Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
2006. - 2009.
Doktor ekonomskih znanosti
Doctoral Programme in Multicultural management
University of St. Gallen
2003. - 2005.
Master in International Management
CEMS Master of International Management
University of St. Gallen; Stockholm School of Economics, Silca-Unican-Elzett; Universita di Luigi Bocconi
2002. - 2004.
Master of Science in Interational Management
Master of Science in International Management
University of St. Gallen (exchange semester Stockholm School of Economics)
1996. - 2001.
Diplomirani ekonomist
Dodiplomski studij: Međunarodna razmjena
Ekonomski fakultet u Rijeci
Radno iskustvo
01.01.2022.
Redovita profesorica
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci
01.10.2016. - 31.12.2021.
Izvanredna profesorica
Ekonomski fakultet u Rijeci
15.06.2011. - 30.09.2016.
Docentica
Ekonomski fakultet u Rijeci
2009-2011
Viša asistentica
Ekonomski fakultet u Rijeci
01.08.2001. - 01.12.2001.
Voditelj Silca-Unican-Elzett programa
Beling
2001-2009
Znanstvena novakinja, asistentica
Ekonomski fakultet u Rijeci
Nagrade i priznanja
12.10.2023.
Priznanje CROMAR-Hrvatske udruge za marketing za najbolju suradnju sveučilišta i gospodarstva iz marketinga
18.05.2018.
Rektorova nagradu za nastavnu izvrsnost
15.10.2015.
. Za osobiti doprinos razvoju CROMAR-a je 2015. godine dobila priznanje udruge CROMAR
2011
Nagrada Zaklade Sveučilišta u Rijeci u kategoriji asistenta na Riječkom sveučilištu za područje društvenih i humanističkih znanosti za 2009-2010.
2006
AIESEC in Croatia Alumni Hall of Fame za doprinos razvoju AIESEC-a u Hrvatskoj
2001
Dobitnica nagrade izdavačke kuće MATE za osvojeno drugo mjesto na upisnoj listi za dodiplomski studij Ekonomskog fakulteta u Rijeci.
Članstva
2010. -
CROMAR-Hrvatska udruga za marketing
2005. -
CEMS Alumni
2004. -
Universitas
2001. -
AIESEC Alumni
1998. -
Društvo za marketing Rijeka
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2022. -
Marketinški projekt
Diplomski studij poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
Nositelj
2021. -
Digitalni marketing
Diplomski studij poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2021. -
Marketing na tržištu EU
Poslijediplomski specijalistički studij Poslovanje s EU
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2019. - 2022.
Integrirana marketinška komunikacija
Diplomski studij poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
Nositelj
2018. -
Simulacija marketinga
Poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2017-...
Upravljanje markama
Diplomski studij Vizualne komunikacije i grafički dizajn
Akademija primjenjenih umjetnosti Rijeka
nositelj
2016-...
International marketing
Diplomski studij International Business
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2015-...
Marketing menadžment u lokalnoj samoupravi
Poslijediplomski specijalistički studij Menadžment u javnom sektoru
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2014-...
Strateški marketing menadžment
Poslijediplomski specijalistički studij Upravljanje poslovnim uspjehom
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2014-...
Marketinško odlučivanje
Poslijdiplomski specijalistički studij Uprvljanje poslovnim uspjehom
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2012-...
Strateško upravljanje markama
Poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2012-...
Strateški marketing
Doktorski studij Ekonomije i Poslovne Ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2012-...
Upravljanje markama
Preddiplomski studij Ekonomije i Poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2011-2013
Marketing usluga
Diplomski studij Poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2011-...
Strateški marketing menadžment
Diplomski studij Poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2011-...
Marketing
Preddiplomski studij Ekonomija i Poslovna Ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2011-...
