Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
01.10.2011. - 21.05.2015.
doktor znanosti (dr.sc.)
Doktroski studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu"
Fakultet za manadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2009. - 2010.
diplomirani ekonomist (mag.oec)
Fakultet za manadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2005. - 2009.
sveučilišna prvostupnica ekonomije (univ.bacc.oec.)
Fakultet za manadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2001. - 2005.
ekonomist
Ekonomska škola Mije Mirkovića
Nagrade i priznanja
01.03.2014.
CEEPUS STIPENDIJA (CENTRAL EUROPEAN EXCHANGE PROGRAM FOR UNIVERSITY STUDIES)
01.12.2009.
Najbolji prijedlog projekta za Primorsko goransku županiju, u sklopu programa "Znanjem do sredstava znanjem do Europe II"
Članstva
2011. -
ALUMNI
Nastavna djelatnost
Kolegiji
01.10.2019. -
INTRODUCTION TO HOSPITALITY
Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Nositelj kolegija
01.10.2019. -
MENADŽMENT ZADOVOLJSTVO GOSTA
Strateški menadžment u hotelijerstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Nositelj kolegija
01.10.2014. - 01.10.2019.
MENADŽMENT SMJEŠTAJA
Poslovni menadžment u hotelijerstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Asistent/suradnik
01.10.2013. - 01.10.2019.
PRINCIPI I PRAKSA TURIZMA I HOTELIJERSTVA
Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Asistent
01.10.2012. - 01.03.2020.
UVOD U UGOSTITELJSTVO
Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Asistent/suradnik
01.10.2012. - 01.10.2019.
INTRODUCTION TO HOSPITALITY
Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
suradnik
01.10.2012. - 01.10.2019.
MENADŽMENT ZADOVOLJSTVA GOSTA
Strateški menadžment u hotelijerstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Asistent
01.10.2011. - 01.10.2014.
RECEPCIJA
Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Asistent
01.10.2011. - 01.10.2013.
INFORMACIJSKI SUSTAVI
Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Asistent
Cjeloživotno obrazovanje
11.02.2019. - 11.02.2020.
Upravljanje zadovoljstvom gostiju
Cjeloživotno obrazovanje MENADŽMENT KAMPING RESORTA
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Predavač
Osobni razvoj
02.03.2020. - 01.06.2020.
engleski jezik C1.2.
Financiranje: 50 sati
10.10.2019. -
Primjena nastavnih metoda i načina vrednovanja usklađenih s ishodima učenja
Financiranje: 5 sati
01.10.2019. - 31.01.2020.
engleski jezik C1
Financiranje: 30 sati
20.05.2019. - 21.05.2019.
Supervising doctoral students
Financiranje: 10 sati
06.05.2019. - 08.05.2019.
Issues in the Professionalization of Professoriate: Teaching and Working in Global Universites
05.07.2018. -
Suradnička procjena nastave (Peer-review)
Financiranje: 4 sata
07.05.2018. -
Definiranje ishoda učenja i njihovo usklađivanje s ostalim elementima nastavnog procesa: kurikulumsko-kompetencijski pristup u visokom obrazovanju
Financiranje: 4 sata
Izdavaštvo
2018.
Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu
Financiranje: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
Travanj 2016.
Principi i praksa turizma i hotelijerstva
Financiranje: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
01.11.2020.
Motivations for sharing negative experiences through online review sites among different generations
Laškarin Ažić Marina; Bačić, Petra
European journal of tourism research - forthcoming article
Q3
2019
Measuring Tourism Seasonality Across Selected Mediterranean Countries
Suštar Natali; Laškarin Ažić Marina
Proceedings of the 11th International Conference ‘Economies of the Balkan and Eastern European Countries’ - 216-229
2017.
THE IMPACT OF HOTEL EMPLOYEE SATISFACTION ON HOSPITABILITY PERFORMANCE
Laškarin Ažić, Marina
Tourism and hospitality management - 23 105-117
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=904335
Q4
2013.
DEVELOPMENT OF LOYALTY PROGRAMMES IN THE HOTEL INDUSTRY
Laškarin, Marina
Tourism and hospitality management - 19 109-123
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907155
2012.
Managing the cultural offering and guest spending in the hotel
Laškarin, Marina
- 898-906
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=910711
2012.
