PORTFELJ / doc.dr.sc. Valentina Martan mag.logoped

Portfelj

doc.dr.sc.

Valentina Martan

mag.logoped

Rektorat

Fakultet za logopediju

Kontakt

Vidljivost

Obrazovanje

2013. - 2022.

dr.sc.

Poslijediplomski sveučilišni (doktorski) studij Pedagogija

Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet

01.10.2000. - 15.07.2005.

mag.logoped.

Sveučilišni studij logopedije

Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Radno iskustvo

1.6.2023. -

docentica

znanstveno područje: Društvene znanosti znanstveno polje: Logopedija

Sveučilište u Rijeci, studij Logopdija

01.02.2020. - 31.5.2023.

asistentica

znanstveno područje: Društvene znanosti znanstveno polje: Logopedija

Sveučilište u Rijeci, Studij Logopedija

2007.-2020.

stručni suradnik logoped

Osnovna škola Nedelišće, Nedelišće

2006.-2007.

stručni suradnik logoped

Centar za odgoj i obrazovanje "Tomislav Špoljar", Varaždin

2005.-2006.

stručni suradnik logoped

VI. osnovna škola Varaždin, Varaždin

Članstva

1.12.2021.

Hrvatsko logopedsko društvo

1.9.2020.

The European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)

Nastavna djelatnost

Kolegiji

1.3.2025.

Postupci podrške u inkluzivnom odgoju i obrazovanju

Diplomski studij Logopedija

Sveučilište u Rijeci

nositelj

1.10.2024.

Poremećaji u matematičkim sposobnostima

Diplomski studij Logopedija

Sveučilište u Rijeci

nositelj

1.10.2024.

Specifični poremećaji učenja

Dipolomski studij Logopedija

Sveučilište u Rijeci

nositelj

1.3.2023.

Interpersonalna komunikacija u profesionalnom radu logopeda

Prijediplomski studij Logopedija

Sveučilište u Rijeci

nositeljica

1.10.2021. - 31.1.2023.

Odabrane teme iz inkluzivne edukacije

Prijediplomski studij Logopedija

Sveučilište u Rijeci

izvoditelj seminarske nastave

1.10.1023.

Statistika 2

Prijediplomski studij Logopedija

Sveučilište u Rijeci

izvoditeljica vježbi

Znanstvena djelatnost

Znanstveni radovi

2024.

Značaj obiteljskog čitalačkog okruženja u prevenciji teškoća čitanja

Martan, Valentina

Zornik radova 20.okruglog stola za knjižnične usluge za osobe s invaliditetom i osobe s posebnim potrebama Inkluzivne i pristupačne knjižnice - 14 - 27

https://izdanja.hkdrustvo.hr/drustvena/di/catalog/view/58/20/425

2024.

Usvajanje čitanja kod djece koja odrastaju u uvjetima siromaštva

Martan, Valentina

XV Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" - Tematski zbornik, Prvi dio - 332-344

http://erf.untz.ba/web/wp-content/uploads/2024/07/Zbornik_2024_I-dio-web_compressed-1.pdf

A2

2023.

Differences in the assessment of attributions of academic success and failiure in students with and without a specific learning disorder

Martan Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko

6th International Conference of Education, Research and Innovation Proceedings (ICERI 2023). Seville, Spain: IATED Academy - 8343-8352

https://library.iated.org/publications/ICERI2023

2023.

Teachers' Knowledge about Students with Dyslexia and Professional Development

Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Čepić, Renata

European Journal of Contemporary Education - 12 535-552

https://ejce.cherkasgu.press/journals_n/1687880423.pdf

Q2

2022.

Kompetencije učitelja za poučavanje učenika s disleksijom

Martan, Valentina

Doktorski rad - 1-248

https://repository.ffri.uniri.hr/islandora/object/ffri:3528

2022.

Profesionalna suradnja logopeda i učitelja u poučavanju učenika s disleksijom

Martan, Valentina

Logopedija - 12 67-70

https://doi.org/https://doi.org/10.31299/log.12.2.3

2021.

