Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
1993. -
Doktor društvenih znanosti polje psihologije
Filozofski fakultet u Ljubljani
1984. - 1988.
Magistar društvenih znanosti polje psihologije
Poslijediplomski znanstveni studij psihologije
Filozofski fakultet u Zagrebu
1979. - 1983.
Diplomirani psiholog - profesor
Dodiplomski studij psihologije
Pedagoški fakultet u Rijeci
Radno iskustvo
2013. -
redoviti profesor u trajnom zvanju
Predmeti: Edukacijska psihologija, Psihološko-edukacijski treninzi u školi, Psihološko savjetovanje u školi, Metode učinkovitog učenja
Filozofski fakultet u Rijeci
2008. - 2013.
Redoviti profesor
Predmeti: Edukacijska psihologija, Psihološko-edukacijski treninzi u školi, Psihološko savjetovanje u školi
Filozofski fakultet u Rijeci
2003. - 2008.
Izvanredni profesor
Predmeti: Psihologija učenja, Edukacijska psihologija, Psihološko-edukacijski treninzi u školi
Filozofski fakultet u Rijeci
1997. - 2003.
Docent
Predmeti: Psihologija učenja, Pedagoška psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1994. - 1997.
Viši asistent
Predmeti: Psihologija učenja, Pedagoška psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1984. - 1994.
Asistent
Predmeti: Psihologijksi praktikum, Psihologija odgoja i obrazovanja, Pedagoška psihologija, Psihologija savjetovanja, Psihologija rada
Pedagoški fakultet u Rijeci
Nagrade i priznanja
10.11.2016.
Priznanje Hrvatskog psihološkog društva "Marulić: Fiat psihologija" za osobiti doprinos u hrvatskoj primijenjenoj psihologiji
2013
Grupna godišnja nagrada Primorsko-goranske županije za izradu programa preddiplomskog studija Talijanskog jezika i književnosti i pokretanje studija na Filozofskom fakultetu u Rijeci
1984
- Zlatna značka Ramiro Bujas za posebno vrijedan diplomski rad
Članstva
2009. - 2012.
Agencija za znanost RH, Matični odbor za polje psihologije
2005. - 2010.
Vijeće časti Sveučilišta u Rijeci
2001. - 31.12.2018.
European Association for Research on Learning and Instruction
01.12.1984. - 31.12.2018.
Hrvatsko psihološko društvo
1010-2011
Stručno vijeće Centra za studije Sveučilišta u Rijeci
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2010. -
Psihološko savjetovanje u školi
Psihologija - diplomski
Filozofski fakultet
voditelj
2009. - 2010.
Savjetovanje u školi
Specijalistički studij psihološko savjetovanje
Filozofski fakultet
voditelj
2008. -
Psihološko-edukacijski treninzi u školi
Psihologija - diplomski studij
Filozofski fakultet
voditelj
2008. -
Edukacijska psihologija
Psihologija
Filozofski fakultet
voditelj
2007. - 2010.
Uvod u edukacijsku psihologiju
Psihologija - preddiplomski studij
Filozofski fakultet
voditelj
2005. -
Edukacijska psihologija
Pedagogija
Filozofski fakultet
voditelj
2002. - 2009.
Psihologija učenja
Psihologija - preddiplomski studij
Filozofski fakultet
voditelj
2002. - 2008.
Psihološko-edukacijski treninzi u školi
Psihologija - dodiplomski studij
Filozofski fakultet
voditelj
2000. - 2005.
Pedagoška psihologija
Pedagogija
Filozofski fakultet
voditelj
1999. - 2005.
Pedagoška psihologija
Poslijediplomski studij pedagogije
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
1998. - 2008.
Edukacijska psihologija
Psihologija
Filozofski fakultet
voditelj
1994. - 2000.
Pedagoška psihologija
Pedagogija
Filozofski fakultet
voditelj
1994. - 1998.
Pedagoška/Edukacijska psihologija
Psihologija
Filozofski fakultet
voditelj
1990. - 1994.
Psihologija rada
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
suradnik
1990. - 1992.
Odabrana poglaclja iz sistematske psihologije
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
voditelj
1989. - 1990.
Psihološko savjetovanje
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
voditelj
1987. - 1994.
Pedagoška psihologija
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
suradnik
1984. - 1990.
Pedagoška psihologija
Pedagogija
Pedagoški fakultet u Rijeci
suradnik
1984. - 1990.
Psihologija odgoja i obrazovanja
Nastavnički studiji
Pedagoški fakultet u Rijeci
suradnik
1984. - 1987.
