Jelena Dorčić mag. oec.

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Zavod za financije

e-pošta : jelena.dorcic@fthm.hr
telefon : +385 51 294 681

MEĐUNARODNA VIDLJIVOST:
CITATIH-INDEXI10-INDEX
Jelena Dorcic
Jelena Dorčić 12 1 1
Jelena Dorčić

Obrazovanje

1.1.2014. - Poslijediplomski sveučilišni doktorski studij "Menadžment održivog razvoja" Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
1.1.2010. - 1.1.2011. Magistar ekonomije / mag. oec. Diplomski studij; Smjer - Menadžment događaja i slobodnog vremena Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
1.1.2006. - 1.1.2010. Sveučilišna prvostupnica ekonomije/ bacc. oec. Preddiplomski studij; smjer - Menadžment događaja i slobodnog vremena Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
1.1.2002. - 1.1.2006. Gimnazija, smjer: Prirodoslovno-matematički Prva hrvatska sušačka gimnazija, Rijeka
1.1.1994. - 1.1.2002. Osnovna škola Osnovna škola "Centar", Rijeka

Radno iskustvo

1.2.2014. - Asistent Znanstveno područje: Društvene znanosti Znanstveno polje: Ekonomija Znanstvena grana: Kvantitativna ekonomija Suradnja na sljedećim kolegijima: Statistika, Poslovna statistika, Istraživanje zadovoljstva klijenta, Mjerenje zadovoljstva klijenta, Mjerenje kvalitete usluga Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
1.2.2013. - 30.11.2013. Referent u prodaji - online prodaja Dnevno praćenje konkurencije i stanja tržišta, istraživanje potencijalnih novih online agencija i kanala prodaja, sudjelovanje u izradi paketa i specijalnih ponuda, mijenjanje cijena na online kanalima prodaje, obrada online rezervacija, izrada izvještaja prodaje. Milenij hoteli d.o.o. , Opatija
1.2.2012. - 31.10.2012. Pripravnik u prodaji Rad u rezervacijskom centru - zaprimanje telefonskih poziva i upita primljenih mailom, izrada rezervacija, pružanje informacija o smještajnim kapacitetima i ponudi čitave destinacije, rješavanje žalbi i pritužbi gostiju. Milenij hoteli d.o.o. , Opatija
1.6.2011. - 31.8.2011. Recepcioner Check in/out, izrada rezervacija, mjenjačnica, prodaja izleta Hoteli Baška d.d., Baška, Otok Krk
1.6.2010. - 31.8.2010. Pomoćni recepcioner Check in/out, mjenjačnica Hoteli Baška d.d., Baška, Otok Krk
1.6.2009. - 9.9.2009. Asistent u organizaciji seminara Pomoć pri realizaciji nekoliko seminara u sklopu EU projekta PHARE 2005 "Prilagodba inspekcije zaštite okoliša za provedbu novog nacionalnog zakonodavstva u području zaštite okoliša" Ministarstvo zaštite, okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva RH
31.12.2007. - 28.2.2010. Voditelj marketinga Vođenje i organiziranje poslova marketinga, praćenje zbivanja na domaćem i međunarodnom tržištu, sudjelovanje u formiranju cijena i ostalih usluga, osmišljavanje i distribucija promidžbenih materijala Boduldip family drijd d.o.o., Rijeka

Nagrade i priznanja

1.6.2008. Dekanova godišnja nagrada, 2. godina preddiplomskog studija - akademska godina 2007./2008.
1.2.2008. Dekanova semestralna nagrada - 2. godina preddiplomskog studija - akademska godina 2007./2008.

Članstva

25.5.2016. - Internation Federation for IT and Travel & Tourism
1.1.2015. - CROMAR - Hrvatska udruga za marketing

Nastavna djelatnost

Kolegiji

1.10.2014. - Mjerenje kvalitete usluga
Diplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
suradnik
Norma sati:
1.2.2014. - Mjerenje zadovoljstva klijenta
stručni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
suradnik
Norma sati:
1.2.2014. - Mjerenje kvalitete usluga
preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
suradnik
Norma sati:
1.2.2014. - Statistika
preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
suradnik
Norma sati:
1.2.2014. - Istraživanje zadovoljstva klijenta
preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
suradnik
Norma sati:

Osobni razvoj

8.11.2016. - 10.12.2016. Izrada e-kolegija u Moodle-u (online tečaj)


Norma sati:
9.6.2016. - 8.7.2016. Statističke metode u istraživačkom radu


Norma sati:
22.10.2015. - 24.10.2015. Doctoral Colloquium at the 24th Cromar Congress: Marketing theory and practice – Building bridges and fostering collaboration


Norma sati:
15.5.2015. - 16.5.2015. 1st PhD Workshop EFFICIENT THESIS WRITING & PRESENTING


Norma sati:
18.8.2014. - 22.8.2014. Survey Research: Statistical Analysis and Estimation


Norma sati: 1,5 ECTS
11.8.2014. - 15.8.2014. Survey Research: Design, Implementation, and Data Processing


Norma sati: 1,5 ECTS
5.5.2014. - 14.5.2014. Postavljanje e-kolegija u okruženju MudRi i osnove multimedije


Norma sati: 3 ECTS
21.2.2014. - 22.2.2014. Znanstvena metodologija za istraživanje u marketingu održivog i eko turizma


Norma sati:
1.1.2012. - 1.1.2013. Tečaj njemačkog jezika A1


Norma sati:
1.4.2011. - 1.11.2011. Poslovna škola za studente 2011.


