PORTFELJ / Red. prof. dr. sc. Ingrid Brdar

Portfelj

Red. prof. dr. sc.

Ingrid Brdar

Nagrade i priznanja

2009

Psihologijska nagrada "Zoran Bujas" Hrvatskog psihološkog društva za osobito vrijednu psihologijsku knjigu

2009

Priznanje Hrvatskog psihološkog društva “Marulić: Fiat Psychologia” za osobiti doprinos razvoju hrvatske primijenjene psihologije

2000.

Best poster presentation prize awarded on 7th Workshop on Achievement and Task Motivation, Leuven, Belgium

Članstva

2016.-2017.

The International Society for Quality-of-Life Studies(ISQOLS)

2011.-2019.

American Psychological Association

2009.-2014.

International Positive Psychology Association

2007.-2018.

European Network of Positive Psychology (član Izvršnog odbora od 2008 - 2017)

Nastavna djelatnost

Kolegiji

2014.

Pozitivna psihologija

Doktorski studij

Filozofski fakultet

voditelj

2009.

Odabrana poglavlja iz statistike i metodologije

Specijalistički studij Psihološko savjetovanje

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

2008.

Komunikacijske vještine

Specijalistički studij

Medicinski fakultet

suradnik

Od 2017.

Pozitivna psihologija

Diplomski studij Psihologije (i Communis)

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

Od 2015.

Multivarijatna statistika

Diplomski studij

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

Od 2010.

Komunikacijske vještine

Specijalistički studij

Ekonomski fakultet

voditelj

Od 2013.

Specifična metodologija doktorskoga istraživanja

Doktorski studij

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

Od 2005.

Psihologijska statistika

Preddiplomski studij Psihologije

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

Od 2005.

Psihologija komunikacije

Preddiplomski studij

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

Od 2013.

Kvantitativne metode

Doktorski studij

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

Od 2013.

Područje istraživanja: teorije i metode

Doktorski studij

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

Od 2005.

Uvod u psihologijsku statitsiku

Preddiplomski studij Psihologije

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

Mentor u završnim radovima

2018

Kako izvori smisla i životni ciljevi pridonose subjektivnoj i psihološkoj dobrobiti?

Ivana Zrilić

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

2012.

Životni ciljevi i dobrobit kod adolescenata: koji je pravi put do sreće?

Damir Turkalj

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

2011.

Koliko su samoregulacija i vremenska perspektiva važni za subjektivna dobrobit, izbor životnih ciljeva i orijentacije prema sreći?

Nataša Širol

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

2010.

Izvori smisla u životu, osnovne psihološke potrebe, životni ciljevi i sreća

Amna Kadić

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

2006.

Obrasci percepcije razredne klime, suočavanje sa školskim neuspjehom i ciljna orijentacija učenja

Maja Stepančić

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

2005.

Suočavanje s neuspjehom u školi i emocionalna kompetentnost

Sanja Bakarčić

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

2005.

Životni ciljevi, bazične psihološke potrebe i zadovoljstvo životom

Jelena Tomac

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

2004.

Slobodno vrijeme, motivacija za organizirane slobodne aktivnosti i suočavanje s akademskim stresom kod srednjoškolaca

Orlić Petra

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

2003.

Izvori stresa i suočavanje kod učenika u višim razredima osnovne škole

Koraljka Žic

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

2002

Odnos između socijalne kompetentnosti, usamljenosti, sramežljivosti, asertivnosti i nekih varijabli self-koncepta

Ristić barbara

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

2000.

Stavovi prema hranjenju i suočavanje sa stresom kod djece

Maša Širola

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

1999.

Strategije suočavanja sa stresom kod adolescenata i njihovih roditelja i percipirani roditeljski stil

Kristina Matešić

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

1998.

Suočavanje sa stresom kod nastavnika u osnovnoj školi

Jasmina Janić

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

1998.

Strategije suočavanja s neuspjehom u školi

Biljana Bedžovska

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

1997.

Odnos između socijalnih vještina, nekih dimenzija osjećaja za humor i socijalnog statusa

Valentina Drljača

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

1997.

Strategije suočavanja sa stresom kod djece i roditelja i roditeljski stil

Irena Mosić

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

1991

Socijalni status i znanje o socijalnim odnosima

Crnković Gordana

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

1990

Točnost samoprocjena inteligencije i socijalnog statusa u funkciji dobi

Arbanas Vesna

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

1989

Odnos između reda rođenja u obitelji, nekih osobina ličnosti, socijalnog statusa i socijalnog samopoimanja

Džakula Svetlana

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

1989

Odnos socijalnog statusa i školskog uspjeha, inteligencije, socio-ekonomskog statusa i fizičke privlačnosti

Ogrizović Borka

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

1988

Odnos između nekih osobina ličnosti i neverbalne izražajnosti

Lovrin Maja

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

1988

Proksemička udaljenost u odnosu na socijalni status i spol intervjuera te mjesto kontrole potkrepljenja i samoprezentaciju

Baštovanović Biljana

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

1987

Neki aspekti interpersonalne distance kao neverbalnog znaka

Bezjak Linda

Psihologija

Filozofski fakultet u Rijeci

Cjeloživotno obrazovanje

Od 2011.

