Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
14.07.2015.
Doktor znanosti
Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
10.10.2007.
Magistar znanosti
Menadžment u suvremenom hotelijerstvu
Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija
04.06.2002.
Diplomirani ekonomist
Hotelski menadžment
Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija
Radno iskustvo
01.07.2023. -
Izvanredni profesor
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
01.05.2018. - 30.06.2023.
Docent
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
22.07.2015. - 30.04.2018.
viši asistent
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
01.11.2008. - 21.07.2015.
asistent
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
08.2008. - 11.2008.
direktor sektora putničkog prometa
Autotrans d.o.o. Rijeka
10.2004. - 07.2008.
projektant informatičkog sustava
Autotrans d.o.o. Rijeka
12.2003. - 10.2004.
referent I
Autotrans d.o.o. Rijeka
12.2002. - 12.2003.
pripravnik u financijskom sektoru
Autotrans d.o.o. Rijeka
Članstva
2015. -
CROMAR - Hrvatska udruga za marketing
Nastavna djelatnost
Kolegiji
2023. -
Društvene mreže i influencer marketing
Marketing u turizmu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Sunositelj
2023. -
Istraživanje turističkog tržišta
Marketing u turizmu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Nositelj
2020. -
Strateški marketing
Poslijediplomski sveučilišni doktorski studiji
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Sunositelj
2020. -
Digitalni marketing
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Nositelj
2019. - 2020.
Marketing
Sveučilišni preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Suradnik
2018. - 2023.
Istraživanje turističkog tržišta
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Suradnik
2018. -
Urbani marketing
Sveučilišni preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Nositelj
2015. - 2018.
Ponašanje potrošača
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Viši asistent
2015. - 2017.
Marketing održivog razvoja
Sveučilišni preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Viši asistent
2015. - 2017.
Strateški marketing u turizmu
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Viši asistent
2015. - 2016.
Marketing u hotelijerstvu
Sveučilišni preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Viši asistent
2015.
Upravljanje markama i promocija u turizmu
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Viši asistent
2015.
Marketing turističke destinacije
Diplomski sveučilišni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Viši asistent
2008. - 2010.
Principi hotelskog marketinga
Stručni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Asistent
2008. - 2010.
Osnove marketinga
Stručni studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Asistent
2008. - 2010.
Marketing hotela
Sveučilišni preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Asistent
2008. - 2009.
Marketing
Sveučilišni preddiplomski studij
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Asistent
Mentor u završnim radovima
2024.
Utjecaj dizajna oglasa na ponašanje potrošača u digitalnom okruženju
Jelena Šaban
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2024.
Istraživanje percepcije virtualnih influencera u ponašanju potrošača
Sanja Bartolić
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2024.
Uloga e-mail marketinga u ponašanju potrošača
Ana Bandov
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2024.
Potencijali i perspektiva implementacije koncepta gamifikacije u turističkim destinacijama
Paola Grbeša
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2024.
Marketing miks grada Zadra kao urbane destinacije
Helena Matuzović
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2024.
Odrednice zadovoljstva i bihevioralnih namjera u primjeni tehnologije proširene stvarnosti
Ana Radošević
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2024.
Utjecaj digitalnih marketinških aktivnosti na percepciju oglašavanja i namjeru kupnje sportskih brendova
Matej Kraljiček
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2024.
Uloga i utjecaj oglašavanja na tražilicama u privlačenju potrošača
Jakov Hailo
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2024.
Istraživanje zadovoljstva i bihevioralnih namjera korisnika platformi ekonomije dijeljenja
Antonela Kraljić
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2024.
Marketinške aktivnosti grada Dubrovnika
Lana Vrdoljak
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2024.
Pametni gradovi i implementacija pametnih rješenja u gradovima Republike Hrvatske
Korina Winter
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023.
Pozicioniranje Grada Krka kao zelene destinacije
Doria Dasović
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023.
Brendiranje urbanog središta: studija slučaja grada Ludbrega
Elena Crnković
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023.
Digitalne promotivne aktivnosti na primjeru grada Zagreba
Ines Stipčić
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023.
Marketinška komunikacija putem društvene mreže Instagram
Tara Ristl
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023.
Promocija kulturne baštine Hrvatskog zagorja
Tea Grgec
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023.
Marketinški miks Istarske županije kao turističke destinacije
Sanja Bartolić
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023.
Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda
Petra Krog
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023.
