PORTFELJ / izv. prof. dr. sc. Marina Perišić Prodan

Portfelj

izv. prof. dr. sc.

Marina Perišić Prodan

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Zavod za turizam

Kontakt

UNIRI e-mail

e-mail 1

PROSTORIJA 303

Vidljivost

Obrazovanje

14.07.2015.

Doktor znanosti

Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

10.10.2007.

Magistar znanosti

Menadžment u suvremenom hotelijerstvu

Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija

04.06.2002.

Diplomirani ekonomist

Hotelski menadžment

Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija

Radno iskustvo

01.07.2023. -

Izvanredni profesor

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

01.05.2018. - 30.06.2023.

Docent

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

22.07.2015. - 30.04.2018.

viši asistent

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

01.11.2008. - 21.07.2015.

asistent

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

08.2008. - 11.2008.

direktor sektora putničkog prometa

Autotrans d.o.o. Rijeka

10.2004. - 07.2008.

projektant informatičkog sustava

Autotrans d.o.o. Rijeka

12.2003. - 10.2004.

referent I

Autotrans d.o.o. Rijeka

12.2002. - 12.2003.

pripravnik u financijskom sektoru

Autotrans d.o.o. Rijeka

Članstva

2015. -

CROMAR - Hrvatska udruga za marketing

Nastavna djelatnost

Kolegiji

2023. -

Istraživanje turističkog tržišta

Marketing u turizmu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Nositelj

2020. -

Strateški marketing

Poslijediplomski sveučilišni doktorski studiji

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Sunositelj

2020. -

Digitalni marketing

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Nositelj

2019. - 2020.

Marketing

Sveučilišni preddiplomski studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Suradnik

2018. -

Urbani marketing

Sveučilišni preddiplomski studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Nositelj

2018. -

Istraživanje turističkog tržišta

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Suradnik

2015. - 2018.

Ponašanje potrošača

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Viši asistent

2015. - 2017.

Marketing održivog razvoja

Sveučilišni preddiplomski studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Viši asistent

2015. - 2017.

Strateški marketing u turizmu

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Viši asistent

2015. - 2016.

Marketing u hotelijerstvu

Sveučilišni preddiplomski studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Viši asistent

2015.

Upravljanje markama i promocija u turizmu

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Viši asistent

2015.

Marketing turističke destinacije

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Viši asistent

2008. - 2010.

Principi hotelskog marketinga

Stručni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Asistent

2008. - 2010.

Osnove marketinga

Stručni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Asistent

2008. - 2010.

Marketing hotela

Sveučilišni preddiplomski studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Asistent

2008. - 2009.

Marketing

Sveučilišni preddiplomski studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Asistent

Osobni razvoj

2022.

Problem – based and Experiental Learninig

2022.

Praćenje i vrednovanje usklađeno s ishodima učenja

2022.

Usavršavanje nastavničkih kompetencija za visokoškolske nastavnike

2021.

Radionica za mentore doktoranada

2021.

Izbor iz multivarijatne statističke analize: Eksploratorna faktorska analiza

2021.

Izbor iz multivarijatne statističke analize: Regresijska analiza

2021.

Izbor iz multivarijatne statističke analize: Klaster analiza

2021.

Akademsko pisanje i istraživanje (radionica za mentore)

2021.

Oracle Hospitaliy OPERA“ (modul PMS)

2021.

Nastavni proces u visokom obrazovanju: Konstruktivno povezivanje ishoda učenja sa ostalim elementima nastavnog procesa

2020.

LinkedIn B2B Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal LinkedIn

2020.

Digitalni marketing

2020.

Kako do novih kupaca?

2020.

Digitalni marketing – ONILINE

2019.

Applied Econometrics Course – 11th generation: Partial Least Square – Structural Equation Modeling

2019.

Case method: Why you should use cases in classroom?

2019.

Supervising doctoral students

2018.

Suradnička procjena nastave (peer-review)

2018.

Definiranje ishoda učenja i njihovo usklađivanje s ostalim elementima nastavnog procesa: kurikulumsko-kompetencijski pristup u visokom obrazovanju

2018.

Online marketing

08.11.2016. - 09.12.2016.

