Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
23.06.2009. -
Doktorica znanosti
Izvandoktorski studij na Odsjeku za pedagogiju
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
28.11.1997. -
Magistar znanosti
Poslijedipomski znanstveni magistarski studij
Pedagoški/Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
09.07.1990. -
Diplomirani pedagog - profesor
Sveučilišni studij pedagogije
Pedagoški/Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Radno iskustvo
19.12.2017. -
Izvanredni profesor iz znanstvenog područja društvenih znanosti, polje pedagogija, grane opća pedagogija
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
19.12.2016. -
Viši znanstveni suradnik
Odluka Matičnog odbora za područje društvenih znanosti – polje pedagogije, logopedije, edukacijsko-rehabilitacijske znanosti i kineziologije izabrana u znanstveno zvanje višeg znanstvenog suradnika (19. prosinca 2016.), znanstveno područje društvenih znanosti – polje pedagogija)
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
01.10.1992. - 03.07.2001.
Mladi istraživač; Mlađi asistent; Asistent
Mladi istraživač od 1992 do 1997; Mlađi asistent 1997 do 1998; Asistent 1998 do 2001; Sveučilišna nastava i znanstvena istraživanja / Područje društvenih znanosti, polje odgojnih znanosti
Pedagoški / Filozofski fakultet u Rijeci 1992 do 2001
Visoka učiteljska škola / Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Asistent visoke škole; Viši predavač; Znanstveni suradnik; Docent
-Asistent visoke škole /3.07.2001./ područje društvenih znanosti, polje odgojnih znanosti; -Viši predavač /2.11.2006./ područje društvenih znanosti, polje odgojnih znanosti, grana sustavna pedagogija; -Znanstveni suradnik /8.07.2011./ znanstveno područje društvenih znanosti, polje pedagogije; -Znanstveno-nastavno zvanje i radno mjesto docenta /24.10.2011./područje društvenih znanosti, polje pedagogije, grana opće pedagogije
Visoka učiteljska škola / Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Nagrade i priznanja
1992.
1992 godine: Prva nagrada Sveučilišta u Rijeci za najbolji pismeni rad
Članstva
2013. -
International Study Association on Teachers and Teaching (ISATT)
2000. -
Udruga za razvoj visokoga školstva Universitas
Hrvatsko pedagogijsko društvo (HPD)
Hrvatsko andragoško društvo (HAD)
European Society for Research on the Education of Adults (ESREA)
Association for Teacher Education in Europe (ATEE)
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2021. -
Profesionalne kompetencije odgajatelja
Izvanredni diplomski studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Nastavnik/ nositelj kolegija
2021. -
Professional communication and counseling skills in education
Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni Učiteljski studij
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci; YUFE mreža UNIRI
Nastavnik/ sunositelj kolegija
2013. -
Kontinuirani profesionalni razvoj andragoških djelatnika
Poslijediplomski doktorski studij Pedagogije pri Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci
Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet
Nastavnik/nositelj kolegija
2010. -
Kontinuirano profesionalno obrazovanje, Vođenje i upravljanje, Metodologija kvalitativnih istraživanja, Metodologija izrade stručnog i znanstvenog rada.
Diplomski studij ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Nastavnik/nositelj kolegija
2006. -
Opća pedagogija, Pedagogija cjeloživotnog obrazovanja
Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni Učiteljski studij
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Nastavnik/nositelj kolegija
2006. -
Opća pedagogija, Pedagogija cjeloživotnog obrazovanja, Metodologija pedagogijskih istraživanja, Iskustveno učenje
Preddiplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Nastavnik/nositelj kolegija
2001. - 2006.
Teorije odgoja; Metodologija izrade diplomskog rada ;Metodologija istraživanja u odgoju i Seminar diplomskog rada;Teorije odgoja i Osnove pedagoške metodologije
Studij razredne nastave s pojačanim predmetima – tjelesna kultura, glazbena kultura i likovna kultura; stručni studij Predškolski odgoj
Sveučilište u Rijeci, Visoka učiteljska škola
Nastavnik/nositelj kolegija
1992. - 2001.
Andragogija; Teorije odgoja i obrazovanja, Opća pedagogija, Obiteljski odgoj i curriculum predškolske edukacije te Komparativna pedagogija
Dvopredmetni studij Pedagogija-informatika, Pedagogija + slobodne kombinacije, te dvopredmetni studij u fiksnim kombinacijama Matematika-fizika i Matematika-informatika
Sveučilište u Rijeci, Pedagoški/Filozofski fakultet
Nastavnik/nositelj kolegija
Mentor u završnim radovima
15.7.2020.
Vođenje u ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja: između poželjnoga i stvarnoga
Monika Terlević
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
14.11.2019.
Mitovi o kreativnosti: kako odgajatelji percipiraju kreativnost?
Sanja Draščić
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
27.2.2019.
Mentorstvo i profesionalni razvoj: nalazi istraživanja iz perspektive odgajatelja mentora i odgajatelja pripravnika
Gabriella Ujčić
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
16.11.2018.
Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?
Iva Marković
Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni Učiteljski studij
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
25.9.2018.
Kako ravnatelji i odgajatelji percipiraju misiju, viziju i vrednote u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje?
Iris Peruško
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
21.9.2017.
Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse – implikacije za učitelje
Marina Čabraja
Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni Učiteljski studij
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
17.7.2017.
Skriveno u vidljivom: što nam otkrivaju obrazovne biografije odgajatelja
Vanessa Šćulac
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
23.9.2016.
Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?
Petra Prović
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
22.9.2016.
Izazovi i posebnosti vođenja u odgojno-obrazovnim ustanovama
Josipa Mrnjaus
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
15.7.2016.
Vođenje i promicanje suradničke kulture u ustanovama ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja, Sveučilišni diplomski studij rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Valentina Jerković
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
14.7.2016.
Stanje i perspektive unaprjeđivanja kontinuiranog profesionalnog obrazovanja odgajatelja
Lucija Marijan
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
14.7.2016.
Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja
Tihana Brajdić
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
14.7.2016.
Cjeloživotno učenje i obrazovanje odgajatelja – primjena obrazovne biografije
Slvija Stojšić
Preddiplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
20.5.2016.
Poticanje i razvoj kreativnosti iz perspektive studenata
Mirela Džafić
Preddiplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
13.11.2015.
Kontinuirani profesionalni razvoj odgajatelja u funkciji njihove autonomije
Željka Šimunić
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
13.11.2015.
Studija slučaja kao vrsta kvalitativnog istraživanja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
Paola Jurić
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
13.11.2015.
Samousmjereno učenje iz perspektive odgajatelja i učitelja
Maša Borščak Dronjić
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
27.2.2015.
