Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
01.10.2010. - 17.07.2012.
doktorica znanosti
Doktorski program iz ekonomije i poslovne ekonomije, smjer marketing
Ekonomski fakultet Ljubljana, Sveučilište u Ljubljani
2001. - 2005.
magistrica znanosti
znanstveni poslijediplomski program, smjer Menadžment i organizacija
Ekonomski fakultet Ljubljana, Sveučilište u Ljubljani
1995. - 2001.
diplomirani ekonomist
dodiplomski studij, smjer međunarodna razmjena
Ekonomski fakultet Rijeka, Sveučilište u Rijeci
Radno iskustvo
01.08.2019. -
izvanredna profesorica
Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
15.06.2015. - 31.07.2019.
docent
Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
2012. - 14.06.2015.
viši asistent
Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
2006. - 2012.
asistent
Ekonomski fakultet, Sveučilište u Rijeci
2001. - 2005.
znanstveni novak
Ekonomski fakultet, Sveučilište u Rijeci
Nagrade i priznanja
2021.
Nagrada Zaklade Sveučilišta u Rijeci za istaknutog znanstvenika iz područja društvenih i humanističkih znanosti na Sveučilištu u Rijeci za 2019 godinu
2017
Priznanje Slovenski dom KPD Bazovica Rijeka, Rijeka
2017
Priznanje za osobiti doprinos razvoju CROMAR-a – Hrvatska udruga za marketing
2017
Priznanje za znanstveni doprinos CROMAR – Hrvatska udruga za marketing
2016
Nagrada Zaklade Sveučilišta u Rijeci za najboljeg asistenta iz područja društvenih i humanističkih znanosti (ak.god. 2013/2014)
2015
Priznanje za znanstveni doprinos CROMAR – Hrvatska udruga za marketing
2012
Priznanje Slovenski dom KPD Bazovica Rijeka, Rijeka
2007
Nagrada i brončana plaketa Slovenski dom KPD Bazovica Rijeka, Rijeka
1999
Nagrada Društva za marketing Rijeka
Članstva
2012. -
Zaslužni član Beta Gama Sigma society
2005. -
Alumni Ekonomski fakultet Ljubljana
Slovenski dom KPD Bazovica
CROMAR-Hrvatska udruga za marketing, Društvo za marketing Rijeka
Alumni Ekonomski fakultet Rijeka
Udruga za razvoj visokog školstva «Universitas», Rijeka
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2023.
Marketing neprofitnih organizacija
Prijediplomski studij Poslovne ekonomije
Ekonomski fakutlet u Rijeci
nositeljica
2022. -
Stvaranje tržišne vrijednosti
Diplomski studij Poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2022. -
B2B marketing i prodaja
Diplomski studij Poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2018. -
Politika marketing miksa
poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2018. -
Primjena kvantitativnih i kvalitativnih metoda istraživanja u poslovnoj ekonomiji
poslijediplomski (doktorski) program Ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
su-nositelj, koordinator
2016. - 2021.
Poslovni marketing
diplomski
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2016. -
Metrika marketinga
poslijediplomski (doktorski) program Ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
su-nositelj
2015. - 2017.
Simulacija marketinga
poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment
Ekonomski fakultet u Rijeci
nositelj
2015. -
Izabrane teme iz Poslovne ekonomije
poslijediplomski (doktorski) program Ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
su-nositelj, docent
2015. -
Proces marketinga
poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment
Ekonomski fakultet u Rijeci
docent
2015. -
International marketing
graduate, diplomski
Ekonomski fakultet u Rijeci
docent
2015. -
Marketing (in english)
undergraduate, preddiplomski
Ekonomski fakultet u Rijeci
docent
2015. -
Strateški marketing menadžment
diplomski
Ekonomski fakultet u Rijeci
docent
2015. -
Ponašanje potrošača
diplomski
Ekonomski fakultet u Rijeci
docent
2015. -
Međunarodni marketing
diplomski
Ekonomski fakultet u Rijeci
docent
2015. -
Marketing
preddiplomski
Ekonomski fakultet u Rijeci
docent
2011. - 2015.
Marketing (in english)
Preddiplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
2011. - 2015.
Poslovni marketing
Diplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
2009. - 2015.
Strateški marketing menadžment
Diplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
2008. - 2015.
Međunarodni marketing
Diplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
2008. - 2015.
Ponašanje potrošača
Diplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
2005. - 2015.
Marketing
Preddiplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
2001. - 2007.
Međunarodni marketing
dodiplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
2001. - 2005.
