Dr.sc. Suzana Marković redoviti profesor

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Zavod za financije

prostorija : 302
e-pošta : suzanam@fthm.hr
telefon : 051 294 681

MEĐUNARODNA VIDLJIVOST:
CITATIH-INDEXI10-INDEX
GOOGLE SCHOLAR 256 9 9

Obrazovanje

1.1.2003. - Doktor ekonomskih znanosti, grana - kvantitativna ekonomija Izvandoktorski studij Sveučilište u Rijeci, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija
1.1.1998. - Magistar ekonomskih znanosti Poslijediplomski znanstveni studij Sveučilište u Rijeci, Hotelijerski fakultet, Opatija
1.1.1993. - Diplomirani ekonomist, dipl. oec. Ekonomika turizma i ugostiteljstva Sveučilište u Rijeci, Hotelijerski fakultet, Opatija
1.1.1988. - Inokoresponedent - Centar usmjerenog obrazovanja Opatija

Radno iskustvo

26.5.2015. - REDOVITI PROFESOR Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
26.1.2010. - 26.5.2015. IZVANREDNI PROFESOR Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
4.11.2008. - 4.11.2013. nositelj predmeta "Raziskovanje zadovoljstva klientov" Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Magistarski program - Turizem, Celje, Slovenija
1.1.2006. - suradnik na predmetu "Istraživanje javnog mijenja" Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet, Poslijediplomski specijalistički studij "Upravljanje ekonomskim razvojem"
1.1.2005. - 1.9.2009. nositelj predmeta "Vjerojatnost i statistika", "Statistika za poduzetnike", "Statistika u prometu" Veleučilište u Rijeci, Poslovni odjel - Stručni studij informatike, Stručni studij poduzetništva; Prometni odjel - Stručni studij cestovnog, željezničkog i poštanskog prometa (Odsjek: Rijeka, Gospić, Ogulin, Pazin)
20.12.2004. - 26.1.2010. DOCENT Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
10.3.2003. - 20.12.2004. VIŠI ASISTENT Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
21.4.1998. - 10.3.2003. ASISTENT Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
5.12.1994. - 21.4.1998. MLAĐI ASISTENT Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
1.10.1988. - 10.3.2003. nositelj predmeta "Hotelska statistika" Veleučilište u Rijeci, Hotelijerski odjel Opatija

Članstva

1.1.2015. - članica CROMAR-a
1.1.2010. - članica ALUMNI-a FMTU
1.1.2004. - članica Udruge za razvoj visokog školstva UNIVERSITAS
1.1.2004. - članica AKADEUS-a (Hrvatska akademska i istraživačka mreža CARnet)
1.1.2004. - članica ENBIS-a (European Network for Business and Industrial Statistics)

Nastavna djelatnost

Kolegiji

1.1.2014. - MJERENJE KVALITETE USLUGA (obvezni predmet)
Diplomski studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
Norma sati:
1.1.2012. - METODE I TEHNIKE ISTRAŽIVANJA (temeljni predmet)
Doktorski studij "Menadžment održivog razvoja"
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
Norma sati:
1.1.2012. - MJERENJE ZADOVOLJSTVA GOSTIJU U ZDRAVSTVENOM TURIZMU (izborni predmet)
Poslijediplomski interdisciplinarni specijalistički studij "Zdravstveni turizam"
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
Norma sati:
1.1.2011. - STATISTIČKE METODE ISTRAŽIVANJA U TURIZMU (temeljni predmet)
Poslijediplomski specijalistički studij "Menadžment u turizmu i ugostiteljstvu"
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
Norma sati:
1.1.2008. - 1.1.2015. MJERENJE KVALITETE USLUGA (izborni predmet)
Preddiplomski sveučilišni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
Norma sati:
1.1.2008. - 1.1.2011. PODUZETNIČKA RADIONICA 1 - POSLOVNA STATISTIKA
Preddiplomski stručni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
Norma sati:
1.1.2007. - 1.1.2014. MJERENJE ZADOVOLJSTVA KLIJENTA (obvezni predmet)
Preddiplomski stručni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
Norma sati:
1.1.2006. - ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KLIJENTA (izborni predmet)
Preddiplomski sveučilišni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
Norma sati:
1.1.2005. - 1.1.2010. POSLOVNA STATISTIKA (temeljni predmet)
Preddiplomski stručni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
Norma sati:
1.1.2005. - STATISTIKA (temeljni predmet)
Preddiplomski sveučilišni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
Norma sati:
1.1.2004. - 1.1.2008. ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KLIJENTA (izborni predmet)
Poslijediplomski znanstveni studij "Menadžment u suvremenom hotelijerstvu"
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
voditelj
Norma sati:
1.1.1995. - 1.1.2005. STATISTIKA (temeljni predmet)
Preddiplomski sveučilišni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
suradnik
Norma sati:
1.1.1995. - 1.1.2005. OSNOVE STATISTIKE, POSLOVNA STATISTIKA (temeljni predmet)
Preddiplomski stručni studij
Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija
suradnik
Norma sati:

Mentor u završnim radovima

2.7.2015. - Mjerenje kvalitete usluga u knjižnici primjenom LIBQUAL modela
Lach Irena
Diplomski studij
FMTU
2.7.2015. - Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti gostiju u hostelu primjenom ESCI modela
Radovčić Mijo
Diplomski studij
FMTU
2.7.2015. - Primjena SERVPERF modela u mjerenju kvalitete bankarskih usluga
Podnar Anja
Diplomski studij
FMTU
2.7.2015. - Mjerenje kvalitete usluga obrazovanja primjenom modificiranog SERVQUAL modela
Miljević Aleksandra
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
2.7.2015. - Mjerenje zadovoljstva posjetitelja u muzeju
Petković Matea
Diplomski studij
FMTU
2.7.2015. - Mjerenje zadovoljstva i percepcije posjetitelja gastronomskih festivala
Pudić Maria
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
2.7.2015. - Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva hotelskih gostiju
Rigljan Katarina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
2.7.2015. - Analiza web stranica hotela primjenom WEBQUAL modela
Beštak Katarina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
10.9.2014. - Mjerenje stavova studenata o kvaliteti web stranice fakulteta
Šuliček Karolina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
7.7.2014. - Mjerenje kvalitete usluga wellnessa u Termama Tuhelj
Mikulec Monika
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
7.7.2014. - Mjerenje kvalitete usluga glazbenih festivala
Kraševac Martina
Diplomski studij
FMTU
7.7.2014. - Mjerenje zadovoljstva posjetitelja gastronomskih festivala
Krnetić Monika
Diplomski studij
FMTU
7.7.2014. - Mjerenje kvalitete bankarskih usluga
Petras Jelena
Diplomski studij
FMTU
7.7.2014. - Mjerenje zadovoljstva posjetitelja glazbenih festivala u RH
Stankić Monika
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
16.6.2014. - Analiza sadržaja anketnih upitnika u hotelima Istarske i Primorsko-goranske županije
Vuković Tamara
Diplomski studij
FMTU
12.9.2013. - Statistička analiza stavova studenata o kvaliteti web stranice fakulteta primjenom WEBQUAL modela
Štifanić Mihaela
Diplomski studij
FMTU
12.9.2013. - Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti posjetitelja festivala
Pletenik Sindi
Diplomski studij
FMTU
12.9.2013. - Primjena LIBQUAL modela u mjerenju kvalitete usluga u knjižnici
Božić Sabina
Diplomski studij
FMTU
12.9.2013. - Mjerenje kvalitete usluga u hotelu primjenom SERVQUAL modela
Bukovec Anita
Diplomski studij
FMTU
12.9.2013. - Mjerenje kvalitete usluga glazbenih festivala
Kraševac Martina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13.7.2013. - Analiza sadržaja anketnih upitnika u hotelima Istarske županije
Vuković Tamara
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13.7.2013. - Mjerenje kvalitete usluga u Reiffesen stambenoj štedionici d.d. Zagreb
Šestak Marijana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13.7.2013. - Mjerenje kvalitete usluga wellnessa
Mučnjak Kristijan
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13.7.2013. - Primjena SERVQUAL modela u mjerenju kvalitete bankarskih usluga
Petras Jelena
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
5.7.2013. - Statistička analiza bankarskih usluga primjenom SERVQUAL modela
Linić Tea
Preddiplomski stručni studij
FMTU
5.7.2013. - Mjerenje kvalitete usluga u casinu primjenom CASERV modela
Krnetić Monika
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
5.7.2013. - Istraživanje zadovoljstva posjetitelja festivala
Pokorny Andrea
Diplomski studij
FMTU
5.7.2013. - Istraživanje zadovoljstva korisnika usluga Gradske knjižnice Slavonski Brod
Ivanković Ana
Diplomski studij
FMTU
5.7.2013. - Statistička analiza zadovoljstva klijenta u drogeriji DM
Kralj Ivana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
5.7.2013. - Ispitivanje zadovoljstva gostiju u restoranima grada Zagreba
Zoričić Sandro
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
16.6.2013. - Analiza sadržaja hotelskih upitnika u Istarskoj županiji
Vuković Tamara
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13.7.2012. - Mjerenje kvalitete usluga u knjižnici: Primjena LIBQUAL modela
Božić Sabina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13.7.2012. - Mjerenje kvalitete usluga u muzeju
Benjak Marina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13.7.2012. - Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje
Šimeg MIrjana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13.7.2012. - Istraživanje zadovoljstva klijenta u termama "Topusko"
Baćani Petra
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13.7.2012. - Mjerenje zadovoljstva klijenata u hotelskoj industriji
Ivanković Ana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13.7.2012. - Istraživanje zadovoljstva klijenta i kvalitete usluga u visokom obrazovanju
Jovičević Jasminka
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13.7.2012. - Ispitivanje zadovoljstva klijenta kvalitetom usluga wellnessa
Radojević Suzana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13.7.2012. - Statistička analiza kvalitete hotelskih usluga
Zoranović Slađana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13.7.2012. - Statistička analiza stavova studenata o kvaliteti visokog obrazovanja
Štifanić Mihaela
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
13.7.2012. - Statistička analiza kvalitete usluga primjenom SERVQUAL modela
Bukovec Anita
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
28.6.2011. - Analiza sadržaja web stranica u hotelskoj industriji
Ostović Morana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
28.6.2011. - Zadovoljstvo klijenta: koncept i mjerenje
Hajrić Nevena
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
28.6.2011. - Statistička analiza turističkog prometa u RH
Sokić Ana
Preddiplomski stručni studij
FMTU
28.6.2011. - Mjerenje zadovoljstva klijenta u restoranu "Skenderica"
Martinić Jana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
28.6.2011. - Istraživanje zadovoljstva gostiju u restoranu primjenom DINESERV modela
Filan Jasmina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
28.6.2011. - Istraživanje zadovoljstva klijenta u trgovačkom društvu
Jutt Mršić Romina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Primjena "analize sadržaja" u mjerenju zadovoljstva gostiju u hotelima Zagrebačke županije
Karlović Davor
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Analiza sadržaja anketnih upitnika u turističkim agencijama
Alilović Sanja
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Primjena SERVQUAL modela u mjerenju kvalitete usluga u restoranu
Sesar Valentina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Mjerenje kvalitete usluga u hotelu "The Regent Esplanade" Zagreb
Pavlović Ivana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Mjerenje očekivanja i percepcije hotelskih gostiju
Novak Petra
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Teorijske osnove koncepta kvalitete usluga i zadovoljstva klijenta
Matić Draženka
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Primjena SERVQUAL modela u mjerenju očekivanja i percepcije hotelskih gostiju
Fabric Sanja
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji
Radišić Danka
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Zadovoljstvo klijenta i kvaliteta usluga: koncept i mjerenje
Žamarija Marko
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Utjecaj zadovoljstva klijenta na poduzeće
Jović Martina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Primjena SERVQUAL modela u mjerenju percepcije hotelskih gostiju
Kučić Jelena
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Primjena DINESERV modela u mjerenju kvalitete usluga u restoranu
Dorčić Jelena
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Mjerenje očekivanja i percepcije klijenata u biblioteci: SERVQUAL versus LIBQUAL
Tušar Darija
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Mjerenje zadovoljstva klijenata u foto&audio studiju "Geci"
Šoštar Ivana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Statistička analiza kretanja broja nezaposlenih u RH u periodu od 2004-2009
Pintač Klaudija
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Statistička analiza zadovoljstva klijenta s poštanskom uslugom
Pečarić Ivan
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Istraživanje i mjerenje zadovoljstva klijenta u hotelskoj industriji
MIšak Irena
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Analiza sadržaja hotelskih upitnika
Korade Ivana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Istraživanje zadovoljstva klijenta u T-com poduzeću
Karas Jelena
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Statistička analiza turističkog prometa na području PGŽ u razdoblju od 2000-2009
Ćutić Tamara
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
8.6.2010. - Vrste statističkih podataka i načini njihova prikupljanja
Novosel Maja
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
16.9.2009. - Statistička analiza bruto domaćeg proizvoda i ekonomskog razvoja
Marinka Zubčić
Stručni studij poduzetništva
Veleučilište u Rijeci
1.6.2009. - Mjerenje kvalitete usluga wellnessa (Case study terme Sv. Martin)
Levačić Dolores
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
1.6.2009. - Mjerenje kvalitete usluga u termama "Jezerčica"
Mikluš Petra
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
1.6.2009. - Mjerenje kvalitete usluga wellnessa u Istarskim toplicama
Ferzan Džana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
1.6.2009. - Mjerenje kvalitete usluga wellnessa primjenom SERVQUAL modela (Case study: Five Elements - Hotel Ambasador Opatija)
Komšić Jelena
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
1.6.2009. - Mjerenje kvalitete usluga u visokom obrazovanju
Ćoza Šime
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
1.6.2009. - Mjerenje kvalitete usluga u restoranu
Đerić Nikolina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
1.6.2009. - Ispitivanje stavova stanovništva o elementima ponude turističke destinacije
Jurekić Nikolina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
1.6.2009. - Mjerenje kvalitete usluga u putničkoj agenciji "Collegium"
Kožarić Katarina
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
1.6.2009. - Mjerenje kvalitete usluga u restoranu "Johnson" Mošćenička Draga
Vojvodić Aleksandra
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
1.6.2009. - Mjerenje kvalitete usluga u restoranu primjenom SERVQUAL modela (Case study: restorani - Nono Frane, Van Gogh, Cant u Rijeci)
Varga Ivana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
1.6.2009. - Analiza sadržaja anketnih upitnika u hotelskoj industriji
Fabijanić Brankica
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
1.6.2009. - Mjerenje kvalitete usluga u restoranu primjenom SERVQUAL modela
Pešut Milan
Preddiplomski stručni studij
FMTU
1.6.2009. - Statistička analiza stanovništva RH
Višić Irina
Stručni studij
Veleučilište u Rijeci
17.9.2007. - Statistička analiza prisutnosti mobinga na primjeru državne uprave i privatnog poduzeća
Rašić Marijana
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
18.6.2007. - Statistička analiza zadovoljstva gostiju turističkom ponudom grada Novigrada
Ferenc Vlasta
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
18.6.2007. - Statistička analiza zadovoljstva osoblja u hotelu
Tomašek Ana
Diplomski studij
FMTU
1.6.2007. - Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa (wellness centar "Coner" hotel Sheraton Zagreb)
Vidaković Nikola
Preddiplomski stručni studij
FMTU
19.1.2007. - Statistička analiza broja vozila na autocesti Zagreb-Split (zona tunel Sv. Rok)
Rukavina Karlo
Stručni studij
Veleučilište u Rijeci
1.1.2007. - Statistička analiza kvalitete usluga u restoranima Opatijske rivijere - primjena DINESERV ljestvice
Šegarić Klaudijo
Diplomski studij
FMTU
28.9.2005. - Statistička analiza kvalitete usluga u aparthotelu "Pluton" Rabac
Galović Marijan
Preddiplomski stručni studij
FMTU
26.9.2005. - Statistička analiza kvalitete u restoranima Opatijske rivijere
Miholić Laura
Stručni studij
Veleučilište u Rijeci, Hotelijerski odjel Opatija