Međunarodni marketing
Diplomski studij Poslovne Ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2009-2011
Marketing usluga
Diplomski studij Poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
suradnik
2008-2011
Ponašanje potrošača
diplomski studij Poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
suradnik
2008-2011
Strateški marketing menadžment
Diplomski studij Poslovna ekonomija
ekonomski fakultet u Rijeci
suradnik
2001-2011
Međunarodni marketing
Dodiplomski, preddiplomski i diplomski studiji Ekonomije i Poslovne Ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
suradnik
2001-2011
Marketing
Dodiplomski studij i preddiplomski studij Ekonomija i Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
suradnik
Mentor u završnim radovima
25.09.2023.
Marketing malih poduzeća iz sektora turizma na društvenim mrežama Instagram i Facebook
Nino Šimatović
Preddiplomski studij poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
21.09.2023.
Utjecaj elemenata dizajna na emocionalna stanja potrošača i namjeru kupnje u web trgovini s proizvodima široke potrošnje
Barbara Sertić
Diplomski studij poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
21.09.2023.
Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje
Magdalena Markuš
Diplomski studij poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
21.09.2023.
Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda
Sara Ivančić
Diplomski studij poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
21.9.2023.
Čimbenici koji utječu na privlačnost poslodavca i namjeru zapošljavanja kod budućih zaposlenika
Petra Jajčević
Diplomski studij poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
19.9.2023.
Karakteristike potrošača povezane s odabirom potpuno održive trgovine
Lorana Borak
Preddiplomski studij poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
12.09.2023.
Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki
Vilma Matković
Preddiplomski studij poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
11.9.2023.
Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje
Mateja Bartolović
Preddiplomski studij poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
11.9.2023.
Istraživanje imidža turističke destinacije - otok Lošinj
Hannah Glavan Valisavljević
Preddiplomski studij poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
30.09.2017.
Vrste čimbenika od utjecaja na kupnju nekretnine
Sara Maria Dilenardo-Zamlić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
26.09.2017.
Utjecaj karakteristika turističke destinacije i profila potrošača na korištenje prijevoznih električnih sharing sustava
Karlo Pernuš
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
18.09.2017.
Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji
Lea Delić-Ibukić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
18.09.2017.
Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji
Dora Perčić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
17.07.2017.
Istraživanje potreba inozemnih gostiju analizom Booking.com recenzija
Simona Gojtanić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
22.09.2014.
Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu : Analiza višestruke izloženosti oglasnim porukama
Mateja Marincel
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
22.09.2014.
Sunčica Roknić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
22.09.2014.
Utjecaj smještaja na percepciju kvalitete studentske prakse
Dean Ivančević
Poslovna ekonomija
Ekonomsi fakultet u Rijeci
22.09.2014.
Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije
Irena Mihanić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
21.07.2014.
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na odanost potrošača u kozmetičkoj industriji
Nina Grgurić Čop
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
30.09.2013.
Uloga analize konkurencije u uspjehu poduzeća
Goran Keserović
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
26.09.2013.
Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa
Emina Kubura
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
26.09.2013.
Utjecaj imidža na izbor turističke destinacije
Dalija Duždagić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
24.09.2013.
Utjecaj SEO optimizacije na stvaranje online marke i poboljšanje uspješnosti poslovanja
Martina Petrović
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
24.09.2013.
Društveno odgovorno poslovanje kao element privlačnosti poslodavca
Nika Pavičić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
24.09.2013.
Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu
Ivana Irsak
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
24.09.2013.
Analiza strategija ulaska na međunarodno tržište
Maja Gračan
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
20.09.2013.
Program vjernosti - Tower center Rijeka d.o.o.
Tea Višo
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
20.09.2013.
Promocija nisko popularnih sportova
Tanja Zorman
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
20.09.2013.
Stvaranje marke prodajnog prostora
Ivana Validžić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
20.09.2013.
Utjecaj glazbe i emocija na percepciju kvalitete usluge
Marija Šepac
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
20.09.2013.
Korištenje oglasnih apela u Google oglasima
Marinela Sučevac
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
20.09.2013.
Internacionalizacija hrvatskih poduzeća
Patricia Pavletić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
20.09.2013.
Boja kao bitan element identiteta marke
Marina Ivandić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
20.09.2013.