Psihologija komuniciranja

Dopunsko pedagoško-psihološko obrazovanje

Filozofski fakultet u Rijeci

voditelj

Osobni razvoj

2013. -

Research Methods Workshop: Hierarchical Linear Modeling

Financiranje: 5

2003. -

An Introduction to Structural Equation Modeling

Financiranje: 20

2002. -

Strukturalno modeliranje

Financiranje: 20

2001. -

Multivarijatne statističke metode

Financiranje: 20

1998. -

Conflict Resolution and Democratic Institution-Building: Designing Curriculum for Advanced University Training

Financiranje: 20

1995. -

Tečaj uporabe interneta, Motovun

Financiranje: 15

1987. - 1989.

Edukacija iz Geštalt terapije

Izdavaštvo

2008. -

Pozitivna psihologija: znanstveno istraživanje ljudskih snaga i sreće

Financiranje: IEP-D2, Zagreb

1998. -

Što učiniti kad dijete dobije lošu ocjenu?

Financiranje: IEP, Zagreb

Znanstvena djelatnost

Znanstveni radovi

2023.

Beyond polarization towards dynamic balance: Harmony as the core of mental health

Delle Fave, A., Wissing, M.P., & Brdar, I.

Frontiers in Psychology - 14 11

https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2023.1177657/full

Q1 WOS

2023.

Measurement invariance of the Meaning in Life Questionnaire across 17 countries

Schutte, L., Brdar, I., Wissing, M. P., Tončić, M., Araujo, U., Carlquist, E., Castro Solano, A., Freire, T., Hernández-Pozo, M. R., Jose, P. E., Martos, T., Nakamura, J., Nuñez del Prado Chaves, P., Russo-Netzer, P., Singh, K., Slezackova, A., Soosai-Nathan, L., Unanue, W., Vella-Brodrick, D. A., & Delle Fave, A.

Applied Research in Quality of Life

https://link.springer.com/article/10.1007/s11482-023-10150-7

Q1 WOS

2022.

Positive and Negative Affect Schedule (PANAS)

Brdar, Ingrid

In Maggino, F. (ed.), Encyclopedia of Quality of Life and Well-Being Research. Springer, Cham.

https://doi.org/10.1007/978-3-319-69909-7_2212-2

2022.

Factors affecting physical and mental well-being of cobot workers in the workplace: A scoping review using the Software-Hardware-Environment-Liveware-Liveware-Organization model

Storm, F. A., Chiappini, M., Dei, C., Piazza, C., André, E., Reißner, N., Brdar, I., Delle Fave, A., Gebhard, P. Malosio, M., Fernández, A. P., Štefok, S., & Reni, G.

Human Factors and Ergonomics in Manufacturing & Service Industries - 32 419 - 435

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/hfm.20952

Q2 WOS Q2

2022.

The investigation of harmony in psychological research

Delle Fave, A., Wissing M. P., & Brdar, I.

In: C. Li and D. Düring (Eds.), Harmony as a Virtue. Oxford University Press. - 253-277

https://global.oup.com/academic/product/the-virtue-of-harmony-9780197598498

2022.

Positive psychology in Eastern Europe

Brdar, I. i Rijavec, M.

In: E. C. Chang, C. A. Downey, H. Yang, I. Zettler, & M. Muyan (ur.), The international handbook of positive psychology: A global perspective on the science of positive human existence. Springer, Cham. - 3 241-275

https://doi.org/10.1007/978-3-030-57354-6_9

2020.

Benevolent and corrective humor, life satisfaction, and broad humor dimensions: Extending the nomological network of the BenCor across 25 countries

Heintz, S., Ruch, W., Aykan, S., Brdar, I., ... , & Wong, P. S. O.

Journal of Happiness Studies - 21 2473–2492.

https://link.springer.com/article/10.1007/s10902-019-00185-9

Q1 WOS

2019.

Learning-related activities: The immediate and delayed effects on subjective well-being

Petra Anić, Marko Tončić, & Ingrid Brdar

The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences (EpSBS) - 72 28-39

https://www.europeanproceedings.com/proceedings/EpSBS/volumes/volume-lxxii

WOS

2018.

Goals

Brdar, I., Rijavec, M.

The SAGE Encyclopedia of Lifespan Human Development - 3 981-983

https://sk.sagepub.com/reference/the-sage-encyclopedia-of-lifespan-human-development/i12360.xml

2018.

The cross-national measurement invariance of the Satisfaction with Life Scale in a sample of undergraduate students

Jovanović Veljko, Brdar Ingrid

Personality and Individual Differences - 128 7 - 9

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S019188691830076X

Q1 WOS

2018.

Psychometric comparisons of benevolent and corrective humor across 22 countries: The virtue gap in humor goes international

Heintz, S., Ruch, W., Platt, T., Pang, D., Carretero-Dios, H., Dionigi, A., Argüello-Gutiérrez, C., Brdar, I. … , Torres-Marín, J.

Frontiers in Psychology - 9

https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2018.00092/full

Q1 WOS

2016.

Lay definitions of happiness across nations: The primacy of inner harmony and relational connectedness

Delle Fave, A., Brdar, I., Wissing, M.P., Araujo, U., Solano, A.C, Freire, T., Hernández-Pozo, M.R., Jose, P. Martos, T., Nafstad, H.E., Nakamura, J., Singh, K., Soosai-Nathan, L.

Frontiers in Psychology - doi: 10.3389/ fpsyg. 2016.00030

http://journal.frontiersin.org/article/10.3389/fpsyg.2016.00030/abstract

Q1 WOS

2015.