Marekting
dodiplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
suradnik
Mentor u završnim radovima
28.06.2016. -
Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj maloprodajnog lanca trgovina
Sentić, Ivana
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
28.06.2016. -
Usporedba karakteristika komunikacije licem u lice i komunikacije putem društvenih mreža
Rašeta, Borjan
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
11.03.2016. -
Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj
Nakić, Marino
postdiplomski specijalistički studij Marketing menadžment
Ekonomski fakultet Rijeka
11.03.2016. -
Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije
Lozančić, Matea
postdiplomski specijalistički studij Marketing menadžment
Ekonomski fakultet Rijeka
29.09.2015. -
Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima
Ribić, Andrea
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
29.09.2015. -
Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge
Dragičević, Marija
diplomski/integralni studij
Ekonomski faklutet Rijeka
29.09.2015. -
Imidž hotelskog poduzeća
Čović, Jelena
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
28.09.2015. -
Pozicioniranje marki osobnih automobila
Pupić-Bakrač, Marta
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
28.09.2015. -
Marketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu
Pavletić, Ivona
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
23.09.2015. -
Motivacija pojedinca za poduzetnički pothvat
Drobnjak, Ljiljana
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
23.09.2015. -
Emocionalna inteligencija i održivi turizam
Blažina, Dea
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
21.09.2015. -
Emocionalna inteligencija u specifičnim oblicima turizma
Radoš, Krešimir
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
22.09.2014. -
Komunikacija s potrošačima putem mobilnih telefona - budućnost interaktivnog marketinga
Topić, David
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
22.09.2014. -
Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije
Škrgulja, Renato
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
22.09.2014. -
Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka
Pajić, Karlo
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
22.09.2014. -
Motivi pojedinaca za uključivanje u humanitarne aktivnosti
Hodžić, Rafaela
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
22.09.2014. -
Korištenje elektroničke usmene predaje pri donošenju kupovne odluke
Flegar, Sanja
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
22.09.2014. -
Neprofitne organizacije i socijalna osvještenost mladih
Barić, Marko
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
09.09.2014. -
Izgradnja ekološke osvještenosti mladih potrošača
Krbavac, Rahela
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet
09.09.2014. -
Utjecaj animiranih likova na dječje prehrambene navike
Klobučar, Barbara
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
21.07.2014. -
Elementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača
Žakić, Lorena
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
21.07.2014. -
Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače
Varga, Anja
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
21.07.2014. -
Utjecaji i posljedice impulzivne kupovine
Trošić, Ivana
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
23.06.2014. -
Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga
Palmić, Loreta
diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet
24.09.2013. -
Izlazak inovacija na međunarodno tržište
Kresić, Matea
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
24.09.2013. -
Marketinške komunikacije putem društvenih medija
Franović, Martina
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
24.09.2013. -
Marketinška komunikacija na turističkom tržištu
Dadić, Magdalena
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
24.09.2013. -
Organizacija turnira
Berić, Martina
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
18.09.2013. -
Istraživanje impulzivne kupovine kod mladih potrošača
Zec, Marina
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
18.09.2013. -
Marketing miks i interni marketing u uslužnom poslovnom subjektu
Vukelić, Sandro
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
18.09.2013. -
Ekološka osvještenost generacije Z: Mogu li postati zeleni potrošači?
Večerinović, Helga
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
18.09.2013. -
Povezanost imidža poslovnog subjekta i lojalnosti potrošača
Šoštarić, Ana
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
18.09.2013. -
Utjecaj marke na odabir proizvoda
Prendivoj, Antonela
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
18.09.2013. -
Upravljanje markom turističke destinacije
Oštrić, Tea
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
18.09.2013. -
Analiza marketing miksa na primjeru ugostiteljskog objekta
Krišković, Tina
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
10.09.2013. -
Neverbalna komunikacija u oglašavanju
Pleše, Marija
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
10.09.2013. -
Uloga emocija u marketinškoj komunikaciji
Lekavski, Mateja
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
22.07.2013. -
Utjecaj prikrivenog oglašavanja na potrošače
Marinović, Sandra
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
19.07.2013. -
Važnost percepcije u kreiranju promocijskih poruka
Ferenčić, Matea
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
19.07.2013. -
Povezanost osobina ličnosti i uređenja životnog prostora
Borić, Tina
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
19.07.2013. -
Utjecaj naziva marke na percipiranu vrijednost marke
Babić, Anamarija
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
10.07.2013. -
Planiranje marketinga u "Vrtovima lunjskih maslina"
Vidas, Ivana
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
10.07.2013. -
Marketinške manifestacije
Radović Pevec, Alenka
dodiplomski studij
Ekonomski fakultet Rijeka
10.07.2013. -
Marketing miks poduzeća za proizvodnju kave
Peričić, Marijana
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
10.07.2013. -
Utjecaj čimbenika na ponašanje potrošača u procesu kupnje životnog osiguranja
Cecić, Irena
Diplomski/integralni studij
Ekonomski fakultet Rijeka
Gostujući nastavnik
2018. -
Consumer behaviour
International Full Time Master Programme in Business and Organization (IMB)
Ekonomski fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
su-nositelj
01.05.2015. -
Diplomski studij
Fakultet organizacionih nauka, Sveučilište u Beogradu
nastavnik
01.11.2013. -
MIS and market research
Diplomski studij
Ekonomski fakultet, Sveučilište Matej Bel, Banska bystrica, Slovačka
01.11.2013. -
Marketing
Diplomski studij
Ekonomski fakultet, Sveučilište Matej Bel, Banska bystrica, Slovačka
lipanj - srpanj 2018
International Full Time Master Programme in Business and Organization (IMB)
Ekonomski fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
su-nositelj kolegija
travanj - svibanj 2018
Fakultet organizacijskih znanosti, Sveučilište u Beogradu, Beograd, Srbija
gost predavač
ožujak - travanj 2017
Fakultet organizacijskih znanosti, Sveučilište u Beogradu, Beograd, Srbija
gostujući nastavnik
studeni - prosinac 2016
Developing customer loyalty; Research seminar: Transition process in SEE countries and challenges on B2B markets
Ekonomski fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
gostujući nastavnik
svibanj 2017
Ekonomsko-poslovni fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
gost predavač na stipendiji Involvement of visiting foreign experts and university teachers in the pedagogical process as a pillar of quality development process of internationalization of the University of Maribor
Osobni razvoj
01.10.2016. - 29.12.2013.
Program stručnog usavršavanja visokoškolskih nastavnika ak.god.2013/2014: Modul kvalitetno obrazovanje
2014. -
Program pedagoško-psihološkog didaktičko-metodičkog obrazovanja
Financiranje: 60
23.05.2013. -
Third Annual conference of US Alumni Community of Croatia: Preventing Croatia's next brain drain
01.08.2012. - 2013.