Postkupovna komunikacija u osiguravajućim društvima
Bruno Fabo
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
20.09.2013.
Oblikovanje zdravstvene usluge na temelju utjecaja fizičkog i nefizičkog okruženja
Mirela Đedović
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
15.09.2013.
Sklonost hrvatskih potrošača potrošnji privatnih maraka
Ivana Sablić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
12.09.2013.
Međuovisnost cijene i lojalnosti
Magdalena Šimunić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
12.09.2013.
Utjecaj pojedinih demografskih varijabli na kupovno ponašanje "zelenih" potrošača
Aleksandar Kovačević
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
12.09.2013.
Marketing mototurizam
Ante Mikulić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
12.09.2013.
Utjecaj sportskog marketinga na ponašanje sportskih potrošača
Dejan Jakovljević
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
19.07.2013.
Odnos marketinga i potreba potrošača
Dubravka Mirić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
19.07.2013.
Vizualni identitet marke neprofitnih organizacija
Nikolina Kirinčić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
19.07.2013.
Stvaranje marke turističkog proizvoda
Marko Berić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
11.07.2013.
Stvaranje marke kroz primjer igračke "Meeedo"
Sara Đeverlija
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
07.05.2013.
Barijere u internoj komunikaciji tržišno orijentiranih poslovnih subjekata
Neva Rukonić
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
20.03.2013.
Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kod potrošača
Matej Gržeta
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u Rijeci
06.03.2013.
Upravljanje markom hotela za obiteljski odmor
Ingrid Valković
Poslovna ekonomija
Ekonomski fakultet u RIjeci
Cjeloživotno obrazovanje
2022. -
Marketing malih proizvođača: od tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti
Marketing malih proizvođača: od tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti
Ekonomski fakultet u Rijeci
Voditelj i izvođač djela programa
2017. - 2021.
Upravljanje markama
Osnovni moduli: Marketing za poduzetnike 1
Ekonomski fakultet u Rijeci
Nositelj kolegija
2014
International marketing in (single?) EU market
Međunarodno okruženje i europske integracije
Ekonomski fakultet u Rijeci
suradnik
2011-2012
Cross-cultural branding in International marketing
Erasmus IP Cross cultural management
TEI of Crete
suradnik
2013, 2014, 2016, 2017, 2018
Online marketing
Online marketing
Ekonomski fakultet u Rijeci
voditelj i predavač
Gostujući nastavnik
1.10.2023. - 30.05.2024.
International marketing
-
Wraclaw University of Economics
2.5.2022. - 8.5.2022.
Gostujuće predavanje
Doktorski studij
Ekonomski fakultet u Sarajevu
Profesor
29.09.2014. - 17.10.2014.
International Marketing
International Business and Communication
ISM University, Vilnius, Lithuania
voditelj
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2024.
Exploring social media influencers’ moral dilemmas through role theory
Nina Grgurić Čop, Barbara Culiberg, Ivana First Komen
Journal of Marketing Management - 40 1-22
Q1
2023.
Percipirana sigurnost prirodnih prehrambenih proizvoda: Utjecaj različitih signala na pakiranju
Milinović, N., First Komen, I.
Ekonomska misao i praksa - 32 375.-390.
WOS
2022.
All that glitters is not gold: Beyond online hotel reviews
First Komen, I., Vujičić, Maja
Tourism and hospitality management - 28 575-595
Q2
2022.
Naturally traditional or traditionally natural–exploring the concepts natural and traditional in marketing research
Ivana First Komen, Nina Grgurić Čop
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci - 40 225-246
Q3
2021.
Conscious food choices – differences between perceived beneifts and willingness to pay for different product types
First Komen, I., Grgurić Čop, N., Puškarić, A.
Econviews - 34 371-384
A1
2021.
Travel insurance online intermediary platforms: factors of influence on behavioral intention and the role of innovation adoption type
Baldigara, V., First Komen, I.
Proceedings of FEB Zagreb 12th International Odyssey - Conference on Economics and Business, Faculty of Economics & Business - 3 1041-1055
WOS
2019.
