PORTFELJ / Dr.sc. Lorena Bašan redovita profesorica

Portfelj

Dr.sc.

Lorena Bašan

redovita profesorica

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Zavod za turizam

Kontakt

T 00385 51 294 883

UNIRI e-mail

e-mail 1

Vidljivost

Obrazovanje

Magistar ekonomskih znanosti iz znanstvenog područja društvenih znanosti, znanstvenog polja ekonomije

Ekonomski fakultet u Rijeci

Doktor znanosti, iz znanstvenog područja društvenih znanosti, znanstvenog polja ekonomija, znanstvene grane ekonomika poduzetništva

Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija

Diplomirani ekonomist

Hotelijerski fakultet Opatija

Radno iskustvo

15.06.2020. -

Znanstveni savjetnik

Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje ekonomije

12.05.2015. -

Izvanredna profesorica

Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje ekonomije, znanstvena grana marketing.

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

22.03.2010. - 12.05.2015.

Docentica

Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje ekonomije, znanstvena grana marketing.

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

19.07.2007. - 22.03.2010.

Viša asistentica

Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje ekonomije, znanstvena grana ekonomika poduzetništva.

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

13.01.2003. - 19.07.2007.

Asistentica

Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje ekonomije, znanstvena grana ekonomika poduzetništva.

Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija

01.03.1997. - 13.01.2003.

Mlađa asistentica

Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje ekonomije, znanstvena grana ekonomika poduzetništva.

Hotelijerski fakultet Opatija

Nagrade i priznanja

08.06.2018.

Priznanje mentorici za najbolje ocijenjeni timski rad studenata s temom „Kupujmo hrvatsko“ i doprinos u promociji hrvatskoga gospodarstva, Hrvatska gospodarska komora

23.10.2015.

Priznanje za osobiti doprinos razvoju CROMAR-a – Hrvatske udruge za marketing, CROMAR

Članstva

Lions club Opatija

CROMAR - Hrvatska udruga za marketing

EMAC - European Marketing Academy

Nastavna djelatnost

Kolegiji

01.10.2017. -

Održivi marketing

Poslijediplomski sveučilišni doktorski studij „Menadžment održivog razvoja“

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2016. -

Marketing - Erasmus

Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu"

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2016. -

Marketing održivog razvoja

Preddiplomski sveučilišni studij "Menadžment održivog razvoja"

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2016. -

Strateški marketing u turizmu

Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2014. -

Marketing

Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu"

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2014. -

Marketing turističke destinacije

Diplomski sveučilišni studij "Menadžment u turizmu"

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2010. - 30.09.2015.

Marketing prirodnih i kulturnih resursa

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2010. - 30.09.2014.

Marketing turističkih agencija

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2010. - 30.09.2014.

Turističke agencije

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2010. - 30.09.2013.

Travel Agencies - Erasmus

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2010. - 30.09.2012.

Marketing of Travel Agencies - Erasmus

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2004. - 30.09.2012.

Osnove agencijskog poslovanja

Stručni studij

FMTU

Suradnica u nastavi

01.10.2004. - 30.09.2012.

Osnove marketinga

Stručni studij

FMTU

Suradnica u nastavi

01.10.2004. - 30.09.2010.

Marketing prirodnih i kulturnih resursa

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Suradnica u nastavi

01.10.2004. - 30.09.2010.

Turoperatori

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Suradnica u nastavi

01.10.2004. - 30.09.2010.

Turističke agencije

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Suradnica u nastavi

01.10.2004. - 30.09.2010.

Marketing hotela

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Suradnica u nastavi

01.10.2004. - 30.09.2010.

Poduzetničkje radionice

Stručni studij

FMTU

Suradnica u nastavi

01.10.2004. - 30.09.2010.

Principi hotelskog marketinga

Stručni studij

FMTU

Suradnica u nastavi

01.10.2003. - 30.09.2010.

Marketing

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Suradnica u nastavi

01.10.2003. - 30.09.2004.

Marketing restorana

Stručni studij

FMTU

Suradnica u nastavi

01.10.2003. - 30.09.2004.

Marketing hotela

Stručni studij

FMTU

Suradnica u nastavi

01.03.1997. - 30.09.2010.

Marketing i menadžment turističkih agencija

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Suradnica u nastavi

01.03.1997. - 30.09.2003.

Poslovanje turističkih agencija

Stručni studij

FMTU

Suradnica u nastavi

01.03.1997. - 30.09.2003.