European Enterprenurship Educators Programme, 3EP fellow
01.04.2012. -
Structural equation modeling usin PLS, doktorski seminar
2012. -
Consumer behaviour, doktorski seminar
01.05.2010. -
Radionica “Korištenje statističkih metoda u stručnom i znanstvenom radu visokoškolskih nastavnika – UniversiStat – Modul 1 i 2”
01.11.2009. -
Radionica “Primjena statističkih metoda u stručnom i znanstvenom radu visokoškolskih nastavnika – UniversiStat – Modul 3”
01.03.2008. -
Radionica "Društveno korisno učenje kao nova nastavna metoda"
01.06.2007. -
Second Doctoral Summer School on Research Methods
01.09.2006. -
Radionica "Primjena statističkih metoda u stručnom i znanstvenom radu visokoškolskih nastavnika"
01.05.2006. -
Seminar "Utilizing Business Cases for Effective Teaching"
01.12.2004. -
On-line tečaj - Izrada on-line tečaja pomoću WebCT-a
01.12.2004. -
On-line tečaj - Pretraživanje on-line baza podataka
01.11.2004. -
Microsoft Approved Course: 1846 Microsoft Solution Framework Essentials
01.07.2004. -
The Case Method for Management Education Seminar
2004. -
INIOS - Program inicijalnog osposobljavanja visokoškolskih nastavnika za rad u nastavi
01.04.2003. -
Bez alata nema zanata: Izrada on-line tečaja pomoću alata WebCT, Radionica u okviru Carnetovih tečajeva
01.03.2003. -
Diskusija kao nastavna metoda u visokom obrazovanju, radionica u sklopu programa Unapređenje kvalitete visokoškolske nastave; Korištenje informacijskih tehnologija u obrazovanju, radionica u sklopu programa Unapređenje kvalitete visokoškolske nastave
01.11.2002. -
Okrenite novu stranicu: Izrada i publiciranje web stranica pomoću FrontPagea, radionica u okviru CARNet-ovih tečajeva
01.04.2001. -
Procesi i tehnike u poučavanju, radionica u sklopu dio programa Training the Trainers Carnetovog programa za edukaciju predavača; Tečaj "Training The Trainers" za Ovlaštenog CARNet-ovog predavača
veljača-ožujak 2008
Tečaj "Kako koristiti e-learning u nastavnoj praksi?" (Modul 1. Zašto e-learning i kako ga primjeniti? Modul 2. Multimedijalni alati, Modul 3. Korištenje LMS-a (Moodle) i dizajniranje online nastavnog okruženja)
listopad - prosinac 2012
On-line tečaj - E-tečaj za e-mentore (Moodle platforma)
studeni 2003. i veljača 2004
Principi prezentacijske komunikacije i korištenje suvremenih prezentacijskih tehnologija, radionica u sklopu programa Training the Trainers Carnetovog programa za edukaciju predavača
siječanj – lipanj 2006
Edukacijski program "Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi"
Izdavaštvo
2008. -
Trendovi marketinga
Financiranje: Ekonomski fakultet u Rijeci, Solutio
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2022.
“We Go Together”: Understanding social cause-related purchase intentions of young adults
Arslanagic-Kalajdzic, Maja; Kadic-Maglajlic, Selma; Dlacic, Jasmina; Zabkar, Vesna
Journal of business research
2021.
Održivi modni proizvodi kao budućnost mode: percepcija održivih modnih proizvoda kod generacija Y i Z
Dlačić, Jasmina; Franulović, Ana Maria; Sredl, Katherine C.
Sarajevo business and economics review
2021.
Memorable tourism experiences inspired by the beauty of nature
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina
Tourism and hospitality management
2020.
Exploring the emotional side of price fairness perceptions and its consequences
Malc, Domen; Selinšek, Aleksandra; Dlačić, Jasmina; Milfelner, Borut
Ekonomska istraživanja
2020.
Analysing the relationship between hotel's internal marketing and employee engagement dimensions
Črnjar, Kristina; Dlačić, Jasmina; Milfelner, Borut
Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu
2020.
Loyalty trends and issues in tourism research
Laškarin Ažić, Marina; Dlačić, Jasmina; Suštar, Natali
Tourism and hospitality management
2020.
Testing Different Loyalty Types in a Destination
Laškarin Ažić, Marina; Dlačić, Jasmina; Galičić, Vlado
Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu
2020.
Digital marketing strategy of Accor Hotels; shaping the future of hospitality
Damnjanović, Vesna; Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina
Tourism and hospitality management
2020.
Differences in Work Expectations of Generation Y and Generation Z: An Empirical Investigation in Croatia
Chareewan, Sukanya; Grunhagen, Marko; Pološki Vokić, Nina; Dlačić, Jasmina
Journal of business, industry, and economics
2020.
Franchising in the Balkans: History, Status and Challenges
Grunhagen, Marko; Mumdžiev, Nada; Harča, Barbara; Milenković-Kerković, Tamara; Dlačić, Jasmina
Journal of marketing channels
2019.
Importance of Innovation Resources for Market Orientation – Financial Performance Link: Mediating Role of Proactive Market Orientation
Milfelner, Borut; Dlačić, Jasmina; Snoj, Boris; Selinšek, Aleksandra
Naše gospodarstvo
2019.
Being engaged is a good thing: Understanding sustainable consumption behavior among young adults
Kadic-Maglajlic, Selma; Arslanagic-Kalajdzic, Maja; Micevski, Milena; Dlacic, Jasmina; Zabkar, Vesna
Journal of business research
2019.
The role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina
Ekonomska istraživanja
2019.
Consumption in fast-food restaurants in Croatia and Serbia
Sapic, Srdjan; Filipovic, Jovana; Dlacic, Jasmina
British food journal
2019.
Odrednice odanosti lokalnog stanovništva prema marki turističke destinacije
Jurišić, Marijana; Dlačić, Jasmina; Grbac, Bruno
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka
2018.
Forming Affect, Behavior, and Cognition with Gamification: The Case of an Austrian Tourism Advergame
Madlberger, Maria; Stipetić, Maja; Dlačić, Jasmina
Data driven X — Turning Data into Value – Proceedings of Multikonferenz Wirtschaftsinformatik (MKWI)
2018.