Sources and motives for personal meaning in adulthood

Delle Fave, A., Brdar, I., Wissing, M., Vella-Brodrick., D.

Dmitry A. Leontiev (ur.), Positive Psychology in Search for Meaning. Routledge

http://www.routledge.com/books/details/9781138806580/

2014.

Positive and Negative Affect Schedule (PANAS). In: Michalos A.C. (Ed.)

Brdar, Ingrid

Encyclopedia of Quality of Life and Well-Being Research. Dordrecht, Netherlands: Springer. - 4918-4920

http://link.springer.com/referenceworkentry/10.1007/978-94-007-0753-5_2212

2013.

Cross-cultural perceptions of meaning and goals in adulthood: Their roots and relations with happiness.

Delle Fave, A., Wissing, M., Brdar, I., Vella-Brodrick, D., Freire, F.

A. Waterman (Ed.), The Best Within Us: Positive Psychology Perspectives on Eudaimonia; Washington, DC: American Psychological Association - 227-247.

http://www.apa.org/pubs/books/4318113.aspx?tab=2

2013.

Religion, spirituality, and well-being across nations: The Eudaemonic and Hedonic Happiness Investigation.

Delle Fave, A., Brdar, I., Vella-Brodrick, D., Wissing, M. P.

In: Knoop, H. H.; Delle Fave, A. (Eds.), Well-Being and Cultures; Dordrecht, NL: Springer. - 117-134.

http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-94-007-4611-4_8

2013.

Sources and motives for personal meaning in adulthood

Delle Fave, A., Brdar, I., Wissing, M., Vella-Brodrick., D.

The Journal of Positive Psychology - 8

http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/17439760.2013.830761#.Uqtc5jiA0lI

Q1 WOS

2011.

The eudaimonic and hedonic components of happiness: Qualitative and quantitative findings

Delle Fave, Antonella; Brdar, Ingrid; Freire, Teresa; Vella-Brodrick, Dianne; Wissing, Marié

Social Indicators Research - 100 185-207

http://link.springer.com/article/10.1007%2Fs11205-010-9632-5

Q1 WOS

2011.

Character Strengths and Well-Being: Are there Gender Differences?

Brdar, Ingrid; Anić, Petra; Rijavec, Majda

The Human Pursuit of Well-Being: A Cultural Approach. Dordrecht, NL: Springer - 145-156

http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-94-007-1375-8_13

2011.

Aspirations and well-being: Extrinsic vs. intrinsic life goals

Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Miljković, Dubravka

Društvena istraživanja - 20 693-710

http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=107791

Q3 WOS

2010.

Character strengths and well-being in Croatia: An empirical investigation of structure and correlates

Brdar, Ingrid; Kashdan, Todd B.

Journal of Research in Personality - 44 151-154

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S009265660900227X

Q1 WOS

2010.

Životni ciljevi, orijentacije prema sreći i psihološke potrebe adolescenata: koji je najbolji put do sreće?

Brdar, Ingrid, Anić, Petra

Psihologijske teme - 19 169-187

http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=86230

Q4

2009.

Breaking ground in cross-cultural research on the fear of being laughed at (gelotophobia) : A multi-national study involving 73 countries

Proyer, R. T.; Ruch, W.; ...Brdar, Ingrid; et al.

Humor - 22 253-279

http://www.degruyter.com/view/j/humr.2009.22.issue-1-2/humr.2009.012/humr.2009.012.xml

Q2 WOS

2009.

Life goals and well-being: Are extrinsic aspirations always detrimental to well-being?

Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Miljković, Dubravka

Psihologijske teme/ Psychological Topics - 18 303-316

http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=74340

Q4

2009.

Approaches to happiness, life goals and well-being

Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Miljković, Dubravka

Freire, T. (Ed.), Understanding Positive Life. Research and Practice on Positive Psychology. Lisbon: Climepsi Editores - 45-64

http://www.amazon.co.uk/Understanding-Positive-Research-Practice-Psychology/dp/9727963102

2008.

Pozitivna psihologija: znanstveno istraživanje ljudskih snaga i sreće

Rijavec, Majda; Miljković, Dubravka; Brdar, Ingrid

Sveučilišni udžbenik, Zagreb, IEP-D2

http://www.iep.hr/nasa-izdanja-2/pozitivna-psihologija-339/

2007.

Obrasci suočavanja s neuspjehom u školi, konzumacija lakih droga i aktivnosti u slobodnom vremenu

Orlić, Petra; Brdar, Ingrid

Psihologijske teme - 16 99-120

http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=32287

A1

2006.

Suočavanje s neuspjehom u školi: koliko su važni emocionalna kompetentnost, osobine ličnosti i ciljna orijentaciju u učenju?

Brdar, I., Bakarčić, S.

Psihologijske teme - 15 129-149

http://hrcak.srce.hr/index.php?id_clanak_jezik=18193&show=clanak

A1

2006.

Goal orientations, coping with school failure and school achievement

Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Lončarić, Darko

European Journal of Psychology of Education - 21 53-70

http://link.springer.com/article/10.1007%2FBF03173569

Q3 WOS

2006.

Životni ciljevi i dobrobit: Je li za sreću važno što želimo?

Brdar, Ingrid

Društvena istraživanja - 15 671-691

http://hrcak.srce.hr/10871

Q3 WOS

2006.