Promocija turističkog proizvoda grada Splita
Valentina Ivanković
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023.
Potrošačka percepcija oglašavanja na društvenoj mreži Youtube i utjecaj oglasa na odluku o kupnji
Lejla Livak
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023.
Utjecaj društvene mreže Instagram na potrošačke navike
Peér Bilobrk
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023.
Percepcija etičnosti digitalnih marketinških aktivnosti
Andrea Jakopec
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023.
Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji
Petra Čorak
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023.
Uloga emocionalnog doživljaja u digitalnom okruženju
Helena Rogulj
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023.
Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije
Lucija Krznarić
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2022.
Urbani marketing i brandiranje grada Dubrovnika
Lucija Ladešić
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2022.
Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija
Petra Krog
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2022.
Marketing miks grada Velika Gorica
Petra Hokman Ilić
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2022.
Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre
Nikolina Ritossa
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2022.
Uloga društvenih mreža u promociji grada Zadra
Antonia Krpan
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2022.
Istraživanje stavova potrošača o web okruženju
Kristian Miholić
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2022.
Social media marketing u turizmu
Matej Filipović
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2022.
Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje
Jelena Draganić
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Cjeloživotno obrazovanje
2024.
Marketinška komunikacija u digitalnom okruženju (Društvene mreže i influencer marketing; Digitalni marketing)
Marketing u turizmu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Predavač
Osobni razvoj
2025.
Izrada i implementacija interaktivnog sadržaja H5P u sustav Moodle
2025.
Izrada i implementacija multimedijalnog sadržaja u e-kolegijima
2025.
Osnove rada u sustavu Merlin
2025.
Uporaba Creative Commons licenci na obrazovnim sadržajima (A405)
2024.
Korištenje alata za detekciju AI generiranog teksta u softveru Turnitin
2024.
Primjena generativne AI u obrazovanju: oblikovanje projektnih prijava i znanstvenih radova
2024.
Primjena generativne AI u obrazovanju: oblikovanje nastavnih sadržaja
2023.
Prednosti i izazovi mentoriranja doktoranada
2023.
Marketing in the hotel industry
2023.
Vršnjačko vrednmovanje i samovrednovanje studenata u sustavu Merlin: izrada Radionice
2023.
Generation Z and new smart professions Marketing trends and artificial intelligence (AI) revolution in tourism and hospitality management
2023.
Improving communication skills to become a better hotelier / restaurateur
2023.
Odgovorna znanost
2022.
Problem – based and Experiental Learninig
2022.
Praćenje i vrednovanje usklađeno s ishodima učenja
2022.
Usavršavanje nastavničkih kompetencija za visokoškolske nastavnike
2021.
Radionica za mentore doktoranada
2021.
Izbor iz multivarijatne statističke analize: Eksploratorna faktorska analiza
2021.
Izbor iz multivarijatne statističke analize: Regresijska analiza
2021.
Izbor iz multivarijatne statističke analize: Klaster analiza
2021.
Akademsko pisanje i istraživanje (radionica za mentore)
2021.
Oracle Hospitaliy OPERA“ (modul PMS)
2021.
Nastavni proces u visokom obrazovanju: Konstruktivno povezivanje ishoda učenja sa ostalim elementima nastavnog procesa
2020.
LinkedIn B2B Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal LinkedIn
2020.
Digitalni marketing
2020.
Kako do novih kupaca?
2020.
Digitalni marketing – ONILINE
2019.
Applied Econometrics Course – 11th generation: Partial Least Square – Structural Equation Modeling
2019.
Case method: Why you should use cases in classroom?
2019.
Supervising doctoral students
2018.
Suradnička procjena nastave (peer-review)
2018.
Definiranje ishoda učenja i njihovo usklađivanje s ostalim elementima nastavnog procesa: kurikulumsko-kompetencijski pristup u visokom obrazovanju
2018.
Online marketing
08.11.2016. - 09.12.2016.
Izrada e-kolegija u sustavu Moodle
2016. -
Statističke metode u istraživačkom radu
2015. -
Doctoral Colloquium at the 24th Cromar Congress: Marketing theory and practice – Building bridges and fostering collaboration
2010. -
E-učenje u nastavnom procesu
2010. -
UniSTAT 2: Osnove analize varijance i regresijske analize
2010. -
UniSTAT 1: Priprema podataka uz osnove deskriptivne i inferencijalne analize
2009. -
Istraživačka stipendija
2005. -
Tržišno natjecanje u EU
1999. -
Program osposobljavanja za samostalne knjigovođe
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2024.