Psihologijski praktikum
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
suradnik
Mentor u završnim radovima
2012. -
Povezanost motivacijskih čimbenika i socio-obrazovnog statusa s razumijevanjem teksta kod učenika osnovnih škola
Sandra Kuharić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2009. -
Trening socijalnih vještina s djecom predadolescentnog uzrasta
Mia Kovačević
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2009. -
Perfekcionizam, ciljne orijentacije i školski uspjeh kao prediktori dimenzija akademske samoefikasnosti
Marta Miletić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2008. -
Povezanost motivacijskih čimbenika s metakognitivnim znanjem o čitanju i razumijevanjem teksta kod učenika osnovnih škola
Renata Keres
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2008. -
Točnost vokacijskog znanja učenika osmih razreda osnovne škole, socijalna okolina i proces odabira zanimanja
Tihana Dominić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2008. -
Odnos inteligencije, samopoštovanja i anksioznosti sa školskim postignućem
Lorena Kovačičrek
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2007. -
Početno čitanje i pisanje romske i neromske djece
Martina Radas Ivezić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2007. -
Povezanost motivacije i atribucije s akademskim postignućem
Aleksandra Mijatović
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2007. -
Različiti aspekti poznavanja rječnika i razumijevanje teksta kod osnovnoškolaca
Martina Didović
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2006. -
Odnos agresivnog i hiperaktivnog ponašanja sa socijalnom prihvaćenošću u razredu, akademskim samopoimanjem i školskim postignućem
Kristina Kanis
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2005. -
Željka Knežević-Šubić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2005. -
Razvoj različitih aspekata razumijevanja pri čitanju
Zoran Šuković
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2004. -
Ciljevi, samohendikepiranje i samoefikasnost kod zadarskih srednjoškolaca
Ivana Rupčić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2003. -
Pogreške pamćenja: Pogreške kauzalnog zaključivanja
Ivana Antić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2002. -
Ispitivanje odnosa socijalnog statusa, socijalne kompetencije i asertivnosti kod srednjoškolaca
Helena Erceg
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2001. -
Povezanost fonološke svjesnosti i vještine čitanja u mlađim razredima osnovne škole
Bojana Matešin
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2001. -
Ispitna anksioznost, perfekcionizam i akademsko samopoimanje gimnazijalaca s obzirom na intelektualnu darovitost
Rončević Barbara
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2001. -
Šimić Sabina
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2001. -
Emina Muranović
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2001. -
Trening fonološke svjesnosti: Prikaz slučaja
Miljana Kukić
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2000. -
Zrinka Bravar
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
2000. -
Samopoštovanje, atribucije i emocije učenika u situaciji postignuća
Kristina Burina
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1999. -
Kognicije, suočavanje i ispitna anksioznost u odnosu na uradak djece u situaciji školskog ispitivanja.
Šepić Nataša
Psihologija
Filozofski fakultet u Rijeci
1996. -
Stefanofski Nataša
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1996. -
Fonološka svjesnost i učenje čitanja
Višnja Šoškić
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1995. -
Radošić Patricija
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1995. -
Mentalne sposobnosti i školske ocjene u odnosu na samopoštovanje
Tamara Stanta
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1994. -
Trening čitanja: prikaz slučaja
Željka friganović
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1993. -
Evaluacija atribucijskog treninga, treninga žetoniranja i njihove kombinacije u unapređenju vještine i motivacije za čitanje i samopoimanje djece s poteškoćama u čitanju
Danijela Kirac
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1993. -
Utjecaj vježbi čitanja na točnost i brzinu čitanja, te motivaciju za čitanje djece s poteškoćama u čitanju
Biserka Padovan
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1991. -
Utjecaj socijalnog potkrepljenja i žetoniranja na vještinu čitanja i motivaciju za čitanje djece s poteškoćama u čitanju
Gordana Ujčić
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1990. -
Neke osobine ličnosti nadarenih učenika
Helena Sveško
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1990. -
Atribucija uspjeha i neuspjeha, osjećaj vlastite kompetentnosti, te emocionalne reakcije kod akademskog postignuća
Anica Rašković
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1990. -
Utjecaj socijalnog potkrepljenja na efikasnost tretmana poteškoća u čitanjunja
Mešiček Natali
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1990. -
Strah od uspjeha i strah od neuspjeha u eksperimentalnoj situaciji
Badurina Jadranka
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1989. -
Povezanost rezultata na Kettwigovom testu zrelosti za školu sa školskim postignućem
Meri Krbavčić
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1989. -
Crta i stanje testne anksioznosti - povezanost s percepcijom vlastite efikasnosti
Škevin Anita
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1989. -
Jelić Nevena
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
1988. -
Školski uspjeh, inteligencija i spolne razlike u atribuciji uzroka uspjeha i neuspjeha
Radinković Nikica
Psihologija
Pedagoški fakultet u Rijeci
Cjeloživotno obrazovanje
01.10.2015. - 30.01.2016.
Vrednovanje u visokoškolskoj nastavi
Program cjeloživotnog obrazovanja Nastavničke kompetencije u visokom školstvu: Vrednovanje znanja
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj programa; nositelj kolegija
20.03.2014. - 30.09.2018.
Učenje i poučavanje u visokoškolskoj nastavi
Program cjeloživotnog obrazovanja Nastavničke kompetencije u visokom školstvu: Učenje i poučavanje
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj programa; nositelj kolegija
2010-2011
Psihologija darovitih učenika
Dopunsko pedagoško-psihološko obrazovanje
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
01.10.2009. - 30.09.2017.
Edukacijska psihologija
Dopunsko pedagoško-psihološko obrazovanje
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
20.01.2008. - 20.01.2008.
Izrada nastavnih programa prema ishodima učenja
Radionice za sveučilišne nastavnike
Sveučilište u Rijeci
suradnik
15.01.1999. - 2007.
Pedagoška psihologija
Dopunsko pedagoško-psihološko obrazovanje
Filozofski fakultet u Rijeci
voditelj
Gostujući nastavnik
2006. - 2013.
Kognitivni pristupi učenju čitanja i pisanja
Doktorski studij psihologije
Filozofski fakultet u Zagrebu
voditelj
1999. - 2006.
Psihologija učenja i poučavanja
Poslijediplomski znanstveni studij psihologije
Filozofski fakultet u Zagrebu
suradnik
Osobni razvoj
2011. -
E-učenje u nastavnom procesu
Financiranje: 3 ECTS
2002. - 2003.
Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi
Financiranje: 60
1984. - 1988.
Gestalt terapija
Financiranje: 800 sati
1988, 1990
Kognitivno-bihevioralna terapija
Financiranje: 30 sati
Izdavaštvo
08.05.2018. - 08.05.2018.
Priručnik za unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju
Financiranje: Ministarstvo znanosti i obrazovanja RH
2009. -
Kako lakše učiti fiziku: Mnemotehnike – pomoć pri učenju
Financiranje: Školska knjiga, Zagreb
2008. -
Izrada nastavnih programa prema pristupu temeljenom na ishodima učenja
Financiranje: Sveučilište u Rijeci
1999. -
Edukacijska psihologija
Financiranje: Filozofski fakultet u Rijeci
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
01.06.2020.
Evaluation of serious game for changing students' behaviour in bullying situation
Kolić-Vehovec, S., Smojver-Ažić, S., Martinac Dorčić, T., & Rončević Zubković, B.
Journal of Computer Assisted Learning - 36 323-334
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/jcal.12402
Q1 A1 WOS
15.12.2019.
Odrednice pomaganja žrtvi u situacijama vršnjačkog nasilja
Martinac Dorčić, T., Smojver-Ažić, S., Rončević Zubković, B., & Kolić-Vehovec, S.
Psihologijske teme - 28 681-700
Q4 A1
28.08.2019.
Analysing Rhetorical Structure as a Key Feature of Summary Coherence.
Šnajder, J., Sladoljev-Agejev, T., & Vehovec, S. K.
Proceedings of the Fourteenth Workshop on Innovative Use of NLP for Building Educational Applications - 46-51
A1
30.04.2017.
Average personal goal pursuit profile and contextual achievement goals: Effects on students' motivation, achievement emotions, and achievement
Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, Svjetlana
Learning and individual differences - 56 167-174
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1041608017300304
Q1 A1 WOS
2017.
Predictors of ICT Use in Teaching in Different Educational Domains
Rončević Zubković, Barbara ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
European Journal of Social Sciences Education and Research - 11 154-154
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=902975
A1
2016.
Attitudes of students and parents towards ICT with regard to the experience of using the iPad in classroom
Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Kalebić Maglica, Barbara ; Smojver-Ažić, Sanja ; Pahljina-Reinić, Rosanda
Suvremena psihologija - 19 37-47
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=855233
A1
2015.
Information and communication technologies (ICT) in education: A case study of two elementary schools
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Kalebić Maglica, Barbara ; Martinac Dorčić, Tamara ; Miletić, Irena ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Rončević Zubković, Barbara ; Smojver-Ažić, Sanja ; Sušanj, Zoran ; Takšić, Vladimir
EDULEARN15 Proceedings: 7th International Conference on Education and New Learning Technologies - 4949-4957
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=770701
2015.
Information and communication technologies (ICT) in education: A case study of two elementary schools
Kolić-Vehovec, S., Kalebić Maglica, B., Martinac Dorčić, T., Miletić, I., Pahljina-Reinić, R., Rončević Zubković, B., Smojver-Ažić, S., Sušanj, Z. i Takšić, V.
EDULEARN15 Proceedings: 7th International Conference on Education and New Learning Technologie. IATED Academy. - 4949-4957
A1
2014.
Models of Reading Comprehension for Primary School Students
Pečjak, Sonja; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Podlesek, Anja
Actis- Grosso, Rossana ; Galmonte, Alessandra (Eds.). Different Psychological Perspectives on Cognitive Processes: current research trends in Alps Adria region. Cambridge Scholars Publishing - 307-332
A1
2014.
Perceptions of Contextual Achievement Goals: Contribution to high-school students' achievement goal orientation, strategy use and academic achievement
Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana
Studia psychologica (0039-3320) - 56 137-153
Q3 A1 WOS
2014.
Development of Metacognitive Knowledge of Reading Strategies and Attitudes Toward Reading in Early Adolescence: The Effect on Reading Comprehension
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda
Psihologijske teme/Psychological Topics (1332-0742) - 23 77-98
Q4 A1
2011.
The role of reading strategies in scientific text comprehension and academic achievement of university students
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević Zubković, Barbara
Review of psychology - 18 81-89
A1
2010.
Metacognition and reading comprehension: Age and gender differences
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević Zubković, Barbara
A. Efklides & P. Misailidi (Eds.). Trends and prospects in metacognition research - 327-344
A1
2010.
Goal orientation patterns and the self-regulation of reading in high-school and university students
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Bajšanski, Igor
J. de la Fuente Arias & Mourad Ali Eissa (Eds.), International handbook on applying self-regulated learning in different settings - 299-318
A1
2009.
(Meta)kognitivni i motivacijski prediktori razumijevanja teksta adolescenata u Hrvatskoj i Sloveniji
Pečjak, Sonja; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković Barbara; Ajdišek, Neža
Suvremena psihologija - 12 257-270
Q4 A1
2009.
(Meta)kognitivni i motivacijski prediktori razumijevanja teksta adolescenata u Hrvatskoj i Sloveniji
Pečjak, Sonja; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković Barbara; Ajdišek, Neža
Suvremena psihologija - 12 257-270
Q4 A1
2009.
Različiti aspekti poznavanja rječnika i razumijevanje teksta kod učenika osnovne škole
Didović, Martina; Kolić-Vehovec, Svjetlana
Psihologijske teme - 18 99-117
Q4 A1
2009.
