Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
2006 – 04 lipnja 2008
Doktor znanosti iz psihologije
Sveučilišni poslijediplomski doktorski studij psihologije
Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani
1993 – 13 srpnja 1998
Profesor psihologije
Diplomski studij psihologije
Filozofski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci
2000 – 04 veljače 2005
Magistar znanosti iz psihologije
Sveučilišni poslijediplomski magistarski studij psihologije
Filozofski fakultet u Zagrebu, Sveučilište u Zagrebu,
Radno iskustvo
01.10.2016.
Izvanredni profesor
(2022. -> ) Dekan Učiteljskog fakulteta u Rijeci (2016. -> ) Izvanredni profesor iz područja društvenih znanosti, polja psihologije, grane školska psihologija i psihologija obrazovanja (2019. -> ) Voditelj Laboratorija za učenje i poučavanje pri Katedri za obrazovne znanosti Sveučilišta u Rijeci, Učiteljskog fakulteta. (2017. -> 2021.) Voditelj Etičkog povjerenstva Nastava: Razvojna psihologija; Psihologija obrazovanja; Neuropsihologijske osnove ranog učenja; Metodologija istraživanja u odgoju i obrazovanju II; Primijenjena statistika; Konstrukcija i evaluacija mjernih instrumenata Vanjski suradnik na doktorskom studiju Filozofskog fakulteta u Rijeci: Istraživanja motivacije i samoregulacije u učenju i Primjena multivarijatnih statističkih analiza u znanstvenom istraživanju Vanjski suradnik na studiju Logopedija pri Sveučilištu u Rijeci: Statistika 2 Zaduženja: upravljačke dužnosti na fakultetu, administrativne i nastavne dužnosti vezane uz izvođenje kolegija na diplomskim i poslijediplomskim studijima, vođenje laboratorija te etička pitanja i nastavne programe.
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
07.04.2009. - 01.10.2016.
Docent
(2009. - 2016.) Docent iz područja društvenih znanosti, polja psihologije, grane školska psihologija i psihologija obrazovanja (2010. - 2013.) Prodekan za znanost i međunarodnu suradnju Nastava: Razvojna psihologija, Psihologija obrazovanja, Primijenjena statistika, Neuropsihologijske osnove ranog učenja, Metodologija istraživanja u odgoju II Vanjski suradnik na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta: Multivarijatna statistika. Na doktorskom studiju Filozofskog fakulteta u Rijeci: Istraživanja motivacije i samoregulacije u učenju i Primjena multivarijatnih statističkih analiza u znanstvenom istraživanju Zaduženja: Administrativne, nastavne i upravljačke dužnosti vezane uz znanstveni rad, međunarodnu suradnju i nastavne programe.
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
01.11.2005. - 06.04.2009.
Viši predavač
Pročelnik odjela za učiteljski studij (2007-2010.); Voditelj i član odbora za kvalitetu (2005-2007) Razvojna psihologija, Edukacijska psihologija, Psihologija obrazovanja, Primijenjena statistika, Neuropsihologijske osnove ranog učenja, Metodologija istraživanja u odgoju 2, administrativne i upravljačke dužnosti vezane uz djelatnike i nastavne programe.
Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci
08.05.2000. - 31.10.2005.
Asistent
Psihologija odgoja i obrazovanja, Osnove psihologijske statistike, Psihometrija, Praktikum iz metodologije (Nakon 2005. kao vanjski suradnik: Multivarijantna statistika i Kvantitativne analitičke metode i statistički postupci)
Filozofski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci
08.05.2000. - 01.05.2001.
Voditelj posebnih programa
Organizacijska psihologija, upravljanje ljudskim potencijalima, analiza tržišta, edukacije rukovodećeg kadra.
Laso d.o.o.
Članstva
2014. -
DRUŠTVO ZA PROMICANJE DEMOKRATSKOG OBRAZOVANJA
01.10.2004. -
Hrvatska psihološka komora
2000. -
HRVATSKO PSIHOLOŠKO DRUŠTVO
2000. -
DRUŠTVO PSIHOLOGA PRIMORSKO-GORANSKE ŽUPANIJE
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2013. -
Suvremena istraživanja motivacije i samoregulacije u učenju
Doktorski studij pedagogije
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
2013. -
Primijenjena statistika u znanstvenom istraživanju
Doktorski studij pedagogije
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Primjena multivarijatnih statističkih analiza u znanstvenom istraživanju
Doktorski studij pedagogije
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Metodologija istraživanja u odgoju 2
Učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
voditelj
Neuropsihologijske osnove ranog učenja
Učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
voditelj
Primijenjena statistika
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Učiteljski fakultet u Rijeci
voditelj
Psihologija obrazovanja
Učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
voditelj
Edukacijska psihologija
Učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
voditelj
Razvojna psihologija
Učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
voditelj
Kvantitativne analitičke metode i statistički postupci
Pedagogija
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Multivarijantna statistika
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Praktikum iz metodologije
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
suradnik
Psihometrija
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
suradnik
Osnove psihologijske statistike
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
suradnik
Psihologija odgoja i obrazovanja
Nastavnički smjerovi FFRI
Filozofski fakultet u Rijeci
suradnik
Mentor u završnim radovima
24.07.2012. -
Samoregulacija učenja u području pisanja
Nikčević-Milković, Anela.
Poslijediplomski doktorski studij psihologije
Filozofski fakultet u Zagrebu
Konstrukcija skale percepcije važnosti učiteljskih kompetencija
Majić, Tatjana
Učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci
Gostujući nastavnik
22.09.2010. -
Suvremeni pristupi istraživanjima motivacije za učenje
Doktorski studij psihologije
Filozofski fakultet u Zagrebu
suradnik
Osobni razvoj
22.10.2007. -
Program za akreditirane stručnjake vanjske neovisne periodične prosudbe sustava osiguranja kvalitete na visokim učilištima
Izdavaštvo
2014. -
Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena
Financiranje: Učiteljski fakultet u Rijeci
2011. -
Vodič u postupku izbora u zvanja
Financiranje: Učiteljski fakultet u Rijeci
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2021.
Validacija mjernih instrumenata u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj
Rončević, Nena ; Lončarić, Darko
U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju - 115-145
https://www.bib.irb.hr/1125200
A1
2018.
Croatian preschool teachers’ self-perceived competence in managing the challenging behaviour of children
Beaudoin, Kathleen ; Skočić Mihić ; Sanja ; Lončarić ; Darko
Center for Educational Policy Studies Journal - 8 123-138
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=946253
2017.
Satisfaction of Students - Future Early and Preschool Education Teachers with the Visual Arts Teaching Methodology Course as an Indicator of Teaching Quality
Županić Benić, Marijana ; Rončević, Anita ; Lončarić, Darko
Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje - 19 197-211
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=950212
2017.
Approaches to learning of first-year and fifth-year student teachers: are there any differences?
Marušić, Iris ; Jugović, Ivana ; Lončarić, Darko
European Journal of Teacher Education - 40 62-75
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=842681
2016.
Behaviors of concern to Croatian primary school teachers_
Beaudoin, Kathleen ; Skočić Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko
Journal of International Special Needs Education - 19 69-80
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=868056
2015.
Kompetencije učitelja za poticanje proaktivnih kauzalnih atribucija kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju
Martan, Valentina ; Skočić Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko
- 624-634
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=760538
2015.
Prilog razvoju i validaciji Skale učiteljskih kompetencija
Lončarić, Darko ; Majić, Tatjana
- 150-162
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=760525
2015.
Measuring preschool children temperament: Implications for preschool care and education practice
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Lončarić, Darko
International Journal of Educational Psychology - 4 280-304
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=800032
2015.
Considering Transversal Competences, Personality and Reputation in the Context of the Teachers’ Professional Development
Čepić, Renata ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Lončarić, Darko ; Anđić, Dunja ; Skočić Mihić, Sanja
INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES - 8 8-20
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=752279
WOS
2014.