Gostujući nastavnik

4.11.2008. - 4.11.2013. RAZISKOVANJE ZADOVOLJSTVA KLIENTOV
Magistarski program "Turizem"
Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje, Slovenija
voditelj
Norma sati:
1.1.2006. - ISTRAŽIVANJE JAVNOG MIJENJA
Poslijediplomski specijalistički studij "Upravljanje ekonomskim razvojem"
Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku
suradnik
Norma sati:
1.1.2005. - 1.9.2009. VJEROJATNOST I STATISTIKA, STATISTIKA ZA PODUZETNIKE, STATISTIKA U PROMETU
Stručni studij informatike, Stručni studij poduzetništva; Stručni studij cestovnog, željezničkog i poštanskog prometa
Veleučilište u Rijeci, Poslovni odjel, Prometni odjel, Odsjek: Rijeka, Gospić, Ogulin, Pazin
voditelj
Norma sati:

Osobni razvoj

2.10.2016. - 2.11.1997. Faculty Development Program


Norma sati: 1 mjesec
1.3.2016. - 30.6.1998. OAD stipendija, Program - Analysemethoden und Erklarungsmodelle des Reiseverhaltens" (Mentor: Prof. dr. sc. Josef Mazanec)


Norma sati: semestralna stipendija
1.7.2011. - Radionica za visokoškolske nastavnike - Procjenjivanje i ocjenjivanje eseja


Norma sati:
30.6.2011. - Radionica za visokoškolske nastavnike - Uvod u govorništvo


Norma sati:
3.5.2011. - Program Vlade RH i program Ujedinjenih naroda za razvoj; Radionica - Zeleni ured


Norma sati:
15.10.2001. - Getting Using Student Feedback (predavač: David Baum, UK)


Norma sati:
1.4.1997. - Dissertation Workshop - Innovative Methods in Tourism Research, Tema: Two sides of the model?


Norma sati:
1.1.1997. - Radionica - Uporaba SPSS/PC+ u istraživanju društvenih znanosti (Predavač: Mr. sc. Jasna Horvat, Ekonomski fakultet u Osijeku)


Norma sati:
1.4.1996. - Radonica - Szenariotechnik


Norma sati:
1.2.1996. - Tečaj SPSS


Norma sati:
1.7.1995. - Specijalizirani program za sveučilišne nastavnike srednje i istočne Europe "Tourismus und Hospitality Management"


Norma sati: 2 tjedna
1.5.1995. - Tečaj Internet


Norma sati:
1.2.1995. - Tečaj SAS


Norma sati:
- 22.2.2014. Seminar - Znanstvena metodologija za istraživanje u marketingu i eko turizam


Norma sati:
- 6.7.2011. Seminar - Certificirani menadžer projekata EU


Norma sati:
- 1.6.2002. SGS - ICS seminar: Quality Management Development Programme ISO 9001:2000 Quality System Auditing


Norma sati:
- 31.8.1996. Međunarodna ljetna škola, Program "Marketing Management & Internet"


Norma sati: 4 tjedna

Izdavaštvo

1.1.2014. - STATISTIKA - Nastavni materijal za studente

Financiranje: FMTU, Opatija
1.1.2014. - MJERENJE KVALITETE USLUGA - Nastavni materijal za studente

Financiranje: FMTU, Opatija
1.1.2008. - STATISTIKA - Priručnik

Financiranje: Veleučilište u RIjeci

Znanstvena i umjetnička djelatnost

Znanstveni radovi

1. Marković, S., Lončarić, Di., Lončarić, Da.
SERVICE QUALITY AND CUSTOMER SATISFACTION IN THE HEALTH CARE INDUSTRY - TOWARDS HEALTH TOURISM MARKET
Tourism and Hospitality Management 20 155-170 - 2014.

A1

2. Dlačić, J., Kadić-Maglajić, S., Marković, S., Raspor, S.
EXPLORING PERCEIVED SERVICE QUALITY, PERCEIVED VALUE AND REPURCHASE INTENTION IN HIGHER EDUCATION USING STRUCTURAL EQUATION MODELLING
Total Quality Management & Business Excellence 25 141-157 - 2014.

A1
WOS

3. Marković, S., Raspor Janković, S.
EXPLORING THE RELATIONSHIP BETWEEN SERVICE QUALITY AND CUSTOMER SATISFACTION IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY
Tourism and Hospitality Management 19 149-165 - 2013.

A1

4. Marković, S., Raspor, S., Ivankovič, G., Planinc, T.
A STUDY OF EXPECTED AND PERCEIVED SERVICE QUALITY IN CROATIAN AND SLOVENIAN HOTEL INDUSTRY
European Journal of Tourism Research 6 - 2013.

A1

5. Marković, S., Raspor., S., Car, T., Komšić, J.
CONTENT ANALYSIS OF HOTEL WEBSITES: CASE STUDY OF CROATIA
Negotia 57 27-37 - 2012.

A1

6. Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN CROATIAN WELLNESS TOURISM: AN APPLICATION OF THE SERVQUAL SCALE
Academica Turistica - Tourism & Innovation Journal 5 47-58 - 2012.

A1

7. Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
WHO ARE WELLNESS CUSTOMERS? AN EMPIRICAL STUDY IN THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY
Naše gospodarstvo/Our Economy 58 24-34 - 2012.

A1

8. Ivankovič, G., Planinc, T., Marković, S., Raspor, S.
SERVICE QUALITY IN HOTELS: THE CASE OF COASTAL SPA HOTELS IN SLOVENIA
International Journal of Hospitality and Tourism 58 69-79 - 2012.

A1

9. Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.
DOES RESTAURANT PERFORMANCE MEET CUSTOMERS' EXPECTATIONS? AN ASSESSMENT OF RESTAURANT SERVICE QUALITY USING A MODIFIED DINESERV APPROACH
Tourism and Hospitality Management 16 181-195 - 2010.

A1

10. Marković, S., Raspor, S.
MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY USING SERVQUAL: A CASE STUDY OF THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY
Management 5 195-209 - 2010.

A1

11. Marković, S., Raspor, S.
CONTENT ANALYSIS OF HOTEL GUEST COMMENT CARDS: A CASE STUDY OF CROATIAN HOTEL INDUSTRY
Naše gospodarstvo/Our Economy 56 65-74 - 2010.

A1

12. Marković, S., Raspor, S.
INVESTIGATING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN CROATIAN RESTAURANT INDUSTRY USING DINESERV MODEL
Negotia 56 65-74 - 2010.

A1

13. Marković, S., Raspor, S., Kulašin, Dž.
ZADOVOLJSTVO KLIJENTA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI: KONCEPT I MJERENJE
časopis "Univerzitetska kronika" 2 141-149 - 2010.

A2

14. Marković, S.
EXPECTED SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN TOURISM HIGHER EDUCATION
Naše gospodarstvo/Our Economy 52 56-65 - 2006.

A1

15. Marković, S.
STUDENT'S EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS IN CROATIAN TOURISM AND HOSPITALITY HIGHER EDUCATION: SERVQUAL VERSUS UNIQUAL
South East Journal of Business and Economics february 78-96 - 2006.

A1

16. Marković, S.
KVALITATIVNA PRIMJENA SERVQUAL MODELA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI
Tourism and Hospitality Management 11 301-312 - 2005.

A1

17. Marković, S.
KVANTITATIVNA PRIMJENA SERVQUAL MODELA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI
Tourism and Hospitality Management 11 179-191 - 2005.

A1

18. Marković, S.
KVALITETA USLUGA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI: KONCEPT I MJERENJE
Tourism and Hospitality Management 11 47-67 - 2005.

A1

19. Horvat, J., Hristovska, Lj., Zekić-Sušac, M., Marković, S.
PREDICTING CUSTOMER SATISFACTION IN HOTEL INDUSTRY USING NEURAL NETWORKS
Economic Development 93-106 - 2005.

A2

20. Marković, S.
PERCEIVED SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN TOURISM HIGHER EDUCATION
Tourism and Hospitality Management 10 91-109 - 2004.

A1

21. Avelini Holjevac, I., Marković, S., Jelušić, A., Smolčić Jurdana, D.
REZULTATI EMPIRIJSKOG ISTRAŽIVANJA STAVOVA TURISTA O TURISTIČKOJ PONUDI KVARNERA I NJEGOVIH DESTINACIJA
Tourism and Hospitality Management 10 9-52 - 2004.

