Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
2015. -
Doktor znanosti
Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
2007. - 2015.
Magistar znanosti
Menadžment u suvremenom hotelijerstvu
Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija
2002. - 2007.
Diplomirani ekonomist
Hotelski menadžment
Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija
1996. - 2002.
Srednja školska sprema
Opća gimnazija
Gimnazija Andrije Mohorovičića, Rijeka
Radno iskustvo
01.05.2018. -
Docent
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2015. -
viši asistent
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
2008. - 2015.
asistent
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
2008. -
direktor sektora putničkog prometa
Autotrans d.o.o. Rijeka
2004. - 2008.
projektant informatičkog sustava
Autotrans d.o.o. Rijeka
2003. - 2004.
referent I
Autotrans d.o.o. Rijeka
2002. - 2003.
pripravnik u financijskom sektoru
Autotrans d.o.o. Rijeka
Članstva
2015. -
CROMAR - Hrvatska udruga za marketing
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2020. -
Strateški marketing
Poslijediplomski sveučilišni doktorski studiji
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Sunositelj
2020. -
Digitalni marketing
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Nositelj
2019. - 2020.
Marketing
Sveučilišni preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Suradnik
2018. -
Urbani marketing
Sveučilišni preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Nositelj
2018. -
Istraživanje turističkog tržišta
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Suradnik
2015. - 2018.
Ponašanje potrošača
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Viši asistent
2015. - 2017.
Marketing održivog razvoja
Sveučilišni preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Viši asistent
2015. - 2017.
Strateški marketing u turizmu
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Viši asistent
2015. - 2016.
Marketing u hotelijerstvu
Sveučilišni preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Viši asistent
2015.
Upravljanje markama i promocija u turizmu
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Viši asistent
2015.
Marketing turističke destinacije
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Viši asistent
2008. - 2010.
Principi hotelskog marketinga
Stručni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Asistent
2008. - 2010.
Osnove marketinga
Stručni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Asistent
2008. - 2010.
Marketing hotela
Sveučilišni preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Asistent
2008. - 2009.
Marketing
Sveučilišni preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Asistent
Osobni razvoj
2022.
Problem – based and Experiental Learninig
2022.
Praćenje i vrednovanje usklađeno s ishodima učenja
2022.
Usavršavanje nastavničkih kompetencija za visokoškolske nastavnike
2021.
Radionica za mentore doktoranada
2021.
Izbor iz multivarijatne statističke analize: Eksploratorna faktorska analiza
2021.
Izbor iz multivarijatne statističke analize: Regresijska analiza
2021.
Izbor iz multivarijatne statističke analize: Klaster analiza
2021.
Akademsko pisanje i istraživanje (radionica za mentore)
2021.
Oracle Hospitaliy OPERA“ (modul PMS)
2021.
Nastavni proces u visokom obrazovanju: Konstruktivno povezivanje ishoda učenja sa ostalim elementima nastavnog procesa
2020.
LinkedIn B2B Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal LinkedIn
2020.
Digitalni marketing
2020.
Kako do novih kupaca?
2020.
Digitalni marketing – ONILINE
2019.
Applied Econometrics Course – 11th generation: Partial Least Square – Structural Equation Modeling
2019.
Case method: Why you should use cases in classroom?
2019.
Supervising doctoral students
2018.
Suradnička procjena nastave (peer-review)
2018.
Definiranje ishoda učenja i njihovo usklađivanje s ostalim elementima nastavnog procesa: kurikulumsko-kompetencijski pristup u visokom obrazovanju
2018.
Online marketing
08.11.2016. - 09.12.2016.
Izrada e-kolegija u sustavu Moodle
2016. -
Statističke metode u istraživačkom radu
2015. -
Doctoral Colloquium at the 24th Cromar Congress: Marketing theory and practice – Building bridges and fostering collaboration
2010. -
E-učenje u nastavnom procesu
2010. -
UniSTAT 2: Osnove analize varijance i regresijske analize
2010. -
UniSTAT 1: Priprema podataka uz osnove deskriptivne i inferencijalne analize
2009. -
Istraživačka stipendija
2005. -
Tržišno natjecanje u EU
1999. -
Program osposobljavanja za samostalne knjigovođe
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2023.
Percepcija posjetitelja integrirane marketinške komunikacije Parka prirode Velebit
Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina; Miličević, Andrea
3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma RRT 2022: Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja
2022.
Exploring catering services quality using mystery shopping
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Župan, Dora
Tourism & Hospitality Industry 2022: Trends and Challenges
2022.