Behaviors of Concern to Croatian Primary School Teachers
Beaudoin, Kathleen ; Skočić Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko
- 747-752
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=726729
2014.
Validacija hrvatske verzije ljestvice socio- emocionalne dobrobiti i otpornosti predškolske djece
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Lončarić, Darko
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja - 50 102-117
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=747933
2014.
Samoprocijenjene kompetencije studenata učiteljskog studija za rad s djecom s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
Skočić Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko ; Kolombo, Marta ; Perger, Sandra ; Nastić, Milena ; Trgovčić, Ena
Napredak - 155 303-322
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=726581
2013.
Rana stimulacija mozga i kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi
Miočić-Stošić, Anita ; Lončarić, Darko
Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima - 70 28-30
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=661364
2013.
Posreduje li profesionalno sagorijevanje učinke osobine ličnosti na zadovoljstvo životom odgojitelja predškolske djece?
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Lončarić, Darko
Psihologijske teme - 22 431-445
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=689592
2013.
Posreduje li profesionalno sagorijevanje učinke osobina ličnosti na zadovoljstvo životom odgojitelja predškolske djece?
Tatalović Vorkapić, Sanja Lončarić, Darko
Psihologijske teme - 22 431-445
http://hrcak.srce.hr/file/164969
Q3 A1
2012.
Differences in agency? How adolescents from 18 countries perceive and cope with their futures
Seiffge-Krenke, Inge ; Persike, Malte ; Chau, Cecilia ; Hendry, Leo B. ; Kloepp, Marion ; Terzini-Hollar, Michelle ; Tam, Vicky ; Rodriguez Naranjo, Carmen ; Herrera, Dora ; Menna, Palma ; Rohail, Iffat ; Veisson, Marika ; Hoareau, Elsa ; Luwe, Merja ; Lončarić, Darko ; Han, Hyeyoun ; Regusch, Ludmilla
International journal of behavioural development - 36 258-270
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=655771
WOS
2012.
Differences in agency? How adolescents from 18 countries perceive and cope with their futures
Seiffge-Krenke, Inge ; Persike, Malte ; Chau, Cecilia ; Hendry, Leo B. ; Kloepp, Marion ; Terzini-Hollar, Michelle ; Tam, Vicky ; Rodriguez Naranjo, Carmen ; Herrera, Dora ; Menna, Palma ; Rohail, Iffat ; Veisson, Marika ; Hoareau, Elsa ; Luwe, Merja ; Lončarić, Darko ; Han, Hyeyoun ; Regusch, Ludmilla
International journal of behavioural development - 36 258-270
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=655771
WOS
2012.
Differences in agency? How adolescents from 18 countries perceive and cope with their futures
Seiffge-Krenke I., Persike M., Chau C., Hendry L.B., Kloepp M., Terzini-Hollar M., Tam V., Rodriguez Naranjo C., Herrera, D., Menna P., Rohail I., Veisson M., Hoareau E., Luwe M., Loncaric D., Han H., Regusch L.,
International Journal of Behavioral Development - 36 258-270
Q2 A1 WOS
2011.
Vrijednosne orijentacije učenika strukovnih škola kao prediktori obrazaca ponašanja u socijalnim sukobima
Vlah, Nataša ; Lončarić, Darko ; Tatalović Vorkapić, Sanja
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja - 47 31-40
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=540764
2011.
Vrijednosne orijentacije učenika strukovnih škola kao prediktori obrazaca ponašanja u socijalnim sukobima
Vlah, Nataša ; Lončarić, Darko ; Tatalović Vorkapić, Sanja
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja - 47 31-40
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=540764
2011.
Volontiranje studenata s djecom i mladima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
Skočić Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko ; Rudelić, Aileen
Ljetopis socijalnog rada - 18 579-600
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=537200
WOS
2011.
Volontiranje studenata s djecom i mladima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
Skočić Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko ; Rudelić, Aileen
Ljetopis socijalnog rada - 18 579-600
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=537200
WOS
2011.
Struktura vrijednosnih orijentacija i hijerarhija vrednota učenika strukovnih škola
Vlah, Nataša ; Lončarić, Darko ; Tatalović Vorkapić, Sanja
Društvena istraživanja - 20 479-493
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=540141
WOS
2011.
Struktura vrijednosnih orijentacija i hijerarhija vrednota učenika strukovnih škola
Vlah, Nataša ; Lončarić, Darko ; Tatalović Vorkapić, Sanja
Društvena istraživanja - 20 479-493
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=540141
WOS
2011.
Struktura vrijednosnih orijentacija i hijerarhija vrednota učenika strukovnih škola( Structure and Hierarchy of Vocational School Students' Value Orientations )
Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, Sanja
Društvena istraživanja (1330-0288) 20 (2011), 2; 479-493 - 20 479-493
http://hrcak.srce.hr/file/103711
Q3 A1
2010.
All they need is love? Placing romantic stress in the context of other stressors: A 17-nation study
Seiffge-Krenke, Inge ; Bosma, Harke ; Chau, Cecilia ; Çok, Figen ; Gillespie, Cecilia ; Lončarić, Darko ; Molinar, Roberta ; Cunha, Magdalena ; Veisson, Marika ; Rohail, Iffat
International journal of behavioural development - 34 106-112
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=470316
WOS
2010.
All they need is love? Placing romantic stress in the context of other stressors: A 17-nation study
Seiffge-Krenke, Inge; Bosma, Harke; Chau, Cecilia; Çok, Figen; Gillespie, Cecilia; Loncaric, Darko; Molinar, Roberta; Cunha, Magdalena; Veisson, Marika; Rohail, Iffat;
International Journal of Behavioral Development - 34 106-112
http://bib.irb.hr/datoteka/470316.2010_SeiffgeKrenke_Loncaric_All_they_need_is_love.pdf
Q2 A1 WOS
2009.
Mišljenja studenata predškolskog odgoja o edukacijskom uključivanju djece s posebnim potrebama
Skočić-Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko ; Pinoza Kukurin, Zorina
- 507-515
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=466568
2009.
Children's achievements in composite measurement instruments for explosive strength
Caput-Jogunica, Romana ; De Privitellio, Sergio ; Lončarić, Darko
Acta Kinesiologica - 3 38-42
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=945426
2009.
Children's achievements in composite measurement instruments for explosive strength
Caput-Jogunica, Romana ; De Privitellio, Sergio ; Lončarić, Darko
Acta Kinesiologica - 3 38-42
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=450420
2009.
Extracurricular sports activities in preschool children: impact on motor achievements and physical literacy
Caput-Jogunica, Romana ; Lončarić, Darko ; De Privitellio, Sergio
Hrvatski športskomedicinski vjesnik - 24 82-87
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=450414
2009.
Profiliranje učiteljskih kompetencija
Lončarić, Darko ; Pejić Papak, Petra
Odgojne znanosti - 11 227-243
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=450386
WOS
2009.
Profiliranje učiteljskih kompetencija
Lončarić, Darko ; Pejić Papak, Petra
Odgojne znanosti - 11 227-243
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=450386
WOS
2008.
Proaktivna in defenzivna samoregulacija pri učenju
Lončarić, Darko ; Peklaj, Cirila
Psihološka obzorja / Horizons of Psychology - 17 73-88
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=470338
2008.
Analiza obrazaca suočavanja sa školskim neuspjehom: Kognitivne procjene i ishodi suočavanja
Lončarić, Darko
Društvena istraživanja - 17 573-592
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=348336
WOS
2007.
Identifikacija obrazaca suočavanja sa školskim neuspjehom
Lončarić, Darko
Suvremena psihologija - 10 55-76
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=323975
2007.