Image, Satisfaction, and Continued Usage Intention in Wine Tourism through Digital Content Marketing
Marina Perišić Prodan, Ana Čuić Tanković, Nikolina Ritossa
Wine Economics and Policy
2024.
Odrednice zadovoljstva i sukreiranja vrijednosti putem platformi ekonomije dijeljenja: istraživanje stavova generacije Z
Marina Perišić Prodan
9th International Scientific Conference CRODMA 2024
2024.
Navigating Crisis Communication Through Social Media: Generation Z's Insights
Ana Čuić Tanković, Marina Perišić Prodan, Toni Guć
Educational Administration:Theory and Practice
2024.
Digital Natives' Attitudes toward Blockchain Technology Usage
Ana Čuić Tanković, Marina Perišić Prodan
Central European Business Review
2023.
Intention to use augmented reality in tourism: exploring the mediator relation of hedonic motivation
Marina Perišić Prodan, Ana Čuić Tanković, Eni Čekić
Journal of Tourism & Development
2023.
Potrošačke navike domaćih turista u Hrvatskoj: motivacija, namjere ponašanja i sukreiranje turističkog iskustva
Dina Lončarić, Jasmina Dlačić, Marina Perišić Prodan
Ekonomski pregled
2023.
The role of YouTube marketing communication in consumer buying behavior
Mihaela Holen Rabatić, Marina Perišić Prodan
Economic and Social Development: Book of Proceedings
2023.
Percepcija posjetitelja integrirane marketinške komunikacije Parka prirode Velebit
Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina; Miličević, Andrea
3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma RRT 2022: Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja
2022.
Determinants of consumer intention to purchase organic products
Antonela Cerin, Marina Perišić Prodan, Ana Čuić Tanković
Finance, Economics and Tourism-FET 2022
2022.
Exploring catering services quality using mystery shopping
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Župan, Dora
Tourism & Hospitality Industry 2022: Trends and Challenges
2022.
Differences between Instagram and Facebook sponsored post for small hospitality businesses
Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina; Tomljanović, Doris
ENTRENOVA - ENTerprise REsearch InNOVAtion
2022.
The impact of relationship marketing on customer satisfaction and loyalty in luxury hotels
Perišić Prodan, Marina; Cerović, Marta; Ivančić, Ivana
Ekonomska misao i praksa
2021.
Attitudes of young consumers towards online shopping
Cerin, Antonela; Perišić Prodan, Marina; Pilepić Stifanich, Ljubica
72nd International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Digital Transformation and Business"
2021.
Memorable tourism experiences inspired by the beauty of nature
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina
Tourism and hospitality management
2020.
Conceptualization of soft skill for tourism employees'
Kraljić, Valentina; Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina
3rd international scientific conference on economic and social development – "Building resilient society"
2020.
Implementation of customer orientation in the hospitality industry: implications for business performance
Perišić Prodan, Marina
EMAN 2020 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times, SELECTED PAPERS
2019.
Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima
Cokarić, Diana; Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku
2019.
Teaching through social networks in higher education: is there impact on students' engagement?
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Car, Tomislav
49th International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Building Resilient Society"
2019.
Impact of online students' engagement on satisfaction and loyalty in higher education
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Car, Tomislav
48th International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Managerial Issues in Modern Business"
2019.
The role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina
Ekonomska istraživanja
2019.
User Satisfaction with Hotel Software Tools: an Empirical Research
Šimunić, Maja; Pilepić Stifanich, Ljubica; Perišić Prodan, Marina
Interdisciplinary Management Research XV
2018.
The relationship between tourism experience co-creation, life satisfaction and behavioural intentions
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Bagarić, Lidija
Central European business review
2018.
Stakeholder collaboration: implications for improving tourist destination marketing activities
Perišić Prodan, Marina
36th International scientific conference on economic and social development – "Building resilient society"
2018.
The Level of Hotel Reservation Synchronization Processes Using Information Technology Tools
Šimunić, Maja; Pilepić Stifanich, Ljubica; Perišić Prodan, Marina
Interdisciplinary Management Research XIV / Barković, Dražen ; Crnković, Boris ; Dernoscheg, Karl – Heinz ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo ; Wentzel, Dirk (ur.). - Opatija : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek Croatia, Postgraduate Doctoral Study Program in Management ; Hochschule Pforzheim University ; Croatian Academy of Sciences and Arts , 2018. - 451-470
2018.