Educational Interventions for Primary School Students with Dyslexia–a Mapping Study

Skočić Mihić, Sanja; Martan, Valentina; Rončević Zubković Barbara

Reading & Writing Quarterly Overcoming Learning Difficulties - 38 415-435

Q2 A1

2021.

Beliefs about the High Abilities of Twice- Exceptional Students with Dyslexia. Preliminary findings on the construction of multiple measures of Beliefs about the High Abilities of Twice- Exceptional Children Scales

Martan, Valentina ; Lončarić, Darko ; Skočić Mihić, Sanja

Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being: Selected Proceedings of the 2nd International Scientific Conference of the Department of Psychology at the Catholic University of Croatia / Pačić-Turk, Lj. - Zagreb, Croatia : Catholic University of Croatia - 79-95

https://www.bib.irb.hr/1136978

A2

2020.

Spremnost za ovladavanje vještinama čitanja i pisanja kod djece Romske nacionalne manjine - jednak početak za sve? / Readiness of Roma children for reading and writing acquisition in the Croatian language - an equal starting point for all?

Martan Valentina; Srebačić Ivana

Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja - 56 83-104

https://www.bib.irb.hr/1101116

Q4 A1

2018.

Pregled istraživanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja iz perspektive učitelja i studenata

Martan, Valentina

Školski vjesnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu - 67 265-285

A2

2017.

Teachers' Attitudes toward Teaching Students with Dyslexia

Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Matošević, Andreja

Croatian Journal of Education - 19 75-97

Q4

2016.

Nastavne strategije učitelja u poučavanju učenika sa specifičnim teškoćama učenja

Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Puljar, Antonija

Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, - LXII 139-150

A2

13.04.2015.

Kompetencije učitelja za poticanje proaktivnih kauzalnih atribucija kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju

Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko

Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja – Zbornik radova: IV. simpozij / Opić, Siniša i Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu - 624-634

A2

Pozvana predavanja

27.2.2025. - 28.2.2025.

Vještine čitanja i pisanja u sjeni ekrana (Državni skup za stručne suradnike logopede, Agencija za odgoj i obrazovanje)

Martan, V., Borčić, M.

Zagreb, Hrvatska

11.2024.

Disleksija i diskalkulija - ima li što novog? (sastanak Podružnice Sjeverozapad Hrvatskog logopedskog društva)

Martan, V.

Čakovec, Hrvatska

2023.

"Profiliranje kompetencija školskih logopeda", Državni skup za stručne suradnike logopede, Agencija za odgoj i obrazovanje, Poreč

Martan, Valentina

Poreč

2022.

„Jesu li učitelji kompetentni poučavati učenike s disleksijom?“ Državni stručni skup za logopede, edukacijske rehabilitatore i psihologe, Agencija za odgoj i obrazovanje, Marija Bistrica.

Martan, Valentina

Marija Bistrica

2022.

„Spremnost za školu: poticanje jezičnih sposobnosti i predvještina čitanja i pisanja“, projekt „UNIRI za Cresane“, Cres.

Kelić, Maja; Martan, Valentina

Cres

2021.

„Jesu li djeca romske nacionalne manjine spremna za ovladavanje vještinama čitanja i pisanja na hrvatskome jeziku?”, Državni skup za stručne suradnike logopede, Agencija za odgoj i obrazovanje, online.

Martan, Valentina; Srebačić Ivana

online

2021.

„Biti roditelj djeteta s disleksijom“, projekt Udruge za ranu intervenciju Varaždinske županije „Aktivna uloga roditelja u ranoj intervenciji“, online.

Martan, Valentina

online

2018.

„Individualizirano poučavanje u švedskim školama“-diseminacija ERASMUS programa, Stručno vijeće ravnatelja i pedagoga posebnih odgojno-obrazovnih ustanova Republike Hrvatske; Zagreb, 2018. i Županijsko stručno vijeće stručnjaka ER profila; Čakovec, 2018.

Martan, Valentina

Zagreb i Čakovec

2017.