Marketing prirodnih i kulturnih resursa

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Suradnica u nastavi

Mentor u završnim radovima

Poslovanje turističke agencije "Brijuni" na turističkom tržištu

Tomislav Panić

Stručni studij

FMTU

Organizacija ponude i prodaje u turističkoj agenciji "Generalturist"

Miroslav Đumlija

Stručni studij

FMTU

Marketing miks putničke agencije "Jadrotours" Rijeka

Iva Sokolić

Stručni studij

FMTU

Organizacija plasmana ponude turističke agencije "Generalturist"

Marina Horvat

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Promocija ponude agencije "Adriatica.net" na turističkom tržištu

Martina Krizmanić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Poslovna suradnja agencije "Kompas" na turističkom tržištu

Anita Alebić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Emitivno poslovanje turističke agencije "Collegium"

Matea Medić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Primjena strategije marketing miksa u poslovanju turističke agencije "Generalturist"

Doris Mandić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Uloga turističke agencije "Pilot travel" u plasmanu turističke ponude Hrvatske

Martina Karajanova

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Primjena strategije marketing miksa u turističkoj agenciji "Marbis" d.o.o. Koprivnica

Tatjana Vegman

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Marketinško planiranje u turističkoj agenciji "Jadrotours" Rijeka

Andrea Jeličić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Marketinški aspekti poslovanja turističke agencije "Guliver travel"

Ana Kinkela

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Upravljanje marketinškim funkcijama u hotelskom poduzeću "Iadera"Zadar

Božica Bekina

Stručni studij

FMTU

Turistička ponuda i promocija kvarnerskih otoka na turističkom tržištu

Ana Špoljar

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Uloga diskonta Apfel kao distribucijskog kanala u ponudi ugostiteljskih poduzeća Splitsko-dalmatinske županije

Ivan Zekić

Stručni studij

FMTU

Uloga i značaj "Termi tuhelj" u turističkoj ponudi Krapinsko-zagorske županije

Mario Medvedec

Stručni studij

FMTU

Uloga turističke agencije "Atlas" u emitivnom aspektu hrvatskog turizma

Zorica Beslać

Stručni studij

FMTU

Uloga i važnost marketinga u menadžmentu turističkih agencija u vrijeme ekonomske krize

Luka Lazić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Politika proizvoda i promocije turističke agencije "Jadroagent" Rijeka

Sara Benković

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Receptivni aspekt poslovanja turističke agencije na primjeru turističke agencije "Olivari"

Ružica Avgustinović

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Značajke poslovanja Adriatica.net na turističkom tržištu

Denis Vlahovac

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Ponuda i promocija brodskih kružnih putovanja u turističkoj agenciji "Katarina line" Opatija

Lorena Tancabel

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Emitivno poslovanje turističke agencije "Spektar putovanja" Zagreb

Damir Fistrić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Primjena internet marketinga u poslovanju turističkih agencija Primorsko-goranske županije

Dragana Ristin

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Važnost turističkih agencija u formiranju turističke ponude i promocije grada Rijeke na turističkom tržištu

Andrea Jeličić

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Promotivni miks u funkciji unapređenja turističke ponude grada Kastva

Stella Mladenić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Primjena optimizacije web stranica (SEO) u internetskom oglašavanju hotela

Danica Sandra Sekulović Jaque

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Uloga turističkih agencija u turističkoj ponudi Krapinsko-zagorske županije

Nikola Jelić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Internet marketing - primjena i važnost u poslovanju turističkih agencija grada Zagreba

Marija Konjević

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Politika proizvoda i cijena turističke agencije Elite travel

Katarina Bedeković

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Marketinške aktivnosti turističke agencije "Collegium"

Vlatka Jureško

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Karakteristike turističkih aranžmana kao proizvoda turističke agencije "Atlas Airtours"

Anamarija Kustić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Suvremeni trendovi turizma i karakteristike organiziranih putovanja na europskom i domaćem turističkom tržištu

Anja Strukar

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Utjecaj turoperatora na formuliranje marketinške strategije hotelskog poduzeća Laguna d.d.

Luigi Jugovac

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Važnost brodskih kružnih putovanja za europski i hrvatski turizam

Barbara Paulić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Marketinška strategija "Atlas Airtoursa" kao organizatora putovanja na inozemnom i domaćem turističkom tržištu

Slavica Lisac

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Marketinške aktivnosti turističke agencije "Da Riva" Opatija na turističkom tržištu

Ivana Knežević

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Promocija Dubrovnika na međunarodnom i domaćem turističkom tržištu

Tea Jambrović

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Marketinške aktivnosti hotela Bristol Opatija

Mihaela Soldo

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Turističke atrakcije i posebna događanja u Istarskoj županiji

Kristina Udovičić

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Imidž Crikvenice kao turističke destinacije na turističkom tržištu

Andrea Brnjac

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Utjecaj poslovanja turoperatora na hotelijerstvo Primorsko-goranske županije

Ivona Pešić

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Suvremeni trendovi razvoja turoperatora na europskom i domaćem turističkom tržištu