Extrinsic vs. Intrinsic Life Goals, Psychological Needs and Life Satisfaction

Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Miljković, Dubravka

Delle Fave, A. (ur.), Dimensions of Well-Being. Research and Intervention, Milano: Franco Angeli - 91-104

https://www.google.hr/search?tbo=p&tbm=bks&q=isbn:8846473620

2004.

Suočavanje s akademskim stresom i aktivnosti u slobodnom vremenu učenika

Brdar, Ingrid; Lončarić, Darko

Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja - 13 967-988

http://hrcak.srce.hr/index.php?id_clanak_jezik=24598&show=clanak

Q2 WOS

2002.

Coping With School Failure And Self-Regulated Learning

Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid

European Journal of Psychology of Education - 17 177-194

http://link.springer.com/article/10.1007%2FBF03173257

Q2 WOS

2001.

Parents' perceptions of their children's coping with school failure

Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda

Studia Psychologica - 43 101-112

Q3 WOS

1997.

Suočavanje sa stresom zbog loše ocjene: konstrukcija upitnika

Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda

Društvena istraživanja - 6 599-617

http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=50265

Q2 WOS

1997.

Coping with school failure: Development of the school failure coping scale

Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid

European Journal of Psychology of Education - 12 37-49

http://link.springer.com/article/10.1007/BF03172868

Q3 WOS

1997.

Factor-analytic study of sense of humor in Croatia and the USA

Thorson, James A.; Brdar, Ingrid; Powell, F. C.

Psychological Reports - 81 971-977

http://www.amsciepub.com/doi/abs/10.2466/pr0.1997.81.3.971?journalCode=pr0; http://connection.ebscohost.com/c/articles/9712155445/factor-analytic-study-sense-humor-croatia-usa

Q2 WOS

1996.

Womens' cosmetic use and self-concept

Brdar, Ingrid; Tkalčić, Mladenka; Bezinović, Petar

Studia Psychologica - 38 45-54

http://psychologia.sav.sk/sp/index.php?id=abstract&numid=5

Q3 WOS

1994.

Socijalna kompetencija i neki aspekti ličnosti

Brdar, I.

Godišnjak Odsjeka za psihologiju - 3 13-19

1994.

Različiti teorijski pristupi socijalnoj kompetenciji

Brdar, Ingrid

Godišnjak Odsjeka za psihologiju - 21-28

1993.

Social competence and empathy

Brdar I., Pokrajac, A.

Proceedings of III. Alps-Adria Symposium of Psychology, Ljubljana, - 43-48

1993.

Predstavlja li empatija dio socijalne kompetencije?

Brdar, I., Pokrajac-Bulian, A.

Godišnjak Zavoda za psihologiju - 2 23-29

1993.

Što je socijalna kompetencija?

Brdar, I.

Godišnjak Zavoda za psihologiju - 2 13-21

1992.

Govori li upotreba dekorativne kozmetike o ličnosti žene?

Brdar, I., Tkalčić, M.

Godišnjak Zavoda za psihologiju - 1 25-30

1992.

Socijalna kompetencija i socijalni status

Brdar, I., Smojver-Ažić, S.

Godišnjak Zavoda za psihologiju - 1 31-36

1991.

(1991). Autogeni trening i "svijest o sebi".

Rijavec, M., Donevski I., Brdar, I.,

Psihologija, - 187-191

1991.

Sadržaj stereotipa nastavnika obzirom na dob i spol

Brdar, I., Hudek-Knežević, J., Despot-Lučanin J.

Napredak - 132 37-43

1989.

Stabilnost socijalnog statusa djece s teškoćama u razvoju u redovnim školama

Kolić, S., Brdar, I.

Pedagoški rad - 44 66-72

1989.

(1989). Jesu li stariji ljudi osamljeni? Socijalna interakcija u starijoj dobi

Brdar, I., Despot-Lučanin, J.

Primijenjena psihologija - 10 239-243

1988.

Socijalni status djece s teškoćama u razvoju u redovnim školama: Da li se promijenio nakon pet godina?

Brdar, I., Kolić, S.

Primijenjena psihologija - 9 99-104

1987.

Kategorijalna pripadnost heterodoksnih i ortodoksnih manjina i njihov socijalni utjecaj

Brdar, I., Rijavec, M.

Primijenjena psihologija, - 1 191-195

1987.

Paralingvistička komunikacija i socijalna inovacija

Brdar I., Rijavec, M.

Psihologija - 20 20-26

1986.

Usporedba kvantitativnog značenja nekih riječi u izoliranom obliku i u kontekstu rečenice

Sremec ,B., Brdar, I., Vehovec, J., Vukmirović, Ž.

Primijenjena psihologija - 7 181-188

1986.

Neverbalna vokalna komunikacija i socijalni utjecaj

Brdar, I.

Primijenjena psihologija - 7 291-295

1985.

Da li je kvantitativno značenje jednako kod optimista i pesimista?

Brdar, I., Sremec, B., Vehovec, J., Vukmirović, Ž.

Zbornik V. Dana psihologije - 3 331-334

1985.

Stereotipi i socijalna percepcija problema starih

Turčinović, P., Vehovec, J., Brdar, I., Milić, I.

Zbornik Pedagoškog fakulteta u Rijeci - 7 31-42

1985.