„Nastavne strategije i stavovi hrvatskih učitelja o poučavanju učenika sa specifičnim teškoćama učenja“, III. Državni stručni skup za stručne suradnike logopede, Agencija za odgoj i obrazovanje, Pula.

Martan, Valentina

Pula

2017.

„Individualizirani postupci u poučavanju učenika s disleksijom i disgrafijom u srednjoj školi“, Gimnazija Josip Slavenski Čakovec.

Martan, Valentina

Čakovec

2016.

„Problematika školovanja djece po posebnom programu u redovnoj školi“, Udruga za autizam Pogled i Ured državne uprave u Međimurskoj županiji; Čakovec

Martan, Valentina

Čakovec

2015.

“Studenti s disleksijom” namijenjeno nastavnicima Sveučilišta u Rijeci

Martan, Valentina

Rijeka

2013.

„Building a school for all-moving towards to an inclusive education-diseminacija COMENIUS programa stručnog usavršavanja“, Međužupanijsko stručno vijeće, Varaždin.

Martan, Valentina

Varaždin

2013.

„Poticanje proaktivnih kauzalnih atribucija kod učenika sa specifičnim teškoćama učenja“, Županijsko stručno vijeće stručnjaka ER profila Međimurske i Varaždinske županije, Varaždin.

Martan, Valentina

Varaždin

2012.

"Disleksija: strategije podrške“, Županijsko stručno Vijeće stručnih suradnika u osnovnim školama; Mursko Središće.

Martan, Valentina

Mursko Središće

2011.

„Školski tim potpore i pomoćnik u nastavi“, Državni stručni skup „Novi modeli podrške učenicima s teškoćama“, Agencija za odgoj i obrazovanje; Šibenik

Martan, Valentina

Šibenik

2011.

''Život osoba koje imaju disleksiju i disgrafiju'', projektni dan u OŠ Goričan “Svi smo mi različiti”; Goričan.

Martan, Valentina

Goričan

2009.

„Pomoćnik u nastavi-prikaz iz prakse“, Županijsko stručno vijeće učitelja edukacijskih rehabilitatora Varaždinske i Međimurske županije, Čakovec.

Martan, Valentina

Čakovec

2009.

„Rad s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama“, Županijsko stručno vijeće stručnih suradnika pedagoga; Lepoglava.

Martan, Valentina

Lepoglava

2006.

"Specifične teškoće učenja i kognitivne mape u odgojno – obrazovnom procesu“, Županijsko stručno vijeće učitelja glazbene kulture i Županijsko stručno vijeće učitelja povijesti, Varaždin.

Martan, Valentina

Varaždin

Kongresna priopćenja

18.10.2024. - 20.10.2024.

Exploration of Croatian teachers' attittudes about dyslexia

Martan, V.

usmeno izlaganje

The 6th All-European Dyslexia Conference of the European Dyslexia Association „Dyslexia and dyscalculia across the lifespan" Atena, Grčka

16.10.2024.

Obrazovanje učenika s disleksijom-značaj učiteljskih kompetencija

Martan, V.

usmeno izlaganje

Riječki simpozij o jezičnom poremećaju Rijeka, Hrvatska

27.9.2024.

Značaj obiteljskog čitalačkog okruženja u prevenciji teškoća čitanja

Martan, V.

usmeno izlaganje

20. okrugli stol za knjižnične usluge za osobe s invaliditetom i osobe s posebnim potrebama: Inkluzivne i pristupačne knjižnice Zagreb, Hrvatska

13.11.2023. - 15.1.2023.

Differences in the assessment of attributions of academic success and failure in students with and without a specific learning disorder.

Martan, V., Skočić Mihić, S., Lončarić, D.

usmeno izlaganje

16th annual International Conference of Education, Research and Innovation Seville, Spain

https://doi.org/10.21125/iceri.2023.2136

1.4.2022. - 3.4.2022.

„Profesionalna suradnja logopeda i učitelja u poučavanju učenika s disleksijom“,

Martan, Valentina

usmeno izlaganje

6. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem „Izazovi moderne logopedije-perspektiva i iskustva logopeda današnjice“ Split

14.12.2019.

