Portfelj
Kontakt
Vidljivost
Obrazovanje
Magistar ekonomskih znanosti iz znanstvenog područja društvenih znanosti, znanstvenog polja ekonomije
Ekonomski fakultet u Rijeci
Doktor znanosti, iz znanstvenog područja društvenih znanosti, znanstvenog polja ekonomija, znanstvene grane ekonomika poduzetništva
Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija
Diplomirani ekonomist
Hotelijerski fakultet Opatija
Radno iskustvo
15.06.2020. -
Znanstveni savjetnik
Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje ekonomije
12.05.2015. -
Izvanredna profesorica
Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje ekonomije, znanstvena grana marketing.
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
22.03.2010. - 12.05.2015.
Docentica
Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje ekonomije, znanstvena grana marketing.
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
19.07.2007. - 22.03.2010.
Viša asistentica
Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje ekonomije, znanstvena grana ekonomika poduzetništva.
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
13.01.2003. - 19.07.2007.
Asistentica
Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje ekonomije, znanstvena grana ekonomika poduzetništva.
Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija
01.03.1997. - 13.01.2003.
Mlađa asistentica
Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje ekonomije, znanstvena grana ekonomika poduzetništva.
Hotelijerski fakultet Opatija
Nagrade i priznanja
08.06.2018.
Priznanje mentorici za najbolje ocijenjeni timski rad studenata s temom „Kupujmo hrvatsko“ i doprinos u promociji hrvatskoga gospodarstva, Hrvatska gospodarska komora
23.10.2015.
Priznanje za osobiti doprinos razvoju CROMAR-a – Hrvatske udruge za marketing, CROMAR
Članstva
Lions club Opatija
CROMAR - Hrvatska udruga za marketing
EMAC - European Marketing Academy
Nastavna djelatnost
Kolegiji
01.10.2017. -
Održivi marketing
Poslijediplomski sveučilišni doktorski studij „Menadžment održivog razvoja“
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2016. -
Marketing - Erasmus
Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu"
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2016. -
Marketing održivog razvoja
Preddiplomski sveučilišni studij "Menadžment održivog razvoja"
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2016. -
Strateški marketing u turizmu
Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2014. -
Marketing
Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu"
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2014. -
Marketing turističke destinacije
Diplomski sveučilišni studij "Menadžment u turizmu"
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2010. - 30.09.2015.
Marketing prirodnih i kulturnih resursa
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2010. - 30.09.2014.
Marketing turističkih agencija
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2010. - 30.09.2014.
Turističke agencije
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2010. - 30.09.2013.
Travel Agencies - Erasmus
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2010. - 30.09.2012.
Marketing of Travel Agencies - Erasmus
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2004. - 30.09.2012.
Osnove agencijskog poslovanja
Stručni studij
FMTU
Suradnica u nastavi
01.10.2004. - 30.09.2012.
Osnove marketinga
Stručni studij
FMTU
Suradnica u nastavi
01.10.2004. - 30.09.2010.
Marketing prirodnih i kulturnih resursa
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Suradnica u nastavi
01.10.2004. - 30.09.2010.
Turoperatori
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Suradnica u nastavi
01.10.2004. - 30.09.2010.
Turističke agencije
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Suradnica u nastavi
01.10.2004. - 30.09.2010.
Marketing hotela
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Suradnica u nastavi
01.10.2004. - 30.09.2010.
Poduzetničkje radionice
Stručni studij
FMTU
Suradnica u nastavi
01.10.2004. - 30.09.2010.
Principi hotelskog marketinga
Stručni studij
FMTU
Suradnica u nastavi
01.10.2003. - 30.09.2010.
Marketing
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Suradnica u nastavi
01.10.2003. - 30.09.2004.
Marketing restorana
Stručni studij
FMTU
Suradnica u nastavi
01.10.2003. - 30.09.2004.
Marketing hotela
Stručni studij
FMTU
Suradnica u nastavi
01.03.1997. - 30.09.2010.
Marketing i menadžment turističkih agencija
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Suradnica u nastavi
01.03.1997. - 30.09.2003.
Poslovanje turističkih agencija
Stručni studij
FMTU
Suradnica u nastavi
01.03.1997. - 30.09.2003.