Differences between Instagram and Facebook sponsored post for small hospitality businesses
Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina; Tomljanović, Doris
ENTRENOVA - ENTerprise REsearch InNOVAtion
2022.
The impact of relationship marketing on customer satisfaction and loyalty in luxury hotels
Perišić Prodan, Marina; Cerović, Marta; Ivančić, Ivana
Ekonomska misao i praksa
2021.
Attitudes of young consumers towards online shopping
Cerin, Antonela; Perišić Prodan, Marina; Pilepić Stifanich, Ljubica
72nd International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Digital Transformation and Business"
2021.
Memorable tourism experiences inspired by the beauty of nature
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina
Tourism and hospitality management
2020.
Conceptualization of soft skill for tourism employees'
Kraljić, Valentina; Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina
3rd international scientific conference on economic and social development – "Building resilient society"
2020.
Implementation of customer orientation in the hospitality industry: implications for business performance
Perišić Prodan, Marina
EMAN 2020 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times, SELECTED PAPERS
2019.
Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima
Cokarić, Diana; Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku
2019.
Teaching through social networks in higher education: is there impact on students' engagement?
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Car, Tomislav
49th International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Building Resilient Society"
2019.
Impact of online students' engagement on satisfaction and loyalty in higher education
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Car, Tomislav
48th International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Managerial Issues in Modern Business"
2019.
The role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina
Ekonomska istraživanja
2019.
User Satisfaction with Hotel Software Tools: an Empirical Research
Šimunić, Maja; Pilepić Stifanich, Ljubica; Perišić Prodan, Marina
Interdisciplinary Management Research XV
2018.
The relationship between tourism experience co-creation, life satisfaction and behavioural intentions
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Bagarić, Lidija
Central European business review
2018.
Stakeholder collaboration: implications for improving tourist destination marketing activities
Perišić Prodan, Marina
36th International scientific conference on economic and social development – "Building resilient society"
2018.
The Level of Hotel Reservation Synchronization Processes Using Information Technology Tools
Šimunić, Maja; Pilepić Stifanich, Ljubica; Perišić Prodan, Marina
Interdisciplinary Management Research XIV / Barković, Dražen ; Crnković, Boris ; Dernoscheg, Karl – Heinz ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo ; Wentzel, Dirk (ur.). - Opatija : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek Croatia, Postgraduate Doctoral Study Program in Management ; Hochschule Pforzheim University ; Croatian Academy of Sciences and Arts , 2018. - 451-470
2018.
EXPLORING MILLENNIALS’ MEMORIES: SETTING THE COURSE FOR DESTINATIONS’ ATTRACTIVENESS
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina
Congress Proceedings of the 24th Biennial International Congress "Tourism & Hospitality Industry 2018: Trends and Challenges" / Milohnić, Ines ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). - Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management , 2018. - 202-213
2018.
Information Technology Tools in Hospitality Supply Chain Management
Pilepić Stifanich, Ljubica; Car, Tomislav; Perišić Prodan, Marina
Supply Chain Management in Hospitality Industry; Mrnjavac, Edna (ur.) - 57-71
2018.
Managing Tourism Destination Marketing: the Approach to Virtual Logistic Network Concept
Perišić Prodan, Marina; Pilepić Stifanich, Ljubica; Šimunić, Maja
Supply Chain Management in Hospitality Industry; Mrnjavac, Edna (ur.) - 45-55
2018.
WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA
Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, Marina
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka (1848-1299) 6 (2018), 1 - 67-80
2017.
Co-creating tourist experiences to enhance customer loyalty and travel satisfaction
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić Jasimna
Proceedings of 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017: "Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges", 4 – 6 May 2017, Opatija; University of Rijeka, Faculty of tourism and hospitality management; Marković, Suzana; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). - 321-334
2016.
Modeli upravljanja u funkciji unapređenja marketinga turističke destinacije
Perišić Prodan, Marina; Lončarić, Dina; Ribarić, Ivana
PILC 2016: 5th PAR International Leadership Conference: Leadership through partnership, Opatija, 2016. (ISBN: 978-95-57258-8-6); 31-43
2016.
Family vacation decision making process: evidence from Croatia
Srnec, Tonia; Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina
23rd Biennial International Congress – Tourism & Hospitality Industry 2016: Trends and Challenges, Opatija, April 28-29, 2016
2016.
The Influence of a Visitor's Perceptions of a Museum's Website Design on Behavioural Intentions
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Ribarić, Ivana
Ekonomski vjesnik/ Econviews: časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku - XXIX 65 - 79
2016.
