PORTFELJ / dr. sc. Marina Perišić Prodan

Portfelj

dr. sc.

Marina Perišić Prodan

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Zavod za turizam

Kontakt

UNIRI e-mail

e-mail 1

PROSTORIJA 303

Vidljivost

Obrazovanje

2015. -

Doktor znanosti

Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

2007. - 2015.

Magistar znanosti

Menadžment u suvremenom hotelijerstvu

Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija

2002. - 2007.

Diplomirani ekonomist

Hotelski menadžment

Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija

1996. - 2002.

Srednja školska sprema

Opća gimnazija

Gimnazija Andrije Mohorovičića, Rijeka

Radno iskustvo

01.05.2018. -

Docent

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

2015. -

viši asistent

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

2008. - 2015.

asistent

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

2008. -

direktor sektora putničkog prometa

Autotrans d.o.o. Rijeka

2004. - 2008.

projektant informatičkog sustava

Autotrans d.o.o. Rijeka

2003. - 2004.

referent I

Autotrans d.o.o. Rijeka

2002. - 2003.

pripravnik u financijskom sektoru

Autotrans d.o.o. Rijeka

Članstva

2015. -

CROMAR - Hrvatska udruga za marketing

Nastavna djelatnost

Kolegiji

2020. -

Strateški marketing

Poslijediplomski sveučilišni doktorski studiji

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Sunositelj

2020. -

Digitalni marketing

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Nositelj

2019. - 2020.

Marketing

Sveučilišni preddiplomski studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Suradnik

2018. -

Urbani marketing

Sveučilišni preddiplomski studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Nositelj

2018. -

Istraživanje turističkog tržišta

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Suradnik

2015. - 2018.

Ponašanje potrošača

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Viši asistent

2015. - 2017.

Marketing održivog razvoja

Sveučilišni preddiplomski studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Viši asistent

2015. - 2017.

Strateški marketing u turizmu

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Viši asistent

2015. - 2016.

Marketing u hotelijerstvu

Sveučilišni preddiplomski studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Viši asistent

2015.

Upravljanje markama i promocija u turizmu

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Viši asistent

2015.

Marketing turističke destinacije

Diplomski sveučilišni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Viši asistent

2008. - 2010.

Principi hotelskog marketinga

Stručni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Asistent

2008. - 2010.

Osnove marketinga

Stručni studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Asistent

2008. - 2010.

Marketing hotela

Sveučilišni preddiplomski studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Asistent

2008. - 2009.

Marketing

Sveučilišni preddiplomski studij

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Asistent

Osobni razvoj

2022.

Problem – based and Experiental Learninig

2022.

Praćenje i vrednovanje usklađeno s ishodima učenja

2022.

Usavršavanje nastavničkih kompetencija za visokoškolske nastavnike

2021.

Radionica za mentore doktoranada

2021.

Izbor iz multivarijatne statističke analize: Eksploratorna faktorska analiza

2021.

Izbor iz multivarijatne statističke analize: Regresijska analiza

2021.

Izbor iz multivarijatne statističke analize: Klaster analiza

2021.

Akademsko pisanje i istraživanje (radionica za mentore)

2021.

Oracle Hospitaliy OPERA“ (modul PMS)

2021.

Nastavni proces u visokom obrazovanju: Konstruktivno povezivanje ishoda učenja sa ostalim elementima nastavnog procesa

2020.

LinkedIn B2B Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal LinkedIn

2020.

Digitalni marketing

2020.

Kako do novih kupaca?

2020.

Digitalni marketing – ONILINE

2019.

Applied Econometrics Course – 11th generation: Partial Least Square – Structural Equation Modeling

2019.

Case method: Why you should use cases in classroom?

2019.

Supervising doctoral students

2018.

Suradnička procjena nastave (peer-review)

2018.

Definiranje ishoda učenja i njihovo usklađivanje s ostalim elementima nastavnog procesa: kurikulumsko-kompetencijski pristup u visokom obrazovanju

2018.

Online marketing

08.11.2016. - 09.12.2016.

Izrada e-kolegija u sustavu Moodle

2016. -

Statističke metode u istraživačkom radu

2015. -

Doctoral Colloquium at the 24th Cromar Congress: Marketing theory and practice – Building bridges and fostering collaboration

2010. -

E-učenje u nastavnom procesu

2010. -

UniSTAT 2: Osnove analize varijance i regresijske analize

2010. -

UniSTAT 1: Priprema podataka uz osnove deskriptivne i inferencijalne analize

2009. -

Istraživačka stipendija

2005. -

Tržišno natjecanje u EU

1999. -

Program osposobljavanja za samostalne knjigovođe

Znanstvena djelatnost

Znanstveni radovi

2023.

Percepcija posjetitelja integrirane marketinške komunikacije Parka prirode Velebit

Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina; Miličević, Andrea

3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma RRT 2022: Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja

https://www.bib.irb.hr/1252596

2022.