Branding traditional and natural products by providing tourist experience: What are the effects
First Komen, Ivana ; Stamenić Oštrić, Sanja
Proceedings from 5th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2019: Creating innovative Tourism Experiences: The way to Extend the Tourist Season - 291-306
2015.
TV advertising to children: Single, multiple repeated and multiple diverse ad exposure
Marincel, Mateja; First Komen, Ivana.
Marketing Insights from A changing Environment London - 255-273
2015.
Brand loyalty in Consumer Durable Goods
First Komen, Ivana.
7th EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business - CONFERENCE READINGS BOOK PROCEEDINGS - 604-616
2015.
Primjena internog marketinga i njeni učinci na korporativnu kulturu u djelatnosti trgovine u Republici Hrvatskoj
Roknić, Sunčica; First Komen, Ivana
Zbornik Veleučilišta u Rijeci - 3 55-68
2015.
Music, emotions and first impression perceptions of a healthcare institutions' quality: An experimental investigation
First Komen, Ivana; Šepac, Marija; Vujičić, Maja
Ekonomski vjesnik - 28 71-90
2009.
Cultural influences on motives for organic food consumption
First, Ivana; Brozina, Staša
EuroMed Journal of Business (1450-2194) - 4 185-199
2008.
Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu( Brand Positioning in the Business Market )
Bašić, Maša; First, Ivana
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju
2002.
Informacijska osnova marketinških odluka: Slučaj Silca-Unican-Elzett
First, Ivana
Međunarodni marketing forum 2002 - 125-144
Barriers of Internal Communication
Rukonić, Neva; First Komen, Ivana
23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, congress proceedings / Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J. (ur.). - Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, CROMAR , 2013. 149-159 (ISBN: 978-953-7842-18-5).
What a Brand Means to a Consumer?
First, Ivana
5th Though Leaders International Conference on Brand Management / Veloutsou, Cleopatra ; DeChernatony, Leslie (ur.). - Atena : The University of Glasgow Business School ; The Centre for Research in Brand Marketing at University of Birmingham ; The Athens Institute of Education and Research (ATINER) , 2009. (ISBN: 978-960-6672-47-7).
Relationship between consumer needs and brand benefits as predictor of ad preference
First, Ivana; Gržinčić, Filip
3rd EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business: Business developments across Countries and Cultures / Demetris, V ; Weber, Y ; Kaufmann, R ; Tarba, S (ur.). - Nicosia : EuroMed Press , 2010. 373-386 (ISBN: 978-9963-634-83-5).
Cultural Influence on Brand Meaning
First, Ivana
2010 Thought Leaders in Brand Management / de Chernatony, Leslie (ur.). - Lugano : Universita della Svizzera italijana Lugano , 2010. 463-473 (ISBN: 978-88-6101-006-2).
Employee Impact on Customer Loyalty
Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana
Transition in Central and Eastern Europe : Challenges of 21st Century (ICES 2002) : proceedings / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.). - Sarajevo : Faculty of Economics , 2002. 241-248.
Dynamics of market orientation in Croatian economy
Grbac, Bruno; First, Ivana
Zbornik radova EF u Rijeci: časopis za ekonomsku teoriju i praksu/The Proceedings of Rijeka Faculty of Economics - Journal of Economics and Business (1331-8004) 29 (2011), 2; 373-394
Formal and informal communication channels in creating corporate brand image and preference
First, Ivana; Tomić Marija
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 23 (2011), 1; 45-61
Kruške i jabuke prikrivenog oglašavanja: Razlučenje i terminološko određenje korištenja marki u programskim sadržajima( Apples and Oranges in Disguised Advertising: Differentiation and Terminological Determination of Brand Usage in Program Contents )
Muškinja, Andrea; First Komen, Ivana
Tržište (0353-4790) 25 (2013), 1; 51-62
Exploring the Relationship Between Environmental Orientation and Brand Value : Is There Fire or Only Smoke?
