PORTFELJ / dr.sc. Marina Laškarin Ažić docentica

Portfelj

dr.sc.

Marina Laškarin Ažić

docentica

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Zavod za ugostiteljstvo

Kontakt

Vidljivost

Obrazovanje

01.10.2011. - 21.05.2015.

doktor znanosti (dr.sc.)

Doktroski studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu"

Fakultet za manadžment u turizmu i ugostiteljstvu

2009. - 2010.

diplomirani ekonomist (mag.oec)

Fakultet za manadžment u turizmu i ugostiteljstvu

2005. - 2009.

sveučilišna prvostupnica ekonomije (univ.bacc.oec.)

Fakultet za manadžment u turizmu i ugostiteljstvu

2001. - 2005.

ekonomist

Ekonomska škola Mije Mirkovića

Nagrade i priznanja

01.03.2014.

CEEPUS STIPENDIJA (CENTRAL EUROPEAN EXCHANGE PROGRAM FOR UNIVERSITY STUDIES)

01.12.2009.

Najbolji prijedlog projekta za Primorsko goransku županiju, u sklopu programa "Znanjem do sredstava znanjem do Europe II"

Članstva

2011. -

ALUMNI

Nastavna djelatnost

Kolegiji

01.10.2019. -

INTRODUCTION TO HOSPITALITY

Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Nositelj kolegija

01.10.2019. -

MENADŽMENT ZADOVOLJSTVO GOSTA

Strateški menadžment u hotelijerstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Nositelj kolegija

01.10.2014. - 01.10.2019.

MENADŽMENT SMJEŠTAJA

Poslovni menadžment u hotelijerstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Asistent/suradnik

01.10.2013. - 01.10.2019.

PRINCIPI I PRAKSA TURIZMA I HOTELIJERSTVA

Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Asistent

01.10.2012. - 01.03.2020.

UVOD U UGOSTITELJSTVO

Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Asistent/suradnik

01.10.2012. - 01.10.2019.

INTRODUCTION TO HOSPITALITY

Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

suradnik

01.10.2012. - 01.10.2019.

MENADŽMENT ZADOVOLJSTVA GOSTA

Strateški menadžment u hotelijerstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Asistent

01.10.2011. - 01.10.2014.

RECEPCIJA

Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Asistent

01.10.2011. - 01.10.2013.

INFORMACIJSKI SUSTAVI

Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Asistent

Cjeloživotno obrazovanje

11.02.2019. - 11.02.2020.

Upravljanje zadovoljstvom gostiju

Cjeloživotno obrazovanje MENADŽMENT KAMPING RESORTA

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Predavač

Osobni razvoj

02.03.2020. - 01.06.2020.

engleski jezik C1.2.

Financiranje: 50 sati

10.10.2019. -

Primjena nastavnih metoda i načina vrednovanja usklađenih s ishodima učenja

Financiranje: 5 sati

01.10.2019. - 31.01.2020.

engleski jezik C1

Financiranje: 30 sati

20.05.2019. - 21.05.2019.

Supervising doctoral students

Financiranje: 10 sati

06.05.2019. - 08.05.2019.

Issues in the Professionalization of Professoriate: Teaching and Working in Global Universites

05.07.2018. -

Suradnička procjena nastave (Peer-review)

Financiranje: 4 sata

07.05.2018. -

Definiranje ishoda učenja i njihovo usklađivanje s ostalim elementima nastavnog procesa: kurikulumsko-kompetencijski pristup u visokom obrazovanju

Financiranje: 4 sata

Izdavaštvo

2018.

Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu

Financiranje: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija

Travanj 2016.

Principi i praksa turizma i hotelijerstva

Financiranje: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija

Znanstvena djelatnost

Znanstveni radovi

01.11.2020.

Motivations for sharing negative experiences through online review sites among different generations

Laškarin Ažić Marina; Bačić, Petra

European journal of tourism research - forthcoming article

Q3

2019

Measuring Tourism Seasonality Across Selected Mediterranean Countries

Suštar Natali; Laškarin Ažić Marina

Proceedings of the 11th International Conference ‘Economies of the Balkan and Eastern European Countries’ - 216-229

2017.

THE IMPACT OF HOTEL EMPLOYEE SATISFACTION ON HOSPITABILITY PERFORMANCE

Laškarin Ažić, Marina

Tourism and hospitality management - 23 105-117

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=904335

Q4

2013.