Timski rad i profesionalni razvoj odgajatelja
Doris Rubinić
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
27.2.2015.
Percepcija odgajatelja o kontinuiranom profesionalnom obrazovanju
Anamarija Maljevac
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
26.9.2014.
Interpretacija dječjih prava - novi pedagogijski izazovi
Željka Šoštarić
Preddiplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
26.9.2014.
Izazovi ostvarivanja cjeloživotnog akcijskog učenja odgajatelja
Luana Kličić
Preddiplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
26.9.2014.
Inovativna odgojno-obrazovna praksa: implikacije za odgajatelje
Ivana Topić
Preddiplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
17.7.2014.
Kontinuirani profesionalni razvoj odgajatelja: obrazovne potrebe, uvjeti i mogućnosti
Margareta Šporčić Škrobonja
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
30.1.2014.
Izazovi vođenja i upravljanja u privatnim dječjim vrtićima
Sara Paulišić
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
24.9.2013.
Ostvarivanje „kvalitete iznutra“ u ustanovama ranog i predškolskog odgoja
Lorena Pliško Seferagić
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
24.9.2013.
Profesionalizam u praksi iz perspektive odgajatelja i ravnatelja
Barbara Drezga
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
16.7.2013.
Cjeloživotno obrazovanje i učenje iz perspektive studenata
Ivona Margetić
Preddiplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
28.9.2012.
Uloga vodstva u ostvarivanju vrtića kao organizacija koja uči
Željka Požgaj
Diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
26.1.2012.
Profesija učitelja i suvremena odgojno-obrazovna praksa
Ana Svetić
Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni Učiteljski studij
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
26.1.2012.
Obrazovanje učitelja u školama kao organizacijama koje uče
Sara Ružić
Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni Učiteljski studij
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
26.1.2012.
Kvaliteta i (samo)vrednovanje u odgoju i obrazovanju
Matina Mulc
Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni učiteljski studij
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Izdavaštvo
Pedagogija cijeloživotnog obrazovanja
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2021.
Mentoring and Professional Development: Research Findings from the Perspective of Preschool Teacher-Mentors and Preschool Teacher-Trainees
Čepić, R., Ujčić, G.
INTED2021 - 7066-7073
2021.
Leadership in Early and Preschool Education Institutions: Between the Desirable and the Real
Čepić, R., Terlević, M.
INTED2021 - 7009-7016
2021.
Democratic Style of Classroom Management in Pupil- Centered Teaching
Pejić Papak, P. , Čepić, R.
EDULEARN21 - 7201-7207
http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2021.1453
WOS
2021.
Some of the Scientific Contribution for Enhancing Education in Croatia
Tatalović Vorkapić, S., Anđić, D., Čepić, R., Lončarić, D., Verdonik, M.
EDULEARN21 - 1753-1763
http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2021.0410
WOS
2020.
Skočić Mihić, S., Butković, M., & Čepić, R. (2020). Inclusive and Intercultural Competencies and Teachers’ Professional Development in the Croatian Educational Context: Toward a Theoretical Framework. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, & I. Candel Torres (Eds.), ICERI2020 Proceedings (Vol. 1, pp. 8409–8418). IATED Academy. https://doi.org/10.21125/iceri.2020.1871
Skočić Mihić, S., Butković, M., & Čepić, R.
IATED Academy - pp. 8409-8418.
https://doi.org/10.21125/iceri.2020.1871
A1 WOS
2020.
Klišanić, A., Skočić Mihić, S., & Čepić, R. (2020). Croatian Teachers’ Competencies in Parental Counseling Support With Regards to Professional Development – a Systematic Review. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, & I. Candel Torres (Eds.), ICERI2020 Proceedings (Vol. 1, pp. 8381–8389). IATED. https://doi.org/10.21125/iceri.2020.1867
Klišanić, A., Skočić Mihić, S., & Čepić, R.
ICERI2020 - pp.8381-8389
https://doi.org/10.21125/iceri.2020.1867
WOS A1 WOS
2020.
Čepić, R., Pejić Papak, P., & Marijan, L. (2020). Preschool Teachers’ Perceptions of Existing Educational Conditions and Opportunities for Participation in Professional Development Programs. In L. Gómez Chova, A. L. Martínez, & I. Candel Torres (Eds.), EDULEARN20 Proceedings (Vol. 1, pp. 4059–4067). IATED Academy. https://doi.org/10.21125/edulearn.2020.1093
Čepić, R., Pejić Papak, P., & Marijan, L.
EDULEARN20 - pp.4059-4067
https://library.iated.org/view/CEPIC2020PRE
WOS A1 WOS
2020.
Čepić, R. (2020). Considering the Educational Needs, Conditions, and Opportunities in the Context of Teachers’ Professional Development. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, & I. Candel Torres (Eds.), EDULEARN20 Proceedings (Vol. 1, pp. 4068–4074). IATED Academy. https://doi.org/10.21125/edulearn.2020.1094
Čepić, R.
EDULEARN20 - pp. 4068–4074
https://library.iated.org/view/CEPIC2020CON
WOS A1
2020.
Challenges and Opportunities of Croatian EFL Teachers’ Continuous Professional Development for Intercultural Dialogue. In The Future of Education, Pixel (Ed.), Challenges and Opportunities of Croatian EFL Teachers’ Continuous Professional Development for Intercultural Dialogue (pp. 530–536). Firenze, Italy: FILODIRITTO Editore. https://doi.org/10.26352/E618_2384-9509
Butković, M., & Čepić, R.
The Future of Education - pp. 530–536
https://conference.pixel-online.net/FOE/files/foe/ed0010/FP/6750-LANG4748-FP-FOE10.pdf
A1
2020.
Teachers’ Beliefs about Formative Assessment in the Pupil-Centered Curriculum.In The Future of Education, Pixel (Ed.), Teachers’ Beliefs about Formative Assessment in the Pupil-Centered Curriculum (pp. 90–96). Firenze, Italy: FILODIRITTO Editore. https://doi.org/10.26352/E618_2384-9509
Pejić Papak, Petra, & Čepić, Renata
The Future of Education - pp. 90–96
https://conference.pixel-online.net/FOE/files/foe/ed0010/FP/6669-CUD4664-FP-FOE10.pdf
A1
2019.
Teacher beliefs as determinants of self- regulation and creativity of students in the STEM field of education
Lončarić, Darko ; Čepić, Renata ; Skočić Mihić, Sanja ; Vranić, Sanja ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Jurdana-Šepić, Rajka ; Erceg, Nataša ; Slani, Neva ; Martan, Valentina ; Mašić, Marijeta
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=1041444
2019.
