Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
2022. -
Doktorandica
Poslijediplomski doktorski studij Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
2018. - 2019.
Magistra ekonomije (mag. oec.)
Diplomski studij Marketing u turizmu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
2014. - 2018.
Sveučilišna prvostupnica ekonomije (univ. bacc. oec.)
Preddiplomski studij Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu (smjer Menadžment u turizmu)
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
Radno iskustvo
2020. -
Asistentica
Sudjelovanje u nastavi, znanstvenim, stručnim i administrativnim aktivnostima
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
12.2019. - 3.2020.
Guest experience suradnica
Milenij hoteli d.o.o.
6.2019. - 11.2019.
Voditeljica smjene na recepciji
Hoteli Njivice d.o.o.
2014. - 2018.
Recepionarka, servirka, sobarica
Studentski sezonski poslovi
Hoteli Njivice d.o.o.
Nagrade i priznanja
2021.
Nagrada za najbolji rad na 27. CROMAR konferenciji “Let the masks fall – New consumer in business and reseaarch”
2019.
Rektorova nagrada za izvrsnost
2018.
1. mjesto na case study natjecanju Kupujmo hrvatsko
2018.
1. mjesto na case study natjecanju Realizator
2017.
2. mjesto na Start-Up natjecanju Istrian Tourism Competition
2014. - 2019.
Dekanove godišnje pohvale summa cum laude
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2023. - 2023.
Menadžment
Preddiplomski studij Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu i Menadžment održivog razvoja
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
Suradnica
2022. - 2022.
Održivi marketing
Preddiplomski studij Menadžment održivog razvoja
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
Suradnica
2021. - 2023.
Ponašanje potrošača
Diplomski studij Marketing u turizmu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
Suradnica
2021. - 2022.
Ponašanje potrošača u turizmu
Diplomski studij Menadžment u turizmu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
Suradnica
2021. - 2021.
Integrirana marketinška komunikacija
Diplomski studij Marketing u turizmu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
Suradnica
2020. - 2022.
Marketing
Preddiplomski studij Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu i Menadžment održivog razvoja
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
Suradnica
2020. - 2021.
Marketing održivog razvoja
Preddiplomski studij Menadžment održivog razvoja
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
Suradnica
2020. - 2021.
Marketing turističke destinacije
Diplomski studij Menadžment u turizmu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
Suradnica
2020. - 2021.
Strateški marketing u turizmu
Diplomski studij Marketing u turizmu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
Suradnica
Osobni razvoj
6.2.2023.
Odgovorna znanost
29.12.2022. - 30.12.2022.
Data Analytics Methods for Marketing
9.10.2022. - 15.10.2022.
Summer School „Health Tourism 2022”
22.9.2022. - 23.9.2022.
Masterclass Problem-based and Experiential Learning
13.9.2022.
Writing and publishing papers in prestigious journals
10.6.2022. - 11.6.2022.
Methodological Innovations in Research: Qualitative Research Practices of Interpretative, Critical and Transmodern Paradigm
21.3.2022. - 25.3.2022.
Alati za objavljivanje znanstvenih radova; Alati za vrednovanje radova i znanstvenih časopisa
11.3.2022. - 12.3.2022.
Statistika u znanstvenom istraživanju
10.3.2022.
Praćenje i vrednovanje usklađeno s ishodima učenja
16.2.2022.
Challenges and Best Practices in Remote and Hybrid Academic Teaching
31.1.2022.
Usavršavanje nastavničkih kompetencija za visokoškolske nastavnike
3.9.2021.
Akademsko pisanje
2.7.2021. - 3.7.2021.
Evaluating qualitative research
18.6.2021.
Izazovi u prikupljanju primarnih podataka – metode, pristupi i tehnike prikupljanja podataka
18.6.2021.
Konceptualizacija procesa istraživanja – problem, hipoteze i ciljevi istraživanja
29.5.2021. - 3.9.2021.
Multivarijatna statistička analiza, Eksporatorna faktorska analiza, Regresijska analiza, Klaster analiza
24.4.2021.
Kvalitativne metode istraživanja
26.2.2021. - 13.3.2021.
Statistika u znanstvenom istraživanju
5.2.2021.
Learning Catalytics i Perusall – alati za poučavanje usmjereni na
22.1.2021.
Nastavni proces u visokom obrazovanju: Konstruktivno povezivanje ishoda učenja sa ostalim elementima nastavnog procesa
5.1.2021.
What are the hottest topics in tourism and hospitality?
12.12.2020.
