EU o zaštiti osobnih podataka i ISO 9001:2015 Sustav upravljanja kvalitetom
Burerau Veritas Training
sudionik
2018.
Nastavničke kompetencije u visokom školstvu: Učenje i poučavanje - program cjeloživotnog obrazovanja
Filozofski fakultet u Rijeci
sudionik
Administrativna djelatnost
Rukovođenje u lokalnoj upravi
2016 -
Erasmus koordinator
Učiteljski fakultet