Martina Dretvić

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Direktni marketing u funkciji unapređenja prodaje hotelskih poduzeća Primorsko-goranske županije

Aleks Buvač

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Promotivne aktivnosti u funkciji unaprijeđenja ponude turističkih agencija Primorsko-goranske županije

Nikolina Jerić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Marketing kulturnog turizma Istarske županije

Ana Štoković

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Marketinške aktivnosti Opatije kao destinacije kulturnog turizma

Vedran Lepšić

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Marketinške aktivnosti Opatije kao turističke destinacije

Saša Popov

Stručni studij

FMTU

Turistička ponuda i promocija općine Tar-Vabriga na turističkom tržištu

Martina Vatovac

Stručni studij

FMTU

Promotivne aktivnosti Milenij hotela na turističkom tržištu

Petra Paulin

Stručni studij

FMTU

Turistička ponuda otoka Visa

Mate Marinković

Stručni studij

FMTU

Pozicioniranje grada Zagreba na turističkom tržištu

Antonija Jurić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Prodaja hotelskog proizvoda poduzeća Adriatic na turističkom tržištu

Barbara Roso

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Uloga i značaj odnosa s javnošću u turizmu

Ivona Novaković

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Utjecaj turističke agencije Katarina line na razvoj brodskih kružnih putovanja

Luana Cvijetić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Važnost branda u pozicioniranju turističke destinacije na turističkom tržištu

Valentino Draganić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Valorizacija prirodne i kulturne baštine u turističkoj ponudi Krapinsko-zagorske županije

Natalija Čukman

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Suvremene tendencije u disribucijakim kanalima turoperatora

Emanuela Rački

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Urbana regeneracija grada Rijeke kroz revitalizaciju industrijske baštine

Jelena Gardović Rugaš

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Implementacija marketing miksa u poslovanje turističkih agencija Zadarske županije

Julijana Zelenčić

Preddiplomski sveučilišni studij

FMTU

Utjecaj brodskih kružnih putovanja na turizam u turističkim destinacijama Hrvatske

Barbara Paulić

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Uloga marketinških aktivnosti hotelskih poduzeća u kreiranju imidža turističke destinacije

Ivan Juričić

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

E-marketing u poslovanju turističkih agencija Istarske županije

Kristina Ivatek

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Brendiranje u funkciji pozicioniranja turističke destinacije Mali Lošinj

Kristina Stojković

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Asortiman ponude i organizacija prodaje u poduzeću Brodokomerc nova d.o.o.

Kristina Lalin

Stručni studij

FMTU

Utjecaj marketing miksa na odabir turističkih agencija

Vlatka Jureško

Diplomski sveučilišni studij

FMTU

Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije

Matea Ban

Diplomski sveučilišni studij "Menadžment u turizmu"

FMTU

Zadovoljstvo turista i mogućnosti unapređenja turističkoga proizvoda Lovrana

Dalija Šupica

Diplomski sveučilišni studij "Menadžment u turizmu"

FMTU

Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije

Bartol Donadić

Preddiplomski sveučilišni studij "Menadžment održivog razvoja"

FMTU

Integriranje načela zelenoga marketinga u kozmetičku industriju

Angela Matejčić

Preddiplomski sveučilišni studij "Menadžment održivog razvoja"

FMTU

Primjena održivog marketing miksa u hotelijerstvu

Ivana Jurišić

Preddiplomski sveučilišni studij "Menadžment održivog razvoja"

FMTU

Sportski marketing - primjer svjetskoga nogometnoga prvenstva

Iris Šimić

Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu", smjer "Menadžment u turizmu"

FMTU

Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea

Lucija Čirko

Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu", smjer "Menadžment u turizmu"

FMTU

Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima

Una Sušić

Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu", smjer "Menadžment u turizmu"

FMTU

Uloga i važnost internetskoga marketinga u suvrmenom hotelijerstvu

Mirna Vučković

Diplomski sveučilišni studij "Menadžment u turizmu"

FMTU

Upravljanje brendom turističke destinaacije Opatijske rivijere

Ana Kamenečki

Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"

FMTU

Pozicioniranje i izgradnja imidža malih otočnih destinacija: Lun, otok Pag

Kristina Golubičić

Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"

FMTU

Karakteristike i mogućnosti strateškoga razvoja omladinskoga turizma

Mia Plejić

Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"

FMTU

Primjena održivosti u upravljanju događajima - Advent u Zagrebu

Paula Horvat

Preddiplomski sveučilišni studij "Menadžment održivog razvoja"

FMTU

Važnost interneta u oglašavanju malih poduzeća na primjeru tvrtke Alpha aplikacije

Marko Krznar

Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu"

FMTU

Kreiranje imidža kreativne turističke destinacije

Ana Žamić

Diplomski sveučilišni studij "Menadžment u turizmu"

