Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
2011. - 2016.
doktorica znanosti (dr.sc.)
Poslijediplomski doktorski studij iz područja ekonomije
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
2008. - 2011.
Dottoressa magistrale in pianoforte (mag. mus.)
Biennio interpretativo di II livello in pianoforte
Conservatorio di musica classica "G. Tartini", Trst
2008. - 2010.
Magistra ekonomije (mag. oec.)
Diplomski studij
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet za Ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
2005. - 2008.
Maestro in pianoforte (diplomirana pijanistica)
Diploma ordinamentale di pianoforte
Conservatorio di musica classica "G. Tartini", Trst
2005. - 2008.
sveučilišna prvostupnica ekonomije (univ. bacc. oec.)
Preddiplomski studij
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet za Ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
2001. - 2005.
Opća gimnazija
Talijanska srednja škola Dante Alighieri, Pula
Scula media superiore italiana Dante Alighieri, Pola
Radno iskustvo
2018. -
Docentica
Znanstvena djelatnost i visoko obrazovanje. Nositeljica kolegija: Integrirana marketinška komunikacija, Tehnike pregovaranja, Poslovno komuniciranje u turizmu. Surađuje na kolegijima: Održivi marketing, Marketing, Strateški marketing u turizmu.
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2017. - 2018.
Poslijedoktorandica
Znanstvena djelatnost i visoko obrazovanje. Suradnica na kolegijima: Poslovno komuniciranje u turizmu, Marketing održivog razvoja, Strateški marketing u turizmu, Marketing turističke destinacije, Marketing (Erasmus). Poslijedoktorandica na Katedri za marketing
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
2014. - 2017.
Asistentica
Znanstvena djelatnost i visoko obrazovanje. Suradnica na kolegijima: Marketing prirodnih i kulturnih resursa, Marketing, Osnove marketinga, Marketing turističkih agencija, Turističke agencije, Marketing turističke destinacije. Asistentica na Katedri za marketing
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Nagrade i priznanja
01.07.2010.
Top stipendija za Top studente: odabrana između 30 najboljih studenata svih Sveučilišta i Veleučilišta u RH, Tjednik Nacional pod visokim pokroviteljstvom predsjednika Republike Hrvatske
01.02.2010.
Nagrada za izvrsnost u studiju, Fondazione Filantropica ANANIAN, Trst
01.10.2009.
1. nagrada za najbolji Završni rad na području marketinga u razdoblju od 2007.-2009.godine
01.09.2009.
Rektorova nagrada, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
01.09.2007.
Dekanova nagrada, Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula
Borsa studi per eccellenza post-laurea, Unione Italiana Fiume, Universita' Popolare di Trieste
Borsa studio per eccellenza, Unione Italiana Fiume, Universita' Popolare di Trieste
Stipendija za izvrsne studente (A kategorija), Republika Hrvatska
2006/2007- 2007/2008
Stipendija za izvrsne studente, Grad Pula
Članstva
2023. -
Internation Federation for IT and Travel & Tourism
2016. - 2017.
Organizing committee ToSEE conference 2017.
2016. -
CROMAR- Hvatska udruga za marketing
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2022. -
Tehnike pregovaranja
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Nositeljica kolegija
2021. -
Integrirana marketinška komunikacija
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Nositeljica kolegija
2017. - 2020.
Marketing održivog razvoja
preddiplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Suradnica
2017. -
Strateški marketing
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Suradnica
2017. -
Poslovno komuniciranje u turizmu
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Nositeljica kolegija
2017.
Istraživanje turističkog tržišta
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Suradnica
2016. - 2022.
Marketing turističke destinacije
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Suradnica
2016. - 2019.
Marketing (english)
preddiplomski sveučilišni studij (Erasmus i Ceepus program)
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Suradnica
2014. - 2015.
Marketing prirodnih i kulturnih resursa
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Suradnica
2014. - 2015.
Marketing turističkih agencija
Preddiplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Suradnica
2014.
Osnovne marketinga
Stručni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Suradnica
2014.
Turističke agencije
Preddiplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Suradnica
2013. -
Marketing
Preddiplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Suradnica
Osobni razvoj
2022.
10TH EDAMBA-EIASM Consortium on doctoral supervision and the new global research landscape
2022.
Usavršavanje nastavničkih kompetencija za visokoškolske nastavnike
2022.
Praćenje i vrednovanje usklađeno s ishodima učenja
2022.
Problem-based and Experiential Learning
2022.
Contference- content marketing conference
2021.
Mastering hotel commercial management in a Post-Covid world
2021.
Kako uspješno razvijati ljudske potencijale i upravljati talentima u novoj eri
2021.
Regenerative and sustainable development for the hospitality industry
2021.
Akademsko pisanje i istraživanje za mentore
2021.
Izbor iz multivarijatne statističke analize: klaster analiza
2021.
Corso di formazione per project management in EU
2021.