Beliefs about the High Abilities of Twice - Exceptional Students with Dyslexia

Martan, Valentina; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, Sanja

poster prezentacija

2nd International Scientific Conference Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being Zagreb, Hrvatska

14.12.2019.

Evaluation of the REI Model Effectiveness in the Reading Improvement of a Student with Dyslexia

Martan, Valentina; Lončarić, Darko

poster prezentacija

2nd International Scientific Conference Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being Zagreb, Hrvatska

6.6.2019. - 7.6.2019.

Challenges in Measuring Teacher Beliefs about Dyslexia. Mediterranean Scientific Conference

Skočić, Mihić, S., Martan, V., Lončarić, D. i Čepić, R.

usmeno izlaganje

„Educational Systems and Societal Changes: Challenges and Opportunities, Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, Croatian Educational Research Association, Faculty of Education, University of Malta, Rijeka

06.10.2017.

Povezanost stavova učitelja o poučavanju učenika s disleksijom s dostupnom podrškom

Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Matošević, Andreja

predavanje

Međunarodna znanstvena konferencija 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi od znanosti do učionice Split, Hrvatska

12.11.2016.

REI model: opis i primjena u razumijevanju i ublažavanju poteškoća vezanih uz disleksiju

Martan, Valentina; Miletić, Erik; Lončarić, Darko

poster prezentacija

24. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija u prevenciji poremećaja i očuvanju zdravlja Opatija, Hrvatska

14.10.2016.

Učiteljski stavovi o poučavanju učenika s disleksijom

Matošević, Andreja; Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja

predavanje

11. Međunarodni balkanski kongres obrazovanja i znanosti, Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost Poreč, Hrvatska

12.10.2016. - 14.10.2016.

„Stavovi učitelja o poučavanju učenika s disleksijom“

Matošević, A., Martan, V., Skočić Mihić, S.

usmeno izlaganje

11 međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti: Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost, Učiteljski fakultet Sveučilište u Zagrebu, Pedagoški fakultet Sv. Kliment Ohridski, Skoplje, Makedonija, Pedagoški fakultet Edirne, Turska, Pedagoški fakultet Stara Zagora, Bugarska Poreč

03.06.2016.

Pregled empirijskih istraživanja o disleksiji s posebnim osvrtom na uvjerenja, stavove i znanja nastavnika

Martan, Valentina

predavanje

Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti DOKON 2016. Rijeka, Hrvatska

20.05.2016.

Nastavne strategije učitelja u poučavanju učenika sa specifičnim teškoćama učenja

Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Puljar, Antonija

predavanje

Međunarodna znanstvena i stručna konferencija Didakticki izazove II – Je li novo staro? Osijek, Hrvatska

25.09.2015.

Uvjerenja učitelja o disleksiji

Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko

predavanje

5. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem: Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse Osijek, Hrvatska

22.05.2015.

Zakonske odrednice inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj

Martan, Valentina

predavanje

Doktorska konferencija za studente, voditelje i suradnike poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti, DOKON 2015 Rijeka, Hrvatska

15.04.2015.

Kompetencije učitelja za poticanje proaktivnih kauzalnih atribucija kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju

Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko

predavanje

Konferencija Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu "Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja" Zagreb, Hrvatska

16.10.2014.

Atribucije školskog uspjeha i školskog neuspjeha kod učenika sa specifičnim teškoćama učenja

Martan, Valentina; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, Sanja

predavanje

2. dani obrazovnih znanosti “Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama” Zagreb, Hrvatska

Recenzije

2025.

Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja

2024.

Zbornik radova 20.okruglog stola za knjižnične usluge za osobe s invaliditetom i osobe s posebnim potrebama "Inkluzivne i pristupačne knjižnice"

2024.

Metodički ogledi

2023.

Cogent Education

2022.

Društvene i humanističke studije

2022.