FMTU

Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga

Marina Fabijanić

Diplomski sveučilišni studij "Menadžment u turizmu"

FMTU

Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan tvrtke Pan-Pek

Valentina Vreš

Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu"

FMTU

Promocija Adventa u Zagrebu na turističkom tržištu

Marina Šimunić

Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu"

FMTU

Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba na turističkom tržištu

Tea Hamerlitz

Preddiplomski sveučilišni studij "Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu"

FMTU

Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkoga turizma sjevernoga Jadrana

Dario Ožbolt

Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"

FMTU

Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije na turističkom tržištu

Vedrana Antić

Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"

FMTU

Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu

Luana Cvijetić

Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"

FMTU

.

Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba

Edita Selaković

Diplomski sveučilišni studij "Marketing u turizmu"

FMTU

Cjeloživotno obrazovanje

01.10.2012. - 30.09.2018.

Seminarski radovi

Seminari za turističke vodiče - područje Primorsko-goranske i Ličko-senjske županije

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2012. - 30.09.2018.

Osnove turizma i uvod u turističko poslovanje

Seminari za turističke vodiče - područje Primorsko-goranske i Ličko-senjske županije

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2012. - 30.09.2018.

Turističke agencije

Seminari za voditelje poslovnica

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2012. - 30.09.2018.

Osnove turizma i uvod u turističko poslovanje

Seminari za voditelje poslovnica

FMTU

Nositeljica kolegija

01.10.2012. -

Marketing u odjelu hrane i pića

Program cjeloživotnog obrazovanja „Specijalist odjela hrane i pića“

FMTU

Nositeljica kolegija

Gostujući nastavnik

28.04.2014. - 29.04.2014.

Marketing turistico

Economia e gestione d'impresa

Universita degli studi di Udine

Gostujuće predavanje

07.07.2013. - 19.07.2013.

University of Primorska, Faculty of Tourism Studies Portorož - Turistica

Gostujuće predavanje, IP Erasmus Summer School „Innovative Marketing for Coastal Destinations IMCD 2013“

12.05.2013. - 26.05.2013.

University of Maribor, Faculty of Economics and Business

Gostujuće predavanje, CEEPUS Mobility Grant Programme / Teaching Staff Mobility Grant

18.04.2013. - 24.04.2013.

Marketing del turismo culturale

Corso di laurea in Scienze e tecniche del turismo

Universita degli studi di Udine

Gostujuće predavanje, Erasmus Teaching Staff Mobility / Teaching programme

Osobni razvoj

10.10.2019. -

Radionica „Primjena nastavnih metoda i načina vrednovanja usklađenih s ishodima učenja“

23.04.2019. -

Radionica „Alati za objavljivanje znanstvenih radova“ u sklopu programa cjeloživotnog učenja „Informacijski alati za istraživače“

16.04.2019. -

Radionica „Alati za upravljanje znanstvenim informacijama“ u sklopu programa cjeloživotnog učenja „Informacijski alati za istraživače“

05.07.2018. -

Radionica „Suradnička procjena nastave (peer-review)“

29.05.2018. -

Radionica „Učenje i poučavanje usmjereno na studente“

07.05.2018. -

Radionica „Definiranje ishoda učenja i njihovo usklađivanje s ostalim elementima nastavnog procesa: kurikulumsko-kompetencijski pristup u visokom obrazovanju“

27.10.2016. - 28.10.2016.

Mentoriranje doktorskih studenata

28.04.2014. - 01.07.2014.

Specijalist za web marketing

10.04.2013. - 11.04.2013.

Radionica „Interni audit sustav ISO 9001:2008 za turističke agencije“

01.06.2012. - 15.07.2012.

UniSTAT 2: Osnove analize varijance i regresijske analize

15.02.2012. - 28.02.2012.

Trening za Instruktora poslovnih simulacija

16.11.2011. -

Teaching with Case Studies: Tips and Technique for Instructors

18.10.2010. - 23.10.2010.

FOIP studij - Priprema i ocjena investicijskih projekata

20.09.2010. - 25.09.2010.

FOIP studij - Priprema i ocjena investicijskih projekata

01.04.2010. - 30.04.2010.

E-učenje u nastavnom procesu

10.07.2009. -

Zakonodavstvo EU u području standarda, normi i kvalifikacijskog okvira u edukaciji turističkih vodiča „Seminar o turističkom vođenju“

30.05.2007. - 01.06.2007.

Edukacijski program za dobivanje certifikata «Certified EU Project Manager»

10.10.2005. - 17.10.2005.

Scientific seminar u okviru TEMPUS PROJEKTA (CD-JEP-17121-2002): “Postgraduate Curriculum Design, Teaching and Pedagogies in Tourism & Hospitality“

20.11.2004. - 20.12.2004.

