PORTFELJ / Jelena Kapeš mag. oec.

Portfelj

Jelena Kapeš

mag. oec.

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Zavod za turizam

Kontakt

Vidljivost

Obrazovanje

2022. -

Doktorandica

Poslijediplomski doktorski studij Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

2018. - 2019.

Magistra ekonomije (mag. oec.)

Diplomski studij Marketing u turizmu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

2014. - 2018.

Sveučilišna prvostupnica ekonomije (univ. bacc. oec.)

Preddiplomski studij Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu (smjer Menadžment u turizmu)

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

Radno iskustvo

2020. -

Asistentica

Sudjelovanje u nastavi, znanstvenim, stručnim i administrativnim aktivnostima

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

12.2019. - 3.2020.

Guest experience suradnica

Milenij hoteli d.o.o.

6.2019. - 11.2019.

Voditeljica smjene na recepciji

Hoteli Njivice d.o.o.

2014. - 2018.

Recepionarka, servirka, sobarica

Studentski sezonski poslovi

Hoteli Njivice d.o.o.

Nagrade i priznanja

2021.

Nagrada za najbolji rad na 27. CROMAR konferenciji “Let the masks fall – New consumer in business and reseaarch”

2019.

Rektorova nagrada za izvrsnost

2018.

1. mjesto na case study natjecanju Kupujmo hrvatsko

2018.

1. mjesto na case study natjecanju Realizator

2017.

2. mjesto na Start-Up natjecanju Istrian Tourism Competition

2014. - 2019.

Dekanove godišnje pohvale summa cum laude

Nastavna djelatnost

Kolegiji

2023. - 2023.

Menadžment

Preddiplomski studij Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu i Menadžment održivog razvoja

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

Suradnica

2022. - 2022.

Održivi marketing

Preddiplomski studij Menadžment održivog razvoja

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

Suradnica

2021. - 2023.

Ponašanje potrošača

Diplomski studij Marketing u turizmu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

Suradnica

2021. - 2022.

Ponašanje potrošača u turizmu

Diplomski studij Menadžment u turizmu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

Suradnica

2021. - 2021.

Integrirana marketinška komunikacija

Diplomski studij Marketing u turizmu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

Suradnica

2020. - 2022.

Marketing

Preddiplomski studij Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu i Menadžment održivog razvoja

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

Suradnica

2020. - 2021.

Marketing održivog razvoja

Preddiplomski studij Menadžment održivog razvoja

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

Suradnica

2020. - 2021.

Marketing turističke destinacije

Diplomski studij Menadžment u turizmu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

Suradnica

2020. - 2021.

Strateški marketing u turizmu

Diplomski studij Marketing u turizmu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci

Suradnica

Osobni razvoj

6.2.2023.

Odgovorna znanost

29.12.2022. - 30.12.2022.

Data Analytics Methods for Marketing

9.10.2022. - 15.10.2022.

Summer School „Health Tourism 2022”

22.9.2022. - 23.9.2022.

Masterclass Problem-based and Experiential Learning

13.9.2022.

Writing and publishing papers in prestigious journals

10.6.2022. - 11.6.2022.

Methodological Innovations in Research: Qualitative Research Practices of Interpretative, Critical and Transmodern Paradigm

21.3.2022. - 25.3.2022.

Alati za objavljivanje znanstvenih radova; Alati za vrednovanje radova i znanstvenih časopisa

11.3.2022. - 12.3.2022.

Statistika u znanstvenom istraživanju

10.3.2022.

Praćenje i vrednovanje usklađeno s ishodima učenja

16.2.2022.

Challenges and Best Practices in Remote and Hybrid Academic Teaching

31.1.2022.

Usavršavanje nastavničkih kompetencija za visokoškolske nastavnike

3.9.2021.

Akademsko pisanje

2.7.2021. - 3.7.2021.

Evaluating qualitative research

18.6.2021.

Izazovi u prikupljanju primarnih podataka – metode, pristupi i tehnike prikupljanja podataka

18.6.2021.

Konceptualizacija procesa istraživanja – problem, hipoteze i ciljevi istraživanja

29.5.2021. - 3.9.2021.

Multivarijatna statistička analiza, Eksporatorna faktorska analiza, Regresijska analiza, Klaster analiza

24.4.2021.

Kvalitativne metode istraživanja

26.2.2021. - 13.3.2021.

Statistika u znanstvenom istraživanju

5.2.2021.

Learning Catalytics i Perusall – alati za poučavanje usmjereni na

22.1.2021.

Nastavni proces u visokom obrazovanju: Konstruktivno povezivanje ishoda učenja sa ostalim elementima nastavnog procesa

5.1.2021.

What are the hottest topics in tourism and hospitality?

12.12.2020.

Smart Tourism Marketing and Social Media, Robots, Intelligence and Service Automation in Travel, Tourism, and Hospitality

12.2020. - 1.2021.

Researcher Academy – Research preparation, Writing for research

24.11.2020.