Digitalization and society’s sustainable development – Measures and implications
Jovanović, Milica; Dlačić, Jasmina; Okanović, Milan
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu
2018.
Exploring relationship quality in the hospitality industry
Dlačić, Jasmina ; Grbac, Bruno ; Lazarić, Marin
Tourism and hospitality management
2018.
Linking internal marketing and employee engagement in the hospitality industry
Dlačić, Jasmina ; Črnjar, Kristina ; Lazarić, Marin
- 785-794
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=959466
2018.
EXPLORING MILLENNIALS’ MEMORIES: SETTING THE COURSE FOR DESTINATIONS’ ATTRACTIVENESS
Lončarić, Dina ; Perišić Prodan, Marina ; Dlačić, Jasmina
- 202-213
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=952099
2018.
Improving quality of life through co-creating tourist experience – What does experience marketing have to do with it?
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Kos Kavran, Andrijana
Ekonomska misao i praksa - 13 103-121
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=945102
2018.
WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Perišić Prodan, Marina
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka - 6 67-80
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=941997
2017.
What makes the theatre audience return? The role of engagement in predicting future behavior.
Pap, Ana ; Dlačić, Jasmina ; Ham, Marija
- 423-435
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=905475
2017.
Co-creating tourist experiences to enhance customer loyalty and travel satisfaction
Lončarić, Dina ; Perišić Prodan, Marina ; Dlačić, Jasmina
- 321-334
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=904666
2017.
Book review: The Routledge Handbook of Consumer Behaviour in Hospitality and Tourism (Edited by Saurabh Kumar Dixit)
Dlačić, Jasmina
Tourism and hospitality management - 23 297-299
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=936701
2017.
Improving learning through case study competitions: Challenges for teachers and students
Dlačić, Jasmina ; Damnjanović, Vesna ; Ribarić, Iva
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku - 30 99-113
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=884188
2016.
Augmented reality experiential marketing in tourism
Kos Kavran, Andrijana ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina
- 224-233
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=824712
2016.
Pametni telefoni: novi mejnik v naprednih programih zvestobe?
Pisnik, Aleksandra ; Dlačić, Jasmina ; Gaube, Tomaž
Akademija MM - 13 39-56
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=852095
2016.
The Importance of Perceived Service Value in Retail Banking Services
Pisnik, Aleksandra ; Dlačić, Jasmina ; Milfelner, Borut
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu - 28 191-212
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=852087
2016.
Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda
Dlačić, Jasmina ; Ribarić, Iva ; Barna, Mateja
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku - XXV 47-72
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=824301
2016.
Odrednice kompulzivne kupnje: slučaj trgovačkog centra u Hrvatskoj
Anić, Ivan-Damir; Dlačić, Jasmina; Jelenc, Lara
Privredna kretanja i ekonomska politika - 25 7-36
Exc
2016.
Augmented reality experiential marketing in tourism
Kos Kavran, Andrijana; Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina
5th International Scientific Symposium "Economy of Eastern Croatia - vision and growth" - 224-233
2016.
Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda
Dlačić, Jasmina; Ribarić, Iva; Barna, Mateja
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku - 25 47-72
2015.
Perceived Students' Benefits of Case Study Learning in Marketing: Comparative Analysis of Croatia and Serbia
Damnjanović, Vesna ; Dlačić, Jasmina
- 252-268
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=783491
2015.
Fashion blogs – redefining fashion marketing
Palmić, Loreta ; Dlačić, Jasmina
- 85-103
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=783478
2015.
Transition Process in SEE Countries and Challenges on B2B Markets - Is Relationship Quality the Answer?
Grbac, Bruno ; Dlačić, Jasmina ; Lončarić, Dina
- 809-829
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=768010
2015.
Generation Y Perceiving Ethics - Implications for Marketing and Management Education
Dlačić, Jasmina ; Hlača, Daria ; Jelenc, Lara
- 1-15
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=753743
2015.
Grbac, B.: B2B Marketing
Dlačić, Jasmina
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu - 27 137-138
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=768006
2015.
Creating a promotional message: Exploring the role of nonverbal communication in advertising
Pleše, Marija ; Dlačić, Jasmina
Zbornik Veleučilišta u Rijeci - 3 41-54
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=765467
2015.
Developing green attitudes among young consumers – Ensuring environmentally friendly behaviour
Dlačić, J., Micevski, M. & Kadić-Maglajlić, S.
In Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J., Žabkar, V., Grünhagen, M. (Eds.), Marketing Insights from a Changing Environment, Pearson, Harlow, str. 85-109. ISBN 978-1-78448-762-1. - 85-109
2015.
Perceived Students' Benefits of Case Study Learning in Marketing: Comparative Analysis of Croatia and Serbia
Damnjanović, V. & Dlačić, J.
In Mihić, M. (ed.), 24th CROMAR congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration (pp. 252-268). Faculty of Economics Split, CROMAR, Split. ISBN: 978-953-281-067-7. - 252-268
2015.
Fashion blogs – redefining fashion marketing
Palmić, L. & Dlačić, J.
In Mihić, M. (ed.), 24th CROMAR congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration (pp. 85-103). Faculty of Economics Split, CROMAR, Split. ISBN: 978-953-281-067-7. - 85-103
2015.
Transition Process in SEE Countries and Challenges on B2B Markets - Is Relationship Quality the Answer?
Grbac, B., Dlačić, J. & Lončarić, D.
In Shultz II, C., Benton, R., Kravets, O. (eds.). Proceedings of the 40th Annual Macromarketing Conference - Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice (pp. 809-829). The Macromarketing Society, Quinlan School of Business - Loyola University Chicago, Chicago, USA, 25-28.06.2015. - 809-829
2015.
Generation Y Perceiving Ethics - Implications for Marketing and Management Education.
Dlačić, J., Hlača, D. & Jelenc, L.