Adolescent coping with everyday stressors: A seven-nation study of youth from central, eastern, southern, and northern Europe
Gelhaar, Tim ; Seiffge-Krenke, Inge ; Borge, Anne ; Cicognani, Elvira ; Cunha, Madalena ; Lončarić, Darko ; Macek, Petr ; Steinhausen, Hans-Christoph ; Winkler Metzke, Christa
European Journal of Developmental Psychology - 4 129-156
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=323969
2006.
Suočavanje učenika s akademskim i interpersonalnim stresnim situacijama: provjera međusituacijske stabilnosti strategija suočavanja
Lončarić, Darko
Psihologijske teme (Psychological Topics) - 1 25-58
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=323967
2006.
Goal orientations, coping with school failure and school achievement
Brdar, Ingrid ; Rijavec, Majda ; Lončarić, Darko
European journal of psychology of education - 21 53-70
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=196890
WOS
2005.
Objašnjenje efekta bikondicionalne interpretacije logičkoga kondicionala modificiranim modelom informativnosti
Lončarić, Darko
Psihologijske teme - 1 19-37
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=235333
2004.
Provjera nekih teorijskih objašnjenja efekta sadržaja kod Wasonovog zadatka odabira
Lončarić, Darko
Psihologijske teme - 13 47-68
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=185302
2004.
Suočavanje s akademskim stresom i aktivnosti u slobodnom vremenu učenika
Brdar, Ingrid ; Lončarić, Darko
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja - 13 967-988
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=186853
WOS
2004.
Suočavanje s akademskim stresom i aktivnosti u slobodnom vremenu učenika( Coping with academic stress in relation to leisure activities of elementary and high school students )
Brdar, Ingrid; Lončarić, Darko
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 13 (2004), 6; 967-988 - 13 967-988
Q2 A1 WOS
2001.
Suočavanje sa stresom kod djece i adolescenata
Kalebić, Barbara ; Krapić, Nada ; Lončarić, Darko
Psihologijske teme - 10 3-33
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=92009
2001.
Suočavanje sa stresom kod djece i adolescenata
Kalebić, Barbara ; Krapić, Nada ; Lončarić, Darko
Psihologijske teme - 10 3-33
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=92009
Identifikacija obrazaca suočavanja sa školskim neuspjehom( Identifying the patterns of coping with school failure )
Lončarić, Darko
Suvremena psihologija (1331-9264) 10 (2007), 1; 55-76
Adolescent coping with everyday stressors: A seven-nation study of youth from central, eastern, southern, and northern Europe
Gelhaar, Tim; Seiffge-Krenke, Inge; Borge, Anne; Cicognani, Elvira; Cunha, Madalena; Lončarić, Darko; Macek, Petr; Steinhausen, Hans-Christoph; Winkler Metzke, Christa
European Journal of Developmental Psychology (1740-5629) 4 (2007), 2; 129-156
Profiliranje učiteljskih kompetencija( Profiling teacher competences )
Lončarić, Darko; Pejić Papak, Petra
Odgojne znanosti (1846-1204) 11 (2009), 2; 227-243
Extracurricular sports activities in preschool children: impact on motor achievements and physical literacy
Caput-Jogunica, Romana; Lončarić, Darko; De Privitellio, Sergio
Hrvatski športskomedicinski vjesnik (0354-0766) 24 (2009), 2; 82-87
Volontiranje studenata s djecom i mladima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama( Student volunteering among children and young people with special educational needs )
Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko; Rudelić, Aileen
Ljetopis socijalnog rada (1846-5412) 18 (2011), 3; 579-600
Posreduje li profesionalno sagorijevanje učinke osobine ličnosti na zadovoljstvo životom odgojitelja predškolske djece?( Does professional burnout mediate the effects of personality traits on life satisfaction among preschool teachers? )
Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko
Psihologijske teme (1332-0742) 22 (2013), 3; 431-445
Samoprocijenjene kompetencije studenata učiteljskog studija za rad s djecom s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama( Self-perceived competence of teacher training students for teaching children with special educational needs )
Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko; Kolombo, Marta; Perger, Sandra; Nastić, Milena; Trgovčić, Ena
Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 155 (2014), 3; 303-322
Analiza obrazaca suočavanja sa školskim neuspjehom: Kognitivne procjene i ishodi suočavanja( The Pattern Analysis of Coping with School failure: Stress Appraisals and Coping Outcomes )
Lončarić, Darko
Društvena istraživanja (1330-0288) 17 (2008), 3; 573-592
All they need is love? Placing romantic stress in the context of other stressors: A 17-nation study
Seiffge-Krenke, Inge; Bosma, Harke; Chau, Cecilia; Çok, Figen; Gillespie, Cecilia; Lončarić, Darko; Molinar, Roberta; Cunha, Magdalena; Veisson, Marika; Rohail, Iffat
International journal of behavioural development (0165-0254) 34 (2010), 2; 106-112
Differences in agency? How adolescents from 18 countries perceive and cope with their futures
Seiffge-Krenke, Inge; Persike, Malte; Chau, Cecilia; Hendry, Leo B.; Kloepp, Marion; Terzini-Hollar, Michelle; Tam, Vicky; Rodriguez Naranjo, Carmen; Herrera, Dora; Menna, Palma; Rohail, Iffat; Veisson, Marika; Hoareau, Elsa; Luwe, Merja; Lončarić, Darko; Han, Hyeyoun; Regusch, Ludmilla
International journal of behavioural development (0165-0254) 36 (2012), 4; 258-270
Mišljenje studenata predškolskog odgoja o edukacijskom uključivanju djece s posebnim potrebama( Attitudes of the preeschool education students about the educational inclusion of the children )
Sanja Skočić-Mihić; Darko Lončarić; Zorina Pinoza Kukurin
Curriculums of early and compulsory education / Bouillet, Dejana ; Milan, Matijević (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Zagreb , 2009. 507-515 (ISBN: 978-953-7210-24-3).
Behaviors of Concern to Croatian Primary School Teachers
Beaudoin, Kathleen; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko
Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Education Needs ConferenceBraga, Portugal :
Prilog razvoju i validaciji Skale učiteljskih kompetencija( Contribution to the development and validation of Teachers'Competence Scale )
Lončarić, Darko; Majić, Tatjana
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja – Zbornik radova: IV. simpozij / Prskalo, Ivan i sur. (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu , 2015. 150-162 (ISBN: 978-953-7210-82-3).
