PORTFELJ / dr. sc. Ana Čuić Tanković docent

Portfelj

dr. sc.

Ana Čuić Tanković

docent

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Zavod za turizam

Kontakt

T 051/689-312

UNIRI e-mail

e-mail 1

PROSTORIJA Kabinet 303

Vidljivost

Obrazovanje

2011. - 2016.

doktorica znanosti (dr.sc.)

Poslijediplomski doktorski studij iz područja ekonomije

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

2008. - 2011.

Dottoressa magistrale in pianoforte (mag. mus.)

Biennio interpretativo di II livello in pianoforte

Conservatorio di musica classica "G. Tartini", Trst

2008. - 2010.

Magistra ekonomije (mag. oec.)

Diplomski studij

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet za Ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"

2005. - 2008.

Maestro in pianoforte (diplomirana pijanistica)

Diploma ordinamentale di pianoforte

Conservatorio di musica classica "G. Tartini", Trst

2005. - 2008.

sveučilišna prvostupnica ekonomije (univ. bacc. oec.)

Preddiplomski studij

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet za Ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"

2001. - 2005.

Opća gimnazija

Talijanska srednja škola Dante Alighieri, Pula

Scula media superiore italiana Dante Alighieri, Pola

Radno iskustvo

2018. -

Docentica

Znanstvena djelatnost i visoko obrazovanje. Nositeljica kolegija: Integrirana marketinška komunikacija, Tehnike pregovaranja, Poslovno komuniciranje u turizmu. Surađuje na kolegijima: Održivi marketing, Marketing, Strateški marketing u turizmu.

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

2017. - 2018.

Poslijedoktorandica

Znanstvena djelatnost i visoko obrazovanje. Suradnica na kolegijima: Poslovno komuniciranje u turizmu, Marketing održivog razvoja, Strateški marketing u turizmu, Marketing turističke destinacije, Marketing (Erasmus). Poslijedoktorandica na Katedri za marketing

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

2014. - 2017.

Asistentica

Znanstvena djelatnost i visoko obrazovanje. Suradnica na kolegijima: Marketing prirodnih i kulturnih resursa, Marketing, Osnove marketinga, Marketing turističkih agencija, Turističke agencije, Marketing turističke destinacije. Asistentica na Katedri za marketing

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Nagrade i priznanja

01.07.2010.

Top stipendija za Top studente: odabrana između 30 najboljih studenata svih Sveučilišta i Veleučilišta u RH, Tjednik Nacional pod visokim pokroviteljstvom predsjednika Republike Hrvatske

01.02.2010.

Nagrada za izvrsnost u studiju, Fondazione Filantropica ANANIAN, Trst

01.10.2009.

1. nagrada za najbolji Završni rad na području marketinga u razdoblju od 2007.-2009.godine

01.09.2009.

Rektorova nagrada, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

01.09.2007.

Dekanova nagrada, Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula

Borsa studi per eccellenza post-laurea, Unione Italiana Fiume, Universita' Popolare di Trieste

Borsa studio per eccellenza, Unione Italiana Fiume, Universita' Popolare di Trieste

Stipendija za izvrsne studente (A kategorija), Republika Hrvatska

2006/2007- 2007/2008

Stipendija za izvrsne studente, Grad Pula

Članstva

2023. -

Internation Federation for IT and Travel & Tourism

2016. - 2017.

Organizing committee ToSEE conference 2017.

2016. -

CROMAR- Hvatska udruga za marketing

Nastavna djelatnost

Kolegiji

2022. -

Tehnike pregovaranja

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Nositeljica kolegija

2021. -

Integrirana marketinška komunikacija

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Nositeljica kolegija

2017. - 2020.

Marketing održivog razvoja

preddiplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Suradnica

2017. -

Strateški marketing

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Suradnica

2017. -

Poslovno komuniciranje u turizmu

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Nositeljica kolegija

2017.

Istraživanje turističkog tržišta

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Suradnica

2016. - 2022.

Marketing turističke destinacije

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Suradnica

2016. - 2019.

Marketing (english)

preddiplomski sveučilišni studij (Erasmus i Ceepus program)

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Suradnica

2014. - 2015.

Marketing prirodnih i kulturnih resursa

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Suradnica

2014. - 2015.

Marketing turističkih agencija

Preddiplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Suradnica

2014.

Osnovne marketinga

Stručni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Suradnica

2014.

Turističke agencije

Preddiplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Suradnica

2013. -

Marketing

Preddiplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Suradnica

Osobni razvoj

2022.

10TH EDAMBA-EIASM Consortium on doctoral supervision and the new global research landscape

2022.

Usavršavanje nastavničkih kompetencija za visokoškolske nastavnike

2022.

Praćenje i vrednovanje usklađeno s ishodima učenja

2022.

Problem-based and Experiential Learning

2022.

Contference- content marketing conference

2021.

Mastering hotel commercial management in a Post-Covid world

2021.

Kako uspješno razvijati ljudske potencijale i upravljati talentima u novoj eri

2021.