Spolne razlike u (meta)kognitivnim i motivacijskim čimbenicima razumijevanja teksta adolescenata u Hrvatskoj i Sloveniji
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pečjak, Sonja; Rončević Zubković, Barbara
Suvremena psihologija (1331-9264) - 12 229-242
Q4 A1
2008.
Razlike med spoloma v (meta)kognitivnih in motivacijsko emocionalnih dejavnikih bralnega razumevanja( Gender differences in (meta)cognitive and motivational-emotional factors of reading comprehension )
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pečjak, Sonja; Ajdišek, Neža; Rončević, Barbara
Psihološka obzorja (1318-1874) - 17 89-116
A1
2008.
Motivational components of self-regulated learning and reading strategy use in university students: The role of goal orientation patterns
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, Barbara
Learning and Individual Differences (1041-6080) - 18 108-113
Q3 A1 WOS
2007.
Comprehension monitoring and reading comprehension in bilingual students
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor
Journal of Research in Reading - 30 198-211
Q1 A1 WOS
2007.
Relations among motivational components of strategic reading in university students
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, Igor
Review of Psychology - 14 35-42
A1
2006.
Dobne i spolne razlike u nekim vidovima metakognicije i razumijevanja pri čitanju
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor
Društvena istraživanja - 15 1005-1027
Q3 A1 WOS
2006.
Metacognitive strategies and reading comprehension in elementary school students
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor
European Journal of Psychology of Education - 21 439-451
Q3 A1 WOS
2005.
Effects of Surname Familiarity on Recall
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Arar, Ljiljana
Studia psychologica (0039-3320) - 47 35-50
Q3 A1 WOS
2004.
Evaluacija treninga recipročnog podučavanja strategija čitanja
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Muranović, Emina
Suvremena psihologija (1331-9264) - 7 95-108
Q4 A1
2004.
Ciljna orijentacija, samohendikepiranje i samoefikasnost srednjoškolaca
Rupčić, Ivana; Kolić-Vehovec, Svjetlana
Psihologijske teme (1332-0742) - 13 105-117
Q4 A1
2003.
Uvodni pokus - u potrazi za motivacijom
Jurdana-Šepić, Rajka; Milotić, Branka; Kolić-Vehovec, Svjetlana
Zbornik radova s Četvrtog simpozija HFD o nastavi fizike, HFD.
A2
2003.
Childrens' metacognition as predictor of reading comprehension at different developmental levels
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor
Other ways of seeing: Diversity in language and literacy / Shiel, Gerry ; Ni Dhalaigh, Ursula (Eds.). - Dublin : Readin Association of Ireland. - 216-222
A1
2003.
Razvoj fonološke svjesnosti i učenje čitanja: trogodišnje praćenje
Kolić-Vehovec, Svjetlana
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja - 39 17-32
Q4 A1
2003.
Perfekcionizam, ispitna anksioznost i akademsko samopoimanje darovitih gimnazijalaca
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja - 12 679-702
Q3 A1 WOS
2002.
Prognostička valjanost emocionalne inteligencije (kompetentnosti) za uspjeh u školi
Takšić, Vladimir; Štokalo, Vesna; Kolić-Vehovec, Svjetlana
Psihologijske teme - 11 81-90
Q4 A1
2002.
Self-monitoring and attribution training with poor readers
Kolić-Vehovec, Svjetlana
Studia psychologica - 44 57-68
Q3 A1 WOS
2002.
Children's metacognition as predictor of reading comprehension at different developmental levels
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor
ERIC database ED456 422 - ED456 422 1-19
A1
2002.
Effects of self-monitoring training on reading accuracy and fluency of poor readers
Kolić-Vehovec, Svjetlana
European journal of psychology of education - 17 29-138
Q3 A1 WOS
2001.
Konstrukcija upitnika strategijskog čitanja
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor
Psihologijske teme - 10 51-62
Q4 A2
2000.
Kognicije, suočavanje i ispitna anksioznost u odnosu na uradak djece u situaciji školskog ispitivanja
Šepić, Nataša; Kolić-Vehovec, Svjetlana
Psihologijske teme (1332-0742) - 9 79-94
Q4 A1
1998.
Socijalni status hiperaktivne i agresivne djece
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Stefanovski, Nataša
Psihologijske teme (1330-108X) - 6-7 54-66
Q4 A1
1998.
Do we remember surnames as words? In the search of the word-word paradox
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Arar, Ljiljana
Studia Psychologica (0039-3320) - 40 187-196
Q3 A1 WOS
1987.
Psiholozi u praksi: Poslovi i radni zadaci, zadovoljstvo poslom i mišljenje o studiju psihologije
Sušanj, Zoran; Kolić, Svjetlana; Tabaković, Đuro
Primijenjena psihologija (0351-2649) - 8 241-255
A2
Znanstvene knjige
2014.
Models of Reading Comprehension for Primary School Students
Autor poglavlja u knjizi
Pečjak, Sonja; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Podlesek, Anja
Different Psychological Perspectives on Cognitive Processes: current research trends in Alps Adria region (str. 307-332)
Rossana Actis-Grosso and Alessandra Galmonte
Cambridge Scholars Publishing Cambridge
http://www.cambridgescholars.com/different-psychological-perspectives-on-cognitive-processes
2010.
Goal orientation patterns and the self-regulation of reading in high-school and university students.
Autor poglavlja u knjizi
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, Igor
International handbook on applying self-regulated learning in different settings
J. de la Fuente Arias & Mourad Ali Eissa
Education & Psychology, Research, Innovation and Solutions On-line Almeria, Spain
http://www.mitienda.investigacion-psicopedagogica.org/english/seccion.php?idsec=13&idprod=5
2010.