WEB COMMUNICATION MANAGEMENT IN HOTEL MARKETING
Laškarin, Marina
Informatologia - 45 314-322
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=910564
2012
Web communication management in hotel marketing
Laškarin, Marina
Informatologia - 45 314-322
Q4
2012.
Employee structure by professional education and age in the Croatian hospitality Industry,
Galičić, Vlado; Laškarin, Marina
- 281-291
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907143
2011.
Secondary school education for the needs of tourism and hospitality in Croatia- Analysis of the present state and proposals for improvement
Baldigara, Tea ; Galičić, Vlado ; Laškarin, Marina
Edukacja Tecnika-Informatyka - 2 191-202
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=545515
2011.
Secondary school education for the needs of tourism and hospitality in Croatia- Analysis of the present state and proposals for improvement
Baldigara, Tea; Galičić, Vlado; Laškarin, Marina
Edukacja Tecnika-Informatyka - 2 191-202
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=545515
2011.
UPRAVLJANJE ELEMENTIMA SUSTAVA USLUŽIVANJA U UGOSTITELJSTVU
Galičić, Vlado; Laškarin Marina
Informatologia - 44 221-226
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907137
Q4
Znanstvene knjige
20.07.2018.
Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu
autor
Marina Laškarin Ažić
tiskano i elektroničko
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
2016
Principi i praksa turizma i hotelijerstva
koautor
Galičić, Vlado i Laškarin, Marina
e-izdanje ISBN 978-953-7842-30-7
dr. sc. Vlado Galičić
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
https://www.fthm.uniri.hr/files/Knjiznica/e-izdanja/Principi_i_praksa_turizma_i_hotelijerstva.pdf
2012.
Putevi do zadovoljnoga gosta
koautor
Galičić, Vlado ; Laškarin, Marina
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=844361
Pozvana predavanja
11.02.2020.
Cjeloživotno obrazovanje MENADŽMENT KAMPING RESORTA- Upravljanje zadovoljstvom gostiju
Organizator: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija.
03.02.2020.
Edukacija za PRIVATNE IZMAJMLJIVAČE – GRIŽANE- Upravljanje zadovoljstvom gostiju u turizmu i ugostiteljstvu
Organizatori: Upravni odjel za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj Primorsko-goranske županije u suradnji s Fakultetom za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Grižane
23.01.2020.
Edukacija za PRIVATNE IZNAJMLJIVAČE - Upravljanje zadovoljstvom gostiju u turizmu i ugostiteljstvu
Organizatori: Upravni odjel za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj Primorsko-goranske županije u suradnji s Fakultetom za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Mjesto edukacije: Osnovna škola Čabar
Čabar
26.03.2019.
Edukacija za turističke djelatnike –CRIKVENICA - Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu
Organizator: TZ Grada Crikvenice,
Gradska vijećnica, Crikvenica.
11.02.2019.
Cjeloživotno obrazovanje MENADŽMENT KAMPING RESORTA - Upravljanje zadovoljstvom gostiju
Organizator: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatij
05.12.2018.
Upravljanje zadovoljstvom gostiju u turizmu i ugostiteljstvu
Organizatori: TZ Grad Opatija. Udruga iznajmljivača obiteljskog smještaja Grada Opatija i Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Opatija
Kongresna priopćenja
26.05.2015.
Impact of Electronic Guest Relationship Management (e-GRM) on Brand Loyalty: The Case of Croatian Hotels
Laškarin, Marina ; Galičić, Vlado
Predavanje
International Scholarly and Scientific Research & Innovation London, UK
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=844961
26.05.2015.
Impact of Electronic Guest Relationship Management (e-GRM) on Brand Loyalty: The Case of Croatian Hotels
Laškarin, Marina ; Galičić, Vlado
Predavanje
International Scholarly and Scientific Research & Innovation London, UK
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=844961
26.05.2015.
Impact of Electronic Guest Relationship Management (e-GRM) on Brand Loyalty: The Case of Croatian Hotels
Laškarin, Marina ; Galičić, Vlado
Predavanje
International Scholarly and Scientific Research & Innovation London, UK
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=844961
09.05.2014.
Internal marketing in the hotel industry
Galičić, Vlado ; Laškarin, Marina
Predavanje
22nd Biennial International Congres Tourism & Hospitality Industry Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=844957
09.05.2014.