Exploring catering services quality using mystery shopping

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Župan, Dora

Tourism & Hospitality Industry 2022: Trends and Challenges

https://www.bib.irb.hr/1251210

2022.

Differences between Instagram and Facebook sponsored post for small hospitality businesses

Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina; Tomljanović, Doris

ENTRENOVA - ENTerprise REsearch InNOVAtion

https://www.bib.irb.hr/1230665

2022.

The impact of relationship marketing on customer satisfaction and loyalty in luxury hotels

Perišić Prodan, Marina; Cerović, Marta; Ivančić, Ivana

Ekonomska misao i praksa

https://www.bib.irb.hr/1199285

2021.

Attitudes of young consumers towards online shopping

Cerin, Antonela; Perišić Prodan, Marina; Pilepić Stifanich, Ljubica

72nd International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Digital Transformation and Business"

https://www.bib.irb.hr/1150377

2021.

Memorable tourism experiences inspired by the beauty of nature

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina

Tourism and hospitality management

https://www.bib.irb.hr/1136337

2020.

Conceptualization of soft skill for tourism employees'

Kraljić, Valentina; Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina

3rd international scientific conference on economic and social development – "Building resilient society"

https://www.bib.irb.hr/1106205

2020.

Implementation of customer orientation in the hospitality industry: implications for business performance

Perišić Prodan, Marina

EMAN 2020 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times, SELECTED PAPERS

https://www.bib.irb.hr/1105734

2019.

Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima

Cokarić, Diana; Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina

Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku

https://www.bib.irb.hr/1055218

2019.

Teaching through social networks in higher education: is there impact on students' engagement?

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Car, Tomislav

49th International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Building Resilient Society"

https://www.bib.irb.hr/1039357

2019.

Impact of online students' engagement on satisfaction and loyalty in higher education

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Car, Tomislav

48th International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Managerial Issues in Modern Business"

https://www.bib.irb.hr/1034519

2019.

The role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina

Ekonomska istraživanja

https://www.bib.irb.hr/1019894

2019.

User Satisfaction with Hotel Software Tools: an Empirical Research

Šimunić, Maja; Pilepić Stifanich, Ljubica; Perišić Prodan, Marina

Interdisciplinary Management Research XV

https://www.bib.irb.hr/1003284

2018.

The relationship between tourism experience co-creation, life satisfaction and behavioural intentions

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Bagarić, Lidija

Central European business review

https://www.bib.irb.hr/983716

2018.

Stakeholder collaboration: implications for improving tourist destination marketing activities

Perišić Prodan, Marina

36th International scientific conference on economic and social development – "Building resilient society"

https://www.bib.irb.hr/974412

2018.

The Level of Hotel Reservation Synchronization Processes Using Information Technology Tools

Šimunić, Maja; Pilepić Stifanich, Ljubica; Perišić Prodan, Marina

Interdisciplinary Management Research XIV / Barković, Dražen ; Crnković, Boris ; Dernoscheg, Karl – Heinz ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo ; Wentzel, Dirk (ur.). - Opatija : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek Croatia, Postgraduate Doctoral Study Program in Management ; Hochschule Pforzheim University ; Croatian Academy of Sciences and Arts , 2018. - 451-470

2018.

EXPLORING MILLENNIALS’ MEMORIES: SETTING THE COURSE FOR DESTINATIONS’ ATTRACTIVENESS

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina

Congress Proceedings of the 24th Biennial International Congress "Tourism & Hospitality Industry 2018: Trends and Challenges" / Milohnić, Ines ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). - Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management , 2018. - 202-213

2018.

Information Technology Tools in Hospitality Supply Chain Management

Pilepić Stifanich, Ljubica; Car, Tomislav; Perišić Prodan, Marina

Supply Chain Management in Hospitality Industry; Mrnjavac, Edna (ur.) - 57-71

2018.

Managing Tourism Destination Marketing: the Approach to Virtual Logistic Network Concept

Perišić Prodan, Marina; Pilepić Stifanich, Ljubica; Šimunić, Maja

Supply Chain Management in Hospitality Industry; Mrnjavac, Edna (ur.) - 45-55

https://www.bib.irb.hr/952108

2018.

WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA

Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, Marina

Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka (1848-1299) 6 (2018), 1 - 67-80

2017.

Co-creating tourist experiences to enhance customer loyalty and travel satisfaction

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić Jasimna

Proceedings of 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017: "Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges", 4 – 6 May 2017, Opatija; University of Rijeka, Faculty of tourism and hospitality management; Marković, Suzana; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). - 321-334

https://www.bib.irb.hr/904666

2016.

Modeli upravljanja u funkciji unapređenja marketinga turističke destinacije

Perišić Prodan, Marina; Lončarić, Dina; Ribarić, Ivana

PILC 2016: 5th PAR International Leadership Conference: Leadership through partnership, Opatija, 2016. (ISBN: 978-95-57258-8-6); 31-43

https://www.bib.irb.hr/843060

2016.