Metacognition and reading comprehension: age and gender differences.
Autor poglavlja u knjizi
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, Barbara
Trends and prospects in metacognition research
Anastasia Efklides & Plousia Misailidi
Springer. New York
Pozvana predavanja
07.11.2019.
Uvođenje suvremene tehnologije u učenje i poučavanje
Svjetlana Kolić-Vehovec
Osijek: Godišnja konferencija hrvatskih psihologa
25.04.2019.
Uvođenje suvremene tehnologije u učenje i poučavanje
Svjetlana Kolić-Vehovec
Rijeka: SPIRI
14.03.2019.
Uvođenje suvremene tehnologije u učenje i poučavanje: Iskustva projekta e-Škole
Svjetlana Kolić-Vehovec
Rijeka: Psycho, Film & Media Festival
2007
Kognitivni, metakognitivni i motivacijski aspekti poučavanja čitanja
Svjetlana Kolić-Vehovec
Zagreb: 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa
2002
Kako razumijemo tekst koji čitamo
Svjetlana Kolić-Vehovec
Rijeka: Savjetovanje Pismenost - sposobnost bez koje se ne može
2001
Kako pomoći učeniku da uključi svoj mozak
Kolić-Vehovec, Svjetlana
Makarska: Peti simpozij Hrvatskog fizikalnog društva o nastavi fizike
1999
Uvodni pokus - u potrazi za motivacijom
Jurdana-Šepić, Rajka; Milotić, Branka; Kolić-Vehovec, Svjetlana
Zagreb: 4. simpozij Hrvatskog fizikalnog društva o nastavi fizike
13th International Conference on Excellence, Innovation and Creativity in Basic-Higher Education and Psychology, Rijeka, 21.05.2016.
Combination for success: Metacognition and motivation
Kolić-Vehovec, S.
Rijeka
Kongresna priopćenja
17.10.2019.
Creativity-related digital competencies in gifted and average students
Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno izlaganje
1st Thematic ECHA Conference - Creativity Research and Innovation in Gifted Education: Social, Individual, and Educational Perspective Dubrovnik
06.09.2019.
Computational Analyses of the Effects of a Structure Strategy on College-Level Summaries: Cohesion and Rhetorical Structure
Sladoljev-Agejev, Tamara; Šnajder, Jan; Kolić- Vehovec, Svjetlana
usmeno izlaganje
The 8th International Conference on Writing Analytics: Academic Writing in Digital Contexts: Analytics, Tools, Mediality Winterthur, Švicarska
15.08.2019.
Similarities and differences in the pattering of achievement goal orientations: A cross-cultural comparison
Markku Niemivirta, Christian Brandmo, Svjetlana Kolić Vehovec, Rosanda Pahljina-Reinic, Barbara Roncevic Zubkovic
usmeno izlaganje
18th Biennial EARLI Conference Aachen, Njemačka
03.07.2019.
Evaluation of serious game for changing students’ behaviour in bullying situation: Multi-method approach
Svjetlana Kolić-Vehovec, Sanja Smojver-Ažić, Tamara Martinac-Dorčić, Barbara Rončević-Zubković
poster, izlaganje
XVI European Congres of Psychology Moskva
25.10.2018.
Dobne i spolne razlike u motivaciji i strategijama učenja matematike u periodu tranzicije iz osnovne u srednju školu
Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana
usmeno izlaganje
21. dani psihologije u Zadru Zadar
29.09.2018.
The efficacy of the bullying prevention serious digital game constructed within eConfidence project (H2020)
Kolić-Vehovec, Svjetlana, Rončević Zubković, Barbara, Smojver-Ažić, Sanja, Martinac Dorčić, Tamara
Predavanje
13th Alps-Adria Psychology conference Ljubljana, Slovenija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=958713
30.08.2018.
Effects of informing students in individual and cooperative learning conditions about overconfidence
Rončević Zubković, Barbara ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
Predavanje
8th International Biennial Conference of EARLI SIG 16 Metacognition Zurich, Švicarska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=961633
16.08.2018.
Students’ math performance: The role of motivation, learning strategies and metacognitive judgment
Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana
poster
16th International Conference on Motivation 2018: Design for Motivation and Emotion Aarhus, Danska
03.07.2018.
Mediating role of perceived benefits and risks of ICT use in relation between approaches to teaching and ICT teaching activities
Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana
poster
10th annual International Conference on Education and New Learning Technologies Palma de Mallorca
03.07.2018.
Applying psychological principles in design of a serious anti-bullying game within eConfidence project
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Martinac Dorčić, Tamara; Smojver-Ažić, Sanja; Catalina Ortega, Carlos Alberto.
usmeno izlaganje
10th annual International Conference on Education and New Learning Technologies Palma de Mallorca
25.05.2018.
Promatrači u situacijama vršnjačkog nasilja: Što određuje pomaganje žrtvi?
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Rončević Zubković, Barbara
usmeno izlaganje
21. dani psihologije u Zadru Zadar
01.04.2015.
The determinants of business students' achievement and perceived learning-outcomes
Svjetlana Kolić-Vehovec, Rosanda Pahljina-Reinić & Barbara Rončević Zubković
usmeno priopćenje
2015 International Symposium on Education and Psychology Kuala Lumpur, Malezija
05.11.2014.