Istraživačka stipendija

07.01.2004. - 08.01.2004.

Upravljanje projektnim ciklusom

20.11.2003. - 20.12.2003.

Istraživačka stipendija

17.01.2002. - 18.01.2002.

Seminar „Quality Management Development Programme ISO 9001:2000 Quality System Auditing“ (Interni auditor kvalitete)

25.02.2001. - 04.03.2001.

Seminar "Project management"

18.09.2000. - 20.09.2000.

Seminar „Project management“

17.04.2000. - 20.04.2000.

Seminar „Project management“

01.07.1999. - 31.07.1999.

Međunarodna ljetna škola – tečajevi: Cross Cultural Management (osnovni tečaj), Retail Marketing (izborni tečaj) i njemački jezik

20.05.1998. - 22.05.1998.

Seminar „Sociocultural System of Tourism“

Znanstvena djelatnost

Znanstveni radovi

2019

The implementation of Facebook in destination marketing: The Case of Dubrovnik-neretva County

Bašan, L., Ban, M.

Journal of Business Paradigm - 4 46-62

A1

2019

Defining evidence-based marketing strategies for wine producers and wine tourist destinations

Droli, M., Sarnari, T., Bašan, L.

Zbornik Velučilišta u Rijeci/Journal of the Polytechnic of Rijeka - 4 239-255

A1

2014

Destination Marketing in Cyberspace: Content Analysis of Croatian DMO Website

Lončarić, D., Bašan, L., Jurković, M.

High performing Teams – A Formula For Success, University College PAR & Business Academy Rijeka - 115-121

A2

2014

Local Residents as Visitors to Exhibitions: Investigating Motivation and Attitudes towards Traditional Food Festivals

Bašan, L., Lončarić, D., Čuić Tanković, A.

AEBD '14 - Mastorakis, N.E., Pardalos, P.M., Katehakis, M.N. (editors), WSEAS Press - 27-33

A1

2014

Museum Websites Content as a Mean for Cultural Heritage Promotion and Attracting Visitors: The Case of Istria

Lončarić, D., Bašan, L., Sinkovič, Lj.

AEBD '14 - Mastorakis, N.E., Pardalos, P.M., Katehakis, M.N. (editors), WSEAS Press - 71-78

A1

2013

Destination marketing activities of cultural tourism

Bašan, L., Lepšić, V.

“Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights”, Croatian Marketing Association (CROMAR) & Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, University of Rijeka - 264-279

A2

2013

Evaluating the image of tourist destination: The local residents’ perspective

Bašan, L., Brnjac, A.

Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights”, Croatian Marketing Association (CROMAR) & Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, University of Rijeka - 251-263

A2

2013

Importance of DMO Websites in Tourist Destination Selection

Lončarić, D., Bašan, L., Gligora Marković, M.

“Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights”, Croatian Marketing Association (CROMAR) & Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, University of Rijeka - 373-385

A2

2013

Communication with market segments – travel agencies' perspective

Bašan, L., Dlačić, J., Trezner, Ž.

Tourism and Hospitality Management - 19 49-64

A1

2013.

Impact of Brand Recognition on Reinforcing the Destination's Image

Bašan, L., Bagarić, L., Lončarić, D.

Tourism in Sothern and Eastern Europe 2013 (ToSEE 2013), University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija - 87-100

https://www.bib.irb.hr/635459

A1

2013.

Website as a Tool for Promotion of Health Tourism Offering in Croatian Specialty Hospitals and Health Resorts

Lončarić, D., Bašan, L., Jurković, M.

Recent Advances in Business Management & Marketing: Vrdoljak Raguz, Ivona; Roushdy, Mohamed; Salem, Abdel-Badeeh M. (ur.), WSEAS Press - 265-270

A1

2012

Marketing macro-environmental factors: an opportunity for or threath to the travel agency business

Bašan, L.

2nd Advances in Hospitality and Tourism Marketing & Management Conference, Corfu, Greece - 1-7

A2

2011

Promotion of health tourism in the Kvarner region

Berc Radišić, B., Bašan, L., Lasinger, J.

International Journal of Management Cases - 14 170-177

A2

2011

Sustainability: an element of corporate and marketing strategies of European tour operators

Bašan, L.

„Management, izobraževanje in turizem – družbena odgovornost za trajnostni razvoj“, Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije Portorož TURISTICA, Portorož, Slovenia,. - 94-101

A2

2011

Sustainability – The marketing and knowledge management perspective in hospitality industry

Bašan, L., Črnjar, K., Hajduković, A.