Regenerative and sustainable development for the hospitality industry

2021.

Akademsko pisanje i istraživanje za mentore

2021.

Izbor iz multivarijatne statističke analize: klaster analiza

2021.

Corso di formazione per project management in EU

2021.

Risolvere i conflitti

2021.

Multivarijatna statistička analiza

2021.

Dizajn upitnika

2021.

LinkedIn: come creare rete e contatti utili per il tuo business

2021.

Youtube e TikTok: come il video aiuta la tua azienda

2021.

Facebook Ads: come gestire le inserzioni a pagamento su FB e Istagram

2021.

Instagram: come comunicare con le immagini e gli hashtag

2021.

Comunicare sui social: tra psicologia e strategia di marketing

2021.

Le parole ci salvano? Comunicare in un mondo che cambia

2021.

How to improve article acceptance rate and publish quicker: a guide to getting published

2021.

How can tourism Build Back Better? Supporting recovery and building resilience in a post-pandemic landscape

2021.

How to prepare a successful proposal in Horizon Europe

2021.

Komunikacijske promjene uzrokovane COVID-19 pandemijom i njihova primjena u turističkom sektoru

2021.

Promjene u turističkoj potražnji i projekcije za sljedeću sezonu

2021.

Marketing i interakcija s gostima tijekom pandemije COVID-19

2020.

Radionica iz znanstvene komunikacije

2020.

Alati za upravljanje znanstvenim informacijama

2020.

Publishing in Top SSCI Journals and Get Recognition For Your Research

2018.

Suradnička procjena nastave (peer-review)

2018.

Definiranje ishoda učenja i njihovo usklađivanje s ostalim elementima nastavnog procesa: kurikulumsko-kompetencijski pristup u visokom obrazovanju

2017.

PhD radionica: Challenges to scientific publishing, ToSEE 2017 (Selma Kadić-Maglajlić, Marko Grünhagen)

01.11.2016. - 01.12.2016.

Izrada e-kolegija u sustavu Moodle

01.06.2016. - 01.07.2016.

Statističke metode u istraživačkom radu

Financiranje: 18

21.02.2014. - 22.02.2014.

Znanstvena metodologija za istraživanje u marketingu održivog i eko turizma

17.02.2014. - 21.02.2014.

Kvantitativne metode istraživanja u turizmu

Znanstvena djelatnost

Znanstveni radovi

2023.

Measuring the importance of communication skills in tourism

Čuić Tanković, Ana ; Kapeš, Jelena ; Benazić, Dragan

Ekonomska istraživanja - 36 460-479

Q2 WOS Q2

2022.

Internal communication and employee satisfaction in hospitality

Čuić Tanković, Ana ; Bilić, Ivana ; Brajković, Iva

Management - 27 1-16

Q3

2022.

Management response strategies to a negative online review: influence on potential guests’ trust

Kapeš, Jelena ; Keča, Karla ; Fugošić, Nikolina ; Čuić Tanković, Ana

Tourism and hospitality management - 28 1-27

Q3

2022.

Communication skills in generation Z as future tourism employees

Čuić Tanković, Ana ; Kapeš, Jelena ; Benazić, Dragan

Communication research and practice - 8 86-102

Q1

2022.

Corporate image as a high-order construct in hospitality

Čuić Tanković, Ana ; Benazić, Dragan ; Kapeš, Jelena

Corporate communications - 27 558-580

Q1

2022.

Social networks influence in choosing a tourist destination

Čuić Tanković, Ana ; Bilić, Ivana ; Sochor, Antonia

Journal of Content, Community & Communication - 15 2-14

Q3

2022.

Exploring direct and indirect effects of sustainability communication on destination reputation

Čuić Tanković, Ana ; Mušanović, Jelena

Journal of Destination Marketing & Management - 25 10

Exc

2022.

Differences between Instagram and Facebook sponsored post for small hospitality businesses

Čuić Tanković, Ana ; Perišić Prodan, Marina ; Tomljanović, Doris

ENTRENOVA - ENTerprise REsearch InNOVAtion - 8 287-298

A2

2021.

Investigating the satisfaction of active event sport tourists

Perić, Marko, ; Čuić Tanković, Ana

European journal of tourism research - 28 17

Q2

2020.

Building the corporate identity – the case of Anniks hotel

Čuić Tanković, Ana

Tourism and hospitality management - 26 455-462

Q3

2019.

Investigating exhibitors’ selling and non-selling motivations towards traditional festivals

Čuić Tanković, Ana ; Kapeš, Jelena ; Bašan, Lorena

The Retail and Marketing Review - 15 89-97

Q4 WOS

2018.

The perception of e-servicescape and its influence on perceived e-shopping value and customer loyalty

Čuić Tanković, Ana ; Benazić, Dragan

Online information review - 42 1124-1145

Q1

2017.

Role of brand personality traits in creating an umbrella brand for small-scale sports events: The case of Gorski Kotar, Croatia

Perić, Marko ; Čuić Tanković, Ana ; Đurkin, Jelena

Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja - 26 561-581

Q3

2017.