Internal marketing in the hotel industry
Galičić, Vlado ; Laškarin, Marina
Predavanje
22nd Biennial International Congres Tourism & Hospitality Industry Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=844957
09.05.2014.
Internal marketing in the hotel industry
Galičić, Vlado ; Laškarin, Marina
Predavanje
22nd Biennial International Congres Tourism & Hospitality Industry Opatija, Hrvatska
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=844957
30.06.2013.
The internet impact on the quality of delivering the bologna process
Galičić, Vlado ; Laškarin Marina
Predavanje
19th International Scientific Conference «Society and Technology 2012 Lovran
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=910587
30.06.2013.
Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment
Laškarin, Marina
Predavanje
20th International Scientific Conference "Society and Technology 2013" Lovran
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907171
30.06.2013.
The internet impact on the quality of delivering the bologna process
Galičić, Vlado ; Laškarin Marina
Predavanje
19th International Scientific Conference «Society and Technology 2012 Lovran
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=910587
30.06.2013.
Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment
Laškarin, Marina
Predavanje
20th International Scientific Conference "Society and Technology 2013" Lovran
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907171
30.06.2013.
Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment
Laškarin, Marina
Predavanje
20th International Scientific Conference "Society and Technology 2013" Lovran
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907171
30.06.2013.
Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment
Laškarin, Marina
Predavanje
20th International Scientific Conference "Society and Technology 2013" Lovran
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907171
30.06.2013.
The internet impact on the quality of delivering the bologna process
Galičić, Vlado ; Laškarin Marina
Predavanje
19th International Scientific Conference «Society and Technology 2012 Lovran
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=910587
Znanstveni skupovi
16.05.2019. - 18.05.2019.
Tourism in Southern and Eastern Europe -Creating Innovative Tourism Experiences - The Way to Extend the Tourist Season
Opatija
26.04.2018. - 27.04.2018.
24th international congress "Tourism and Hospitality Industry"
Opatija sudionik skupa
Recenzije
19.03.2020.
ON THE ISSUE OF CULTURAL DIFFERENCES IN DINING OF FOREIGN GUESTS FROM THE VIEWPOINT OF GASTRONOMIC ESTABLISHMENTS’ EMPLOYEES
02.03.2020.
TOURIST DEMAND FROM THE PERSPECTIVE OF PREFERENCES, MOTIVATION AND SATISFACTION AROUND GASTRONOMY: THE CASE OF SANTO DOMINGO, ECUADOR
09.12.2019.
Firm Performance in a Hospitality Context: A structural model of business competitiveness
01.11.2018.
Development of wellness and spa tourism in Bulgaria
Javno djelovanje
Javna predavanja
03.02.2020.
Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu
Edukacija za PRIVATNE IZMAJMLJIVAČE –GRIŽANE, 3. Edukacija za PRIVATNE IZMAJMLJIVAČE –GRIŽANE
Grižane
23.01.2020.
Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu
Edukacija za PRIVATNE IZNAJMLJIVAČE, Upravni odjel za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj Primorsko-goranske županije u suradnji s Fakultetom za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Čabar
26.03.2019.
Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu
Edukacija za turističke djelatnike –CRIKVENICA
Crikvenica
05.12.2018.
Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu
Cjeloživotno obrazovanje, Udruga iznajmljivača obiteljskog smještaja Grada Opatija
Opatija, Villa Antonio
Novinski članci
16. svibnja 2019.
Usluga po mjeri Gosta
Novi list
Rijeka
Projekti
Znanstveni projekti
01.10.2018. - 01.10.2020.
MODELI UNAPREĐENJA LOJALNOSTI GOSTIJU U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU
Voditelj projekta
Sveučilište u Rijeci 19.000,00 kn
Stručni projekti
lipanj 2019 - ožujak 2019
Izrada strategije razvoja turizma grada Raba do 2030. godine
Grad Rab
član projektnog tima
veljača 2019.- travanj 2019.
Analiza provedbe projekta Kvarner Family
Primorsko - goranska županija
član projektnog tima
18. lipnja 2015. - 18. rujna 2016.
„Usvajanje načela HKO u visokoobrazovnim institucijama u polju ekonomija“- ECONQUAL
Ekonomski fakultet Rijeka
član istraživačkog tima