„Management, izobraževanje in turizem – družbena odgovornost za trajnostni razvoj“, Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije Portorož TURISTICA, Portorož, Slovenia - 94-101

A2

2009

Factor analysis of hotel guests perceptions: a conceptual and empirical research

10. Marković, S., Raspor, S., Bašan, L.

ICTDM 2009 – Tourism in a Changing World: Prospects and Challenges - 231-240

A2

2009

Relationship marketing of tourist enterprises in globalisation processes in tourism

9. Alkier Radnić, R., Vizjak, A., Bašan, L.

“The influence of global economic recesion on tourism", Faculty of Tourism and Hospitality, Ohrid , Macedonia - 1-8

A2

2009

The impact of globalisation factors on future tourism development and tourism marketing activities

Vizjak, A., Alkier Radnić, R., Bašan, L.

"Planning for the future learning from the past: Contemporary Developments in Tourism, Travel & Hospitality", University of the Aegean, Greece - 1-7

A2

2009

Impact of business environment factors on tourist enterprises

Bašan, L., Dlačić, J.

New technologies, new challenges = Nove tehnologije, novi izazovi, Rajkovič, V. ; Ferjan. M. ; Kern, T. ; Paape, B. (ur.). - Kranj : Moderna organizacija, University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, Slovenia - 100-108

A2

2009

Marketing aspects in the operations of the Velebit Nature Park

Berc Radišić, B., Bašan, L., Bokulić, D.

Tourism and Hospitality Management - 15 49-60

A1

2009

Internal marketing factors and the performance of travel agencies

Avelini Holjevac, I., Bašan, L.

Tourism and Hospitality Management - 15 37-48

A1

2008

Destination Marketing Strategy in Selling a Tourism Product

Berc Radišić, B., Bašan, L.

Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija - 35-40

A2

2008

Logistics processes of hotel business systems and travel agencies

Berc Radišić, B., Pavia, N., Bašan, L.

ZIRP '08) - Ivaković, Č. (ur.). - Zagreb, Fakultet prometnih znanosti , Rovinj - 1-11

A2

2007

Human capital – its role and importance in the project management of hotel enterprises

4. Bašan, L., Črnjar, K.

«Creative organization» / Rajkovič, Vladislav (ur.). - Kranj, Slovenia: Moderna organizacija, Slovenia - 182-192

A2

2007

Tourism Destination Management Company (DMC): A central actor of a destination as a milieu

Magaš, D., Bašan, L.

Tourism and Hospitality Management - 13 615-626

A1

2007

The logistics of selling a destination's tourism product

Berc Radišić, B., Bašan, L.

Tourism and Hospitality Management - 13 725-732

A1

2007

The hotel enterprise: a business system of project business on the tourism business market

Berc Radišić, B., Bašan, L.:

Tourism and Hospitality Management - 13 681-692

A1

2004

The Efficiency of Project Management in Hotel Enterprises

Bašan, L.

Management, Knowledge and EU / Florjančić, Jože .et al. (ur.). - Kranj, Slovenia

A2

2003

The Role of Project Management in the Strategic Management of Hotel Enterprises

Bašan, L.

Tourism in the terms of globalization: Insurance in the terms of globalization, Faculty of Tourism and Hospitality, Ohrid, Macedonia - 517-525

A2

2003

Project-oriented Development in the Hotel Enterprise

Bašan, L.

Evaluation of Business Environment for Tourist Services / Sirotkova, Anna (ur.). - Bratislava : Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava - 133-136

A2

Znanstvene knjige

2015

Strategija razvoja grada Opatije

Autor

Bašan, L.

Mjere za provođenje strateškog prioriteta 6 – Razvoj zaleđa temeljiti na poduzetništvu, ruralnom turizmu, eko-poljoparivredi, uzgoju autohtonih (tradicjiskih sorti)

Blažević, B.

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci Opatija

2015

Zero Waste Guidelines for events and festivals

Autor

Jere Jakulin, T., Fabjan, D., Bašan, L.

Methodology for sustainable event and festival management

Perić, M., Krstinić Nižić, M.

University of Rijeka – Faculty of Tourism and Hospitality Management & University of Primorska – Faculty of Tourism Studies – Turistica, Portorož, Slovenia Opatija

2015

Cultural tourism and destination impacts

Autor

2. Perić M., Krstinić Nižić M., Bašan, L.

Zero Waste Strategy for events and festivals – Contribution to sustainable development

Gržinić, J., Vodeb, K.

University of Pula „Juraj Dobrila“ Pula

2015

Marketing insights from a changing environment

Autor

Lončarić, D., Bašan, L., Gligora, M.:

Information search behaviour – is there a gap between tourist needs and DMO website performance

Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J., Žabkar, V., Grünhagen, M.

Pearson Education Limited UK

Mentorstvo doktorandima

Kongruencija glazbe i korporativnog identiteta u izgradnji korporativnog imidža poslovnih organizacija

Ana Čuić Tanković Doktorat

Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Sveučilište u Puli

Datum obrane: 1.7.2016.