Informacijske službe i usluge za istraživače

11.2020.

Radionica iz znanstvene komunikacije

10.2020.

The Fundamentals of Digital Marketing

Znanstvena djelatnost

Znanstveni radovi

2023.

Measuring the importance of communication skills in tourism

Čuić Tanković, A., Kapeš, J., & Benazić, D.

Economic Research-Ekonomska Istraživanja - 36 460-479

https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/1331677X.2022.2077790

Q2 Q2 A1 WOS

2022.

Impact of the COVID-19 Pandemic on Tourism: A Systematic Literature Review

Lončarić, D., Popović, P. & Kapeš, J.

Tourism: An International Interdisciplinary Journal - 70 512-526

https://hrcak.srce.hr/279111

Q2 A1

2022.

Management response strategies to a negative online review: Influence on potential guests’ trust

Kapeš, J., Keča, K., Fugošić, N., & Čuić Tanković, A.

Tourism and Hospitality Management - 28 1-27

https://hrcak.srce.hr/273724

Q3 A1 WOS

2022.

Communication skills in generation Z as future tourism employees

Čuić Tanković, A., Kapeš, J., & Benazić, D.

Communication Research and Practice - 8 86-102

https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/22041451.2021.2017136?journalCode=rcrp20

Q1 A1 WOS

2022.

Corporate image as a high-order construct in hospitality.

Čuić Tanković, A., Benazić, D., & Kapeš, J.

Corporate Communications: An International Journal - 27 558-580

https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/CCIJ-12-2021-0131/full/html

Q1 A1 WOS

2021.

Identifying priorities for the cultural tourism offering using importance-performance analysis: The case of Dubrovnik

Bašan, L., Kapeš, J. & Brolich, L.

International Historic Cities Congress - 14-27

https://ihc-congress.com/wp-content/uploads/2023/02/ZRMKP_GOD_3_2021_FINAL_5.pdf#page=21

A2

2021.

Sustainable marketing factors: impact on tourist satisfaction and perceived cultural tourism effects

Bašan, L., Kapeš, J., & Brolich, L.

Ekonomski vjesnik/Econviews - 34 385-400

https://hrcak.srce.hr/ojs/index.php/ekonomski-vjesnik/article/view/18862

A1

2021.

Perception of online information when selecting a tourist product: differences between generations X, Y, and Z

Vrhoci, A., Čuić Tanković, A., & Kapeš, J.

Proceedings of 27th CROMAR Congress “Let the masks fall – New consumer in business and research” - 363-382

A1

2021.

Importance of soft skills and communication skills in tourism: viewpoint from tourists and future tourism employees

Čuić Tanković, A., Kapeš, J., & Kraljić, V.

6th International Scientific Conference ToSEE-Tourism in Southern and Eastern Europe – Conference proceedings - 167-185

https://tosee.fthm.hr/index.php/conference-proceedings/send/11-tourism-in-southern-and-eastern-europe-2021-conference-proceedings/349-importance-of-soft-skills-and-communication-skills-in-tourism-viewpoint-from-tourists-and-future-tourism-employees

A1 WOS A1

2021.

Motivation-based identity of island destinations and tourist satisfaction: The case of Croatia.

Škravan, A., Bašan, L., Kapeš, J., Prižmić, I, & Franulović, M.

6th International Scientific Conference ToSEE-Tourism in Southern and Eastern Europe – Conference proceedings - 757-773.

https://tosee.fthm.hr/index.php/conference-proceedings/send/11-tourism-in-southern-and-eastern-europe-2021-conference-proceedings/387-motivation-based-identity-of-island-destinations-and-tourist-satisfaction-the-case-of-croatia

WOS A1 WOS

2021.

Tourist Satisfaction as a Driver of Destination Marketing Improvements: The Case of the Opatija Riviera

Bašan, L., Kapeš, J., & Kamenečki, A.

Market-Tržište - 33 93-112

https://hrcak.srce.hr/259407

Q3 A1 WOS Q3 WOS

2019.

Investigating exhibitors’ selling and non-selling motivations towards traditional festivals

Čuić Tanković, A., Kapeš, J., i Bašan, L.

The Retail and Marketing Review, - 15 89-97

https://retailandmarketingreview.co.za/wp-content/uploads/2021/06/RMR15_2_89-97.pdf

A1 WOS WOS

Znanstveni skupovi

21.10.2022.

26th International Congress TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRY 2022

Opatija Sudionik

22.9.2021. - 25.9.2021.

27th CROMAR Congress “Let the masks fall – New consumer in business and research”

Osijek Prezenter

30.6.2021. - 2.7.2021.

ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2021

Opatija Prezenter

Projekti

Znanstveni projekti

1.12.2022. - 1.12.2023.

Robotizacija usluge u hotelijerstvu: perspektiva menadžera

Istraživač

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci 2.521,73 EUR

https://fthm.uniri.hr/images/web/Projekti/ZIP-FMTU/ZIP-FMTU-013.pdf