Risolvere i conflitti
2021.
Multivarijatna statistička analiza
2021.
Dizajn upitnika
2021.
LinkedIn: come creare rete e contatti utili per il tuo business
2021.
Youtube e TikTok: come il video aiuta la tua azienda
2021.
Facebook Ads: come gestire le inserzioni a pagamento su FB e Istagram
2021.
Instagram: come comunicare con le immagini e gli hashtag
2021.
Comunicare sui social: tra psicologia e strategia di marketing
2021.
Le parole ci salvano? Comunicare in un mondo che cambia
2021.
How to improve article acceptance rate and publish quicker: a guide to getting published
2021.
How can tourism Build Back Better? Supporting recovery and building resilience in a post-pandemic landscape
2021.
How to prepare a successful proposal in Horizon Europe
2021.
Komunikacijske promjene uzrokovane COVID-19 pandemijom i njihova primjena u turističkom sektoru
2021.
Promjene u turističkoj potražnji i projekcije za sljedeću sezonu
2021.
Marketing i interakcija s gostima tijekom pandemije COVID-19
2020.
Radionica iz znanstvene komunikacije
2020.
Alati za upravljanje znanstvenim informacijama
2020.
Publishing in Top SSCI Journals and Get Recognition For Your Research
2018.
Suradnička procjena nastave (peer-review)
2018.
Definiranje ishoda učenja i njihovo usklađivanje s ostalim elementima nastavnog procesa: kurikulumsko-kompetencijski pristup u visokom obrazovanju
2017.
PhD radionica: Challenges to scientific publishing, ToSEE 2017 (Selma Kadić-Maglajlić, Marko Grünhagen)
01.11.2016. - 01.12.2016.
Izrada e-kolegija u sustavu Moodle
01.06.2016. - 01.07.2016.
Statističke metode u istraživačkom radu
Financiranje: 18
21.02.2014. - 22.02.2014.
Znanstvena metodologija za istraživanje u marketingu održivog i eko turizma
17.02.2014. - 21.02.2014.
Kvantitativne metode istraživanja u turizmu
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2023.
Measuring the importance of communication skills in tourism
Čuić Tanković, Ana ; Kapeš, Jelena ; Benazić, Dragan
Ekonomska istraživanja - 36 460-479
Q2 WOS Q2
2022.
Internal communication and employee satisfaction in hospitality
Čuić Tanković, Ana ; Bilić, Ivana ; Brajković, Iva
Management - 27 1-16
Q3
2022.
Management response strategies to a negative online review: influence on potential guests’ trust
Kapeš, Jelena ; Keča, Karla ; Fugošić, Nikolina ; Čuić Tanković, Ana
Tourism and hospitality management - 28 1-27
Q3
2022.
Communication skills in generation Z as future tourism employees
Čuić Tanković, Ana ; Kapeš, Jelena ; Benazić, Dragan
Communication research and practice - 8 86-102
Q1
2022.
Corporate image as a high-order construct in hospitality
Čuić Tanković, Ana ; Benazić, Dragan ; Kapeš, Jelena
Corporate communications - 27 558-580
Q1
2022.
Social networks influence in choosing a tourist destination
Čuić Tanković, Ana ; Bilić, Ivana ; Sochor, Antonia
Journal of Content, Community & Communication - 15 2-14
Q3
2022.
Exploring direct and indirect effects of sustainability communication on destination reputation
Čuić Tanković, Ana ; Mušanović, Jelena
Journal of Destination Marketing & Management - 25 10
Exc
2022.
Differences between Instagram and Facebook sponsored post for small hospitality businesses
Čuić Tanković, Ana ; Perišić Prodan, Marina ; Tomljanović, Doris
ENTRENOVA - ENTerprise REsearch InNOVAtion - 8 287-298
A2
2021.
Investigating the satisfaction of active event sport tourists
Perić, Marko, ; Čuić Tanković, Ana
European journal of tourism research - 28 17
Q2
2020.
Building the corporate identity – the case of Anniks hotel
Čuić Tanković, Ana
Tourism and hospitality management - 26 455-462
Q3
2019.
Investigating exhibitors’ selling and non-selling motivations towards traditional festivals
Čuić Tanković, Ana ; Kapeš, Jelena ; Bašan, Lorena
The Retail and Marketing Review - 15 89-97
Q4 WOS
2018.
The perception of e-servicescape and its influence on perceived e-shopping value and customer loyalty
Čuić Tanković, Ana ; Benazić, Dragan
Online information review - 42 1124-1145
Q1
2017.
Role of brand personality traits in creating an umbrella brand for small-scale sports events: The case of Gorski Kotar, Croatia
Perić, Marko ; Čuić Tanković, Ana ; Đurkin, Jelena
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja - 26 561-581
Q3
2017.
Challenging the Classical concepts: New Trends and Insights of Music Events
Čuić Tanković, Ana ; Vitezić, Vanja
- 83-99
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907362
WOS A1
2017.