Family vacation decision making process: evidence from Croatia

Srnec, Tonia; Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina

23rd Biennial International Congress – Tourism & Hospitality Industry 2016: Trends and Challenges, Opatija, April 28-29, 2016

https://www.bib.irb.hr/827475

2016.

The Influence of a Visitor's Perceptions of a Museum's Website Design on Behavioural Intentions

Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Ribarić, Ivana

Ekonomski vjesnik/ Econviews: časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku - XXIX 65 - 79

https://www.bib.irb.hr/824376

2016.

Marketing planning: A key to successful business performance in the hospitality industry

Perišić Prodan, Marina; Lončarić, Dina; Ribarić, Ivana

Recent Advances in Energy, Environment and Financial Science, Proceedings of the 4th International Conference on Management, Marketing, Tourism, Retail, Finance and Computer Applications (MATREFC' 16)/ Bulucea, Aida (ur.); pp. 37-44 (ISBN: 978-1-61804-361-0)

https://www.bib.irb.hr/799026

2010.

Role of Internal Marketing and Logistic Process Managment in the Hospitality Industry

Perišić, Marina; Kovačić, Nataša

29th International Conference on Organizational Science Development: People and Organization / Kern, Tomaž et al. (ur.). - Portorož : Faculty of Organizational Sciences , 2010. (ISBN: 978-961-232-237-3).

https://www.bib.irb.hr/454752

2010.

Correlation between nautical tourism development and road traffic in Primorsko-Goranska County

Mrnjavac, Edna; Perišić, Marina; Kovačić, Nataša

7th International Scientific Conference "Management in the function of increasing the tourism consumption" / Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu (ur.). - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ughostiteljstvu , 2010. 173-188.

https://www.bib.irb.hr/489584

2010.

Marketing in Selling the Hotel Product

Berc Radišić, Branka; Perišić, Marina; Berečić, Jelena

Tourism & Hospitality Industry 2010 / Faculty of Tourism and Hospitality Management (ur.). - Opatija :

https://www.bib.irb.hr/476327

2009.

Towards successful tourism through marketing

Berc Radišić, Branka; Perišić, Marina

The influence of global economic recesion on tourism / Faculty of tourism and hospitality - Ohrid (ur.). - Ohrid : Faculty of tourism and hospitality - Ohrid , 2009. (ISBN: 978-9989-179-74-7).

https://www.bib.irb.hr/411236

2009.

Brand in the tourism offer of a destination

Berc Radišić, Branka; Perišić Marina; Berc Vanja

Hotellink, a hotel, restaurant and gastronomy business journal (1451-5113) 10 (2009); 475-479

https://www.bib.irb.hr/411236

Pozvana predavanja

2022.

Društvene mreže u turizmu

Perišić Prodan, Marina

Lovran

Stručna djelatnost

Stručna aktivnost

2018. - 2022.

Predsjednica ispitne komisije Seminara za turističkog vodiča za područje Primorsko-goranske, Ličko-senjske, Istarske i Krapinsko-zagorske županije pri Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija (2018. - )

Sveučilište u Rijeci, Fakulet za menadžemnt u turizmu i ugostiteljstvu

2017.

Tajnica ispitne komisije Seminara za voditelje poslovnica pri Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

2017.

Tajnica ispitne komisije Seminara za turističkog vodiča za područje Primorsko-goranske, Ličko-senjske, Istarske i Krapinsko-zagorske županije pri Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Fakultet za menadžent u turizmu i ugostiteljstvu

2009.

Tajnica poslijediplomskog znanstvenog studija "Menadžment u suvremenom hotelijerstvu"

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Projekti

Znanstveni projekti

2022. -

Digitalni domoroci i blockchain tehnologija

član projektnog tima

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

2018. - 2020.

Smještajna ponuda u funkciji razvoja luksuznog turizma

član projektnog tima

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

2016. - 2018.

Utjecaj sukreiranja turističkoga doživljaja na zadovoljstvo i percipiranu kvalitetu života turista

istraživač

Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija

2009. - 2012.

Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji

istraživač

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa RH

Stručni projekti

2022.

Interpretacija 300 let škvera va Ike

Grad Opatija

član stručnog tima

2021.

Monitoring Strateškog plana razvoja turizma Kvarnera sa Strateškim i operativnim marketing planom 2016-2020

Turistička zajednica Kvarnera

član stručnog tima

2020.

Marketinški plan projekta Arca Adriatica

Turistička zajednica Kvarnera

član stručnog tima

2018.

Marketinški plan RP T2 - promocija kulturno turističke destinacije j i turističkog proizvoda Mala barka

Turistička zajednica Kvarnera

član stručnog tima

2017. - 2020.

Future-proof your classroom: teaching skills 2030 – Teaching 2030“ (2017. – 2020.), program Erasmus+, KA2 - Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices

-

član stručnog tima

Projekti u znanosti - Suradnik na projektu

UNIRI PROJEKTI 2018
Potpore 2014/2016