Učinci osobnih i kontekstualnih ciljeva postignuća na emocije i postignuće u akademskom okruženju
Pahljina-Reinić, R., Kolić-Vehovec, S.
usmeno izlaganje
22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa „Kako obrazovanju dodati boju? Uloga i izazovi za psihologe“ Rovinj
05.11.2014.
Razvoj metakognitivnog znanja o strategijama čitanja i stavova prema čitanju u ranoj adolescenciji: učinak na razumijevanje teksta
Kolić-Vehovec, S., Rončević Zubković, B., Pahljina-Reinić, R.
usmena prezentacija
22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa „Kako obrazovanju dodati boju? Uloga i izazovi za psihologe Rovinj
16.10.2014.
Osobine studenata i kvaliteta nastave kao odrednice uspješnosti na početku studija
Kolić-Vehovec, S., Pahljina-Reinić, R., Rončević Zubković, B.
oralno izlaganje
2. Dani obrazovnih znanosti: „Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama“ 16.-17.10.2014. Zagreb
03.09.2014.
Students’ confidence in their misconceptions about operant conditioning concepts: Do they change following instruction?
Barbara Rončević Zubković, Rosanda Pahljina-Reinić, Svjetlana Kolić-Vehovec
usmeno priopćenje
SIG Metacognition Meeting Istambul
30.05.2014.
Konceptualne promjene u shvaćanju principa operantnog uvjetovanja kod studenata
Barbara Rončević Zubković, Rosanda Pahljina-Reinić, Svjetlana Kolić-Vehovec
usmeno priopćenje
19. Dani psihologije Zadar
25.05.2012.
Longitudinalno praćenje promjena u metakogniciji i razumijevanju teksta u ranoj adolescenciji
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda
usmeno priopćenje
18. Dani psihologije Zadar
Gender differences in individual and situational interest: relation to reading comprehension and academic achievement
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara
Metacognitive knowledge, summarization skill and text comprehension in early adolescence: A longitudinal study
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda
Evaluacija treninga recipročnog poučavanja strategija čitanja( Evaluation of reciprocal teaching training of reading strategies )
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Muranović, Emina
Motivation and reading strategy use in university students
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, Barbara
Samoregulacija čitanja u studenata( Self-regulated reading in university students )
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, Barbara
Povezanost ciljnih orijentacija srednjoškolaca i percipirane školske i roditeljske ciljne orijentacije sa strategijama učenja i školskim postignućem( Relation between Personal Goal Orientation, Perceived School and Parent Goal Orientation, Learning Strategies and School Achievement in High-School Students )
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, Igor
Perfectionism, Coping with School Failure and Learning Strategies in High-School Students
Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Kolić Vehovec, Svjetlana
Interes, učenje i postignuće u akademskom okruženju: uloga vrijednosti zadatka, ciljeva postignuća, i strategija učenja( Interest, learning and achievement in academic settings: The role of task values, achievement goals and learning strategies )
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda
Models of reading comprehension for primary school students
Pečjak, Sonja; Kolić Vehovec, Svjetlana; Ajdišek, Neža; Rončević, Barbara; Podlesek, Anja
Readers differing in reading comprehension level: metacognitive knowledge, summarization skill and academic achievement
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, Igor
Reading strategies and comprehension of scientific text
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, Barbara
Goal Orientation Patterns, Self-Regulated Learning, and Academic Achievement in High-School Students: The Role of Perceived Parent Goal Orientation
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, Igor
Interest, learning and achievement in academic settings: The role of task values, achievement goals and learning strategies
Pahljina Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara
Trening sažimanja narativnih i ekspozitornih tekstova u okviru redovne nastave( Training of summarization of narrative and expository text within regular curriculum )
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara
Razvojne promjene u metakogniciji i razumijevanju teksta u ranoj adolescenciji( Developmental changes in metacognition and text comprehension in early adolescence )
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara
Self-monitoring as predictor of reading comprehension of bilingual children
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor
Metacognitive strategies and reading comprehension in elementary-school students
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor
Metacognitive knowledge, summarization and text comprehension: A follow up study
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara
Čimbenici razumijevanja kod čitanja učenika osnovne škole u Hrvatskoj i Sloveniji( Factors of reading comprehension in elementary-school students in Croatia and Slovenia )
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pečjak, Sonja; Rončević, Barbara; Bajšanski, Igor
Spolne razlike u (meta)kognitivnoim i motivacijsko-emocionalnim aspektima razumijevanja pri čitanju( Gender differences in (meta)cognitive and motivational-emotional factors of reading comprehension )
Pečjak, Sonja; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Ajdišek, Neža
Relation between self-assessment and performance measures of metacognition in reading during adolescence
Kolić-Vehovec, Svjetlana
Čimbenici razumijevanja kod čitanja učenika osnovne škole u Hrvatskoj i Sloveniji( Factors of reading comprehension in elementary-school students in Croatia and Slovenia )
Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pečjak, Sonja; Rončević, Barbara; Bajšanski, Igor
Spolne razlike u (meta)kognitivnoim i motivacijsko-emocionalnim aspektima razumijevanja pri čitanju( Gender differences in (meta)cognitive and motivational-emotional factors of reading comprehension )
Pečjak, Sonja; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Ajdišek, Neža
Models of reading comprehension for primary school students
Pečjak, Sonja; Kolić Vehovec, Svjetlana; Ajdišek, Neža; Rončević, Barbara; Podlesek, Anja
Mentorstvo doktorandima
2012.-2018.
Kognitivna obrada ekspozitornoga teksta u drugome ili stranome jeziku
Tamara Sladoljev Agajev Doktorat
Jezik i kognitivna neuroznanost, Sveučilište u Zagrebu
Datum obrane: 11.07.2018.