Measuring the newcomers' perception of virtual servicescape for e-learning service
Čuić Tanković, Ana
- 82-86
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=896610
A1
2017.
Galičić, V., Laškarin, M.: Principi i praksa turizma i hotelijerstva
Čuić Tanković, Ana
Tourism and hospitality management - 23 139-141
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=874227
2017.
Prescriptive Corporate Strategy in Practice
Gonan Božac, Marli ; Paulišić, Morena ; Čuić Tanković, Ana ; Ivančić, Magda
Journal of Economics, Business and Management - 5 285-289
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=894626
A2
2016.
Managing the service concept in creating an innovative tourism product
Paulišić, Morena ; Čuić Tanković, Ana ; Hrvatin, Manuela
- 232-249
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=828666
A1
2015.
Impact of Perceived Risk and Perceived Cost on Trust in the Online Shopping Websites and Customer Repurchase Intention
Benazić, Dragan ; Čuić Tanković, Ana
- 104-122
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=783709
A1
2015.
Interrelationship of Corporate Identity, Corporate Image and Corporate Reputation: a New Stakeholder-Time Based Model
Čuić Tanković, Ana
- 239-250
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=757487
A1
2015.
Corporate identity, green strategy and customer perception
Gonan Božac, Marli ; Čuić Tanković, Ana
Change Management: An International Journal - 15 13-34
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=793610
A1
2014.
Local Residents as Visitors to Exhibitions: Investigating Motivation and Attitudes towards Traditional Food Festivals
Bašan, Lorena ; Lončarić, Dina ; Čuić Tanković, Ana
- 27-33
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=728119
A1
2014.
Doctoral dissertations on physical education: Croatian case
Petrić, Vilko ; Čuić Tanković, Ana ; Novak, Dario
- 291-294
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=714221
A1
2014.
Primjena web marketinga u promociji kontinentalne turističke destinacije
Lončarić, Dina ; Čuić Tanković, Ana ; Ramić, Magdalena
- 543-552
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=705954
A2
2014.
Defining Strategy using Vision and Mission Statements of Croatian Organizations in Times of Crisis
Čuić Tanković, Ana
Ekonomska istraživanja - UDK 338 331-342
Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=721781
WOS A1 Q2
2012.
Music Influence on Product Perception in Advertising
Čuić Tanković, Ana ; Alerić, Dražen
- 277-294
2016.
The relationship between employee intention to quit and perceived corporate reputation in user-generated content in hotel industry
Agušaj, Besim ; Čuić Tanković, Ana
- 183-192
2017.
Glazba i emocije u predvorju kao fizičkom okruženju hotelske usluge
Čuić Tanković, Ana
- 151-168
2018.
Identifikacija baštine ruralnog područja Grada Opatije i mjesta Volosko
Bašan, Lorena ; Črnjar, Kristina ; Čuić Tanković, Ana ; Muzur, Amir ; Nikočević, Lidija
2018.
Analiza turističke ponude ruralnog područja Grada Opatije i mjesta Volosko
Bašan, Lorena ; Črnjar, Kristina ; Čuić Tanković, Ana
2018.
Analiza ciljnih skupin za turistični proizvod "Feel&Taste"/Analiza ciljnih skupina za turistički proizvod "Feel & Taste"
Bašan, Lorena ; Črnjar, Kristina ; Čuić Tanković, Ana ; Nemec Rudež, Helena ; Sinkovič, Milka
2019.
Economic and Social Development 45th International Scientific Conference on Economic and Social Development – XIX International Social Congress (ISC 2019) : Book of Proceedings
- 1116
Projekti
Znanstveni projekti
2022. - 2023.
Digitalni domoroci i blockchain tehnologija
Voditeljica projekta
FMTU 20.000,00
https://www.fthm.uniri.hr/images/web/Projekti/ZIP-FMTU/ZIP-FMTU-012.pdf
2019. - 2022.
Komunikacijske vještine turističkih djelatnika: samoprocjena, meke vještine, samopoštovanje i poduzetničke namjere
Voditeljica projekta
UNIRI 18.500,00
https://www.fthm.uniri.hr/znanost/znanstveni-projekti/zip-uniri-projekti/zip-uniri-116-4-19
Stručni projekti
1.10.2017.-30.9.2019.
Riviera4Season2 – Zajednička baština za zajedničku međunarodnu promociju 365 dana zelenog turizma na Opatijskoj i Portoroškoj rivijeri
Istraživač
Nacionalni program upravljanja i uređenja morskih plaža
Sveučilište u Rijeci, FMTU, Opatija i Ministarstvo turizma
Istraživač
Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa strateškim i operativnim marketing planom 2016.- 2020. Godine (dionica Gorski Kotar)
Sveučilište u Rijeci, FMTU, Opatija i Institut za turizam
Istraživač