A1

22. Marković, S.
MEASURING SERVICE QUALITY IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY: A MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS
Naše gospodarstvo/Our Economy 1/2 27-33 - 2004.

A1

23. Marković, S., Horvat, J., Raspor, S.
SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HEALTH TOURISM SECTOR: AN EXPLORATORY STUDY
Ekonomski vjesnik 17 67-76 - 2004.

A2

24. Marković, S.
AN APPLICATION OF THE MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS IN SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HIGHER EDUCATION
Tourism and Hospitality Management 9 93-112 - 2003.

A1

25. Horvat, J., Marković, S., Kuleš, M.
TEHNIKE PRIKUPLJANJA PODATAKA
Ekonomski vjesnik 13 97-106 - 2002.

A2

26. Perić, J., Marković, S.
ASSESSION TO THE EU AND CAPITAL INFLOW - EXPERIENCE FROM CROATIA
Ekonomski pregled 3-4 459-473 - 2001.

A1

27. Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
MUSEUM SERVICE QUALITY MEASUREMENT USING THE HISTOQUAL MODEL
Zbornik radova - 2nd International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe - "Crisis - a challenge of sustainable tourism development", Opatija, 15-18/05/2013 201-216

A1

28. Marković, S., Radić, I., Kljajić Šebrek, J.
MEASURING VISITORS' SATISFACTION OF GASTRO FESTIVALS - AN APPLICATION OF IMPORTANCE PERFORMANCE ANALYSIS
Zbornik radova - 2014 Global Business Conference - Questioning the Widely-held Dogmas, Dubrovnik, 01-04/10/2014 246-255

A2

29. Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.
CUSTOMER'S EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS OF THE CASINO SERVICE QUALITY IN crOATIA
Zbornik radova - SGEM 2014 Conference on Political SCiences, Law, Finance, Economics and Tourism, Albena, Bugarska, 01-09/09/2014 159-166

A2

30. Marković, S., Krnetić, M.
CASINO SERVICE QUALITY: CONCEPT AND MEASUREMENT
Zbornik radova - 22th Biennial International Congress "Tourism and Hospitality Industry 2014" - Trends in Tourism and Hospitality Management, OPatija, 08-09/05/2014 364-379

A2

31. Marković, S., Komšić, J., Štifanić, M.
MEASURING SERVICE QUALITY IN CITY RESTAURANT SETTINGS USING DINESERV SCALE
Zbornik radova - 1st International Conference on Management, Marketing, Tourism, Retail, Finance and Computer Applications (MATREFC'13) - Recent Advances in Business Management and Marketing, Dubrovnik, 25-27/06/2013 176-181

A2

32. Marković, S., Raspor, S., Dorčić, J.
WHAT ARE THE KEY DIMENSIONS OF RESTAURANT SERVICE QUALITY? AN EMPIRICAL STUDY IN THE CITY RESTAURANT SETTINGS
Zbornik radova - 1st International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe - "Sustainable Tourism: Socio-Cultural, Environmental and Economic Impact", Opatija, 04-07/05/2011 235-251

A1

33. Marković, S., Raspor, S.
MEASURING CUSTOMERS' EXPECTATIONS: GAINING COMPETITIVE ADVANTAGES IN RESTAURANT INDUSTRY
Zbornik radova - 5th INternational Scientific Conference "Enterpreneurship and Macroeconimic Management: Reflection on the World in Turmoil", Pula, 24-26/03/2011 1891-1917

A1

34. Maškarin, H., Marković, S., Avelini Holjevac, I.
JOB SATISFACTION IN OPATIJA'S RESTAURANTS: A THEORETICAL AND EMPIRICAL ANALYSIS
Zbornik radova - 6th International Conference "Enterprise in Transition", Split, 26-28/05/2005 147-157

A1

35. Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
MJERENJE KVALITETE USLUGA WELLNESSA: CASE STUDY
Zbornik radova - 13. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost", Solin, 15-16/03/2012 571-584

A2

36. Marković, S., Raspor, S.
GUESTS EXPECTATIONS IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY: FACTOR AND RELIABILITY ANALYSIS
Zbornik radova - 11th International Conference "Service sector in terms of changing environment", Ohrid, Makedonija, 27-29/10/2011 224-229

A2

37. Marković, S., Raspor, S.
SUSTAINABLE TOURISM AND WELLNESS SERVICE QUALITY: AN EMPIRICAL STUDY OF CUSTOMERS' EXPECTATIONS
Zbornik radova - 2nd International Scientific Conference "Knowledge and business challenges of globalization in 2010", Celje, Slovenija, 18-19/11/2010 798-805

A2

38. Horvat, J., Marković, S., Perenčević, M.
CADAC METHODS IN MARKET RESEARCH
Zbornik radova - 23rd International Conference "Information Technology Interfaces ITI 2001 - Section: Data Analysis and Statistics", Pula, 19-22/06/2001 223-231

A1

39. Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.
CUSTOMER SATISFACTION AND CUSTOMER LOYALTY MEASUREMEN IN HOTEL SETTINGS: AN EMPIRICAL ANALYSIS
Zbornik radova - 20th Biennial International Congress "Tourism and Hospitality Industry 2010" - New Trends in Tourism and Hospitality Management, Opatija, 06-08/05/2010 125-137

A2

40. Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.
CUSTOMER EXPECTATIONS MEASUREMENT IN THE RESTAURANT INDUSTRY: APPLICATION OF DINESERV SCALE
Zbornik radova - International Scientific Conference "Knowledge and business challenge of globalization", Celje, Slovenija, 12-13/11/2009 595-602

A2

41. Marković, S., Raspor, S., Bašan, L.
FACTOR ANALYSIS OF HOTEL GUESTS' PERCEPTIONS: A CONCEPTUAL AND EMPIRICAL RESEARCH
Zbornik radova - International Conference on Tourism Development and Management (ICTDM 2009) - Tourism in a Changing World: Prospects and Challenges, Kos Island, Grčka, 11-14/09/2009 231-240

A2

42. Avelini Holjevac, I., Marković, S., Raspor, S.
CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT IN HOTEL INDUSTRY: CONTENT ANALYSIS STUDY
Zbornik radova - 4th International Scientific Conference, University of the Aegean, Rhodes Island, Grčka, 03-05/04/2009 235-245

A2

43. Marković, S., Smolčić Jurdana, D.
MEASURING SERVICE QUALITY IN NATIONAL PARKS IN CROATIA BY USING A MODIFIED SERVQUAL APPROACH
Zbornik radova - 9th International Conference "Strategic Development of Tourism Industry in the 21st century", Ohrid, Makedonija, 25-26/05/2007 69-78

A2

44. Marković, S., Smolčić Jurdana, D.
TOURISM AND QUALITY OF ENVIRONMENT: TOWARDS THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT
Zbornik radova - 8th International Conference STIQUE 2006 "Linking systems thinking, innovation, quality, enterpreneurship and environment", Maribor, Slovenija, 28-30/06/2006 133-141

A2

45. Avelini Holjevac, I., Marković, S., Vrtodušić Hrgović, A. M.
QUALITY IMPROVEMENT IN THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY
Zbornik radova - 2nd International SCientific Congress "Progress in Tourism and Hospitality: Present and future challenges", Thessaloniki, Grčka, 01-04/06/2006 36-49

A2

46. Marković, S., Maškarin, H.
ASSESSING THE SERVICE QUALITY IN HIGHER EDUCATION: THE USE OF IMPORTANCE-PERFORMANCE ANALYSIS
Zbornik radova - 2nd biennial international congress HOTELPLAN, Beograd, SiCG, 18-19/11/2005 211-221

A2

47. Kulašin, Dž., Marković, S.
MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN HIGH SCHOOL: CASE STUDY OF BOSNIA AND HERZEGOVINA
Zbornik radova - 9th International research/experts conference TMT 2005 "Trends in the development of machinery and associated technology", Antalya, Grčka, 26-27/05/2005 199-207

A2

48. Marković, S.
MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN TOURISM HIGHER EDUCATION
Zbornik radova - International Conference "Contemporary trends in tourism industry", Ohrid, Makedonija, 26-27/05/2005 593-609