DIFFERENT ASPECTS AND THEORETICAL FRAMEWORKS FOR SELF-DIRECTED LEARNING
Čepić, Renata ; Borščak Dronjić, Maša ; Lončarić, Darko
- 9208-9216
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=1043524
2019.
Incentives and obstacles in the process of teachers' professional development
Čepić, Renata ; Šteh, Barabara ; Kalin, Jana
- 129-133
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=1043522
2019.
Skriveno u vidljivom: što nam otkrivaju obrazovne biografije odgajatelja?
Čepić, Renata ; Šćulac, Vanessa
- 701-713
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=1043463
2018.
AUTONOMY AND READINESS FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT: HOW DO PRESCHOOL TEACHERS PERCEIVE THEM?
Čepić, Renata ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Šimunić, Željka
- 1319-1327
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=956646
2018.
The role of personality and professional development in Croatian elementary school teachers' experience and competencies in the work with gifted children
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Skočić Mihić, Sanja ; Čepić, Renata
- 1111-1118
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=956639
2016.
Are There Any Differences in Personality Traits and Life Satisfaction Between Future Preschool and Primary School Teachers?
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Čepić, Renata ; Šekulja, Ivana
Journal of Research in Childhood Education - 30 361-373
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=867616
2016.
Značajke potencijalno darovite predškolske djece – studija slučaja
Skočić Mihić, Sanja ; Filipašić, Maja ; Brašnić, Ljiljana ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Čepić, Renata
- 113-132
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=858197
2016.
Samovrednovanje kvalitete procesa učenja na individualnoj, timskoj i organizacijskoj razini iz perspektive učitelja
Čepić, Renata, Tatalović Vorkapić, Sanja, Ružić, Sara
Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja - 65 11-21
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=824877
2015.
Teachers’ Informal Learning: Context and Challenges in Professional Practice
Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja
2014.
Preschool Teacher Identity
Tatalović Vorkapić, Sanja; Vujičić, Lidija; Čepić, Renata
2014.
Kontinuirani profesionalni razvoj učitelja kao nužni preduvjet za inoviranje odgojno-obrazovnoga rada( The continuing professional development of teachers as a necessary prerequisite for innovative educational work )
Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Svetić, Ana
2012.
Cjeloživotno učenje i etičke dimenzije profesionalne prakse: izazovi i dileme
Čepić, Renata
2010.
Sveučilište u Rijeci Učiteljski fakultet u Rijeci Znanstveni doprinos 1998.-2010.( Faculty of teacher education University of Rijeka Scientific Contribution from 1998 to 2010 )
2010.
Sveučilište u Rijeci Učiteljski fakultet u Rijeci Znanstveni doprinos 1998.-2010.( Faculty of teacher education University of Rijeka Scientific Contribution from 1998 to 2010 )
2008.
Cjeloživotno učenje i organizacije koje uče za održivu budućnost: izazovi i pitanja( Lifelong Learning and Learning Organizations for a Sustainable Future: Challenges and Issues )
Čepić, Renata; Krstović, Jasna
2005.
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči( The Conceptualization of Teacher Education: Meeting the Challenges of the Learning Society )
Krstović, Jasna; Čepić, Renata
2005.
Development Trends in Teacher Training within the Context of Lifelong learning: The Experience of Croatia
Krstović, Jasna; Čepić, Renata
2004.
Pismenost odraslih i globalizacija: Pitanja i izazovi u obrazovanju odraslih
Čepić, Renata; Krstović, Jasna
2002.
The Social–historical Conditionality of the Constitution and Activities of Croatian People’s and Workers’ Universities
Čepić, Renata;
Ethics, Ideals and Ideologies in the History of Adult Education
1999.
Adult Basic Education and Literacy – Development, Problems and Tendencies
Čepić, Renata
1997.
Pismenost odraslih u društvenom kontekstu( Adult Literacy in the Social Context )
1996.
National Reports - Croatia
Pongrac, Silvije; Čepić, Renata
Initial Teacher Training in Croatia in the Context of System Reforms– Policy and Practice
Krstović, Jasna; Čepić, Renata
/ Lidia Turner Martí ; Anne Hickling-Hudson (ur.). -
Considering transversal competences, personality and reputation in the context of teachers' professional development
Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko; Anđić, Dunja; Skočić Mihić, Sanja
22. Godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem: Kako obrazovanju dodati boju? – uloga i izazovi za psihologe
Značajke kvalitete komuniciranja u obrazovanju odraslih( Significance of communication quality in adult education )
Čepić, Renata
The Quality in Education and Teaching / dr.sc.Vladimir Rosić (ur.). - Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci , 1998. 194 -200.
Prema cjeloživotnom učenju: uloga formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja odraslih( Towards a Lifelong Learning: The Role of Formal, Nonformal and Informal Adult Education )
Čepić, Renata
Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Klapan, Anita ; Matijević, Milan (ur.). - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo , 2002. 115-120.
Die andragogischen Tatigkeiten der Schule fur offentliche Gesundheit in Kroatien zwischen zwei Weltkriegen( Adult Education Activities of the Public Health School in Croatia between the two World Wars )
Vrcelj, Sofija; Čepić, Renata
On the History of Adult Education in Central Europe / Bezenšek, Jana ; Jurij, Jug ; Lipnik, Jože (ur.). - Moderna organizacija, Kranj , 1997. 1-12.
Osposobljavanje i daljnje obrazovanje andragoga - U potrazi za djelotvornijim rješenjima ( Training and Continuing Education of Adult Educators - A Search for More Efficacious Solutions )
Čepić, Renata
The Teacher as a Contributor to Quality in education / Dr.sc.Vladimir Rosić (ur.). - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci , 1999. 426 -434.
Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma( Competence approach as assumption for planning and developing studing programs/curriculum )
Krstović, Jasna; Čepić, Renata
Kompetencije i kompetentnost učitelja / (Babić, Nada) (ur.). - (Osijek) : (Sveučilište Josipa Jurja Strosmmayera, Učiteljski fakultet u Osijeku, Hrvatska, Kherson State University Kherson, Ukraine , 2007. (83)-(90) (ISBN: 978-953-6965-11-3).
Cjeloživotnim učenjem i organizacijama koje uče prema održivoj budućnosti
Čepić, Renata; Krstović, Jasna
Creativity, Innovation and Management / Šušteršič, J.(Programme Chair) (ur.). - Koper (Slovenia), Sousse (Tunisia) : Faculty of Management Koper, University of Primorska (Slovenia), Euro-Mediterranean University (EMUNI, Slovenia) ; University of Sousse (Tunisia) , 2009. (ISBN: 978-961-266-048-2).