Logopedija

Stručna djelatnost

Stručna aktivnost

2018

Individualizirano poučavanje u švedskim školama (predavanje)

Stručno vijeće ravnatelja i pedagoga posebnih odgojno-obrazovnih ustanova Republike Hrvatske; Zagreb, Županijsko stručno vijeće stručnjaka edukacijsko-rehabilitacijskog profila; Čakovec

2017.

Nastavne strategije i stavovi hrvatskih učitelja o poučavanju učenika sa specifičnim teškoćama učenja (predavanje), III. Državni skup za stručne suradnike logopede, Pula

Agencija za odgoj i obrazovanje

2016.

Problematika školovanja djece po posebnom programu u redovnoj školi (predavanje), Čakovec

Udruga za autizam Pogled i Ured državne uprave u Međimurskoj županiji

2015.

Studenti s dileksijom (predavanje i radionica)

Sveučilište u Rijeci

2013.

Disleksija: strategije podrške (predavanje); Županijsko stručno Vijeće stručnih suradnika u osnovnim školama

Mursko Središće

2011.

Školski tim potpore i pomoćnik u nastavi (predavanje), Državni stručni skup stručnjaka edukacijsko-rehabilitacijskog profila, Šibenik

Agencija za odgoj i obrazovanje

2011.

Život osoba koje imaju disleksiju i disgrafiju (projektni dan, predavanje i radionica)

OŠ Goričan, Goričan

2010.-2020.

Poučavanje učenika s disleksijom i disgrafijom (predavanje i radionica)

Učiteljsko vijeće OŠ Nedelišće, OŠ Lopatinec, OŠ Belica, Gimnazija Josip Slavenski Čakovec, OŠ Štrigova, OŠ Sveti Martin na Muri

2009.

Rad s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama (predavanje)

Županijsko stručno vijeće stručnih suradnika pedagoga VAraždinske županije, Lepoglava

2006.

Specifične teškoće u učenju i kognitivne mape u odgojno – obrazovnom procesu (predavanje i radionica)

Županijsko stručno vijeće učitelja povijesti, Varaždin

2006.

Mentalne mape u odgojno – obrazovnom procesu (predavanje i radionica)

Županijsko stručno vijeće učitelja glazbene kulture, Varaždin

Administrativna djelatnost

Rukovođenje na sveučilištu

2022.

Erasmus koordinator

Studij Logopedija

2021.

ECTS koordinator

Studija Logopedija

Povjerenstva na sveučilištu

2025.

Predsjednica Izbornog povjerenstva za provedbu studentskih izbora za izbor predstavnika studenata u studentski zbor Fakulteta za logopediju

Logopedija

2024.

Predsjednica Etičkog povjerentva za znanstvena istraživanja

Logopedija

Povjerenstva izvan sveučilišta

2021. -

član Povjerenstva

Povjerenstvo za polaganje stručnih ispita za stručne suradnike logopede, Agencija za odgoj i obrazovanje

Projekti

Znanstveni projekti

4.2024. -

Istraživanje preduvjeta za razvoj automatiziranog probira vještine čitanja učenika trećeg i četvrtog razreda: standardizacija materijala namijenjenog probiru učenika za teškoće čitanja

suradnik

UNIRI projekti iskusnih znanstvenika

2024. - 2025.

Socio-ekonomski čimbenici i obiteljsko čitalačko okruženje kao odrednice uspjeha u čitanju učenika 3. i 4. razreda osnovne škole

voditelj

UNIRI projekti za mlade znanstvenike 5000 eur

https://www.croris.hr/projekti/projekt/10387

2019. - 2023.

Učiteljska uvjerenja kao odrednice samoregulacije i kreativnosti učenika u STEM području obrazovanja;

doktorand

UNIRI projekti 2019.-2024.

https://www.bib.irb.hr/1041444

2019.-

Sustav temeljen na znanju kao potpora učenju učenika s disleksijom

suradnik

UNIRI projekti 2019.-2023.

2013.-2016.

Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije

doktorand

Inicijalna potpora za mlade istraživače; Sveučilište u Rijeci