A2

49. Marković, S., Szentivanyiova, M.
E-SERVICE QUALITY IN E-TOURISM GLOBALIZATION: A CONCEPTUAL FRAMEWORK
Zbornik radova - 9th International Conference on Tourism "Tourism in the process of the European integration and globalization", Bratislava, Slovačka, 19-21/10/2004 116-120

A2

50. Marković, S.
SERVQUAL VERSUS UNIQUAL: STUDENT'S EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS IN CROATIAN HIGHER EDUCATION
Zbornik radova - 3rd Global Conference on Business and Econimics, Amsterdam, Nizozemska, 09-11/06/2004 461-471

A2

51. Marković, S.
MEASURING SERVICE QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY: A MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS
Zbornik radova - 17th Biennial International Congress Tourism and Hospitality Industry 2004 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, Opatija, 14-16/04/2004 833-848

A2

52. Smolčić Jurdana, D., Marković, S.
MEASUREMENT METHODS IN ACHIEVING SUSTAINABLE TOURISM DEVELOPMENT
Zbornik radova - International Conference "Evaluation of Business Environment for Tourist Services", Bratislava, Slovačka, 24/04/2003 188-190

A2

53. Marković, S.
HIGHER EDUCATION QUALITY MEASUREMENT: A CASE STUDY IN THE APPLICATION OF SERVQUAL
Zbornik radova - 16th Biennial International Congress "Hotel & Tourism 2002 - Kuman Capital, Culture and Quality in Tourism and Hospitality Industry", Opatija, 23-26/09/2002 141-161

A2

54. Marković, S., Perić, J.
MESSUNG VON DIENSTLEISTUNGSQUALITAT IM TOURISM MIT ANWENDUNG VON SERVQUAL MODELL
Zbornik radova - 3rd International Scientific Conference "International tourism in the 21st century", Bratislava, Slovačka, 30/05/2000 257-276

A2

55. Marković, S., Horvat, J.
CONJOINT ANALYSIS IN MARKETING: IMPLICATION FOR TOURISM RESEARCH AND PRACTICE
Zbornik radova - International Conference "Tourism and Transition", Dubrovnik, 22-24/11/2000 219-237

A2

56. Marković, S.
MEASURING SERVICE QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY: AN APPLICATION OF THE SERVQUAL INSTRUMENT
ZBornik radova - 15th Biennial International Congress "HOTEL 2000 - Tourism and Hospitality Management: Trends and Challenges for the Future", Opatija, 25-28/10/2000 513-529

A2

57. Marković, S.
CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT
Zbornik radova - 2nd International Scientific Conference "Economics and Ecology of Tourism Development", Opatija, 19/11/1999 59-69

A2

58. Marković, S.
STATISTIČKO MJERENJE KVALITETE USLUGA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI
Zbornik radova - 6. Hrvatska konferencija o kvaliteti "Kvaliteta i organizacijska kultura", Opatija, 18-20/05/2005 36-47

A2

59. Marković, S.
CUSTOMER SATISFACTION AND SERVICE QUALITY IN THE HEALTH TOURISM: MEANING AND MEASUREMENT
Zbornik radova - 3rd International "health Tourism for 21st century", Opatija, 19-21/06/2000 274-289

A2

60. Horvat, J., Marković, S., Katavić, S.
USING THE WORLD WIDE WEB IN HOSPITALITY INDUSTRY
Zbornik radova - 3rd CARnet Users Conference CUC 2001 "Joining Efforts from Communication to Colaboration over the Internet", Zagreb, 24-26/09/2001 30-36

A2

Znanstvene knjige

1. Autor poglavlja u knjizi
Marković, S., Komšić, J., Dorčić, J.
MEASURING SERVICE QUALITY IN CROATIAN RESTAURANTS: APPLICATION OF DINESERV SCALE
Marketing insights from a changing environment Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J., Žabkar, V., Grunhagen, M. PEARSON London - 2015.
2. Autor poglavlja u knjizi
Marković, S. Smolčić Jurdana, D., Soldić Frleta, D.
Rezultati empirijskog istraživanja stavova turista o turističkoj ponudi Kvarnera i njegovih destinacija
ISTRAŽIVANJE TURIZMA DESTINACIJE Blažević, B., Peršić, M. FMTU Opatija - 2012.
3. Autor poglavlja u knjizi
Marković, S., Jelušić, A., Komšić, J.
Obilježja provedenog istraživanja
ISTRAŽIVANJE TURIZMA DESTINACIJE Blažević, B., Peršić, M. FMTU Opatija - 2012.
4. Autor poglavlja u knjizi
Marković, S.
Kvaliteta u ponudi turističke destinacije
Turistička regionalizacija u globalnim procesima Blažević, B., Peršić, M. FMTU Opatija - 2009.
5. Autor poglavlja u knjizi
Marković, S.
Poglavlje u monografiji - Fakultet za turistički i hotelski menadžment
Monografija Sveučilišta u Rijeci Rektorat Sveučilišta u Rijeci Sveučilište u Rijeci Rijeka - 2004.
6. Autor poglavlja u knjizi
Avelini Holjevac, I., Marković, S., Karamarko, N.,
Oblici turističkog korištenja Parka prirode Učka
Osnove dugoročnog razvoja Parka prirode Učka FMTU Opatija - 2002.
7. Autor poglavlja u knjizi
Ilić, S., Marković, S., Prohić, M.
Touristische Angebot der Riviera von Opatija aus der Perspektives des Gastes
Osterreich und der Tourismus von Opatija (Abbazia) von dem Ersten Weltkrieg und zur Mitte der 1990er Jahre Peter Lang Wien, Austria - 1998.