Afirmation of the Concept of New Professionalism in the Education of Preschool Teachers: Croatian Experience
Vujičić, Lidija; Čepić, Renata; Pejić Papak, Petra
Proceedings of EDULEARN10 Conference / Chova, G.L., Belenguer, M.D., Candel, T. I. (ur.). - Valencia : IATED , 2010. 242-250 (ISBN: 978-84-613-9386-2).
Reflections of Current Educational EU Policies on Primary Teachers´ Educational System – Some Experiences from Croatia
Čepić, Renata; Vujičić, Lidija; Drakulić, Morana
Proceedings of ICERI2010 Conference / Chova, G.L., Belenguer, M.D., Candel, T. I. (ed.) (ur.). - Valencia : IATED. , 2010. 164-172 (ISBN: 978-84-614-2439-9).
The comparison of professional self-perceptions between preschool and primary school teachers in Croatia
Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, Renata; Mulc, Matina
Education’s Role in Preparing Globally Competent Citizens / Popov, Nikolay, Wolhuter, Charl, Ermenc, Klara, Hilton, Gillian, Ogunleye, James, Chigisheva, Oksana (Eds.) (ur.). - Sofia : Bulgarian Comparative Education Society (BCES Conference Books, Vol. 12.) , 2014. 461-468 (ISBN: 978-954-92908-4-4).
Characteristics of a good elementary school teacher – analysis of teachers' self-perceptions
Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Kalin, Jana
Education’s Role in Preparing Globally Competent Citizens / Popov, Nikolay, Wolhuter, Charl, Ermenc, Klara, Hilton, Gillian, Ogunleye, James, Chigisheva, Oksana (Eds.) (ur.). - Sofia : Bulgarian Comparative Education Society (BCES Conference Books, Vol. 12.) , 2014. 185-192 (ISBN: 978-954-92908-4-4).
Kreativno učenje kao put do dobrobiti djece: implikacije za pedagogiju i praksu odgajatelja i učitelja( Creative learning as a path for children's well-being: implications for (pre)school teachers' pedagogy and practice )
Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Researching Paradigms of Childhood and Education / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu / Faculty of Teacher Education University of Zagreb , 2015. 324-335 (ISBN: 978-953-7210-82-3).
Becoming Teachers in a Learning Organization: Towards Ethically Responsible Practice
Čepić, Renata; Krstović, Jasna
/ Eeva Siirala - LLine Editorial Manager ; Johanna Laitinen - Conference Secretary (ur.). -
Lifelong Learning and Changes in Preschool Teacher Education – Croatian Experiences
Vujičić, Lidija; Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje – Croatian Journal of Education (CJE) (1848-5650) (2015)
Initial teacher training in in Croatia in the system of system reforms-policy and practice
Čepić, Renata; Krstović, Jasna
/ Lidia Turner Marti ; Anne Hickling -Hudson (ur.). -
Die berufliche Entwicklung kroatischer Lehrerinnen im Zuge gesellschaftlicher und beruflicher Veranderungen Mitte des 19.bis Antang des 20.Jahrhunderts( Professional development of Croatian women teachers during social and professional chanhes in the middle of the 19th and the beginning of the 20th century )
Čepić, Renata
Erwachsenenbildung in der Aufklarung / Filla, Wilhelm ; Gruber, Elke, Jug, Jurij (ur.). - Wien : Promedia , 1996. 147 -152.
A felnottek iskolajanakhozzajarulasa a horvatorszagi andragogia elmeletehez es gyakorlatahoz az 1958 es 1990 kozotti idoszakban( The contribution of the school of andragogy to andragogical theory and practice in Croatia from 1958 to 1990 )
Čepić, Renata; Vrcelj, Sofija
A felnottoktatas tortenete Kozep-Europaban / Wilhem, Filla ; Gruber, Elke ; Hinzen, Heribert ; Jug, Jurij (ur.). - Budapest, Mađarska : IIZ/DVV- Budapest , 2000. 85-92.
Zur andragogischen Theorie und Praxis in Kroatien von 1958 bis 1990.( adult education and praxis in Croatia (1958-1990) )
Vrcelj, Sofija; Čepić, Renata
Von Zeitenwende zu Zeitnwende (Erwachsenenbildung von 1939 bis 1989 / Wilhelm, Filla ; Gruber, Elke, Jurij, Jug. (ur.). - Wien : Verband Oesterreichischer Volkshohschulen , 2002. 112-119.
Ciljevi obrazovanja odraslih s gledišta promijenjene uloge pojedinca u 21. stoljeću
Čepić, Renata
Adult Education at the Beginning of the 21st Century - Theoretical and Practical Contexts / Sapia-Drewniak, Eleonora ; Jasiński, Zenon ; Bednarczyk, Henryk (ur.). - Opole-Radom-Bonn : University of Opole, Institute for Terotechnology in Radom, Institute for International Cooperation of the German Adult Education Association, Higher School of Management and Administration in Opole , 2002. 77-85.
Integracija cjeloživotnog učenja u hrvatske ustanove za obrazovanje učitelja: neka aktualna pitanja
Krstović, Jasna; Čepić, Renata
CD ROM/Abstract Book/Becoming Teachers in a Learning Organisation: meeting the challenges of the Learning Society / Borg, Mark ; Bezzina, Christopher ; Pace, Paul ; Sultana, Ronald (ur.). - Malta : University of Malta, Faculty of Education , 2003. 1-16.
Istraživačko - razvojna dimenzija profesionalne kompetencije učitelja( The Research-developmental Dimension of Teachers Professional Competencies )
Krstović, Jasna; Čepić, Renata
Dijete i djetinjstvo: teorija i praksa predškolskoga odgoja / Babić, Nada ; Irović, Stanislava (ur.). - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Visoka učiteljska škola u Osijeku , 2003. 214-227.
Becoming Teachers in a Learning Organization: Towards Ethically Responsible Practice
Čepić, Renata; Krstović, Jasna
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči
Krstović, Jasna; Čepić, Renata
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.). - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju , 2005.Rijeka : Filozofski fakultet Rijeka , 2005. 50-59..
Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči( Challenges and open questions of learning organisation concept )
Čepić, Renata
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). - (Zagreb) : Hrvatsko pedagogijsko društvo, Zagreb , 2007. (136)-(142) (ISBN: 978-953-99167-1-6).
Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive( Development of continuous learning infrastructure and knowledge creation: multiple perspectives )
Čepić, Renata
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 6 (2009), 1-2; 163-178
Through Lifelong Learning and Learning Organizations towards Sustainable Future
Čepić, Renata; Krstović, Jasna
International Journal of Innovation and Learning ((1471-8197)) 10 (2011), 2; 195-213
Considering Transversal Competences, Personality and Reputation in the Context of the Teachers’ Professional Development
Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko; Anđić, Dunja; Skočić Mihić, Sanja
INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES (1913-9020) 8 (2015), 2; 8-20
2020.