First, Ivana; Sinha Khetriwal, Deepali
Business Strategy and the Environment (0964-4733) 19 (2010), 2; 90-103
Brand Preference: Effects of Country of Origin and Brand's Personality Traits
First, Ivana; Grbac, Bruno
Papers from Thought Leaders International Conference on Brand ManagamentBirmingham : Birmingham Business School, University of Birmingham , 2007. 1-14 (ISBN: 9780704426146).
Interrelationship between a brand's environmental embeddedness, brand awareness and company performance
First, Ivana
Tržište (0353-4790) 19 (2007), 1; 73-84
Enabling Closed Resource Loops in Electronics: Understanding Consumer Disposal Behaviour Using Insights from Diffusion Models
Sinha Khetriwal, Deepali; First, Ivana
Economic Research (1331-6818x) special edition (2012), 2; 47-68
The Creation of Brand Meaning
First, Ivana
4th International Conference An Enterprise Odyssey : Tourism - Governance and Entrepreneurship : Proceedings / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.). - Zagreb : Faculty of Economics and Business , 2008. 1439-1447 (ISBN: 978-953-6025-23-7).
Motivation for Healthy Food Consumption and the Role of Brands in the Organic Food Market
First, Ivana; Brozina, Staša
XXI. Kongres CROMAR-a: Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Leko-Šimić, Mirna (ur.). - Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku i CROMAR , 2009. 1-9 (ISBN: 978-953-253-065-0).
Marketing i grad( Marketing and City )
Grbac, Bruno; First, Ivana; Dlačić, Jasmina
Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik / Rocco, Fedor ; Borš, Vanja (ur.). - Zagreb : Hrvatska zajednica udruga za marketing , 2002. 91-104 (ISBN: 953-98717-1-9).
Znanstvene knjige
2008.
Trendovi marketinga( Marketing trends )
Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana
Ekonomski fakultet u Rijeci, Solutio
Kongresna priopćenja
5.10.2023. - 6.10.2023.
The Importance of Claims and Labels on Croatian Wines
First Komen, I, Katunar, J.
prezentacija
Cultural Heritage and Legal Regulation: From Global Aspirations to Local Challenges Rijeka
12.04.2023. - 14.04.2023.
Marketing of small producers devoted to protection of natural and traditional resources
First Komen, I
prezentacija
43rd EBES conference Madrid
25.11.2022.
Perceived safety of natural food products: The influence of various packaging cues
First Komen, I., Milinović, N.
prezentacija
4. međunarodni znanstveno-stručni skup Inovacije i agrobiznis Zagreb
8.4.2022.
Tvrdnje i oznake na prirodnim i tradicionalnim proizvodima
First Komen, I
prezentacija
Budućnost hrvatske vinske industrije Rijeka
26.11.2021.
Učinak zemljopisnog podrijetla i regionalne oznake kvalitete na percepciju kvalitete i namjeru plaćanja
First Komen, I., Stilinović, K..
prezentacija
3. međunarodnom znanstveno-stručnom skupu Inovacije i agrobiznis Zagreb
12.2019.
Understanding natural and traditional products
First Komen, Ivana; Grgurić Čop Nina
prezentacija
26th CROMAR Congress, "Looking forward! Marketing from past to future. Zagreb
5.2019.
Branding traditional and natural products by providing tourist experience: What are the effects
First Komen, Ivana; Stamenić Oštrić, Sanja
prezentacija
ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2019 Creating innovative Tourism Experiences: The way to Extend the Tourist Season Opatija
25.09.2018.
Intrinsic vs. Extrinsic Motivations in Collaborative Consumption: Goal Alignment of Consumers and Service Providers
Marko Grünhagen, Richard Flight, Ivana First Komen, and Jasmina Dlačić
prezentacija
9th International Research Symposium in Service Management Ljubljana, Slovenia
16.09.2014.
Brand loyalty in Consumer Durable Goods
First Komen, Ivana
prezentacija
7th EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business Kristiansand, Norveška
2013.