DEVELOPMENT OF LOYALTY PROGRAMMES IN THE HOTEL INDUSTRY

Laškarin, Marina

Tourism and hospitality management - 19 109-123

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907155

2012.

Managing the cultural offering and guest spending in the hotel

Laškarin, Marina

- 898-906

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=910711

2012.

WEB COMMUNICATION MANAGEMENT IN HOTEL MARKETING

Laškarin, Marina

Informatologia - 45 314-322

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=910564

2012

Web communication management in hotel marketing

Laškarin, Marina

Informatologia - 45 314-322

Q4

2012.

Employee structure by professional education and age in the Croatian hospitality Industry,

Galičić, Vlado; Laškarin, Marina

- 281-291

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907143

2011.

Secondary school education for the needs of tourism and hospitality in Croatia- Analysis of the present state and proposals for improvement

Baldigara, Tea ; Galičić, Vlado ; Laškarin, Marina

Edukacja Tecnika-Informatyka - 2 191-202

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=545515

2011.

Secondary school education for the needs of tourism and hospitality in Croatia- Analysis of the present state and proposals for improvement

Baldigara, Tea; Galičić, Vlado; Laškarin, Marina

Edukacja Tecnika-Informatyka - 2 191-202

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=545515

2011.

UPRAVLJANJE ELEMENTIMA SUSTAVA USLUŽIVANJA U UGOSTITELJSTVU

Galičić, Vlado; Laškarin Marina

Informatologia - 44 221-226

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907137

Q4

Znanstvene knjige

20.07.2018.

Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu

autor

Marina Laškarin Ažić

tiskano i elektroničko

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija

2016

Principi i praksa turizma i hotelijerstva

koautor

Galičić, Vlado i Laškarin, Marina

e-izdanje ISBN 978-953-7842-30-7

dr. sc. Vlado Galičić

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija

https://www.fthm.uniri.hr/files/Knjiznica/e-izdanja/Principi_i_praksa_turizma_i_hotelijerstva.pdf

2012.

Putevi do zadovoljnoga gosta

koautor

Galičić, Vlado ; Laškarin, Marina

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=844361

Pozvana predavanja

11.02.2020.

Cjeloživotno obrazovanje MENADŽMENT KAMPING RESORTA- Upravljanje zadovoljstvom gostiju

Organizator: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija.

03.02.2020.

Edukacija za PRIVATNE IZMAJMLJIVAČE – GRIŽANE- Upravljanje zadovoljstvom gostiju u turizmu i ugostiteljstvu

Organizatori: Upravni odjel za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj Primorsko-goranske županije u suradnji s Fakultetom za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Grižane

23.01.2020.

Edukacija za PRIVATNE IZNAJMLJIVAČE - Upravljanje zadovoljstvom gostiju u turizmu i ugostiteljstvu

Organizatori: Upravni odjel za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj Primorsko-goranske županije u suradnji s Fakultetom za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Mjesto edukacije: Osnovna škola Čabar

Čabar

26.03.2019.

Edukacija za turističke djelatnike –CRIKVENICA - Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu

Organizator: TZ Grada Crikvenice,

Gradska vijećnica, Crikvenica.

11.02.2019.

Cjeloživotno obrazovanje MENADŽMENT KAMPING RESORTA - Upravljanje zadovoljstvom gostiju

Organizator: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatij

05.12.2018.

Upravljanje zadovoljstvom gostiju u turizmu i ugostiteljstvu

Organizatori: TZ Grad Opatija. Udruga iznajmljivača obiteljskog smještaja Grada Opatija i Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Opatija

Kongresna priopćenja

26.05.2015.

Impact of Electronic Guest Relationship Management (e-GRM) on Brand Loyalty: The Case of Croatian Hotels

Laškarin, Marina ; Galičić, Vlado

Predavanje

International Scholarly and Scientific Research & Innovation London, UK

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=844961

26.05.2015.

Impact of Electronic Guest Relationship Management (e-GRM) on Brand Loyalty: The Case of Croatian Hotels

Laškarin, Marina ; Galičić, Vlado

Predavanje

International Scholarly and Scientific Research & Innovation London, UK

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=844961

26.05.2015.

Impact of Electronic Guest Relationship Management (e-GRM) on Brand Loyalty: The Case of Croatian Hotels

Laškarin, Marina ; Galičić, Vlado

Predavanje

International Scholarly and Scientific Research & Innovation London, UK

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=844961

09.05.2014.