EXPLORING MILLENNIALS’ MEMORIES: SETTING THE COURSE FOR DESTINATIONS’ ATTRACTIVENESS
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina
Congress Proceedings of the 24th Biennial International Congress "Tourism & Hospitality Industry 2018: Trends and Challenges" / Milohnić, Ines ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). - Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management , 2018. - 202-213
2018.
Information Technology Tools in Hospitality Supply Chain Management
Pilepić Stifanich, Ljubica; Car, Tomislav; Perišić Prodan, Marina
Supply Chain Management in Hospitality Industry; Mrnjavac, Edna (ur.) - 57-71
2018.
Managing Tourism Destination Marketing: the Approach to Virtual Logistic Network Concept
Perišić Prodan, Marina; Pilepić Stifanich, Ljubica; Šimunić, Maja
Supply Chain Management in Hospitality Industry; Mrnjavac, Edna (ur.) - 45-55
2018.
WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA
Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, Marina
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka (1848-1299) 6 (2018), 1 - 67-80
2017.
Co-creating tourist experiences to enhance customer loyalty and travel satisfaction
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić Jasimna
Proceedings of 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017: "Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges", 4 – 6 May 2017, Opatija; University of Rijeka, Faculty of tourism and hospitality management; Marković, Suzana; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). - 321-334
2016.
Modeli upravljanja u funkciji unapređenja marketinga turističke destinacije
Perišić Prodan, Marina; Lončarić, Dina; Ribarić, Ivana
PILC 2016: 5th PAR International Leadership Conference: Leadership through partnership, Opatija, 2016. (ISBN: 978-95-57258-8-6); 31-43
2016.
Family vacation decision making process: evidence from Croatia
Srnec, Tonia; Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina
23rd Biennial International Congress – Tourism & Hospitality Industry 2016: Trends and Challenges, Opatija, April 28-29, 2016
2016.
The Influence of a Visitor's Perceptions of a Museum's Website Design on Behavioural Intentions
Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Ribarić, Ivana
Ekonomski vjesnik/ Econviews: časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku - XXIX 65 - 79
2016.
Marketing planning: A key to successful business performance in the hospitality industry
Perišić Prodan, Marina; Lončarić, Dina; Ribarić, Ivana
Recent Advances in Energy, Environment and Financial Science, Proceedings of the 4th International Conference on Management, Marketing, Tourism, Retail, Finance and Computer Applications (MATREFC' 16)/ Bulucea, Aida (ur.); pp. 37-44 (ISBN: 978-1-61804-361-0)
2010.
Role of Internal Marketing and Logistic Process Managment in the Hospitality Industry
Perišić, Marina; Kovačić, Nataša
29th International Conference on Organizational Science Development: People and Organization / Kern, Tomaž et al. (ur.). - Portorož : Faculty of Organizational Sciences , 2010. (ISBN: 978-961-232-237-3).
2010.
Correlation between nautical tourism development and road traffic in Primorsko-Goranska County
Mrnjavac, Edna; Perišić, Marina; Kovačić, Nataša
7th International Scientific Conference "Management in the function of increasing the tourism consumption" / Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu (ur.). - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ughostiteljstvu , 2010. 173-188.
2010.
Marketing in Selling the Hotel Product
Berc Radišić, Branka; Perišić, Marina; Berečić, Jelena
Tourism & Hospitality Industry 2010 / Faculty of Tourism and Hospitality Management (ur.). - Opatija :
2009.
Towards successful tourism through marketing
Berc Radišić, Branka; Perišić, Marina
The influence of global economic recesion on tourism / Faculty of tourism and hospitality - Ohrid (ur.). - Ohrid : Faculty of tourism and hospitality - Ohrid , 2009. (ISBN: 978-9989-179-74-7).
2009.
Brand in the tourism offer of a destination
Berc Radišić, Branka; Perišić Marina; Berc Vanja
Hotellink, a hotel, restaurant and gastronomy business journal (1451-5113) 10 (2009); 475-479
Znanstveni skupovi
2024.
6th International Conference on the Economics of the Decoupling (ICED)
Zagreb sudionica
2024.
International Conference on Applied Business and Economic Research (ICABER -24)
Rim sudionica
2024.
9th International Scientific Conference CRODMA 2024
Varaždin sudionica
2023.