Barriers of Internal Communication
Rukonić, Neva; First Komen, Ivana
prezentacija
XXIII CROMAR Congress: Marketing in a Dynamic Environment: Academic and Practical Insights Lovran
16.12.2011.
Dinamika tržišne orjentacije hrvatskog gospodarstva
Grbac, Bruno; First, Ivana
prezentacija
Znanstveni okrugli stol: Gospodarsko-socijalni razvitak hrvatskog društva tijekom proteklih 20 godina samostalnosti: Uspjesi zablude i pogreške Rijeka
06.10.2011.
Enabling Closed Resource Loops in Electronics: Understanding Consumer Disposal Behaviour Using Insights from Diffusion Models
Sinha Khetriwal, Deepali; First, Ivana
prezentacija
XXII. Kongres CROMAR-a: Marketing challenges in new economy Pula
18.04.2010.
Cultural Influence on Brand Meaning
First, Ivana
prezentacija rada
6th Thought Leaders International Conference in Brand Management Lugano, Švicarska
2010.
Relationship between consumer needs and brand benefits as predictor of ad preference
First, Ivana; Gržinčić, Filip
3rd Annual EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business: Business Developments across Countries and Cultures Nicosia, Cipar
2009.
What a Brand Means to a Consumer?
First, Ivana
prezentacija
5th Though Leaders International Conference on Brand Managemen Atena, Grčka
2009.
Motivation for Healthy Food Consumption and the Role of Brands in the Organic Food Market
First, Ivana; Brozina, Staša
prezentacija
XXI. Kongres CROMAR-a: Marketing kao čimbenik održivog razvitka Osijek
17.11.2008.
Cultural Influences on Motives for Consumption of Organic Food
First, Ivana: Brozina, Staša
prezentacija
1st EuroMed Academy of Business 2008 Annual Conference Marseilles, Francuska
11.06.2008.
The Creation of Brand Meaning
First, Ivana
prezentacija
4th International Conference An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship Cavtat
26.10.2007.
Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu
Bašić, Maša; First, Ivana
prezentacija
8. XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti Rijeka
25.04.2007.
Brand Preference: Effects of Country of Origin and Brand's Personality Traits,
First, Ivana: Grbac, Bruno
prezentacija
3rd Thought Leaders International Conference on Brand Management Birmingham, UK
03.01.2007.
The Influence of Environmental Orientation on Brand Value: a Case of the Electronic & Electrical Equipment Industry
First, Ivana; Sinha Khetriwal, Deepali
prezentacija
2nd IIMA Conference on Research in Marketing Ahmedabad, India
14.05.2002.
Informacijska osnova marketinških odluka: Slučaj Silca-Unican-Elzett, Budimpešta
First, Ivana
prezentacija
Međunarodni marketing forum 2002 Rijeka
13.02.2002.
Croatian Cases in Entrepreneurship and Implications for Development
Grbac, Bruno; Jardas, Darko; Renko, Nataša; First, Ivana; Dlačić, Jasmina
prezentacija
Agribusiness and Economic Development Symposium Phoenix, USA
2002.
Marketing i grad
Grbac, Bruno; First, Ivana; Dlačić, Jasmina
prezentacija
Znanstveni simpozij na temu “Razvojna strategija i marketing grada i županije” Sisak
Mentorstvo doktorandima
2018. -
The impact of green brand on customer-based brand equity: mediating role of customer perceived value
Marcela Mišura Doktorat
Doktorski studij ekonomije i poslovne ekonomije
Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
Znanstveni skupovi
12.10.2023. - 13.10.2023.
28th Cromar congress: Marketing in multiverse: from real to virtual
Pula Član programskog odbora
22.9.2021. - 25.9.2021.
27th Cromar congress: Let the masks fall – New consumer in business and research
Osijek Član programskog odbora
24.-26. 10. 2013
23 Kongres CROMARa: Marketing in a Dynamic Environment - Academic and Practical Insights
Lovran Članica programskog odbora
25.-27.10. 2007.
8. XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti
Rijeka Tajnica organizacijskog odbora
Recenzije
2023.