Marketing prirodnih i kulturnih resursa
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Suradnica u nastavi
Mentor u završnim radovima
Poslovanje turističke agencije "Brijuni" na turističkom tržištu
Tomislav Panić
Stručni studij
FMTU
Organizacija ponude i prodaje u turističkoj agenciji "Generalturist"
Miroslav Đumlija
Stručni studij
FMTU
Marketing miks putničke agencije "Jadrotours" Rijeka
Iva Sokolić
Stručni studij
FMTU
Organizacija plasmana ponude turističke agencije "Generalturist"
Marina Horvat
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Promocija ponude agencije "Adriatica.net" na turističkom tržištu
Martina Krizmanić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Poslovna suradnja agencije "Kompas" na turističkom tržištu
Anita Alebić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Emitivno poslovanje turističke agencije "Collegium"
Matea Medić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Primjena strategije marketing miksa u poslovanju turističke agencije "Generalturist"
Doris Mandić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Uloga turističke agencije "Pilot travel" u plasmanu turističke ponude Hrvatske
Martina Karajanova
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Primjena strategije marketing miksa u turističkoj agenciji "Marbis" d.o.o. Koprivnica
Tatjana Vegman
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Marketinško planiranje u turističkoj agenciji "Jadrotours" Rijeka
Andrea Jeličić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Marketinški aspekti poslovanja turističke agencije "Guliver travel"
Ana Kinkela
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Upravljanje marketinškim funkcijama u hotelskom poduzeću "Iadera"Zadar
Božica Bekina
Stručni studij
FMTU
Turistička ponuda i promocija kvarnerskih otoka na turističkom tržištu
Ana Špoljar
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Uloga diskonta Apfel kao distribucijskog kanala u ponudi ugostiteljskih poduzeća Splitsko-dalmatinske županije
Ivan Zekić
Stručni studij
FMTU
Uloga i značaj "Termi tuhelj" u turističkoj ponudi Krapinsko-zagorske županije
Mario Medvedec
Stručni studij
FMTU
Uloga turističke agencije "Atlas" u emitivnom aspektu hrvatskog turizma
Zorica Beslać
Stručni studij
FMTU
Uloga i važnost marketinga u menadžmentu turističkih agencija u vrijeme ekonomske krize
Luka Lazić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Politika proizvoda i promocije turističke agencije "Jadroagent" Rijeka
Sara Benković
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Receptivni aspekt poslovanja turističke agencije na primjeru turističke agencije "Olivari"
Ružica Avgustinović
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Značajke poslovanja Adriatica.net na turističkom tržištu
Denis Vlahovac
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Ponuda i promocija brodskih kružnih putovanja u turističkoj agenciji "Katarina line" Opatija
Lorena Tancabel
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Emitivno poslovanje turističke agencije "Spektar putovanja" Zagreb
Damir Fistrić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Primjena internet marketinga u poslovanju turističkih agencija Primorsko-goranske županije
Dragana Ristin
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Važnost turističkih agencija u formiranju turističke ponude i promocije grada Rijeke na turističkom tržištu
Andrea Jeličić
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Promotivni miks u funkciji unapređenja turističke ponude grada Kastva
Stella Mladenić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Primjena optimizacije web stranica (SEO) u internetskom oglašavanju hotela
Danica Sandra Sekulović Jaque
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Uloga turističkih agencija u turističkoj ponudi Krapinsko-zagorske županije
Nikola Jelić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Internet marketing - primjena i važnost u poslovanju turističkih agencija grada Zagreba
Marija Konjević
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Politika proizvoda i cijena turističke agencije Elite travel
Katarina Bedeković
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Marketinške aktivnosti turističke agencije "Collegium"
Vlatka Jureško
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Karakteristike turističkih aranžmana kao proizvoda turističke agencije "Atlas Airtours"
Anamarija Kustić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Suvremeni trendovi turizma i karakteristike organiziranih putovanja na europskom i domaćem turističkom tržištu
Anja Strukar
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Utjecaj turoperatora na formuliranje marketinške strategije hotelskog poduzeća Laguna d.d.