Izrada e-kolegija u sustavu Moodle

2016. -

Statističke metode u istraživačkom radu

2015. -

Doctoral Colloquium at the 24th Cromar Congress: Marketing theory and practice – Building bridges and fostering collaboration

2010. -

E-učenje u nastavnom procesu

2010. -

UniSTAT 2: Osnove analize varijance i regresijske analize

2010. -

UniSTAT 1: Priprema podataka uz osnove deskriptivne i inferencijalne analize

2009. -

Istraživačka stipendija

2005. -

Tržišno natjecanje u EU

1999. -

Program osposobljavanja za samostalne knjigovođe

Znanstvena djelatnost

Znanstveni radovi

2024.

Image, Satisfaction, and Continued Usage Intention in Wine Tourism through Digital Content Marketing

Marina Perišić Prodan, Ana Čuić Tanković, Nikolina Ritossa

Wine Economics and Policy

2024.

Odrednice zadovoljstva i sukreiranja vrijednosti putem platformi ekonomije dijeljenja: istraživanje stavova generacije Z

Marina Perišić Prodan

9th International Scientific Conference CRODMA 2024

2024.

Navigating Crisis Communication Through Social Media: Generation Z's Insights

Ana Čuić Tanković, Marina Perišić Prodan, Toni Guć

Educational Administration:Theory and Practice

2024.

Digital Natives' Attitudes toward Blockchain Technology Usage

Ana Čuić Tanković, Marina Perišić Prodan

Central European Business Review

2023.

Intention to use augmented reality in tourism: exploring the mediator relation of hedonic motivation

Marina Perišić Prodan, Ana Čuić Tanković, Eni Čekić

Journal of Tourism & Development

2023.

Potrošačke navike domaćih turista u Hrvatskoj: motivacija, namjere ponašanja i sukreiranje turističkog iskustva

Dina Lončarić, Jasmina Dlačić, Marina Perišić Prodan

Ekonomski pregled

2023.

The role of YouTube marketing communication in consumer buying behavior

Mihaela Holen Rabatić, Marina Perišić Prodan

Economic and Social Development: Book of Proceedings

2023.

Percepcija posjetitelja integrirane marketinške komunikacije Parka prirode Velebit

Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina; Miličević, Andrea

3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma RRT 2022: Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja

https://www.bib.irb.hr/1252596

2022.

Exploring catering services quality using mystery shopping

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Župan, Dora

Tourism & Hospitality Industry 2022: Trends and Challenges

https://www.bib.irb.hr/1251210

2022.

Differences between Instagram and Facebook sponsored post for small hospitality businesses

Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina; Tomljanović, Doris

ENTRENOVA - ENTerprise REsearch InNOVAtion

https://www.bib.irb.hr/1230665

2022.

The impact of relationship marketing on customer satisfaction and loyalty in luxury hotels

Perišić Prodan, Marina; Cerović, Marta; Ivančić, Ivana

Ekonomska misao i praksa

https://www.bib.irb.hr/1199285

2021.

Attitudes of young consumers towards online shopping

Cerin, Antonela; Perišić Prodan, Marina; Pilepić Stifanich, Ljubica

72nd International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Digital Transformation and Business"

https://www.bib.irb.hr/1150377

2021.

Memorable tourism experiences inspired by the beauty of nature

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina

Tourism and hospitality management

https://www.bib.irb.hr/1136337

2020.

Conceptualization of soft skill for tourism employees'

Kraljić, Valentina; Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina

3rd international scientific conference on economic and social development – "Building resilient society"

https://www.bib.irb.hr/1106205

2020.

Implementation of customer orientation in the hospitality industry: implications for business performance

Perišić Prodan, Marina

EMAN 2020 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times, SELECTED PAPERS

https://www.bib.irb.hr/1105734

2019.

Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima

Cokarić, Diana; Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina

Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku

https://www.bib.irb.hr/1055218

2019.

Teaching through social networks in higher education: is there impact on students' engagement?

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Car, Tomislav

49th International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Building Resilient Society"

https://www.bib.irb.hr/1039357

2019.

Impact of online students' engagement on satisfaction and loyalty in higher education

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Car, Tomislav

48th International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Managerial Issues in Modern Business"

https://www.bib.irb.hr/1034519

2019.

The role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina

Ekonomska istraživanja

https://www.bib.irb.hr/1019894

2019.