93rd International Scientific Conference on Economic and Social Development – "Green Economy & Sustainable Development"
Čakovec sudionica
2022.
3.međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruranog turizma
Sveti Martin na Muri sudionica
2022.
26th international congress Tourism and Hospitality Industry 2022
Opatija sudionica
2022.
10th International Scientific Conference "Finance, Economics and Tourism - FET 2022"
Pula sudionica
2022.
ENTRENOVA'22
Opatija sudionica
2021.
72nd International Scientific Conference on Economic and Social Development – "Digital Transformation and Business
Varaždin sudionica
Uredništva časopisa
2024. -
Tourism and Hospitality Management, članica uređivačkog odbora
Stručna djelatnost
Stručna aktivnost
2018. - 2022.
Predsjednica ispitne komisije Seminara za turističkog vodiča za područje Primorsko-goranske, Ličko-senjske, Istarske i Krapinsko-zagorske županije pri Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija (2018. - )
Sveučilište u Rijeci, Fakulet za menadžemnt u turizmu i ugostiteljstvu
2017.
Tajnica ispitne komisije Seminara za voditelje poslovnica pri Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2017.
Tajnica ispitne komisije Seminara za turističkog vodiča za područje Primorsko-goranske, Ličko-senjske, Istarske i Krapinsko-zagorske županije pri Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Fakultet za menadžent u turizmu i ugostiteljstvu
2009.
Tajnica poslijediplomskog znanstvenog studija "Menadžment u suvremenom hotelijerstvu"
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Projekti
Znanstveni projekti
2024. -
Personalizacija oglašavanja i marketinška udobnost u komunikacijskim strategijama temeljenim na podacima
član projektnog tima
Sveučilište u Rijeci
2023. - 2024.
Društvene i tehnološke odrednice bihevioralnih namjera u ekonomiji dijeljenja
voditelj projektnog tima
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2023. - 2024.
Odrednice zadovoljstva i namjera kupnje hotelskog smještaja u web okruženju
Mentor studentskog znanstveno - istraživačkog projekta
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2022. - 2023.
Digitalni domoroci i blockchain tehnologija
član projektnog tima
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2021. - 2022.
Odrednice namjera korištenja mobilnih aplikacija turističkih destinacija: studija slučaja aplikacije Visit Kvarner
Mentor studentskog znanstveno - istraživačkog projekta
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2019. - 2022.
Unaprjeđenje marketinškog pristupa poslovanju kroz sukreiranje vrijednosti
član projektnog tima
Sveučilište u Rijeci
2018. - 2020.
Smještajna ponuda u funkciji razvoja luksuznog turizma
član projektnog tima
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
2016. - 2018.
Utjecaj sukreiranja turističkoga doživljaja na zadovoljstvo i percipiranu kvalitetu života turista
istraživač
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
2009. - 2012.
Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji
istraživač
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa RH
Obrazovni projekti
2023. - 2024.
Marketinška komunikacija u digitalnom okruženju
Financiranje: Sveučilište u Rijeci
Stručni projekti
2024.
Akcijski plan razvoja turizma Primorsko - goranske županije do 2027. godine
Primorsko - goranska županija
član projektnog tima
2024.
Plan razvoja turizma grada Rijeke do 2028. godine
Turistička zajednica grada Rijeke
2022.
Interpretacija 300 let škvera va Ike
Grad Opatija
član stručnog tima
2021.
Monitoring Strateškog plana razvoja turizma Kvarnera sa Strateškim i operativnim marketing planom 2016-2020
Turistička zajednica Kvarnera
član stručnog tima
2020.
Marketinški plan projekta Arca Adriatica
Turistička zajednica Kvarnera
član stručnog tima
2018.
Marketinški plan RP T2 - promocija kulturno turističke destinacije j i turističkog proizvoda Mala barka
Turistička zajednica Kvarnera
član stručnog tima
2017. - 2020.
Future-proof your classroom: teaching skills 2030 – Teaching 2030“ (2017. – 2020.), program Erasmus+, KA2 - Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices
-
član stručnog tima
Projekti u znanosti - Suradnik na projektu
izv.prof.dr.sc.Jasmina Dlačić
Unaprjeđenje marketinškog pristupa poslovanju kroz sukreiranje vrijednosti
Društvene znanosti
Dr.sc.Edna Mrnjavacumirovljeni profesor
Upravljanje opskrbnim lancem u ugostiteljstvu
Društvene znanosti