Luigi Jugovac
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Važnost brodskih kružnih putovanja za europski i hrvatski turizam
Barbara Paulić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Marketinška strategija "Atlas Airtoursa" kao organizatora putovanja na inozemnom i domaćem turističkom tržištu
Slavica Lisac
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Marketinške aktivnosti turističke agencije "Da Riva" Opatija na turističkom tržištu
Ivana Knežević
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Promocija Dubrovnika na međunarodnom i domaćem turističkom tržištu
Tea Jambrović
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Marketinške aktivnosti hotela Bristol Opatija
Mihaela Soldo
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Turističke atrakcije i posebna događanja u Istarskoj županiji
Kristina Udovičić
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Imidž Crikvenice kao turističke destinacije na turističkom tržištu
Andrea Brnjac
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Utjecaj poslovanja turoperatora na hotelijerstvo Primorsko-goranske županije
Ivona Pešić
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Suvremeni trendovi razvoja turoperatora na europskom i domaćem turističkom tržištu
Martina Dretvić
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Direktni marketing u funkciji unapređenja prodaje hotelskih poduzeća Primorsko-goranske županije
Aleks Buvač
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Promotivne aktivnosti u funkciji unaprijeđenja ponude turističkih agencija Primorsko-goranske županije
Nikolina Jerić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Marketing kulturnog turizma Istarske županije
Ana Štoković
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Marketinške aktivnosti Opatije kao destinacije kulturnog turizma
Vedran Lepšić
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Marketinške aktivnosti Opatije kao turističke destinacije
Saša Popov
Stručni studij
FMTU
Turistička ponuda i promocija općine Tar-Vabriga na turističkom tržištu
Martina Vatovac
Stručni studij
FMTU
Promotivne aktivnosti Milenij hotela na turističkom tržištu
Petra Paulin
Stručni studij
FMTU
Turistička ponuda otoka Visa
Mate Marinković
Stručni studij
FMTU
Pozicioniranje grada Zagreba na turističkom tržištu
Antonija Jurić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Prodaja hotelskog proizvoda poduzeća Adriatic na turističkom tržištu
Barbara Roso
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Uloga i značaj odnosa s javnošću u turizmu
Ivona Novaković
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Utjecaj turističke agencije Katarina line na razvoj brodskih kružnih putovanja
Luana Cvijetić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Važnost branda u pozicioniranju turističke destinacije na turističkom tržištu
Valentino Draganić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Valorizacija prirodne i kulturne baštine u turističkoj ponudi Krapinsko-zagorske županije
Natalija Čukman
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Suvremene tendencije u disribucijakim kanalima turoperatora
Emanuela Rački
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Urbana regeneracija grada Rijeke kroz revitalizaciju industrijske baštine
Jelena Gardović Rugaš
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Implementacija marketing miksa u poslovanje turističkih agencija Zadarske županije
Julijana Zelenčić
Preddiplomski sveučilišni studij
FMTU
Utjecaj brodskih kružnih putovanja na turizam u turističkim destinacijama Hrvatske
Barbara Paulić
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Uloga marketinških aktivnosti hotelskih poduzeća u kreiranju imidža turističke destinacije
Ivan Juričić
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
E-marketing u poslovanju turističkih agencija Istarske županije
Kristina Ivatek
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Brendiranje u funkciji pozicioniranja turističke destinacije Mali Lošinj
Kristina Stojković
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Asortiman ponude i organizacija prodaje u poduzeću Brodokomerc nova d.o.o.
Kristina Lalin
Stručni studij
FMTU
Utjecaj marketing miksa na odabir turističkih agencija
Vlatka Jureško
Diplomski sveučilišni studij
FMTU
Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije
Matea Ban
Diplomski sveučilišni studij "Menadžment u turizmu"
FMTU
Zadovoljstvo turista i mogućnosti unapređenja turističkoga proizvoda Lovrana
Dalija Šupica
Diplomski sveučilišni studij "Menadžment u turizmu"
FMTU
Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije
Bartol Donadić
Preddiplomski sveučilišni studij "Menadžment održivog razvoja"
FMTU
Integriranje načela zelenoga marketinga u kozmetičku industriju
Angela Matejčić
Preddiplomski sveučilišni studij "Menadžment održivog razvoja"
FMTU
Primjena održivog marketing miksa u hotelijerstvu
Ivana Jurišić
Preddiplomski sveučilišni studij "Menadžment održivog razvoja"
FMTU
Sportski marketing - primjer svjetskoga nogometnoga prvenstva
Iris Šimić
Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu", smjer "Menadžment u turizmu"
FMTU
Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea
Lucija Čirko
Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu", smjer "Menadžment u turizmu"
FMTU
Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima
Una Sušić
Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu", smjer "Menadžment u turizmu"
FMTU
Uloga i važnost internetskoga marketinga u suvrmenom hotelijerstvu
Mirna Vučković
Diplomski sveučilišni studij "Menadžment u turizmu"
FMTU
Upravljanje brendom turističke destinaacije Opatijske rivijere
Ana Kamenečki
Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"
FMTU
Pozicioniranje i izgradnja imidža malih otočnih destinacija: Lun, otok Pag
Kristina Golubičić
Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"
FMTU
Karakteristike i mogućnosti strateškoga razvoja omladinskoga turizma
Mia Plejić
Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"
FMTU
Primjena održivosti u upravljanju događajima - Advent u Zagrebu
Paula Horvat
Preddiplomski sveučilišni studij "Menadžment održivog razvoja"
FMTU
Važnost interneta u oglašavanju malih poduzeća na primjeru tvrtke Alpha aplikacije
Marko Krznar
Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu"
FMTU
Kreiranje imidža kreativne turističke destinacije
Ana Žamić
Diplomski sveučilišni studij "Menadžment u turizmu"
FMTU
Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga
Marina Fabijanić
Diplomski sveučilišni studij "Menadžment u turizmu"
FMTU
Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan tvrtke Pan-Pek
Valentina Vreš
Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu"
FMTU
Promocija Adventa u Zagrebu na turističkom tržištu
Marina Šimunić
Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu"
FMTU
Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba na turističkom tržištu
Tea Hamerlitz
Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu"
FMTU
Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkoga turizma sjevernoga Jadrana
Dario Ožbolt
Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"
FMTU
Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije na turističkom tržištu
Vedrana Antić
Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"
FMTU
Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu
Luana Cvijetić
Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"
FMTU
.
Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba
Edita Selaković
Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"
FMTU
Cjeloživotno obrazovanje
01.10.2012. - 30.09.2018.
Seminarski radovi
Seminari za turističke vodiče - područje Primorsko-goranske i Ličko-senjske županije
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2012. - 30.09.2018.
Osnove turizma i uvod u turističko poslovanje
Seminari za turističke vodiče - područje Primorsko-goranske i Ličko-senjske županije
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2012. - 30.09.2018.
Turističke agencije
Seminari za voditelje poslovnica
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2012. - 30.09.2018.
Osnove turizma i uvod u turističko poslovanje
Seminari za voditelje poslovnica
FMTU
Nositeljica kolegija
01.10.2012. -
Marketing u odjelu hrane i pića
Program cjeloživotnog obrazovanja „Specijalist odjela hrane i pića“
FMTU
Nositeljica kolegija
Gostujući nastavnik
28.04.2014. - 29.04.2014.
Marketing turistico
Economia e gestione d'impresa
Universita degli studi di Udine
Gostujuće predavanje
07.07.2013. - 19.07.2013.
University of Primorska, Faculty of Tourism Studies Portorož - Turistica
Gostujuće predavanje, IP Erasmus Summer School „Innovative Marketing for Coastal Destinations IMCD 2013“
12.05.2013. - 26.05.2013.
University of Maribor, Faculty of Economics and Business
Gostujuće predavanje, CEEPUS Mobility Grant Programme / Teaching Staff Mobility Grant
18.04.2013. - 24.04.2013.
Marketing del turismo culturale
Corso di laurea in Scienze e tecniche del turismo
Universita degli studi di Udine
Gostujuće predavanje, Erasmus Teaching Staff Mobility / Teaching programme
Osobni razvoj
10.10.2019. -
Radionica „Primjena nastavnih metoda i načina vrednovanja usklađenih s ishodima učenja“
23.04.2019. -
Radionica „Alati za objavljivanje znanstvenih radova“ u sklopu programa cjeloživotnog učenja „Informacijski alati za istraživače“
16.04.2019. -
Radionica „Alati za upravljanje znanstvenim informacijama“ u sklopu programa cjeloživotnog učenja „Informacijski alati za istraživače“
05.07.2018. -
Radionica „Suradnička procjena nastave (peer-review)“
29.05.2018. -
Radionica „Učenje i poučavanje usmjereno na studente“
07.05.2018. -
Radionica „Definiranje ishoda učenja i njihovo usklađivanje s ostalim elementima nastavnog procesa: kurikulumsko-kompetencijski pristup u visokom obrazovanju“
27.10.2016. - 28.10.2016.
Mentoriranje doktorskih studenata
28.04.2014. - 01.07.2014.
Specijalist za web marketing
10.04.2013. - 11.04.2013.
Radionica „Interni audit sustav ISO 9001:2008 za turističke agencije“
01.06.2012. - 15.07.2012.
UniSTAT 2: Osnove analize varijance i regresijske analize
15.02.2012. - 28.02.2012.
Trening za Instruktora poslovnih simulacija
16.11.2011. -
Teaching with Case Studies: Tips and Technique for Instructors
18.10.2010. - 23.10.2010.
FOIP studij - Priprema i ocjena investicijskih projekata
20.09.2010. - 25.09.2010.
FOIP studij - Priprema i ocjena investicijskih projekata
01.04.2010. - 30.04.2010.
E-učenje u nastavnom procesu
10.07.2009. -
Zakonodavstvo EU u području standarda, normi i kvalifikacijskog okvira u edukaciji turističkih vodiča „Seminar o turističkom vođenju“
30.05.2007. - 01.06.2007.
Edukacijski program za dobivanje certifikata «Certified EU Project Manager»
10.10.2005. - 17.10.2005.
Scientific seminar u okviru TEMPUS PROJEKTA (CD-JEP-17121-2002): “Postgraduate Curriculum Design, Teaching and Pedagogies in Tourism & Hospitality“
20.11.2004. - 20.12.2004.
Istraživačka stipendija
07.01.2004. - 08.01.2004.