Neke psihološke komponente obrazovanja nastavnika za rad s djecom koja imaju teškoće u razvoju

Brdar, I.

Zbornik radova Pedagoškog fakulteta u Rijeci

1984.

Kvantitativna obilježja riječi - djelovanje konteksta.

Sremec, B., Brdar, I., Vehovec, J., Turčinović, P.

Zbornik radova "Dani Ramira Bujasa" - 287-299

1984.

Socijalna integracija učenika s teškoćama u razvoju u redovne škole

Brdar, I.

Zbornik radova "Dani Ramira Bujasa" - 253-257

1982.

Kako su učenici u redovnim školama prihvatili djecu s teškoćama u razvoju

Brdar, I.

Pedagoški rad - 3-4 141-145

1980.

Kvantitativna obilježja nekih riječi

Brdar, I., Spitek, V., Sremec, B., Turčinović, P.

Zbornik radova "Dani Ramira Bujasa" - 227-290

Znanstvene knjige

2011.

The Human Pursuit of Well-Being: A Cultural Approach

Urednik knjige

Brdar, I.

knjiga

Springer Dordrecht, Nizozemska

http://books.google.hr/books?id=9BFs04DjSH8C&printsec=frontcover&hl=hr#v=onepage&q&f=false

Pozvana predavanja

10.06.2016.

The social contextualization of life goals and its implications for well-being (Giornate Nazionali di Psicologia Positiva: Culture della positivita. Attualita e prospettive)

Ingrid Brdar

Cesena, Italija

25-29. 08. 2007

Gender differences in coping with school failure: A longitudinal perspective (Konferencija: Bridging the Gaps: Integrating Perspectives in Child and Adolescent Mental Health, European Society for Child and Adolescent Psychiatry)

Brdar, Ingrid; Lončarić, Darko

Firenca, Italija

Kongresna priopćenja

18.06.2021. - 23.06.2021.

Defining happiness as inner harmony: The role of demographic characteristics and well-being

Brdar, I.; Delle Fave, A.; Wissing, M.P.: Araujo, U.; Unanue, W. and Soosai-Nathan, L.

Predavanje

International Congress of Psychology Prag, Češka Republika

10.10.2019.

Learning-related activities: The immediate and delayed effects on subjective well-being

Anić, P., Tončić, M., & Brdar, I.

Predavanje

10th ICEEPSY - The International Conference on Education and Educational Psychology Barcelona, Španjolska

09.11.2018.

Poimanje sreće kod djece i kod osoba zrele dobi

Brdar, I., Špodnjak, M., Anić, P., Tončić, M.

Izlaganje

26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Sv. Martin na Muri

08.11.2018.

Poimanje sreće i dobrobit u odrasloj dobi

Brdar, I., Anić, P., Tončić, M.

Izlaganje

26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Sv. Martin na Muri

30.06.2018.

The congruence between meaning and goals and its relationship to well-being in different life domains: A cross-country exploration

Brdar, I., Wissing, M-P., Delle Fave, A., & Schutte, L.

Usmeno izlaganje

9th European Conference on Positive Psychology Budapest, Hungary

29.09.2017.

What brings meaning to life: Sources of meaning and meaning in life in adulthood

Brdar, I., Jose, P, Nakamura, J. & Araujo, U.

Predavanje

Quality of Life: Towards a Better Society Innsbruck, Austria

07.07.2017.

Examining the factor structure and age invariance of the Positive and Negative Affect Schedule

Tončić, M., Brdar, I.,, & Anić, P.

usmeno izlaganje

14th European Conference on Psychological Assessment Lisbon, Portugal

29.09.2016.

Lay definitions of happiness in Croatia

Ingrid Brdar, Petra Anić, Marko Tončić

Izlaganje

12th Alps-Adria Psychology Conference Rijeka

30.06.2016.

The relationship between affect arousal, satisfaction and happiness in life domains: A cross-national study

Brdar, I., Delle Fave, A., Wissing, M.P., Carlquist, E., Freire, T., Nakamura, J.

izlaganje

8th European Conference on Positive Psychology Angers, France

24.07.2015.

The incremental validity of low-arousal affect in predicting well-being

Brdar, I., Delle Fave, A., Wissing, M.

Izlaganje

13th European Conference on Psychological Assessment, Zurich, Switzerland

17.04.2015.

Efekti dispozicijskog afekta na vremensku zavisnost raspoloženja i procjena zadovoljstva

Tončić, M., Anić, P., Brdar, I.

izlaganje

23. Dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb

17.04.2015.

Kros-kulturna usporedba hedonisticke i eudamonisticke dobrobiti studenata

Jovanović, V., Brdar, I.

izlaganje

23. Dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb

03.04.2014.

A cross-country study of personal goals and meanings.

Brdar, I., Vella-Brodrick, J., Nakamura, J., Castro Solano, A.

Izlaganje

7th European Conference on Positive Psychology Amsterdam, The Netherlands

28.07.2013.

Experiencing meaning in life: Sources of meaning and meaningfulness across life domains in adulthood

Brdar, I., Nakamura, J., Soosai-Nathan, L.

Izlaganje

3rd World Congress on Positive Psychology Los Angeles, CA, USA

25.05.2012.

Vremenska međuzavisnost raspoloženja i zadovoljstva životom: istraživanje metodom uzorkovanja iskustva

Tončić, M.; Anić, P.; Brdar, I.

