Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
2009-2017
Sveučilišni interdisciplinarni poslijediplomski doktorski studij Jezik i kognitivna neuroznanost
Sveučilište u Zagrebu
2003-2008
Sveučilišni studij logopedije
Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Radno iskustvo
2021. -
Docent
Studij Logopedija, Sveučilište u Rijeci
2020. - 2021.
Znanstveni suradnik poslijedoktorand
Studij Logopedija, Sveučilište u Rijeci
2019.
Znanstveni suradnik poslijedoktorand
Stipendija u okviru programa Joint Excellence in Science and Humanities (JESH) Austrijske akademije znanosti
Institut za lingvistiku Sveučilišta u Beču, Istraživačka skupina za komparativnu psiholingvistiku, Beč (Austrija)
2017. - 2019.
Poliklinika SUVAG, Logoped u Službi za medicinsku rehabilitaciju djece školske dobi
Logopedska procjena i terapija djece sa specifičnim poremećajem čitanja, učenja te jezičnim teškoćama
Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Zagreb
2015. - 2016.
Znanstveni suradnik, Odsjek za logopediju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Interdisciplinarni pristup razvoju jezično-kognitivnog modela disleksije (MIS kod HR.3.2.01-0247)
Laboratorij za psiholingvistička istraživanja Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
2008. - 2015.
Poliklinika SUVAG, Logoped u Službi za medicinsku rehabilitaciju djece školske dobi
Logopedska procjena i terapija djece sa specifičnim poremećajem čitanja, učenja te jezičnim teškoćama
Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Zagreb
Članstva
2010. -
Hrvatko filološko društvo
2009. -
Hrvatsko logopedsko društvo
2008. -
Hrvatska udruga za disleksiju
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2024.
Rearing a child with a language disorder: parents experiences with speech and language therapy services in 10 countries
Sam Harding, Maja Kelić, Thora Ulfsdottir, Sofa Baena, Julie Feilberg, Kristine M. Jensen de López, Inge S. Klatte, Rena Lyons, Tina C. Mantel, Rama Novogrodsky, Isabel R. Rodriguez‑Ortiz, Krisztina Zajdó
Journal of Public Health
https://link.springer.com/article/10.1007/s10389-024-02264-5#citeas
Q1
2023.
Intervencija teškoća čitanja i pisanja krojena prema ‘Odgovoru na intervenciju’
Kelić, Maja
Logopedija
2022.
Croatian (mor)phonotactic word-medial consonant clusters in the early lexicon
Kelić, Maja; Matić Škorić, Ana; Palmović, Marijan
Poznan Studies in Contemporary Linguistics
https://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/psicl-2022-2005/html
Q2 WOS
2021.
Reading Predictors in Croatian: Contribution of (Meta) Phonological Variables
Kelić, Maja; Zelenika Zeba, Mirta; Kuvač Kraljević, Jelena
Psihologijske teme
Q3
2021.
“So, I told him to look for friends!” Barriers and protecting factors that may facilitate inclusion for children with Language Disorder in everyday social settings: Cross-cultural qualitative interviews with parents.
Kristine M. Jensen de López, Julie Feilberg, Sofia Baena, Rena Lyons, Sam Harding, Maja Kelić, Inge S. Klatte, Tina C. Mantel, Rama Novogrodsky, Thora S. Ulfsdottir, Krisztina Zajdó, Isabel R. Rodriguez-Ortiz
Research in Developmental Disabilities - 115
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0891422221001128
Q1
2021.
Exploring Parental Perspectives of Childhood Speech and Language Disorders Across 10 Countries: A Pilot Qualitative Study
Kristine M. Jensen de López Rena Lyons, Rama Novogrodsky, Sofia Baena, Julie Feilberg, Sam Harding, Maja Kelić, Inge S. Klatte, Tina C. Mantel, Marina O. Tomazin, Thora S. Ulfsdottir, Krisztina Zajdó and Isabel R. Rodriguez-Ortiz
Journal of Speech, Language, and Hearing Research
https://pubs.asha.org/doi/full/10.1044/2020_JSLHR-20-00415
Q1
2019.
Od fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome
Kelić, M.
Govor
https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=336682
Q4
2019.
The development of morphonotactic and phonotactic word-initial consonant clusters in Croatian first-language acquisition
Kelić, M., Dressler, W.U.