RED conference
2023.
Ekonomski vjesnik
2023.
Market
2023.
28th CROMAR Cogress
2022.
Market (3 papers)
2021.
International Journal of Emerging Markets
2021.
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta
2021.
Econviews
2021.
27th CROMAR Congress
2021.
Journal of the Polytechnic of Rijeka
2020.
International Journal of Management and Economics
2020.
Ekonomski pregled
2020.
Market
2019.
Tourism and Hospitality management
2018.
Journal of Marketing Management
2018.
International Journal of Hospitality Management
2018.
Ekonomska misao i praksa
2018.
Tourism and Hospitality management
2017.
Entrepreneurial Business and Economics Review
2017.
Baltic Journal of Management
2017.
Tourism and Hospitality management
2016.
Market
2016.
Entrepreneurial Business and Economics Review
2016.
Tourism and Hospitality management
2015.
Ekonomska misao i praksa
2014.
Management
2014.
Ekonomska misao i praksa
2014.
Baltic Journal of Management
2013.
Tourism and Hospitality management
2013.
Market
2013.
Journal of Small Business Management
2013.
ToSEE conference
2013.
CROMAR Congress
2011.
Economic Research
2010.
Business Strategy and the Environment
2006, 2010, 2011, 2012
Managing Global Transitions
2011, 2013
Market
2010., 2011
EuroMed Annual Conference
2007, 2009, 2010, 2011
Thought Leaders Conference in Brand Management
2012, 2013
Tourism and hospitality management
Stručna djelatnost
Stručna aktivnost
2018. -
Orgnizacija stručnog skupa Future ft. Marketing
Ekonomski fakultet u Rijeci
Voditeljica projekta
2013. -
Prijava projekta Decisions na ERAChair Pilot natječaj
Ekonomski fakultet u Rijeci
Koordinator i suautor prijave projekta
2013. -
Prijava projekta flexGEP na Progres Pares natječaj
Ekonomski fakultet u Rijeci
Suautor prijave projekta
2013. -
Prijava projekta flexGEP na Progres Pares natječaj
Ekonomski fakultet u Rijeci
Suautor prijave projekta
2013. -
Prijava projekta Decisions na ERAChair Pilot natječaj
Ekonomski fakultet u Rijeci
Koordinator i suautor prijave projekta
2012. -
Predavanje u sklopu IPA projekta Olive gardens of Lun
Turistička zajednica Novalje
Predavanje na temu Marketing i Prodaja
2009. -
Predavanje na Danima otvorenih vrata Udruge obrtnika
Udruga obrtnika
Predavanje: Stvaranje marke - odrednica uspjeha
2008. - 2009.
Popularizacija ženske odbojke i stvaranje marke ŽOK Kvarner VIG Rijeka
Kvarner VIG Rijeka
Voditeljica projekta
2003. -
Analiza proizvodnog asortimana i vlasničkog modela Mercato dućana
Apenzeller Bahnen, Herisau
Članica tima
2003. -
Analiza glavnih klijenata banke i prijedlog unaprijeđenja KAM poslovanja
UBS bank for banks., Zurich
Članica tima
2003. -
Analiza konkurentnosti i održivosti partnerske strukture tvrtke
Abegglen consulting, Zurich
članica internacionalnog tima
2003. -
Izrada poslovnog plana za promociju Francuske u inozemstvu
Les Conseillers du Commerce Extérieur de la France, Zurich
Suautor plana (fokus na marketinški dio plana)
Javno djelovanje
Javna predavanja
11.1.2024.
Ključne marketinške aktivnosti malih proizvođača
Marketing mingle malih proizvođača
Rijeka
2007.
Detalji
Šalji dalje u organizaciji AIESEC Rijeke
Rijeka
2004.
Detalji
Big Brand u organizaciji Društva za marketing Rijeka
Rijeka
Popularizacija znanosti
29.02.2024.
Dani E-učenja
Dani E-učenja
Rijeka
1.6.2023.