Upravljanje projektnim ciklusom
20.11.2003. - 20.12.2003.
Istraživačka stipendija
17.01.2002. - 18.01.2002.
Seminar „Quality Management Development Programme ISO 9001:2000 Quality System Auditing“ (Interni auditor kvalitete)
25.02.2001. - 04.03.2001.
Seminar "Project management"
18.09.2000. - 20.09.2000.
Seminar „Project management“
17.04.2000. - 20.04.2000.
Seminar „Project management“
01.07.1999. - 31.07.1999.
Međunarodna ljetna škola – tečajevi: Cross Cultural Management (osnovni tečaj), Retail Marketing (izborni tečaj) i njemački jezik
20.05.1998. - 22.05.1998.
Seminar „Sociocultural System of Tourism“
Znanstvena djelatnost
Znanstveni radovi
2019
The implementation of Facebook in destination marketing: The Case of Dubrovnik-neretva County
Bašan, L., Ban, M.
Journal of Business Paradigm - 4 46-62
A1
2019
Defining evidence-based marketing strategies for wine producers and wine tourist destinations
Droli, M., Sarnari, T., Bašan, L.
Zbornik Velučilišta u Rijeci/Journal of the Polytechnic of Rijeka - 4 239-255
A1
2014
Destination Marketing in Cyberspace: Content Analysis of Croatian DMO Website
Lončarić, D., Bašan, L., Jurković, M.
High performing Teams – A Formula For Success, University College PAR & Business Academy Rijeka - 115-121
A2
2014
Local Residents as Visitors to Exhibitions: Investigating Motivation and Attitudes towards Traditional Food Festivals
Bašan, L., Lončarić, D., Čuić Tanković, A.
AEBD '14 - Mastorakis, N.E., Pardalos, P.M., Katehakis, M.N. (editors), WSEAS Press - 27-33
A1
2014
Museum Websites Content as a Mean for Cultural Heritage Promotion and Attracting Visitors: The Case of Istria
Lončarić, D., Bašan, L., Sinkovič, Lj.
AEBD '14 - Mastorakis, N.E., Pardalos, P.M., Katehakis, M.N. (editors), WSEAS Press - 71-78
A1
2013
Destination marketing activities of cultural tourism
Bašan, L., Lepšić, V.
“Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights”, Croatian Marketing Association (CROMAR) & Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, University of Rijeka - 264-279
A2
2013
Evaluating the image of tourist destination: The local residents’ perspective
Bašan, L., Brnjac, A.
Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights”, Croatian Marketing Association (CROMAR) & Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, University of Rijeka - 251-263
A2
2013
Importance of DMO Websites in Tourist Destination Selection
Lončarić, D., Bašan, L., Gligora Marković, M.
“Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights”, Croatian Marketing Association (CROMAR) & Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, University of Rijeka - 373-385
A2
2013
Communication with market segments – travel agencies' perspective
Bašan, L., Dlačić, J., Trezner, Ž.
Tourism and Hospitality Management - 19 49-64
A1
2013.
Impact of Brand Recognition on Reinforcing the Destination's Image
Bašan, L., Bagarić, L., Lončarić, D.
Tourism in Sothern and Eastern Europe 2013 (ToSEE 2013), University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija - 87-100
A1
2013.
Website as a Tool for Promotion of Health Tourism Offering in Croatian Specialty Hospitals and Health Resorts
Lončarić, D., Bašan, L., Jurković, M.
Recent Advances in Business Management & Marketing: Vrdoljak Raguz, Ivona; Roushdy, Mohamed; Salem, Abdel-Badeeh M. (ur.), WSEAS Press - 265-270
A1
2012
Marketing macro-environmental factors: an opportunity for or threath to the travel agency business
Bašan, L.
2nd Advances in Hospitality and Tourism Marketing & Management Conference, Corfu, Greece - 1-7
A2
2011
Promotion of health tourism in the Kvarner region
Berc Radišić, B., Bašan, L., Lasinger, J.
International Journal of Management Cases - 14 170-177
A2
2011
Sustainability: an element of corporate and marketing strategies of European tour operators
Bašan, L.
„Management, izobraževanje in turizem – družbena odgovornost za trajnostni razvoj“, Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije Portorož TURISTICA, Portorož, Slovenia,. - 94-101
A2
2011
Sustainability – The marketing and knowledge management perspective in hospitality industry
Bašan, L., Črnjar, K., Hajduković, A.