Business-to-Business Markets, Interactions and Competitive Advantage: An Analysis in the Framework of the Resource Based Theory

Maurizio Droli Doktorat

Economics, Ecology and Conservation of Agricultural and Landscape Systems, XXVII ciklus, University of Udine

Datum obrane: 25.3.2015.

Uredništva časopisa

2015. - 30.06.2019.

Članica uredništva znanstvenog časopisa „Tourism and Hospitality Management“ Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji

Recenzije

30.06.2019.

Tourism and Hospitality Management, international multidisciplinary journal, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management & Alexandreion Technological Educational Institution (T.E.I.) of Thessaloniki supported by Ministry of Science, Education and Sports of the Republic of Croatia (ISSN 1330-7533)

2019.

5th International Scientific Conference Tourism in Sothern and Eastern Europe 2019 - ToSEE 2019 „Creating Innovative Tourism Experience: The Way to Extend the Tourist Season“, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 16-18 May 2019 (ISSN: 1848-4050)

2019.

Ekonomski vjesnik/Econviews: Review of contemporary business, enterpreneurship and ecconomic issues, Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, No. 1/2019 (ISSN: 0353-359X – tisak, ISSN: 1847-2206)

2019.

Journal of Business Paradigm, international, multidisciplinary, peer-reviewed open access jorunal, Business School PAR, Rijeka, 2019. (ISSN: 2584-6612 - online, ISSN: 2459-5004 - print)

2018.

24th biennial International Congress «Tourism and Hospitality industry 2018 – Trends and Challenges», University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, April 26-27, 2018, Opatija, Hrvatska (ISSN 1848-4581)

2018.

4. međunarodni kongres o ruralnom turizmu Novo vrijeme – vrijeme za ruralni turizam, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu & Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj „Klub članova selo“, 9-13 svibnja 2018., Supetar, Brač (ISBN 978-953-7842-42-0 - online)

2018.

Zbornik Lovranšćine, multidisciplinary open access journal, Chair of Chakavian Parliament Lovran, Lovran, 2018. (ISSN 1847-5922 – tisak, ISSN 2459-6108 – online)

2017.

4th International Scientific Conference Tourism in Sothern and Eastern Europe 2017 - ToSEE 2017 „Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges“, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 4-6 May 2017 (ISSN: 1848-4050)

2013.

1st Dubrovnik International Economic Meeting (DIEM 2013) «Scientific Conference of Innovative Approaches to the Contemporary Economic Problems», University of Dubrovnik, Department of Economics and Business Economics, September 27-29, 2013, Dubrovnik

2013.

2nd International Scientific Conference Tourism in Sothern and Eastern Europe 2013 - ToSEE 2013 „Crisis – a challenge of sustainable tourism development?“, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 15 - 18 May 2013, (ISSN: 1848-4050)

2012.

8th International scientific conference „The Function of Management in Increasing Tourism Consumption“, 3rd May 2012, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality management, Opatija (ISSN 1846-288X)

2012.

Contemporary Economy, scientific journal, University of Gdansk, Faculty of Economics, Institute of Maritime Transport and Seaborne Trade, Poland (ISSN 2082-677X)

2012.

Tourism and Hospitality Management, international multidisciplinary journal, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management & Alexandreion Technological Educational Institution (T.E.I.) of Thessaloniki supported by Ministry of Science, Education and Sports of the Republic of Croatia (ISSN 1330-7533)

2010.

20th biennial International Congress «Tourism and Hospitality industry 2010 – New Trends in Tourism and Hospitality Management», University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, May 6-8, 2010, Opatija, Hrvatska

Javno djelovanje

Popularizacija znanosti

27.09.2017.

Opatija - otvorena virtualna knjižnica

Obilježavanje Svjetskog dana turizma

Opatija

Administrativna djelatnost

Rukovođenje na sveučilištu

02.10.2017. - 30.09.2018.

Voditeljica diplomskih studija na FMTU

FMTU, UNIRI

01.10.2014. - 30.09.2017.

Voditeljica preddiplomskih studija na FMTU

FMTU, UNIRI

01.10.2012. - 30.09.2018.

Voditeljica Katedre za marketing na FMTU

FMTU, UNIRI

16.04.2012. - 30.09.2018.

Predsjednica ispitne komisije za polaganje stručnog ispita za turističkog vodiča za Primorsko goransku i Ličko-senjsku županiju na FMTU (imenovana od Ministarstva turizma RH)

FMTU, UNIRI

16.04.2012. - 30.09.2018.