User Satisfaction with Hotel Software Tools: an Empirical Research

Šimunić, Maja; Pilepić Stifanich, Ljubica; Perišić Prodan, Marina

Interdisciplinary Management Research XV

https://www.bib.irb.hr/1003284

2018.

The relationship between tourism experience co-creation, life satisfaction and behavioural intentions

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Bagarić, Lidija

Central European business review

https://www.bib.irb.hr/983716

2018.

Stakeholder collaboration: implications for improving tourist destination marketing activities

Perišić Prodan, Marina

36th International scientific conference on economic and social development – "Building resilient society"

https://www.bib.irb.hr/974412

2018.

The Level of Hotel Reservation Synchronization Processes Using Information Technology Tools

Šimunić, Maja; Pilepić Stifanich, Ljubica; Perišić Prodan, Marina

Interdisciplinary Management Research XIV / Barković, Dražen ; Crnković, Boris ; Dernoscheg, Karl – Heinz ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo ; Wentzel, Dirk (ur.). - Opatija : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek Croatia, Postgraduate Doctoral Study Program in Management ; Hochschule Pforzheim University ; Croatian Academy of Sciences and Arts , 2018. - 451-470

2018.

EXPLORING MILLENNIALS’ MEMORIES: SETTING THE COURSE FOR DESTINATIONS’ ATTRACTIVENESS

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina

Congress Proceedings of the 24th Biennial International Congress "Tourism & Hospitality Industry 2018: Trends and Challenges" / Milohnić, Ines ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). - Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management , 2018. - 202-213

2018.

Information Technology Tools in Hospitality Supply Chain Management

Pilepić Stifanich, Ljubica; Car, Tomislav; Perišić Prodan, Marina

Supply Chain Management in Hospitality Industry; Mrnjavac, Edna (ur.) - 57-71

2018.

Managing Tourism Destination Marketing: the Approach to Virtual Logistic Network Concept

Perišić Prodan, Marina; Pilepić Stifanich, Ljubica; Šimunić, Maja

Supply Chain Management in Hospitality Industry; Mrnjavac, Edna (ur.) - 45-55

https://www.bib.irb.hr/952108

2018.

WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA

Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, Marina

Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka (1848-1299) 6 (2018), 1 - 67-80

2017.

Co-creating tourist experiences to enhance customer loyalty and travel satisfaction

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić Jasimna

Proceedings of 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017: "Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges", 4 – 6 May 2017, Opatija; University of Rijeka, Faculty of tourism and hospitality management; Marković, Suzana; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). - 321-334

https://www.bib.irb.hr/904666

2016.

Modeli upravljanja u funkciji unapređenja marketinga turističke destinacije

Perišić Prodan, Marina; Lončarić, Dina; Ribarić, Ivana

PILC 2016: 5th PAR International Leadership Conference: Leadership through partnership, Opatija, 2016. (ISBN: 978-95-57258-8-6); 31-43

https://www.bib.irb.hr/843060

2016.

Family vacation decision making process: evidence from Croatia

Srnec, Tonia; Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina

23rd Biennial International Congress – Tourism & Hospitality Industry 2016: Trends and Challenges, Opatija, April 28-29, 2016

https://www.bib.irb.hr/827475

2016.

The Influence of a Visitor's Perceptions of a Museum's Website Design on Behavioural Intentions

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Ribarić, Ivana

Ekonomski vjesnik/ Econviews: časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku - XXIX 65 - 79

https://www.bib.irb.hr/824376

2016.

Marketing planning: A key to successful business performance in the hospitality industry

Perišić Prodan, Marina; Lončarić, Dina; Ribarić, Ivana

Recent Advances in Energy, Environment and Financial Science, Proceedings of the 4th International Conference on Management, Marketing, Tourism, Retail, Finance and Computer Applications (MATREFC' 16)/ Bulucea, Aida (ur.); pp. 37-44 (ISBN: 978-1-61804-361-0)

https://www.bib.irb.hr/799026

2010.

Role of Internal Marketing and Logistic Process Managment in the Hospitality Industry

Perišić, Marina; Kovačić, Nataša

29th International Conference on Organizational Science Development: People and Organization / Kern, Tomaž et al. (ur.). - Portorož : Faculty of Organizational Sciences , 2010. (ISBN: 978-961-232-237-3).

https://www.bib.irb.hr/454752

2010.