. In Mala, D., Minarova, M. (eds.) Proceedings of International Scientific Conference "Ethics in Management" - Results of the International project "V4 Lead - A Comparative study of leadership excellence and ethics in Central Eastern Europe" (pp. 1-15). Banská Bystrica, Slovakia : Ekonomicka Fakulta, Univerzita Mateja Bela v Banski Bystrici. (27.10.2013., Banská Bystrica, Slovačka). ISBN 978-80-557-0797-6. - 1-15
2014.
Critical success factors for knowledge management implementation in hotel enterprises
Črnjar, Kristina ; Dlačić, Jasmina
- 977-984
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=703504
2014.
Grbac, B.: Marketing dynamics – How to create value for customers
Dlačić, Jasmina
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu - 32 431-433
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=744689
WOS
2014.
Repurchase intentions in a retail store – exploring the impact of colours
Varga, Anja ; Dlačić, Jasmina ; Vujičić, Maja
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku - 14 229-244
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=741378
2014.
Exploring relationship between brand equity and customer loyalty on pharmaceutical market
Dlačić, Jasmina ; Kežman, Elvedina
Economic and business review - 16 121-131
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=656397
2014.
Repurchase intentions in a retail store – exploring the impact of colours
Varga, A., Dlačić, J. & Vujičić, M.
Ekonomski vjesnik/Econviews - 14 229-244
2014.
Critical success factors for knowledge management implementation in hotel enterprises
Črnjar, K. & Dlačić, J.
Dermol, V., Smrkolj, M., Đaković, G. (Eds.) MakeLearn 2014: Human Capital without Borders: Knowledge and Learning for Quality of Life. Bangkok, Celje, Lublin: ToKnowPress (June, 25-27, Portorož, Slovenia). ISBN: 978-961-6914-09-3. - 977-984
2014.
Exploring relationship between brand equity and customer loyalty on pharmaceutical market
Dlačić, Jasmina; Kežman, Elvedina
Economic and business review - 16 121-133
2014.
Exploring perceived service quality, perceived value, and repurchase intention in higher education using structural equation modelling
Dlačić, Jasmina; Arslanagić, Maja; Kadić- Maglajlić, Selma; Marković, Suzana; Raspor, Sanja
Total quality management & business excellence - 25 141-157
2013.
Generation Z: Generation of Green Consumer Values
Kadić-Maglajlić, Selma ; Dlačić, Jasmina ; Micevski, Milena
- 188-202
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=656409
2013.
Do subliminal messages have any influence on customer perception?
Ferenčić, Matea ; Dlačić, Jasmina
- 568-579
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=656407
2013.
The pulse of the impulsive buying behaviour: New strategic perspective
Jelenc, Lara ; Dlačić, Jasmina ; Ančić, Ana
- 595-610
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=656405
2013.
The role of gender and situational factors in wine consumption of generation Y
Dlačić, Jasmina ; Kadić-Maglajlić, Selma
South East European Journal of Economics and Business - 8 48-56
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=717172
2013.
Communication with market segments – travel agencies’ perspective
Bašan, Lorena ; Dlačić, Jasmina ; Trezner, Željko
Tourism and hospitality management - 19 49-64
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=636269
2013.
Exploring perceived service quality, perceived value, and repurchase intention in higher education using structural equation modelling
Dlačić, Jasmina ; Arslanagić, Maja ; Kadić- Maglajlić, Selma ; Marković, Suzana ; Raspor, Sanja
Total quality management & business excellence - 25 141-157
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=653018
WOS
2013.
The role of gender and situational factors in wine consumption of generation Y
Dlačić, J. & Kadić-Maglajlić, S.
South East European Journal of Economics and Business (SEEJ) - 8 48-56
2012.
Generation Y wine consumption motivators – do they differ across situations and gender?
Kadić-Maglajlić, Selma ; Dlačić, Jasmina
- 806-821
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=612369
2012.
Personal values influence on the environmentally friendly behaviour of consumers
Lončarić, Dina ; Tonković Pražić, Ivana ; Dlačić, Jasmina
- 600-609
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=582900
2012.
Macinnis, D.J., Folkes, V.S.: The disciplinary status of consumer behaviour: A sociology of science perspective on key controversies
Kadić-Maglajlić, Selma ; Dlačić, Jasmina
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu - 24 301-304
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=616356
2012.
Relationship commitment, relational equity and company image in customer loyalty development
Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna
Ekonomska Istrazivanja-Economic Research - 25 503-524
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=598408
WOS
2011.
Attitudes towards wine consumption: a comparative study of two countires
Dlačić, Jasmina ; Kadić-Maglajlić, Selma ; Vranić, Franko
- 229-249
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=536629
2011.
New relationships on the business-to-business market
Grbac, Bruno ; Dlačić, Jasmina
- 1-11
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=536558
2011.
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje: osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja (autori: Bruno Grbac, Dina Lončarić)
Dlačić, Jasmina
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku - 24 231-233
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=544673
2010.
Conflicts in user perceptions of value of websites in the shipping industry
Golik Klanac, Nataša ; Ćuković, Ksenija ; Dlačić, Jasmina
- 1-9
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=536601
2010.
Marketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji( Marketing possibilities for approaching Net generation )
Dlačić, Jasmina; Vranić, Franko
Marketing i održivi razvitak / Marketing and sustainable development - 343-353
2009.
Importance of Knowledge Management and Employees in Achieving a Customer-Oriented Organization
Črnjar, Kristina ; Dlačić, Jasmina ; Fatur Krmpotić, Irena
- 59-68
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=434217
2009.
Importance of Knowledge Management and Employees in Achieving a Customer-Oriented Organization
Črnjar, Kristina ; Dlačić, Jasmina ; Fatur Krmpotić, Irena
- 59-68
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=434217
2009.
Importance of Knowledge Management and Employees in Achieving a Customer-Oriented Organization
Črnjar, Kristina ; Dlačić, Jasmina ; Fatur Krmpotić, Irena
- 59-68
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=434217
2009.
Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj
Dlačić, Jasmina ; Vranić, Franko
- 1-9
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=432606
2009.
The Impact of Personality Traits on Environmentalism: Evidence From Croatia
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Tonković, Ivana
- 353-366
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=394602
2009.
Impact of business environment factors on tourist enterprises
Bašan, Lorena ; Dlačić, Jasmina
- 100-108
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=394594
2009.
Impact of business environment factors on tourist enterprises
Bašan, Lorena ; Dlačić, Jasmina
- 100-108
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=394594
2008.
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke ( Consistency of Building Croatia as a Brand )
Vranić, Franko; Dlačić, Jasmina
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment - 241-260
2007.
Customer orientation, customer satisfaction and performance : The case of Croatia
Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna
- 1-18
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=298632
2005.
Consumer Loyalty in the Concept of Intellectual Capital
Dlačić, Jasmina ; Fatur Krmpotić, Irena
- 832-838
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=190369
2005.
Consumer Loyalty in the Concept of Intellectual Capital
Dlačić, Jasmina ; Fatur Krmpotić, Irena
- 832-838
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=190369
2004.
Employee Loyalty as a Factor of Improving Human Capital
Dlačić, Jasmina ; Fatur, Irena
- 64-68
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=148437
2004.
Employee Loyalty as a Factor of Improving Human Capital
Dlačić, Jasmina ; Fatur, Irena
- 64-68
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=148437
2002.
Employee Impact on Customer Loyalty
Grbac, Bruno ; Dlačić, Jasmina ; First, Ivana
- 241-248
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=120553
2002.
Croatian Cases in Enterprenurship and Implications for Development
Grbac, Bruno ; Jardas, Darko ; Renko, Nataša ; First, Ivana ; Dlačić, Jasmina
- -
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=90412
What makes the theatre audience return? The role of engagement in predicting future behavior.
Pap, Ana; Dlačić, Jasmina; Ham, Marija.
Proceedings of 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017: "Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges" / Marković, Suzana ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). Opatija : University of Rijeka, Faculty of tourism and hospitality management, 2017. 423-435
Co-creating tourist experiences to enhance customer loyalty and travel satisfaction
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina.
Proceedings of 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017: "Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges" / Marković, Suzana ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). Opatija : University of Rijeka, Faculty of tourism and hospitality management, 2017. 321-334
EXPLORING MILLENNIALS’ MEMORIES: SETTING THE COURSE FOR DESTINATIONS’ ATTRACTIVENESS
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina
Congress Proceedings of the 24th Biennial International Congress "Tourism & Hospitality Industry 2018: Trends and Challenges" / Milohnić, Ines ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). - Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management , 2018. 202-213.
Linking internal marketing and employee engagement in the hospitality industry
Dlačić, Jasmina; Črnjar, Kristina; Lazarić, Marin.
Proceedings of 7th International Scientific Symposium „Economy of eastern Croatia – vision and growth” / Mašek Tonković, Anka ; Crnković, Boris (ur.). Osijek : University of J.J. Strossmayer in Osijek, Faculty of Economics, 2018. 785-794
Improving learning through case study competitions: Challenges for teachers and students.
Dlačić, Jasmina; Damnjanović, Vesna; Ribarić, Iva.
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. 30 (2017) , 1; 99-113
WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA
Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, Marina
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka (1848-1299) 6 (2018), 1; 67-80
Improving quality of life through co-creating tourist experience – What does experience marketing have to do with it?
Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Kos Kavran, Andrijana
Ekonomska misao i praksa (1330-1039) 13 (2018), 1; 103-121
Creating a promotional message: Exploring the role of nonverbal communication in advertising
Pleše, M. & Dlačić, J.
Zbornik Veleučilišta u Rijeci [Journal of the Polytechnic of Rijeka] - 3 41-54
Critical success factors for knowledge management implementation in hotel enterprises
Črnjar, Kristina; Dlačić, Jasmina
MakeLearn 2014: Human Capital without Borders: Knowledge and Learning for Quality of Life / Dermol, Valerij ; Smrkolj, Marko ; ?aković, Goran (ur.). - Bangkok, Celje, Lublin : ToKnowPress , 2014. 977-984 (ISBN: 978-961-6914-09-3).
Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci( Satisfaction and Loyalty Concept : Survey of Two Products in City of Rijeka )
Dlačić, Jasmina
Međunarodni marketing forum 2002 : zbornik radova / Grbac, Bruno (ur.). - Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka ; Društvo za marketing Rijeka , 2002. 41-64 (ISBN: 953-97741-4-4).
Communication with market segments – travel agencies’ perspective
Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina; Trezner, Željko
Tourism and hospitality management (1330-7533) 19 (2013), 1; 49-64
The pulse of the impulsive buying behaviour: New strategic perspective
Jelenc, Lara; Dlačić, Jasmina; Ančić, Ana
23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). - Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR , 2013. 1-16 (ISBN: 978-953-7842-18-5).
Generation Y wine consumption motivators – do they differ across situations and gender?
Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, Jasmina
Proceedings of the 6th International Conference of the School of Economics and Business "Beyond the Economic Crisis: Lessons Learned and Challenges Ahead" / Mehić, Eldin (ur.). - Sarajevo : University of Sarajevo, School of Economics and Business , 2012. 806-821 (ISBN: 978-9958-25-077-4).
Attitudes towards wine consumption: a comparative study of two countires
Dlačić, Jasmina; Kadić-Maglajlić, Selma; Vranić, Franko
Proceedings - 22nd CROMAR Congress: Marketing challenges in New Economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.). - Pula : Sveučilište Jurja Dobrila u Puli, Odijel za ekonomiju i turizam ; CROMAR , 2011. 229-249 (ISBN: 978-953-7498-45-0).