Kongresna priopćenja

1.
Marković, S., Dorčić, J., Pudić, M.
ANALYSIS OF THE EFFECT OF FESTIVAL QUALITY ON VISITORS' SATISFACTION AND BEHAVIORAL INTENTIONS OF THE LOCAL FOOD FESTIVAL GBC 2015 - GLOBAL BUSINESS CONFERENCE "The Possible Positive Aspects of Economic Crises", Institut za inovacije Zagreb, Šibenik, Croatia - 1.1.2015.
2.
Marković, S., Dorčić, J., Katušić, G.
SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN CROATIAN BANKING SECTOR: APPLICATION OF SERVQUAL MODEL MIC 2015, Management INternational Conference Portorož, Slovenija - 1.1.2015.
3.
Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.
THE INFLUENCE OF PERCEIVED QUALITY ON EMOTIONS AND BEHAVIORAL INTENSIONS IN RESTAURANTS: APPLICATION OF PLS-SEM 24th CROMAR Congress "MARKETING THEORY AND PRACTICE - BUILDING BRIDGES AND FOSTERING COLLABORATION" Faculty od Economics, Split, CRoatia - 1.1.2015.
4.
Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.
VISITOR SATISFACTION AND LOYALTY MEASUREMENT OF A LOCAL FOOD FESTIVAL: APPLICATION OF FESTPERF SCALE 3rd International Scientific Conferemce ToSEE 2015 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Development, Economic Development and Quality of LIfe, FMTU Opatija - 1.1.2015.
5.
Lončarić, Di., Lončarić, Da., Marković, S.
HEALTH TOURISM, CUSTOMER SATISFACTION AND QUALITY OF LIFE: THE ROLE OF SPECIALTY HOSPITALS Zbornik radova - 3rd International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2015 "Sustainable Tourism, Ecenomic Development and Quality of Life" Opatija, Croatia - 1.1.2015.
6.
Lončarić, Di., Lončarić, Da., Marković, S.
HEALTH TOURISM, CUSTOMER SATISFACTION AND QUALITY OF LIFE: THE ROLE OF SPECIALTY HOSPITALS, 3rd International Scientific Conference ToSEE 2015 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Development, Economic Development and Quality of LIfe, FMTU FMTU, Opatija, Croatia - 1.1.2015.
7.
Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.
VISITOR SATISFACTION AND LOYALTY MEASUREMENT OF A LOCAL FOOD FESTIVAL: APPLICATION OF FESTPERF SCALE 3rd International Scientific Conferemce ToSEE 2015 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Development, Economic Development and Quality of LIfe, FMTU FMTU, Opatija, Croatia - 1.1.2015.
8.
Marković, S., Krnetić, M.
CASINO SERVICE QUALITY: CONCEPT AND MEASUREMENT 22. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2014 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU Opatija - 1.1.2014.
9.
Marković, S., Dorčić, J., Krnetić, M.
CUSTOMER'S EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS OF THE CASINO SERVICE QUALITY IN CROATIA SGEM 2014 Conference on Political Sciences, Law, Finance, EConomics and Tourism Albena, Bugarska - 1.1.2014.
10.
Marković, S., Radić, I., Kljajić Šebrek, J.
MEASURING VISITORS' SATISFACTION OF GASTRO FESTIVAL - AN APPLICATION OF IMPORTANCE-PERFORMANCE ANALYSIS 2014 Global Business Conference - Questioning the Widely-held Dogmas Dubrovnik, Croatia - 1.1.2014.
11.
Marković, S., Komšić, J., Štifanić, M.
MEASURING SERVICE QUALITY IN CITY RESTAURANT SETTINGS USING DINESERV SCALE MATREFC'13 - 1st International Conference on Management, Marketing, Tourism, Retail, Finance and Computer Applications, REcent Advances in Business Management and Marketing Dubrovnik, Croatia - 1.1.2013.
12.
Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
MUSEUM SERVICE QUALITY MEASUREMENT USING THE HISTOQUAL MODEL 2nd International Scientific Conference ToSEE 2013 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Crisis - a challenge of sustainable tourism development?, FMTU Opatija - 1.1.2013.
13.
Kadić-Maglajlić, S., Husić-Mehmedović, M., Arslanagić, M., Marković, S., Raspor, S.
APPLICATION OF MODIFIED DINESERV METHODOLOGY IN BOSNIA AND HERZEGOVINA 41th EMAC 2012 Conference, ISCTE Business School Lisabon, Portugal - 1.1.2012.
14.
Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
MJERENJE KVALITETE USLUGA WELLNESSA: CASE STUDY 13. međunarodni simpozij o kvaliteti - Kvaliteta i društvena odgovornost, Hrvatsko društvo menadžera kvalitete Solin, Hrvatska - 1.1.2012.
15.
Marković, S., Raspor, S., Car, T., Komšić, J.
CONTENT ANALYSIS OF HOTEL WEBSITES: CASE STUDY OF CROATIA EHI'12 - Enterpreneurship in the Hospitality Industry Cluj-Napoca, Rumunjska - 1.1.2012.
16.
Marković, S., Raspor, S.
MEASURING CUSTOMERS' EXPECTATIONS: GAINING COMPETITIVE ADVANTAGES IN RESTAURANT INDUSTRY 5th International Scientific Conference - Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil, Department of Economic and Tourism, Pula Pula - 1.1.2011.
17.
Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
WHO ARE WELLNESS CUSTOMERS? AN EMPIRICAL STUDY IN THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY ATMC 2011, Advances in Tourism Marketing Conference - Transforming experiences: tourism marketing from both sides of the counter, Multidisciplinary Research Institute Maribor, Slovenija - 1.1.2011.
18.
Ivankovič, G., Planinc, T., Marković, S., Raspor, S., Orel, T.
SERVICE QUALITY IN HOTELS: THE CASE OF COASTAL SPA HOTELS IN SLOVENIA ATMC 2011, Advances in Tourism Marketing Conference - Transforming experiences: tourism marketing from both sides of the counter, Multidisciplinary Research Institute - 1.1.2011.
19.
Marković, S., Raspor, S., Dorčić, J.
WHAT ARE THE KEY DIMENSIONS OF RESTAURANT SERVICE QUALITY? AN EMPIRICAL STUDY IN THE CITY RESTAURANT SETTINGS 1st International Scientific Conference ToSEE 2011 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Tourism: Socio-Cultural, Environmental and Economic Impact, FMTU Opatija - 1.1.2011.
20.
Marković, S., Raspor, S.
GUEST'S EXPECTATIONS IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY: FACTOR AND RELIABILITY ANALYSES 11th INternational Conference - Service sector in terms of changing environment, University St. Kliment Ohridski, Bitola, Faculty of Tourism and Hospitality Ohrid Ohrid, Makedonija - 1.1.2010.
21.
Marković, S., Raspor, S., Komšić, J.
SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN WELLNESS TOURISM: AN APPLICATION OF SERVQUAL SCALE ENCUENTROS 2010 - Tourism and Quality of LIfe, Turistica, Faculty of Tourism Studies Portorož, Slovenija - 1.1.2010.
22.
Marković, S., Raspor, S.
SUSTAINABLE TOURISM AND WELLNESS SERVICE QUALITY: AN EMPIRICAL STUDY OF CUSTOMERS' EXPECTATIONS 2nd International SCientific Conference - Knowledge and business challenges of globalization, Faculty of Commercial and Business Sciences Celje, Slovenija - 1.1.2010.
23.
Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.
CUSTOMER SATISFACTION AND CUSTOMER LOYALTY MEASUREMENT IN HOTEL SETTINGS: AN eMPIRICAL ANALYSIS 20. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY MENAGEMENT 2010 - New Trend in Tourism and Hospitality Management, FMTU Opatija - 1.1.2010.
24.
Avelini Holjevac, I., Marković, S., Raspor, S.
CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT IN HOTEL INDUSTRY: CONTENT ANALYSIS STUDY 4th International Scientific Conference, University of the Aegean Rhodes Island, Grčka - 1.1.2009.
25.
Marković, S., Raspor, S., Šegarić, K.
CUSTOMER EXPECTATIONS MEASUREMENT IN THE RESTAURANT INDUSTRY: APPLICATION OF DINESERV SCALE International scientific conference - Knowledge and business challenge of globalization, Faculty of commercial and business sciences Celje, Slovenija - 1.1.2009.
26.
Marković, S., Raspor, S., Bašan, L.
FACTOR ANALYSIS OF HOTEL GUESTS' PERCEPTIONS: A CONCEPTUAL AND EMPIRICAL RESEARCH ICTDM 2009 - International Conference on Tourism Development and Management, Tourism in a Changing World: Prospects and Challenges Kos Island, Greece - 1.1.2009.
27.
Marković, S., Smolčić Jurdana, D.
MEASURING SERVICE QUALITY IN NATIONAL PARKS IN CROATIA BY A USING A MODIFIED SERVQUAL APPROACH IX. International Conference "Strategic Development of Tourism Industry in the 21st Century", University of Bitola, Faculty of Tourism and Hospitality Ohrid Ohrid, Makedonija - 1.1.2007.
28.
Marković, S., Smolčić Jurdana, D.
TOURISM AND QUALITY OF ENVIRONMENT: TOWARDS THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT STIQUE 2006 - Linking systems thinking, innovation, quality, enterpreneurship and environment Maribor, Slovenija - 1.1.2006.
29.
Avelini Hokjevac, I., Marković, S., Vrtodušić Hrgović, A. M.
QUALITY IMPROVEMENT IN THE CROATIAN HOTEL INDUSTRY 2nd International Scientific Congress - Progress in Tourism and Hospitality: Present and Future Challenges Thessaloniki, Grčka - 1.1.2006.
30.
Kulašin, Dž., Marković, S.
MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN HIGH SCHOOL: CASE STUDY OF BOSNIA AND HERZEGOVINA International research/experts conference TMT 2005 - Trends in the development of Machinery and Associated Technology Antalya, Turska - 1.1.2005.
31.
Maškarin, H., Marković, S., Avelini Holjevac, I.
JOB SATISFACTION IN OPATIJA'S RESTAURANTS: A THEORETICAL AND EMPIRICAL ANALYSIS 6th International Conference "Enterprise in Transition" Split, Croatia - 1.1.2005.
32.
Marković, S.
MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY IN TOURISM HIGHER EDUCATION International conference Contemporary trends in tourism industry Ohrid, Makedonija - 1.1.2005.
33.
Marković, S.
STATISTIČKO MJERENJE KVALITETE USLUGA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI 6. Hrvatska konferencija o kvaliteti - Kvaliteta i organizacijska kultura Opatija - 1.1.2005.
34.
Marković, S., Maškarin, H.
ASSESSING THE SERVICE QUALITY IN HIGHER EDUCATION: THE USE OF IMPORTANCE-PERFORMANCE ANALYSIS 2nd Biennial International Congress HOTELPLAN 2005 Beograd, SiCG - 1.1.2005.
35.
Marković, S.
SERVQUAL VERSUS UNIQUAL: STUDENTS' EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS IN CROATIAN HIGHER EDUCATION 3rd Global Conference on Business and Economics Amsterdam, Netherlands - 1.1.2004.
36.
Marković, S., Szentivanyiova, M.
E-SERVICE QUALITY IN E-TOURISM GLOBALISATION: A CONCEPTUAL FRAMEWORK 9th International Conferemce on Tourism - Tourism in the Process of the European Integration and Globalization Bratislava, Slovačka - 1.1.2004.
37.
Marković, S.
MEASURING SERVICE QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY: A MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS 17th Biennial International Congress TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004 - New Trends in Tourism and Hospitality Management Opatija - 1.1.2004.
38.
Smolčić Jurdana, D., Marković, S.
MEASUREMENT METHODS IN ACHIEVING SUSTAINABLE TOURISM DEVELOPMENT International Conference - Evaluation of BUsiness Environment for Tourist Services Bratislava, Slovačka - 24.4.2003.
39.
Marković, S.
HIGHER EDUCATION QUALITY MEASUREMENT: A CASE STUDY IN THE APPLICATION OF SERVQUAL 16th Biennial International Congress HOTEL & TOURISM 2002 - Human Capital and Quality in Tourism and Hospitality Industry Opatija - 1.1.2002.
40.
Horvat, J., Marković, S., Katavić, S.
USING THE WORLD WIDE WEB IN HOSPITALITY INDUSTRY 3rd CARnets Users Conference CUC 2001 - Joining Efforts from Communication to Collaboration over the Internet Zagreb - 1.1.2001.
41.
Horvat, J., Marković, S., Perenčević, M.
CADAC METHODS IN MARKET RESEARCH 23th International Conference "Information Technology Interfaces ITI 2001", Section: Data Analysis & Statistics Pula - 1.1.2001.
42.
Marković, S., Perić, J.
MESSUNG VON DIENSTLEISTUNGSQUALITAT IM TOURISMUS MIT ANWENDUNG VON SERVQUAL MODELL 3rd International Scientific Conference - International tourism in the 21st century Bratislava, Slovačka - 30.5.2000.
43.
Marković, S.
MEASURING SERVICE QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY: AN APPLICATION OF THE SERVQUAL INSTRUMENT 15th Biennial International Congress HOTEL 2000 - Tourism and Hospitality Management: Trends and Challenges for the future Opatija - 1.1.2000.
44.
Marković, S., Horvat, J.
CONJOINT ANALYSIS IN MARKETING: IMPLICATION FOR TOURISM RESEARCH AND PRACTICE International Conference - Tourism and Transition Dubrovnik, - 1.1.2000.
45.
Marković, S.
CUSTOMER SATISFACTION AND SERVICE QUALITY IN THE HEALTH TOURISM: MEANING AND MEASUREMENT 3rd Conference with international participation - Health Tourism for 21st century Opatija - 1.1.2000.
46.
Marković, S., Horvat, J.
CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT 2nd International Scientific Conference - Economics and Ecology of Tourism Development Opatija - 19.11.1999.