Personal and Professional Well-Being Among Early Childhood Teachers: Are They Related?
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Čepić, Renata
- 255-280
2021.
Challenges of Curriculum Planning and Achieving Learning Outcomes: A Case Study of Croatian Elementary School Teachers’ Experiences
Čepić, Renata ; Pejić Papak, Petra
Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala - 13 78-100
2021.
Exploring Teachers’ Educational Needs for Fostering Creativity in the Classroom
Čepić, Renata ; Tatalović Vorkapić, Sanja
- 51-64
Znanstvene knjige
2019.
The Context and Challenges of the Preschool Teachers´ Professional Development: a Qualitative Analysis
Čepić, Renata ; Šćulac, Vanessa
Županić Benić, Marijana ; Holz, Oliver ; Michielsen, Melissa
LIT VERLAG Gmbh &Co. KG Wien, Zürich
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=1043520
2019.
Sklepni razmislek (str. 107-116) /Concluding remarks(pp.227-237)
Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani (Ljubljana University Press, Faculty of Arts) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci (Faculty of Teacher Education, University of Rijeka) ;
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=1043517
2019.
Status učiteljev in učiteljskega poklica: pogledi od znotraj (str. 47-66) / Status of the teacher and the teaching profession: views from within (pp.159-180)
Šteh, Barbara ; Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani (Ljubljana University Press, Faculty of Arts) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci (Faculty of Teacher Education, University of Rijeka) ;
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=1043516
2019.
Poklicni razvoj učiteljev: kontekst, perspektive in izzivi (str. 21-45)/ Teachers' professional development: Context, perspectives, and challenges (pp. 133-158)
Čepić, Renata ; Kalin, Jana ; Šteh, Barbara
Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani (Ljubljana University Press, Faculty of Arts) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci (Faculty of Teacher Education, University of Rijeka) ;
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=1043508
2019.
Uvod / Introduction U: POKLICNI RAZVOJ UČITELJEV: Ugled in transverzalne kompetence (str. 11-19)/ TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT: Status and transversal competencies (pp. 123-131)
Čepić, Renata ; Kalin, Jana
Čepić, Renata ; Kalin, Jana
Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani (Ljubljana University Press, Faculty of Arts) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci (Faculty of Teacher Education, University of Rijeka) ;
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=1043496
2019.
Predgovor /Foreword, U: POKLICNI RAZVOJ UČITELJEV: Ugled in transverzalne kompetence (str. 7-9) TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT: Status and transversal competencies (pp. 119- 122)
Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani (Ljubljana University Press, Faculty of Arts) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci (Faculty of Teacher Education, University of Rijeka) ;
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=1043492
2019.
POKLICNI RAZVOJ UČITELJEV: Ugled in transverzalne kompetence / TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT: Status and transversal competencies
Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani (Ljubljana University Press, Faculty of Arts) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci (Faculty of Teacher Education, University of Rijeka)
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=1043451
2017.
Perspectives of teachers on the reputation of their profession in society
Šteh, Barbara ; Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Mena, Juanjo ; García-Valcárcel, Ana ; García-Penalvo, Francisco José ; Martin del Pozo, Marta
Universidad de Salamanca
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=959483
2017.
Future teachers’ personality, creative learning and academic success – How much their relationship is matter in contemporary educational context?
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Čepić, Renata
Vujičić, Lidija ; Holz, Oliver ; Duh, Matjaž ; Michielsen, Melissa
Lit Verlag GmbH & Co. KG Wien
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=881660
2017.
Status učitelja i učiteljske profesije: pogledi iznutra
Šteh, Barbara ; Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Čepić, Renata ; Kalin, Jana
Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=881911
2017.
Profesionalni razvoj učitelja: kontekst, perspektive i izazovi.
Čepić, Renata ; Kalin, Jana ; Šteh, Barbara
Čepić, Renata ; Kalin, Jana
Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=881910
2017.
Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=881909
2017.
Uvod /Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
Čepić, Renata ; Kalin, Jana
Čepić, Renata ; Kalin, Jana
Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=881908
2017.
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
Čepić, Renata i Kalin, Jana
Učiteljski fakultet, Sveučilište u Rijeci
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=881894
2016.
Myths about creativity: how do student teachers perceive creativity?
Čepić, Renata ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Mašić, Marijeta
Katarina Aškerc, Slavko Cvetek, Viktorija Florjančič, Manja Klemenčič, Barica Marentič Požarnik, Sonja Rutar
Center RS za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=881904
2016.
Poticanje razvoja infrastrukture kontinuiranog učenja: izazov za odgajatelje
Čepić, R., Pliško-Seferagić, L.
Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva
Dječji vrtić Medulin i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=824883
2015.
Teachers’ Informal Learning: Context and Challenges in Professional Practice
Čepić, Renata ; Tatalović Vorkapić, Sanja
Grušovnik, Tomaž
Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=766033
2015.
Višedimenzionalni aspekti upravljanja promjenama u vrtiću kao organizaciji koja uči
Čepić, Renata ; Požgaj, Željka
Hicela Ivon ; Branimir Mendeš
Filozofski fakultet u Splitu
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=800705
2014.
Preschool teacher identitiy
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija ; Čepić, Renata
Breen, Paul
IGI Global
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=699561
2014.
Kontinuirani profesionalni razvoj učitelja kao nužni preduvjet za inoviranje odgojno-obrazovnoga rada
Čepić, Renata ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Svetić, Ana
Hozjan Dejan
Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales Ludus
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=699576
2012.
1. generacija Sveučilišnpg diplomskog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Boneta, Željko ; Vujičić, Lidija (Urednici) Krstović, Jasna ; Čepić, Renata ; Blanuša Trošelj, Danijela (Uredništvo)
Centar za istraživanje djetinjstva, Učiteljski fakultet u Rijeci
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=881924
2012.
Cjeloživotno učenje i etičke dimenzije profesionalne prakse: izazovi i dileme
Čepić, Renata
Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija
Hrvatsko pedagogijsko društvio
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=619779
2010.
Sveučilište u Rijeci Učiteljski fakultet u Rijeci Znanstveni doprinos 1998.-2010.
Vujičić, Lidija ; Čepić, Renata ; Lazzarich, Marinko
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=502729
2008.
Cjeloživotno učenje i organizacije koje uče za održivu budućnost: izazovi i pitanja
Čepić, Renata ; Krstović, Jasna
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=403225
2005.
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata
Rosić , Vladimir
Odsjek za pedagogiju
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=270620
2005.
Development Trends in Teacher Training within the Context of Lifelong learning: The Experience of Croatia
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata
Švec, Š. ; Potočárová, M.
Univerzita Komenského Bratislava
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=269226
2004.