„Management, izobraževanje in turizem – družbena odgovornost za trajnostni razvoj“, Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije Portorož TURISTICA, Portorož, Slovenia - 94-101
A2
2009
Factor analysis of hotel guests perceptions: a conceptual and empirical research
10. Marković, S., Raspor, S., Bašan, L.
ICTDM 2009 – Tourism in a Changing World: Prospects and Challenges - 231-240
A2
2009
Relationship marketing of tourist enterprises in globalisation processes in tourism
9. Alkier Radnić, R., Vizjak, A., Bašan, L.
“The influence of global economic recesion on tourism", Faculty of Tourism and Hospitality, Ohrid , Macedonia - 1-8
A2
2009
The impact of globalisation factors on future tourism development and tourism marketing activities
Vizjak, A., Alkier Radnić, R., Bašan, L.
"Planning for the future learning from the past: Contemporary Developments in Tourism, Travel & Hospitality", University of the Aegean, Greece - 1-7
A2
2009
Impact of business environment factors on tourist enterprises
Bašan, L., Dlačić, J.
New technologies, new challenges = Nove tehnologije, novi izazovi, Rajkovič, V. ; Ferjan. M. ; Kern, T. ; Paape, B. (ur.). - Kranj : Moderna organizacija, University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, Slovenia - 100-108
A2
2009
Marketing aspects in the operations of the Velebit Nature Park
Berc Radišić, B., Bašan, L., Bokulić, D.
Tourism and Hospitality Management - 15 49-60
A1
2009
Internal marketing factors and the performance of travel agencies
Avelini Holjevac, I., Bašan, L.
Tourism and Hospitality Management - 15 37-48
A1
2008
Destination Marketing Strategy in Selling a Tourism Product
Berc Radišić, B., Bašan, L.
Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija - 35-40
A2
2008
Logistics processes of hotel business systems and travel agencies
Berc Radišić, B., Pavia, N., Bašan, L.
ZIRP '08) - Ivaković, Č. (ur.). - Zagreb, Fakultet prometnih znanosti , Rovinj - 1-11
A2
2007
Human capital – its role and importance in the project management of hotel enterprises
4. Bašan, L., Črnjar, K.
«Creative organization» / Rajkovič, Vladislav (ur.). - Kranj, Slovenia: Moderna organizacija, Slovenia - 182-192
A2
2007
Tourism Destination Management Company (DMC): A central actor of a destination as a milieu
Magaš, D., Bašan, L.
Tourism and Hospitality Management - 13 615-626
A1
2007
The logistics of selling a destination's tourism product
Berc Radišić, B., Bašan, L.
Tourism and Hospitality Management - 13 725-732
A1
2007
The hotel enterprise: a business system of project business on the tourism business market
Berc Radišić, B., Bašan, L.:
Tourism and Hospitality Management - 13 681-692
A1
2004
The Efficiency of Project Management in Hotel Enterprises
Bašan, L.
Management, Knowledge and EU / Florjančić, Jože .et al. (ur.). - Kranj, Slovenia
A2
2003
The Role of Project Management in the Strategic Management of Hotel Enterprises
Bašan, L.
Tourism in the terms of globalization: Insurance in the terms of globalization, Faculty of Tourism and Hospitality, Ohrid, Macedonia - 517-525
A2
2003
Project-oriented Development in the Hotel Enterprise
Bašan, L.
Evaluation of Business Environment for Tourist Services / Sirotkova, Anna (ur.). - Bratislava : Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava - 133-136
A2
Znanstvene knjige
2015
Strategija razvoja grada Opatije
Autor
Bašan, L.
Mjere za provođenje strateškog prioriteta 6 – Razvoj zaleđa temeljiti na poduzetništvu, ruralnom turizmu, eko-poljoparivredi, uzgoju autohtonih (tradicjiskih sorti)
Blažević, B.
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci Opatija
2015
Zero Waste Guidelines for events and festivals
Autor
Jere Jakulin, T., Fabjan, D., Bašan, L.
Methodology for sustainable event and festival management
Perić, M., Krstinić Nižić, M.
University of Rijeka – Faculty of Tourism and Hospitality Management & University of Primorska – Faculty of Tourism Studies – Turistica, Portorož, Slovenia Opatija
2015
Cultural tourism and destination impacts
Autor
2. Perić M., Krstinić Nižić M., Bašan, L.
Zero Waste Strategy for events and festivals – Contribution to sustainable development
Gržinić, J., Vodeb, K.
University of Pula „Juraj Dobrila“ Pula
2015
Marketing insights from a changing environment
Autor
Lončarić, D., Bašan, L., Gligora, M.:
Information search behaviour – is there a gap between tourist needs and DMO website performance
Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J., Žabkar, V., Grünhagen, M.
Pearson Education Limited UK
Mentorstvo doktorandima
Kongruencija glazbe i korporativnog identiteta u izgradnji korporativnog imidža poslovnih organizacija
Ana Čuić Tanković Doktorat
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Sveučilište u Puli
Datum obrane: 1.7.2016.