Correlation between nautical tourism development and road traffic in Primorsko-Goranska County

Mrnjavac, Edna; Perišić, Marina; Kovačić, Nataša

7th International Scientific Conference "Management in the function of increasing the tourism consumption" / Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu (ur.). - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ughostiteljstvu , 2010. 173-188.

https://www.bib.irb.hr/489584

2010.

Marketing in Selling the Hotel Product

Berc Radišić, Branka; Perišić, Marina; Berečić, Jelena

Tourism & Hospitality Industry 2010 / Faculty of Tourism and Hospitality Management (ur.). - Opatija :

https://www.bib.irb.hr/476327

2009.

Towards successful tourism through marketing

Berc Radišić, Branka; Perišić, Marina

The influence of global economic recesion on tourism / Faculty of tourism and hospitality - Ohrid (ur.). - Ohrid : Faculty of tourism and hospitality - Ohrid , 2009. (ISBN: 978-9989-179-74-7).

https://www.bib.irb.hr/411236

2009.

Brand in the tourism offer of a destination

Berc Radišić, Branka; Perišić Marina; Berc Vanja

Hotellink, a hotel, restaurant and gastronomy business journal (1451-5113) 10 (2009); 475-479

https://www.bib.irb.hr/411236

Pozvana predavanja

2022.

Društvene mreže u turizmu

Perišić Prodan, Marina

Lovran

Stručna djelatnost

Stručna aktivnost

2018. - 2022.

Predsjednica ispitne komisije Seminara za turističkog vodiča za područje Primorsko-goranske, Ličko-senjske, Istarske i Krapinsko-zagorske županije pri Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija (2018. - )

Sveučilište u Rijeci, Fakulet za menadžemnt u turizmu i ugostiteljstvu

2017.

Tajnica ispitne komisije Seminara za voditelje poslovnica pri Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

2017.

Tajnica ispitne komisije Seminara za turističkog vodiča za područje Primorsko-goranske, Ličko-senjske, Istarske i Krapinsko-zagorske županije pri Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Fakultet za menadžent u turizmu i ugostiteljstvu

2009.

Tajnica poslijediplomskog znanstvenog studija "Menadžment u suvremenom hotelijerstvu"

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Projekti

Znanstveni projekti

2024. -

Personalizacija oglašavanja i marketinška udobnost u komunikacijskim strategijama temeljenim na podacima

član projektnog tima

Sveučilište u Rijeci

2023. - 2024.

Društvene i tehnološke odrednice bihevioralnih namjera u ekonomiji dijeljenja

voditelj projektnog tima

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

2023. - 2024.

Marketinška komunikacija u digitalnom okruženju

član projektnog tima

Sveučilište u Rijeci

2022. - 2023.

Digitalni domoroci i blockchain tehnologija

član projektnog tima

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

2018. - 2020.

Smještajna ponuda u funkciji razvoja luksuznog turizma

član projektnog tima

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

2016. - 2018.

Utjecaj sukreiranja turističkoga doživljaja na zadovoljstvo i percipiranu kvalitetu života turista

istraživač

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija

2009. - 2012.

Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji

istraživač

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa RH

Stručni projekti

2024.

Plan razvoja turizma grada Rijeke do 2028. godine

Turistička zajednica grada Rijeke

2022.

Interpretacija 300 let škvera va Ike

Grad Opatija

član stručnog tima

2021.

Monitoring Strateškog plana razvoja turizma Kvarnera sa Strateškim i operativnim marketing planom 2016-2020

Turistička zajednica Kvarnera

član stručnog tima

2020.

Marketinški plan projekta Arca Adriatica

Turistička zajednica Kvarnera

član stručnog tima

2018.

Marketinški plan RP T2 - promocija kulturno turističke destinacije j i turističkog proizvoda Mala barka

Turistička zajednica Kvarnera

član stručnog tima

2017. - 2020.

Future-proof your classroom: teaching skills 2030 – Teaching 2030“ (2017. – 2020.), program Erasmus+, KA2 - Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices

-

član stručnog tima

Projekti u znanosti - Suradnik na projektu

UNIRI PROJEKTI 2018
Potpore 2014/2016