Smart Tourism Marketing and Social Media, Robots, Intelligence and Service Automation in Travel, Tourism, and Hospitality
12.2020. - 1.2021.
Researcher Academy – Research preparation, Writing for research
24.11.2020.
Informacijske službe i usluge za istraživače
11.2020.
Radionica iz znanstvene komunikacije
10.2020.
The Fundamentals of Digital Marketing
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2023.
Measuring the importance of communication skills in tourism
Čuić Tanković, A., Kapeš, J., & Benazić, D.
Economic Research-Ekonomska Istraživanja - 36 460-479
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/1331677X.2022.2077790
Q2 Q2 A1 WOS
2022.
Impact of the COVID-19 Pandemic on Tourism: A Systematic Literature Review
Lončarić, D., Popović, P. & Kapeš, J.
Tourism: An International Interdisciplinary Journal - 70 512-526
Q2 A1
2022.
Management response strategies to a negative online review: Influence on potential guests’ trust
Kapeš, J., Keča, K., Fugošić, N., & Čuić Tanković, A.
Tourism and Hospitality Management - 28 1-27
Q3 A1 WOS
2022.
Communication skills in generation Z as future tourism employees
Čuić Tanković, A., Kapeš, J., & Benazić, D.
Communication Research and Practice - 8 86-102
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/22041451.2021.2017136?journalCode=rcrp20
Q1 A1 WOS
2022.
Corporate image as a high-order construct in hospitality.
Čuić Tanković, A., Benazić, D., & Kapeš, J.
Corporate Communications: An International Journal - 27 558-580
https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/CCIJ-12-2021-0131/full/html
Q1 A1 WOS
2021.
Identifying priorities for the cultural tourism offering using importance-performance analysis: The case of Dubrovnik
Bašan, L., Kapeš, J. & Brolich, L.
International Historic Cities Congress - 14-27
https://ihc-congress.com/wp-content/uploads/2023/02/ZRMKP_GOD_3_2021_FINAL_5.pdf#page=21
A2
2021.
Sustainable marketing factors: impact on tourist satisfaction and perceived cultural tourism effects
Bašan, L., Kapeš, J., & Brolich, L.
Ekonomski vjesnik/Econviews - 34 385-400
https://hrcak.srce.hr/ojs/index.php/ekonomski-vjesnik/article/view/18862
A1
2021.
Perception of online information when selecting a tourist product: differences between generations X, Y, and Z
Vrhoci, A., Čuić Tanković, A., & Kapeš, J.
Proceedings of 27th CROMAR Congress “Let the masks fall – New consumer in business and research” - 363-382
A1
2021.
Importance of soft skills and communication skills in tourism: viewpoint from tourists and future tourism employees
Čuić Tanković, A., Kapeš, J., & Kraljić, V.
6th International Scientific Conference ToSEE-Tourism in Southern and Eastern Europe – Conference proceedings - 167-185
A1 WOS A1
2021.
Motivation-based identity of island destinations and tourist satisfaction: The case of Croatia.
Škravan, A., Bašan, L., Kapeš, J., Prižmić, I, & Franulović, M.
6th International Scientific Conference ToSEE-Tourism in Southern and Eastern Europe – Conference proceedings - 757-773.
WOS A1 WOS
2021.
Tourist Satisfaction as a Driver of Destination Marketing Improvements: The Case of the Opatija Riviera
Bašan, L., Kapeš, J., & Kamenečki, A.
Market-Tržište - 33 93-112
Q3 A1 WOS Q3 WOS
2019.
Investigating exhibitors’ selling and non-selling motivations towards traditional festivals
Čuić Tanković, A., Kapeš, J., i Bašan, L.
The Retail and Marketing Review, - 15 89-97
https://retailandmarketingreview.co.za/wp-content/uploads/2021/06/RMR15_2_89-97.pdf
A1 WOS WOS
Znanstveni skupovi
21.10.2022.
26th International Congress TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRY 2022
Opatija Sudionik
22.9.2021. - 25.9.2021.
27th CROMAR Congress “Let the masks fall – New consumer in business and research”
Osijek Prezenter
30.6.2021. - 2.7.2021.
ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2021
Opatija Prezenter
Projekti
Znanstveni projekti
1.12.2022. - 1.12.2023.
Robotizacija usluge u hotelijerstvu: perspektiva menadžera
Istraživač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci 2.521,73 EUR
https://fthm.uniri.hr/images/web/Projekti/ZIP-FMTU/ZIP-FMTU-013.pdf