New relationships on the business-to-business market
Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina
Advances in Business-Related Scientific Research Conference (ABSRC) 2011 Conference Proceedings / Antončič, Boštjan (ur.). - Koper : Edukator , 2011. 1-11 (ISBN: 978-961-92917-2-6).
Conflicts in user perceptions of value of websites in the shipping industry
Golik Klanac, Nataša; Ćuković, Ksenija; Dlačić, Jasmina
26th IMP Conference: Business networks - Globality, Regionality, LocalityBudapest : Corvinus University of Budapest, Hungary ; IMP Group , 2010. 1-9.
Importance of Knowledge Management and Employees in Achieving a Customer-Oriented Organization
Črnjar, Kristina; Dlačić, Jasmina; Fatur Krmpotić, Irena
Knowledge and business challenge of globalization: proceedings of the 1st international scientific conference / Merkač Skok, Marjana ; Cingula, Marijan (ur.). - Celje, Slovenija : Fakulteta za komercijalne in poslovne vede , 2009. 59-68 (ISBN: 978-961-6603-94-2).
Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj( Interdependence Between Net Generation Behavior and the Development of Internet Advertising in Croatia )
Dlačić, Jasmina; Vranić, Franko
Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.). - Osijek : Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek ; CROMAR , 2009. 1-9 (ISBN: 978-953-253-065-0).
The Impact of Personality Traits on Environmentalism: Evidence From Croatia
Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Tonković, Ivana
8th International conference: Challenges of Europe: financial crisis and climate change / Reić, Zlatan ; Šimić, Vladimir (ur.). - Split : Faculty of Economics Split , 2009. 353-366.
Customer orientation, customer satisfaction and performance : The case of Croatia
Dlačić, Jasmina; Žabkar, Vesna
7th International Conference Enterprise in Transition : Conference Proceedings / Buble, Marin (ur.). - Split ; Wien : Faculty of Economics ; DAAAM International , 2007. 1-18.
Employee Loyalty as a Factor of Improving Human Capital
Dlačić, Jasmina; Fatur, Irena
Proceedings of the 23rd International Scientific Conference on Organizational Science Development : Management, knowledge and EU / Florjančič, Jože ; Jesenko, J. ; Drakulić, M. ; Paape, B. ; Kaluža, J. ; Ljubič, T. ; Leskovar, R. (ur.). - Kranj : Moderna organizacija , 2004. 64-68 (ISBN: 961-232-166-3).
Employee Impact on Customer Loyalty
Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana
Transition in Central and Eastern Europe : Challenges of 21st Century (ICES 2002) : proceedings / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.). - Sarajevo : Faculty of Economics , 2002. 241-248.
Marketing i grad( Marketing and City )
Grbac, Bruno; First, Ivana; Dlačić, Jasmina
Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik / Rocco, Fedor ; Borš, Vanja (ur.). - Zagreb : Hrvatska zajednica udruga za marketing , 2002. 91-104 (ISBN: 953-98717-1-9).
Relationship commitment, relational equity and company image in customer loyalty development
Dlačić, Jasmina; Žabkar, Vesna
Ekonomska Istrazivanja-Economic Research (1331-677X) 25 (2012), 2; 503-524
Do subliminal messages have any influence on customer perception?
Ferenčić, Matea; Dlačić, Jasmina
23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). - Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR , 2013. 1-16 (ISBN: 978-953-7842-18-5).
Generation Z: Generation of Green Consumer Values
Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, Jasmina; Micevski, Milena
23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). - Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR , 2013. 1-16 (ISBN: 978-953-7842-18-5).
Personal values influence on the environmentally friendly behaviour of consumers
Lončarić, Dina; Tonković Pražić, Ivana; Dlačić, Jasmina
Proceedings of the 31st International Conference on Organizational Science Development - Quality. Innovation. Future. / Ferjan, Marko ; Kljajić Borštnar, Mirjana ; Marič, Miha ; Pucihar, Andreja (ur.). - Portorož : Moderna organizacija - University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences , 2012. 600-609 (ISBN: 978-961-232-254-0).
Impact of business environment factors on tourist enterprises
Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina
Conference proceedings of the 28th international conference on organizational science development, New technologies, new challenges = Nove tehnolgije, novi izzivi / Rajkovič, V. ; Ferjan. M. ; Kern, T. ; Paape, B. (ur.). - Kranj : Modrena organizacija - University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences , 2009. 100-108 (ISBN: 978-961-232-230-4).
Consumer Loyalty in the Concept of Intellectual Capital
Dlačić, Jasmina; Fatur Krmpotić, Irena
Zbornik 24. mednarodne konference o razvoju organizacijskih znanosti Sinergija metodologij = proceedings of the 24th International Conference on Organizational Science Development Synergy of methodologies / Kaluža, Jindřich ; Kljajić, M. ; Rajkovič, V. ; Paape, B. ; Šikula, M. (ur.). - Kranj : Moderna organizacija , 2005. 832-838 (ISBN: 961-232-175-2).
Znanstvene knjige
2017.
Planiranje i kupovina putovanja - proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina
Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa
Sveučilište Jurja Dobrile, Fakultet ekonomije i turizma
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=904662
2016.
Developing green attitudes among young consumers – Ensuring environmentally friendly behaviour
Dlačić, Jasmina ; Micevski, Milena ; Kadić- Maglajlić, Selma
Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grünhagen, Marko
Pearson Education Limited
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=804558
2016.
Marketing insights from a changing environment
Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grünhagen, Marko
Pearson Education Limited
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=817295
2013.
23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings
Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu ; CROMAR
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=664178
2010.
Marketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji
Dlačić, Jasmina ; Vranić, Franko
Leko Šimić, Mirna
Ekonomski fakultet u Osijeku
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=468636
2008.
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke
Vranić, Franko ; Dlačić, Jasmina
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Ekonomski fakultet ; CROMAR
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=310368
2008.