Internal marketing in the hotel industry

Galičić, Vlado ; Laškarin, Marina

Predavanje

22nd Biennial International Congres Tourism & Hospitality Industry Opatija, Hrvatska

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=844957

09.05.2014.

Internal marketing in the hotel industry

Galičić, Vlado ; Laškarin, Marina

Predavanje

22nd Biennial International Congres Tourism & Hospitality Industry Opatija, Hrvatska

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=844957

09.05.2014.

Internal marketing in the hotel industry

Galičić, Vlado ; Laškarin, Marina

Predavanje

22nd Biennial International Congres Tourism & Hospitality Industry Opatija, Hrvatska

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=844957

30.06.2013.

The internet impact on the quality of delivering the bologna process

Galičić, Vlado ; Laškarin Marina

Predavanje

19th International Scientific Conference «Society and Technology 2012 Lovran

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=910587

30.06.2013.

Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment

Laškarin, Marina

Predavanje

20th International Scientific Conference "Society and Technology 2013" Lovran

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907171

30.06.2013.

The internet impact on the quality of delivering the bologna process

Galičić, Vlado ; Laškarin Marina

Predavanje

19th International Scientific Conference «Society and Technology 2012 Lovran

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=910587

30.06.2013.

Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment

Laškarin, Marina

Predavanje

20th International Scientific Conference "Society and Technology 2013" Lovran

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907171

30.06.2013.

Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment

Laškarin, Marina

Predavanje

20th International Scientific Conference "Society and Technology 2013" Lovran

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907171

30.06.2013.

Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment

Laškarin, Marina

Predavanje

20th International Scientific Conference "Society and Technology 2013" Lovran

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907171

30.06.2013.

The internet impact on the quality of delivering the bologna process

Galičić, Vlado ; Laškarin Marina

Predavanje

19th International Scientific Conference «Society and Technology 2012 Lovran

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=910587

Znanstveni skupovi

16.05.2019. - 18.05.2019.

Tourism in Southern and Eastern Europe -Creating Innovative Tourism Experiences - The Way to Extend the Tourist Season

Opatija

26.04.2018. - 27.04.2018.

24th international congress "Tourism and Hospitality Industry"

Opatija sudionik skupa

Recenzije

19.03.2020.

ON THE ISSUE OF CULTURAL DIFFERENCES IN DINING OF FOREIGN GUESTS FROM THE VIEWPOINT OF GASTRONOMIC ESTABLISHMENTS’ EMPLOYEES

02.03.2020.

TOURIST DEMAND FROM THE PERSPECTIVE OF PREFERENCES, MOTIVATION AND SATISFACTION AROUND GASTRONOMY: THE CASE OF SANTO DOMINGO, ECUADOR

09.12.2019.

Firm Performance in a Hospitality Context: A structural model of business competitiveness

01.11.2018.

Development of wellness and spa tourism in Bulgaria

Javno djelovanje

Javna predavanja

03.02.2020.

Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu

Edukacija za PRIVATNE IZMAJMLJIVAČE –GRIŽANE, 3. Edukacija za PRIVATNE IZMAJMLJIVAČE –GRIŽANE

Grižane

23.01.2020.

Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu

Edukacija za PRIVATNE IZNAJMLJIVAČE, Upravni odjel za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj Primorsko-goranske županije u suradnji s Fakultetom za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Čabar

26.03.2019.

Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu

Edukacija za turističke djelatnike –CRIKVENICA

Crikvenica

05.12.2018.

Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu

Cjeloživotno obrazovanje, Udruga iznajmljivača obiteljskog smještaja Grada Opatija

Opatija, Villa Antonio

Novinski članci

16. svibnja 2019.

Usluga po mjeri Gosta

Novi list

Rijeka

Projekti

Znanstveni projekti

01.10.2018. - 01.10.2020.

MODELI UNAPREĐENJA LOJALNOSTI GOSTIJU U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU

Voditelj projekta

Sveučilište u Rijeci 19.000,00 kn

Stručni projekti

lipanj 2019 - ožujak 2019

Izrada strategije razvoja turizma grada Raba do 2030. godine

Grad Rab

član projektnog tima

veljača 2019.- travanj 2019.

Analiza provedbe projekta Kvarner Family

Primorsko - goranska županija

član projektnog tima

18. lipnja 2015. - 18. rujna 2016.

„Usvajanje načela HKO u visokoobrazovnim institucijama u polju ekonomija“- ECONQUAL

Ekonomski fakultet Rijeka

član istraživačkog tima