Znanstveni projekti

1. 1.11.2015. -
MJERENJE UTJECAJA ONLINE REPUTACIJE NA KONKURENTNOST TURISTIČKE DESTINACIJE; voditelj projekta; Sveučilište u Rijeci; 20.000,00;
2. 1.1.2007. - 1.1.2010.
MODELI I STANDARDI KVALITETE I POSLOVNE IZVRSNOSTI; suradnik - istraživač; Ministarstvo znanosti, tehnologije i športa RH; ;
3. 1.1.2006. - 1.1.2010.
STATISTIČKI MJERNI INSTRUMENTI: KONSTRUKCIJA I PRILAGODBA U PODUZETNIČKOJ EKONOMIJI; suradnik - istraživač; Ministarstvo znanosti i tehnologije RH; ;
4. 1.1.2006. - 1.1.2009.
Bilateralni znanstveno-istraživački projekt: RAZVOJ MJERNIH INSTRUMENATA KAO PODRŠKA ISTRAŽIVANJU MARKETINŠKIH PROCESA PODUZEĆA I NJIHOVIH ODRŽIVIH KONKURENTSKIH PREDNOSTI; suradnik - istraživač; Ministarstvo znanosti, tehnologije i športa RH i Ekonomski fakultet u Ljubljani; ;
5. 1.1.2005. - 1.1.2007.
TURISTIČKA REGIONALIZACIJA U GLOBALNIM PROCESIMA (druga faza); suradnik - istraživač; Ministarstvo znanosti i tehnologije RH; ;
6. 1.1.2003. - 1.1.2006.
RAZVOJ MJERNIH INSTRUMENATA ZA KVANTITATIVNA MJERENJA U EKONOMIJI; suradnik - istraživač; Ministarstvo znanosti i tehnologije RH; ;
7. 1.1.2002. - 1.1.2006.
TURISTIČKA REGIONALIZACIJA U GLOBALNIM PROCESIMA; suradnik - istraživač; Ministarstvo znanosti i tehnologije RH; ;
8. 1.1.2002. - 1.1.2005.
UPRAVLJANJE POSLOVNIM REZULTATOM HOTELSKE INDUSTRIJE HRVATSKE; suradnik - istraživač; Ministarstvo znanosti i tehnologije RH; ;
9. 1.1.2001. - 1.1.2002.
KONTINENTALNI GOSPODARSKI RESURSI U FUNKCIJI RAZVITKA REPUBLIKE HRVATSKE; suradnik - istraživač; Ministarstvo znanosti i tehnologije RH; ;
10. 1.1.1996. - 1.1.2001.
Međunarodni znanstveno-istraživački projekt: HOTELIJERSTVO OPATIJSKE RIVIJERE 2010.; suradnik - istraživač; Ministarstvo znanosti i tehnologije RH i Ministarstvo znanosti i prometa Republike Austrije; ;

Mentorstvo doktorandima

1. 1.1.2014. - 1.1.2015.
Damir Lončarić; Magisterij MJERENJE KVALITETE USLUGA U SPECIJALNIM BOLNICAMA ZA MEDICINSKU REHABILITACIJU PRIMJENOM SERVQUAL MODELA; Poslijediplomski interdisciplinarni specijalistički studij "Zdravstveni turizam", Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija, Medicinski fakultet u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci; 30/11/2015;
2. 1.1.2014. -
Irena Regent Turkalj; Magisterij KVALITETA ZDRAVSTVENIH USLUGA: KONCEPT I MJERENJE; Poslijediplomski interdisciplinarni specijalistički studij "Zdravstveni turizam", Sveučilište u Rijeci, FMTU Opatija, Medicinski fakultet u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci; ;
3. 1.1.2013. -
Jelena Komšić; Doktorat MJERENJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE S PERSPEKTIVE TURISTA; Menadžment održivog razvoja, FMTU, Opatija; obranjen nacrt istraživanja;
4. 1.1.2013. -
Iva Valčić; Doktorat MJERENJE KVALITETE USLUGA U NACIONALNIM PARKOVIMA REPUBLIKE HRVATSKE PRIMJENOM MODIFICIRANOG ECOSERV MODELA; Menadžment održivog razvoja, FMTU, Opatija; obranjen nacrt istraživanja;
5. 1.1.2013. -
Ivana Radić; Doktorat MJERENJE ZADOVOLJSTVA POSJETITELJA GASTRONOMSKIH FESTIVALA; Menadžment održivog razvoja, FMTU, Opatija; obranjen nacrt istraživanja;
6. 1.1.2013. -
Jelena Kljajić Šebreg; Doktorat MJERENJE KVALITETE USLUGA U RURALNOM TURIZMU: PRIMJENA MODIFICIRANOG RURALQUAL MODELA; Menadžment održivog razvoja; obranjen nacrt istraživanja;
7. 1.1.2009. - 1.1.2012.
Goran Katušić; Magisterij STATISTIČKA ANALIZA KVALITETE BANKARSKIH USLUGA PRIMJENOM SERVQUAL MODELA; Poslijediplomski specijalistički studij "Menadžment u turizmu i ugostiteljstvu", FMTU, Opatija; 25/09/2012;
8. 1.1.2009. - 1.1.2012.
Sanja Raspor; Doktorat MULTIVARIJATNA STATISTIČKA ANALIZA ZADOVOLJSTVA KLIJENTA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI; Izvandoktorski studij, FMTU, Opatija; 18/01/2012;
9. 1.1.2006. - 1.1.2010.
Tomislav Car; Magisterij STATISTIČKA ANALIZA KVALITETE USLUGA WELLNESSA; Poslijediplomski znanstveni studij "Upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu i turizmu", FMTU, Opatija; 07/11/2010;
10. 1.1.2006. - 1.1.2009.
Sanja Raspor; Magisterij STATISTIČKA ANALIZA KVALITETE USLUGA I ZADOVOLJSTVA KLIJENTA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI; Poslijediplomski znanstveni studij "Upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu i turizmu", FMTU, Opatija; 08/07/2009;