Challenging the Classical concepts: New Trends and Insights of Music Events

Čuić Tanković, Ana ; Vitezić, Vanja

- 83-99

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=907362

WOS A1

2017.

Measuring the newcomers' perception of virtual servicescape for e-learning service

Čuić Tanković, Ana

- 82-86

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=896610

A1

2017.

Galičić, V., Laškarin, M.: Principi i praksa turizma i hotelijerstva

Čuić Tanković, Ana

Tourism and hospitality management - 23 139-141

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=874227

2017.

Prescriptive Corporate Strategy in Practice

Gonan Božac, Marli ; Paulišić, Morena ; Čuić Tanković, Ana ; Ivančić, Magda

Journal of Economics, Business and Management - 5 285-289

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=894626

A2

2016.

Managing the service concept in creating an innovative tourism product

Paulišić, Morena ; Čuić Tanković, Ana ; Hrvatin, Manuela

- 232-249

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=828666

A1

2015.

Impact of Perceived Risk and Perceived Cost on Trust in the Online Shopping Websites and Customer Repurchase Intention

Benazić, Dragan ; Čuić Tanković, Ana

- 104-122

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=783709

A1

2015.

Interrelationship of Corporate Identity, Corporate Image and Corporate Reputation: a New Stakeholder-Time Based Model

Čuić Tanković, Ana

- 239-250

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=757487

A1

2015.

Corporate identity, green strategy and customer perception

Gonan Božac, Marli ; Čuić Tanković, Ana

Change Management: An International Journal - 15 13-34

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=793610

A1

2014.

Local Residents as Visitors to Exhibitions: Investigating Motivation and Attitudes towards Traditional Food Festivals

Bašan, Lorena ; Lončarić, Dina ; Čuić Tanković, Ana

- 27-33

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=728119

A1

2014.

Doctoral dissertations on physical education: Croatian case

Petrić, Vilko ; Čuić Tanković, Ana ; Novak, Dario

- 291-294

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=714221

A1

2014.

Primjena web marketinga u promociji kontinentalne turističke destinacije

Lončarić, Dina ; Čuić Tanković, Ana ; Ramić, Magdalena

- 543-552

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=705954

A2

2014.

Defining Strategy using Vision and Mission Statements of Croatian Organizations in Times of Crisis

Čuić Tanković, Ana

Ekonomska istraživanja - UDK 338 331-342

Preuzeto sa:https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=721781

WOS A1 Q2

2012.

Music Influence on Product Perception in Advertising

Čuić Tanković, Ana ; Alerić, Dražen

- 277-294

2016.

The relationship between employee intention to quit and perceived corporate reputation in user-generated content in hotel industry

Agušaj, Besim ; Čuić Tanković, Ana

- 183-192

2017.

Glazba i emocije u predvorju kao fizičkom okruženju hotelske usluge

Čuić Tanković, Ana

- 151-168

2018.

Identifikacija baštine ruralnog područja Grada Opatije i mjesta Volosko

Bašan, Lorena ; Črnjar, Kristina ; Čuić Tanković, Ana ; Muzur, Amir ; Nikočević, Lidija

2018.

Analiza turističke ponude ruralnog područja Grada Opatije i mjesta Volosko

Bašan, Lorena ; Črnjar, Kristina ; Čuić Tanković, Ana

2018.

Analiza ciljnih skupin za turistični proizvod "Feel&Taste"/Analiza ciljnih skupina za turistički proizvod "Feel & Taste"

Bašan, Lorena ; Črnjar, Kristina ; Čuić Tanković, Ana ; Nemec Rudež, Helena ; Sinkovič, Milka

2019.

Economic and Social Development 45th International Scientific Conference on Economic and Social Development – XIX International Social Congress (ISC 2019) : Book of Proceedings

- 1116

Projekti

Znanstveni projekti

2022. - 2023.

Digitalni domoroci i blockchain tehnologija

Voditeljica projekta

FMTU 20.000,00

https://www.fthm.uniri.hr/images/web/Projekti/ZIP-FMTU/ZIP-FMTU-012.pdf

2019. - 2022.

Komunikacijske vještine turističkih djelatnika: samoprocjena, meke vještine, samopoštovanje i poduzetničke namjere

Voditeljica projekta

UNIRI 18.500,00

https://www.fthm.uniri.hr/znanost/znanstveni-projekti/zip-uniri-projekti/zip-uniri-116-4-19

Stručni projekti

1.10.2017.-30.9.2019.

Riviera4Season2 – Zajednička baština za zajedničku međunarodnu promociju 365 dana zelenog turizma na Opatijskoj i Portoroškoj rivijeri

Istraživač

Nacionalni program upravljanja i uređenja morskih plaža

Sveučilište u Rijeci, FMTU, Opatija i Ministarstvo turizma

Istraživač

Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa strateškim i operativnim marketing planom 2016.- 2020. Godine (dionica Gorski Kotar)

Sveučilište u Rijeci, FMTU, Opatija i Institut za turizam

Istraživač