Predsjednica ispitne komisije za polaganje stručnog ispita za voditelja poslovnice na FMTU (imenovana od Ministarstva turizma RH)

FMTU, UNIRI

Rukovođenje u lokalnoj upravi

14.10.2019. -

Predsjednica Mjesnog odbora Dobreć

Grad Opatija

25.02.2014. - 01.03.2020.

Predsjednica Nadzornog odbora

TZ Grada Opatije

15.07.2012. - 14.10.2019.

Članica Mjesnog odbora Dobreć

Grad Opatija

01.09.2009. -

Predsjednica Upravnog vijeća

Ustanova za organizaciju, promidžbu i posredovanje u oblasti kulture Festival Opatija

01.03.2003. - 30.06.2005.

Članica Poglavarstva Grada Opatije za predškolski odgoj, znanost  i  obrazovanje

Grad Opatija

Povjerenstva na sveučilištu

19.03.2018. -

Članica Stegovnog povjerenstva FMTU

FMTU, UNIRI

30.10.2017. -

Članica radne skupine za izradu samoanalize FMTU

FMTU, UNIRI

08.12.2014. - 30.09.2018.

Članica Odbora za osiguravanje i unapređivanje kvalitete FMTU

FMTU, UNIRI

04.10.2014. - 30.09.2018.

Članica Povjerenstva za nastavu pri FMTU

FMTU, UNIRI

01.03.1997. - 16.06.2012.

Tajnica ispitne komisije za polaganje stručnog ispita za voditelja poslovnice i turističkog vodiča na FMTU (imenovana od Ministarstva turizma RH)

FMTU, UNIRI

Povjerenstva izvan sveučilišta

20.12.2019. -

Članica Ispitne komisije za voditelja poslova pri Ministarstvu turizma RH

Ministarstvo turizma RH

01.09.2003. - 30.09.2018.

Članica Školskog odbora Gimnazije „Eugen Kumičić“ u Opatiji

Gimnazija „Eugen Kumičić“ u Opatiji

Projekti

Znanstveni projekti

01.09.2007. - 31.12.2013.

«Modeli kvalitete i javno-privatno partnerstvo u turizmu Hrvatske»

istraživač

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa Republike

01.09.2007. - 31.12.2011.

«Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji»

istraživač

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa Republike

01.09.1998. - 31.12.2002.

«Turizam hrvatskih gradova»

istraživač

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa Republike

Stručni projekti

01.10.2017. - 31.12.2019.

„Zajednička baština za zajedničku međunarodnu promociju 365 dana zelenog turizma na Opatijskoj i Portoroškoj rivijeri – Riviera4seasons2“

Program prekogranične  suradnje Interreg Slovenija-Hrvatska (EU projekt)

Voditeljica sa strane FMTU kao partnera u projektu i istraživač

2016. - 30.11.2016.

Destinacijski akcijski plan Opatije 2016. - 2020.

Grad Opatija

istraživač

2014. - 30.09.2015.

„Turizam kao zajednička (kulturna) baština obalnog dijela istarskog poluotoka (HISTUR)

Operativni program Slovenija-Hrvatska 2007.-2013. (EU projekt)

Članica projekta sa strane FMTU u projektu i istraživač

2014. - 01.03.2015.

Strategija razvoja Grada Opatije 2014. - 2020.

Grad Opatija

istraživač

2014. - 30.11.2014.

Zdravstveni turizam grada Raba

Grad Rab

istraživač

01.10.2012. - 30.06.2015.

«Nula otpada Jadranska mreža događaja i festivala – ZERO WASTE»,

IPA – Jadranska prekogranična suradnja, Vodeći partner – Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci (EU projekt)

Projektni menadžer u projektu i istraživač

2012. - 31.12.2013.

„Jadranske morske zvijezde“ – „Adriatic Sea Stars“

Projekt je sufinanciran iz sredstava Ministarstva turizma Republike Hrvatske i Primorsko-goranske županije

Voditelj istraživačkog tima subregije Opatijske rivijere i    istraživač

2011. - 31.12.2011.

„1000 hrvatskih plaža“

Projekt je sufinanciran iz sredstava Ministarstva turizma Republike Hrvatske - Plava brazda

istraživač

2007. - 31.12.2008.

«Pan Adriatic Destination Management Laboratory -PADMA LAB»

Program Interreg IIIA – Addriatic Cross-borders (EU projekt)

Članica Znanstvenog odbora (Scientific Committee) i koordinator za hrvatske partnere u okviru European Initiative i istraživač

2006. - 31.12.2006.

Strategije razvoja Sveučilišta Rijeci

«Analiza potreba gospodarstva Primorsko – goranske županije za visokoobrazovnim profilima i načina poboljšanja percepcije Sveučilišta u Rijeci”, elaborat proveden u sklopu Strategije razvoja Sveučilišta Rijeci

istraživač