2008. - 2011.
Osobni i kontekstualni ciljevi postignuća u samoreguliranom učenju.
Rosanda Pahljina Reinić Doktorat
Doktorski studij psihologije, Filozofski fakultet u Zagrebu
Datum obrane: 2011
2004. - 2008.
Metakognitivne procjene i razumijevanje teksta
Igor Bajšanski Doktorat
Doktorski studij psihologije, Filozofski fakultet u Zagrebu
Datum obrane: 2008
2004. - 2008.
Uloga radnog pamćenja i strategijskog procesiranja u razumijevanju pri čitanju kod djece
Barbara Rončević Zubković Doktorat
Doktorski studij psihologije, Filozofski fakultet u Zagrebu
Datum obrane: prosinac 2008
Znanstveni skupovi
16.10.2019. - 18.10.2019.
1st Thematic ECHA Conference - Creativity Research and Innovation in Gifted Education: Social, Individual, and Educational Perspective
Dubrovnik koautor izlaganja
05.09.2019. - 06.09.2019.
The 8th International Conference on Writing Analytics: Academic Writing in Digital Contexts: Analytics, Tools, Mediality
Winthertur, Švicarska koautor izlaganja
12.08.2019. - 16.08.2019.
18th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction
Aachen, Njemačka koautor izlaganja
02.07.2019. - 05.07.2019.
XVI European congress of psychology
Moskva usmeno izlaganje
1. - 4.07.2008.
4th European Conference on Positive Psychology
Opatija Članica Programskog odbora
10. - 13.11.2004.
12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa "Psiholog i zajednica"
Opatija Predsjednica programskog odbora
Uredništva časopisa
2015. -
European Journal of Psychology of Education
http://www.springer.com/psychology/journal/10212?detailsPage=editorialBoard
2005. - 2010.
Časopis Psihologijske teme, članica uredništva
2000. - 2005.
Časopis Psihologijske teme, glavna urednica
Recenzije
2015.
Recenzija dva članaka za časopis Metacognition and Learning, Springer
2013.
recenzija članka za časopis British Journal of Education, Society & Behavioral Sciences
2007-2009
recenzija dva rada za časopis Reviw of Psychology
2005.
recenzija znanstvene monografije urednice Vesne Vlahović-Štetić pod naslovom Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi. Institut za društvena istraživanja, Zagreb.
2005.
recenzija znanstvene monografije urednice Vlaste Vizek-Vidović, Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: Višestruke perspektive
1998.
više od 10 recenziranih članaka za časopis Društvena istraživanja
1994.
više od 20 recenzija članaka za časopis Psihologijske teme
2010, 2012, 2015
recenzija tri članka za časopis Journal of Educational Psychology (Q1-1)
2008, 2010
recenzija dva članka za časopis Learning and Individual Diferences (Q2)
Stručna djelatnost
Stručna aktivnost
14.09.2017. - 16.09.2017.
Državni Stručni skup za školske psihologe i profesore psihologije
Agencija za odgoj i obrazovanje
Pozvano predavanje Vrednovanje i samovrednovanje postignuća u funkciji učenja učenika
2013. -
Županijski stručni skup za profesore hrvatskoga jezika i književnosti, Rijeka, Pazin
Agencija za odgoj i obrazovanje
Pozvano predavanje Kognitivni i metakognitivni aspekti čitanja i radionica Recipročno poučavanje
2012. -
Državni stručni skup za profesore hrvatskoga jezika, Vodice
Agencija za odgoj i obrazovanje
Pozvano predavanje Kognitivni i metakognitivni aspekti čitanja
2011. -
Međužupanijski stručni skup za profesore psihologije, Zagreb
Agencija za odgoj i obrazovanje
Pozvano predavanje i radionica, Poučavanje strategija čitanja - recipročno poučavanje
2010. -
Državni stručni skup za učitelje razredne nastave, Pula
Agencija za odgoj i obrazovanje
Pozvano predavanje Učiti kako učiti
2009. -
Stručni aktivn učitelja razredne nastave, Rijeka
Agencija za odgoj i obrazovanje
Pozvano predavanje Kognitivne i metakognitivne strategije čitanja
2008. -
Mežužupanijski stručni aktiv pedagoga i psihologa , Rijeka
Agencija za odgoj i obrazovanje
Pozvano predavanje Kognitivni, metakognitivni i motivacijski čimbenici čitanja
2008. -
Trening sažimanja - osnovne škole Rijeka
Agencija za odgoj i obrazovanje
Voditeljica projekta
2007. -
Savjetovanje za profesore geografije, Crikvenica
Agencija za odgoj i obrazovanje
pozvano predavanje Kreativnost i vještine mišljenja u nastavi geografije
2007. -
Savjetovanje za učitelje-mentore, Labin
Agencija za odgoj i obrazovanje
pozvano predavanje Kognitivne i metakognitivne strategije čitanja
2003. -
Stručni skup nastavnika veterinarskih predmeta, Zagreb
Međužupanijski stručni skup
pozvano predavanje Ocjenjivanje
2003. -
Savjetovanje profesora Medicinskih škola, Opatija
Međužupanijski aktiv profesora medicinskih škola
pozvano predavanje Ocjenjivanje
2002. -
Stručno savjetovanje "Pismenost-sposobnost bez koje se ne može", Rijeka
Hrvatsko čitateljsko društvo
pozvano predavanje Kako razumijemo tekst koji čitamo
2002. -
Stručni skup RI KVAŠ-21 Svaki učenik može uspjeti
Grad Rijeka, Odjel za odgoj i školstvo
izlaganje Osobin e i motivacija učenika u kvalitetnoj školi
2001. -
Peti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Učenik- aktivni sudionik u nastavi fizike
Hrvatsko fizikalno društvo
pozvano predavanje
Javno djelovanje
Javna predavanja
16.02.2015.