Pismenost odraslih i globalizacija: Pitanja i izazovi u obrazovanju odraslih
Čepić, Renata ; Krstović, Jasna
(Hake, Barry ; Van Gent Bastiaan ; Katus, József)
Peter Lang - Europäischer Verlag der Wissenschaften
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=171553
2002.
Društveno-povijesna uvjetovanost konstituiranja i djelovanja narodnih i radničkih sveučilišta u Republici Hrvatskoj
Čepić, Renata
Németh, Balázs ; Pöggeler, Franz
PETER LANG Europäischer Verlag der Wissenschaften
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=123733
1999.
Adult Basic Education and Literacy – Development, Problems and Tendencies
Čepić, Renata
Pongrac, Silvije (ed.)
Faculty of Philosophy in Rijeka
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=554498
1996.
National Reports - Croatia
Pongrac, Silvije ; Čepić, Renata
Jelenc, Zoran ; Emeršić, Branka
Slovene AdultEducation Centre
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=21664
2020.
Personal and Professional Well-Being Among Early Childhood Teachers: Are They Related?
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Čepić, Renata
Srinivasan, Padmanaban ; Chittaranjan, Subudhi
IGI-global
2021.
Exploring Teachers’ Educational Needs for Fostering Creativity in the Classroom
Čepić, Renata ; Tatalović Vorkapić, Sanja
Chiou, Vana ; Geunis, Lotte ; Holz, Oliver ; Oruç Ertürk, Nesrin ; Shelton, Fiona
Waxmann Verlag
Pozvana predavanja
20.10.2003.
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata
Rijeka, Hrvatska,
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=219971
02.07.1998.
A felnottek iskolajanakhozzajarulasa a horvatorszagi andragogia elmeletehez es gyakorlatahoz az 1958 es 1990 kozotti idoszakban
Čepić, Renata ; Vrcelj, Sofija
Debrecen, Mađarska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=50881
14-17.06.2016.
Initial and Continuing Professional Development of Adult Educators from an Educational - Policy Perspective: Rethinking from Croatia
Čepić, Renata ; Mašić, Marijeta
Sofija, Bugarska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=824891
14-17.06.2016.
Initial and Continuing Professional Development of Adult Educators from an Educational - Policy Perspective: Rethinking from Croatia
Čepić, Renata ; Mašić, Marijeta
Sofija, Bugarska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=824891
23-25.09.2004.
Becoming Teachers in a Learning Organization: Towards Ethically Responsible Practice
Čepić, Renata ; Krstović, Jasna
Helsinki, Finland
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=176344
24-27.08.2003.
Integracija cjeloživotnog učenja u hrvatske ustanove za obrazovanje učitelja: neka aktualna pitanja
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata
Malta
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=126231
10-11.10.2002.
Istraživačko - razvojna dimenzija profesionalne kompetencije učitelja
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata
Osijek, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=123862
30.06.-3.07.2002.
Ciljevi obrazovanja odraslih s gledišta promijenjene uloge pojedinca u 21. stoljeću
Čepić, Renata
Kamień Śląski, Poland
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=123806
10-13.07.1995.
Die berufliche Entwicklung kroatischer Lehrerinnen im Zuge gesellschaftlicher und beruflicher Veranderungen Mitte des 19.bis Antang des 20.Jahrhunderts
Čepić, Renata
Brdo kod Kranja, Slovenija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=21854
20-23. 6. 2017.
Status of Teachers and the Teaching Profession: A Study of Elementary School Teachers’ Perspectives
Kalin, Jana ; Čepić, Renata ; Šteh, Barbara
Borovets, Bulgaria
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=881917
1-3.12. 2016.
Implicit definitions of preschool teachers about creativity: Can qualitative research inspire the preschool practice?
Čepić, Renata ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Brajdić, Tihana
Ljubljana, Slovenija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=881914
28.Juni-1.Juli, 2001.
Zur andragogischen Theorie und Praxis in Kroatien von 1958 bis 1990.
Vrcelj, Sofija ; Čepić, Renata
Rogaška Slatina, Slovenija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=141809
(19-21.09.2007.)
Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči
Čepić, Renata
Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=341212
Kongresna priopćenja
24.06.2017.
Building collaborative relationships in institutions of early and preschool education: Research on principals' perspectives
Čepić, Renata ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Jerković, Valentina
Ostalo
69th World Assembly and International Conference (OMEP 2017), Early Childhood Relationships: The Foundation for a Sustainable Future Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=881919
27.05.2017.
Suvremeni profesionalni razvoj učitelja: implikacije za istraživanja i praksu
Čepić, Renata
Pozvano
10th International Conference in Rijeka, Croatia: Current Trends in Higher Education in Europe: Institutional Childhood: Contemporary Educational Challenges/Institucijsko djetinjstvo Rijeka, Croatia
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=881918
05.11.2014.
Considering transversal competences, personality and reputation in the context of teachers' professional development
Čepić, Renata ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Lončarić, Darko ; Anđić, Dunja ; Skočić Mihić, Sanja
Poster
22. Godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem: Kako obrazovanju dodati boju? – uloga i izazovi za psihologe Rovinj, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=734530
2004.
Initial teacher training in in Croatia in the system of system reforms-policy and practice
Čepić, Renata ; Krstović, Jasna
Pozvano
Education and Social Justice Havana, Cuba
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=176421
2004.
Becoming Teachers in a Learning Organization: Towards Ethically Responsible Practice
Čepić, Renata ; Krstović, Jasna
Pozvano
Doing Right, Doing Better -Ethics in Lifelong Learning Helsinki, Finska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=171830
2004.
Initial Teacher Training in Croatia in the Context of System Reforms– Policy and Practice
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata
Pozvano
Education and Social Justice Havana, Cuba
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=171786
14.02.2002.
Prema cjeloživotnom učenju: uloga formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja odraslih
Čepić, Renata
Predavanje
Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje Lovran, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=123895
July 5th-6th, 2021
Democratic Style of Classroom Management in Pupil- Centered Teaching
Pejić Papak, Petra ; Čepić, Renata
Predavanje
EDULEARN21 Proceedings - 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Valencia, Spain
05.-06.07.2021.
Some of the scientific contribution for enhancing education in Croatia.
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Anđić, Dunja ; Čepić, Renata ; Lončarić, Darko ; Verdonik, Maja
Predavanje
EDULEARN21: 13th annual International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference
8-9.03.2021.
Leadership in Early and Preschool Education Institutions: Between the Desirable and the Real
Čepić. Renata ; Terlević, Monika
Predavanje
15th International Technology, Education and Development Conference Online Conference, Valencia, Spain
8-9.03.2021.