Business-to-Business Markets, Interactions and Competitive Advantage: An Analysis in the Framework of the Resource Based Theory
Maurizio Droli Doktorat
Economics, Ecology and Conservation of Agricultural and Landscape Systems, XXVII ciklus, University of Udine
Datum obrane: 25.3.2015.
Uredništva časopisa
2015. - 30.06.2019.
Članica uredništva znanstvenog časopisa „Tourism and Hospitality Management“ Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji
Recenzije
30.06.2019.
Tourism and Hospitality Management, international multidisciplinary journal, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management & Alexandreion Technological Educational Institution (T.E.I.) of Thessaloniki supported by Ministry of Science, Education and Sports of the Republic of Croatia (ISSN 1330-7533)
2019.
5th International Scientific Conference Tourism in Sothern and Eastern Europe 2019 - ToSEE 2019 „Creating Innovative Tourism Experience: The Way to Extend the Tourist Season“, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 16-18 May 2019 (ISSN: 1848-4050)
2019.
Ekonomski vjesnik/Econviews: Review of contemporary business, enterpreneurship and ecconomic issues, Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, No. 1/2019 (ISSN: 0353-359X – tisak, ISSN: 1847-2206)
2019.
Journal of Business Paradigm, international, multidisciplinary, peer-reviewed open access jorunal, Business School PAR, Rijeka, 2019. (ISSN: 2584-6612 - online, ISSN: 2459-5004 - print)
2018.
24th biennial International Congress «Tourism and Hospitality industry 2018 – Trends and Challenges», University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, April 26-27, 2018, Opatija, Hrvatska (ISSN 1848-4581)
2018.
4. međunarodni kongres o ruralnom turizmu Novo vrijeme – vrijeme za ruralni turizam, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu & Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj „Klub članova selo“, 9-13 svibnja 2018., Supetar, Brač (ISBN 978-953-7842-42-0 - online)
2018.
Zbornik Lovranšćine, multidisciplinary open access journal, Chair of Chakavian Parliament Lovran, Lovran, 2018. (ISSN 1847-5922 – tisak, ISSN 2459-6108 – online)
2017.
4th International Scientific Conference Tourism in Sothern and Eastern Europe 2017 - ToSEE 2017 „Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges“, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 4-6 May 2017 (ISSN: 1848-4050)
2013.
1st Dubrovnik International Economic Meeting (DIEM 2013) «Scientific Conference of Innovative Approaches to the Contemporary Economic Problems», University of Dubrovnik, Department of Economics and Business Economics, September 27-29, 2013, Dubrovnik
2013.
2nd International Scientific Conference Tourism in Sothern and Eastern Europe 2013 - ToSEE 2013 „Crisis – a challenge of sustainable tourism development?“, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 15 - 18 May 2013, (ISSN: 1848-4050)
2012.
8th International scientific conference „The Function of Management in Increasing Tourism Consumption“, 3rd May 2012, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality management, Opatija (ISSN 1846-288X)
2012.
Contemporary Economy, scientific journal, University of Gdansk, Faculty of Economics, Institute of Maritime Transport and Seaborne Trade, Poland (ISSN 2082-677X)
2012.
Tourism and Hospitality Management, international multidisciplinary journal, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management & Alexandreion Technological Educational Institution (T.E.I.) of Thessaloniki supported by Ministry of Science, Education and Sports of the Republic of Croatia (ISSN 1330-7533)
2010.
20th biennial International Congress «Tourism and Hospitality industry 2010 – New Trends in Tourism and Hospitality Management», University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, May 6-8, 2010, Opatija, Hrvatska
Javno djelovanje
Popularizacija znanosti
27.09.2017.
Opatija - otvorena virtualna knjižnica
Obilježavanje Svjetskog dana turizma
Opatija
Administrativna djelatnost
Rukovođenje na sveučilištu
02.10.2017. - 30.09.2018.
Voditeljica diplomskih studija na FMTU
FMTU, UNIRI
01.10.2014. - 30.09.2017.
Voditeljica preddiplomskih studija na FMTU
FMTU, UNIRI
01.10.2012. - 30.09.2018.
Voditeljica Katedre za marketing na FMTU
FMTU, UNIRI
16.04.2012. - 30.09.2018.
Predsjednica ispitne komisije za polaganje stručnog ispita za turističkog vodiča za Primorsko goransku i Ličko-senjsku županiju na FMTU (imenovana od Ministarstva turizma RH)
FMTU, UNIRI
16.04.2012. - 30.09.2018.