Marketing planning: A key to successful business performance in the hospitality industry
Perišić Prodan, Marina; Lončarić, Dina; Ribarić, Ivana
Recent Advances in Energy, Environment and Financial Science, Proceedings of the 4th International Conference on Management, Marketing, Tourism, Retail, Finance and Computer Applications (MATREFC' 16)/ Bulucea, Aida (ur.); pp. 37-44 (ISBN: 978-1-61804-361-0)
2010.
Role of Internal Marketing and Logistic Process Managment in the Hospitality Industry
Perišić, Marina; Kovačić, Nataša
29th International Conference on Organizational Science Development: People and Organization / Kern, Tomaž et al. (ur.). - Portorož : Faculty of Organizational Sciences , 2010. (ISBN: 978-961-232-237-3).
2010.
Correlation between nautical tourism development and road traffic in Primorsko-Goranska County
Mrnjavac, Edna; Perišić, Marina; Kovačić, Nataša
7th International Scientific Conference "Management in the function of increasing the tourism consumption" / Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu (ur.). - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ughostiteljstvu , 2010. 173-188.
2010.
Marketing in Selling the Hotel Product
Berc Radišić, Branka; Perišić, Marina; Berečić, Jelena
Tourism & Hospitality Industry 2010 / Faculty of Tourism and Hospitality Management (ur.). - Opatija :
2009.
Towards successful tourism through marketing
Berc Radišić, Branka; Perišić, Marina
The influence of global economic recesion on tourism / Faculty of tourism and hospitality - Ohrid (ur.). - Ohrid : Faculty of tourism and hospitality - Ohrid , 2009. (ISBN: 978-9989-179-74-7).
2009.
Brand in the tourism offer of a destination
Berc Radišić, Branka; Perišić Marina; Berc Vanja
Hotellink, a hotel, restaurant and gastronomy business journal (1451-5113) 10 (2009); 475-479
Pozvana predavanja
2022.
Društvene mreže u turizmu
Perišić Prodan, Marina
Lovran
Stručna djelatnost
Stručna aktivnost
2018. - 2022.
Predsjednica ispitne komisije Seminara za turističkog vodiča za područje Primorsko-goranske, Ličko-senjske, Istarske i Krapinsko-zagorske županije pri Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija (2018. - )
Sveučilište u Rijeci, Fakulet za menadžemnt u turizmu i ugostiteljstvu
2017.
Tajnica ispitne komisije Seminara za voditelje poslovnica pri Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2017.
Tajnica ispitne komisije Seminara za turističkog vodiča za područje Primorsko-goranske, Ličko-senjske, Istarske i Krapinsko-zagorske županije pri Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Fakultet za menadžent u turizmu i ugostiteljstvu
2009.
Tajnica poslijediplomskog znanstvenog studija "Menadžment u suvremenom hotelijerstvu"
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Projekti
Znanstveni projekti
2022. -
Digitalni domoroci i blockchain tehnologija
član projektnog tima
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2018. - 2020.
Smještajna ponuda u funkciji razvoja luksuznog turizma
član projektnog tima
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2016. - 2018.
Utjecaj sukreiranja turističkoga doživljaja na zadovoljstvo i percipiranu kvalitetu života turista
istraživač
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
2009. - 2012.
Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji
istraživač
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa RH
Stručni projekti
2022.
Interpretacija 300 let škvera va Ike
Grad Opatija
član stručnog tima
2021.
Monitoring Strateškog plana razvoja turizma Kvarnera sa Strateškim i operativnim marketing planom 2016-2020
Turistička zajednica Kvarnera
član stručnog tima
2020.
Marketinški plan projekta Arca Adriatica
Turistička zajednica Kvarnera
član stručnog tima
2018.
Marketinški plan RP T2 - promocija kulturno turističke destinacije j i turističkog proizvoda Mala barka
Turistička zajednica Kvarnera
član stručnog tima
2017. - 2020.
Future-proof your classroom: teaching skills 2030 – Teaching 2030“ (2017. – 2020.), program Erasmus+, KA2 - Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices
-
član stručnog tima
Projekti u znanosti - Suradnik na projektu
izv.prof.dr.sc.Jasmina Dlačić
Unaprjeđenje marketinškog pristupa poslovanju kroz sukreiranje vrijednosti
Društvene znanosti
Dr.sc.Edna Mrnjavacumirovljeni profesor
Upravljanje opskrbnim lancem u ugostiteljstvu
Društvene znanosti