Dani E-učenja
Dani E-učenja
Rijeka
28.4.2023.
Festival znanosti
Festival znanosti
Rijeka
Intervjui
4.2023.
Kvalitetna digitalna marketinška komunikacija nije jednostavna ni jeftina, a marketing je puno više od promocije proizvoda
Svjetionik
Rijeka
Medijski nastupi
5.2020.
Učionica
Kanal Ri
Rijeka
Administrativna djelatnost
Rukovođenje na sveučilištu
2016-...
Pročelnica Katedre za marketing
Ekonomski fakultet u Rijeci
Povjerenstva na sveučilištu
2023. - 2025.
članica
Sveučilište u Rijeci/ Radna skupina za izradu trogodišnjeg akcijskog plana društvenog angažmana Sveučilišta u Rijeci – Dimenzija I. Nastavni proces
2022. - 2024.
članica
Ekonomski fakultet u Rijeci / Odbor za projekte
2022. -
članica
Ekonomski fakultet u Rijeci / Odbor za suradnju sa gospodarstvom i razvoj karijera
2022. -
članica
Ekonomski fakulteu u Rijeci / Odbor za međunarodnu suradnju
2022. -
članica
Ekonomski fakultet u Rijeci / Odbor za razvoj programa cjeloživotnog učenja
2019. -
članica
Ekonomski fakultet u Rijeci / Povjerenstvo za dodjelu nagrade Ivo Sever
2016. - 2022.
članica
Ekonomski fakultet u Rijeci, Centar za karijere
2013. - 2014.
Predsjednica
Ekonomski fakultet u Rijeci, Povjerenstvo za međunarodnu suradnju
2010. - 2022.
Članica
Ekonomski fakultet u Rijeci, Povjerenstvo za međunarodnu suradnju
2006.
Članica
Sveučilište u Rijeci, Povjerenstvo za izradu marketinške strategije Sveučilišta u Rijeci
Projekti
Znanstveni projekti
2.2023. - 2.2025.
Institucionalni okvir razvoja vinarske industrije u RH
istraživač
UNIRI/EFRI
06.2019. - 12.2021.
Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača
voditelj
UNIRI
http://www.efri.uniri.hr/hr/primjena_digitalnog_marketinga_i_reakcije_potrosaca/1496/260
03.2019. - 04.2024.
Važnost kreiranja marke proizvoda baziranih na prirodnim i tradicionalnim resursima
voditelj
UNIRI/EFRI
10.11.2017. - 10.11.2019.
Sukreiranje vrijednosti kao nova paradigma poslovnih orijentacija
istraživač
EFRI
2014. - 31.12.2014.
Decision-making in value co-creation – marketing approach (DECOVAL)
istraživač
HRZZ
2013. - 31.12.2014.
Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva
istraživač
UNIRI
2007. - 2013.
Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (081-1151212- 1454)
znanstveni novak, istraživač
MZOS
2002. - 2006.
Transformacija marketing upravljanjem (0081008)
znanstveni novak
MZOS
2001. - 2002.
Tržišna orijentacija malih i srednjih poduzeća - odgovor dinamičnom okružju (081003)
znanstveni novak
MZT
Obrazovni projekti
2013. -
Istraživačka radionica za studente poslijediplomskih studija iz marketinga
Financiranje:
2010. -
Ciklus radionica za doktorande: Iskustva u znanstveno istraživačkom radu i pisanju doktorske disertacije u području društvenih znanosti
Financiranje:
Stručni projekti
2011. - 2013.
Repozicioniranje Ekonomskog fakulteta u Rijeci
Ekonomski fakultet u Rijeci
Voditelj projekta
2010. -
Izrada marketinškog i PR plana te strategije razvoja Klastera Zlatna Posavina
IBCC
Autor a) Marketinškog i PR plana te b) Strategije razvoja Klasterea
Projekti u znanosti - Voditelj projekta
Prof. dr. sc.Ivana First Komen
Važnost kreiranja marke proizvoda baziranih na prirodnim i tradicionalnim resursima
Društvene znanosti