Izlaganje

18. dani psihologije u Zadru Zadar

25.07.2011.

The conceptions of happiness and well-being across life domains

Brdar, I.

Izlaganje

2nd World Congress on Positive Psychology Philadelphia, PA, USA

25.06.2010.

Personality, psychological needs satisfaction and subjective well-being

Brdar, I., Anic, P., Toncic, M.

izlaganje

5th European Conference on Positive Psychology Copenhagen, Denmark

24.06.2010.

Happiness across life domains: A cross-country study

Brdar, I.

izlaganje

5th European Conference on Positive Psychology Copenhagen, Denmark

28.05.2010.

Ličnost i zadovoljstvo životom: kakva je uloga pozitivnih i negativnih emocija?

Tončić, M., Brdar, I., Anić, P.

izlaganje

17. dani psihologije Zadar

17.09.2009.

The measurement of the fear of being laughed at around the world

Proyer, R. T., Ruch, W., Ali, N. S.,… Brdar, I. (international gelotophobia research group)

izlaganje

10th European Conference on Psychological Assessment Ghent, Belgium

20.07.2009.

Eudaimonic Happiness Inventory Measures of Happiness and Meaning.

Brdar, I.

izlaganje

1st World Congress on Positive Psychology Philadelphia, PA, USA

03.04.2009.

Life aspirations and well-being: Is extrinsic goal pursuit detrimental to well-being in Eastern European countries?

Brdar, I.

izlaganje

2nd Applied Positive Psychology Conference: Creating Flourishing Communities Coventry, UK

03.10.2008.

Subjektivna dobrobit, životni ciljevi i psihološke potrebe adolescenata s različitim stupnjem usmjerenosti na tri puta prema sreći

Brdar, I., Anić, P.

izlaganje

16. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Poreč

03.07.2008.

Probability of attaining important life goals and well-being

Rijavec M., Brdar I., Miljković D.

izlaganje

4th Europena Conference on Positive Psychology Opatija

03.07.2008.

Approaches to happiness and strengths of character in relation to gender

Brdar I., Anić P., Turčinović T.

izlaganje

4th European Conference on Positive Psychology Opatija

02.07.2008.

Happiness and The Eudaimonic Happiness Inventory: A cross-cultural investigation

Delle Fave A., Brdar I., Freire T., Engeser, S., Vella-Brodrick D., Wissing M., Luis Zaccagnini J.

izlaganje

4th Europena Conference on Positive Psychology Opatija

02.07.2008.

Life goals and well-being: 'American dream' in other cultures

Brdar I., Rijavec M., Miljković D.

izlaganje

4th Europena Conference on Positive Psychology Opatija

30.05.2008.

Ugodan, smislen i angažiran život: koji put vodi ka sreći?

Brdar, I., Anić, P.

izlaganje

Dani psihologije Zadar

14.12.2007.

Teaching positive psychology in secondary schools

Rijavec, M., Miljković, D., Brdar, I.

izlaganje

1st Applied Positive Psychology Conference: People at their Best: Work, Education and Health University of Warwick, Coventry, UK

14.12.2007.

Longitudinalna analiza suočavanja učenika s akademskim stresom u odnosu na spol i zdravlje

Brdar I., Lončarić D.

izlaganje

18. Dani Zorana i Ramira Bujasa Zagreb

16.11.2007.

Obrasci konzumiranja psihoaktivnih tvari i aktivnosti u slobodnom vremenu učenika osnovne škole

Anić, P., Brdar, I.

izlaganje

15. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Cavtat

27.08.2007.

Gender differences in coping with school failure: A longitudinal perspective

Brdar, I., Lončarić, D.

izlaganje

13th ESCAP International Congress - Bridging the Gaps. Integrating Perspectives In Child & Adoloscent Mental Health Florence, Italy

05.06.2007.

Pathways to Happiness, Life Aspirations and Hedonic/Eudemonic Well-Being

Rijavec, M., Brdar, I., Miljkovic, D.

izlaganje

10th European Congress of Psychology Prague

10.11.2006.

Happiness, life goals, well-being, and positive psychology. , 2006

Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D.

izlaganje

V. kongres psihologov Slovenije Ljubljana

05.06.2006.

Approaches to happiness, life goals and well-Being

Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D.

izlaganje

3rd European Conference on Positive Psychology University of Minho, Braga, Portugal

26.05.2006.

Usporedba suočavanja s akademskim stresom kod učenika s različitim obrascem anksioznosti i samopoštovanja

Brdar, I., Orlić, P.

izlaganje

Dani psihologije Zadar

2006.

Teaching children to cope with school failure: School based primary prevention program

Brdar, I.

izlaganje

Culture of Pedagogy and Quality: The Keyes of Successful School Kőszeg, Hungary

2005.

Tko su sretni studenti: životni ciljevi i psihološka dobrobit studenata različitih fakulteta

Brdar, I., Rijavec, M., Miljković, D.

izlaganje

13. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Osijek

2005.

Perfectionism, coping with school failure and learning strategies in high-school students

Rijavec, M., Brdar, I., Kolić Vehovec, S.

izlaganje

11th European Conference For Research On Learning And Instruction (EARLI) Nicosia, Cyprus

2005.

What makes us happy? Intrinsic/extrinsic life goals and well-being

Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D.

izlaganje

7th Alps-Adria Conference in Psychology Zadar

2004.