Wasonov zadatak odabira: Primjer evolucionističkog pristupa u kognitivnoj psihologiji( Wason selection task: an example of evolutionary approach in cognitive psychology )
Lončarić, Darko
Psihologijske teme (1332-0742) 8-9 (2000); 29-46
Suočavanje sa stresom kod djece i adolescenata( Coping with stress by children and adolescents )
Kalebić, Barbara; Krapić, Nada; Lončarić, Darko
Psihologijske teme (1332-0742) 10 (2001), 1; 3-33
Provjera nekih teorijskih objašnjenja efekta sadržaja kod Wasonovog zadatka odabira( An examination of some theoretical explanations of performance on thematic versions of Wason's selection task )
Lončarić, Darko
Psihologijske teme (1332-0742) 13 (2004); 47-68
Considering Transversal Competences, Personality and Reputation in the Context of the Teachers’ Professional Development
Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko; Anđić, Dunja; Skočić Mihić, Sanja
INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES (1913-9020) 8 (2015), 2; 8-20
Proaktivna in defenzivna samoregulacija pri učenju( Proactive and defensive self-regulation in learning )
Lončarić, Darko; Peklaj, Cirila
Psihološka obzorja / Horizons of Psychology (1318-1874) 17 (2008), 4; 73-88
VALIDACIJA HRVATSKE VERZIJE LJESTVICE SOCIO-EMOCIONALNE DOBROBITI I OTPORNOSTI PREDŠKOLSKE DJECE( THE VALIDATION OF THE CROATIAN VERSION OF THE SOCIO-EMOTIONAL WELL-BEING AND RESILIENCE SCALE IN PRESCHOOL CHILDREN )
Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 50 (2014), 2; 102-117
Značajke spavanja i sanjanja studenata psihologije( Characteristics of Sleeping and Dreaming in Psychology Students )
Tkalčić, Mladenka; Lončarić, Darko
Psihologijske teme (1332-0742) 6-7 (1998); 105-114
Objašnjenje efekta bikondicionalne interpretacije logičkoga kondicionala modificiranim modelom informativnosti( Biconditional interpretation of conditional propositions can be explained by the modified information gain model )
Lončarić, Darko
Psihologijske teme (1332-0742) 1 (2005); 19-37
Vrijednosne orijentacije učenika strukovnih škola kao prediktori obrazaca ponašanja u socijalnim sukobima( Vocational school students’ value orientations as predictors of behavioral patterns in social conflicts )
Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, Sanja
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 47 (2011), 1; 31-40
Suočavanje s akademskim stresom i aktivnosti u slobodnom vremenu učenika( Coping with academic stress in relation to leisure activities of elementary and high school students )
Brdar, Ingrid; Lončarić, Darko
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 13 (2004), 6; 967-988
Goal orientations, coping with school failure and school achievement
Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Lončarić, Darko
European journal of psychology of education (0256-2928) 21 (2006), 1; 53-70
Struktura vrijednosnih orijentacija i hijerarhija vrednota učenika strukovnih škola( Structure and Hierarchy of Vocational School Students' Value Orientations )
Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, Sanja
Društvena istraživanja (1330-0288) 20 (2011), 2; 479-493
Suočavanje učenika s akademskim i interpersonalnim stresnim situacijama: provjera međusituacijske stabilnosti strategija suočavanja( Students Coping with Academic and Interpersonal Stressors: Testing Cross-Situational Stability of Coping Strategies )
Lončarić, Darko
Psihologijske teme (Psychological Topics) (1332-0742) 1 (2006); 25-58
Children's achievements in composite measurement instruments for explosive strength
Caput-Jogunica, Romana; De Privitellio, Sergio; Lončarić, Darko
Acta Kinesiologica (1840-2976) 3 (2009), 2; 38-42
Posreduje li profesionalno sagorijevanje učinke osobine ličnosti na zadovoljstvo životom odgojitelja predškolske djece?( Does professional burnout mediate the effects of personality traits on life satisfaction among preschool teachers? )
Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko
Psihologijske teme (1332-0742) 22 (2013), 3; 431-445
Volontiranje studenata s djecom i mladima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama( Student volunteering among children and young people with special educational needs )
Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko; Rudelić, Aileen
Ljetopis socijalnog rada (1846-5412) 18 (2011), 3; 579-600
http://hrcak.srce.hr/file/112039
Q3 A1 WOS
Identifikacija obrazaca suočavanja sa školskim neuspjehom( Identifying the patterns of coping with school failure )
Lončarić, Darko
Suvremena psihologija (1331-9264) 10 (2007), 1; 55-76
https://sites.google.com/site/loncaricd/Home/hr/hr-bib/loncaric_2007_identifikacija
A1 WOS
Objašnjenje efekta bikondicionalne interpretacije logičkoga kondicionala modificiranim modelom informativnosti( Biconditional interpretation of conditional propositions can be explained by the modified information gain model )
Lončarić, Darko
Psihologijske teme (1332-0742) 1 (2005); 19-37
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak_download&id_clanak_jezik=7865
Adolescent coping with everyday stressors: A seven-nation study of youth from central, eastern, southern, and northern Europe
Gelhaar, Tim; Seiffge-Krenke, Inge; Borge, Anne; Cicognani, Elvira; Cunha, Madalena; Lončarić, Darko; Macek, Petr; Steinhausen, Hans-Christoph; Winkler Metzke, Christa
European Journal of Developmental Psychology (1740-5629) 4 (2007), 2; 129-156
A1 WOS
Analiza obrazaca suočavanja sa školskim neuspjehom: Kognitivne procjene i ishodi suočavanja( The Pattern Analysis of Coping with School failure: Stress Appraisals and Coping Outcomes )
Lončarić, Darko
Društvena istraživanja (1330-0288) 17 (2008), 3; 573-592
http://hrcak.srce.hr/file/40216
Q3 A1 WOS
Spol i dob kao odrednice samoreguliranog učenja za cjeloživotno obrazovanje( Sex and age differences in self-regulated learning for lifelong education )
Lončarić, Darko
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: zbornik radova s Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa / Bacalja, Robert (ur.). - Zadar : Sveučilište u Zadru – Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja , 2010. 104-118 (ISBN: 978-953-7237-40-0).
Mišljenje studenata predškolskog odgoja o edukacijskom uključivanju djece s posebnim potrebama( Attitudes of the preeschool education students about the educational inclusion of the children )
Sanja Skočić-Mihić; Darko Lončarić; Zorina Pinoza Kukurin
Curriculums of early and compulsory education / Bouillet, Dejana ; Milan, Matijević (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Zagreb , 2009. 507-515 (ISBN: 978-953-7210-24-3).
Značajke spavanja i sanjanja studenata psihologije( Characteristics of Sleeping and Dreaming in Psychology Students )
Tkalčić, Mladenka; Lončarić, Darko
Psihologijske teme (1332-0742) 6-7 (1998); 105-114
Wasonov zadatak odabira: Primjer evolucionističkog pristupa u kognitivnoj psihologiji( Wason selection task: an example of evolutionary approach in cognitive psychology )
Lončarić, Darko
Psihologijske teme (1332-0742) 8-9 (2000); 29-46
Suočavanje sa stresom kod djece i adolescenata( Coping with stress by children and adolescents )
Kalebić, Barbara; Krapić, Nada; Lončarić, Darko
Psihologijske teme (1332-0742) 10 (2001), 1; 3-33
Suočavanje učenika s akademskim i interpersonalnim stresnim situacijama: provjera međusituacijske stabilnosti strategija suočavanja( Students Coping with Academic and Interpersonal Stressors: Testing Cross-Situational Stability of Coping Strategies )
Lončarić, Darko
Psihologijske teme (Psychological Topics) (1332-0742) 1 (2006); 25-58
Proaktivna in defenzivna samoregulacija pri učenju( Proactive and defensive self-regulation in learning )
Lončarić, Darko; Peklaj, Cirila
Psihološka obzorja / Horizons of Psychology (1318-1874) 17 (2008), 4; 73-88
Profiliranje učiteljskih kompetencija( Profiling teacher competences )
Lončarić, Darko; Pejić Papak, Petra
Odgojne znanosti (1846-1204) 11 (2009), 2; 227-243
Goal orientations, coping with school failure and school achievement
Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Lončarić, Darko
European journal of psychology of education (0256-2928) 21 (2006), 1; 53-70
Q3 A1 WOS
Vrijednosne orijentacije učenika strukovnih škola kao prediktori obrazaca ponašanja u socijalnim sukobima( Vocational school students’ value orientations as predictors of behavioral patterns in social conflicts )
Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, Sanja
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 47 (2011), 1; 31-40
http://hrcak.srce.hr/file/95104
Q3
Extracurricular sports activities in preschool children: impact on motor achievements and physical literacy
Caput-Jogunica, Romana; Lončarić, Darko; De Privitellio, Sergio
Hrvatski športskomedicinski vjesnik (0354-0766) 24 (2009), 2; 82-87
Children's achievements in composite measurement instruments for explosive strength
Caput-Jogunica, Romana; De Privitellio, Sergio; Lončarić, Darko
Acta Kinesiologica (1840-2976) 3 (2009), 2; 38-42
1999/2000
Wasonov zadatak odabira: Primjer evolucionističkog pristupa u kognitivnoj psihologiji
Lončarić, Darko
Psihologijske teme - 8-9 29-46
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=119983
1997/1998
Značajke spavanja i sanjanja studenata psihologije
Tkalčić, Mladenka ; Lončarić, Darko
Psihologijske teme - 6-7 105-114
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=119797
Znanstvene knjige
2017.