Znanstveni skupovi

1. - 16.5.2015.
3rd International Scientific Conference ToSEE 2015 - TOURISM IN SOTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Development, Economic DEvelopment and Quality of Life, FMTU Opatija član međunarodnog programskog odbora
2. - 9.5.2014.
20. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2014 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU Opatija član međunarodnog programskog odbora
3. - 18.5.2013.
2nd International Scientific Conference ToSEE 2013 - TOURISM IN SOUTHERN AND EASTERN EUROPE, Crisis - A challenge of sustainable tourism development, FMTU Opatija član međunarodnog programskog odbora
4. - 5.5.2012.
21. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2012 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU, Opatija Opatija član međunarodnog programskog odbora
5. - 7.5.2011.
1st International Scientific Conference ToSEE 2011 - TOURISM IN SOUTHERN AND EASTERN EUROPE, Sustainable Tourism: Socio-Cultural, Environmental and Sconomic Impact, FMTU Opatija član organizacijskog odbora
6. - 5.5.2006.
18. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2006 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU Opatija član organizacijskog odbora
7. - 16.4.2004.
17. bienalni međunarodni kongres TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004 - New Trends in Tourism and Hospitality Management, FMTU Opatija glavni tajnik i član organizacijskog odbora

Uredništva časopisa

1. 1.1.2014. - Časopis EKONOMSKI VJESNIK, Ekonomski fakultet u OSijeku

2. 1.1.2012. - Časopis TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Recenzije

1. 2015. Časopis INTERNATIONAL JOURNAL OF WINE BUSINESS RESEARCH (Emerald)
2. 2015. Časopis CORNELL HOSPITALITY QUAERTERLY, Cornell University, USA (IF 1,746)
3. 2015. Časopis EKONOMSKI VJESNIK, Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku
4. 2014. Časopis TRŽIŠTE, Ekonomski fakultet, Zagreb
5. 2014. Časopis TURIZAM, Institut za turizam, Zagreb
6. 2014. Časopis ACADEMICA TURISTICA - TOURISM AND INNOVATION JOURNAL, Univerza na Primorskem, Fakulteta za turističke študije, Portorož, Slovenija
7. 2014. Časopis REVIJA ORGANIZACIJA, Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vode, Maribor, Slovenija
8. 2013. Zbornik radova međunarodnog kongresa CROMAR, Hrvatska udruga za marketing
9. 2013. Časopis AHTR - ADVANCES IN HOSPITALITY AND TOURISM, Akdeniz University, Tourism faculty, Antalya, Turkey
10. 2012. Zbornik radova Veleučilišta u Rijeci
11. 2012. Časopis IJCHM - INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT (Emerald), IF 1.623
12. 2012. Časopis IJHM - INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT (Elsevier), IF 1.771
13. 2011. Zbornik radova međunarodne konferencije "ToSEE - TOURISM IN SOUTH EAST EUROPE", FMTU, Opatija
14. 2010. Časopis TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT, FMTU Opatija
15. 2000. Zbornik radova međunarodnog kongresa "TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRY", FMTU, Opatija

Stručna djelatnost

Stručni projekti

1.
1.1.2005. -
GLAVNI PLAN RAZVOJA PRIMORSKO-GORANSKE ŽUPANIJE
Primorsko-goranska županija i Turistička zajednica PGŽ  
suradnik - istraživač
2.
1.1.2005. -
NOVI KANALI DISTRIBUCIJE I PROMOCIJE OBITELJSKIH MALIH HOTELA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU
Udruga malih hotela (OMH)  
član tima
3.
1.1.2002. - 1.1.2004.
UVOĐENJE SUSTAVA KVALITETE PREMA NORMI ISO 9001:2000 NA FMTU
Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija  
član tima internih auditora
4.
1.1.1996. -
ORGANIZACIJA I MENADŽMENT BRODSKOG UGOSTITELJSTVA JADROLINIJE RIJEKA
"Jadrolinija" Rijeka  
suradnik - istraživač; autor dionice studije

Stručna aktivnost

1.
1.1.2004. -
Autor poglavlja u MONOGRAFIJI SVEUČILIŠTA U RIJECI, Rektorat Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, 2004.. str. 111-121
 
2.
1.1.2001. -
Stručni rad: Horvat, J., Marković, S., Perenčević, M., E-BUSINESS AND CAWI MARKET SURVEY METHOD IN TOURISM, Tourism - An International Interdisciplinary Journal, 49 (2), 2001., str. 143-155 (članak referiran u SCOPUS-u)
 

Administrativna djelatnost

Rukovođenje na sveučilištu

1. 1.1.2013. - -
FMTU - Voditeljica Centra za kvalitetu
2. 1.1.2012. - -
FMTU - Voditeljica Odbora za kvalitetu
3. 1.1.2012. - -
FMTU - članica Vijeća za doktorske studije
4. 1.1.2009. - 1.1.2015. -
FMTU - Članica Etičkog povjerenstva
5. 1.1.2009. - 1.1.2012. -
FMTU - Članica Odbora za unapređenje kvalitete nastave
6. 1.1.2009. - -
FMTU - Pomoćnica Dekana za kvalitetu
7. 1.1.2008. - 1.1.2015. -
FMTU - Voditeljica Katedre za kvantitativnu ekonomiju
8. 1.1.2005. - 1.1.2009. -
FMTU - Voditeljica Odbora za unapređenje kvalitete nastave
9. 1.1.2002. - -
FMTU - članica tima internih auditora
10. 1.1.2000. - -
FMTU - Članica Povjerenstava za ocjenu i obranu završnih i diplomskih radova
11. 1.1.1998. - 1.1.2008. -
FMTU - Koordinatorica CEEPUS mreže
12. 1.1.1996. - -
FMTU - članica Fakultetskog vijeća
13. 1.1.1995. - 1.1.1997. -
FMTU - Voditeljica izvanrednog studija

Povjerenstva na sveučilištu

1. 1.1.2010. - - član
Povjerenstva za unutarnju prosudbu sustava za osiguranje kvalitete
2. 1.1.2006. - - član
Odbor za kvalitetu
3. 1.1.2005. - 1.1.2007. - član
Odbor za razvojno-stručnu suradnju

Povjerenstva izvan sveučilišta

1. 1.1.2014. - - Non-visiting external examiner, Pasi Toroi - "The Impact of Guest satisfaction on expenditure: A Case Study of a 5 Star Hotel in Malta"
University of Malta, The Institute for Tourism, Travel and Culture, Degree of Arts in Tourism
2. 1.1.2014. - - član Povjerenstva za ocjenu podobnosti teme doktorske disertacije "Konkurentski položaj uslužnog poduzeća vezanog franšizom" (Kavić Zlatica)
Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski doktorski studij "Management", Grana - kvantitativna ekonomija
3. 1.1.2013. - - član Povjerenstva za ocjenu i obranu doktorskog rada "Modeliranje namjera za samozapošljavanjem studentske populacije" (Josipa Mijoč)
Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski doktorski studij "Management", Grana - kvantitativna ekonomija