Trendovi marketinga
Grbac, Bruno ; Dlačić, Jasmina ; First, Ivana
Ekonomski fakultet u Rijeci, Solutio
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=328103
2008.
Trendovi marketinga( Marketing trends )
Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana
Ekonomski fakultet u Rijeci, Solutio
Kongresna priopćenja
28.11.2014.
Nonverbal Communication in Advertising
Pleše, M. & Dlačić, J.
predavanje
3rd Economic and business review conference. Ljubljana: University of Ljubljana, Facutly of economics (Ljubljana, November 28, 2014). Ljubljana, Slovenija
Measuring customer orientation: applying customers' approach
Dlačić, Jasmina; Žabkar, Vesna
Croatian Cases in Enterprenurship and Implications for Development
Grbac, Bruno; Jardas, Darko; Renko, Nataša; First, Ivana; Dlačić, Jasmina
Mentorstvo doktorandima
2021. - 2023.
Suočavanje s neuspješnom uslugom i uloga kvalitete odnosa na sportskom tržištu
Antonio Kuzmanić Doktorat
Doktorski studij ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
Datum obrane: 06.07.2023.
2017. - 2021.
Izvorišta i reakcije na percipiranu kvalitetu visokog učilišta
Ivana Jadrić Doktorat
Poslijediplomski doktorski studij Ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
Datum obrane: 21.07.2021.
2017. - 2019.
Održivost–strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća
Silvije Jerčinović Doktorat
Poslijediplomski doktorski studij Ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
Datum obrane: 01.02.2019.
2016. - 2021.
Pokretači i ishodi potrošačeva angažmana sa sportskim klubovima na društvenim mrežama
Željka Marčinko-Trkulja Doktorat
Poslijediplomski doktorski studij Ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
Datum obrane: 27.09.2021.
2016. - 2020.
Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji
Andrijana Kos Kavran Doktorat
Poslijediplomski doktorski studij Ekonomije i poslovne ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
Datum obrane: 28.01.2020.
2016. -
Martina Ferenčić Doktorat
Poslijediplomski doktorski studij Ekonomije i poslovne ekonomije
Znanstveni skupovi
2012. - 2013.
23rd CROMAR congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights
Lovran Tajnica kongresa
2007. - 2008.
Organizacija XX. Kongresa CROMAR-a „Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti“
Rijeka tajnica ogranizacijskog odbora
2002. -
Međunarodni marketing forum 2002
Rijeka član organizacijskog odbora
2000. -
Marketing i razvoj
Rijeka član organizacijskog odbora
1999. -
Marketing forum 99
Rijeka član organizacijskog odbora
1998. -
Marketing forum 98
Rijeka član organizacijskog odbora
Recenzije
2015.
Recenzija 5 radova za 40th Annual Macromarketing Conference - Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice, The Macromarketing Society, Quinlan School of Business - Loyola University Chicago, Chicago, USA
2015.
Recenzija 5 radova za 40th Annual Macromarketing Conference - Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice, The Macromarketing Society, Quinlan School of Business - Loyola University Chicago, Chicago, USA
2015.
Recenzija 1 rada za Journal of Services marketing
2015.
Recenzija 1 rada za Zbornik radova Veleučilišta u Rijeci [Proceedings of Polytechnic of Rijeka], volume 3, number 1, 2015
2015.
Recenzija 1 rada za international scientific conference ToSEE: Sustainable Tourism, Economic Development and Quality of Life
2015.
Recenzija 1 rada za Economic research
2015.
Recenzija 1 rada za for International Journal of Management Science and Engineering Management
2015.
Recenzija 1 rada za Tržište: časopis za tržišnu teoriju i praksu [Market: Review for Marketing Theory and Practice
2015.
Recenzija 1 rada za Total quality management & business excellence
2014.
Recenzija 1 rada za South-East European Journal
2014.
Recenzija 2 rada za Zbornik radova Veleučilišta u Rijeci [Proceedings of Polytechnic of Rijeka], volume 2, number 1, 2014
2014.
Recenzija1 rada za Ekonomski vjesnik / Econviews - Review of contemporary business, entrepreneurship and economic issues
2013.
Recenzija 8 znanstvenih članaka na međunarodnoj znanstvenoj konferenciji 23rd CROMAR CONGRESS: MARKETING IN A DYNAMIC ENVIRONMENT - ACADEMIC AND PRACTICAL INSIGHTS (Lovran, Croatia, October, 24-26, 2013).
2013.
Recenziran 1 znanstveni rad za Zbornik radova Veleučilišta u Rijeci, volumen 1, broj 1.
Projekti
Znanstveni projekti
2017-
sukreiranje vrijednosti kao nova paradigma poslovnih orijentacija
voditelj projekta
UNIRI
https://www.efri.uniri.hr/hr/novi_znanstveni_projekti_uniri_2017/760/200
01.10.2016. - 30.09.2018.
Utjecaj sukreiranja turističkoga doživljaja na zadovoljstvo i percipiranu kvalitetu života turista
Istraživač
Sveučilište u Rijeci
https://www.fthm.uniri.hr/index.php/projekti-uniri-2016/zp-uniri-2-16
2014. - 2014.
Decision Making in Value Co-Creation: Marketing Approach (DECOVAL) (broj IP-2013-11-5231)
istraživač
Hrvatska zaklada za znanost
2013. - 2014.
Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva
istraživač
Sveučilište u Rijeci
2007. - 2013.
Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (081-1151212-1454)
istraživač
MZOS
2002. - 2006.
Transformacija marketing menadžmentom (0081008)
znanstveni novak, istraživač
MZOS
2001. - 2002.
Tržišna orijentacija MSP – odgovor dinamičnom okružju (081003)
znanstveni novak
MZOS
Projekti u znanosti - Voditelj projekta
izv.prof.dr.sc.Jasmina Dlačić
Unaprjeđenje marketinškog pristupa poslovanju kroz sukreiranje vrijednosti
Društvene znanosti