Mentoring and Professional Development: Research Findings from the Perspective of Preschool Teacher-Mentors and Preschool Teacher-Trainees
Čepić, Renata ; Ujčić, Gabriella
Predavanje
15th International Technology, Education and Development Conference Online Conference, Valencia, Spain
Mentorstvo doktorandima
26.03.2015. -
Valentina Martan
Poslijediplomski sveučilišni (doktorski) studij iz pedagogije
17.04.2014. -
Marijeta Mašić Doktorat
Poslijediplomski sveučilišni (doktorski) studij iz pedagogije
Znanstveni skupovi
5.7.2021. - 6.7.2021.
EDULEARN21 / 13th International Conference on Education and New Learning Technologies (IATED Academy)
Online Conference, Palma de Mallorca (Spain) Sudionik
8.3.2021. - 9.3.2021.
INTED2021/15th International Technology, Education and Development Conference (IATED Academy)
Online Conference, Valencia (Spain) Sudionik
9.11.2020. - 11.11.2020.
ICERI2020 / 13th International Conference of Education, Research and Innovation / Online Conference, Seville (Spain), 9-11 November, 2020
Seville, Spain sudionik
6.7.2020. - 7.7.2020.
EDULEARN20 / 12th International Conference on Education and New Learning Technologies (IATED Academy), Online Conference, Palma de Mallorca (Spain), 6th - 7th of July, 2020.
Palma de Mallorca, Spain sudionik
6.7.2020. - 7.7.2020.
Winter conference ATEE – Virtual Conference, Teacher Education for Promoting Well-Being in School, Organizers - The Association of Teacher Education in Europe (ATEE) Ștefan cel Mare University of Suceava, Suceava, Romania, 6–7 July 2020
Suceava, Romania sudionik i voditelj sekcije
18.6.2020. - 19.6.2020.
Pixel - 10th International Conference )- The Future of Education, Virtual Conference, Florence, Italy, 18-19 June 2020.(Virtual Conference)
Florence, Italy sudionik
1.7.2019. - 5.7.2019.
The 19th Biennial Conference of International Study Association on Teachers and Teaching Conference Proceedings "Education beyond the crisis: new skills, children's rights and teaching contexts", 1 st - 5 th July 2019 Sibiu, Romania
Sibiu, Romania sudionik i voditelj sekcije
6.6.2019. - 7.6.2019.
Educational Systems and Societal Changes: Challenges and Opportunities Mediterranean Scientific Conference Programme(ESSCCO),Rijeka, 6th and 7th of June 2019
Rijeka sudionik
23.5.2019. - 25.5.2019.
12th International Conference in the Field of Education (IC-FE 2019) Requirements and Approaches for Contemporary Teacher Training,University of Zagreb Faculty of Teacher Education, Zagreb, Croatia 23- 25 May 2019.
Zagreb, Croatia sudionik
12.4.2019. - 13.4.2019.
Prva međunarodna konferencija: Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih, Sarajevo: Pedagoški fakultet Sarajevo, 12.-13.4.2019.
Sarajevo sudionik
11.3.2019. - 13.3.2019.
. 13th International Technology, Education and Development Conference
Valencia, Spain sudionik
International Conference (OMEP), Early Childhood Relationships: The Foundation for a Sustainable Future, 19 – 24 June 2017 Croatia, Opatija.
2nd International Scientific Conference on Adult Education “Developing and Understanding Professional Identity of Adult Educators”) Rijeka, 14.6.2017. – 17.6.2017.
Conference Excellence & Innovation in Basic-Higher Education & Psychology , Rijeka – Croatia, May 18 - 21
XIV Annual International Conference of the Bulgarian Comparative Education Society (BCES), Sofia, Bulgaria, 14 - 17 June 2016.
13th ICIE conference: Conference Excellence & Innovation in Basic-Higher Education & Psychology: Creativity – Innovation – Latest Development in Research & Practices, Rijeka – Croatia, May 18 – 21, 2016
International conference on QUALITY OF UNIVERSITY TEACHING AND LEARNING, April 6, 2016, Brdo pri Kranju, Slovenia.
International Academic Conference, London organized by the International Institute of Social and Economic Sciences, 25.-28.08.2015, London, United Kingdom.
11. mednarodni znanstveni sestanek Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete v sodelovanju z Univerzo v Mariboru, Pedagoško Fakulteto in Učiteljsko fakulteto iz Užica (Srbija), Vzgojno-izobraževalne paradigme/Educational Paradigms/16. in 17. aprila 2015 v Kopru.
IV. Simpozij/4th Symposium Nastava i škola za net generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi (School for Net-generation: Internal Reform of Primary and Secondary School Education, 13th – 15th April 2015/ Opatija, Croatia.
XII BCES Annual International Conference, 15 - 20 June 2014, Nessebar, Bulgaria.
Teacher Education Policy in Europe Network (TEPE) 2014 conference: “Overcoming Fragmentation in Teacher Education Policy and Practice”,15 - 17 May 2014, Zagreb, Croatia.
10. mednarodni znanstveni sestanek Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete v sodelovanju z Univerzo v Mariboru, Pedagoško Fakulteto in Učiteljsko fakulteto iz Užica (Srbija), 10. in 11. aprila 2014 v Kopru.
ICERI 2010/ International Conference of Education, Research and Innovation (IATED), Madrid, Spain – 15th-17th November, 2010.
EDULEARN10 / International Conference on Education and New Learning Technologies (IATED), Barcelona, Spain – 5th-7th july, 2010.
XIV World Congress of Comparative Education Societies: Bordering, Re-Bordering and New Possibilities in Education and Society, Istanbul, 14-18 June 2010.
10th Management International Conference (MIC 2009): Creativity, Innovation and Management, Organised by the University of Primorska, Faculty of Management Koper, Slovenia, Euro-Mediterranean University, and University of Sousse, Sousse, Tunisia, 25–28 November 2009.
33th Conference of the Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Teacher Education, Facing the Intercultural Dialogue, 23 – 27 August 2008, Vrije Universiteit Brussel.
Seventh International LlinE Conference: Doing Better, Doing Right – Ethics in Lifelong Learning, Helsinki, Finland, KVS Foundation, June, 17-19, 2004.
XII World Congress on Comparative Education Societies: Education and Social Justice, Teacher Education and Teaching Professions, Havana, Cuba, Association of Cuban Pedagogues (ACP/APC), The World Council of Comparative Education Societies (WCCES), Conference Center of Havana, Cuba, October 25-29, 2004.
International Scientific Conference: Rozvoj študijného a vedného odboru pedagogika na Slovensku, Univerzita Komenského Bratislava, Katedra pedagogiky Filozofickej fakulty Univerzity Komenského Bratislava, 22. – 23. september 2003.