Classroom Size and Frequency of Challenging Behaviours in Relation to the Support that Teachers Need in Managing those Behaviours
Beaudoin, Kathleen ; Lončarić, Darko ; Skočić Mihić, Sanja
Vujičić, Lidija ; Holz, Oliver ; Duh, Matjaž ; Michielsen, Melissa
LIT Verlag
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=880916
2016.
Frequency of Challenging Behaviours Perceived by Croatian Preschool Teachers
Beaudoin, Kathleen ; Skočić Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko
Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva
Dječji vrtić ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=811198
2014.
Pintrichev i Zimmermanov model samoregulacije učenja
Nikčević-Milković, Anela ; Lončarić, Darko
Lončarić, Darko
Učiteljski fakultet
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=790575
2014.
Testing Mediation with Learning and Coping Strategies: Direct and Mediated Effects of Anxiety and Self-Efficacy on School Performance
Loncaric, Darko
Galmonte, Alessandra ; Actis-Grosso, Rossana
Cambridge Scholars Publishing
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=755541
2014.
Testing Mediation with Learning and Coping Strategies: Direct and Mediated Effects of Anxiety and Self-Efficacy on School Performance
Lončarić, Darko
Galmonte, Alessandra ; Actis-Grosso, Rossana
Cambridge Scholars Publishing
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=724700
2014.
Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena
Lončarić, Darko
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=767560
2014.
Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena( Motivation and Self-Regulated Learning Strategies: Theory, Measurement and Application )
Autor knjige
Lončarić, Darko
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci Rijeka
2014.
Testing Mediation with Learning and Coping Strategies: Direct and Mediated Effects of Anxiety and Self-Efficacy on School Performance
Autor poglavlja u knjizi
Loncaric, Darko
Different Psychological Perspectives on Cognitive Processes: Current Research Trends in Alps-Adria Region
A. Galmonte i R. Actis-Grosso
Cambridge Scholars Publishing Newcastle upon Tyne
2011.
To Flourish, Arm or Fade Away? Proactive, Defensive and Depressive Patterns of Self-Regulated Learning
Lončarić, Darko
Brdar, Ingrid
Springer
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=540049
2011.
To Flourish, Arm or Fade Away? Proactive, Defensive and Depressive Patterns of Self-Regulated Learning
Lončarić, Darko
Brdar, Ingrid
Springer
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=540049
2011.
Vodič u postupku izbora u zvanja
Krstović, Jasna ; Lončarić, Darko
Učiteljski fakultet u Rijeci
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=548327
2011.
To Flourish, Arm or Fade Away? Proactive, Defensive and Depressive Patterns of Self-Regulated Learning
Autor poglavlja u knjizi
Loncaric, Darko
The Human Pursuit of Well-Being
Ingrid Brdar
Springer London
https://sites.google.com/site/loncaricd/Home/hr/hr-bib/loncaric_2011_to_flourish
2008.
Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja
Lončarić, Darko
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Učiteljski fakultet
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=358253
2007.
Comparing the cross-situational stability of coping strategies and coping patterns
Lončarić, Darko
Ćubela Adorić, Vera
Sveučilište u Zadru
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=323981
Kongresna priopćenja
27.05.2017.
Classroom Size and Frequency of Challenging Behaviours in Relation to the Support that Teachers Need in Managing those Behaviours
Beaudoin, Kathleen ; Lončarić, Darko ; Skočić Mihić, Sanja
Predavanje
10th INTERNATIONAL CONFERENCE Current Trends in Higher Education in Europe, Theme: Institutional Childhood: Contemporary Educational Challenges Rijeka, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=882100
12.11.2016.
REI model: opis i primjena u razumijevanju i ublažavanju poteškoća vezanih uz disleksiju
Martan, Valentina ; Miletić Erik ; Lončarić Darko
Poster
24. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija u prevenciji poremećaja i očuvanju zdravlja Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=845252
14.10.2016.
Preschool Teachers’ Concern for Challenging Behaviors of Children
Beaudoin, Kathleen ; Skočić Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko
Predavanje
11. Međunarodni balkanski kongres obrazovanja i znanosti, Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost Poreč, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=858223
26.08.2016.
Application of the Hero's Journey Framework in Popular Fantasy Novels for Children: Increasing Reading Moivation and Self-Regulation in Elementary Schools
Riman, Kristina ; Lončarić, Darko
Poster
5th International Conference on Knowledge, Culture and Society Turku, Finska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=832753
21.05.2016.
Learning to self-regulate creative writing in schools: effects of goals and motivation on writing self-regulation and performance
Lončarić, Darko ; Nikčević-Milković, Anela
Poster
13th ICIE Conference on Excellence in Education & Psychology Rijeka, Croatia
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=817699
21.05.2016.
Promjene u samoregulaciji učenja nakon doživljaja neuspjeha u školskom zadatku pisanja eseja
Nikčević-Milković, Anela ; Lončarić, Darko
Predavanje
Dani psihologije (20 ; Zadar) Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=817692
26.09.2015.
Uvjerenja učitelja o disleksiji
Martan, Valentina ; Skočić Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko
Predavanje
Kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem "Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse" (5 ; 2015) Osijek, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=780667
28.08.2015.
Developmental fears, frustrations and fantasies in children’s fantasy novels providing opportunities for educational life skills training programs
Riman, Kristina ; Lončarić, Darko
Predavanje
18th International Academic Conference London, Velika Britanija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=832920
08.05.2015.
PRILOG VREDNOVANJU UČINAKA PRVE FAZE NTC SUSTAVA UČENJA U PREDŠKOLSKOM ODGOJU
Lončarić, Darko ; Novak, Anna
Predavanje
V. dani Šime i Ante Starčevića : Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića u okviru Gospić, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=760810
15.04.2015.
Kompetencije učitelja za poticanje proaktivnih kauzalnih atribucija kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju
Martan, Valentina ; Skočić Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko
Predavanje
Konferencija Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu međunarodna znanstvena konferencija, Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=857387
08.11.2014.
Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena
Lončarić, Darko ; Nikčević-Milković, Anela ; Močibob, Maja
Pozvano
22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem Rovinj, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=791889
08.11.2014.
Considering transversal competences, personality and reputation in the context of teachers' professional development
Čepić, Renata ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Lončarić, Darko ; Anđić, Dunja ; Skočić Mihić, Sanja
Poster
Godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem Kako obrazovanju dodati boju? : uloga i izazovi za psihologe 8232 ; 2014) Rovinj, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=734530
17.10.2014.
Atribucije školskog uspjeha i školskog neuspjeha kod učenika sa specifičnim teškoćama učenja
Martan, Valentina ; Lončarić, Darko ; Skočić Mihić, Sanja
Predavanje
Dani obrazovnih znanosti “Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama” (2 ; 2014) Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=726719
31.05.2014.
Mjerenja emocionalnih varijabli u istraživanju samoregulacije učenja u podučju pisanja
Nikčević-Milković, Anela ; Lončarić, Darko
Predavanje
XIX. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=790868
31.05.2014.
Measuring a socio-emotional well-being and resilience in preschool children
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Lončarić, Darko
Poster
Međunarodni znanstveno-stručni skup Dani psihologije u Zadru (19 ; 2014) Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=699930
17.05.2014.
Are teachers adequately prepared to manage difficult behavior in Croatian classrooms? Teacher preparation, strategy use and needed supports
Beaudoin, Kathleen ; Lončarić, Darko ; Skočić Mihić, Sanja
Predavanje
Teacher Education Policy in Europe Network (TEPE) 2014 Conference : “Overcoming Fragmentation in Teacher Education Policy and Practice” Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=726394
13.04.2013.