Suvremena lingvistika
https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=336227
Q4 WOS
2016.
Što mjerimo pseudoriječima i kako mjerimo pseudoriječi
Kelić, M., Zelenika Z., Kuvač Kraljević, J.
Logopedija
2012.
Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?
Buljubašić-Kuzmanović, V., Kelić, M.
Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja
A2
2012.
Učestalost i funkcije majčinih verbalnih iskaza i gesta u ranom jezičnom razvoju
Maričić, A., Kelić, M., Cepanec, M.
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja
https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=117400
Q3
2012.
Mjere jezičnog razvoja kao pokazatelji posebnih jezičnih teškoća
Kelić, M., Hržica, G., & Kuvač Kraljević, J.
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja
https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=130613
Q3
2011.
Utjecaj poučavanja na ovladanost povratnim glagolima u hrvatskome kao inome jeziku
Pavlinušić, E., Kelić, M.
Lahor - 1 5-22
https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=253834
2011.
Slušno kratkoročno pamćenje i jezično razumijevanje kod djece s posebnim jezičnim teškoćama
Kelić, M., Bilonić Milošević, S., Konjevod, M.
Znanstveno stručna –monografija „Čovjek i govor“, VII. međunarodnog simpozija verbotonalnog sistema
A2
Recenzije
2017. - 2020.
DOMAĆI ČASOPISI: Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja Logopedija
2017. - 2020.
MEĐUNARODNI ČASOPISI: Written Language and Literacy; Speech, Language and Hearing; International Journal of Speech-Language Pathology; International Journal of Language & Communication Disorders
Stručna djelatnost
Stručna aktivnost
2016.
poglavlje u piručniku: Jurić, D., Kelić, M., Novak, M., Palčić Strčić, I., Pavičić Dokoza, K., Turčin, M., & Vlahoviček, M. Čitanje, pisanje i računanje može biti lako–slijedi upute i vidjet ćeš da je tako!. Vrtuljak igara–verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno-jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine, 82-82.
Školska knjiga, Zagreb
2015.
objavljen stručni piručnik: Ovladavanje čitanjem.
Zagreb: Naklada Slap. https://www.nakladaslap.com/knjige/pregled/a53d2791074c94ac4a0203551ddd83aca
2014.
poglavlje u priručniku: Kelić, M. (2014). Uloga roditelja u integraciji djece s teškoćama sluha, slušanja i govora u redoviti sustav obrazovanja. U: Bakota, K., Bošnjak, K., Burušić, L. Č., Dulčić, A., Hižak, N., Kelić, M., ... & Praznik, V. (2014). Čujete li razliku? : priručnik za edukaciju odgojno-obrazovnih djelatnika za rad s djecom oštećana sluha i/ili govora
Zagreb: Osnovna škola Davorin Trstenjak, 2014 http://www.suvag.hr/nova/wp-content/uploads/cujetelirazliku.pdf
Projekti
Znanstveni projekti
2019. - 2023.
MSCA ETN Neo-PRISM-C (Puni naziv: NEurodevelopmental Optimal-Predictors, Risk factors, and Intervention from a Systems approach to Maladjustment in Children)
Sumentorica za izradu doktorske disertacije
Europska Unija, Obzor 2020, Programi za istraživanje i razvoj, Akcija Marie Skłodowska-Curie (Research and Innovation Program under the Marie Skłodowska-Curie Actions—Grant Agreement No. 813546)
2015. - 2016.
Interdisciplinarni pristup razvoju jezično-kognitivnog modela disleksije (MIS kod HR.3.2.01-0247)
Stručni suradnik dokorand
Europski socijalni fond, "Razvoj ljudskih potencijala"
2014. - 2019.
COST ACTION IS1406 'Enhancing children's oral language skills across Europe and beyond – a collaboration focusing on interventions for children with difficulties learning their first language'
članica radne skupine
COST ACTION IS1406 'Enhancing children's oral language skills across Europe and beyond – a collaboration focusing on interventions for children with difficulties learning their first language' (2014-2019). Europska Unija, The European Cooperation in Science and Technology (COST)
Stručni projekti
2014. - 2015.
Infinitus, Erasmus+
Tietgen, Odense, Danska
Predstavnica Hrvatske udruge za disleksiju