8th Annual Conference: Becoming Teachers in a Learning Organisation: meeting the challenges of the Learning Society, Malta, Association for Teacher Education in Europe, 24-27 August 2003.
9th International Conference on the History of Adult Education: Globalisation and Adult Education – Past and Present, Leiden University (The Netherlands), 28 – 31 August 2002.
International Conference: Tasks of adult education at the beginning of 21st century. Theory and practice (Zadania oświaty doroslych na początku XXI wieku. Teoria i praktyka., Opole (Poland), Uniwersytet Opolski, Instytut Nauk Pedagogicznych, 30. 06. – 02. 07. 2002.
Megunarodni pedagoški sredbi: Učitelot na 21-ot vek, Bitola – Ohrid, Pedagoški fakultet Bitola, 23 – 26 Maj 2002.
7. Symposium zur Geschichte der Erwachsenenbildung in Zentraleuropa: Grenzüberschreitende Erwachsenenbildung: Geschichte – Gegenwart - Zukunft, Bildungshaus Schloß Retzhof, Leitring/Leibnitz (Österreich/Steiermark). Veranstalter des Symposiums: Bildungshaus Schloß Retzhof, Verband Österreichischer Volkshochschulen, Universität Graz, Abteilung Weiterbildung, 28. Juni bis 1 July 2001.
8th International Conference on the History of Adult Education: Ethics, Ideals and Ideologies in the History of Adult Education, University of Pécs, Institute of Adult Education, Pécs (Hungary), 20.-24. 08. 2000.
VI. Symposium: Geschichte der Erwachsenenbildung in Zentraleuropa, Erwachsenenbildung in Zentraleuropa an Universitäten und Forschungseinrichtungen - Entwicklung, Veränderungen und Perspektiven, Pécsi Tudományegyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Intézet, Pécs – Pécsvárad (Ungarn), 02. 07.- 05. 07. 2000.
International Seminar: The Strategic Bases for the Development of Learning Society, 25-28 November 1999, Tallinn, Estonia.
5th International Symposium: On the History of Adult Education in the Central Europe, June 30-July 3, 1999., Zreče, Slovenia.
European Conference on Educational Research (ECER 98), Conference of The European Educational Research Association (EERA), Faculty of Education, University of Ljubljana, 17-20 September 1998, Ljubljana, Slovenia.
Conference of International Society for Comparative Adult Education (ISCAE), Radovljica, September 10-12, 1998.
International Conference: The Individual and Society at the Turn of the Century: View from Both Sides, Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty Olomouc, Czech Republic, September 3-5, 1998.
IV. Internationale Symposium: Geschichte der Erwachsenenbildung in Zentral-Europa, Debrecen, 2.-4. 7. 1998.
3rd International Symposium On the History of Adult Education in Central Europe, , Rogaška Slatina, 2nd - 5th July 1997.
The Third Domains of Literacy Conference: Multi-literacies: The Shape of the New Landscape of Communication, , Institute of Education, London, 7th-8th September 1996.
Adult Education in Central Europe, Brdo, 10.-13. July 1995.
Adult Education in the Period of Transition, Ljubljana, Andragoški centar Republike Slovenije, 10.-11. March 1995.
Recenzije
Recenzije sažetaka radova za 10th International Conference in Rijeka, Croatia: Current Trends in Higher Education in Europe, Date: May 26th – 27th, 2017.
Part 3: Chapter Evaluation _IGI Global
Recenzije 7 sažetaka radova International Conference (OMEP), Early Childhood Relationships: The Foundation for a Sustainable Future, 19 – 24 June 2017 Croatia, Opatija.
•Recenzija rada Znanstvena konferencija „ Dijete, igra, stvaralaštvo“ ( prosinac 2015.) (1)
•Journal of Global Research in Education and Social Science (1)
• Školski vjesnik“ – časopis za pedagoška i školska pitanja (2)
•International Journal of Management in Education (1)
• Za Treću Međunarodnu konferenciju o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI “Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja”. Zbornik radova međunarodne konferencije održane u Zadru 2009. u organizaciji Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Administrativna djelatnost
Povjerenstva na sveučilištu
2019. -
član Povjerenstva
Povjerenstvo za priznavanje i vrednovanje prethodnog učenja Sveučilišta u Rijeci
2008. -
član Radne skupine za priznavanje prethodnog učenja
- Član povjerenstva pri Sveučilištu u Rijeci (član Radne skupine za priznavanje prethodnog učenja (2008.-) / (Odluka Senata Sveučilišta u Rijeci o imenovanju od 19. 12. 2008.)
2007. - 2008.
član Radne skupine za uspostavljanje sustava za cjeloživotno učenje
- Član povjerenstva pri Sveučilištu u Rijeci (član Radne skupine za uspostavljanje sustava za cjeloživotno učenje (2007.-2008.) / (Odluka Senata Sveučilišta u Rijeci o imenovanju od 6. 11. 2007.)
Projekti
Znanstveni projekti
2019. -
Profesionalne razvojne potrebe, uvjeti i mogućnosti učenja studenata učiteljskih studija i učitelja
voditelj
Sveučilište u Rijeci
2018. -
Učiteljska uvjerenja kao odrednice samoregulacije i kreativnosti učenika u STEM području obrazovanja
suradnik
Sveučilište u Rijeci
2013. - 2018.
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
voditelj projekta
Inicijalna potpora za mlađe istraživače, Sveučilište u Rijeci
2007. - 2012.
Ostvarivanje organizacije koja uči u obrazovanju učitelja i odgajatelja
suradnik na projektu
Ministarstvo znanosti i tehnologije RH
2002. - 2006.
Daljnje obrazovanje odgajatelja i učitelja za okoliš
suradnik na projektu
Ministarstvo znanosti i tehnologije RH
1997. - 2001.
Obrazovanje odraslih u Hrvatskoj temeljeno na društvenim promjenama
znanstveni novak
Ministarstvo znanosti i tehnologije RH
1992. - 1996.
Modeli obrazovanja odraslih u sklopu društvenih i profesionalnih promjena
znanstveni novak
Ministarstvo znanosti i tehnologije RH
Projekti u znanosti - Voditelj projekta
prof. dr. sc.Renata Čepić
Profesionalne razvojne potrebe, uvjeti i mogućnosti učenja studenata učiteljskih studija i učitelja
Društvene znanosti
prof. dr. sc.Renata Čepić
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
Društvene znanosti
Projekti u znanosti - Suradnik na projektu
izv.prof.dr.sc.Darko Lončarić
Učiteljska uvjerenja kao odrednice samoregulacije i kreativnosti učenika u STEM području obrazovanja
Društvene znanosti
prof. dr. sc.Renata Čepić
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
Društvene znanosti