Samoregulacija učenja u području pisanja
Nikčević-Milković, Anela ; Lončarić, Darko
Predavanje
21. dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=661988
26.10.2012.
Samoprocijenjene kompetencije studenata učiteljskog studija za rad s djecom s posebnim potrebama
Nastić, Milena ; Kolombo, Marta ; Perger, Sandra ; Trgovčić, Ena ; Skočić Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko
Predavanje
Dani obrazovnih znanosti (1 ; 2012) Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=661981
26.10.2012.
Metrijske karakteristike skale razredne klime u inkluzivnim razredima
Japundžić, Ana ; Konjić, Kristina ; Skočić Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko
Predavanje
Dani obrazovnih znanosti (1 ; 2012) Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=661978
26.10.2012.
Pristupi učenju studentica početne i završne godine učiteljskih studija – ima li promjena?
Marušić, Iris ; Lončarić, Darko ; Jugović, Ivana
Predavanje
Dani obrazovnih znanosti (1 ; 2012) Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=602586
29.09.2012.
Scale of self-assessment of social behavior of adolescents
Vlah, Nataša ; Lončarić, Darko ; Tatalović Vorkapić, Sanja
Predavanje
8th International Scientific Conference Research in Education and Rehabilitation Sciences Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=662079
29.09.2012.
Preschool teacher’s perceived competence in managing challenging behaviors of children
Beadoin, Kathleen ; Skočić Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko
Predavanje
Međunarodni znanstveni skup Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima (8 ; 2012) Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=661974
26.05.2012.
Samoregulacija učenja u području pisanja.
Nikčević-Milković, Anela ; Lončarić, Darko
Predavanje
XVIII. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=790862
16.10.2010.
Samoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju
Lončarić, Darko ; Dubrović, Teodora
Ostalo
Kroskulturalna psihologija Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=565407
16.10.2010.
Samoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju
Lončarić, Darko ; Dubrović, Teodora
Ostalo
Kroskulturalna psihologija Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=565407
16.10.2010.
Moguće (kros)kulturalne implikacije obrambenog obrasca samoregulacije učenja
Lončarić, Darko
Predavanje
Naziv skupa: 18. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kroskulturalna psihologija Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=502398
07.06.2009.
Struktura i hijerarhija vrijednosnih orijentacija učenika strukovnih škola primorsko-goranske županije
Mirolović Vlah, Nataša ; Lončarić, Darko ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Franc, Renata
Poster
II. hrvatski kongres primijenjene psihologije Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=419941
29.05.2009.
Funkcionalna organizacija strategija učenja i suočavanja sa školskim neuspjehom
Lončarić, Darko ; Peklaj, Cirila
Predavanje
XVII. dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=479619
04.10.2008.
How anxiety and self-efficacy affect school performance: Mediating role of learning and coping strategies
Lončarić, Darko
Predavanje
8th Alps-Adria Psychology Conference Slovenija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=394078
04.07.2008.
To flourish, arm or fade away? Proactive, defensive and depressive patterns of self-regulated learning
Lončarić, Darko
Predavanje
4th European Conference on Positive Psychology Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=394091
31.05.2008.
Spol i dob kao odrednice samoreguliranog učenja za cjeloživotno obrazovanje
Lončarić, Darko
Predavanje
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=502409
31.05.2008.
Osobne i razvojne odrednice samoreguliranog učenja za cjeloživotno obrazovanje
Lončarić, Darko
Predavanje
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgajatelja Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=358262
31.05.2008.
Posreduju li strategije učenja i suočavanja efekte motivacijskih strategija na školsko postignuće?
Lončarić, Darko
Predavanje
XVI. dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=358258
2008.
Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja( The role of self-regulated learning in the sustainable development of education )
Lončarić, Darko
Učiteljski fakultet
15.12.2007.
Kognitivne i motivacijske komponente samoreguliranog učenja: konstrukcija i validacija upitnika
Lončarić, Darko
Predavanje
18. Dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=323985
15.12.2007.
Longitudinalna analiza suočavanja učenika s akademskim stresom u odnosu na spol i zdravlje
Brdar, Ingrid ; Lončarić, Darko
Predavanje
18. dani Ramira i Zorana Bujasa 18th Ramiro and Zoran Bujas' Days
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=320427
29.08.2007.
Gender differences in coping with school failure: A longitudinal perspective
Brdar, Ingrid ; Lončarić, Darko
Pozvano
13th International Congress ESCAP Firenca, Italija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=308739
27.05.2006.
Provjera situacijske stabilnosti suočavanja učenika s akademskim i interpersonalnim stresom
Lončarić, Darko
Predavanje
XV. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=252368
15.07.2005.
How do European Adolescents Cope with Everyday Stress? A four Nation-Study with Youths from Germany, Croatia, Estonia and Portugal
Gelhaar, Tim ; Seiffge-Krenke, Inge ; Cunha, Madalena ; Kirsch, Bärbel ; Lončarić, Darko
Poster
7th Regional Congress of the International Association of Cross-Cultural Psychology Španjolska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=200435
04.06.2005.
The Pattern Approach to Coping Research: Re-examining the Personality-Coping Relationship
Lončarić, Darko
Predavanje
7th Alps-Adria Conference in Psychology Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=196985
13.11.2004.
Učenici s različitim obrascima upotrebe psihoaktivnih tvari: Osobine ličnosti i strategije suočavanja sa stresom
Lončarić, Darko ; Brdar, Ingrid
Predavanje
12. godišnja konferencije hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=185304
08.05.2004.
Adolescent coping with everyday stressors: A seven nation-study with youth from Central, Eastern, Southern and Northern Europe
Gelhaar, Tim ; Borge, Anne ; Cicognani, Elvira ; Cunha, Madalena ; Lončarić, Darko ; Macek, Petr ; Steinhausen, Hans-Christoph ; Winkler-Metzge, Christa
Predavanje
Symposium "Stress and coping in adolescence: An internationl perspective", EARA 2004 Porto, Portugal
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=150881
08.05.2004.
Goal Orientation, Coping With School Failure and School Achievement
Brdar, Ingrid ; Rijavec, Majda ; Lončarić, Darko
Predavanje
Symposium "Stress and coping in adolescence: An internationl perspective", EARA 2004 Porto, Portugal
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=148207
25.05.2002.
Suočavanje s akademskim stresom i slobodno vrijeme učenika
Brdar, Ingrid ; Lončarić, Darko
Predavanje
XIII. Dani psihologije u Zadru Zadar, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=89594
15.12.2001.
Provjera nekih suprostavljenih teorijskih objašnjenja efekta sadržaja na Wasonovom zadatku odabira
Lončarić, Darko
Predavanje
15. Dani Ramira bujasa Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=120021
Longitudinalna analiza suočavanja učenika s akademskim stresom u odnosu na spol i zdravlje( Longitudinal analysis of students' coping with academic stress in relation to gender and health )
Brdar, Ingrid; Lončarić, Darko
Provjera situacijske stabilnosti suočavanja učenika s akademskim i interpersonalnim stresom( Investigation of the cross-situational stability of coping with academic and interpersonal stressors in elementary school pupils )
Lončarić, Darko
To flourish, arm or fade away? Proactive, defensive and depressive patterns of self-regulated learning
Lončarić, Darko
Posreduju li strategije učenja i suočavanja efekte motivacijskih strategija na školsko postignuće?( Do coping and learning strategies mediate effects of motivational strategies onto school achievement? )
Lončarić, Darko
Utjecaj razine obrazovanja poslodavaca na percepciju teškoća pri zapošljavanju i radu osoba s oštećenjima vida( Influence of level of education of employers on the perception of difficulties in recruitment and work of persons with visual disabilities )
Skočić Mihić, Sanja; Pinoza-Kukurin, Z.; Lončarić, D.