Goal orientation, coping with school failure and school achievement

Brdar, I., Rijavec, M., Lončarić, D.

izlaganje

. IX Conference of the European Association for Research on Adolescence Porto, Portugal

2004.

Suočavanje s akademskim stresom i slobodni vrijeme učenika srednjih škola

Orlić, P., Brdar, I.

izlaganje

12. god.konferencija hrvatskih psihologa Opatija

2004.

Učenici s različitim obrascima upotrebe psihoaktivnih tvari: osobine ličnosti i strategije suočavanja sa stresom

Lončarić, D., Brdar, I.

izlaganje

12. godišnje konferencije hrvatskih psihologa Opatija

2004.

Extrinsic vs. intrinsic life goals, psychological needs, and well-being,

Rijavec, M., Brdar, I.., Miljković, D.

poster

2nd European Conference on Positive Psychology Verbania Pallanza, Italy

2003.

Tko su sretna djeca? Osobine ličnosti i doživljaj sreće kod djece

Rijavec M., Brdar I., Miljković D.

poster

11. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Petrčane

2002.

Suočavanje s akademskim stresom i slobodno vrijeme učenika

Brdar, I., Lončarić, D.

izlaganje

XIII. Dani psihologije u Zadru Zadar

Mentorstvo doktorandima

2013. -

Poimanje sreće kod adolescenata

Marinka Špodnjak Doktorat

Poslijediplomski sveučilišni (doktorski) studij iz psihologije

Filozofski fakultet u Rijeci

2013. -

Poimanje sreće i ciljevi u ranoj odrasloj dobi

Ivana Duvnjak Doktorat

Poslijediplomski sveučilišni (doktorski) studij iz psihologije

Filozofski fakultet u Rijeci

2010. - 2012.

Informirana suglasnost djece u teoriji i praksi s posebnim osvrtom na Hrvatsku

Gordana Pelčić Doktorat

Doktorski studij Biomedicina

Medicinski fakultet u Rijeci

Datum obrane: 2012.

Znanstveni skupovi

2020. - 2022.

10th European Conference on Positive Psychology

Reykjavik, Island Član Programskog odbora

2020. - 2021.

International Congress of Psychology

Prag, Češka Republika Član Radne grupe za pozitivnu psihologiju

2020. - 2021.

International Congress of Psychology

Prag, Češka Republika Član Radne grupe za pozitivnu psihologiju

2018. -

26. godišnja konferencija Hrvatskog društva psihologa

Član programskog odbora

2017. - 30.06.2018.

9th European Conference on Positive Psychology

Budapest, Hungary Član Programskog odbora

2016. -

Giornate Nazionali di Psicologia Positiva IX

Cesena, Italia Programski odbor (član)

2015. - 30.09.2016.

12th Alps-Adria Psychology Conference

Rijeka Član Programskog odbora

2015. - 30.06.2016.

8th European Conference on Positive Psychology

Angers, France Član Programskog odbora

2013. - 30.06.2014.

7th European Conference on Positive Psychology

Amstedam, 2014 Član Programskog odbora

2011. - 30.06.2013.

3rd World Congress on Positive Psychology

Los Angeles, 2013 Član Programskog odbora

2010. - 30.06.2012.

6th European Conference on Positive Psychology

Moscow, 2012 Član Programskog odbora

2008. - 30.06.2010.

5th European Conference on Positive Psychology

Copenhagen, 2010 Član Programskog odbora

2006. - 30.07.2008.

4th European Conference on Positive Psychology

Opatija, 2008 Predsjednik Programskog odbora

Uredništva časopisa

2021.

Journal of Happiness Studies - pomoćni urednik (co-editor)

https://www.springer.com/journal/10902

2020. - 2022.

European Journal of Mental Health - član uredništva

https://semmelweis.hu/ejmh/

2018. - 2020.

European Journal of Mental Health - član uredništva

https://semmelweis.hu/ejmh/

2016. - 2020.

Journal of Well-Being Assessment (Springer) - glavni urednik

2011. - 2013.

Psihologijske teme - član uredništva

2010. - 2011.

Psihologijske teme - pomoćnik glavnog urednika

2009.

Psihologijske teme/ Psychological Topics - urednik tematskog broja 'Positive psychology'

https://hrcak.srce.hr/index.php?show=toc&id_broj=3923

2006. - 2010.

Psihologijske teme - glavni urednik

Recenzije

2017.

Journal of Personality and Social Psychology

2013.

European Journal of Personality

2013.

Recenzija knjige za Springer

2012-2015

The Journal of Positive Psychology

2010-2016

Journal of Happiness Studies

2009.

Recenzije projekata za Ministarstvo znansoti, obrazovanja i sporta

2008.

Kineziologija

2007.

The Spanish Journal of Psychology

2006.

Recenzije projekata za Ministarstvo znansoti, obrazovanja i sporta

2003.

European Review of Applied Psychology

2002-2013

Društvena istraživanja

1997-2016

Psihologijske teme

Stručna djelatnost

Stručna aktivnost

2012. -

Fostering engagement and wellbeing at schools: New indicators for better policies, Brussels

Gallup Europe

Sudionik

1996. -

Psihologija u službi čovjeka: Pozitivno mišljenje

Filozofski fakultet

Voditelj

Javno djelovanje

Javna predavanja

2019.

Kako postati i ostati sretan?