Norma sati:
1.3.2011. - 1.10.2011. Program usavršavanja za samostalnog poduzetnika


Norma sati:
17.2.2011. - 19.2.2011. Financijska akademija 2011.


Norma sati:
1.1.2009. - 1.1.2012. Tečaj talijanskog jezika A2-B2


Norma sati:
1.1.2007. - 1.1.2009. Tečaj talijanskog jezika


Norma sati:
1.1.2003. - 1.1.2006. Tečaj engleskog jezika


Norma sati:

Znanstvena i umjetnička djelatnost

Znanstveni radovi

1. Marković, Suzana; Komšić, Jelena; Dorčić, Jelena
Measuring service quality in Croatian restaurants: application of DINESERV scale
- 2015.

2. Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Krnetić, Monika
The influence of perceived quality on emotions and behavioral intentions in restaurants: Application of PLS-SEM
Proceedings of 24th CROMAR Congress : Marketing theory and practice - building bridges and fostering collaboration / Mihić, Mirela (ur.). - Split : University of Split, Faculty of Economics , 2015. 55-69 (ISBN: 978-953-281-066-0).

3. Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Krnetić, Monika
Customers’ expectations and perceptions of casino service quality in Croatia
SGEM2014 Conference Proceedings of International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social sciences and Arts (SGEM), Book 2, Volume 4Sofia, Bulgaria :

4. Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Dorčić, Jelena
What are the key dimensions of restaurant service quality? An empirical study in the city restaurant settings
1 st International Scientific Conference Tourism in South East Europe 2011 / Perć, Jože ; Čičić, Muris ; Janković, Sandra ; Sibla Lebe, Sonja ; Smolčić Jurdana, Dora ; Zins, Andreas (ur.). - Opatija : Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija , 2011. 235-249.

5. Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Pudić, Maria
Analysis of the effect of festival quality on visitors’ satisfaction and behavioral intentions of the local food festiva
Proceedings of 6th Global Business Conference / Hair, Joe ; Krupka, Zoran, Vlašić, Goran (ur.). - Zagreb : Institut za inovacije , 2015. 136-146.

6. Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Katušić, Goran
Service quality measurement in Croatian banking sector: Application of SERVQUAL model
MIC 2015: Managing Sustainable Growth Abstracts of the Joint International Conference Organised by University of Primorska, Faculty of Management, Slovenia Eastern European Economics, USA, and Society for the Study of Emerging Markets, USA / Žižmond, Egon ; Gomezelj Omerzel, Doris ; Laporšek, Suzana (ur.). - Koper, Slovenija : University of Primorska Faculty of Management , 2015. 149-149. http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/978-961-266-180-9.pdf

Kongresna priopćenja

1.
Marković, S., Dorčić, J., Katušić, G.
Service quality measurement in Croatian banking sector: Application of SERVQUAL model javna prezentacija Management International Conference (MIC) 2015 - Managing Sustainable Growth Portorož, Slovenija - 29.5.2015. http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/978-961-266-180-9.pdf
2.
Marković, S, Dorčić, J., Krnetić, M.
VISITOR SATISFACTION AND LOYALTY MEASUREMENT OF A LOCAL FOOD FESTIVAL: APPLICATION OF THE FESTPERF SCALE javna prezentacija 3rd International Scientific Conference SUSTAINABLE TOURISM, ECONOMIC DEVELOPMENT AND QUALITY OF LIFE Opatija, Hrvatska - 14.5.2015. http://www.fthm.uniri.hr/files/Kongresi/ToSEE/2015/Tosee2015%20-%20FINAL%20program%20_Opatija.pdf
3.
Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.
Customers’ expectations and perceptions of casino service quality in Croatia International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social sciences and Arts (SGEM) Albena SeaResort, Bulgaria - 1.2.2014. http://sgemsocial.org/ssgemlib/spip.php?page=article&id_article=842
4.
Marković, S., Raspor, S., Dorčić, J.
What are the key dimensions of restaurant service quality? An empirical study in the city restaurant settings 1st International Scientific Conference “Tourism in Southern and Eastern Europe (ToSEE) - Sustainable Tourism: Socio-Cultural, Environmental and Economic Impact Opatija, Hrvatska - 4.5.2011.

Znanstveni projekti

1. 1.12.2015. - 1.12.2017.
Mjerenje utjecaja online reputacije na konkurentnost turističke destinacije; član tima; Sveučilište u Rijeci; 20.000 kn; http://www.fthm.uniri.hr/index.php/zpuniri-2-15

Stručna djelatnost

Stručni projekti

1.
8.3.2016. - 30.9.2016.
Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa Strateškim i operativnim marketing planom 2016.-2020. godine
Primorsko goranska županija  
istraživač - član tima

Administrativna djelatnost

Rukovođenje na sveučilištu

1. 10.10.2016. - - Tajnica 4. međunarodne znanstvene konferencije ToSEE
Fakultet za menadžemnt u turizmu i ugostiteljstvu