Učiteljske kompetencije( Teachers' competences )
Majić, Tatjana; Lončarić, Darko
Provjera nekih suprostavljenih teorijskih objašnjenja efekta sadržaja na Wasonovom zadatku odabira( Empirical validation of competing theories about the content effect in Wason selection task. )
Lončarić, Darko
Učenici s različitim obrascima upotrebe psihoaktivnih tvari: Osobine ličnosti i strategije suočavanja sa stresom( Students with different patterns of substance use: Personality and coping strategies )
Lončarić, Darko; Brdar, Ingrid
Adolescent coping with everyday stressors: A seven nation-study with youth from Central, Eastern, Southern and Northern Europe
Gelhaar, Tim; Borge, Anne; Cicognani, Elvira; Cunha, Madalena; Lončarić, Darko; Macek, Petr; Steinhausen, Hans-Christoph; Winkler-Metzge, Christa
The Pattern Approach to Coping Research: Re-examining the Personality-Coping Relationship
Lončarić, Darko
How do European Adolescents Cope with Everyday Stress? A four Nation-Study with Youths from Germany, Croatia, Estonia and Portugal
Gelhaar, Tim; Seiffge-Krenke, Inge; Cunha, Madalena; Kirsch, Bärbel; Lončarić, Darko
Kognitivne i motivacijske komponente samoreguliranog učenja: konstrukcija i validacija upitnika( Cognitive and motivational components of self-regulated learning: questionnaire construction and validation )
Lončarić, Darko
Metrijske karakteristike skale razredne klime u inkluzivnim razredima
Japundžić, Ana; Konjić, Kristina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko
Preschool teacher’s perceived competence in managing challenging behaviors of children
Beadoin, Kathleen; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko
Gender differences in coping with school failure: A longitudinal perspective
Brdar, Ingrid; Lončarić, Darko
Samoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju( Self-regulated learning: challenges of implementation in education )
Lončarić, Darko; Dubrović, Teodora
Moguće (kros)kulturalne implikacije obrambenog obrasca samoregulacije učenja( Possible (cross)cultural implications of defensive self-regulation learning pattern )
Lončarić, Darko
Scale of self-assessment of social behavior of adolescents
Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, Sanja
Pristupi učenju studentica početne i završne godine učiteljskih studija – ima li promjena?( Learning approaches of first-year and fnal-year student teachers: Are there any changes? )
Marušić, Iris; Lončarić, Darko; Jugović, Ivana
Posreduje li profesionalno sagorijevanje učinke osobina ličnosti na zadovoljstvo životom odgajatelja predškolske djece?
Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko
Samoregulacija učenja u području pisanja( Self-regulation of learning in the field of writing )
Nikčević-Milković, Anela; Lončarić, Darko
Considering transversal competences, personality and reputation in the context of teachers' professional development
Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko; Anđić, Dunja; Skočić Mihić, Sanja
Are teachers adequately prepared to manage difficult behavior in Croatian classrooms? Teacher preparation, strategy use and needed supports
Beaudoin, Kathleen; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, Sanja
How anxiety and self-efficacy affect school performance: Mediating role of learning and coping strategies
Lončarić, Darko
Samoprocijenjene kompetencije studenata učiteljskog studija za rad s djecom s posebnim potrebama
Nastić, Milena; Kolombo, Marta; Perger, Sandra; Trgovčić, Ena; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko
Suočavanje s akademskim stresom i slobodno vrijeme učenika( Coping with academic stress and leisure )
Brdar, Ingrid; Lončarić, Darko
Goal Orientation, Coping With School Failure and School Achievement
Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Lončarić, Darko
Atribucije školskog uspjeha i školskog neuspjeha kod učenika sa specifičnim teškoćama učenja( Attribution of academic achievement and school failure for children with specific learning disabilities )
Martan, Valentina; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, Sanja
PRILOG VREDNOVANJU UČINAKA PRVE FAZE NTC SUSTAVA UČENJA U PREDŠKOLSKOM ODGOJU( CONTRIBUTION TO THE EVALUATION OF EFFECTS OF THE FIRST PHASE OF THE NTC SYSTEM OF LEARNING IN PRESCHOOL EDUCATION )
Lončarić, Darko; Novak, Anna
Spol i dob kao odrednice samoreguliranog učenja za cjeloživotno obrazovanje( Sex and age differences in self-regulated learning for lifelong education )
Lončarić, Darko
Kompetencije učitelja za poticanje proaktivnih kauzalnih atribucija kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju( Teacher Competences for Encouragement of Proactive Causal Attributions in Pupils with Specific Learning Disabilities )
Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko
Osobne i razvojne odrednice samoreguliranog učenja za cjeloživotno obrazovanje( Personal and Developmental Determinants of Self-Regulated Learning for Lifelong Education )
Lončarić, Darko
Struktura i hijerarhija vrijednosnih orijentacija učenika strukovnih škola primorsko-goranske županije( Structure and hierarchy of value orientations among pupils of professional schools in Primorsko oranska district )
Mirolović Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, Sanja; Franc, Renata
Funkcionalna organizacija strategija učenja i suočavanja sa školskim neuspjehom( Functional organization of learning strategies and school failure coping strategies )
Lončarić, Darko; Peklaj, Cirila
MEASURING A SOCIO-EMOTIONAL WELL-BEING AND RESILIENCE IN PRESCHOOL CHILDREN
Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko
Pristupi učenju studentica početne i završne godine učiteljskih studija – ima li promjena?( Learning approaches of first-year and fnal-year student teachers: Are there any changes? )
Marušić, Iris; Lončarić, Darko; Jugović, Ivana
Posreduje li profesionalno sagorijevanje učinke osobina ličnosti na zadovoljstvo životom odgajatelja predškolske djece?
Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko
Samoregulacija učenja u području pisanja( Self-regulation of learning in the field of writing )
Nikčević-Milković, Anela; Lončarić, Darko
Longitudinalna analiza suočavanja učenika s akademskim stresom u odnosu na spol i zdravlje( Longitudinal analysis of students' coping with academic stress in relation to gender and health )
Brdar, Ingrid; Lončarić, Darko
Adolescent coping with everyday stressors: A seven nation-study with youth from Central, Eastern, Southern and Northern Europe
Gelhaar, Tim; Borge, Anne; Cicognani, Elvira; Cunha, Madalena; Lončarić, Darko; Macek, Petr; Steinhausen, Hans-Christoph; Winkler-Metzge, Christa
Suočavanje s akademskim stresom i slobodno vrijeme učenika( Coping with academic stress and leisure )
Brdar, Ingrid; Lončarić, Darko
Provjera nekih suprostavljenih teorijskih objašnjenja efekta sadržaja na Wasonovom zadatku odabira( Empirical validation of competing theories about the content effect in Wason selection task. )
Lončarić, Darko
To flourish, arm or fade away? Proactive, defensive and depressive patterns of self-regulated learning
Lončarić, Darko
Struktura i hijerarhija vrijednosnih orijentacija učenika strukovnih škola primorsko-goranske županije( Structure and hierarchy of value orientations among pupils of professional schools in Primorsko oranska district )
Mirolović Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, Sanja; Franc, Renata
Posreduju li strategije učenja i suočavanja efekte motivacijskih strategija na školsko postignuće?( Do coping and learning strategies mediate effects of motivational strategies onto school achievement? )
Lončarić, Darko
Funkcionalna organizacija strategija učenja i suočavanja sa školskim neuspjehom( Functional organization of learning strategies and school failure coping strategies )
Lončarić, Darko; Peklaj, Cirila
Scale of self-assessment of social behavior of adolescents
Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, Sanja
Samoprocijenjene kompetencije studenata učiteljskog studija za rad s djecom s posebnim potrebama
Nastić, Milena; Kolombo, Marta; Perger, Sandra; Trgovčić, Ena; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko
Metrijske karakteristike skale razredne klime u inkluzivnim razredima
Japundžić, Ana; Konjić, Kristina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko
Pristupi učenju studentica početne i završne godine učiteljskih studija – ima li promjena?( Learning approaches of first-year and fnal-year student teachers: Are there any changes? )
Marušić, Iris; Lončarić, Darko; Jugović, Ivana
How anxiety and self-efficacy affect school performance: Mediating role of learning and coping strategies
Lončarić, Darko
Samoregulacija učenja u području pisanja( Self-regulation of learning in the field of writing )
Nikčević-Milković, Anela; Lončarić, Darko
11.-13. travnja 2013.