Rijeka psihologije - pozvano predavanje

Rijeka

2004.

Suočavanje učenika sa stresom zbog loše ocjene

Predavanje za nastavnike i roditelje osnovnoj u školi Dolac

Rijeka

2003.

Suočavanje sa stresom u školi

Predavanje za roditelje i nastavnike osnovne škole Nikola Tesla

Rijeka

1999.

Suočavanje učenika sa stresom u školi

Predavanje za roditelje i nastavnike u osnovnoj školi Nikola Tesla

Rijeka

Popularizacija znanosti

18.02.2019.

Kako postati i ostati sretan (pozvano predavanje)

Rijeka psihologije

Rijeka

2015.

Kako postati i ostati sretan (predavanje)

Sveučilište za treću dob; Sveučilište u Rijeci

Rijeka

2004.

Pozitivna psihologijaji

Predavanje na okruglom stolu, 12. godišnje konferencije hrvatskih psihologa

Opatija

2003.

Suočavanje učenika sa stresom u školi

Seminar za nastavnike medicinskih škola u organizaciji Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa

Opatija

1996.

Pozitivno mišljenje

seminar, Filozofski fakultet

Rijeka

1994.

Psihologija u službi čovjeka

seminar, Odsjeka za psihologiju, Filozofski fakultet

Rijeka

1986.

Dani starijih ljudi

Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet

Rijeka

Intervjui

2014.

Boljom samoregulacijom do većeg uspjeha u školi

Internetski portal Mamatataja

http://www.mamatataja.hr/

2014.

Zadatak roditelja je naučiti dijete da samostalno uči

Internetski portal Mamatataja

http://www.mamatataja.hr/

2014.

Škola, roditelji i prijatelji najčešći su izvori stresa kod djece

Internetski portal Mamatataja

http://www.mamatataja.hr/

2014.

Što kad dijete dobije jedinicu? Kontrolirajte emocije i pomognite mu razgovorom!

Internetski portal Mamatataja

http://www.mamatataja.hr

Medijski nastupi

19.02.2014.

Emocije - sluge i gospodari: Formula za sreću, emisija Društvena mreža, HTV 1

Hrvatska televizija (HTV 1)

Zagreb

2010.

Predstavljanje Psihologijskih tema

Radio Rijeka

Rijeka

1999.

Suočavanje sa stresom u školi

Hrvatski radio

Zagreb

1998.

Suočavanje učenika sa stresom u školi

Hrvatski radio

Zagreb

1998.

Suočavanje sa stresom u školi

Radio Svid

Rijeka

Administrativna djelatnost

Rukovođenje na sveučilištu

2018-2020

Voditelj Katedre za metodologiju i opću psihologiju

Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Rijeci

2014-2016

Voditelj Katedre za metodologiju i opću psihologiju

Odsjek za psihologiu, Filozofski fakultet u Rijeci

2011-2014

Predsjednik

Etičko povjerenstvo za znanstveno-istraživačku djelatnost na Filozofskom fakultetu u Rijeci

2011-2014

Predsjednik

Povjerenstvao za znanstveno-istraživačku djelatnost i poslijediplomske studije na Filozofskom fakultetu u Rijeci

2011-2014

Prodekan za znanost i međunarodnu suradnju

Filozofski fakultet u Rijeci

2008-2011

Voditelj Katedre za metodologiju i opću psihologiju

Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Rijeci

2000-2004

Voditelj Katedre za metodologiju i opću psihologiju

Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Rijeci

1998-1999

Pročelnik odsjeka

Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Rijeci

Povjerenstva na sveučilištu

2012. - 2013.

Član

Stručno povjerenstvo Sveučilišne zaklade za znanost

2011. - 2014.

Član

Savjet za znanost Sveučilišta u Rijeci

Povjerenstva izvan sveučilišta

2013. -

Član

Područno vijeće za društvene znanosti

2009. - 2013.

Član

Matični odbor za polje psihologije

2006. - 2011.

Član

Stručno povjerenstvo za podjelu državnih nagrada za znanost

Projekti

Znanstveni projekti

01.01.2020. - 30.09.2023.

Mental Health promotion of cobot Workers in Industry 4.0

Glavni istraživač (voditelj radnog paketa)

Europska komisija (Horizon 2020) 3.920.000 Eur (cijeli projekt)

https://www.mindbot.eu/

2018. - 2023.

Psihološka dobrobit: odrednice, modeli i kros-kulturni aspekti sreće

Voditelj

Sveučilište u Rijeci

https://www.croris.hr/projekti/projekt/4107

2014. - 2018.

Modeli psihološke dobrobiti: odrednice i kroskulturalni aspekti

Voditelj

Sveučilište u Rijeci

https://www.croris.hr/projekti/projekt/4086

2007. - 2013.

Odrednice optimalnog razvoja i psihološke dobrobiti adolescenata

Voditelj projekta

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta

2002. - 2006.

Suočavanje djece sa stresom u školi

Voditelj projekta

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta

2000. - 2002.

Suočavanje djece sa stresom u školi

Voditelj projekta

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta

Projekti u znanosti - Voditelj projekta

STIMULATIVNE POTPORE 2021
STIMULATIVNE POTPORE 2020
STIMULATIVNE POTPORE 2019
UNIRI PROJEKTI 2018
Potpore 2014/2016

Projekti u znanosti - Suradnik na projektu

Potpore 2014/2016