Predsjednica ispitne komisije za polaganje stručnog ispita za voditelja poslovnice na FMTU (imenovana od Ministarstva turizma RH)
FMTU, UNIRI
Rukovođenje u lokalnoj upravi
14.10.2019. -
Predsjednica Mjesnog odbora Dobreć
Grad Opatija
25.02.2014. - 01.03.2020.
Predsjednica Nadzornog odbora
TZ Grada Opatije
15.07.2012. - 14.10.2019.
Članica Mjesnog odbora Dobreć
Grad Opatija
01.09.2009. -
Predsjednica Upravnog vijeća
Ustanova za organizaciju, promidžbu i posredovanje u oblasti kulture Festival Opatija
01.03.2003. - 30.06.2005.
Članica Poglavarstva Grada Opatije za predškolski odgoj, znanost i obrazovanje
Grad Opatija
Povjerenstva na sveučilištu
19.03.2018. -
Članica Stegovnog povjerenstva FMTU
FMTU, UNIRI
30.10.2017. -
Članica radne skupine za izradu samoanalize FMTU
FMTU, UNIRI
08.12.2014. - 30.09.2018.
Članica Odbora za osiguravanje i unapređivanje kvalitete FMTU
FMTU, UNIRI
04.10.2014. - 30.09.2018.
Članica Povjerenstva za nastavu pri FMTU
FMTU, UNIRI
01.03.1997. - 16.06.2012.
Tajnica ispitne komisije za polaganje stručnog ispita za voditelja poslovnice i turističkog vodiča na FMTU (imenovana od Ministarstva turizma RH)
FMTU, UNIRI
Povjerenstva izvan sveučilišta
20.12.2019. -
Članica Ispitne komisije za voditelja poslova pri Ministarstvu turizma RH
Ministarstvo turizma RH
01.09.2003. - 30.09.2018.
Članica Školskog odbora Gimnazije „Eugen Kumičić“ u Opatiji
Gimnazija „Eugen Kumičić“ u Opatiji
Projekti
Znanstveni projekti
01.09.2007. - 31.12.2013.
«Modeli kvalitete i javno-privatno partnerstvo u turizmu Hrvatske»
istraživač
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa Republike
01.09.2007. - 31.12.2011.
«Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji»
istraživač
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa Republike
01.09.1998. - 31.12.2002.
«Turizam hrvatskih gradova»
istraživač
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa Republike
Stručni projekti
01.10.2017. - 31.12.2019.
„Zajednička baština za zajedničku međunarodnu promociju 365 dana zelenog turizma na Opatijskoj i Portoroškoj rivijeri – Riviera4seasons2“
Program prekogranične suradnje Interreg Slovenija-Hrvatska (EU projekt)
Voditeljica sa strane FMTU kao partnera u projektu i istraživač
2016. - 30.11.2016.
Destinacijski akcijski plan Opatije 2016. - 2020.
Grad Opatija
istraživač
2014. - 30.09.2015.
„Turizam kao zajednička (kulturna) baština obalnog dijela istarskog poluotoka (HISTUR)
Operativni program Slovenija-Hrvatska 2007.-2013. (EU projekt)
Članica projekta sa strane FMTU u projektu i istraživač
2014. - 01.03.2015.
Strategija razvoja Grada Opatije 2014. - 2020.
Grad Opatija
istraživač
2014. - 30.11.2014.
Zdravstveni turizam grada Raba
Grad Rab
istraživač
01.10.2012. - 30.06.2015.
«Nula otpada Jadranska mreža događaja i festivala – ZERO WASTE»,
IPA – Jadranska prekogranična suradnja, Vodeći partner – Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci (EU projekt)
Projektni menadžer u projektu i istraživač
2012. - 31.12.2013.
„Jadranske morske zvijezde“ – „Adriatic Sea Stars“
Projekt je sufinanciran iz sredstava Ministarstva turizma Republike Hrvatske i Primorsko-goranske županije
Voditelj istraživačkog tima subregije Opatijske rivijere i istraživač
2011. - 31.12.2011.
„1000 hrvatskih plaža“
Projekt je sufinanciran iz sredstava Ministarstva turizma Republike Hrvatske - Plava brazda
istraživač
2007. - 31.12.2008.
«Pan Adriatic Destination Management Laboratory -PADMA LAB»
Program Interreg IIIA – Addriatic Cross-borders (EU projekt)
Članica Znanstvenog odbora (Scientific Committee) i koordinator za hrvatske partnere u okviru European Initiative i istraživač
2006. - 31.12.2006.
Strategije razvoja Sveučilišta Rijeci
«Analiza potreba gospodarstva Primorsko – goranske županije za visokoobrazovnim profilima i načina poboljšanja percepcije Sveučilišta u Rijeci”, elaborat proveden u sklopu Strategije razvoja Sveučilišta Rijeci
istraživač