Posreduje li profesionalno sagorijevanje učinke osobina ličnosti na zadovoljstvo životom odgajatelja predškolske djece?
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Lončarić, Darko
Poster
21. Dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=699927
Mentorstvo doktorandima
2009. do 24.07.2012
Samoregulacija učenja u području pisanja
Anela Nikčević-Milković
Doktorski studij psihologije na Sveučilištu u Zagrebu
Datum obrane: 24.07.2012
Znanstveni skupovi
05.-08.11.2014.
22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem: Kako obrazovanju dodati boju
Rovinj Član Programskog odbora znanstveno-stručnog skupa
21. do 23. svibnja 2008. godine.
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Plitvice Član Programskog odbora znanstveno-stručnog skupa
Uredništva časopisa
2023.
Odgojno-obrazovne teme
2011. - 2020.
Psihologijske teme
Stručna djelatnost
Stručna aktivnost
01.02.2013. -
Okrugli stol u organizaciji 6. Tjedna psihologije u Hrvatskoj: Volontiranje na Sveučilištu u Rijeci: Gdje smo i kuda idemo?
Rijeka psihologije 2013.
01.02.2013. -
Okrugli stol u organizaciji 6. Tjedna psihologije u Hrvatskoj: Putevi i stranputice samoreguliranog učenja.
Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci
2013. -
Unutarnja prosudba sustava za osiguravanje kvalitete na Sveučilištu u Rijeci za sastavnicu Pravni fakultet
Sveučilište u Rijeci
Voditelj
2012. -
Vanjska neovisna periodičnu prosudbu sustava osiguravanja kvalitete Sveučilišta u Zadru
Agencija za znanost i visoko obrazovanje
Član povjerenstva
2012. -
Priprema posjeta vanjske neovisne prosudbe sustava osiguranja kvalitete Sveučilišta u Rijeci
Sveučilište u Rijeci
Član povjerenstva
01.12.2010. -
Stručno izlaganje na Županijskom stručnom vijeću ravnatelja osnovnih škola Primorsko-goranske županije: Kompetentan učitelj/učiteljica: Kompetencije magistra(e) primarnog obrazovanja i program učiteljskog studija.
Osnovna škola Hreljin
01.05.2010. -
Stručno izlaganje na Državnom stručnom skupu voditelja Županijskih stručnih vijeća stručnih suradnika i nastavnika psihologije: Prikaz primjera cjelovitih programa samoregulacije učenja.
Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb,
01.10.2009. -
Stručno izlaganje na Državnom stručnom skupu voditelja Županijskih stručnih vijeća stručnih suradnika i nastavnika psihologije: Samoregulacija učenja: kako ju prepoznati i razviti
gencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb,
01.10.2009. -
Stručno izlaganje na Državnom stručnom skupu voditelja Županijskih stručnih vijeća stručnih suradnika i nastavnika psihologije : Razvojni aspekti samoregulacije učenja
Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb,
01.10.2009. -
Stručno izlaganje na državnom stručnom skupu voditelja Županijskih stručnih vijeća stručnih suradnika i nastavnika psihologije: Samoregulacija učenja: povijesna perspektiva.
Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb,
01.02.2009. -
Stručno izlaganje na skupu voditelja Županijskih stručnih vijeća stručnih suradnika i nastavnika psihologije: Samoregulacija učenja kao preduvjet cjeloživotnog učenja i obrazovanja.
Agencije za odgoj i obrazovanje, Zagreb
01.10.2007. -
Stručno izlaganje odgajateljima održano u Učeničkom domu Kvarner: Osnove komunikacije i komunikacijskih vještina
Učenički dom Kvarner, Rijeka
01.11.2006. -
Stručno izlaganje Nastavničkom vijeću osnovne škole : Samoregulirano učenje: strategija uspjeha.
Osnovne škola Milan Brozović, Kastav
Izlagač
2006. - 2009.
Sudjelovanje u radu Odbora za upravljanje i unaprjeđenje kvalitete Visoke učiteljske škole i Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
Visoka učiteljska škola i Učiteljski fakultet
Voditelj i član
01.02.2003. -
Izlaganje na stručnom skupu "Stres učenika u školi": Suočavanje sa školskim stresom kod osnovnoškolske djece.
Medicinska škola u Rijeci
Izlagač
01.05.2002. -
Uređivanje strukovnog časopisa "Psiholog: Hrvatski psihologijski magazin" za broj 3 (1), svibanj, 2002.
Društvo psihologa Primorsko-goranske županije
Član uredničkog odbora
Stručno izlaganje u osnovnoj školi : Osobine učenika koji upotrebljavaju lakše droge: Kako spriječiti takva rizična ponašanja?
Osnovna škola Milan Brozović, Kastav
Izlagač
Javno djelovanje
Popularizacija znanosti
01.02.2013.
Detalji
Okrugli stol u organizaciji 6. Tjedna psihologije u Hrvatskoj, Rijeka psihologije 2013
Rijeka, Hrvatska.
Administrativna djelatnost
Rukovođenje na sveučilištu
2010. - 2013.
Prodekan za znanost i međunarodnui suradnju
Učiteljski fakultet u Rijeci
2007. - 2010.
Pročelnik Odsjeka za učiteljski studij
Učiteljski fakultet u Rijeci / Odsjek za učiteljski studij
21. veljače 2006. god. - ožujka 2009
Voditelj i član Odbora za kvalitetu Visoke učiteljske škole i Učiteljskog fakulteta u Rijeci
Učiteljski fakultet u Rijeci / Odbora za upravljanje i unaprjeđenje kvalitete Visoke učiteljske škole i Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
Projekti
Znanstveni projekti
02.10.2017. - 01.09.2019.
"Games for Learning Algorithmic Thinking - GLAT" (2017-1-HR01-KA201-035429)
Suradnik
ESF preko Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta
2014. -
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
Suradnik
Sveučilište u Rijeci i Ministarstvo znanosti obrazovanja i športa kroz programske ugovore
2014. -
Profesionalni razvoj učitelja tijekom inicijalnog obrazovanja - longitudinalni pristup
Suradnik
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa te Institut za društvena istraživanja u Zagrebu
2010. - 2013.
Profesionalni razvoj učitelja tijekom inicijalnog obrazovanja i pripravništva
Suradnik
Ministarstvo znanosti obrazovanja i športa
2007. - 2013.
Odrednice optimalnog razvoja i psihološke dobrobiti adolescenata
Suradnik
Ministarstvo znanosti obrazovanja i športa
2000. - 2003.
Suočavanje djece sa stresom u školi
Znanstveni novak
Ministarstvo znanosti i tehnologije
Stručni projekti
2015. - 2016.
Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja
MZOŠ; Europski socijalni fond, operativni program Razvoj ljudskih potencijala, natječaj: Unapređivanje kvalitete u visokom obrazovanju uz primjenu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira
Projekti u znanosti - Voditelj projekta
izv.prof.dr.sc.Darko Lončarić
Učiteljska uvjerenja kao odrednice samoregulacije i kreativnosti učenika u STEM području obrazovanja
Društvene znanosti
Projekti u znanosti - Suradnik na projektu
prof. dr. sc.Renata Čepić
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
Društvene znanosti