Moć metakognicije: Znamo li kada znamo, a kada ne znamo?
Rijeka psihologije
Rijeka
Popularizacija znanosti
2006.
Detalji
Festival znanosti
Rijeka
Intervjui
29.04.2006.
Detalji
Glas Istre
Pula
Novinski članci
2004.
Detalji
Novi list
Rijeka
Medijski nastupi
01.03.2013.
Detalji
Radio Rijeka: Emisija Akademskih kvarat ure
Rijeka
01.10.2012.
Detalji
Radio Rijeka: Emisija Akademskih kvarat ure
Rijeka
01.09.2012.
Detalji
Hrvatska televizija_ Emisija Među nama
Zagreb
2008.
Detalji
Radio Rijeka
Rijeka
Administrativna djelatnost
Rukovođenje na sveučilištu
01.10.2014. - 30.09.2018.
Voditeljica Katedre za kognitivnu, razvojnu i edukacijsku psihologiju
Filozofski fakultet
2012. - 2014.
Voditeljica Centra za obrazovanje nastavnika
Filozofski fakultet u Rijeci
2010. - 2012.
Prodekan za studijske programe i cjeloživotno učenje
Filozofski fakultet u Rijeci
2006. - 2010.
Voditeljica Katedre za kognitivnu. razvojnu i edukacijsku psihologiju
Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za psihologiju
2000. - 2004.
Voditeljica Katedre za kognitivnu, razvojnu i edukacijsku psihologiju
Filozofski fakultet u Rijeci
1994. - 1995.
pročelnica Odsjeka za psihologiju
Pedagočki fakultet u Rijeci
Povjerenstva na sveučilištu
2013. - 2015.
članica povjerenstva
Povjerenstvo za praćenje provedbe općih i posebnih ciljeva iz Programskog ugovora na Sveučilištu u Rijeci
2005. - 2010.
2005-2007 član; 2007-2010 voditeljica
Filozofski fakultet u Rijeci, Povjerenstvo za nastavnički modul
2005. - 2006.
članica
Sveučilište u Rijeci, Povjerenstvo za cjeloživotno učenje
Povjerenstva izvan sveučilišta
2011. -
Članica povjerenstva za stručne ispite školskih psihologa i nastavnika psihologije srednjih škola
Agencija za odgoj i obrazovanje RH
2001. - 2011.
Članica Povjerenstva za stipendiranje darovitih učenika i studenata
Grad Rijeka, Odjel za odgoj i školstvo
Projekti
Znanstveni projekti
2021. - 2023.
Istraživanje učinaka projekta "e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. FAZA)"
Voditeljica projekta
CARNET Zagreb 4.362.500,00 kuna
2018. - 2023.
Osobne i kontekstualne odrednice učenja i poučavanja različitih uzrasnih skupina
Voditeljica projekta
Sveučilište u Rijeci 16.569 kn godišnje
01.11.2016. - 31.10.2018.
Confidence in behaviour changes through serious games - eConfidence
voditeljica istraživačkog tima Filozofskog fakulteta kao partnera na projektu
Obzor 2020, Europska komisija 115.000 Eura za Filozofski fakultet u Rijeci (ukupno financiranje 999.541 Eura)
29.08.2016. - 28.08.2018.
Znanstveno istraživanje učinaka projekta "E-škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)"
ključni istraživač
CarNet 3.800.000 kn
2007. - 2013.
Kognitivni, metakognitivni i motivacijski čimbenici čitanja i učenja
Voditeljica projekta
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta 178.000 kn
2007. - 2008.
Samovrednovanje škola u funkciji unapređivanja kvalitete
suradnik na projektu
Ministarstvo znanosti
2002. - 2006.
Kognitivne strategije, metakognicija i razumijevanje pri čitanju
Voditeljica projekta
Ministarstvo znanosti 165.000 kn
2001. - 2002.
Razvojni aspekti razumijevanja kod čitanja
Voditeljica projekta
Ministarstvo znanosti
1995. - 1999.
Psihološki aspekti čovjekove efikasnosti
suradnica na projektu
Ministarstvo znanosti
Stručni projekti
2013. - 2015.
Analiza i evaluacija studijskih programa
Sveučilište u Rijeci
Voditeljica projekta
1999. - 2000.
Evaluacija projekta Kvalitetna škola
Grad Rijeka, Odjel za odgoj i školstvo
voditeljica projekta
Projekti u znanosti - Voditelj projekta
Dr.sc.Svjetlana Kolić Vehovecred.prof.
Osobne i kontekstualne odrednice učenja i poučavanja različitih uzrasnih skupina
Društvene znanosti
Dr.sc.Svjetlana Kolić Vehovecred.prof.
(Meta)kognitivne, afektivne i motivacijske odrednice uspješnosti u učenju u različitim okruženjima
Društvene znanosti
Projekti u znanosti - Suradnik na projektu
Dr.sc.Svjetlana Kolić Vehovecred.prof.
(Meta)kognitivne, afektivne i motivacijske odrednice uspješnosti u učenju u različitim okruženjima
Društvene znanosti